- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
axioma
veterán
válasz Lackooo84 #16790 üzenetére
Az usanotebook.hu ennel durvábbat csinalt... delutan berakva 150e-ert a termek a kosarba es banki muvelet plusz csaladi egyeztetes utan, par ora mulva 220-ert lehetett volna kifizetni... es me'g le is tagadtak hogy lehetett ilyen adat naluk annak ellenere, hogy automatikus frissítésre biztak ra magukat, tehat gozuk sincs mikor mi jelenik meg a sajat weboldalukon. Mondtam is hogy náluk tobbe soha semmit nem is nezek.
-
Ryder1
senior tag
válasz Lackooo84 #16893 üzenetére
Tehát akkor cipőre semmi értelme a 14 napos elállásnak, mert ki sem probalhatod, csak nézegetheted? Azért ez így elég érdekes szerintem. Nem pont azért van az elállás, hogy meggyőződhess róla, hogy megfelelo-e a termék? Egy cipőnél ez pedig csak a használattól derül ki.
-
updog
senior tag
válasz Lackooo84 #17168 üzenetére
WAT
Erre valami linket, jogszabályt stb. tudsz mutatni? A boltnál nem találtam ilyen (úgy látszik bonyolult) esetre vonatkozó feltételeket sehol.. vagy csak jól el van dugva. Googleban meg nem igazán látom, mit kéne keresnem.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
updog
senior tag
válasz Lackooo84 #17170 üzenetére
Így hogy leírtad logikus
Sajnos kicsit életrevalótlan módon gondolkoztam mikor rohantam vele a szervizbe... bár igazság szerint kellene a CPU (régi gépembe ez volt az elérhető legjobb amivel még fejleszthetem), úgyhogy remélem hogy tényleg hibás amit most bevittem, mert ha nem, akkor fizethetem a bevizsgálást, és ott lesz egy CPU-m, ami nem megy a gépemmel, és nyilván ha eladnám, hatalmas bizalmat kapnék egy leendő vevőtől, ha van ugyan róla egy szervizpapírom hogy elvileg hibátlan, de hozzáteszem hogy amúgy én egy napig használtam és az alatt nem volt 3-nál több percig stabil
BTW köszi azért a segítséget
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
frame>24
addikt
válasz Lackooo84 #17170 üzenetére
Kereső alapján ez a hsz áll a legközelebb a problémámhoz)
Kérdésem, hogy a 14 napos elállás személyes, bolti szerződéskötés (vétel) esetén is fennáll-e, vagy csak webes rendelésnél (távoli felek közti blabla)?
Erre sehol nem találok infót.
Előre is köszönöm!
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
TBMC
addikt
válasz Lackooo84 #17400 üzenetére
akkor esélytelen az elállás?
(a büdös fenébe, hogy jóhiszeműségből én hülye jeleztem, hogy nem mellesleg pixelhibás a termék... )u.i: illetve azt, hogy hibás terméktől nem állhatok el, miért nem találom sehol? be tudnád linkelni esetleg? semmi féle kiskapu nincs erre? - mert gondolom a cserét pedig addig fogják húzni míg kifutok a 14 napból... ( ha már jeleztem, hogy szeretnék elállni.. vicc )
ITT amúgy van egy érdekes, hasonló eset. alul egy szakértő válaszol. - és "nekem" ad igazat. ha van időtök fussátok át, véleményezzétek légyszi...
mert 3 választásom van kb.
vagy odamegyek és viszem becsomagolv a aterméket gyáriasan, és közlöm, szeretnék elállni, és reménykedek, hogy nem futtatják össze a nevem az emaillel. - és minden gond nélkül el tudok állni.
VAGY
ugyanez, csak összefuttatják és megszivatnak, hogy ha már úgy is el szeretnék állni, akkor úgy intézik a cserét, hogy kifussak a fennmaradó 10 napból...
VAGY
odamegyek és kérem a gariztatást, hisz 3 napon belül vagyok, és reménykedek, hogy 1-2napon belül kicserélik, majd ezt követően elállok a vásárlástól...
szerintetek, mi lehet a legjobb döntés? hihetetlen...
[ Szerkesztve ]
markbellus.hu
-
Topikgazda
válasz Lackooo84 #17400 üzenetére
Akkor lenne igaz, amit írsz, ha csak a hibát jelezte volna a vevő. De ő ezt csak mellékesen jegyezte meg, az elsődleges igénye a 14 napos elállás. Továbbá a meghibásodás gyári eredetű, a felhasználástól független, így értékcsökkenés nem kérhető számon a vevőn. A békéltetőkkel kapcsolatban igazad van, hogy az ajánlásuk nem kötelező érvényű. A következő lépcső a polgári per, az viszont már kötelező érvényű határozatot hoz és az lényegében szinte mindig a békéltetők ajánlásával.
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #17400 üzenetére
Netto hulyeseget irsz. LG monitoroknal 72 ora pixelhibagarancia van, egyetlen vilagito vagy sotet sub(!)pixel eseten is kerdes nelkul automatikusan cserelnek.(amugy igen, a pixelhiba hiba, nagy hiba, senki sem szeretne vilagito vagy eppen sotet pont(oka)t figyelni kb. egy evtizeden keresztul tobbtizezer forint kiadasa utan).
Masreszt erdekes lenne, ha a megvasarolt termek hibassaga elvenne a vevo elallasi jogat. MIlyen alapon irna felul a hiba lete egy jogszabalyt? (masreszt pedig, mivel a pult masik oldala felol ismerem az eljarast, a kiskernek a hibas monitorra es az eladasi szamlara van szuksege ahhoz, hogy kicsereljek a monitort, az a teny, hogy a vevo elallt vagy nem allt el a vasarlastol, ezen ketto megleten kurvara nem valtoztat semmit, tehat a kisker elallas eseteni is ki tudja cserelni a monitort).
-
dugo_
veterán
válasz Lackooo84 #17426 üzenetére
Mondjuk azért kemény, hogy megbízható (gondolom hazai) boltot keres a kérdező, te meg ajánlasz neki egy híresen kerülendő románt.
Amúgy szerintem egy kutya az összes, addig fontos a vásárló, amíg ki nem lett pengetve a végösszeg.
Heti sztori a fórumról: 1 napos DOA 1050Ti-t az Aqua nem hajlandó cserélni, őket nem érdekli az ide vonatkozó törvény.
Év eleji: Az ipon nem akarta visszavenni gariban az 1 hónaposan kakukkolt 1060-at, mert nyoma volt a DVI csati használatának, amire rá volt kötve a monitor.
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #17433 üzenetére
Millioszor irtam mar itt, megismetlem: a kisker csak annyi garit tud adni ra, amennyit o maga megkap (vagy amennyi a torvenyi minimum, mert ettol elterni ugye nem lehet). Hivatalos disztributora elso blikkre nincs a markanak az orszagban, innentol kezdve meg ne lepodjunk meg, hogy nem feltetlen a gyari garival megy.
-
hunvarlan
aktív tag
válasz Lackooo84 #17631 üzenetére
Ha nyekk akkor el sem szabadna indulnia gondolom de ez sem igaz mert működik de amint valami megterhelőt csinált az alaplap rögtön lefagyott kék képernyő meg egyéb finomságok és a vicc az az egészben hogy az ASROCK szerint tökéletes a lap ezzel a karccal is mert hívtak hogy mehetek érte. Annyit mondtak hogy le van írva hogy mivel tesztelték és hibamentes a lap.
-
citkar
addikt
válasz Lackooo84 #17839 üzenetére
Az én esetemben is az elejétől mondták, hogy megkérték, de mint kiderült nem. Aztán egy hétre rá ismét jelezték, hogy megkérték, aminek másnapján megküldték számomra is és sikerült is függetleníteni.
Ha előre mondták volna, hogy nagyságrendileg egy hét, a kezdeti roham miatt, megérti az ember és nem sietteti...na mindegy, végül meglett.
-
Topikgazda
válasz Lackooo84 #18010 üzenetére
"Nem csere és utána javítás?"
What? Gondolom pénzvisszát akartál írni javítás helyett. 3 munkanapon belüli hibajelentésnél valóban nem szabad javításra küldenie a terméket a boltnak. Csak csere azonos típusra, vagy ha ez nem lehetséges, pénzvisszafizetés a lehetősége a boltnak.
[ Szerkesztve ]
-
Lackki
senior tag
válasz Lackooo84 #18017 üzenetére
csak itt azért lebeg az, hogy van egy 100%-ban megegyező készülék, ami árukeresőn teljesen azonos árban van a megszűnt típussal. Telekomnál a legdrágább kb. listaáron. Mai ügyfélszolgálatoson kifogtam ezzel a témával, mondta hogy se ő, se a supervisiora nem tudja erre a választ, hogy ilyenkor mivan, de hétfőn, legkésőbb kedden felhívnak a megoldással.
Privátot hamarabb észreveszem
-
313313
addikt
válasz Lackooo84 #18225 üzenetére
Most épp imádkozni, hogy eladd vagy megtartsd esetleg vegyél
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
axioma
veterán
válasz Lackooo84 #18256 üzenetére
Egy hoszivattyus szaritogepet 5 ev gyari garival hirdettek, direkt rakerdeztem 3x, es pont ezert azt vettuk meg. Datum 17.12.29. Masik forumos ketelkedes miatt megkerdeztem a gyartot, mondta hogy 24 honap, igy hibas teljesites miatt 18.01.03-an atvetel elott (futar aznap hozta volna) mondtam, hogy akkor vissza az egesz. Masnapra igertek a penzugyi rendezest, ez lett belole. 125e Ft logott naluk a levegoben azert, mert a raktar nem talalta meg a 60x60x85-s gep csomagjat...
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz Lackooo84 #18310 üzenetére
Köszönöm a válaszodat!
Kiderült közben hogy internetről rendelt. Csak annyit akartak tőlem megtudni, hogy 15%-ot levonhat a bolt jogosan. Lehet hogy kis betűkbe bele van írva?
Nem tudni mennyi idő telt el közben. Bocsánatot kérek h ilyennel feltartottam a topicot!LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Pécsi gyerek
addikt
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Lackooo84 #18446 üzenetére
alaplap csere) történt, így az 1 év jótállás ERRE a fődarabra újraindult. A fődarab csere ugyanakkor a készülék tartozékait nem érinti, így a TARTOZÉKOKRA NEM INDULT ÚJRA a jótállás. Magyarúl benne van a szövegben minden.Az akkura pl nem számolják el azt az időt,amit szervízben volt.Mért is?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Tomics
addikt
válasz Lackooo84 #18644 üzenetére
Utólag belegondolva igen, de magával a termékkel nem lett volna bajom ezért kértem a cserét. Gondoltam gyorsabban fog menni, eddig korrekt voltam elvárva ugyanezt az extreme digitaltól (edigital, soha többet semmit).
Eddig tartott a korrektségem, ezért kértem tanácsot mit javasoltok első körben.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz Lackooo84 #18647 üzenetére
Igen. De a saját tapasztalataiból tanul az ember.,, legközelebb körültekintőbb leszek.
Azt a választ kaptam, hogy a belső szabályzatuk nem engedi az azonnali cserét, tehát elszállítják és majd valamikor utána kapnék cserekészüléket (kb a hiba bejelentésétől 30 nappal...). Ezt megelőzően pedig engem terhelt az, hogy a szakszervizhez bejelentsem a hibát és kapjak róla szakvéleményt ami alapján lehetőségem van a cserekészülékre, mégsem tudják biztosítani a cserekészüléket a hibás elvitelekor... Vicc kategória...
Így a belső szabályzatuk miatt sértik a saját ÁSZF-iben leírtakat, miszerint 15 napon belül biztosítani kell a cserekészüléket. Hétfőn elviszik a hibás terméket és még így is korrekt vagyok, mert péntekig adtam nekik határidőt a vételár visszautalására, ha ez nem történik meg akkor megy a rendőrségi feljelentés az ÁSZF és fogyasztó jogainak megszegése miatt.
Edigital (extreme digital)
PH! addikt since 2004
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Lackooo84 #18683 üzenetére
Ez is így van,de javaslom olvasd el miket írtunk itt pár hozzászólásban.Természetessen ha a boltba viszi vissza,akkor sincs előrébb,de a probléma,hogy a bolt fel sem kínálta a lehetőséget (vagy legalább is nem említette meg) hogy oda is visszaviheti.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Formula-1
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos autók - motorok
- Hálózati / IP kamera
- DJI topic
- További aktív témák...