Aktív témák
-
Sundesz
addikt
válasz
MPowerPH #48934 üzenetére
Integettek neki, amúgy nekem sem tűnt fel, de nem is figyeltem annyira. Állítólag utána még a középső ujját is bemutatta a stewardoknak, a csapata meg kirúgta. Megérte vitézkednie.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #48925 üzenetére
Na szal:
Egyfelől a pályabírók, sőt a versenyigazgatóság sem a gyorsreagálásáról híres, láttunk rá példát bőven
Másfelől persze versenyezzen ha alkalmas rá a technika, de ha alkalmatlan akkor ne.
..legközelebb mi lesz, defektes kerekekkel próbálja majd valaki kivédekezni a pozícióját?
..hülyeség volt és felesleges veszélyeztetés.Oliverda: aham, ha úgy gondolom.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #48899 üzenetére
Ehhez nem kell szabály...versenyzői intelligencia kell hozzá.
A pályabírók nem érdekelnek, az egy csomó idő mire utasítást kapnak a fekete zászlóra.
Itt maga a versenyző az aki,...valamire gondolt, piszok kíváncsi lennék hogy mire, mert értelme semmi nem volt annak amit csinált.
Semmi nem indokolta, és semmi nem bátorította arra hogy ekkorát vállaljon és vállaltasson az őt követőkkel, pláne utcai pályán.
Ez ostobaság volt. -
rocket
nagyúr
válasz
MPowerPH #48899 üzenetére
Az a baj, hogy ebben az esetben ez nem csata lett volna, hanem emberi elet(ek) veszelyeztetese, Monaco nem olyan palya ahol van 10 meteres bukoter az ilyen mutatvanyokhoz.
Elso szarny nelkul ezek az autok vezethetetlenek, megha 1 kor lett volna megertem, de 7 kor volt meg, igy erthetetlen mit gondolt.Kicsit magasabbra repul, es atesik a keritesen, akkor tarolt volna, alltak ott joparan a palyabirok kozul.
Palyabirok feladata is, de azert realisan kellene gondolkodni, az meg ebben az esetben nem azt jelentene, hogy 7 koron keresztul van eselyesem feltartani a mezonyt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #48871 üzenetére
tökös?!
simán felpofoznám a rommá tört kocsi szerelőjeként.
1: törlesztésnek nincs helye a versenypályán.
2: vagy jóval hamarabb fékez, vagy elszáll a normál féktávon.
3: mégis mit szeretett volna? még 7 kört kivédekezni hátsó szárny nélkül?
..sok értelme volt betenni a másik elé az autóját, mindenki megúszta, de az az autó nullára tört.
c/p:
Azt egész biztos hogy ő tette, hogy behúzta a másik elé az autóját...
már az alagútban fel kellett volna adja a pozíciót és onnan arra utazni hogy el tudjanak menni mellette.
A versenye már menthetetlen volt a hiányzó hátsó szárnya miatt, ezt be kell tudni látni, és ennek megfelelően viselkedni.
Akár kiintik akár nem...a kormányt ő tekeri.Ez nem tökösség hanem szégyen, jó hogy kizárták.
Akkora a sebesség különbség, hogy a hátsónak nincs esélye sem, nem még kitalálni hogy hova bújok be mellé...
jól kiszámíthatóan bent kellett volna maradnia a fal mellett és aztán egyenesen kihajtani a pályáról a sikán-ban.
De nem, ő levédte a támadó ívet, aztán levédte az ideális ívet, aztán telibeverte a hátsó mert persze közben a két autó féktávja nem egy helyen van....
..mivel reális esélye nem volt semmire, pontot amúgy sem kapott volna a 11 helyen, ezért nagy az esélye hogy egyszerűen törlesztett, a hátsóval szemben...aminek pedig csak a pályán kívül van helye. -
stvnppp
senior tag
válasz
MPowerPH #48874 üzenetére
Azt csak azért írtam, hogy látszik, hogy nem értjük meg egymást, és hogy abból szokott lenni a baj...
Amúgy még annyit az esethez, hogy szerintem a pilótának kell ilyenkor észlelnie, hogy veszélyes, amit csinál, black flaget nem szoktak csak úgy fél kör alatt kiosztani, hiszen az a legdurvább büntetés.
-
Sundesz
addikt
válasz
MPowerPH #48874 üzenetére
Én sem gondolom cikázásnak az esetet, csak arra reflektáltam, hogy a kommentátor már az élő adásban is wavingezett, aztána visszajátszás után is arra jutott, hogy több irányváltás történt. De mondom, szerintem sima ráfutásos baleset, esetleg csak abba lehet belekötni, hogy miért védekezett szárny nélkül.
-
stvnppp
senior tag
válasz
MPowerPH #48871 üzenetére
Ha jól emlékszem, egy irányváltást engedélyeznek, azután csak visszatérhet az ideális ívre úgy, hogy közben hagy elég helyet a pálya széléhez képest.
Szerintem ha nem száll el, akkor is falat fogott volna, de nem fogunk összeveszni.
Nem szeretnék ellened autóversenyezni...
-
stvnppp
senior tag
válasz
MPowerPH #48851 üzenetére
Egyik az, hogy cikázott, (nem követte a pálya vonalát), másrészt meg hogy hátsó szárny nélkül közlekedett versenytempóban... Ez kb olyan, mint amikor pár éve Alonso a Hungaroringen közlekedett három kerékkel (jó, itt főleg az elszabaduló kerék miatt baszták le), vagy amikor Vettel törte rommá a Red Bullt Melbournben, és azzal a rommal akarta befejezni a versenyt.
Jó nem egy géposztály, de az elvek ugyanazok. Ezzel csak veszélyeztette a saját és versenytársai biztonságát.
Jha és szerinted miért tiltják be ott a DRS-t is?
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #48851 üzenetére
Lényegében ugyan az volt, mint a múltkori Senna-Sumi balhé. Annak a logikájával a kaszkadőrünk betárazhatna +5 helyet a következő versenyre.
Különben meg ahogy elnézem, ha kicsivel korábban vagy később kapott volna szárnyra, simán kaszálhatta volna a kakasüllőben ácsorgó pályamunkásokat is. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #48698 üzenetére
Persze, az előző versenyen meg lenyomta őket Maldonado a Williams-szel, akik tavaly 5 kemény pontot kapartak össze. Remek a Ferrari.
Amióta Todt, Brawn meg még pár oszlopos tag lelépett, már nem azon a színvonalon vannak mint ami egy VB címhez kellene, és amíg ilyen Domenicali és Massa jellegű egyéneknek szavaznak bizalmat, addig nem valószínű, hogy sikerül nekik maradandód alkotni.
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz
MPowerPH #48652 üzenetére
Ha jó emlékszem, tavaly arra hivatkoztak, hogy amikor jönnek ki az alagútból, elvakítja a pilótákat a fény, és ilyenkor használni a DRS-t elég necces lenne. Viszont most, ezzel az új épülettel ez a veszély nagyrészt eltűnt, ezért elgondolkozhatnának a kanyar után engedèlyezni a DRS-t.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #48655 üzenetére
Már tavaly sem lehetett ott nyitni a szárnyat...
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #48451 üzenetére
A DRS-t ne tegyük hibássá, mert akkor hibás lehet a szélárnyék, a turbó felcsavarása, vagy éppen a jobb kigyorsítás. A kifékezés alapeleme a némi tempófölénnyel beesni a másik mellé. Sumi nem hibáztatható, lévén minden mozdulatával kerülte a balesetet, míg Senna mind két esetben az ütközés felé utazott. Egyetlen kérdés az, hogy alapból ilyen összevisszasággal vezet, vagy olyan ostoba, hogy azt hitte Sumit maga mögött tudja tartani egy kis cikázással. Azaz ha Sumi nem vált pánikszerűen belső ívre, hanem bízva abban hogy Senna hagy neki helyet a külső íven, a külső ív felé mozdul tovább, arra Senna hogy reagált volna - tényleg hagyott volna-e neki helyet? Sajnos a szándékossága nem cáfolható és nem igazolható. Így némi jóhiszeműséggel versenybaleset, és nem Sumi a hunyó.
-
Male
nagyúr
-
DopeBob
addikt
válasz
MPowerPH #48277 üzenetére
Massa nyilatkozata: „Az autónk még mindig nem a leggyorsabb a mezőnyben, de egyértelműen a jó úton haladunk előre és pozitívak lehetünk. Személyes szinten azonban csalódás ért.”
Tök aranyos!
Mintha neki nem lenne tök mindegy, hogy milyen az autó, Alonso simán nyerhetett is volna ő meg...
Ha kirugják (amikor kirúgják) még jól is jöhet neki, amennyiben talál magának másik csapatot, lehet hogy magára találna
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #47825 üzenetére
Ki hogy van vele. Vettel szerint nagyon jót tesz az előzésnek a széteső gumi, mert ha az előtte lévőnek szétesik a gumija, akkor azt meg lehet előzni. - Mennyivel más ez, mint Sumi hozzáállása!
És valóban sok az előzés. Mondjuk Kimit mennyien is előzték meg egy kör alatt?
Csak az a baj, hogy akik gladiátormeccset szeretnénk látni, nem pedig kivégzések sorát.A Williamsnek gratula. Holnap kiderül, mit tudnak kihozni a szituból. Ha pásztor megint baltázik, ideje lesz a pénzügyeseknek újraszámolni, mennyit is hoznak a fizetősök...
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #47798 üzenetére
Rosszul tudja, mert az eset Kanadában történt két éve
Amúgy nem tudom mennyire véletlen, de amióta Sam Michael a csapatnál van, egyre több a rutin feladatok körül elkövetett baki.
-
PazsitZ
addikt
válasz
MPowerPH #47794 üzenetére
Jó értem, feltehetőleg ez nem Hami személyes döntése, de a szerelőgárdát csapatfőnököt nem tudják mivel büntetni csak a versenyzőt, mint megannnyi más esetben...
De erősítsen már meg más is, jól emlékszem, hogy pont Hami, (ha jól rémlik Ausztráliában) játszott meg ugyanilyet?
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz
MPowerPH #47784 üzenetére
Valami nem kóser.
Másik, kicsit elmenve a Hamis témától. Tudom hogy 107%-os határnál a FIA mondhatja azt hogy mégis elindulhat a versenyző, ha szabadedzésen jobban ment. De akkor minek van 107? Mert 10 kör után úgyis utoléri a mezőny és csak feltartja az embereket. lenne inkább 106 vagy 105....
Esőt Hónapra!!!!!
-
proof88
addikt
válasz
MPowerPH #47457 üzenetére
Ausztráliában tavaly nagyon szépen előzött a rajtnál és végül 3. lett.
Továbbá lelkesen támadta Malajziában Lewis Hamiltont, szélárnyékot fogott!szerk.: és igen, tartotta Alonso-t!
Oké tudom hogy ott azon a pályán a Rönók végsebessége volt a legnagyobb és lehetetlen volt őket megelőzni, de szépen csinálta! Fékezni is tudni kell és ő ügyes féktávokat vett!
-
Xirtam
veterán
válasz
MPowerPH #47449 üzenetére
( Az első és legfontosabb, amint Alonso is lenyilatkozott a héten. A Ferrari még mindig szenved a tesztek hiányától. Meglehet nézni, hogy mennyit tesztelt a gyár 2009-ig. A legnagyobb másod csapattal rendelkeztünk. Az összes utcára kiguruló autó van, hogy 1 éven keresztül folyamatos teszteken megy keresztül. Tavaly lett kész az új szimulátorunk. Míg a McLaren, RedBull jóval előrébb járt ebben. Nem hiába van saját pályánk. Ezek sajnos olyan dolgok amik egy gyár életét teljesen meghatározzák. Mert akár, hogy is nézzük még mindig egy utcai gyár vagyunk azon felül, hogy az F1-ben milyen sikereket értünk el. Persze lehet dobálózni azzal, hogy a többi csapat sem tud tesztelni. De visszavezetve régen is a Ferrari tesztelt a legtöbbet. Bár én még mindig ellenzem ezeket a dolgokat. Ez olyan mint ha egy úszó csak az olimpián látna vizet. )
Lényeges változások csak ezen a ponton lesznek az autón az év folyamán. Lehet , hogy külső szemmel te úgy gondolod, hogy ezek nem váltják meg a világot viszont egy Formula 1-es autó minden egyes eleme befolyásolja az egész autót. Így minden egyes kis apró változás hozzátesz az autó kezelhetőségéhez, gumihasználatához, karakterisztikájához. A mostani újításokat én is beharangoztam már. Eleinte úgy volt, hogy visszatér a csapat a jól bevált felfüggesztéshez. De mondtam, hogy ez rizikós, hiszen az autó egy megadott szempont szerint lett építve. (De nem akarom folyamatosan hangoztatni magam, már vagy 15x leírtam.
)
Miért erőltetik az első felfüggesztést? Van jobban bevált? Ezt így nem mondanám. Anno mikor Alonso debütált az F1-ben a Minardi ugyan ezt a felfüggesztést használta. Több oka is van, hogy az F2012 ezt viseli magán. Egyrészről a lengőkarok miatt kisebb az aerodinamikai együttható. Az autó súlypontjára is jó hatással van ez a fajta felfüggesztés. Nehezebben szerelhető ugyan, de a Ferrari így hamarabb képes felmelegíteni a gumikat.
Ami arra ad még egy kis reményt, hogy Mugello vonalvezetése nagyban hasonlít Catalunya-hoz. Így elképzelhető, hogy talán 2012-ben nem kap a Ferrari +1 kört.
Még Bianchi eredményeit kellene megnéznem. Mert Ferrari fizetett, hogy Force India őt ugrassza a kocsiba a héten. . .
-
IreN!CuS
addikt
válasz
MPowerPH #47023 üzenetére
Érdekes páros lenne,nem tudom Wéber mennyire tudná elviselni azt a stílust.
Dany007 Én úgy emlékszem 2010ben még volt,de nem néztem még utána.Szabályváltoztatások olyanok amilyenek....nekem sem tetszenek,főleg a DRS.Kersel nincs bajom,ott a kivitelés ami rossz.
Egyik kolléga innen már sokszor említette,hogy nem időben hanem "darabban" kéne meghatározni a használatát.Mindenkinek lenne 20 alkalma nyomni aztán osszák be.Vagy akkor legyen no le limit és akkor beindulhatna a fejlesztés.
-
Xirtam
veterán
válasz
MPowerPH #46252 üzenetére
Az a baj ezzel az első felfüggesztéssel, hogy súly-elosztásilag teljesen megfogja borítani az autót. De majd úgy is fogok regélni ha tudok valamit. Láttam olyan változást is ahol az autó (bulldozer) formájú orra is változik. Csak ezzel megint az a baj, hogy télen kitaláltak egy irányt. És muszáj azt megbontani. Így tesztek nélkül ez iszonyatosan rizikós. Mert így egy eg y pont becsúszik. De elképzelhető az is, hogy totális FAIL lesz a fejlesztések.
A Májusi teszteken minimum napi 150 kört kellene menni ahhoz, hogy Barcelona-ban lássunk valamit a revízióból.
#46257 Jól beszélsz csak sokat. Egyik kedvenc régi mondásom.
Egy szó mint száz, a Ferrari nem először van a béka segge alatt. Nem lehet mindig a trón tetején ülni. Ez elmondható mindenről, mert a világ egyensúlya erről szól.
Akik meg ez miatt elpártolnak a gárdától ennyit érnek kb.
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #46105 üzenetére
Már tudom. Schumi boxutcai hiba miatt esett ki.
Egyszerűen nem rögzítették neki rendesen az első kereket. Elég szomorú ez, most a Merci szúrta el neki.
darál0w: Ez hívják mindent vagy semmit taktikának.
mod: Már előre félek, heteken belül tele lesz a topic Rosberg fanokkal. A divatdrukkerek váltásra kényszerülnek így lassacskán, miután kiderült Vettel is csak egy a sok közül, és még egy itt lenézett Webber is rendszeresen elveri.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest