- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1316 üzenetére
érdekes...
semmilyen sérülés nincs rajta?
lehet, hogy kapásból bele rakta volna, aztán a páralecsapódás miatt döglött volna meg?sima fehér pasztával raktad fel?
szerintem gyárilag is lehetne olyan, tehát így ebbe belekötni nem hiszem, hogy lehetne, meg ahhoz le is kellene szedni a hűtőt, ami macerás -
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1318 üzenetére
hogy magas volt a mag hőmérséklete, és ezért cseréltem még rögtön pasztát rajta.
semmit nem kell mondani!
meghalt és ennyiszerintem senki nem fogja szét szedni (kisker, nagyker), gondolj bele leszedésnél könnyen okozhatnának sérülést is vele (lesarkazzák a magot, eltörik a műanyag pöcök, stb)
ha mégis leszednék, te nem tudsz semmit (ha nem vmi spéci pasztát használtál), biztosan gyárilag volt rajta olyan (és lehet is, különboző rev-ek, gyárak stb.)feleslegesen izgulsz
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1320 üzenetére
változó
szerintem az lehet, amit már írtam, hogy rögtön berakta, aztán lecsapódott a pára és zárlat... (rákérdezhetnél ügyesen)
-
Bagira01
veterán
válasz Ace Ventura #1316 üzenetére
Húú ezt sajnálattal hallom . Végre túladtál rajta és kampec . Én egy asus x1950xt-t pasztáztam újra, igaz még nem szóltak, hogy gond lenne vele . A gyári paszta szürke volt én fehér artic ceramique-ot kentem rá Én is kérdezgettem, hogy ebből nem lesz-e gond a garinál, de mindenki azt mondta, hogy nem.
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1320 üzenetére
Tényleg nem kell túlparázni, jótállás alatt elvileg cserélni vagy pénzt visszaadni kötelesek, és csak akkor mentesülnek ez alól, ha bizonyítják, hogy külső behatásra romlott el, ami szinte lehetetlen. (Bár sajna Aquáról jópár jogszabályllenes garanciás ügyintézéses sztorit hallottam, szóval érdemes felkészülni a legrosszabbra is...)
Egyszerűen mondd el, mi történt, a többi az ő dolguk.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1326 üzenetére
Diplomatikusan fogalmazva: hullámzó a teljesítményük... Egyébként azt hiszem, egykutyák a Mistrallal, bár sikeresebbnek tűnnek, elvégre ők még léteznek legalább.
Mindenképp ragaszkodj ahhoz, hogy adjanak paprt arról, mit adtál be és mikor, és mikorra vállalják az ügy rendezését.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1330 üzenetére
Na ez a korrekt eljárás.
Bár sportüzlete válogatja, mert elég sok sportüzlet játszik azzal, hogy nem hivatalos és független bevizsgálónál készítteti a "szak"véleményt, hanem csak valami zugkft-nél, aki persze mindig az ő javukra rendezi a dolgokat, na az ilyen elfogadhatatlan... Pl. Playersroom alias Szinga Sport szokott ilyet rendszeresen, számos nyilvános, marasztaló békéltető testületi határozat van ellenük, azért tudom említeni a nevüket."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1333 üzenetére
Ellenpélda: Merrell by Overland, egy hónap után elvásni kezdő, akciósan vásárolt nyári szandált visszavittem. Leányzó szó nélkül kapta elő és kitöltötte a szabályos jegyzőkönyvet (49/2003. GKM rendelet melléklete), és mondta, hogy két héten belül meglesz az eredmény. Tíz nap múlva telefonáltam, már mondták is, hogy valóban hibás, menjek be bármikor, levásárolhatom. Jó, csere lehetetlensége miatt kérhettem volna vissza a vételárat, de ilyen hozzáállású üzletnél én szívesen vásárolok, így persze belementem. Most van egy csúcsszuper téli bakancsom.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1336 üzenetére
Hát igen, csak számtech boltoknál ez nem nagyon működik. Rengeteg panaszt hallottam már, gyakorlatilag kivétel nélkül mindegyiknél többé-kevésbé figyelmen kívül hagyják a szabályokat, mert tudják, hogy a fogyvédelem nem tesz semmit, a fogyasztók meg nem csapnak az asztalra, és sokszor elfogadják azt is, amit nem kellene, ezt írtam le #1334-ben is.
Egy megoldást tudnék elképzelni, egyes európai országokban léteznek kifejezetten kis értékű ügyekre létrehozott bírságok, ahol olcsóbban és gyorsabban intézik az ilyesmi dolgokat. Nagyon jó lenne ilyen nálunk is, mert ezek a jótállási/szavatossági ügyek jogi szempontból elég egyszerűek, más perekhez képest általában nagyon kis értékűek, mégis elég nehézkesen megy, ha bírósághoz fordul az ember, és sokan nem mernek menni vagy túl sürgős nekik a dolog."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1339 üzenetére
ok, kösz (én még a puma-ra gondoltam, a 4 betűsök alatt)
-
tlac
nagyúr
válasz Ace Ventura #1342 üzenetére
szerintem a bolthoz felesleges, mert úgy is elhajtanak (nem tudom ilyenkor mi lenne a normális, mert elvileg tovább kellene adni a 3 év gar-t...)
asus-hoz is fordulhatsz, de azt nem tudom hogyan zajlik, keress rá
lehet, csak a bios szállt el, add be neki egy floppy-n, lehet azért keresi
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1350 üzenetére
Elvileg az üzlettől kell kérned, hiszen egyedül velük kötöttél szerződést. Ha nem megy, békéltető testülethez lehet fordulni, vagy bírósághoz... Egyébként itt 3 évig szavatosság is érvényes, csak ott fordított a bizonyítási teher, tehát ha a hiba oka vitás, neked kellene bizonyítani, hogy gyártási hibás. Ennél mindenképp kedvezőbb a gyártó által vállalt 2 (3?) év, a honlapjukon is fent van, köteles a kereskedő továbbadni a 49/2003 GKM rendelet alapján.
Szerintem próbáld meg először a kereskedővel, aztán a gyártóval, remélem sikerül.
Gyakorlatilag én pl. inkább nem vásárolok ott, ahol az adott cuccot nem adják a teljes jótállással (pl. LG dvd író 2 év, Asus alaplapok 2 év, stb.), de persze ez rajtad most nem segít sajnos.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1370 üzenetére
Gondolom ez általuk meghatározott, "csökkentett ár" volt, nem az eredeti vételár, és pláne nem visszaadták, hanem "levásárolhatod", amire nem kötelezhetnek... Csak ha felmerülne bárkiben, hogy mennyire korrekt cég az Aqua, legyen viszonyítási alap.
De ha te örülsz ennek a helyzetnek így, akkor rendben, csak FYI történetesen kifejezetten jogszabályellenes ez így. Viszont lényeg, hogy elégedett vagy.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #1372 üzenetére
Hú, ha ez volt az első garanciális problémád, akkor tényleg szerencsés alkat vagy.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bagira01
veterán
válasz Ace Ventura #1372 üzenetére
Hát gratulálok. Remélem az én samsungom is ottmarad és levásárolhatom, mert már keztem unni szegény 3650-m
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #3722 üzenetére
Bíp-bíp, pH! magánnyomozó szolgálat jelentkezik.
Február óta DANKÓ Computers Kft. a nevük, székhely 1148 Budapest, Örs vezér tere (Sugár üzl. közp.) 24. A szlovákiai lakhelyű ügyvezető teljesen nyilvános elérhetőségeként dano.ivan@dankocomputers.hu (gondolom danko, csak elgépelték) szerepel. Úgy néz ki, mintha eladták volna a céget egy az egyben, de ez tényeg csak találgatás.
Ezen a címen és mailcímen (e-cegjegyzek.hu kiadja) elérhetőnek kell lenniük, és mivel jogilag ugyanarról a cégről van szó, ezért a korábbi cég kötelezettségeit is teljesíteniük kell, elvileg nem bújhatnak ki alóla. Valamilyen néven feltételezem most is van számtech üzlete ennek a cégnek, sajnos guglival nem tudtam kideríteni, melyik. Mindenesetre kicsit fura nekem ez az egész, mivel ahogy nézem, a Sugárban nincs számtech üzlet most legalábbis.mod: Az adatok forrása a bárki által szabadon és ingyen elérhető www.e-cegjegyzek.hu oldal és a barátom, gugli. Plusz csináltam egy whois keresést, de dankocomputers.hu néven nincs domain. Azt nem vágom mondjuk, hogy ez azt is jelenti, h létező mailcím sem lehet ilyen végződésű vagy sem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4559 üzenetére
Igen.
Egy: mikor vetted akkor kelett volna megnézni, hogy kivan-e töltve. Kettő: az ilyen problémákkal elsőkörön a feltüntetett szervizt vagy a kiskereskedőt kell zaklatni. A garnacia levélen kell legyen vagy egy telefon szám, vagy kijelölt szerviz cimének. [link]
Három: gyanitom garancia már nincs rá, ha csak nem újként vetted és valóban új.
Mondanám, hogy keresd meg azt akitől vetted, de mivel mindent átvettél így te hibáztál. Kivéve ha kereskedőtöl, kiskertől vetted (akkor kell legyen számlád) és így a gari levél ki nem töltése, vagy hibás kitöltése a te garanciádat nem befojásolja (verheted az asztal a kereskedőnél).
Ha a notit csak a kitöltetlen garipapirral vetted valami nimandtól akkor sz.pás.
Viszont felmerül a kérdés miért így vetted? Figyelmetlen voltál vagy spóroltál esetleg 4-5k-t a bolton?Tanács. Derisd ki így vagy úgy, hogy a noti mikori. Ha a gariidőbe beleférsz akkor meglátjuk mit lehet tenni.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #4559 üzenetére
Előszöris birkózd le az eladóval a dolgot (ld. Üzleti vita topik, meg egyéb üzletelős topikok itt a Gőzben), ha lenne, kisker számlával mehetnél a kiskerhez jótállást érvényesíteni és verhetnéd az asztalt. Feltételezem viszont, hogy ez a gép is nagykerből közvetlenül vásárolt cucc, amiről épp az előbb esett szó, vagyis nincs kisker. Akkor pedig vagy lebirkózod ezt az eladóval, vagy neked kell megoldanod a dolgot a nagykerrel, esetleg a gyártóval, viszont a kedvezőbb fogyasztóvédelmi szabályok egy részét ilyenkor nem tudod érvényesíteni. De az asztalracsapáshoz ilyen esetben is kell valamilyen számla, hogy kitől lett vásárolva (ha a nagykertől, akkor az, és a vásárló által meghatalmazva tudnál perelni pl.).
Legnagyobb jótanácsom: gondold meg legközelebb, mielőtt nem kiskerből, hanem ilyen meg olyan óccsó megoldásokkal veszel ekkora értékű dolgot, mert nem biztos, hogy hosszú távon is olcsó lesz...
mod: Na kb. ugyanazt írtuk le, két oldalról.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4564 üzenetére
Te a nagykerben semmilyen körülmények között nem verheted az asztal. Még akkor sem ha beengednek. Ugyanis a véglénynek és a nagykernek semmi köze egymáshoz.
Ha ár alatt vetted akkor benne volt a pakliban, hogy ez lesz. Ez az üzleti kockázat.
Mondjuk érdekel, hogy mennyi spórét kockáztattál.
Nekem az is furcsa, hogy a hrp ad garit és nincs rajta dátum. Szerintem van egy fusis garleveled ahova mint dealer, disztributor, importáló rávan ütve a hrp pecsétje. De ez nem jelent semmit és nem is jogosit fel semmire.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4566 üzenetére
Minden jónak egyszer végeszakad.
Lejebb linkeltem a magyar fusi support oldalt. Üsd be a szerialt és hátha jutsz valamire.
Bár ne reménykedj. Mivel ott a gyártás időpontja fog szerepelni szerintem. Ha ott benne vagy az egy évbe akár szerencséd is lehet. Persze, másik kérdés mennyi pihent a noti itt-ott a gyártástól. Amúgy a fusi szervizbe is édeskevés lesz a nagykeres papir. Hiszen ott is számlát és/vagy garlevelet kérnek. Amivel igazolod hogy legálisan vásároltad ill tulajdonlod.
Ha nincs kisker számlád, a szervizben hogy adod elő a kisker utód nélküli megszünésének meséjét?Azt csak írd már le, hogy mennyit spóroltál a bizniszen.
Amd - Radeon - Ryzen
-
net84
őstag
válasz Ace Ventura #4569 üzenetére
Tény, hogy a HRP Szerviz Kft nem foglakozik FSC szervizeléssel.
Én megnézném a fusi honlapján gyártási szám alapján a gyártási időt vagy megpróbálnám megkeresni az eladót. Tény, hogy nem kérik a számlát, de az általam vázolt szituációban előfordulhat kérnek számlát hozzá.
Asus noti garanciális javításához sok esetben garpapr sem kell, csak egy gyáriszám. Egyes esetekben viszont bekérik a garfüzetet, a számlát, néha pedig még nekünk kell veszekednünk és a nagyker számlával igazolnunk, hogy márpedig ekkor vettük, másnap eladtuk, még bőven van rá gar...Read only...
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4805 üzenetére
Így is garis.
De ha engem kérdezel akkor ne vedd meg. Aki a dobozra tartozékra nem tud vigyázni az a vga-ra se tud. Meg egy egy átalakitó magában is elég drága.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #4807 üzenetére
Aqua, hahaha. Én nem venném meg.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #4809 üzenetére
És intéztél garanciát is velük? Mert nem arról híresek, hogy korrektül intéznék. De én leszek a legboldogabb, ha kiderül, hogy megváltoztak...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #4811 üzenetére
Gondolom azonnali vagy rövid időn belüli hibánál volt. No mindenesetre panaszkodtak rájuk sokan, még a mistral idejében főleg, igaz azóta nem tudom, mi van velük.De ha te bízol bennük, akkor ne legyen akadály, hogy nekem rossz emlékeim, benyomásom van róluk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4811 üzenetére
Ne vásárolj aqua garis terméket. Saját tapasztalatból mondom, hogy nem korrektek. Ugyanis amig tudnak cserélni ugyanolyanra addig ok a dolog. amikor meg nem avultatnak!
Meg az sem mindegy, hogy 1-2 évente más valaki és más cég áll az aqua név mögött.Ariadne: kutyából ritkán lesz szalonna.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4814 üzenetére
Nem sok helyen. Amit én mondhatok magamon kivül.
Ipon (répáékkal lehet beszélni akár itt is). Csepelen van egy kis bolt. Bovito (de mivel ők nem csak webshop) az árak picit magasabbak.
Több helyet sajna nem ismerek (ami jó lenne), már ha pestről van szó.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4816 üzenetére
Ipon totyikra keress rá és ott találod. A gari meg újra indul.
Ariadne: Egyrészt
Másrészt a többiben meg egyet kell veled értsek sajna.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Chaser
titán
válasz Ace Ventura #4814 üzenetére
Ha jársz Kecskeméten vagy ismerősöd ezekben bátran vásárolhatsz: Lingvin és Budai, előbbiben nem ritka iponos ár alatti cucc se, de persze nem minden estben. Mind2 bolt 10+ éve fennáll tulajváltás nélkül. Ha alkudni akarsz csak meg kell említeni a másik boltot
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #4986 üzenetére
Van egy szép kabátod. Ma a másság manapság úgyis trendi.
Amd - Radeon - Ryzen
-
kisninja
őstag
válasz Ace Ventura #4991 üzenetére
Nagyon kevés az esélyed..... Nekem a Nike cipőmet vizsgálták meg berakták egy olyan gépbe ami nem ott hajtogatta így a cipőm hibátlan lett holott nyikorgott.... Bebuktam a pénzt és maradt még 2 évig a nyikorgás.... Most Merellezek de állítólag azt meg nagyon hamisítják.
Szerintem mivel megfogta már a másik kabát így ráfogják, hogy az ereszti a színét. Szemét bagázs....powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ace Ventura #4981 üzenetére
Írd le a történteket a vásárlók könyvébe és kérd, hogy térítsék meg a károd. Azt viszont vedd figyelembe, hogy a 2007-ben 30e Ft-ot érő kabát értéke mára jelentősen csökkent. Lehet, hogy ma már 10e Ft-ot sem ér. Ha mást nem is, a tisztítás díját mindenképp követeld vissza. Esetleg nyomatékul jegyezd meg, hogy amennyiben semmilyen módon nem kárpótolnak, perre fogod vinni az ügyet és a perköltséget is rájuk fogod terhelni. Ajánlatos lenne meggondolniuk, hogy pár ezer Ft-ot kifizetnek most és elégedett ügyfelük leszel a továbbiakban is, vagy az ügyvédek költségeit is fizetik és a történtekről tájékoztatod az összes ismerősödet. Tudom, hogy nem fogsz perre menni, de talán lehet ilyenekkel nyomatékot adni a mondandódnak.
Azt gondolnám, hogy az ilyen tisztítócégek biztosítást kötnek ilyen esetekre és abból fedezik ezeket az eseteket. De legalább is ez lenne szerintem a megfelelő hozzáállás.
-
netseft
aktív tag
válasz Ace Ventura #7057 üzenetére
Érvényesítheted a 8 napos elállási jogodat.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
válasz Ace Ventura #7059 üzenetére
Ha jól értettem webshopban rendelted és futár vitte ki, tehát igen. Nézd meg bővebben, hogy mit írnak a honlapjukon. Ez nem hozzáállás kérdése, hanem kormányrendelet.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
netseft
aktív tag
válasz Ace Ventura #7064 üzenetére
Szerintem írd meg / mondd el nekik a panaszod, aztán kiderül mit mondanak rá.
Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles
-
Ace Ventura
addikt
válasz Ace Ventura #7066 üzenetére
E-mailre nem válaszolnak, telefonon elérhetetlenek.....
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ariadne
őstag
válasz Ace Ventura #7068 üzenetére
Extreme Digitalnál nem sok esélyed van, sőt mondhatni semmi, nem szokásuk a korrektség garanciális ügyintézésben sajnos... Tele van a net panaszokkal róluk, egy ismerősöm konkrétan perig is elment, sajnos nem tudom, mi lett a vége.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
stol
addikt
válasz Ace Ventura #7071 üzenetére
Kérlek áruld el, hol tankolsz 410-ért
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Ace Ventura #7074 üzenetére
Elállni sem tudsz a vásárlástól? 8 napon belül vagy...
kipp-kopp, nekem még nem volt velük bajom, pedig vettem monitort, hangrendszert, routert stb[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Fehércápa
aktív tag
válasz Ace Ventura #7076 üzenetére
Majd írd meg mi volt NFH-al, nekem csak rossz tapasztalataim voltak velük, a negyedik- ötödik hozzájuk fordulás után töröltem is ezt a lehetőséget az életemből
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Ace Ventura #7076 üzenetére
Ne is viseld el. Reggel max még egy telefon, hogy amennyiben nem cserélik akkor....
Ha úgy sem akkor bemész, egyből panaszkönyv és szólsz, hogy mielőtt haza mész a területi xyz helyen benyújtod a panaszodat emiatt.
Ha lesz egy kis eszük akkor cserélik és nem mennek bele egy üzletrontásba.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Ace Ventura #7079 üzenetére
Nem tudom, mit lehetne akkor még ezesetben tenni a siker érdekében.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Ace Ventura #7089 üzenetére
Számlát adnak és alatta ott kell lennie az időtartamnak egy hosszú szövegben.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
zeg
senior tag
válasz Ace Ventura #7100 üzenetére
Anno a Szegedibe vittem be döglött TP-Link routert, az eladó közölte hogy nekem kellene futárszolgálattal Pestre küldenem, mert hogy ők nem foglalkoznak vele. Karácsony után voltunk, és előttem egy apuka vitte vissza a használhatatlan mp3 lejátszót, hiába verte az asztalt(pedig szép nagy darab volt az apuka), vitték neki a panaszkönyvet, és az eladó faarccal mondta a fogyvédelem telefonszámát...azóta csak usb kábelt vettem ettől a balkáni mentalitású gané cégtől.
Anno a MediaMarkt-ban vettem egy logitech hanyattegeret, melyben a golyó néha mintha megakadt volna. Kipróbálta az eladó, neki nem jött elő a hiba, de azonnal cserélte. Vettem egy Sony B kategóriás lejátszót ugyanitt, de nem tetszett a hangja. Másnap visszavittem azzal, hogy jobbat keresek, beszámítással próba nélkül azonnal vehettem számomra megfelelőbb készüléket. Lehet hogy brutális a felára a 'hülyenemvagyoknak', de eddig ez az egyetlen üzlet, ahol nem sz@rnak a fejemre.3dfx cuccokat keresek megvételre
-
Fehércápa
aktív tag
válasz Ace Ventura #7100 üzenetére
Sajnos nálunk olyan, hogy fogyasztóvédelem, nem létezik ! Nekem tök egyértelmű esetekben sem segítettek. A tiéd pedig macerás, mert lássuk be, ők csak annyit látnak,hogy átvetted és most sérült... Ne magstokból induljk ki, hanem,hogy hány olyan van aki valóban átbaszarintaná őket, ha így visszavennék. Tudod mi a baj? Hogy mindenhol máshol is ez megy... Mindenhol csak a lehúzás, az átvetés, a rádsózás, majd még nekil áll följebb...
-
Mr X
veterán
válasz Ace Ventura #7156 üzenetére
Igen, vissza, és szólj, hogy nem lett elhárítva a hiba.
-
Mr X
veterán
válasz Ace Ventura #7158 üzenetére
Hivatalosan nincs meghatározva, hogy hány javítás után kérhetsz újat. Én a harmadiknál tuti feldobnám a témát.
-
XSiGma
aktív tag
válasz Ace Ventura #7149 üzenetére
Én így cseréltettem ki a telefonomat:megvettem,láttam hogy a kijelző egyik sarka világosabb.Sajnos 3 munkanap után vittem vissza,tehát elküldték szervízbe.Napra pontosan 2 héttel később tudtam átvenni a javítottat.Átnéztem a boltban,elsőre minden jónak tűnt,de csak otthon vettem észre hogy egyik oldalsó gomb sem működik.Újra vissza a boltba,megint szervízbe akarták küldeni.Kihívtam a boltvezetőt,ő mondta hogy írjak egy emailt valamilyen ügyfélkapcsolati címre ha minden igaz,és kérjek cserét.Írtam tehát egy emailt,közben megint le kellett adni,néhány nap múlva válaszoltak,hogy engedélyezve.Másnap visszamentem,meglobogtattam ezt a levelet,de azt akarták,hogy várjam meg ameddig elkészül a másik.Ismét az üzletvezető,végülis kicserélték egy újra.(Az már részletkérdés,hogy az új kijelzője is pontosan ugyanott volt világosabb,tehát inkább eladtam a f@szba és vettem egy normális telefont.)
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #7405 üzenetére
Gyártó honlpján fel van tüntetve szerintem mi kell hozzá.
De garjegy vagy számla (igazolván a készülék legális mivoltát) kell.
Azért is kell valami mert mostanában sok cucc jön innen és onnan. Amiket pl itthon nem gariznak. Mondván nem a gyártói csatornákon keresztül érkezett asz országba (de ebbe most ne menjünk bele, mert marha hosszú).Amd - Radeon - Ryzen
-
Topikgazda
válasz Ace Ventura #13885 üzenetére
A GSM boltok ugye alapból kilőve. Emag román cég, tehát nem érvényesek rá a magyar jogszabályok. Mall.hu csábítónak tűnhet, mert magyar és magyar forrásból szerzi be a cuccot, de nekem volt velük dolgom és ha reklamációról van szó, a szó szoros értelmében egy nulla a cég. Ha van a Huawei-nek gyári szervize, akkor szóba jöhet a Mall is, mert akkor viheted közvetlen a gyári szervizbe is a telót.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Külpolitika
- HTPC (házimozi PC) topik
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Epson nyomtatók
- További aktív témák...