- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz kisspepe #15471 üzenetére
Itt nekem egy dolog nagyon sántít. Mégpedig az, hogy hogyan tölthet ki hivatalos Samsung garipíprt egy olyan bolt, ami 12 hónapos bolti garit vállal adásvételi szerződésben.
A másik dolog, amiben én nem vagyok biztos, az az, hogy ha egy bolt a hivatalos mo.-i forrásból szerzi be a telefont, akkor vállalnia kell-e a gyártónál vásárolt kiterjesztett garancia ügyintézését. Nekem az a tippem, hogy nem, de talán a többiek okosabbak lesznek...
-
őstag
válasz kisspepe #15471 üzenetére
a samsunggal kellene megpróbálni rendezni ezt, mert a boltnak valóban nincs ehhez sok köze szerintem
nem lehet hogy azt az utalványt beválthatnád máshol is pl media markt?az mondjuk vicces, hogy a bolt adásvételi szerződéssel adta el az új telefont
gondolom áfacsalt szürkeimportos teló volt, ezekre eleve nincs hivatalos samsung gari általábancryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15481 üzenetére
Kisker vagyok, hadd tudjam, hogyan zajlik egy samu csereutalvanyos tortenet (meg ha csak kodos emlekbol is, mert evi 1-2-t csinalok mindossze, igaz, ezeket nem keszletrol csereltem, tehat nekem kenyszeruseg a nagykerbe menes, igy viszont ha ott "bevaltjak" a csereutalvanyt, akkor az tuti franko papir, mivel ott az elozmeny, siman megy a pluszminuszos szamla es egyertelmu tortenet. Keszletrol cserelesnel persze lehet, hogy ki lehet hagyni a nagykert a tortenetbol, mas kerdes, hogy a boltnak ekkor ki tudja mennyi ideig all a penze a cumoban, amig a samubol ki nem veri a zsetont, gondolom esetleg ezert ilyen hatalmasan lelkesek)
-
313313
addikt
-
citkar
addikt
válasz kisspepe #15499 üzenetére
Beszéltem a fogyasztóvédelemmel.
Azt mondták, ők (mármint a szerviz) adtak egy véleményt, elutasították a garanciális javítást, ha nem értek ezzel egyet igazságügyi szakértőt kell keresnem.Én sem értem, mi az, hogy mond valamit a szerviz, azt miért nem kell bizonyítaniuk.
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz kisspepe #15618 üzenetére
Akkor írsz/újra küldesz egy levelet a Samsungnak....
A végén ez szerepeljen:
Ez a levél a következő címzetteknek lett kézbesítve:
-samu
-fogyvédelem
-felügyeleti szerv ha vanMég beirhatod linkelve az irányadó jogszabályokat
Hidd el erre válaszolni fognak rögtön!
Most nézem a levelezéseim között, hogy hasonlo levélre a PCX pl. este 22:08-kor reagált, este 20:00-kor írtam.
[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
válasz kisspepe #15618 üzenetére
Na válaszolt a Samsung.
A válasza:
Levelére válaszolva kérjük, hogy ebben az esetben a vásárlás helye (Mobil és Laptop *******), vegye fel a kapcsolatot azzal a disztribútorral, akitől a készüléket beszerezte, a disztribútornak a társaságunk jóvá tudja írni a készüléket.Most a probléma az, hogy a cég szerintem erre megint csak nemet fog mondani azzal az indokkal, hogy ők a Magyar jogszabály szerint 1 év garanciát adtak a készülékre, és én nem náluk vettem kiterjesztett garanciát, mivel ők nem árulnak ilyet.
Nem tudom meddig fog még húzódni ez az egész. Az a gondom, hogy amíg nem rendeződik a helyzet, nem is tudok normális telefont venni, csak egy olcsó alsó kategóriás vackot, hogy a kölcsönkért telefont vissza tudjam most már adni.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15629 üzenetére
Bemesz a boltba, meglebegteted a Samsungos papirt, ha meg mindig nem akarjak, akkor kered a vasarlok konyvet (illetve ize, megkerdezed hol van, leven szamodra elerheto helyen kell lennie, es tollnak is kell lennie meleltte, ha pult alol adjak oda, akkor rogton ezzel kezded a bejegyzesedet). A bejegyzesre vagy helyben valaszolnak, vagy x napon belul postai uton, azzal meg te majd mesz a bekeltetokhoz (ahol az uj szabalyok szerint nekik kotelezo megjelenniuk, ha megeri nekik hulyenek lenni es eltolteni x orat ezzel valakinek a cegbol, hat hajra, tegyek).
Ugyanakkor valoszinuleg tenyleg kiskapu allhat a dolog mogott, a ceg eladta 1 ev jotallasal a termeket, te utana beregisztraltal a Samsungnal tovabbi 1 evre, azt a Samu vallalta, a boltnak a Samuval semmi szerzodese nincs, tehat kotelezvenye sem arra, hogy foglalkozzon a Samu sajat vallalasa alapjan torteno teljesitessel. Tehat neki elvileg jofejsegbol, meg amiatt, mert anno te a vevoje voltal, lenne egy kore abba a nagykerbe, ahonnan ok anno vettek a telefont. Ha amugyis jarnak meg oda, akkor nem ertem a feszkozast reszukrol, ha pedig mar egyaltalan nem, akkor meg akar ertheto is lehet, hogy ok tokre nem kivannak foglalkozni az egesszel, mert jogilag tenyleg tokre semmi kozuk hozza (a szavatossagon kivul persze, de itt most nem errol van szo).
(emlekezetbol irok, nem talalom az elso postot, igy a pontos porblemaleirast a tortenettel kapcsolatban, igy lehet, hogy hulyeseget irok)[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15636 üzenetére
Valtozatlanul nem ertem, hogy miert keszult adasveteli szerzodes a blokk/szamla helyett. Igy, hogy vasaroltal a samutol meg egy ev garit es ennek ervenyessege alatt, erre kaptal csereutalvanyt, meg erdekesebb a dolog (es nem azert mert en is kereskedem, de valamennyire megertem az elado boltot, hogy neki mi koze van a te vasarolt garidhoz. a, nem latja ennek megtortentet, b, nem kap egy centi zsetont az ugyintezesert a samsungtol, c, percentet sem a vasarolt garibol -nem naluk vetted-, d, ha most kapsz egy uj cumot, es kesobb az is meghibasodik, meg annak a garis kezeleset is megnyeri a bolt. Ha rendszeresen jart korben benne van a ceg, ahonnan szarmazik en mondjuk megcsinalnam, de kizarolag jofejsegbol, kotelezni szerintem semmi nem kotelezi ra a boltot, hogy o ezzel foglalkozzon. Amennyiben pesti vagy, en megprobalnam a Samsung boltok egyikenek felkereseset -amelynek termeszetesen szinten semmi koze a tortenethez, egy Samsungra matricazott Bravotel boltrol van szo-, tehat lehet, hogy ott is mersekelt lelkesedessel fognak hozzaalni a problemadhoz.
[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
válasz kisspepe #15641 üzenetére
A cég azt válaszolta, hogy külföldi disztribútortól szerezték be a telefont, így nem tudják vele felvenni a kapcsolatot. Ez egy EU garanciás készülék volt, melyről tájékoztattak is, én erre nem emlékszek.
Persze én mivel előtte átnyálaztam a Note II fórumot direkt kihangsúlyoztam a boltban, hogy Magyar gyártói garanciás készüléket kérek, mivel az EU-sra eleve 1 év garancia jár csak, szemben a magyarral. Mikor a telefon megjött, nem is volt benne a gari jegy, azt pult alól adtak egyet hozzá, mikor megemlítettem.
A Samsung is jóváhagyta a garanciát, mert még aznap elküldtem minden adatot és dokumentumot, hogy ellenőrizzék megfelelő-e, és azt válaszolták, hogy igen.
Elmondta a kereskedő azt is, hogy volt már ilyen eset, kb 3 hónapig tartó ügy volt, a Samsung mindig csak ígérgetett, mert egy külföldi központ elbírálását várták. Végül a Samsung kijelölt egy boltot, ahol be lehetett váltani az utalványt.
Most ezt az egészet megírtam a Samsungnak kicsit fenyegetőbb hangvételben. Augusztus 12-én lejár a csereutalvány beváltási határideje, ezt én nem szeretném megvárni. Ha nem intézik el az ügyet akkor megyek a békéltetőtestülethez. Azonban ha bíróságig kell mennem, akkor a két nagy tévécsatornának is megírom a történetemet, hátha csinálnak egy riportot az esetről.
Most várom újból a Samsung válaszát, remélem nem megint 4 és fél hét lesz.
-
Gyuri27
félisten
válasz kisspepe #15650 üzenetére
"külföldi disztribútortól" Azaz szürke import. Jó is az.
Azért ilyen nehéz ez az egész.
Tanulság. Gyári boltban kell venni még ha picit drágább is. Bár ezután a hercehurca után lehetne elmélkedni mi is a drágább.
Ha a sumu intéz valamit tedd össze a kezeid és légy hálás.Amd - Radeon - Ryzen
-
őstag
válasz kisspepe #15701 üzenetére
most nem olvastam vissza az egész sztoridat, esetleg még azt próbálnám meg hogy a samsung maygarország ellen teszek panaszt, hogy olyan utalványt állít ki, amit nem lehet beváltani
a plusz garanciáért a pénzed eltették, de nem adnak érte semmit, ezért velük vagy jogviszonyba, nem a bolttal ahol vetteda megyei kormányhivatalodnak írj emailben, köteles lesz rá hivatlaosan válaszolni a samsung
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisspepe #15707 üzenetére
de a samsungnak nincs joga azt mondani hogy váltsd be egy olyan boltban akivel nincs szerződése
ez nonszensz, egyszerűen nem teheti meg, bármit is írtak le a szerződési feltételekben
ha azt mondaná hogy menj a media marktba vagy más partneréhez és kapsz egy másik telót az úgy rendben lennea telefon üzletet opedig nem kényszerítheted hogy szerződjön a samsunggal, valószínűleg nem is lenne rá lehetősége
te tudod mit teszel, de ez véleméynem szerint 100% ban a samsung magyarország hibája, aki eltette a pénzedet és most nem ad érte semmit
cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15707 üzenetére
Mindketten jok lennenek, de szerintem foleg es elsosorban a Samsung, mivel a kiterjesztett garit naluk vetted, tehat ezugyben veluk allsz jogi kapcsolatban a boltot itt most valoszinuleg foloslegesen turaztatnad. Vagy ird meg, hogy a Samsung allaspontja ez, a bolte, ahol anno vasaroltad a keszuleket az, ezek ismereteben dontsek el, hogy meghivjak-e a boltot is, vagy sem.
Szerintem ok lesznek azok:
Samsung Zrt.
Samsung Electronics Magyar Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Cégjegyzékszám 01-10-041285
Adószám 10276451-2-44
Székhely 1037 Budapest, Szépvölgyi út 35-37.[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
válasz kisspepe #15714 üzenetére
Beszéltem a békéltető testülettel telefonon. Hát igazándiból mondták, hogy nem látják a papírokat, így nem látják át az ügyet, de a garanciális problémákat a bolt intézi ahol vettem a telefont, feléjük nyújtsam be a kérvényt.
Arra hogy a Samsungtól vettem kiterjesztett garanciát, azt mondták, ha a Samsung szerződésben vállalta a garanciát, és erről van aláírt hivatalos papírom, akkor az szerint ők a felelősek. Na most igazándiból csak egy netről letölthető tanúsítványom van, ami tartalmazza a kiterjesztett jótállás adatait.
Mindenesetre végül azt tanácsolták, hogy mielőtt megírom a kérvényt a békéltetőtestületnek, írjak térítvényes levelet a cégnek. Ugyanis arról kapok értesítést, hogy átveszik-e vagy nem. Akár átveszik a levelet, akár nem ez jogi eljárásban bizonyító erejű.
Azt mondták, hogy az e-mail-ben történt beszélgetés is megfelelhet, de jobb ha térítvényes levélben kérek választ a problémámra.
Jelenleg most megírtam a Samsungnak és a boltnak is a levelet, ma fel is adom.
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15716 üzenetére
Ezzel egyidoben szerintem inditsd meg a bekeltetost, jelezd a beadvanyban, hogy mivel es mikor kerested meg tertisen a ket erintettet, erre valo reagalaasukat a targyalasukon/ulesukon ismerteted, mert kurvara ki fogsz futni az idobol... A tertisre iugyis csak ugyanaz lesz a valasz, mint amit emailben mar elkuldtek.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #16021 üzenetére
Szerintem ez valami olyasmi telefon es tortenet lehet, amit valaki flottaban, vagy siman sajat elofizuja terhere megvette olcson, eladta a neppergsm-nek, akit ezt mivel valaki egyszer anno mar fizetett afat utana, afamentesen bevette -nyilvan tobbert, mint a szolgaltatoi kedvezmenyes ar, hopp, szolgaltatoi, ha simlockos volt, akkor ez valahogy veletlen kiutodott belole- majd te pedig te megkaptad adasveteli szerzodessel, kulonboztei ado okan szinten 0% afaval es a kedvezmenyes szolgaltatoi arhoz kepest egy kellemes felarral. Emiatt is nem tortenthetett semmi a csereutalvany bevaltasabol, hiszen azt o nem tudja bevaltani, mert velhetoen nem nagykerbol vette a telefont, hanem velhetoen kez alol, tehat elo kene keriteni az egykori Gipsz Jakabot, aki eredetileg vette a telefont, o mehetne vissza oda, ahol o vette, ott mar tenylegesen becserelnek, na es akkor ennek kene hozzad visszajutni, nyilvan eselytelen. De ez mind csak feltetelezes, egy lehetoseg a sok kozul.
Az, hogy nem ment el a targyalasra, az hulyeseg volt, mar minima fel eve meg kell jelenni, kulonben automatikusan szopo.
Arrol mi volt a velemenyuk, hogy a boltnak a Samutol vasarolt kulon garihoz semmi koze? Mert en meg mindig azt mondom, hogy ha hozzam jonne valaki, aki megvette 1+1 ev garival* tolem a cuccot , majd a Samunak fizetett utolag x ezer penzt kiegeszito egy ev gariert, a ket es feledik evben megkotlik a cucc es megjelenik nalam, szerintem en halal jogosan kuldenem a Samsunghoz, hogy tolem vetted a kiegeszito garit, nekem fizettel, en realizaltam hasznot rajta? Nem, nem es nem. Innentol kezdve mi kozom hozza? Tessek ahhoz menni, meg azon szamonkerni, akinel fizetett a juzer eme szolgaltatasert.* ami az en szempontombol csak egy, mert a masodikat a Samsung adja adathalaszatert cserebe, tehat lehet, hogy mar a masodik evben is jogosan pingvinezhetnek ra
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #16023 üzenetére
Arról, hogy kinek kell teljesíteni a kiterjesztett garanciás problémát, ez vita tárgya. Egyrészt a Samsung és a Békéltető testület 3 tagjából kettő azt mondja, hogy a fogyasztói szerződéses jogviszony a bolttal létesült,
Szerintem nem. Kiterjesztett garanciat a vevo a Samsungtol vett. Nekik ment a fizetes, es nyilvan kuldott valami szamlat is rola. Ezert is nem ertem, hogy a keszuleket anno 2-3 eve elado kiskernek miert kene ingyen lotifutit jatszania a Samsung fele, amikor gyakorlatilag tenyleg semmi koze a dolgohoz Ok adtak el a szolgaltatast, ok szedtek be a dellat utana, akkor intezzek is el ok maguk, nem? De kb. ez az egyetlen vedheto pontja a tortenetnek az elado szempontjabol.
En annak meg lehet, hogy nekimennek, hogy a Samsungtol kikeretni, hogy a kerdeses keszulek IMEI alapjan gyarilag fuggetlen volt-e, esetleg valamely szolgaltatohoz tartozoan adtak-e el.[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz kisspepe #16025 üzenetére
nem fuzet ki az semmit mert megfelebbezi, aztan ha nyersz akkor johet a behajtas, es ha onkent nem fizet akkor neked kell vegrehajtoztatnod amit te fizetsz elore, majd kiderul hogy nincs semmijuk, azt nem lehet vegrehajtani, akkor jon a torlesi kerelem, azt elutasitjak ertekaranytalansag miatt, ezt megfellebezheted, persze mindenre lesz 30,60 napos hataridok, es mire odajutsz, jogutod nelkul megszunik, de mitadisten pont ugyanott kino a foldbol a sufnigsm2 ugyan azokkal az arabus tulajokkal... ne legyen igazam.
amugy meg ezerszer leirtuk, sufnigsmbol nem veszunk semmit meg levegot se nemhogy telot, mert par ezer ft sporolasert kapunk egy nagy csomo cumit.
[ Szerkesztve ]
Buy books not gear.
-
őstag
válasz kisspepe #16031 üzenetére
abban nincs igazad, hogy azt hiszed hogy a boltnak bármilyen kötelezettsége lenne feléd
(olyan hogy garancia, nincs is egyébként)
a bolt 1 év jótállást vállalt feléd, ezt tiszta sor
te kötöttél valamiféle szerződést a samsunggal további jótállásra, vagy szavatosságra, de ehhez a boltnak semmi közemivel ő nem ment el a békéltetőtestületi meghallgatásra, lehet hogy jól megbüntetik
de ettől még ha nem akar neked fizetni, akkor majd a polgári perben elmondja, amit én itt leírtam és kész, ennyi voltettől függetlenül természetesen sok sikert kívánok neked, és szeretném ha megtérülne a pénzed, hiszen ez jár neked
de akkor is látni kell hogy ebben a történetben a samsung a ludas nem a boltszerk: az hogy valaki nem "hivatalos" forrásból szerez be valamit, az abszolút nem egyenlő az átveréssel
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #16036 üzenetére
Hmm, ha egy nem uj, nem nagykerbol szarmazo telot eladnak egy bianko garjegyet kitoltve, a vevo fele ugy beallitva, hogy az uj es gyartoi garis, a BTK-s csalas megall-e? (persze biztosan veletlenul tortent ez, es "osszekevertek" ket telefont es veletlen kaptal gyartoi garijegyet a sajat helyett)
[ Szerkesztve ]
-
-
Sátán44
addikt
válasz kisspepe #16227 üzenetére
Az Lg ügyfélszolgálatos is csodálkozott, hogy visszakaptam a telefont. Szintén azt mondta, hogy nem szokták visszaadni, hanem bezúzzák. Akkor én még a jobbik esetet fogtam ki.
mobilkereskedes.hu-tól ilyen "munkalapot" kaptam vissza javítások után:
Javított készülék visszaadás1
Javított készülék visszaadás2[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
optikus
senior tag
válasz kisspepe #16349 üzenetére
meg a szavatossag is jatszhat, az 2 ev. de nem tom cipore hogy van. egyebkent ha mar sajat koltseges szakerto akkor jobb lett volna ha maga intezi nem pedig az ellenerdekelt fel. sztem ott is buko van, hogy hibasan tovabb hordta. ha lenne jegyzokonyv az elozo reklamaciorol es abban az hogy elutasitjak mert nincs baja az ugy okes lehet.
Buy books not gear.
-
dethroner
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...