- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
válasz Xirtam #43104 üzenetére
Nem ők voltak akik a kis csapatokon(Caterham és társaik) kívül a legtöbbet szívtak a befújt difivel,illetve meg sem csinálták?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Nowhereman
őstag
válasz Xirtam #43104 üzenetére
jó beszéljünk a Williamsről: Tavaly Barika mit ment itt az öregmezőny szégyenével, most ezzel mire lenne képes? Kérdés Maldonado lesz-e olyan elmebeteg, aki a zürzavarban át lesz képes kalapálni a verdát az alvadt mezőnyön(eddig nem egy hátsó előre fuss alkat), hogy valami szponzorcsalogató eredményt hozzanak össze...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #43185 üzenetére
Az első verziót én is elképzelhetőnek tartom, viszont sztem:
McLaren
Red Bull
McLaren
Red Bull
...nagyon nehezen fogadom el, hogy nagyot bukott a RB...nem csak aero-ban voltak jók, fogyasztásban, csapatmunkában, és versenyzőben is erősek.
...bár nagyon örülnék egy Schumacher, vagy Grosjean meglepetésnek is (Hamilton is legyen elől ) -
giigz
veterán
válasz Xirtam #43185 üzenetére
Az első variációd totál esélytelen szerintem, a Mercinek semmi esélye sincsen megfogni a McLaren-eket... Grosjean talán meglesz neki, és akkor 3. hely, de ez sem lesz állandó, Kimi simán elfogja a Merciket verni, tehát nem sok dobogó lesz nekik az évben... Így kezdésnek persze szép lenne egy MSC dobogó, de én már túl sokat reménykedtem, hogy ezt elkiabáljam...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #43581 üzenetére
Miért? A RB ellen hány csapat áskálódott az elmúlt években? Szerintem nincs ebben semmi.. a Ferrari is bőszen tiltakozott 2009-ben a dulpa diffúzor ellen.
(#43586) Xirtam: az időmérőn jobb volt a Merci, valszeg pont ennek a rendszernek köszönhetően, ez már elég ok hogy bepróbálkozzon az RB
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
giigz
veterán
válasz Xirtam #43581 üzenetére
Ha az lenne, hogy vernek mindenkit, akkor talán érthető lenne, de így... Még pontot sem szereztek, és a McLaren, RedBull, gyorsabb a Mercinél... Ferrarit és Lotust le sem merem írni, mert akkor Schumachernek nem a dobogóért, hanem pontokért lesz a nagy küzdelem...
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
válasz Xirtam #43712 üzenetére
lehet hogy most egy komplett saubert elfogadna a ferrári a sajátja helyet...
Kobayashit szeretném talán legjobban. Ő mindig villant, nincs olyan, hogy ő a teljes futam alatt szürkeegérként körözzön
Azt se bánnám ha év közben cserélnék le Massa-t mert ha ez megy egész évben akkor akár Badoer is ülhetne abban a taligában
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
-
venember83
nagyúr
válasz Xirtam #43849 üzenetére
Pilóta volt, mégis mit kellett volna tegyen? A versenyért élt, nem tehette, hogy bármilyen ürügy vagy érzés miatt ne üljön be a kocsiba. Nem tehette meg se magával se a csapatával szemben.
leslieke: Szerencsére ez szubjektív dolog, nem igazán mérhető. Maradjunk annyiban, hogy nagyon sokak szerint ő volt a legjobb. A sportszerűtlenség meg relatív, ha a győzelemért hajtott, akkor bármire képes volt, de ugyanakkor Brazíliában rengeteg emberen segített, meg arról sem feledkezhetünk meg, amikor egyik versenyzőtársa miatt állt meg, hogy segítsen neki baleset után. Sokszínű személyiség volt. Olyan igazi szerethető, imádható.
-Mike-: Nem gondolkodtál még az újságíráson? Mindig érdekes meglátásaid vannak.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #44857 üzenetére
"De legalább Alonso megint megmutatta, hogy miért 2x VB győztes"
Ma szerintem többet mutatott ennél. Ma megmutatta hogy gyakorlatilag minden pénzt megér. Hihetetlen hogy nyert a fostalicskával. Kicsit tényleg Vettel 2008-as monzai győzelméhez hasonlítható
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
badd
tag
válasz Xirtam #44865 üzenetére
Mert már csinált pár jó dolgot a pályafutásában. Meg pl. a Honda utolsó évében, amikor odakerült, és annál gyengébb csapat már nem is lehetett volna, akkor azért az egyik esős versenyen egy jó taktikai húzással szereztek egy harmadik helyet talán Barichello-val, és a Ferrariban is nem gyenge számolgatásokat vitt véghez futam közben. Bár akkor fixen a mérnöki munkájára tudott koncentrálni, nem volt csapatfőnök.
(A Brawn GP-t direkt nem hoztam fel, mert ott egy jó ötlet volt csak amivel nyertek, és kb az évad feléig bírták, aztán már csak gyűjtögettek)
-
MPowerPH
félisten
válasz Xirtam #44865 üzenetére
Azért mert 3 alakulatnál is csodát csinált. Benetton 2db VB cím, Ferrari 5db VB cím, Brawn GP 1db VB cím.(VB címszó alatt egyénit értettem)
Qorthral: És ez még nagyobb dicsőség annak fényében, hogy itt(is) mindenki Hamilton -t és Vettel -t várta egy esős futam első két helyére. Ma kiderült, hogy nem esőmenők. Amíg sok víz volt a pályán, Alonso és Perez agyonverte mindegyiket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #44965 üzenetére
Ugyanaz a Vettel vezet, csak nem ugyanazt.
proof88: Senki se mondta, hogy baj. Nem az. Sőt, nekem így jobban tetszik.
Hajrá Alonso!sz: Kicsit DevaVu érzésem van. Volt két top éve, mint Alonso-nak anno, most pedig jön a mutogatós cumi év... Sebaj, majd elmúlik... Ha meg nem, akkor búcsút mondhat a karrierének, mert akármilyen jó pilóta egy tiptop autóban, olyan pilóta senkinek se kell, aki nyomás alatt kapkodó idegbeteggé válik...
...nos, kivéve a Ferrari-t, de az másik sztori...
Legjobb esetben most Vettelnek is jön 1-3 év, mikor a sors "megtapossa", és normál méretőre lohasztja az arcát, ahogy Alonso-nak is. Egy biztos! Most ki fog derülni, hogy az aranyifjú mennyire fejlődőképes.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
proof88
addikt
-
DemonDani
addikt
válasz Xirtam #44962 üzenetére
Hát mondjuk egy ilyen után...
Persze várható volt, hogy ha ennyire nem áll össze a dolog akkor kicsit szétesik ő is, De legalább kiderült, hogy nem droid, vannak érzelmei
(#44979) TESCO-Zsömle
Mi volt a másik?[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #44962 üzenetére
Már ne haragudj de ez hüleség! Lenullázták a versenyét pedig a VB olyan szakaszában van amikor nem az övé a legjobb autó, de a pontokat szorgalmasan gyűjthette volna tovább.
Nincs ebben semmi széthullás, mástól is láttunk már ilyet, 100 pontos vezetésnél lehet nem így reagált volna.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mokus1
addikt
válasz Xirtam #45418 üzenetére
Igazad volt hogy volt turbó korszak, de ha jól emlékszem nem emlékszem a pontos adatokra
de valahogy 3500ccm szívó és 2800-2600ccm turbó motorokkal lehetett variálni szóval választhattak ki mit csinál.
(Ott még ha nem tévedek talán a BMW épített valami brutál motort ami 1400 lóerő körül tudott)
Sajnos viszont mióta egyre csökkentik a motorméretet azért lassabbak is talán akkor voltak a leggyorsabbak amikor még MSC nyerte a címeit.Egyébként azért sejtem hogy nem lesznek gyengébbek vagy talán csak picit mint ezek a 2,4es szívók. Azt nem tudom hogy szabályba van-e hogy mekkora szűkítőt kell alkalmazniuk.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #45418 üzenetére
Bár azt is aláírom, hogy nem ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy védjük a környezetünket. Meg nem az utolsó pillanatban kellene kapcsolni.
Eleve, az új motor formulával az összes motorszállítónak külön ágazat kell létrehoznia MEGINT. Ez oké. De ha abból indulunk ki, hogy a Ferrari FF-ben található V12-es motor és az új Ferrari F12 Berlinetta-ban ugyan az dobog. Még is az F12 Berlinetta motorja erősebb és kevesebbet eszik plusz a káros anyag kibocsájtása is kevesebb. Gondolatba ejti az embert, hogy az FIA tényleg ekkora gyökér? Segítek mindenkinek eldönteni a kérdést. IGEN!
Mire akartam célozni? Nem kellene a motor fejlesztést berekeszteni. Mondjuk! Inkább kötelezni kellene a csapatokat, hogy gyerekek X liter / km. És csókolom. A rajongok örülnének, mert megmarad a csodás F1 HANG. Ami még is csak 130 dB és csak 10 dB-el marad el egy Boeing 747-es hangjától. Plusz az autók gyorsulhatnának is, mivel kevesebb fogyasztás ~ kisebb tömeg.
#45419 Jól mondod. 2004-ben volt a mezőny a leggyorsabb. És igen volt a BMW-nek 1400 lóerős autója. Csak akkor más volt a szabálykönyv és a felfogás. A mai Turbó technológia már lehetővé teszi, hogy egy V8 erejét hozzák. Csak más kérdés, hogy ezt mi nézők akarjuk-e. És emlékeim nem csalnak, 2008~2009-ben az FIA & FOTA kiadott egy kérdőívet a nézőknek. Ki mit szeretne látni stb. Az más kérdés, hogy ez megint le lett sz@rva.
[ Szerkesztve ]
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #45418 üzenetére
Igen én is a v10-v12 korszakot sírom vissza, azt az agyament gépállatokat, és a hangjuk elképesztően szép,erőteljes.Már több helyen linkeltem,de nagyon bejön... libabőrözés...
[v12] 40mp-nél mikor mélyről indul,vagy mikor visszaengedi nagy fordulatból motorfékkel.. ááá[v10] nagyon nagy...
Persze ez az lcd hangszoróján nem jön át ,csakis HIFI-n[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #45413 üzenetére
Nincs probléma, csak túl sok pénz megy kifele az F1-ből, amit az F1 csapatok termelnek ki.
- jellemzően drága a műsorszórása, pl. akkora pénzt kértek az Eurosport-tól, hogy az nem is tárgyalt tovább...nem a nézettség a lényeg hanem a pénz.
- Ez utóbbi jellemzi a pályákat is, nem az a lényeg mennyien mennek ki, hanem mennyit fizet a pálya...ergo a drukker le van szrva, a versenyző le van szrva (nekik nem akkora feeling üres lelátok előtt körözni).
-a közvetítés befolyásolja a szabályalkotást...nincs időhúzást generáló megoldás, csak költséghatékonyan...adott időtartományba bele kell férjen, üzletpolitika...mint a Mozi, 3 óránál többet fárasztó nézni valamit.
-izgalmasnak kell lenni....még ha ez törik és szakad akkor is.
-qvára nem fér bele a dohányreklám, és az alkohol is csínján....az F1 olyat nem képvisel...lényegtelen, hogy sok csapatnak és versenyzőnek és pályának nagyságrendekkel könnyebb dolga lenne..
-a pénz visszaosztásnál pont azok kapnak keveset akiknek szükség lenne rá....ezért (is) szükség van fizetős versenyzőkre....akinek nincs pontja fizeti a logisztikát. ..és nyilván őket nem is érinti a visszaosztás, hisz alig van eredmény.
..de hát rájuk másért van szükség, a lényeg hogy akik változást generálhatnak a jó kis üzletben azok kapnak pénzt.Szal én pont le....m hogy mennyit hoz a konyhára az F1, ha közben...nagyrészt ez miatt, veszít a patinájából..ja már azt elveszítette, akkor veszít a varázsából.
..ahogy Bernie mondta, üzletemberek kellenek az F1-be....
Egyébként az LMP autók már régen levernék az F1-t, csak mivel az FIA szabályozza a súlyt, és minden más paramétert, így a legnagyobb kirakat nem kerülhet takarásba..
[ Szerkesztve ]
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #45442 üzenetére
Igen így ránézésre ezek csak magas fordulaton élnek, kb mint a crossmotorok vs enduró.
Egy enduró alacsony fordulaton is képes tartani a nyomatékot mondjuk a murvabánya falon felmászásnál visszaváltás nélkül is , a cross csak pörgetve él ,ha leesik a fordulat ugorhatsz le a motorról(tapasztalat) .Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest