- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
A pontszámok nem adják vissza a csapat teljesítményét, mert olyan dolgok is befolyásolják, mint a büntetések, vagy hogy az autót felöklelik...
Rosberg idén kétszer nullázott baleset miatt. Schumi számláján egy baleset és két technikai hiba áll. (A balesetet mindhárom alkalommal elszenvedték, nem okozták.)
Tavaly összesen 2* estek ki baleset miatt és 2* technikai okokból...
Ez persze egy sima átlagvonásból nem derül ki...
-
DEV_NULL
őstag
Azért ez így nem igazán helyes, Schumi nem alkotott semmi kimagaslót azon a versenyen. A rajt utáni pár körben jött előre a kiscsapatokat simán előzve a 16. helyere, aztán ott beragadt Button mögé vagy 15-20 körre, ott összeszedett az élen álló Alonsohoz képest 1perc hátrányt, majd nagy nehezen megelőzte. Onnantól kezdve csak az eggyel kevesebb boxkiállásnak és a rengeteg kiesőnek köszönhette az előrelépését, a körét pedig úgy vette vissza, hogy Alonso elkezedett spórolni már vagy 20 körrel a vége előtt, mert kiesett az őt üldöző Webber és Raikkonen is, Montoya pedig nagyon messze volt már tőle, így Alonso simán elengedte Schumachert. Felzárkózásról szó sem volt, mert majdnem egy perces hátrányban ért célba. A 4. Barrichello és a 3. Coulthard is szinte ekkora hátrányban volt, egyedül a 2. Montoya állt jobban a maga kb 15 másodperces hátrányával.
-
[CS]Blade2
addikt
"A McLaren eredetileg Jensont várhatta, mivel azonban a kör során ismét helyet cseréltek, és Lewis került az élre, úgy döntöttek, mégis inkább őt hívják ki a bokszba. Ez logikus döntés volt, hiszen neki még mindenképpen ki kellett állnia egyszer, míg Jensonnak adtak ezzel egy újabb kör haladékot arra, hogy letisztuljon, milyen időjárásra lehet számítani a továbbiakban.
"A rádión szóltak, hogy 'ebben a körben gyere be interekért!', de aztán az utolsó előtti kanyarban azt mondták, 'Lewis bejön, maradj kint, maradj kint!'" - mesélte Jenson." -
Ki mit hall bele, nem nagyon figyeltem, lehet hogy a te verziód volt, bár ha az utolsó mondat úgy hangzott volna el, lehet még tovább büntetnék.
-
#16741888
törölt tag
Palik Wéber +1
Amúgy már az is bőven elég lenne ha ezt a Walter gyereket eltennék onnan, Wéber legalább értelmes, nem is értem miért nem ő közvetít... ez a Walter szétdurran a közhelyektől, szánalom az egész, én nem szoktam magam annyira felhúzni a közvetítésen, de azok az óriási közhelyek amiket mond a verseny közbe idegtépőek.
-
hoffman_
nagyúr
Ha ez nekem, illetve az elmúlt ~10 postra jött reakcióként, akkor inkorrekt
kukinyo:
Alonso hiába ébredezik,tesz meg bármit a győzelemért ha a csapat nem úgy gondolkodik.
Ezzel sajnos nem lőttél mellé
De még mindig fiatal az idő, én sokat remélek tőlük is. 1000x el lett mondva, de tavaly is ez volt. Sőt szebbet mondok, szerintem egy az egybe a tavalyi a forgatókönyv. A Redbull/Vettel idei VB nyertes történetre viszont még nem fogadnék. Nagyon örülnék, ha legalább 2, de inkább 3-4 esélyes lenne a vébé. Szerintem erre is van azért esély, bár lassan bontakoznak ki a fiúk, ez tény.
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos nézők 90%-ának nem az számít hogy miért és mennyire megküzdve előznek. Az a lényeg hogy sok legyen belőle, ez növeli a nézőszámot.
Csak a legutolsó futamra utalva: egy Massa hol előzne meg DRS nélkül egy Hamiltont?
...
mod: elnézve a P2-t ahol egyedül Vettel vette végig aktív DRS-el az utolsó kanyart (legalábbis a látottak közül), nem sok esélyük lesz a többieknek
-
Peat;)
veterán
Nekem is ilyen rémlik, de anno agyba főbe teszteltek azért nem bírták a lépést tartani a kis csapatok, fejlesztés se volt amit tesztelhettek volna
Teszt év közben kell az elég világos szerintem, pl a kemény 3 darab két-három napos engedélyezett teszt, már az is sokat számítana. Az szerintem simán beleférne hogy az utolsó 3 csapat meg ehhez képest +1 alkalommal élhet ha akar/tud. Lotusnak pl jól jönne vagy a jövőben egy új belépőnek ez a lehetőség. Nem valami elborult dolgokra kellene törekedniük és akkor sima ügy lehetne egy ilyen szabály. Csak nem lesz mert így túl egyszerű.
-
PazsitZ
addikt
Épp erről van szó, amit hoffman is ír.
Nem vagyok én se híve az erősebb gyengítésének.
Viszont pontosan az, hogy bepaszíroztak alacsony költségvetésű tapasztalat nélküli csapatokat és nagyjából párhozamosan beszüntették a teszteket erősen visszaveti őket.
A nagy csapatok esetenként több szélcsatornával is rendelkeznek és jóval több pénzzel, ami a kis csapatoknak nem áll rendelkezésére.
Ezért ezt a mesterségesen kialakított egyenlőséget lehetne szerintem, így visszabillenteni, korrigálni. -
PazsitZ
addikt
Á, ez hülyeség, akkor még lehet véletlenül tudnának fejleszteni is a kis csapatok, meg gyakorolni az új pilóták.
De komolyra fordítva: Ha már minden áron behozták az új kis költségvetésű csapatokat. A megszerzett eredményekkel fordítottan arányosan kellene tesztlehetőséget nyújtani, így a nullánál valamivel több esélyük lenne.
-
Pompi
nagyúr
A malaj összefoglalót skippelték a srácok?
A kínai izgalmasabb volt biztos
Itt a letölthető verzió: F1 2011 China Race Edit (mkv)
-
Pompi
nagyúr
Nem lehetne inkább a nagyobb méretűt linkelni?
-
PazsitZ
addikt
A rosszul jönnek ki a dolgokra egyébként pont eszembe jutott Motion kérdése, hogy Webbernek hányszor volt technikai gondja.
Most ha a pályafutását nézzük, nagyon is sokszor akadályozta és fosztotta meg eredményektől technikai probléma.Abban egyébként igazad van és ezt én is elismertem már nem egyszer, hogy a tavaly év végét ő maga rontotta el. A lehetőség adott volt, hogy behúzza a vb-t, vagy legalább is az RBRnek kellett volna elszabotálnia.
De, így igaz hibázott.
Viszont azt igenis komoly teljesítménynek tartom, amit még így is elért, az azévi szánalmas húzások dacára. -
kisza25
félisten
+1
tudom, hogy nem volt jó a kers a kocsijában, de ettől még a csapat elvárhatta tőle, hogy benne legyen az első 16-ban kemény keverékkel úgy, hogy a csapattárs az első időt futotta,
kicsit túl vannak ezek a versenyzők értékelve, szinte úgy csinálnak, mintha övüké lenne a csapat, pedig ez pont fordítva van, hiszen rengeteg múlik már a -
Nowhereman
őstag
Szerintem Webbo csak mást tesztelt. Majd ráérnek elfusizni a verdáját a Q3 végén, vagy ha nem jön össze akkor majd össze lehet hozni egy 20 másodperces kerékcserét. Abban már van gyakorlata a csapatnak - tavaly év elején rendre így hozták össze, aztán ahogy egyszer Webbo mögött éppen Seb várakozott és így ő is szívott, hát hogy nem az egyik észlény RB guru nem ugrott neki egyből Webbonak, hogy rosszul állt be a kerékcserére! Ami érdekes volt, lévén a rosz beállások máshol +2s környékét jelentenek, nem +12-t, valamint addig egy büdös szó sem volt az elrontott kerékcserékről, utána meg eltűnt a hosszú kerékcsere, meg Seb előnye. Aztán persze volt ott következett a "Q1-re érkező második diffúzor", "te takarékoskodj a naftával, Seb meg majd előz", "új abroncsot majd akkor kapsz ha majd ezzel Seb mögé kerülsz - de ne feledd, nincs belharc!", "Az ellopott első szárny sagája"...
Különben az is cuki volt, hogy míg Gombosnak semmi gondja nem volt a Brawnnál addig birkának majd minden versenyre jutott: csak 3 fék működött(ez birkánál 2. hely, a regnáló bajnoknál sóderágy), meglazult biztonsági öv... de ahogy Silverstone-ra elolvadt a Brawn előnye, akkor hogy a fenébe az addig nem nyert mostohagyerek nyerte mind a két még megnyert futamot...
Csapatok közt még van harc, de csapaton belül, gyakran csak a pankráció paródiája... -
Motion_Blur
félisten
-
Male
nagyúr
Nem azt hangoztatták az idény előtt, hogy a hátsó szárny nem ragadhat úgy, ha el is romlik, akkor alaphelyzetbe kerül, stb? (Amikor páran felhozták, hogy elég veszélyes lesz, ha egy kanyar előtt nem áll vissza, akkor ez volt a válasz.)
Ehhez képest Ausztráliában ha jól rémlik ketten jártak így, ezzel együtt már hárman.
Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- E-roller topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy ruhás topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest