- Motorola G86 - majdnem Edge
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LG G8X - kettőn áll a vásár
- iPhone topik
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
válasz
fausto #24683 üzenetére
Az Edigital is ezt csinálta, kint volt az oldalukon, hogy 3 év garancia, meg 5 év garancia, de egyrészt garancialapot nem akartak adni (kérésre sem), másrészt meg a számlájukon az szerepelt, hogy a külön garancialappal nem rendelkező termékekre csak 1 év garanciát (jótállást) vállalnak. Amikor erre külön is rákérdeztem, hogy ugyan ez hogyan is van már, akkor meg azt mondták, hogy náluk a "gépben" úgyis látszik a többi garancia is. Szerencsére azóta meg is szűntek.
-
Sátán44
addikt
válasz
fausto #16001 üzenetére
Kapjam vissza a telót úgy ahogy leadtam (gyári fólia elől-hátul és egy karc sincs rajta), többet nem küldöm hozzájuk. Mondjuk még semmi negatív nem történt. Ma felhívtam őket, hogy a telefonom megérkezett e hozzájuk, megnézte a telefonos csaj, megerősítette hogy igen, de még nem bontották ki.
-
sinick
senior tag
válasz
fausto #16001 üzenetére
Az oldalt a Brunna Trade Kft üzemelteti, ami egy éve alakult, tulaja Abdel-Rahman Mahmoud Yassin személy Stockholmból, székhelye egy pesti belvárosi gangos ház és eredetileg zöldség, gyümölcs kiskereskedelemmel foglalkoztak, majd 2 hónap múlva számítógép, periféria, szoftver kiskereskedelemmel is. Mérleget még nem is adtak be (pedig tavalyi év miatt 5.31-ig kellett volna).
-
kisspepe
tag
válasz
fausto #15723 üzenetére
Én úgy tudom, ha nem értesz egyet a bevizsgálással, akkor bevizsgáltathatod te is a cipőt, persze az pénz. Viszont idáig nem jutottam, amikor a butikos még csak bevizsgáltatni sem akarta a cipőt, majd kifizettetni velem a díját. Így nem tudom, utána hogy megy tovább az ügy.
-
asdf_
veterán
válasz
fausto #15610 üzenetére
1: Elso evben cserelik gond nelkul, masodik evben ha cserere kerul sor, akkor jellemzoen a tarifacsomagod kategoriajanak megfelelo oszlopbol valaszthatsz egy uj keszuleket az akkori 5000-ft-ert (rafizetni engednek asszem), a kapott uj keszulek garijanak lejarta az az elromlott keszulek garijanak lejartaval fog megegyezni. Gy.k.: tavaly februarban vettel egy telefont XL kategoriaju tarifacsomaghoz, akkor most az XL-es oszlopbol 5000 ft-ig egy telefon a tied, a husegidod nem valtozik, ellenben az uj telefon gariidejenek lejarta 2017. februar lesz.
2: A gyari szerviz nem biztos, hogy javitasnal szarozik a szamlaval/blokkal (bar akar kerheti*, mert a masodik evet a gyarto onkent vallalja, es annak felteteleul teheti a szamla/blokk megletet), amennyiben azonban cserere kerulne sor, es ugyanolyan keszulek mar nem all rendelkezesre, mindenkeppen kelleni fog a blokk, hiszen azon van rajta, hogy anno mennyiert vetted, ez a cseretutalvany kb. kotelezo rublikaja, es a cserenel is ebbol az arbol lehet majd kiindulni.
* sot, jopar helyen a sima, egy even beluli garis ugyintezeshez is kernek szamlat, es hivatkoznak valami jogszabalyra, hogy kerhetik a vasarlast igazolo bizonylatot hozza. Ennek regota nem neztem utana, hogy jogosan teszik-e ezt, most sem fogok, egyszercsakmajd....
-
313313
addikt
válasz
fausto #15610 üzenetére
1. Attól függ egy éven belül vagy túl vagy. Ha belül kicsit több lehetőséged van, ha kívül bármit amit adnak "ajándék". A termékért 5.000ft-t fizettél, tehát ha visszaadják a vételárat, akkor 5.000ft-t fogsz kapni.
2. Kitöltött garanciapapír elvileg elég kell, hogy legyen.Ha csereutalványt kapsz, úgy is a kereskedő mondja meg, mit vihetsz, vagy mik közül választhatsz. Révén, hogy a második évben vagy, úgy is el kell fogadnod, amit mondanak. Nagy valószínűséggel pénzt nem adnak vissza, ha mégis, megoldják a papíros részét, 1-1,5 éves blokkal amúgy se tud nagyon mit kezdeni a kereskedő...
-
asdf_
veterán
válasz
fausto #14304 üzenetére
PTK (meg a regi, mert akkor ivasarlas)
248. §
(5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
(ez allitolag azt jelenti, hogy a szavatossagra eloirt szabalyok, mint ez a lenti, jotallasos igeny eseten is alkalmazandoak)308. §
(3) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. -
fausto
addikt
válasz
fausto #13012 üzenetére
Erre esetleg valaki tud adni hasznos tippet?
Illetve kiegészíteném egy új kérdéssel: ha egy tabletben alkatrészt cserélnek (pl. érintő panel, kijelző, akkumulátor), ezekre az alkatrészekre meghosszabbodik a jótállás? Hozzátenném, hogy az akkumulátor nem cserélhető házilag.
-
#18379748
törölt tag
válasz
fausto #12946 üzenetére
tolodik de mindenkepp figyelj hogy ez rajta legyen a papirokon, es ha ra is irnak datumot azt nezd meg hogy valos e. nekem volt ismerosom akivel azt jatszottak hogy mig szervizben volt a keszulek (ropke 1 honapot) a kozben lejart a gari. majd mikor visszadtak akkor az volt a mondas hogy ok nem talaltak hibat ergo nem volt javitas nem garis. igy szepen lejart a gari. hazavitte kiprobalta (helyben nem lehetett olyan tipusu volt a dolog) erre ugyanugy rossz volt, sot lett meg mas baja is a nagy nemjavitasban. erre masnap visszavitte persze akkor mar javitottak volna, fizetosbe hisz lejart a garija. na ja ugy mar hirtelen lattak is hogy hibas. vegul irni kellett az anyacegnek stb, azok leszoltak es igy sikeredett gariban megcsinalni.
-
Attix82
addikt
válasz
fausto #12948 üzenetére
Képtelenség lenne , mivel ha alkatrészre van szükség annak a logisztikája lehet pár hét is.
TE beadod az üzletnek, rá 3-5 napra megérkezik a szervizbe, ott megnézik 4-6 nap múlva...(mivel annyi hibás termék fut be egyszerre, hogy sorszámozzák)....aztán ha megjavítható rögtön akkor kész, visszajuttatás 1 hét.
Ha kell valami máris csúszik a javítási idő.
Tehát ha minden gördülékenyen megy 2-3 hét.
-
Attix82
addikt
válasz
fausto #12944 üzenetére
Üdv.
Ha ugyan arról a hibáról van szó 3x javíthatják, után már jogod van nem kérni. Fogyasztóvédelemnek szólhatsz, és akkor ők szólnak az üzletnek, hogy ez már kényelmetlennek minősül. Az üzlet biztos megoldja rögtön ezt a helyzetet mert senki se szeret kekeckedni
Légy türelemmel, ahogy írtam fentebb is az üzletek csak egy kapcsolat az ügyfél és a szervizek / gyártok között.
Amúgy 1 éven belül vagy? Ha igen, akkor a fentebb dolgok az érvényesek, ha 1 évvel öregebb, akkor már lehetnek korlátozások mint pl akármennyi javítás, és még törekedniük se kell 15 napra.
-
A Dévlá
újonc
válasz
fausto #12907 üzenetére
Az ismerősömnek a tabletje elromlott, garancia, akkor ahol vette leadta:
Átvették,
2 hétig semmi nem történt, bement megkérdezni mire elmondták, hogy nem rég küldték el a szerviznek!
Majd 2 hét megint eltelt, semmi...
Bement panaszkodni hogy sűrgesség meg magukat a vevőszolgis azt mondta, Ők átadták a szerviznek, és biztos kész lesz nem sokára... lehet alkatrészt kell beszerezni!
Ismét 2 hét eltelt ( 6. hét) mire kapott egy e-mailt, hogy már megkezdte a szerviz a javítást!
Aztán már a eladónak, szerviznek, és a gyártónak is akart levelet írni, mire egy hét múlva kapott e-mailt hogy mehet átvenni a tabletet!Összesen majdnem 50 napig tartott egy javítás!
Közben utána olvasgatott mivel tudja betámadni őket, de mint kiderült a 15 nap meg van, meg amúgy is nem tudja bebizonyítani, mikor adták át a szerviznek a tabletet, és főleg, hogy nem hajtották el ezért azzal se lehetett volna őket támadni, hogy nem cselekedtek, mert átvették, csak nem küldték el rögtön a szerviznek!
Ő is csere készülékért akart, de mint megtudta a csereutalványt a szerviz adhat, és csak akkor ha a gyártó/forgalmazó ezt indokoltnak látja(javíthatatlan hiba, nincs sok esély rá, hogy megjavuljon) és a gyártó nem szeret ilyenekhez folyamodni... Nem éri meg neki egy vadi új készüléket adni, inkább foltozgatja!
Szóval én ezt hallottam, ilyen ügyben! Aztán lehet neked más a dolog!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- Nintendo Switch 2
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- LG G8X - kettőn áll a vásár
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion 5 15ITH6H Gamer notebook - i7 11800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB W11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest