Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
gp Az érdeklődők már május második felében belevethetik magukat a harcokba.
-
Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
ph Egy tesztelő több száz processzorral elemezte a helyzetet, és a legdrágább komponensekkel nagyon siralmas a helyzet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kory24
őstag
Sziasztok!
Vásároltam az e-byte-tól egy használt konfigot.
12 hónap garanciával. Tegnap hozták ki.Azonban nem működik úgy, ahogy kellene.
Sokszor csak minden 2. 3. próbálkozásra indul be. (Benyomom főkapcsoló csak felpörögnek ventik és monitor nincs kép, 4-5másodperc és leáll, majd magától megint próbálkozik elindulni majd megint leáll.... Ha pedig elindul, akkor a leállítás és újraindítás sem épp olyan mint lennie kéne, na de a hiba mindegy is, lényeg nem vagyok vele elégedett.)
Videó a hibáról
Amikor egyből hivtam őket azt mondták vegyem ki ram és vga majd tegyem vissza hátha szállítás során elmozdult, mivel ők tesztelték, csak jó gépet küldenek. De sajnos enm segített...
Mit tehetek?
3napon és 8 napon is még belül vagyok.
Ezek vonatkoznak használt termék vásárlására is?
"3napos szabály"
Ilyenkor alkalmazható a nagyon drámai nevű Három Napos Szabály. Ez alapján ha 3 munkanapon belül romlik el az eszköz, teljesen mindegy, hogy a gyártónak ez többletköltség, köteles azonnal cseréltetni."elállási jog"
Ez azt jelenti, hogy az interneten vásárolt termékre (élő nem!) - mivel nem volt lehetőséged kipróbálni - 8 munkanap "próbaidőt" kapsz. Ezalatt a 8 nap alatt bármikor visszakérheted a pénzedet különösebb indoklás nélkül. A 8 nap a szerződéskötést/termék átvételét követő naptól számítódik.Köszi
-
kory24
őstag
válasz kory24 #14253 üzenetére
Tárgytalan...
Jött válasz a hibabejelentésemre:
Tisztelt ..... úr!
A számítógépet cseréljük, valószínűleg kontakt probléma, vagy memória hiba, DELL Gx780-as cseregépet küldünk, minden paramétere azonos lesz, újabb már DDR3-as gép
Kérem jelezzen vissza megfelel-e a cserekészülék
Elnézést kérünk a kellemetelnségért
Korrekt cég.
-
kory24
őstag
Sziasztok!
Járatos itt valaki a netes vásárláskor megillető 14 napon belüli elállási joggal kapcsolatban?
A 220volt-nál vásároltam valamit, ami mégse kellene.A honlapjukon ilyet olvasni:
"A termék visszaküldése postai csomagként nem küldhető vissza."Akkor hogy küldjem vissza?
Ilyet kijelenthet egyáltalán?
A fogyasztóvédelem oldalán ilyet találtam:
"Elállás esetén kötelesek vagyunk a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak. "
Itt szó szerint postát említ.
vagy lehet postán küldeni másképpen is mint postai csomag?
-
kory24
őstag
Beszéltem egy ottanival:
Posta azért nem nyerő, mert nem biztosítható a termék épségben történő megérkezése.De nembaj akkor küldöm futárral.
Elég, ha e-mailben jeleztem az elállási szándékomat igaz?
Köttelesek majd az email-re válaszolni?
És csak ha elfogadták a szándékom akkor küldjem a csomagot igaz?
-
kory24
őstag
Idézet NFH oldaláról:
"Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval?
Elállási szándékunkat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) vagy e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozatunkkal, valamint a Korm. rendelet mellékletében található nyilatkozat-minta útján közölhetjük. Amennyiben a vállalkozás a honlapján ezt biztosítja, úgy a honlapon is kifejezésre juttathatjuk e jog gyakorlására vonatkozó szándékunkat. Ilyen esetben a vállalkozás köteles tartós adathordozón (pl.: e-mailben) haladéktalanul visszaigazolni nyilatkozatunk megérkezését.
A terméket csak akkor küldjük vissza, ha az eladó nem zárkózott el a termék visszavételétől, mivel ellenkező esetben, a termék visszaküldése után már a termék sem lesz a birtokunkban és kérdéses, hogy az eladó egyáltalán visszafizeti-e az általunk kifizetett összeget. "
Az utolsó bekezdés, ami érdekes nekem.
Akkor most még várakoznom kell az email-re hogy nem zárkóznak el a visszavételtől, és ha erről megkaptam emailt (amit elvileg kötelesek írni) csak akkor küldjem vissza terméket?
-
kory24
őstag
válasz kory24 #16398 üzenetére
Sziasztok!
Pont ma 2hete (14 napja), hogy a szamtech bolt atvette a visszaküldött termékem, melynek vásárlástól elálltam. Tudom, mert dpd csomagkovetes jelzi.
Előtte e-mailben jeleztem elállási szándékom és megirtam számlaszámom ahova vételárat vissza utalják.
Az utalás nem történt meg. Ilyenkor hogyan tovább?
-
kory24
őstag
válasz Biznisz Elek #16463 üzenetére
Nem tudtam, hogy még nekem kell "kuncsorogni" a pénzem után :s
Mikor jeleztem elállok a terméktől ezt írták:
"Kérem, hogy egy válaszlevélben küldje el bankszámlaszámát. A bejelentéstől számított 14 napon belül a pénzt átutaljuk, amennyiben a termékeken nem látható használat nyoma."
Ez a bejelentés november 29-én volt. A terméket 12.05-én átvették.
Tehát a 14 nap mindenképp elmúlt.De akkor rákérdezek emailben
-
kory24
őstag
Sziasztok!
Van egy telefon, ami 1,5 éve lett vásárolva a Media Markt-ban.
A garancia jegyen csak a vásárlás dátuma van.
Úgy tudom 2év garancia jár az ott vásárolt telefonokra.Ez a év viszont teljeskörű? Ugyanolyan az első évben, mint a másodikban?
Gondolok itt oylanra, hogy van ahol csak az első év teljes, míg második csak software-es hibára él.Konkréten hardveres hibája lenne a telefonnak. (hangszóró)
-
kory24
őstag
válasz 313313 #16544 üzenetére
Értem Köszi.
Annyi még a bonyodalom, hogy nem mindig jelentkezik a hiba.
Kontakt hiba lehet. Mert ha nincs hang, akkor megnyomom alul kicsit telefont és akkor van. Csak ki tudja meddig. Lehet mikor bevinném is lenne hangja, nem tapasztalnák hibát...De ha meg ébresztőt vagy hívást nem hallom meg, mert akkor épp nem szól...
Leadhatom így is? Nem baj, ha akkor épp nem jelentezik a hiba?
-
kory24
őstag
Media markt-ban vásárolt lumia 640ds gyártói garanciás? 2 éves?
Vihetem Nokia care-be is?
Mert media marktban az ügyfélszolgálatos azt mondta csak egy év a garancia...Garancia levelen nincs rajta mennyi idő garancia...
-
kory24
őstag
Tényleg benne van. (de sajnos csak 1 év)
Köszi segítséget.
-
kory24
őstag
Sziasztok!
Van arra szabály, hogyha egy termék nem javítható akkor cseréljék ugyanolyanra?
Vásároltam egy HyperX Cloud Stinger Gaming fejhallgatót, ami elromlott, szervíz válasza, hogy nem javítható...
ezt a választ kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az eMAG szervizben regisztrált xxxxxxxx számmal ellátott terméket a következő státusszal véglegesítettük, mert a termék nem volt javítható: SZTORNÓZVA AZ ÜGYFÉLNÉL.
Kérjük, a további ügyintézés kapcsán értesítsen bennünket:
1. Ha új rendelést szeretne leadni, úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az (1) 885 5500 telefonszámon, és hivatkozzon a jelen értesítőben szereplő azonosítóra. Kérjük ellenőrizze, hogy a kiválasztott terméket az eMAG forgalmazza-e.
2. Abban az esetben, ha a vételárat szeretné visszakapni, kérjük jelezze ezen irányú igényét is felénk az alábbiak szerint:
Amikor vettem a fejhallgatót épp akciós is volt, a mostani 25 helyett 19e, illetve volt rá 4ezres kuponom, tehát 15 ezerért vettem.
Tehát a visszatérítéssel rosszul járnék....
emag-nál van most is ez a fejhallgató, de forgalmazza: "BestMarkt"
Az emailben meg az van írva ellenőrizzem emag forgalmazza-e...
Ez mit jelent pontosan?
Mit kérhetek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Yettel topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAM topik
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- További aktív témák...