- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Mobil flották
- Strapamobil a HMD-től
- Fotók Google Camera Mod-dal (GCAM)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Dead by Daylight - Castlevania karakterek érkeznek a játékba
gp A nagyon rövid teaser videón semmi részletet nem kaptunk, augusztusig kell várnunk a teljes leleplezésre.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
ph A 8000F-es sorozat ezzel bárki számára beszerezhetővé vált.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Van egy tabletem, amit leadtam javításra, még garanciás. A leadáskor 3 hetet írtak rá, mint várható javítási idő. Két hét után felhívtam őket és kiderült, hogy a jótállási jegyen feltüntetett cím egy átvevő hely, onnan küldik ki a szervizbe és két hét alatt még csak el sem küldték, ott figyel az átvevő helyen! A napokban fog lejárni a 3 hét, szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mit csináljak, ha nem készülnek el?
Olvastam itt, hogy „törekedni” kell a 15 napon belüli javításra. Ha a 15 nap alatt el sem küldik a szerviznek, akkor lehet arra hivatkozva azonnali cserét kérni, hogy nem törekedtek rá?
Van esetleg olyan határidő, ami után kötelező cserélniük?
Ha lejár a határidő és nincs kész, akkor mit tegyek? Egy ilyen átvevőponton kell lennie panaszkönyvnek, vagy kérjek jegyzőkönyvet, amibe leíratom, hogy mi történt eddig? Fogyasztóvédelemhez forduljak? Mennyi idő után?
Amiatt kérdezek előre, hogy tudjam mire számítsak, ha bemegyek hozzájuk, még nem biztos, hogy nem készülnek el vele, de a tablet fórumában többen írták, hogy jelentősen elhúzódott a javítás, 4 hét után sem volt semmi hír a tabról. Remélem, hogy mégsem kell semmi ilyesmihez folyamodni és rendeződik a helyzet, emiatt is nem írom le egyelőre, hogy melyik gyártóról van szó Köszönöm előre is! -
fausto
addikt
Köszi a válaszokat! Akkor a következő lépés mi legyen, ha bemegyek és még mindig nem küldték el? Panasz könyv, fogyasztóvédelm?
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Ismét kérnék egy kis segítséget, korábban már írtam, de azóta változott a helyzet.
Röviden: vettem a Media Markt-ba egy WayteQ márkájú tabletet. Voltak vele gondok, többek között nagyon hamar merült és megjelent egy folt a kijelzőn. Leadtam szervizbe, a hivatalos márkaszerviz az Elektrodoki nevű hely. 3 hét volt a javítás, tegnap szóltak, hogy kész van és mehetek érte. A munkalap szerint akkumulátort cseréltek és emiatt a folt is megszűnt (gondolom az akksi púposodott és amiatt volt a kijelző hiba)
Viszont amikor odaadták és bekapcsoltam egyből feltűnt, hogy a folt még ott van csak halványodott. Így nem vettem át, ki tudja, hogy milyen gondot okozhat a későbbiekben, hogy az akksi megnyomta a kijelzőt, nem hiányzik, hogy a garancia lejárta után jöjjenek elő komolyabb hibák. Szóval ment vissza javításra, de megint 3 hetet írtak rá, bár az irodában azt ígérték, hogy megpróbálják megsürgetni, hogy hamarabb kapjam meg, lehetőleg a jövőhéten.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen lehetőségeim lennének, ha nem lesz kész jövő hétre vagy megint úgy adják vissza, hogy nem javították? Csak azt tudom elfogadni, hogy minimum cserélik a kijelzőt vagy még jobb lenne, ha a tabra adnának cserét. Kihez fordulhatok? A gyártót (WayteQ) nyúzzam, hogy adjanak csere papírt vagy gyakoroljanak nyomást a szervizre? Vagy a szervizt (Elektrodoki) zargassan, hogy igyekezzenek a javítással vagy adjanak „csereigazolást”? Esetleg az eladónak (Media Markt) írjak, hogy legyenek jó fejek és cseréljék a készüléket, a többit meg bokszolják le a szervizzel vagy gyártóval?
Köszönöm előre is! -
fausto
addikt
válasz Attix82 #12945 üzenetére
Köszi a választ!
Rendben, de szerintem ha már összesen egy hónapja szervizbe volt, megpróbálok hatni a szervizre.
Egyébként igen, 1 éven belül vagyok (voltam), viszont mire visszajön várhatóan már 1 éven túl leszek. Gondolom azzal a másfél hónappal, amennyit szervizben fog tölteni, ki fog tolódni a garancia. -
fausto
addikt
Sziasztok,
Van egy tablet, még garanciás és beadtam javításra. 3 hétig szervizben volt, értesítettek, hogy kész van. Amikor bementem érte, láttam, hogy nem lett megcsinálva (kijelző hibás volt és úgy is maradt), úgyhogy át sem vettem, visszaküldtem javításra. Most már 2 hete bent van, azaz összesen 5 hete van szervizben. Kérhetem a cserét "kényelmetlenségre" hivatkozva (vagy hogy van megfogalmazva a jogszabályban). Mivel 3 hét után hibásan adták vissza, joggal mondhatom azt, hogy nem törekedtek a 15 napos javításra?
-
fausto
addikt
válasz fausto #13012 üzenetére
Erre esetleg valaki tud adni hasznos tippet?
Illetve kiegészíteném egy új kérdéssel: ha egy tabletben alkatrészt cserélnek (pl. érintő panel, kijelző, akkumulátor), ezekre az alkatrészekre meghosszabbodik a jótállás? Hozzátenném, hogy az akkumulátor nem cserélhető házilag.
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Szeretném kikérni a véleményeteket! Van egy telefonom, amit 2 év garanciával vettem. Az első évben meghibásodott az akkumulátora, ezért cserélték. Még nem telt el egy év, de ismét gond van az akkuval. A szerviz álláspontja szerint a tartozékokra (így az akkumulátorra is) a vásárlástól számítva 12 hónap a garancia, ezért nem cserélik. Viszont én úgy gondolom, hogy valóban 12 hónap garancia van tartozékra, de mivel újat raktak bele, nem a vásárlástól számított a 12 hónap, hanem az alkatrész cseréjétől. Mit gondoltok, jogosan utasították el a cserét vagy nekem van igazam? Köszi előre is!
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Pénteken vettem egy babakocsit, a boltban ki is fizettem, de csak külső raktáron volt, úgyhogy házhozszállítást kértem. Ma hozták ki, elkezdtem összerakni, de kiderült, hogy az egyik alkatrész hibás, így össze se tudom szerelni.
Milyen lehetőségeim vannak? Ha holnap viszem vissza, még 3 napon belülinek számít, ugye? Mit kérhetek ilyen esetben? Pénz visszafizetés? Csere? Kérhetem más típusra a cserét?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Köszi mindkettőknek
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Lenne 2 kérdésem:
1, vettem egy telefont szolgáltatótól, listaáron 35ezer forint volt, de előfizetéssel, hűséggel 5000,- Ft-ért elhozhattam. Most elromlott, ha nem javítható, akkor mire számíthatok? A szolgáltatóval kell rendeznem a dolgot és ők fizetik vissza a vételárat? Vagy cserélniük kell olyan készülékre, aminek hasonló az ára? Ha pénzvisszafizetés lesz a vége, mit kell visszafizetniük, az 5000 vagy a 35000-et?
2, van egy háztartási gép, amire a gyártó 2 év garanciát vállalt, most vagyok a második évben. Sajnos a blokk már nincs meg, csak a kitöltött garancia papír, amin szerepel a vásárlás helye, ideje, le is van pecsételve, alá van írva. Jól gondolom, hogy az alapján javítania kell a gyártó szervizének garanciálisan a gépet? És mi a helyzet ha nem javítható és "csereutalványt" adnak, blokk hiányában mit lehet tenni?
Köszönöm előre is!
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Vettem januárban egy cipőt, júniusra mindkét párnak az orra kikopott, egyik annyira elvékonyodott, hogy majdnem kilyukadt. Fél éven belül vagyok, leadtam bevizsgálásra. Bevizsgálták, megvan az eredmény, még nem vettem át, csak azt mondták el telefonon, hogy elutasították a kifogásom. Az indoklásban az szerepel, hogy "semmi nem utal arra, hogy anyag hiba miatt kopott ki" és hogy bekötött fűzővel adtam le a cipőt, amiből arra következtetnek, hogy nem rendeltetés szerűen használtam.
Szerintetek megállja a helyét a szakvélemény indoklása?
Szerintem nem igazán. Hogyan menjek tovább?
Elég drága volt és nem akarom annyiban hagyni
Köszi előre is -
fausto
addikt
Ez a szakvélemény. Szerintem elég gáz, az a baj, hogy nem cserélik, pedig az egész tippelgetés
[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Még az előző cipős kérdésemhez kapcsolódik: mi van akkor, ha én is bevizsgáltatom a cipőt, ami alapján nekem lesz igazam és ezt viszem a fogyvédelemhez és a békéltető testülethez. Ha a javamra döntenek, behajthatom a cégen a bevizsgálás költségét?
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Azon gondolkoztam, hogy mi van akkor, ha rendelek valami online, áruvásárlási hitellel, de valami miatt el akarok állni a szerződéstől? A hitel kizárja ennek a lehetőségét vagy ilyenkor a hitelszerződés is semmis lesz?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
válasz 313313 #15887 üzenetére
De ilyenkor nem kellene előre lefektetni a feltételeit, hogy mi van az 1 év után? Ha teszem azt, 1 év után azt mondja, hogy elromlott a termék, nem javítható, adnak cserébe egy zacskó cukrot (tudom, kicsit túlzó ), akkor azt is el kellene fogadnom, mert a jogszabály 1 évet ír elő?
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Van egy LG tabletem, az 1 év kötelező garancián felül az LG még 1 évet vállal. A MediaMarkt-ban vettem, már az első éven túl vagyok. Ha gondom van vele, leadhatom javításra a MediaMarkt-ban vagy a második évben csak a szervizbe vihetem?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Sziasztok,
Online rendeltünk egy hordozható (összecsukható) járókát. Az első használatnál elkezdett szétfoszlani a hordozótáskája a varrás mentén. Online rendeltem, múlt hét csütörtökön hozták ki, ha ma jelzem a boltnak, akkor ez minek számít? 3 munkanap vagy 72 óra, amikor kérdés nélkül cserélni kell a hibás terméket?
Köszi előre is!Szerk.: bocsi, most olvastam, hogy 3 munknap
Akkor a következő, ehhez kapcsolódó kérdésem: mi a teendő a szállítással? Nekem kell visszajuttatnom, saját költségen a járókát vagy ilyenkor a bolt hozza-viszi? Vagy ez csak a jóindulatukon múlik?
[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Sziasztok,
A Decathlon-tól vettem egy sportszert, a honlapjuk szerint 2 év jótállással adják. Most átnéztem a papírjait és láttam, hogy a jótállási jegyen csak 1 év szerepel, illetve ahol kitérnek, hogy melyik termékre vállalnak plusz 1 évet önkéntesen, ott nem tértek ki erre a típusra.
Írtam nekik e-mail-t és azt válaszolták, hogy a honlapon volt téves az infó és csak 1 év van rá.
Szerintetek milyen lehetőségem van? Ragaszkodhatok hozzá, hogy 2 évet vállaljanak rá?
Köszi előre is! -
fausto
addikt
Saját márkás termék, úgyhogy csak rajtuk múlik.
Mindenesetre köszi a válaszokat, átgondolom mi legyen. Egyrészt megtartanám, másrészt már használtam (koptattam) annyira, hogy az elállás is bajos legyen.
Scorp2011: nálam az emag volt hasonló, de az kedvezően zárult. 2 év garanciával hirdettek, egyről adtak számlát. Írtam nekik, hogy nem erről volt szó és küldtek egy új jótállási jegyet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hibátlan - GIGABYTE B550M Aorus Elite alaplap - AMD AM4
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Precision 5770 17" FHD+ IPS i7-12800H RTX A2000 32GB 1TB NVMe IR kam., gar
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávsl
- Apple iPhone 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen