- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Íme az új Android Auto!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz kisspepe #15471 üzenetére
a samsunggal kellene megpróbálni rendezni ezt, mert a boltnak valóban nincs ehhez sok köze szerintem
nem lehet hogy azt az utalványt beválthatnád máshol is pl media markt?az mondjuk vicces, hogy a bolt adásvételi szerződéssel adta el az új telefont
gondolom áfacsalt szürkeimportos teló volt, ezekre eleve nincs hivatalos samsung gari általábancryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz vzsryl #15647 üzenetére
már olyan magasan van a vevők ingerküszöbe szerintem hogy lassan ami nem "akciós" azt el se lehet adni
kár ezen gondolkozni, ha neked megért annyit a póló akkor mind1 hogy akciós-e vagy nem
egyébként hogy a kérdésre is válaszoljak: ez így nem szabályos és ha lehet bizonyítani akkor megbüntethetik érte a boltot[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
a gyakorlatban az van, hogy a samsung magyarország azt szeretné hogyha az általa behozott terméket vennéd meg, amit magyar piacra szántak, áfát fizettek utána ezért arra vállal garanciát.
amit nem hivatalos forrásból veszel arra csak az adott bolt jótállása él és általában csak a kötelező 1 évigcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
szavatosságnál neked kell bizonyítani, hogy a hiba már a jótállással fedett időszakban is fennállt, vagypedig gyári hiba
Gyártó gondolom nem hajthat el azért mert nem a "hivatalos" importőrön keresztüli üzletből történt a vásárlás?
Kit értessz gyártó alatt pontosan ezesetben?
Melyik céget?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisspepe #15701 üzenetére
most nem olvastam vissza az egész sztoridat, esetleg még azt próbálnám meg hogy a samsung maygarország ellen teszek panaszt, hogy olyan utalványt állít ki, amit nem lehet beváltani
a plusz garanciáért a pénzed eltették, de nem adnak érte semmit, ezért velük vagy jogviszonyba, nem a bolttal ahol vetteda megyei kormányhivatalodnak írj emailben, köteles lesz rá hivatlaosan válaszolni a samsung
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisspepe #15707 üzenetére
de a samsungnak nincs joga azt mondani hogy váltsd be egy olyan boltban akivel nincs szerződése
ez nonszensz, egyszerűen nem teheti meg, bármit is írtak le a szerződési feltételekben
ha azt mondaná hogy menj a media marktba vagy más partneréhez és kapsz egy másik telót az úgy rendben lennea telefon üzletet opedig nem kényszerítheted hogy szerződjön a samsunggal, valószínűleg nem is lenne rá lehetősége
te tudod mit teszel, de ez véleméynem szerint 100% ban a samsung magyarország hibája, aki eltette a pénzedet és most nem ad érte semmit
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz (Bundás) #15738 üzenetére
mivel feltételezem hogy ezt nem magánszemélyként vetted, hanem céges számlára, ezért nem illetnek meg a fogyasztó irányába kötelező jótállási feltételek
a cégeitek közötti szerződés, megegyezés szabályozza hogy van e jótállás és mit tartalmaz pontosancryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Attix82 #15847 üzenetére
egy több százezres gépnél meg lehet nyugodtan mutatni egy szakértőnek, lehet hogy a hiba jellegéből lehetséges következtetni, hogy pl. gyári hibás lehetett
szóval lehetetlennek nem mondanám
egy 30 ezres telefonnál biztos nem foglalkoznék vele, de egy félmilliós apple gépnél tuti nem hagynám annyibanszerk: főleg ha pl gyakorinak mondható a hiba és lehet találni a neten száz esetleírást róla, hogy típushiba lehet
ez esetben főleg jók az esélyek[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
te azzal a céggel vagy kapcsolatban, akitől vásároltad a gépet, nem "apple care" vagy valamiféle szerződött szervíz
mindenképpen szavatossági jogot próbálj érvényesíteni, ehhez neked kell bizonyítani, hogy esetleg típushibáról vagy más olyan hibáról van szó, ami már fennállt vásárláskor is, csak most jött elő
azért "kelet-európai", mert a felhasználók elfogadják hogy iylen legyen, nem mennek a jogaik után
ha az 1 éves gép elromlik, az szinte biztosan gyári hiba, kérdés hogy lehet-e bizonyítanicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz gyurkikrisz #15930 üzenetére
jogilag te most egy használt telefont vettél
más kérdés hogy valójában új, csak áfacsalt
neked hátrányod nem lesz belőle, csak az államnak, hogy nem fizet a kereskedő áfát
nyílván ezért is volt olcsóbbcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz optikus #16026 üzenetére
szerintem ne vedd el a kedvét, mert ahhoz képest, hogy nincs igaza, nagyon ügyesen csinálja, midnen elismerésem!
a kereskedő jó nagy balfék volt, hogy nem ment el a békéletetésre, ha elment volna, már simán bukó lenne a srácnak az ügypersze pénzt így sem fog látni de a zuggsmesnek jó nagy kárt csinál
egy iylen piti tételért meg nem éri emg céget eltüntetni, ezt bárki tudja
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisspepe #16031 üzenetére
abban nincs igazad, hogy azt hiszed hogy a boltnak bármilyen kötelezettsége lenne feléd
(olyan hogy garancia, nincs is egyébként)
a bolt 1 év jótállást vállalt feléd, ezt tiszta sor
te kötöttél valamiféle szerződést a samsunggal további jótállásra, vagy szavatosságra, de ehhez a boltnak semmi közemivel ő nem ment el a békéltetőtestületi meghallgatásra, lehet hogy jól megbüntetik
de ettől még ha nem akar neked fizetni, akkor majd a polgári perben elmondja, amit én itt leírtam és kész, ennyi voltettől függetlenül természetesen sok sikert kívánok neked, és szeretném ha megtérülne a pénzed, hiszen ez jár neked
de akkor is látni kell hogy ebben a történetben a samsung a ludas nem a boltszerk: az hogy valaki nem "hivatalos" forrásból szerez be valamit, az abszolút nem egyenlő az átveréssel
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Sátán44 #16223 üzenetére
alavetően ebben az egész történetben egyértelműen igaza van a vásárlónak, azaz neked
felmerült azonban bennem pár kérdés:1, nem céges számlára vetted a telefont véletlenül? (csak mert ilyenkor számos jog nem illet meg, ami a végfelhasználót igen)
2, az LG magyarország tényleg ilyen fassz**ó hogy kiállít csereutalványt olyan kereskedő felé, aki nem is szerződött partnere és így nem is tudja azt a vásárlójuk beváltani? Én egy iylen manőverért biztos rájuk borogatnám a pultot a szervízben...ki a ku**a anyjuknak hiszik ezek magukat????
3. az eladó viszont tényleg jó ge**i hogy nem hajlandó normálisan javíttatni
tulajdonképpen ebben a sztoriban szegény egyszeri user körbe van véve szemétládákkal
legközelebb ha ilyen fos telefont akar venni, vásároljon a mediából ahol rendes gari vancryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
A Tesco ellen megtettem ma a hivatalos panaszt a debreceni fogyasztóvédelemnél
(battlefield 1 játékot hirdetnek 11.990-ért, de sehol nem lehet kapni)
kiváncsi leszek mit lépnekcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
szerintem meg igenis illetékes
ez itt idézet a nemezeti fogyasztóvédelmi hatóság honlapjáról:A fogyasztóvédelmi hatóság – többek között – az alábbi területek ellenőrzésére rendelkezik feladat- és hatáskörrel:
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok
Piacfelügyelet
Jótállás és szavatosság
Általános kereskedelmi feltételek
Gazdasági reklámok
Hírközlési szolgáltatók
Elektronikus kereskedelem
Árubemutatók
Közüzemi szolgáltatók (villamos-energia-, földgáz-, távhő- és kéményseprőipari-közszolgáltatás, víziközmű-szolgáltatás, hulladékgazdálkodás)Szerk: ha meg majd azt mondják hogy í gvh az illetékes akkor írok oda, nem gond
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
ha korrekt a bolt akkor semennyire
viszont ha nem korrektek akkor nincsenek olyan jogaid mint egy fogyasztónak
nem véd békéletetőtestület, fogyasztóvédelem
ha javíthatatlan lesz és nem tudják cserélin, akkor nem jár vissza a pénzed, hanem el kell fogadnod amit ajánlanak helyettevagy perelhetsz..
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz trec12 #16459 üzenetére
az a követelésed jogos hogy javíták ki, sajnos nem tudsz mást csinálin mint addig jársz a nyakukra amíg meg nem csinálják
azt hogy az autó új árárt visszakapd az kizárt, ebbe ne is kezd el belelovalni magad
amugy meg írd le milyen autó kérlek, hogy mások tudják mit érdemes elkerülnicryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
az miért nem opció, hogy vesztek mindkettőből egyet és amelyik nem válik be azt eladod?
mivel hosszú garancia lesz rá, nem lesz nagy veszteségkomoly cégnél ennyinek bele kell férnie szerintem
mármint azt megértem, hogy kérsz próbalehetőséget, de ha ezt nem tudják nyújtani, akkor nem korrekt az elállási joggal trükközni szerintem
cégként pedig nincs is, ahogy előttem már leírtákcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz xxxjjjkkk #16530 üzenetére
5-10% haszonnal árulják a boltok a nagy árverseny miatt, ezért a visszaküldött kártyán tuti buknának ha újra el kell adni
arról nem is beszélve hogy marha kevesen keresnek ilyesmit és pár hónap alatt jelentősen eshet is az ára, mire sikerül eladniaztán meg ki tudja hogy ott veszi-e meg a következőt az adott cég, vagy megkeresi inkább az adott pillanatban legolcsóbb helyet
sokan azthiszik hogy nagy dolog hogy vesznek egy 200 ezres kártyát és elvárják hogy körbe legyenk ugrálva miatta, csak azt nem akarják belátni, hogy ez nem egy kanapé amin 100% haszon van
én tökéletesen megértem, hogy nem mennek bele a boltok
ha tesztelni akar a vásárló fizesse meg ő az árátcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
-
-
őstag
-
őstag
válasz xxxjjjkkk #16773 üzenetére
ki tudja milyen szürkeimportos, szolgáltatós, utólag függetlenített telefon
az is lehet, hogy lopottnak van jelentve valahol
ha ezek közül egyik sem, akkor meg lehet próbálkozni külföldi samsung képviselettel, lehet írni a leveleket, háthacryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Don.Corleone #16800 üzenetére
pénz vissza nem jár semmilyen esetben, kivétel a 14 napos elállás ha interneten keresztül vetted
3 napon belüli meghibásodásnál jár azonnali cserecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
nem hiszem hogy magyarázatra szorulna egy műanyag anyagú könnyen tisztítható kézi kagyló és egy puha szövet vagy plüss anyagú fejhallgató különbsége
az előbbi könnyen fertőtleníthető, törölhető, az utóbbi pedig jó eséllyel nemlehet magad hülyének tettetni, kérdés hogy van-e értelme...te tudod
ugyanez vonatkozik a másikra, (#16824)
cryptot minden termékemért elfogadom