- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Magisk
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #2387 üzenetére
Nem mondom hogy nem fogják leigazolni, hanem hogy én nem érzem ezt annyira egyértelmű útnak.
A McLaren szvsz érzi hogy jó úton jár, de látja vagy látnia kell, hogy hol sebezhető. A gyártók bajnokságába nem tudnak beleszólni amíg nincs olyan versenyzőjük Hamilton mellé aki hozza a futamokat is jó helyen.
Ez kihat az egyéni VB-re is, mert csak az egyik versenyzőjük tud pontokat rabolni a riválisoktól.
Kimi jól megfelel, de minek? Rosberg is megfelel és ő nem beszél visszavonulásról.Azt sem tudom Kimi-vel mennyi időtartamra kötnék szerződést.
-
aesir
veterán
válasz
Oliverda #2387 üzenetére
Nyilván nem tudod hogy kezelnék de a véleményedre kíváncsi lennék, szerinted hogy kezelnék, vagy éppenséggel Te hogy kezelnéd?
Adva van Hamilton aki első számú pilóta és az is marad. Majd jön Raikkonen aki elmondása szerint világbajnok akar lenni megint. Nyilván Hamilton is. Mondjuk azt, hogy a két pilóta azonos formát hoz (ez egészen biztosan nem így lenne, de mondjuk), és felejtsük el azt a marhaságot hogy a sajtónak azt kommunikálják hogy mindketten egyenlő elbánásban részesülnek mert ez nyilvánvaló hazugság. Tehát?
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #2309 üzenetére
Ez olyan szentimentálisnak tünik hogy Massa-t csak azért nem mert sérült, amennyiben Kimi-vel maximálisan elégedettel lennének, akkor Massa esete szépen meg lenne nyilatkozva és kész.
Két napig híreznék aztán semmi.Sztem ez a kozmetikázás, mert hogy most jött a Santander,...és? Akkor már nincs mit csinálni?
MS-t nem küldték volna el még ha 3 Santander jön akkor sem, pláne szerződésbontással.Amennyiben a VB-t technikai hibákkal bukta el, akkor a Merga vigye a Brawn-hoz, ott van a nagyobb érdekeltségük.
Hamilton meg a csapat miatt vesztette el a VB-t ha emlékszel...a Bridgestone már körökkel hamarabb szólt hogy ki kellene hozni. 3 pont elég lett volna hogy már ott VB legyen.Én azt mondom hogy ha Kimi annyira oké lenne, akkor nem bontanának vele szerződést..és lehet jöni a Santander-rel meg brazil piaccal, de ez csak egy mellékvágány.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #2306 üzenetére
Az hogy a Ferrari szerződéstbontott vele nem kudarcélmény??!
...ezt nehéz lenne elhinnem, kifizették az egész jövő évi pénzét csak legyen hajlandó elmenni.Kimi a Ferrari-nál MS helyére jött, az általános hangulatot pedig jól példázza Wéber Gabi véleménye az a5 2006 Interlagos-iformabontójában:
-"Na most aztán jól belekérdeztél mindenbe. Kezdjük a Räikkönen-Massa összehasonlítással. Nem vagyok Räikkönen drukker, de Massának nem sok jót jósolok jövőre. Lehet, hogy övé a csapat szíve, de Kimi be fogja darálni. Csúnyán. Pont, mint a Senna-Berger korszakban, amikor Ayrton hazautazott két hónapot pihenni, majd az évadkezdés előtt néhány héttel megérkezett, és egyből porrá zúzta az egész télen tesztelő Bergert. Azzal minden évben el is dőlt az erősorrend, mielőtt Gerhard nagyon beleélte volna magát a favorit szerepébe. Valahogy így látom Massát is - addig örüljön, amíg 2006-ot mutat a naptár."
Amennyiben valakivel szerződéstbontanak az kudarc, Massa-t is elküldhették volna a Santander-re hivatkozva, mégis Kimi-t küldték el.A McLaren-nél meg ismerik és szeretik, meg is kaphatja a régi versenymérnökét,
de hinni Hamilton-ban hisznek, ő el is bukott velük egy VB-t, és nyert is velük egy VB-t.
Vergődött is velük ezévben és fel is jött velük ezév végére,
a Monza-i utolsó körének üzenetértéke van....ő nem fogja feladni. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #2267 üzenetére
Az a helyzet hogy a McLaren-nél már van egy versenyző akiben hisznek.
Valhol ezt érezném Kimi problémájának is, hogy a Ferrari-nál nem hittek benne, és ezt én nem a Ferrari hibájának tudom be.
Kimi nagyon jó versenyző sztem, és minden amit tud most is benne van...ezért lesz kemény ellenfél csapaton belül amennyiben visszajön a McLaren-hez. Időmérőn Kovalainen is jó, de Kimi futamon is gyors és mindent tud ami egy futamgyőzelemhez kell.
Viszont a McLaren neki rizikó. Egyszer már elment onnan és ez, bár szivesen várják, ott van a fejekben. ...és mellé a mostani eset is, hogy eljön a Ferrari-tól idő előtt, az mindenképpen egy kudarchelyzet.
Könnyen előfordulhat az, hogy visszatérve látni fogja hogy nem ő középpont az emberek (McLaren) fejében, és ha Hamilton esetleg(!) elveri az első futamokon, akkor Kimi fejben feladja.
Egy jó versenyző nem könnyen megy tönkre, és Kimi jó csapatoknál volt és van, tehát elég megéreznie egy jól beállított autót hogy egy versenyen tökéletes formában versenyezzen,..de a világbajnokságért kűzdeni az egy hosszabb távú dolog.
Meg tudja verni Hamilton-t sztem, de ahoz kell mellé egy szakember aki, ha az elején nem megy jól, akkor Kimi nyelvén elmagyarázza hogy nincs lejtő.
Mindent tud ami ahoz kell hogy a pályán megnyerje a versenyeket, Alonso-val szemben, Hamilton-nal szemben.
De én a helyében a Brawn-hoz mennék, ott van Ross Brawn aki sztem jót tenne Kimi-nek, a motor adott, és a szabályok sem fognak nagyot változni...tehát ha pénz van (márpedig VB-t fognak nyerni) akkor a Brawn jövőre is ott lesz.A McLaren-nél könnyebben statisztálnak neki ahoz hogy szépen levezesse a pályafutását, mert van még egy vasuk a tűzben. ..és az szvsz egy merő hülyeség lenne, mert Kimi-nek még egyáltalán nem kellene a visszavonulással foglalkoznia.
-
proof88
addikt
válasz
Oliverda #2261 üzenetére
mondjuk ezt a videót már korábban sem értettem, én nem tudnám elképzelni magamat úgy, hogy egy másik férfi buksiját megsimogatom meg az arcát és mosolygok hozzá, az olyan buzis... lehet, hogy az az idősebb figura, akiről Briatore beszélt, hogy ki is kellett tiltani a hétvégékről, az pont Montezemolo... azért láttam utoljára Törökországban futamon.
Aztán nagyon bepöccent, hogy eltiltották, ezért mondta is az ágyasának, hogy na, akkor tálaljon ki, mi is folyik a Renault-nál.
-
aesir
veterán
válasz
Oliverda #2267 üzenetére
Bármennyire is szerettem volna, Schumi után sem hosszútávon érvényesülő koncepciót, sem jó döntéseket nem nagyon láttam a Ferrarinál. Valahogy olyan volt a helyzet, mintha minden váratlan történésre a legrosszabat reagálták volna. Ennek természetesen semmi köze sem Raikkonenhez sem Massahoz, de egy igazán karizmatikus pilóta össze tudná rántani a csapatot, és Alonso ilyen. Nem elég hogy valaki gyors mint Massa vagy sztár mint Raikkonen, ehhez több kell. Elment Todt, még előtte elment Brawn, elment Schumi, valójában elment mindenki aki meg tudta volna mondani hogy mit KELL csinálni. Azt látom, hogy Montezemolo próbálja betölteni azt az űrt, amit Domenicali nem tud. A sikerkorszakban Luca közel sem volt ilyen helyzetbe kényszerülve. A Ferrari lendkereke eddig hajtotta az istállót, de most megállt. Ezt végre helyesen ismerték fel a csapatnál, le is álltak az idei autó fejlesztésével, ami az utolsó 3 év legjobb stratégiai döntése volt. Szerintem.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #2261 üzenetére
Kimi nem egy pályán biztos vagyok benne hogy elverheti Hamiltont. Illetve Kimi ha Hamilton elől rajtol (és nem kell előzni
akkor nem az a kaliber hogy mögé esne vissza, hiszen vezet mint egy precíz gép. Szóval jövőre hogy nincs tankolás, meg jön új időmérő..hát netmom, anno amikor sok kört mehettek Kimit tartották a legjobb időmérősnek, szerintem nem elképzelhetetlen hogy előtte végez itt ott, pl Spa ugyebár. Azt elismerem hogy mindenképp izgalmat ad a Mclaren döntése nekünk, már ha odamegy Kimi, most a Toyotával is összefüggésbe hozták. Hamilton-Mclaren párostól úgy néz ki még az Iceman is tarthat.
-
lenox
veterán
válasz
Oliverda #2146 üzenetére
Szerintem Fisi es a Hecceres kizart, hogy jovore allando pilota legyen, ugyhogy ha Massa meg nem lesz elegge formaban, amire azert van esely, akkor kell meg egy nev. Mikor is lesz Massa gokartozasa? Utoljara mintha novemberre mondta volna, addig nem lesz vegleges felallas, de lehet, hogy meg akkor sem. Alfonz - Maszat es Hami - Kimi az szuper izgalmas lenne (legalabbis az ev elejen, ha esetleg kesobb kiderul, hogy valaki nagyon veri a csapattarsat).
Meg egy Alfonz - Vili paros lenne vicces
.
-
RedWing
aktív tag
válasz
Oliverda #2146 üzenetére
Én is ezt szeretném. Sőt, Bari nyerje a VB-t, vonuljon vissza a csúcson és Rosberg mennyen Button mellé a Brawn-ba.
Mivel Kimi egész pályafutása során jól kijött a csapattársaival, szerintem az ő részéről nem lesz gond. Lewis hozzá állásán fog múlni a dolog.
Viszont a Ferkánál lehetnek belharcok! -
Ijk
nagyúr
válasz
Oliverda #2146 üzenetére
Végülis a merci jóban van Kimivel
Ha úgy vesszük nekik is köszönheti a vb-t, ha nincs akkor az a csapaton belüli cirkusz, meg Hamilton néhány elbarmolt versenye. 2007 mondhatni kárpótlás volt Kiminek a McLaren részéről, az elmúlt évek műszaki hibáiért
Kíváncsi leszek mi lesz végül, érdekesnek bizonyul a köv. szezon.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #1946 üzenetére
"Ami a vezethetőséget illeti, talán a Ferrari motorjai valamivel jobbak"
Év elején Barrichello mondta, hogy a Mercedes motor a vezethetőség terén álomszerű a Hondához képest, mert minden fordulaton egyenletesen jön az erő. Jól kiszámítható, érezhető a teljesítmény. Ha ennél még a Ferrari is jobb, akkor milyen lehetett a Honda?
-
hunnylander
őstag
-
válasz
Oliverda #1836 üzenetére
Barrichello váltója Belgiumban a startnál sérült meg. Monzát még kibírta de tovább nem mertek kockáztatni. Abban reménykednek nála, hogy Barrichello jól futott eddig és 5 helyes büntetéssel is versenyképes lesz.
###
Button átvette a 3. szabadedzésre Barrichello beállításait, de nem működtek neki, így visszatér a saját beállításaihoz a kvalifikációra. -
-
Iron Funeral
őstag
válasz
Oliverda #1706 üzenetére
Nem rossz, de nekem a Kék-Sárga-Fehér jobban tetszik
De mondhatnám úgy is, hogy az ING szín állt nagyon rossul az autón -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #1678 üzenetére
Jogos, ez nekem is átfutott az agyamon, de a Ferrari név megtartására tippelek, a Petronas meg lehet, hogy áttolja a szekerét a Lotushoz, vagy esetleg mindkét csapatot fogja szponzorálni a la Santander, de egyiket sem vagy csak a Lotust névadóként.
Még az a kérdés, hogy a FOTA rábólint e a 14. csapatra. Rá kellene, mert az egyik legerősebb lehetne, a hinwili bázissal és a már előrehaladott 2010-es feljesztésekkel, plusz a Qadbak svájci pénzzel. A másik 4 újoncból hamarabb kinézem, hogy nem jutnak el a bahreini rajtrácsig (jövőre ott kezdődik a szezon).
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #1675 üzenetére
Én az általam tippelt konstruktőr+motor nevet írtam, amit a szabálykönyv szerinti hivatalos megnevezésre használnak. A kommerciális névbe (pl. Vodafone McLaren Mercedes, Scuderia Ferrari Marlboro) belejátszhatna a Petronas, de névadó szponzor nem lesz szerintem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #1516 üzenetére
Utóbbit pont most akartam linkelni
nelzinnyó: a múlt és a jövő
-
EmberXY
veterán
válasz
Oliverda #1493 üzenetére
Az igaz, hallottam, hogy elkezdődött a mocskolódás a balhé kirobbanása után, de hogy ekkora felhajtás azért, hogy "szétválasszák a lakótársától", állítólag az öreg Piquet kérte meg a Brióst, hogy intézze el.....
Most meg a Briós áldozta fel magát a csapatért.....ez már kész szappanopera... csak a nők hiányoznak belőle.. -
rocket
nagyúr
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #1449 üzenetére
És aztán mit kell találnom? Hogy összeborult a csapat pénzügyileg és teljesítményileg annak ellenére, hogy a Ligier-lendület még elég jól vitte őket első évben?
Talán ha Panis nem töri el a lábát... de hát sajnos eltörte, Prost bácsi meg erőltette a francia vonalat, pedig talán kicsit lazíthatott volna rajta, és akkor másképp alakul pár dolog. -
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #1424 üzenetére
Hát igen, Briós elfeledkezett arról, hogy Nelsino apja fia. A father meg éppen arról volt nevezetes, hogy nem csak a pályán volt kíméletlen...
- a fagyi visszanyalt...Majd az lesz még a finom, ha a visszatérő Liuzzi nagyon beindul. Akkor talán majd Tost szakértelme is megkérdőjeleződik...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #974 üzenetére
Alkalmazni én sem alkalmaznám, ettől függetlenül van sok más is..szponzorok, apja...meg mondjuk egy kiscsapatnak nagyon is jól jön egy ilyen versenyző...na nem ez a falhozcsapom oldala.
Ezt neki soha nem lett volna szabad megtennie, bármit is ígérnek a Renault-nál..ha úgy volt.
Az egy dolog hogy aki ezért felelős annak mennie kell és ehez kell Piquet beismerése, de ennyi...mint versenyző nagyon mélyen elásta magát....a csapattársa előnyére veszélyeztette a többiek biztonságát, nem a saját nyerési esélyei miatt, nem azért kockáztatott mert előrébb akart kerülni. Nem, ő azért idézett elő balesetett hogy egy másik versenyző járjon jól. ...és ez sztem nem menthető semmivel. -
attisx
addikt
válasz
Oliverda #943 üzenetére
"Ja, ráadásul lehet hogy ez már nincs is olyan messze: [link]"
Amikor először olvastam ezt a "hírt" a <Brawn+Mercedes+Rosberg= Mercedes F1 Team> pletykáról elintéztem ennyivel: "Peeersze..." De most, hogy látom itt a híreket a saját fejlesztésű McLaren motorról, máris egészen más a leányzó fekvése.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #872 üzenetére
Az MP4-12-höz nincs miért kötni. Az MP4 prefix Ron munkásságára utaló rész a névben, a 12-est meg leginkább ehhez tudnám kapcsolni: McLaren M12. Bruce McLaren első 'customer car'-ja. De ő versenyzésre árulta, de Ron már elmondta, hogy az MP4-12C-ből is készítenek versenyautó-variánsokat.
(#871) venember83: Ez csak egy ilyen 'light-osabb olcsóság' lesz az F1-hez képest, és a független McLaren Automotive termékpaletta első modellje. Mivel az új közúti autók iránti előírások sokat változtak az F1 óta, manapság már nem is lehet olyan szilaj és letisztult sportautókat csinálni sorozatgyártott közútinak engedélyezettként, mint anno. Ez az ami védi is az F1 rangját, megismételhetetlen. Manapság már csak ilyen böhöm Veyronokat 'lehet' országútra csinálni, ami a Le Mans-on már széthullana.
-
Motion_Blur
félisten
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #841 üzenetére
Ha át is megy a Ferrarihoz, idén még nem fogja tesztelni, legalábbis nem felmatricázott cuccban, ahogy annak idején a McLarent is csak különengedéllyel, szponzortalanul vezethette.
Igaz, hogy a szponzor nélküli overallon fent lehet a zászló, de nem feltételezem, hogy most kellene legyártani egy hónapok múlva esetlegesen használandó cuccot.Egyébként értettem a szmájli jelentését is, nem is igazán neked szólt a komment, hanem azoknak, akik ebből a dologból arra gondolnak, hogy Alonso érkezik. Érkezik szerintem, de ennek a ruhás dolognak semmi köze hozzá.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #797 üzenetére
A bajnoki címek már elúsztak mind a McLaren-nek mind a Ferrari-nak.
De azért érdekes lesz a szezon vége sztem, Monza után jön szingapur sztem ott is sanszos lesz a KERS, Suzuka-ban ott a hátsó egyenes amire megint jó lehet, Interlagos-ban ugye a legfontosabb kanyar a célrafordító ami után teligáz van a dombra...szal oké állítólag a Ferrari nem fejleszt (bár tuti van Monza csomagjuk), de a McLaren még csak nem is mondott hasonlót..ők a szezon végére szvsz akarnak egy jó autót amire lehet építkezni, végül is az év felétől egész jók szal úgy gondolom jó alapjuk lesz jövőre is.
De hogy idén még odakavarnak az ziher
Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Háztartási gépek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Apple iPhone 12 Pro 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest