Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #8682 üzenetére
Oldalnézetből becsapós a kép, a tömegközéppont magasságának csökkentése és a diffúzor körüli légáramlatok javítása lehet a cél a dologgal. A 'felső' egyáltalán nem működhet, merthogy csak egy matrica.
A Red Bull egyáltalán nem szorul ilyen gumimelegítésre, idén meg végképp nem. Hátulnézetből már látszik, hogy jóval bentebb van.
-
Bermi
aktív tag
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #6540 üzenetére
Szerintem ilyennel nem kell foglalkozniuk. A dolog profán. Ez egy FIA hatáskörtől független tesztelés, a Corse Clienti végzi. Ha letennénk a zsetont, mi is vezethetnénk az autót. Szóval az FIA-nak semmi köze nem lehet, hogy a Ferrari az F1-es motorjai közül mit tett abba a Corse Clienti autóba. Az FIA F1-es szabályai csakis Massára hatnak a tekintetben, hogy nem vezethet jelenlegi autót. Plusz úgyszintén (bár talán tudnának szerezni) a Corse Clienti legálisan nem rendelkezhet F1-es abroncsokkal, ezért használnak GP2-es abroncsokat. Az F1-es abroncsok csak az F1-es csapatoknak adható hivatalos engedélyezett tesztek és versenyek keretében.
-
Pá
addikt
-
puttputt
őstag
válasz
proof88 #6324 üzenetére
"A csapat remek munkát végzett."
Bármennyire is másnak szurkolok/unk márciustól, alá kell írni, hogy ennek az embernek jó szövege volt és van.
#6317:
Így nem csoda, hogy idén is "ők" lesz a világbajnok.
JJános: Ejnye. Hogy felejthetted el?
(Igaz, én is csak belepillantani tudtam...)
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #6196 üzenetére
Öröm olvasni az ilyen híreket
Alonso:
"Minden versenyzőt nagyon tisztelek, de mindenek előtt Schumachert. Michael pontosan tudja, mit csinál. Tudja, hogyan kell versenyeket nyerni. Ezt nem felejtette el. Épp ellenkezőleg: a teste inkább regenerálódott a stresszmentes életviteltől, és most még jobb"
-
Iron Funeral
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #5451 üzenetére
Sztem nem szabad ennyire készpénznek venni amit olvasol. Nem hinném hogy 'hajtogatta' volna MS hogy ott akarja befejezni a karrierjét,..ő ezt mondta ha kérdezték.
Montezemolo-nak sem kellett 'hajtogatni', mert MS ikonikus figura a Ferrari-nál, és az is marad...gondolom ezért akarták a 3 autót is, mert lejött hogy MS visszalinkelne még egy évre.
Az a mi nyelvünk sajátja, hogy az -állandóan hajtogatta- kifejezés már negatív.
Nem életszerű hogy MS bármit is hajtogatott volna, nyílvánvaló ha megkérdezték akkor válaszolt rá.Ez olyan mintha tőlem kérdeznék, hogy kérek-e egy Ferrari-t. Minden alkalommal mikor megkérdezik igent fogok mondani, és mégsem egyenértékű azzal mintha én azt hajtogatnám hogy kérek egy Ferrari-t.
-
-
aesir
veterán
válasz
proof88 #5438 üzenetére
Semmi olyant nem látok ebben ami belerúgás lenne. Raikkonen tényleg nem a klasszikus értelemben vett csapatjátékos, míg Alonso az.
Értem én hogy sokaknak Raikkonen az überalles, de nem ártana sokszor egy kicsit kevésbé elfogultan szemlélni a dolgokat.
Tessék, lehet kövezni.
-
puttputt
őstag
válasz
proof88 #4327 üzenetére
Az még megvalósíthatóbb és egyszerűbb lenne, ha le lehetne tölteni minden futam után egyfajta "ghost-race"-t, tehát a pontos, lemodellezett (ha úgy tetszik, egyfajta visszajátszását) a versenyt.
A játékos/ok pedig ebbe "lépnének bele", ennek válnának részeseivé.Szerintem elég komplikált "egyidejűsíteni", jobban mondva elvenné a "rendes élményt", azaz hogy végigszurkolunk egy versenyt..., mert mindenki magával lenne elfoglalva.
-
raczger
őstag
válasz
proof88 #4272 üzenetére
Viccesek ezek. Ha a "játékszabályokat" betartják és úgy nyer valaki vb-t az megérdemli, én szerintem. Ebben a sportban ugyanúgy benne van a technika, mint vezetés közben az emberi tényező, a kettőnek együtt kell jól működnie, hogy vb-t nyerhessenek.
Nemrégiben olvastam Schumiról, hogy ő jobban ki tudta küszöbölni az autó hiányosságait és főként ezért tudott úgy menni, ahogy. Felesleges szájtépés, hogy valaki nem érdemli meg a vb címet. Annak ellenére mondom ezt, hogy idén nem Buttonnak szurkoltam (tavaly meg nem Hamiltonnak, viszont úgy gondolom, hogy megérdemli ő is a VB címét).
-
Motion_Blur
félisten
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
proof88 #4062 üzenetére
Ez nagyon nagy
Megy az aranyköpések közé.
ON: Nem értem Kimit. Az oké, hogy nyerő csapatnál akar versenyezni, így marad a Meki.
Ha nem enged a lóvéból és jövőre nem lesz helye, nem tudom mit vár 2011-ben hova és mennyiért mehet? Egyedül a Ferrari adna egy versenyzőnek ilyen nagyságrendű lóvét, de onnan most jött elHa nem megy a Mekihez nem látjuk többet az F1-ben szerintem.
Üdv Szisz
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #3205 üzenetére
A mellette lévő személy meg egyértelműen a Google Video-n videózgat.
És ezt már eddig is tudtam; a McLaren Windowst használ többnyire, a speckós szoftvereik is a Microsoft operációs rendszereire vannak írva.
Ha valaki normálisabb minőségben szeretné megnézni a videót, megteheti a VMM Widget-ben, és Grab-bel le is tölthető onnan.
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #2482 üzenetére
Ez semmi, 1-2 év alatt behozzák. És különben is miért baj az a néhány mp-es lassulás? Nincs jelentősége a versenyzés színvonalára, még mindig az F1 a messze leggyorsabb versenyszéria (OW, road course). De már idén is túl nagy a tempó a pálya biztonságához mérten. A bukóterek nem ideálisak ehhez a gyors pályához.
Szuzuka 17 halálos balesetet jegyez.
Igen, a teljes pálya aszfaltozása új (és a klétesítményeken is újítottak), továbbá kilenc srácnak új a pálya és a szabadedzéseken se sokat gyakorolhatták szárazon, a McLaren is látatlanban lőtte be az autót az időmérőre készülve. A 3. szabadedzés végeztével még sehol sem voltak a végleges beállításokkal, az egész péntek értéktelen volt, az 1 órás FP3 meg kevés.
Meg is lett az eredménye, az időmérőn is hullottak a pilóták, mint a legyek.
-
Nowhereman
őstag
válasz
proof88 #2139 üzenetére
Nos, Kimi a pályán kívül előzött meg pályán haladókat, az nem szabályos. Lehet, hogy megengedték az első körre, de annyi.
Webber szintén pályán kívül előzte meg Lonzit, de Lonzi sem volt a pályán. És mivel Lonzi sem volt a pályán, nem is minősülhetett előzésnek! AKI NINCS A PÁLYÁN AZT KI LEHET KERÜLNI SAFETY CAR VAGY AKÁR SÁRGA ZÁSZLÓ ALATT IS! Pályán kívüli előnyszerzés? Röhely! Kivel szemben? Webber nem szerzett előnyt senki versenyben lévővel szemben, mert Lonzi nem volt a pályán! Vagy ezek szerint ha párosan csúszik ki két ember a bukótérbe, a hátul haladónak szépen meg kell várnia, míg az első visszaevickél a pályára, nehogy előnyt szerezzen?Sport ez? NEM! Ez már szánalmasabb a pankrációnál is! Ott legalább a bírók tisztában vannak a szabályokkal...
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #1579 üzenetére
Nem azt vitatom..én legalábbis hogy nem volt köze hozzá...hanem azt hogy nagyobb köze lenne hozzá mint egy teljesen ártatlan balesetnek.
Előidézett egy SC-t, na és? ...előídézheti bármi. Nem az a lényeg hogy miért jött be az SC, hanem hogy miért engedték ki Massa-t hamarabb mint szabadott volna.
Mert kapkodni kellett? Ez csak azt mutatja hogy nem voltak felkészülve...a hiba nem azért következett be mert baleset történt a pályán és be kellett jönnie az SC-nek...vagy ha igen akkor ez a hiba a következő SC helyzetnél is probléma, azaz valaki nem teljesít kielégítően, mert máshol ezt a helyzetet tudták kezelni annélkül hogy lánglovagot játszattak volna a versenyzőjükkel....még ha ez az egyetlen hiba lett volna akkor a csapatnál.
A nem rögzített helyzetet meg nem arra a futamra értettem, hanem arra hogy egy kiegyenlítettebb pontverseny más taktikát kíván a résztvevőktől is. Talán Massa teljesítményére is hatással van, talán a McLaren sem 3hétvégés motorral vág neki Interlagos-nak...ezért teljesen felesleges az eredmény felöl kiindulva rögzített eseményláncként kezelni a megtörténteket ahol az egyik értéket kicseréled és lám máris minden másként fest.
Azok akik belefutottak egy áthajtásosba, mert zárt pit-be voltak kénytelenek behajtani, azok sem Piquet hibáztathatják, hanem azt a szabályt ami ilyen helyzetbe hozhatja a versenyzőket...értelmetlen mindegyikük helyezését átszámolni és valószínűsíteni egy végereményt. Pláne annak alapján újraértelmezni a VB végeredményét az utolsó helyekig.szerk: Egyébként sry, részemről ez az utolsó hozszólás a témában, csak nemrég értem haza.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #1242 üzenetére
Hamilton-nak a legnagyobb feladat az odaérés volt, mert egy teljes körön Button majd annyit ment mint Hamilton, de ha sikerül...ha sikerül akkor a sikán és a Roggia között nagy sansza lett volna az előzésre...az egész futamon látható volt hogy az a szakasz a KERS-é.
Igazából nincs akkora probléma, így a Ferrari-sok láthattak pirosat a dobogón, Hamilton meg kűzdött mint gép az meg sosem árt. ...Kimi-nek egyébként nagy rajtja volt.
Vettel-nek is volt egy leszorítása...Kova' pffff
Liuzzi-t igen sajnáltam...a két Toyota is laza volt, Trulli-t nem igen értettem a Lesmo1-ben mikor Timo mellett kivülről megpróbált elfordulni..
Aktív témák
Hirdetés
- Az új vezér szerint már nincs a legjobb tíz chipgyártó között az Intel
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Eredeti játékok OFF topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Yettel topik
- Bluetooth hangszórók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Magisk
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- HP OMEN 17" Gamer laptop , RTX 4060 , R5 8645HS , 16GB DDR5
- Eladó egyben 17 db HDD
- szinte új 11 hüvelykes iPad Pro (M4) (2024)Wi-Fi 256GB silver ezüst Smart Cover Apple 3 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- új aktiválatlan MacBook Pro 16 hüvelykes M1 Max 1TB SSD 64GB Apple silver ezüst
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest