- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Sziasztok, nekem is egy kis segítségre lenne szükségem.
Cordon electronics szívat már egy ideje, egy javítással.
Van náluk egy töltőm, edigitalban vettem egy telefont de a töltő tönkrement, lebeszéltem az edigitallal és a cordonnal is, hogy egyenesen mehet a szervizbe, kihagyhatom az edigitalt, postázzam, úgy jó lesz.Kicserélik.Gondoltam, nem nagy dolog egy töltő, de ha még van rá jótállás, miért ne?
5 hete elküldtem, ekkor kezdődött a kabaré.
12 emailt írtam nekik, mire felfogták, hogy mi a baja egy töltőnek, addig csak azt ismételgették, hogy náluk rendeltetésszerűen működik.A 12. emailben szájbarágósan leírtam nekik, hogy mit csináljanak, hogy a töltő ott is produkálja a hibát, és sikerült, ők is rámondták, hogy tényleg rossz, kicserélik.
Ekkor már azt gondoltam, végre vége a kabarénak, de csak gondoltam, valójában ekkor kezdődött.Kaptam egy újabb emailt, hogy ballagjak be a kicserélt töltőért a budapesti szervizbe, az ingyen van, de, ha postázva kérem vissza, az 3000 forint lesz.Mivel vidéki vagyok, így nyilván nem tudom személyesen átvenni, ezért küldtem el hozzájuk én is postán.
Írtam nekik, hogy ez persze nem így van, ez jótállás keretében szerencsére nincs így, nem kérhetnek pénz tőlem, hogy a saját cuccom visszakapjam.Erre jött a válasz, hogy de, 3000 forint a visszaszállítás.Ekkor felhívtam az edigitalt, hogy ugyan árulják már el, a szervizpartnerük miért kér pénzt azért, hogy a meghibásodott töltő, miután kicserélték, visszakerüljön hozzám?Az edigitalos ember átszólt hozzájuk telefonon, majd pár perc után annyit mondott, hogy tényleg csak 3000 forintért kapom vissza, vagy küldjek érte saját költségemen egy futárt!Hiába mondtam neki, hogy ezzel, minden jogszabályt megszegnek szerintem, nem tudott mit kezdeni velem, sajnálja a történteket, legközelebb közvetlenül ne küldjek semmit a szervizbe, hanem küldjem az edigitalhoz, persze hiába mondtam el neki, hogy mielőtt bármit is csináltam volna, emailben megkérdeztem mit, hová küldjek, és ezt a választ kaptam, hogy egyenesen mehet a szervizhez.
Szóval igazából csak arra lennék kíváncsi, ilyen esetben amikor jótállás keretében kell javítani valamit kinek kell a szállítást állnia?.
A szerviz azt állítja, hogy a 10kg-nál nem nehezebb eszközöket nekik nem kötelességük a szervizbe be- és onnan visszaszállítani a tulajdonoshoz.Csak ami 10kg-nál nehezebb.Vagy tömegközlekedéssel nem szállítható.
Jogos amit a szerviz kér, hogy fizessek nekik a szállításért?A töltő nem ér annyit
Átolvastam az összefoglalóban lévő dolgokat, ott ugye annyi van, hogy a szervizbe eljuttatást kérhetik tőlem, de abban az esetben, ha a termék valóban hibás, a szállítási költség még vissza is jár nekem, nemhogy még én fizessem a visszapostázást is. -
gabor9991
őstag
válasz optikus #16446 üzenetére
Mint írtam is, mielőtt elküldtem a szervizbe, írásban tőlük kérdeztem meg, mi a teendőm, hová kell küldenem.
Erre azt a választ kaptam, hogy mehet postával hozzájuk a szervizbe, a forgalmazót ki lehet hagyni.
A javítás megkezdése előtt, szó sem volt arról, hogy nekem kellene a szervizbe- és szervízből elszállítást fizetnem, ez ugyanis alap, hogy a szerviz/ forgalmazó kötelessége, eszembe se jutott volna ilyen, hogy ezért pénzt kér tőlem egyszer bárki is.De eljött ez is.
Több garanciás ügyintézésen is túl vagyok, más cégeknél ez fel sem merül, már az elszállításról is ők gondoskodnak."Milyen költség terheli a fogyasztót a minőségi kifogása érvényesítése során?
Valamennyi szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási (szállítási) költségeket - a kötelezettet (azaz az eladót, forgalmazót) terhelik.Ezt szó szerint én is elküldtem nekik emailben, erre egy olyan szánalmas választ kaptam, hogy adjam meg nekik, ez pontosan milyen jogszabályban van leírva Komolyan nem hiszem el, mit megengednek maguknak.
Erre válaszul leírtam ezt, hogy innen:
Ptk 6:166. § [Költségviselés]
(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.
Kíváncsi leszek, holnap erre mit reagálnak
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Superhun #16451 üzenetére
A közvetlen szervizbe küldést maga a szerviz kérte, az ö elérhetöségük van a jótállási jegyen is.Elöre emailben minden fontos dolgot leírtam a problémával kapcsolatban, ezt követöen írták azt, hogy hozzájuk küldhetem, nem szükséges a bolthoz.Itt szólhattak volna, hogy fizetös így a szàllítás, de nem tették.Ezen vagyok fennakadva.Csak utólag, mert náluk ez így működik.Normális esetben a postaköltséget simán hozzá lehetne írni a javításhoz és kész.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Superhun #16453 üzenetére
Lehet, igazából nem egy nagy összeg, csak kíváncsi vagyok, erre van valami szabályozás?Vagy azt csinál minden szerviz amit akar?Wayteq szervizbe 4* vagy lehet többször is vissza kellett küldenem a gyerekek tabját, a bestbyte-nál vettem, de mindîg a szervizbe kellett küldenem, nem a bestbytehoz és soha nem kértek pénzt, hogy visszakaphassam.Asus laptopot kétszer kellett szervizbe küldenem, ott is az volt, hogy pcx-nél vettem, de az asus oldalán jeleztem a hibát, kaptam rma számot és futár jött érte, futár hozta vissza.Pedig ezek 10 kg alatti dolgok.Gorenje szárítógépem kétszer is vitték-hozták, nem kellett fizetnem, pedig a szervizest hívtam jött is érte, nem a boltost kerestem meg a hibával.Husqvarna fűnyírómat szintén ingyen vitte hozta a szerviz kétszer is.Ebböl, azon kívül, hogy mennyi hulladék minöségű dologért adtam pénzt, még az is kiderül, hogy a szállításért eddig tölem senki nem kért pénzt, ha garanciában tönkrement valami.A fentebb leírt volt az elsö, ezért vagyok kicsit felakadva azon, hogy jogos-e vagy sem.
-
gabor9991
őstag
válasz Superhun #16451 üzenetére
Szóval az a helyzet, mégsem kellett fizetnem a garanciális javításkor a szállításért🙂Nem csináltam semmit, csak írtam a szerviznek még decemberben egy emailt, hogy a panaszommal a Nfh-hoz fordulok, (ami azóta meg is szűnt ha jól olvastam valahol)majd ott eldöntik, kinek mihez van joga...erre ma megérkezett a szerviztöl a csomag postán, ingyen.
-
gabor9991
őstag
válasz Hegyirabló #16650 üzenetére
A hibát neked csak bejelentened kell.
Neked nem kell bizonyítanod, hogy megfelelően bántál a készülékkel.
A forgalmazónak kell bizonyítania, hogy nem úgy történt a dolog, ahogy te mondod.
Az nem jelent semmit, hogy a forgalmazó szerint nem úgy történt, független szakértőnek kell ezt megállapítania.
Szóval neked igazából csak meg kell reklamálnod a kopott telefont, ha a forgalmazó ezt vitatja, neki kell mindent bizonyítania, és minden ezzel kapcsolatos költséget vállalnia.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz citkar #16706 üzenetére
Neked is csak azt tudom mondani, a gyártó véleménye csak egy dolog, nem vagy köteles elfogadni.
A hibát, független szakértői vizsgálattal kell bizonyítania a forgalmazónak, amit a saját költségén kell elvégeztetnie és abban az esetben sem követelheti rajtad a vizsgálat díját, ha utóbb bebizonyosodik, hogy mégis neki volt igaza és te tetted tönkre a cipőt azzal, hogy vízben jártál vele.
Csak le akarnak rázni.
Semmi veszítenivalód nincsen, legfeljebb nem cserélik ki.
Én ezt tenném.Tavaly az OBI adta vissza kb. 60m2 laminált padló árát, mert hibás volt a padló, de előtte ők is szórakoztattak egy ideig ezzel a lerázós szöveggel, sőt, ausztriából eljött a gyártó képviselője megvizsgálni a padlót és szerinte is az én hibám miatt ment tönkre 2 hónap alatt, de mikor oda jutottunk, hogy vizsgáltassuk be, független szakértővel, akkor azonnal megváltozott az álláspontjuk, visszakaptam a padló árát és még a padlót sem kérték vissza
Pedig ez drágább volt, mint egy cipő.
-
gabor9991
őstag
válasz Chereiose #16748 üzenetére
Igen, visszaviszed az üzletbe, csinálnak egy papírt, hogy visszaveszik a kormányt a kasszánál meg visszakapod a.pénzt.Én egy routert vittem vissza nemrég kb. öt perc volt az ügyintézés, a routert ki sem bontották a dobozából, hogy megnézzék milyen állapotban vittem vissza
-
gabor9991
őstag
Edigital 30 napja javítja a telefonom, sem ők sem a szerviz nem válaszol a kérdésemre hogy kb. mikorra javítják meg.Konkrétan a "készülék bevizsgálás alatt" válasz érkezett a szerviztől, de hogy mikor lesz kész arra már nem válaszoltak.30 nap után ha lehet, hogyan lehet javítás helyett cserét vagy csereutalványt kérni az edigitaltól?Vagy békéltető testületnek írjak egyből?Az hogy működik?Azonnal reagálnak vagy ott is napok/hetek telnek el mire történik valami?
-
gabor9991
őstag
válasz 313313 #17548 üzenetére
A helyzet a telefonnal az, hogy július 1-óta ennyi történt, az meg csak plusz hab a tortán, hogy a szervizbe mennyi idő alatt jutott el semmi konkrétumot nem írt se az edigital, se a cordon electronics, bár hozzájuk ugye nekem amúgy sincs semmi közöm.
Amikor leadtam a telefont a jegyzőkönyvben feltüntették, hogy a javítás ideje akár a 30 napot is elérheti.
Huszon pár nap után írtam az edigitalnak, hogy a 30 napot megvárom, mert ugye a jegyzőkönyvön ez fel volt tüntetve amikor leadtam a telefont javításra, így gondolom ezt el is fogadtam, de amennyiben nem készül el 30 napon belül akkor már nem javítást hanem cserét vagy csereutalványt fogok kérni.
Erre azt válaszolták, hogy a csere nem azon fog múlni, hogy én mit szeretnék, hanem azon, hogy a szerviz meg tudja javítani vagy nem
Tehát várjak türelemmel, minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy a lehető leghamarabb visszakapjam a megjavított készüléket.
Közben írtam a szerviznek is, itt első alkalommal még nem is találták meg a telefont a saját rendszerükben, kértek még valami számot a szervizlapról, majd visszaírták, hogy bevizsgálás alatt van, nyugodjak meg.
Mikor másodjára érdeklődtem , hogy a jegyzőkönyvben rögzített hibákat ők is tapasztalták-e és a javításukkal mikorra végeznek előre láthatólag, arra nem is válaszoltak.Szóval hétfőn már a javítás 31. napjánál tartok, milyen lehetőségem van, amivel a leghamarabb el tudom érni azt, hogy vagy kicseréljék vagy adjanak egy csereutalványt?
Lehet, ha türelmes lennék még pár napig/hétig , meg is lenne javítva de nem szeretnék feleslegesen várakozni, ha nem muszáj, márpedig azt gondolom nem muszáj csak bepróbálkoznak ezzel ,hogy a szerviz dönt, nem a bolt.Nem akarok fenyegetőző emaileket írogatni senkinek ,azzal úgyse megyek semmire, a cordon electronics oldalán csak ilyenek vannak, csak ha 30 napot meghaladóan már valamihez a jogszabály szerint lehetőségem van akkor azt ki is használnám.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz gabor9991 #17549 üzenetére
A javítás 30. napján emailben további türelmemet kérték, alkatrész beszerzésre és további elhúzódó javításra próbáltak hivatkozni.
A javítás 31. napján emailben megírtam, hogy felvettem a kapcsolatot a Békéltető Testülettel, ma kaptam egy elnézést kérő levelet amiben már kérték a számlaszámom ahová visszautalhatják a vételárat. -
gabor9991
őstag
válasz Peethy #17556 üzenetére
Igen.Jótállási idő alatt mindent a forgalmazónak kell bizonyítania.Saját költségén, amit akkor sem követelhet tőled, ha bebizonyosodik ,hogy a hibát mégis a törött kameralencse okozta.
És nem elég a saját szervizétől kapott papírt lobogtatni, az semmit nem ér.Akkreditált, független szerviz kell kiállítsa a szakvéleményt. -
gabor9991
őstag
válasz Peethy #17558 üzenetére
Békéltető testület -> Bíróság
Épp tegnap ért véget a történetem az edigitallal, ők is egy hónapig szórakoztattak a hülyeségükkel, amikor írtam nekik, hogy a békéltető testülettel felvettem a kapcsolatot, akkor már tudták mit enged számukra a jogszabály és mit nem, kértek egy számlaszámot, amire visszautalhatják a pénzem
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Peethy #17560 üzenetére
Kötelezni nem kötelezhetnek, ha tönkrement és kidobtad akkor nem tudnak veled mit kezdeni.
Nemrég a mediamarktban kötött biztosítás keretében cseréltettem egy lumia 640-et, ott pont ezzel kezdte az ügyfélszolgálatos, hogy csak akkor veszi át a telefont, ha minden tartozéka megvan.Persze a töltő nem volt benne, erre mondtam neki, hogy elromlott, már kidobtam.Nyelt egy nagyot és írta a papírokat
Írasd rá a jegyzőkönyvre, hogy a tartozékok korábban tönkrementek, nincsenek meg, nem elfelejtetted visszavinni.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz chopin42 #17577 üzenetére
Élve 14 napos elállási jogoddal lemondod a jelenlegi megrendelést majd a kedvezőbb áron megrendelést újra
Szerintem pont akkor fogod megkapni így is, hiszen ha elküldték volna, a futár szolgálattól kaptál volna értesítést.
Arra, hogy meddig várathatnak a kiszolgálással úgy tudom nincs semmilyen korlát.Szerk.:
Mivel meg sem kaptad még, nem is a 14 napos elállással mondanám le a rendelést, egyszerűen írnék, hogy nem kell.
És megrendelném újra, olcsóbban[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz ZsoltG60 #17583 üzenetére
Újra én válaszolok , ennyire ráérek ebben a melegben
Nem egy rendelésnek számít, külön-külön lesznek a számlán feltüntetve.
A gyakorlatban ez úgy működött a cromaxnál hogy megrendeltem az alkatrészek közül több fajtát is, amit elvileg be lehet szerelni, és ami nem volt jó, visszaküldtem.
Kaptam sztornó számlát postán és ennyi, a pénzt pedig visszautalták. -
gabor9991
őstag
válasz hundai #17593 üzenetére
Már írhatsz is a békéltető testületnek, 30 napig vagy köteles a forgalmazó indokolását elfogadni, ha nem kaptál cserekészüléket.
Az alábbi idézet a békéltető testület állásfoglalása hasonló eset kapcsán:
Tájékoztatjuk, hogy a békéltető testület kettős feladatkört lát el, egyrészt felkérésre jogi tanácsadást nyújt, másrészt a fogyasztó és a vállalkozás között a fogyasztó kérelmére a felek között kialakult jogvitát határozattal dönti el.
Az irányadó jogszabály a szavatossági hibában szenvedő termék kijavítására napokban megjelölt határidőt nem irányoz elő, hanem úgy rendelkezik, hogy a lehető leggyorsabban kell a hibát kijavítani. Számszaki megjelölést csak indirekt módon alkalmaz, azaz amennyiben 30 napon belül a hibát nem sikerül kijavítani, úgy csere készüléket kell biztosítani.
Ha a 30 nap eltelt és cserekészüléket nem adtak, továbbá a vállalkozás nem elvárható módon jár el, vagy vitatja a szavatossági igényt, illetve a körülményekből az következik, hogy halogató taktikát folytat, úgy a fogyasztó másik szavatossági igényre térhet át, azaz kicserélést kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Amennyiben a fentiekből arra a következtetésre jut, hogy a szavatossági igény kielégítése veszélyben van akkor bírósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat.Írj a forgalmazónak is egy emailt, hogy elfogyott a türelmed és felvetted a kapcsolatot a békéltető testülettel, cserét kérsz vagy pénzt vissza, ha nem teljesíti egyik kérésed se, indokolja meg, hogy a testület az eljárásában figyelembe vehesse.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Mindenképpen írjatok egy jegyzőkönyvet a panaszodról,írd bele azt, ahogy szerinted történt, hogy a kijelző javításának kapcsán a szerviz meghibásodott mikrofonnal adta vissza a telefonod.
Letagadni nem tudják, mert meg is kísérelték a javítást a mikrofon cserével, így ezzel el is ismerték azt, hogy ők okozhatták a hibát, de nem tudják vagy nem akarják megjavítani.
Én nem hoznám el a hibás telefont, felszólítanám őket a javításra.Ha elutasítják, akkor a történet a továbbiakban a szokásos úton intézendő: békéltető testület -> bíróság. -
gabor9991
őstag
válasz Pr0GrEsSiVe #17969 üzenetére
Nem húzhatják semeddig, de amíg te türelmes vagy....
Írj nekik, hogy a 30 nap letelt, ennyi állt rendelkezésükre, hogy a hibát kijavítsák, mivel ez nem történt meg, te a kártya javítása helyett most már élni kívánsz fogyasztói jogoddal és azonnali kicserélést kérsz.
Ha nem tudják cserélni, akkor pénzt vissza.
Amennyiben a kérésedet elutasítják, ezt írásban indokolják meg.Ezzel meg felkeresed az illetékes békéltető testületet. -
gabor9991
őstag
PCX-nél mi ez a fizetős szállítás garanciás eszköznél? [kép]
Ha valami hibás és van rá garancia szerintem nem kérhetnének pénzt a szállításért függetlenül attól, hogy a vásárláskor vettem-e rá háztól -házig szolgáltatást.
Vagy rosszul tudom?
Van egy routerem, elvileg még benne vagyok a 12 hó gyártói garanciában, de ha ki kellene fizetnem az oda-vissza szállítást inkább kidobom a pics@ba. -
gabor9991
őstag
Augusztus 25 óta ül az emag egy hibás telefonomon.
Több levelet is váltottunk már, normális hangnemben közöltem velük, hogy mivel a javítás ídőtartama meghaladja a 30 napot ezért kijavítás helyett már cserét vagy a pénzt kérem vissza, nem szeretnék tovább várni a szervizre.
3 alkalommal ráztak le, hogy a jogszabály meghatározza azt a 15 napos határidőt ugyan ami konkrétan le van írva és már 2* is eltelt, de ugye ők hiába törekednek ennek a betartására, sajnos a szerviz nem végezte még el a javítást, maradjak nyugton.
Írtam nekik, hogy a békéltető testülethez fogok fordulni, de az eljárás megkezdése előtt ugye törekedni kell a megegyezésre, így várom a válaszukat amiben vagy eleget tesznek a korábbi kérésemnek és visszautalják a pénzem/kapok egy működő telefont azonnal, vagy elutasítanak ismét, de akkor ezzel az elutasítással már meg fog indulni a békéltető testület eljárása.
Volt már hasonló problémám más cégekkel hasonló ok miatt, ott a békéltetős email után általában törekedtek az egyezségre és elfogadták a kérésemet.Az emagnál erre az emailre már nem is válaszoltak, pedig már személyesen valami ügyintézőjükkel voltam levelezésben szóval biztosan célba ért az emailem.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e olyan felügyeleti szerv aki emiatt valami bírsággal megküldené őket?Az egyik indok az, hogy 35-40 napig vagy ameddig csak akarják, elhúzzák a javítást másik meg az, hogy a konkrét megkeresésre egyszerűen nem reagálnak.
Olvasom itt korábban volt akinek 80 napig volt szervizben a cucca és ő sem kapta vissza a pénzét meg volt azér itt már pár panasz az elhúzódó javításokkal kapcsolatban nem én vagyok az első.
Nekem ugye nem lesz ettől jobb, meg januártól változik a jogszabály is és az elhúzódó javításoknak remélhetőleg vége , de azért ha kapnának egy bírságot a hozzáállásuk miatt annak örülnék[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Superhun #22286 üzenetére
Termék gyártója és mivolta: Hagyományos kinyitható telefon talán Nokia?
• Vásárlásának helye, időpontja :eMAG 2020.04 hó
• Eladási ára :15e körül
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e :magánszemély
• Hiba jellege: antenna hiba, szakadozó hang, megszakadó hívások
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt: 2020.08.25
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele: Első alkalommal jár szervizben
• Használtan vetted-e: nem
• Fénykép a jótállási jegyről : -Egyik idős családtag használná, nem az enyém ezért nem tudom a pontos vételárat és típust, de nem is kaptam semmilyen papírt az átvételkor amikor a futár átvette vagy a szervizhez beérkezett
Többször is leírtam az emagos ugyintézönek, hogy tisztában vagyok a készülék minimális értékével ettől függetlenül nem hiszem, hogy elfogadható négy ilyen hosszú várakozás a javításra[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Nem négy hanem egy csak átjavította a telefon és már nem tudom szerkeszteni
-
gabor9991
őstag
Sziasztok, mit tehetnék abban az esetben, ha egy eszköz javítása meghaladta a 30 napot, a forgalmazó telefonon többször elismerte, hogy kicsúsztak a határidőből, emiatt kértem a vételár visszautalasát, amit minden esetben megígért az ügyintéző hogy a lehető legrövidebb időn belül ami legfeljebb 8nap megtörténik, azonban ez a mai napig várat magára.
Legutóbb múlt héten csütörtökön kértek újabb 1-2 nap türelmet, tekintettel arra hogy sok feldolgozás alatt lévő folyamat van az enyém mellett de ígérték hogy intézik.
Persze semmi nem történt.
Szóval ilyen esetben mit tehetnék?
Lassan névről ismerek minden ügyfélszolgálatost, ők is ismerik a történteket, de valamiért ez a sztornó számla csak nem akar elkészülni.
Teljesen normális hangnemben történt az eddigi ügyintézés viszont így szeptember vége óta lassan fogytán a türelmem, csak nem tudom mit is lehetne tenni?
Volt már jónéhány garanciával kapcsolatos ügyem, azt gondoltam rutinos vagyok és elég lesz a szép szó és a normális hangnem, de így még nem jártam eddig hogy hetekig parkoltatnak.
A hivatalos felületükön is próbáltam felvenni velük a kapcsolatot, már 2 üzenetet is írtam, az egyikre jött egy válasz hogy majd egy kolléga válaszol egyszer, persze azon a csatornán sincs semmilyen kommunikáció.
Szóval ilyenkor mi a teendő? -
gabor9991
őstag
válasz BB9000 #24785 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, nemrég adtam nekik egy újabb esélyt, telefonáltam újra, azt mondták hogy most soron kívül elkészítik ezt a sztornózást, hamarosan visszahívnak.
60+ezer az összeg ami amúgy nem annyira sok, de akkor is az enyém.
Online vásárlás volt, és így a vásárlók könyvébe sem tudok írni. -
gabor9991
őstag
válasz LuckyL #24791 üzenetére
Benne lennénk az időben, augusztusi vásárlás, szeptember közepe óta megy a javítás, így a 30+8 nap már bőven letelt.
A mai ígéret ellenére ma sem történt semmi érdemben, nem utaltak és nem is hívtak vissza.
Ilyenkor a chargeback milyen alapon indítható egyébként?
A vásárlás valójában megtörtént, itt ahogy írták feljebb valóban a garanciális javítás határideje telt el és ezzel kapcsolatban nem történik semmi.
A banknak ehhez mi köze lenne? -
gabor9991
őstag
Egy széket kellene szervizbe küldenem mert fél év után összerogyott a szivacs a támlában, lóg a karfa és nyikorog a mechanika.
A forgalmazó szerint nekem kellene visszaküldenem eredeti dobozában miközben az internet ezt írja: Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 6. § (1) és (2) bekezdése...a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.
A szék becsomagolva nehezebb is mint 10 kiló és biztosan nem kézipoggyász méretű.
Attól tartok ha ezt leírom a forgalmazónak akkor eleve mínuszból indulok a kapcsolatunkban a javítás során,Jogos egyébként a felvetésem hogy itt nekem nem kellene küldenem semmit sehová vagy nem?
-
gabor9991
őstag
Lehet hogy csak 9900g maga a szék pontosan nem mértem meg, de akkor a másik kitétel ami alapján nem szállítható mint kézipoggyász az lenne a hivatkozási alap.
Illetve olvastam itt vissza székkel kapcsolatban volt másnak is problémája mármint azzal kapcsolatban hogy ilyenkor szét kell szerelni és nem feltétlenül verném szét a teleszkópot szétszerelés közben hogy majd a szervíz meg erre hivatkozva elhajtson a csába.Szerk: megmértem 12.5kg tehát a 10 kilós és a kézipoggyász feltétel is teljesült.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- OLED TV topic
- E-roller topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- További aktív témák...