- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
Aktív témák
-
Oliverda
titán
Rosberg-nek most azzal kell főzni ami van. Egyszer nagyon látszott hogy baromira túlkormányzott alatta az autó. Szerintem nem is kérdés hogy ezt a csomagos MS-re szabták és Rosberg igényeit azt úgy inkább nem nézték most.
...hát ebből így megint nem lesz Red Bull győzelem.
-
hunnylander
őstag
A nyitva van hagyva, az a szárny hátsó kapillárisára vonatkozik, ami létrehozza a stall-t.
Amikor az ott nyitott, ahhoz a pilótának be kell zárnia a kontroll-nyílást a könyökével a cockpitben. A5 félreérthetően fogalmaz vagy nincs képben a pontos működéssel.
Amikor a pilóta nem zárja be a könyök melletti lyukat, max leszorítóerő áll rendelkezésre és a szárny nincs stall állapotban. Ahogy az A5 sugallja, úgy kivitelezve nagyon nagy hülyeség lenne.
Egy komplett F-Duct rendszernek 2 bevezető és 3 kivezető nyílása van. A pilóta csak a kapcsoló csatornára hat, amelyben történő áramlás kapcsolja két választható útra a pilóta feje felett bevezetett levegőt. Ha a cockpitben be van zárva a nyílás a pilóta mellett, akkor a kapcsoló csatornából nem a pilóta mellé fúj be a levegő, hanem megy tovább a kapcsoló torkolathoz, ahol az addig a beam wing feletti hűtőlevegő-kiáramló nyílásra vezetett levegőt felkapcsolja a szárny felé és a levegő a hátsó szárny hátsó felületének keresztirányú kapillárisán áramlik ki, leválasztva róla a megvezetett levegőt. Ezzel egy bizonyos százaléknyi mértékben csökken a hatásfoka, a leszorítóereje és a légellenállása is.
-
wildrain
addikt
Ha kommentár nélkül linkelt volna be olyan cikkeket, amiket úgyis elolvasunk a 99%-unk által napi rendszerességgel látogatott F1-es portálokon, akkor nem kötöttél volna bele?
Egyébként amit linkelt, nekem új volt, szerintem itt még nem volt linkelve. Már csak azért sem lehetett, mert mai a cikk. -
prmcsk
addikt
-
Male
nagyúr
"Felipére (Massa) építünk és a jövőben is így fogunk tenni."
Ebből azt a következtetést levonni, hogy a jövő évi autót építik rá... ez még tőlük is sok(k)
szerk: Ahogy olvasom a hszeket ott hozzá... már jön is, hogy SD hülye, meg hogy mondhat olyat, hogy Massára építik az autót... Mondjuk ha elolvasná a cikket, és benne az idézetet, akkor láthatná, hogy nem ezt mondta
hunnylander: Igaz, én sem zárhatom ki biztosra. ...de elég nehéz ilyet elképzelni, mert egy ilyen húzás után garantált, hogy vége a szerződésnek.
No igen, ott már aztán lenne a komplett összeesküvés-elmélet.... ahogy most a Massára építik az autót dologgal -
hunnylander
őstag
Bizonyítékuk a szándékosságra nem valószínű, hogy lehet, de a Race Report ismerete alapján az ő fejükben is megfordulhat néhány gyanakvó gondolat.
Minden csapatnak 'maga felé hajlik a keze', ilyen húzások tökéletesen passzolnak az F1 image-be, ami sose volt 'szentek' sportja.
-
Oliverda
titán
Pontosan.
Amúgy okulva az elmúlt pár év botrányaiból nem hiszem, hogy a McLaren vagy bármelyik másik nagyobb csapat olyan hülye lenne, hogy nem egyeztetne mindenben az FIA-val egy ilyen kiskapukon támaszkodó fejlesztésében. Gyanítom hogy pont úgy pofára fognak esni a reklamálásukkal mint a trükkös szárny esetében.
-
Oliverda
titán
Nem lesz ebből semmi csak liheg rajta pár ember akinek keserű a szőlő.
venember83:
Igen. Ezt ismerem.
"Any driver who appears guilty of any of the above offences will
be reported to the stewards of the meeting."Nincs benne semmi konkrétum és a gyakorlat szerint ezt így nem is büntetik (elsőre). Főleg ha egy majd egy kilométeres egyenes durván minden harmadában csinálja meg egyszer. Ha Petrov kicsit tapasztaltabb lenne akkor az első harmad után megpróbáld helyet találni a pálya belső részén és az egyenes végén kifékezni Hamilton-t. Annak hogy végig árnyékként követte nem sok értelme volt az ő szempontjából.
Male:
Na ezt nem tudom...
-
-
hunnylander
őstag
Elhiszem neki, hogy egy kicsit érzékenyebb lehet pl. a Red Bullnál, mert az első szárnyuk 'fő lapja' (amelyik egy bizonyos szöget zár be a fő szárnyrésszel) 'egybe' dizájn, míg a Red Bullé, McLarené és sok csapaté két részre osztott.
Habár az egybe dizájn kedvezőbb csúcs leszorítóerő szempontjából, az egyenletessége, tartani az átlag leszorítóerőt már nem az igazi. Márpedig a konzisztensebb leszorítóerő is fontos tud lenni, pl. ha turbulenciában próbál ügyeskedni a versenyző.
-
TESCO-Zsömle
titán
Hát igen. Ilyen ez a tachnikai sport. VAn benne egy jókra káosz-elmélet is. Önmagában ártalmatlan események láncolata végzetes végeredménnyel járhat...
46? Bázz, az már kerék a javából! Én szorgalmazom az ötletet! Dúrván fognak kinázni a kerekek! Elől most vékonyítottak, jöbőra hátul még szálesedik... De -gondolom- csak befelé szélesedik, hogy ne akadályozza az előzést...
-
MPowerPH
félisten
Mekkora egy mocskod banda ez a sajtó. A mostani szereplés is a baleset miatt volt ilyen, 2 meg a Mercedes egyenlőre a 4. a rangsorban, ami miatt sajnos egyenlőre esélytelen a jobb szereplés.
És neki már nem kell bizonyítania, megtette. Egyébként is, Rosberg -el szembeni lemaradása most is csak minimális volt, és futam valszeg tudta volna tartani a tempoját.
AZ olasz sajtó meg jobb ha csöndben marad, asszem eleget kaptak már tőle. Bár belegondolva, mikor végignyerte az évet, és véletlen egy-egy futamon nem sikerült győznie, akkor is korholták. -
kennystyle
aktív tag
Sepang eléggé vegyes felvágott, vannak nagyon szűk kanyarok is, jó tempósak is és két bazi hosszú egyenes komoly féktávval. Száraz körülmények között azt mondanám, hogy McLaren inkább, de ha szakad az eső akkor a Merci alulkormányzottsága még jól jöhet szerintem... De alapvetően a Red Bullnak olyan jó a tapadása/kanyarsebessége hogy szerintem egyértelműen ők az esélyesek szakadó esőben(is).
-
Thom!
veterán
ez kb. 0,2-0,3s jelent körönként...
Mercedesnél kicsi még mindig a tapadás az elmenőkhöz képest, és balansz gondok vannak, nekem Schumi a kedvencem, de vicc amit csinál..mondjuk az idei szabályok is LOL
Mercedes lemaradása 1s Red Bullhoz képest.. ez az adott pálya stílusától függ
-
hunnylander
őstag
-
P00By
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
vagy így:
http://f1.inews.hu/végül is erre van.
-
Oliverda
titán
Az unalmas verseny jobb?
Az egységes diffúzor szerintem jó ötlet, megfontolandó. Nem látom sok értelmét annak hogy a diffúzorba feccöljék a milliókat. Látványosnak nem látványos mert nem látszik.
Az utcai autóknál nem hasznosítható a fejlesztés, ráadásul csak az előzést bonyolítja. Le vele én azt mondom. Olyan fejlesztések felé kellene terelni az egészet aminek az eredményeit lehetne hasznosítani a közúton is.
-
TESCO-Zsömle
titán
Adrián Nyuszi hol mérte ki azt a 7 tizedes előnyt? Tudtommal a gyári Mercedes csapat igencsak Vettel mögött volt. Vagy nem ugyanazt a futamot (és kvalifikációt) néztük?
Vagy be akarja adni, hogy a McLarennél jobban megy a merga moci? (Noha ők is Vettel mögött végeztek...)
Jaaa, vagy vágom már! Biztos Webber idejéhez mértek...
-
Nowhereman
őstag
Miért? Ha az ellensúlyos lengéscsillapítójukat is mozgó aerodinamikai elemnek nyílvánították, akkor ez mi? A térdgomb marhaság. Senki nem venné észre, ha a kormányon lévő 100 gomb között a 101.-et. A sebességfüggő pedig vissza tudna nyalni a tempós íveken - az meg nem túl kellemes...
maFIA sucks!
-
hunnylander
őstag
Talán. De a feltételezések a McLaren már nagyon régóta dolgozik ezen a koncepción (több év) és a legnehezebb bekalibrálni úgy, hogy minél nagyobb legyen a haszna. Az még nem teszi könnyen (hatékonyra) kivitelezhetővé, ha megfejtették hogyan működik. Szerintem azon csapatok, akik ilyet akarnak kifejleszteni, leginkább az európai frissítőcsomagok részeként rukkolnak majd elő vele.
-
TESCO-Zsömle
titán
Hát, remélem, hogy automatizálják a lámpát, de ahogy azt Palik is elmondta anno, a nyalókás ember ott van, vissza tudja csapni a nyalókát, ha szükséges. A lámpa a pilóta elött volt, és hiába lett piros, már nem látta.
Mi is alig várjuk Faterral. Ráadásul most nagy dilemma van, mert Ő Ferrai és M.S. szurkoló, úgyhogy most két csapatért kell izgulnia.
Én az első visszavonulásakor is már többeknek szurkoltam. Akiben látok fantáziát, aki kűzd, annak én HAJRÁ!
-
TESCO-Zsömle
titán
Azért azt érdemes figyelembevenni, hogy nem a közlekedési lámpa volt a hibás, hanem az üzemeltetője... Ez úgy lett volna jó, ha mindekinél van egy kapcsoló, amit munkája végeztével megnyom. Vagy rakhattak volna ézékelőt a tanknyílásra és a tankolócsőre. Ha eltávolodnak egymástól 20cm-re, zöld. De mint az esetek túlnyomó részében, akkor is emberi mulasztás okozta a problémát.
Vagy a lámpát sisakba (is) kellene építeni. Az meg az ismételt pirosra váltásnál jött volna jól.
-
hunnylander
őstag
Az 'az is'-t úgy értettem, hogy igen, az, aminek gondolod. Ott megy ki a bevezetett hűtőlevegő nagyrésze, ami hűtötte a motort, olajat, üzemanyagot, elektronikát és mindent, amit hűteni kellett. Persze ott már forró levegőként távozik és 'meghajtja' a diffúzort is.
A kipufogónyílások is a diffúzor meghajtásának kedveznek, a gumiabroncsokat nem veszélyeztetik, csak az oldalnézet becsapós, de bentebb vannak.
Aktív témák
Hirdetés
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Asztali PC , i7 6700K , 1080 Ti 11GB , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 500GB HDD
- Asztali PC , R5 8400F , RTX 3070 , 32GB DDR5 , 500GB NVME , 2TB HDD
- Legion Go 1TB
- Lenovo LOQ 15IRX9 - i5 13450HX, 16GB, RTX 4060 8G, 1TB M.2 (Gari: 2027.03.11.)
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest