- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 13 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VoLTE/VoWiFi
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #38997 üzenetére
Az a baj hogy nem ez az élet
...talán ezért voltak gondjai a szponzorokkal, akit milliók kísérnek figyelemmel, az sok mindent nem tehet meg....illetve megteheti és aztán lehet úgy járni ahogy ő járt Alonso Santander-vel szemben.
Sztem is alap intelligencia, hogy bár szólásszabadság van, és lazaság is van, de egyfelől tiszteletben tartom a mások 'másmilyen' létezését, illetve nem szrok arra az asztalra ahonnan ennék.
Meg minek...sztem ez olyan felesleges volt, na mindegy, én nem savazom.
Részemről bárcsak több Hakkinen lenne, az én szememben ő kifejezetten jó arc volt a médián keresztül...sokszor meglepődtem a humorán
De Button is jó még szvsz.
Jó okés az ember nem ültethet jóarcokat a kocsikba, mert lehetséges hogy a rosszarc tehetségesebb...azaz igen is a tehetség ültesse az autóba a versenyzőt,...de azért hiányzik Hakkinen -
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
MPowerPH #38843 üzenetére
Sajnos hihető.
Más okot nem tudsz felhozni. 2006-ban hajszál híján behúzta a 8-at. Az autó versenyképes volt, a csapat versenyképes volt és a pilóta is versenyképes volt.
2 éven belül a versenyképes top-csapat összes fontos tagja eltűnt a Ferrari-tól...
Schumacher, Todt, Brawn, de még a szerelő-brigád is...Lett helyettük olasz csapatfőnök, olasz mérnökökkel és olasz szerelőkkel...
Nem hiszek a véletlenekben...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #38790 üzenetére
Amilyen Ferrarinak én drukkoltam ott nem engedtek volna a Massa szintű pilótákat autóközelbe ilyen teljesítménnyel
+ ahogy finoman nyugdíjazták Schumit majd kevésbé finoman Kimit, nálam elvágták magukat. azóta röhögök rajtuk, egyedül Alonso-t sajnálom, ő ennél profibb brigádba való
A divatdrukkerezésről meg az avaratod láttán Hamilton jut eszembe, úgyhogy ezt inkább hagyjuk szerintem...
venember:
Motion: Egyszerűbb és talán igazabb lenne bevallani, hogy mindig is inkább MS és KR rajongó voltál, a Ferrari mellékes volt.
Ez így van, miért is tagadnám ez?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #37566 üzenetére
Szerintem gáz lesz belőle, mert pont a Ferrarit nem szeretnék elől látni Börniék. Ha pedig a fix részeket e köré építették, és jövőre mégis tesz valamint ellene az FIA, abból gáz lehet. A másik variáció, hogy elvileg a kocsi már kész, így egy mezei szárny is passzol hozzá, de arra mindenképp jó lehet, hogy legalább a RedBullról is lekerülne a saját verziójuk.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
MPowerPH #37492 üzenetére
Persze, hogy nem folytatható. Viszont 2 éve ez lenne a kifogás? Szerintem közel sincs olyan rég óta ez a képben. Mindegy is, a lényeg az hogy most valóban szétmentek(btw ha Nicole lenne a nőm, én is mindig csupa ideg lennék miatta
), és ennyi. Igazából ez a következő évben fog igazán kiderülni. Ha ugyanez lesz, akkor no komment, feladom, nem tudom. De igazság szerint sokat várok.
-
Nowhereman
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #37036 üzenetére
régen egyszerűen rossz irányba mentek, sehol nem volt a felfüggesztés, a tapadás, a fékek és az aerodinamikai kialakítás a teljesítményhez képest...szvsz a balesetek 96%-ért ez volt felelős.
Egy olyan autót kell vezetni, aminek az összes lengéscsillapítója kuka, dobféket szerelni hogy el tudjon melegedni hamar,..felrakni a legolcsóbb téli gumit, és küldeni 130km/h-val valami jó szar útszakaszon dombon-völgyben....Ezt a sebességet emelni kell, ha a 60-s..50-s években akarunk gondolkodni.
Mert a teljesítmény mindig hamarabb volt elérhető
Persze a rally szerű körülmények sem kedveztek a túlélési esélyeknek, meg hogy a versenyző ki tudott repülni, de sztem arányaiban sokkal több volt a technika alkalmatlanságából eredő hiba...aminek következtében aztán leesik a pályáról az autó.
Az akkori vezetők nagy arcok voltak, de nem hülyék...nem akartak feltétlen meghalni, de ezzel a technikával kellett nyerni, és ha a másik egy kicsit többet kockáztat, akkor neki is emelnie kellett a rizikót
szerk:
A sóderágy sem véletlen volt anno, jelenleg túlhaladottá vált, mert nem süllyed meg az autó, a sóder egyenetlensége megdobja és a levegő elemeli az autót.
De régen jobb volt mint az aszfalt....a biztonsági újítások nagy része azért születik mert le kell követni a megváltozott körülményeket. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
MPowerPH #37036 üzenetére
Nem a f@szt. A bukótér lényege, hogy ha hibázol, ne csapódj a betonfalnak, mint Monaco-ban vagy Szingapúrban... A másik feladata, hogy lassítsa a járművet mire az eléri a falat.
Utóbbit a beton nem képes ellátni. Az aszfaltozott bukótér lényege nem a baleset megelőzése, hanem a pilóta versenyben tartása egy esetleges hiba után.
Anno nem azért változott meg az autók formája, hogy segítse az előzéseket? Hát dehogynem. Azt semmit nem ért...
...mert amit nyertek volna a külső aerodinamikai elemeken, azt a csapatok behozták a dupla-diffúzorral. Az Aero-csomag lényege az volt, hogy előzés szempontjából kedvezőbbé tegyék az autókról lelépő légáramlatokat.
-
Motion_Blur
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
Robi BALBOA
őstag
válasz
MPowerPH #36847 üzenetére
Nagy csapatok nekem ne spóroljanak már, pénzszórást akarok látni!
Jó lenne ha valami bejönne a Mercinek, és jövőre egy kicsit megszivathatna egy-két élmenőt az öreg.
Amúgy ez az új elsőszárnyas F csatorna mit hozott a teszten, vagy semmit nem lehet tudni, csak az, hogy van és fejlesztik és talán lesz belőlle valami?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #36821 üzenetére
"Talán a valaha legjobban összerakott autó a mezőnyhöz képest."
2004 - Ferrari
2002 - Ferrari
1996 - Williams
1992 - Williams
1989 - McLaren
1988 - McLaren
1984 - McLaren
1971 - TyrellEzek az autók mind erősebbek voltak a rangsorban utánuk következő autónál, mint idén a Red Bull a McLarennél.
-
Sirpi
senior tag
válasz
MPowerPH #36821 üzenetére
Talán a valaha legjobban összerakott autó a mezőnyhöz képest.
Mondjuk a '88-as Meki szerintem durvább volt. Akkor azért csak 15 versenyt nyertek a 16-ból, mert Monzában kiesett Prost és Senna is, amúgy általában a mezőny nagy részének kört adtak abban az évben (és 10-szer volt Meki 1-2, valamint 12-szer pole 1-2...) Részletek.
-
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz
MPowerPH #36483 üzenetére
Alonso legnagyobb forma. Amennyire utáltam régen, annyira szeretem most. Ha nem lenne a McLaren, akkor egyértelmű alany lenne a szurkoláshoz. A legjobb pillanatai, amikor a hülye mérnökök lehetetlent kérnek tőle(vigyázz a gumira+spórolj az üzemanyaggal+menj 1mp-el gyorsabbat a legjobb körnél), és eldurran az agya, és elküldi őket a p*csába - és megcsinálja
-
IreN!CuS
addikt
válasz
MPowerPH #36245 üzenetére
"Hamilton pedig telibe sz@rta, és nem hagyott neki helyet, így Schuminak ki kellett szélesítenie a pályát, különben Hami pont oldalba kapja."
Hogy tudott volna helyet hagyni neki ha Webber ott volt mellette a belső íven?Én értem az esetet....azt sem írtam hogy Hamilton nem hibás,de azt a közfelháborodás akkor sem értem.
Na srácok hagyjuk,nyertetek nincs értelme tovább vitázni.Nyugodtan tapsoljatok hogy haha nincs több érve inkább elsunnyog pedig nem
.Csak nincs értelme leállni vitatkozni/beszélgetni mert amint Hamilton a téma habzik a szátok és belemagyaráztok minden szart hogy minek hol volt tétje vagy sem és ehhez hasonló dolgokat,aztán amint valaki másképp látja,masszívan lenézitek
-
Motion_Blur
félisten
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #36120 üzenetére
"A megemelt autó alján úgy látszik, a padlólemez splitterig előrenyúló, durván 30 centiméteres eleje végig van karcolva, ami azért különösen gyanús, mert a többi részén nem láthatóak hasonló nyomok. Ez arra utal, hogy nem a kicsúszás során karcolódott meg."
Ez nekem arra utal, hogy elől kisebb a hasmagasság, és valószínűleg féktávon leér a padlólemez eleje.
Mellékesen ezt ellenőrzik a futam után, és megb. azt akinek a megengedettnél jobban lekopott. -
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Robbanj a jövőbe egy új Ryzen 7 5800X-szel! Kamatmentes rèszletre is!!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest