- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz zsoltip #19921 üzenetére
Add le úgy, hogy teszteljék kártyával. Meg eleve ne javításra, hanem cserére mivel már sokadik alkalom (talán a 3 is megvolt) és meginogott a bizalmad a tipusban és a szervízben, inkább kérnéd vissza az összeget.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB