- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- iPhone topik
- VoLTE/VoWiFi
- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Magisk
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Nemzetközi vizekre evezett a Realme GT 7 és GT 7T
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz
Peat;) #22951 üzenetére
Szerintem azért vannak innovatív elemek , most így lehet , hogy mi nem látjuk teljesen vagy ők nem akarták felfedni előttünk.
Tavaly elkezdtek egy irányvonalat a Ferrari-nál amit szerintem jó, ha folytatnak. Hiszen az F10-es mégis csak jobb volt mint az F60-as. Év végére meg mondjuk úgy, hogy a 2. legjobb autó volt a mezőnyben a RB6 után.
Ha megnézitek az orrkúpjának az elejét és letakarjátok a szárnyakat stb, tisztára RB6!
-
cyberkind
félisten
válasz
Peat;) #22190 üzenetére
Kubica sokkal többet kihozott ebből a Renault-ból, mint amennyit tudott a kocsi, Alonso is a Ferrari-ból !
Azért volt motiválatlan, mert akkor már aláírt a Ferrari-hoz, és minek dolgozzon maga ellen, ha úgy is elmegy !
Azért az se semmi, hogy tavaly Button 95 pont-tal bajnok lett, idén több mint kétszer annyit szerzett, és ez sem volt elég !
A Mclaren nagyon jó a gyors fejlesztések miatt, a Ferrari meg Alonso miatt, a Red Bull meg Adrien Newey miatt ! -
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #21948 üzenetére
Remek mert akkor mindketten örülünk. Én rád hagyom a hülyeségeket te meg azt hiszed hogy igazad van. Így mindenki jól jár.
Őszintén szólva eléggé morcos lennék ha nem lett volna olyan borzasztóan szétesve Hamilton mert akkor Alonso lett volna a VB és még buktam volna pénzt is.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Peat;) #19836 üzenetére
Szerintem ez nem így működik. Nem szabad elfelejteni, hogy az autó karakterisztikája nem Schuminak kedvez. Ezért tartom elhamarkodottnak ezeket a megnyilvánulásokat. Én azért megvárnám azt a köv. évet, és nem a gumik miatt. Schumi sítlus pont az ellenkezője Button -énak, mégis egy olyan autót vezet, amit Jenson -re építettek. Rosberg jó pilóta, nincs mese, hozzá valszeg közelebb áll ez a stílus, és talán könnyebben is tud alkalmazkodni a körülményekhez. Ha megnézed, volt pár olyan pálya, ahol Schumi elemében volt, és ment a szekér, csak közbejött egy olyan esemény, amiről nem tehetett. Ez azt jelentheti, hogy ott sikerült eltalálni az autó beállítást. Itt azzal van a legnagyobb probléma, nem sikerül magára állítani az autót. Mindig küzd a gumikkal, gyorsan elkoptatja őket, míg Rosberg-nek nincsenek ekkora problémái.
Azért Schumit nem szabad senkivel sem összehasonlítani... A névnek óriási reklámértéke van. Ez érezhető a pályákon is, mivel sok szurkoló csak miatta látogat ki futamokra, és biztosan a Mercedes is megérzi, szponzorok sem közömbösek a Schumacher névvel szemben. Ráadásul az óriási tapasztalata miatt a fejlesztések terén is hasznos lehet a Mercedesnek.Szóval én azt mondom csöndben kellene lenni, és azt kellene nézni, hogy mit tud majd azzal az autóval jövőre, amit a csapattal együtt fejleszt. Aki már leírta, az életében nem volt Schumacher fan. Nem csak akkor kell egy pilótának szorítani, amikor megy a szekér, és nyeri a futamokat. Hanem akkor is mellette kell állni, amikor nem találja magát, és végig szenvedi az évet. Aki nem így tesz, az nem igazi szurkoló, ez a véleményem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #19836 üzenetére
Sztem még a jövő évet meg kell neki adni, akkor egy olyan autóval fog rajthoz állni ami alapvetően jó neki.
Úgy gondolom hogy az egész Merga 'leseggelt' kicsit az idei évet tekintve, és jövőre dolgoznak, mert elég nagy arculcsapás lehetett hogy csak 5. erő lettek...mert a Renault is verné őket ha 2 Kubica ülne a 2 autóban. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #19780 üzenetére
Nekem igazából nem az a bajom, hogy Webber mit csinált...belebólintok abba hogy versenyhelyzet volt...Webber-t látom hibásnak, de belefér.
Amivel bajom van hogy ez minimum véleményes szitu volt...gondolom ezért látta másként Walter és Webber, Brandl és mások..és ezért nem döntötték el pár kör alatt hogy mi legyen.
....viszont ha véleményes volt akkor én másként döntök...mármint ha dönthetnék.
Mert ha így döntöttek, akkor az a helyzet hogy Webber tök jól jött ki a helyzetből, mindenki más szrul.
...ha behozzák egy áthajtásosra, akkor viszont pusztán az történik, hogy a VB szorosabb lesz, és Webber vs. Hamilton sem dől el szinte a VB-t befolyásolóan...a köztük lévő különbség nő ugyan, de nem ilyen nagymértékben.
....azaz szerintem ez lett volna a jó döntés...véleményes helyzetben egy olyan döntés amivel a legkevesebb kárt okozom, és a legkevésbé befolyásolom a VB kimenetelét.
Hozzáteszem utálom ha asztal mellől befolyásolják a versenyt, de így is ez történt...és a két rossz közül a legkevésbé rosszat kellett volna meglépni.
...alapvetően ez bosszant valahol, mert ha ez egyértelműen eldönthető eset lenne akkor oké, kezeljük versenybalesetként, és döntsünk úgy ahogy ezt megkívánja a helyzet.
De nem az volt, az egy dolog hogy én a senki is másként látom, mint mások, de mint írtam Walter és Wéber is más állásponton volt, és többen mások is,...ezért én az adott szituban úgy döntenék hogy a legkevésbé nyúljak bele a VB-be. -
válasz
Peat;) #19413 üzenetére
Az FIA vizsgálata az elengedés ügyében annyit állapított meg, és ezért hagyták helyben a büntetést is, mert a telemetria alapján kiderült, hogy Alonso gyorsabb motorbeállításokat használt mint Massa, és erről Massát természetesen elfelejtették értesíteteni, Massaával pedig visszavetették a motort és csak annyi infó jutott el hozzá, hogy Alonso gyorsabb.
-Alonso mögött egy komplett team van, akik azon dolgoznak, hogy pályán kívül vagy pályán belül bármi áron legyűrjék a másik pilótát.
Lehet ő gyors meg über mindenes, de mellé nem való olyan pilóta aki odaérhet mellé vagy lerajtolhatja, mert akkor jövőre is annyit látunk ami idén már Ausztráliában elkezdődött álljon félre a csapattársam téren.
"nincsenek olyan különbségek autó és autó között" A BBC mai műsorában Coulthard, Jordan, Brundle pont ezt, magyarázták hogy bizony vannak különbségek az autók között, van eltérés, hogy kinek adják az év közbeni tesztlehetőséget (hivatalosan bemutató) egy egy új csomaggal, illetve lehet különbséget is csinálni ha van elég támogatásod, lásd motorbeállítás, szárnyak stb.
Kovalainen nagyságrendekkel jobb másodpilótának mint pl. Raikkönen, a McLaren jól járt vele abban az évben és megérdemelten húzták be a segítségével a pilóta VB első helyét.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #19322 üzenetére
Én nem igen csípem Vettel-t, és pláne nem Webber-rel szemben...bár én Hamilton drukker vagoyk, még is örülnék ha Webber nyerné az évet, mert ő nem 'sztár' versenyző, nem fiatal, ellenben viszont kemény.
Hamilton-nál tök mindegy hogy sztár vagy sem, ő akkor is ugyan ilyen versenyzői habitussal bírna ha le se tojnák.
Neki csak árt a médiafigyelem....mármint nem a pénzügyeiben persze, hanem a döntési szabadságában.Na mindegy,...a lényeg az hogy nem igen vagyok oda Vettel-ért, de a teljesítményt az akkor is elismerem, ha olyantól érkezik akik kifejezetten nem bírok...pl. Capirossi-t de nem kedveltem mikor kilökte Harada-t a VB-ért (1-2-ben mentek az utcsó körben, de a 2. hely nem volt elég Loris-nak, így lelökte Tetsu'-t a pályáról), aki viszont (mint a legtöbb ázsiai versenyző) ritka jó felfogásban motorozott,..de Loris-ban is meg kellett kedvelni a mindig jelen lévő eltökéltséget, és amennyire piszkosul feltette rá az életét.
ezeket úgy is átugrottad, és csak a magam kedvéért írtam
ezt kell csak elolvasni
De Vettel többet kihozott a helyzetből, és nem feltételezem hogy azokon a gumikon olyan egyszerű lett volna akkora tempót menni, én azt gondolom, hogy amikor feltette magának a feladatot, akkor nem hagyott benne a pályában semmit, és inkább a feszített tempó miatt, és határ tapogatása miatt veszthetett tizedet egy körben.
Vettel-nek nem volt dolga...csak ez az egy, és ezt hozta.
Ez van.
Mark-nak volt dolga...de nem csinálta, Hulkenberg és a Cosworth...na és ezt nem tudom túl magasra tenni.
Meg kellett volna előznie..ez van, de eltökölte..de olyan csúnyán, hogy nagyon.
Mit kell tökölni?...amikor meg megelőzte akkor elment mint a szél mellette.
Arra várni hogy majd a kerékcsere alatt meglépi??!..aztán azt sem tudta összerakni.
Nem volt jó futama,...nálam aztán biztos nem.
Még jó hogy MS-t megelőzte...ha már visszabukott a rajtnál 8-nak...és nem a csapaton múlott, mert ott mindenki jól dolgozott, villámgyors kerékcserét csináltak.
Ők megverték a Williams-t a munkájukkal, Webber viszont alulmaradt Hulkenberg-l és a Cosworth-s Williams-l szemben amikor fontos lett volna.
Szal tökölt mögötte, és aztán mikor fontos összerakni a nyers tempót hogy átugorja a kerékcserénél, akkor Hulkenberg jobb volt nála.
pont.
...Vettel meg átugorta, és ezzel megint odatette a csapatnak a lehetőséget hogy elbizonytalanodjanak Mark-ban.
Webber nincs olyan helyzetben, a VB-t tekintve sem, és a csapaton belüli pozícióját nézve sem, hogy csak úgy vezetgessen, ütni-verni kell, nem tökölni.. -
Peat;)
veterán
válasz
Peat;) #19080 üzenetére
Illetve mocsok gondolat, de holnap szerintem már a rajtnál lesz baleset. Webber Hami előtt, Button elejében, kicsit összekavarodtak a dolgok, ráadásul az első helyeken már rég volt baleset, mármint rajtnál. Illetve most fel vannak pörögve a srácok, két-három arcnak a további vb harc a tét, nehezen vezethetőek az autók..a vb első helyezettek meg hátrébb akik azért még mernek kockáztatni ennyi futammal a vége előtt. De ha pályán dőlne el a dolog előzésekkel, az jobb lenne!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #17641 üzenetére
Persze, nyílvánvalóan más az érzéseivel lát, viszont te a szemeddel
Nem csak hogy nem szép ha megnyeri Alonso a VB-t 6 pont alatt, hanem egyszerűen nem nyeri meg...és nincs is rajta mit vitázni. Hiszen nem lett volna az övé.
Ezt a Hamilton-s szabálykönyves m@rhaságot meg sztem hagyjuk, mert nincs és nem lehet érved, csak feltételezéseid amiket te már elfogadtál és bepasszintottál a nagy F1 igazság könyvedbe, ..ami viszont mindenkinek van, vagy írja aki azt hiszi hogy jobban lát másoknál. -
venember83
nagyúr
válasz
Peat;) #17567 üzenetére
No igen, csak a Ferrari olyan szerencsétlenül csinálja idén, hogy őket mindig megbüntetik érte, ez ügyben se hiszem, hogy megúsznák, és megérdemlik a büntetést, ha nem képesek okosan kezelni az ügyeket. Balfék bagázs.
hunnylander: Szegény Massa, mindjárt sajnálni fogom. Lassabb volt, kellene legyen annyi esze, hogy ne tartsa fel a csapattársát.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #16917 üzenetére
absz. igaz. Én csípem Alonso-t és látom hogy bukik sokat, szal csípem az a lényeg.
Viszont ez a futam onnan kezdve hogy mérgében túl nagy gázt adott amikor elment neki Hamilton, onnan nem volt az irányítása alatt. Elment neki Kubica is, majd Rosberg.
Nekiesett Rosberg-nek de nem ment, és Rosberg-nek jobb volt a taktikája így ő elment, Alonso megkapta Kubica-t, nekiesett Kubica-nak, de nem ment illetve amikor ment akkor nem volt jó...vissza kellett volna engednie...még akkor is ha nem született döntés, és CW még nem írta ki hogy vizsgálják...még akkor is dönthettek volna úgy hogy biztos ami biztos visszaengedik Kubica-t.
Hallottam már ilyen rádióbeszélgetést ahol erre kérdezett rá egy versenyző.
Utána meg teljesen bezárkózott..és leverte a mérgét az autón.Szvsz nem volt jó futama az a helyzet.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #16913 üzenetére
Vettel nekiment Sutil-nak, de köze sem volt a kilökéshez.
Szvsz Kubica neki sem ment Alonso-nak...és igen Alonso beesett oda, mert külső íven az ember csak azért szokott benézni hogy hátha, ..de ez nem a török sikán ahol van hely körbeautózni valakit ha külső ívről mélyebbet fékez.
..és hiába lehet összemosni egy sikán két kanyarjának kivezető és bemeneti ívét, attól még ez az első kanyar kűlső ívről jött támadás volt.De nem kell ennyire szétszedni, Alonso kanyarkülső oldalról beesett Kubica mellé, hogy hátha...de ott csak akkor lehetett volna hátha, ha Kubica nem az ideális íven, hanem öblösebben fordul Alonso miatt.
-
-
mrlujoak
veterán
válasz
Peat;) #16840 üzenetére
Dehogy.
Félreértettél.
Múltkor hibázott Hamilton - nem volt szép, nem volt sportszerű - és meg is kapta érte a büntetést.
Most Alonso hibázott - szintén nem volt sportszerű - kapott is érte büntit.Mindkét esetben beleszólt az ítélet meghozásának ritmusa.
Múltkor ez Hamiltonnak nagyon kedvezett, most Alonsonak nagyon nem.Ez a döntéshozók sara, az ő döntéshozási metódusaikat kellene megregulázni.
De lehet? Nem biztos. -
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #16601 üzenetére
"Én nem tudom melyik nyilatkozatot fordították félre: de egyrészt ha nem tököl akkor Alonso is elmehetett volna..."
Akkor túllépte volna (ahogy a többi x versenyzővel tette) az SC alatt aktuálisan éppen betartandó sebességet (vagy időt). Azt is büntetik ahogy a példa mutatta.
"Nem Hami ellen irányult a kiakadása, hanem a háttéremberek, döntéshozók ellen. "
O rly?
"Hamilton nagyon unfair volt, amikor a sárga zászlós jelzés ellenére megelőzte a biztonsági autót." – kezdte a spanyol pilóta az értékelést.
"A versenybíróságnak mindig igaza van, de az eredmények önmagukért beszélnek. Hamilton a második lett, én a kilencedik. A legjobban azt a hetvenezer nézőt sajnálom, akik nem ezt várták. Nem értem, hogy sárga zászlónál miért előzött. Ez az eredmény nem tükrözi a valós erőviszonyokat, mintha manipulálták volna."
Technikai hibák tekintetében 1-1 az állás köztük. Sőt Button és Webber is egyszer-egyszer esett ki idén, igaz az utóbbi nem technikai hiba miatt.
A Kobayashi-s esetről meg annyit hogy a Q1-ben durván két másodperccel volt lassabb mint Alonso úgy hogy rajta már lágyabb gumi volt.
Menjen Alonso is a VB csatába csak szerintem mindenki (ő is) jobban járna ha a vezetésre koncentrálna a Ferrari meg az autó fejlesztésére. Ugyanis a jelenlegi pozíciójukat leginkább csak maguknak köszönhetik. Vezetői és megbízhatósági problémák valamint egy nem konstansan gyors autó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #16532 üzenetére
Inkább az kellene leessen hogy nem Hamilton miatt lett 9.
.. max Hamilton Alonso mögé kerül, de attól még Alonso a 3. helyről a 8. lett.
Régen értem mi böki Alonso szemét Hamiltonnal kapcsolatban, de sztem(!) nem az a lényeg hogy a rivális mit csinált...vele max egy pozíciót nyerhet, hanem hogy hogyan bukott 6 pozíciót.
Egyébként a nagy Hamilton védés azért indult be, mert akkora csaló lett meg életeket veszélyeztetett....eltunyult a nép..ehh -
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #15415 üzenetére
"....és én elvárnám hogy frappáns válasszal visszaszóljon egy f1 vb pilóta."
Ja, ha meg nem kért volna elnézést akkor az lenne a baj meg, hogy képmutató és semmibe veszi az FIA kampányát, bla-bla-bla.
"E helyett ő eljátszotta hogy megbánta és nagy hiba volt a dolog amennyire én olvastam. "
Ezt miből gondolod? Persze lehet hogy szerinted eljátszotta mert te ezt a sajátos negatív hozzáállásoddal így vizionáltad be magadnak csak ettől ez még nem biztos hogy igaz, sőt.
"Tettek és nyilatkozatok ütik egymást..."
Szerinted. Bár erre még mindig nem mondtál egyetlen alátámasztott példát sem. Erre mondom azt, hogy ez csak a saját fantazmagóriád tényként való beállítása.
"Lehet túl racionális emberke vagyok..."
Racionális??
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #15414 üzenetére
Én ezt nem így olvasom..és ez nem csak így van, jobban mondva ez nem csak a F1-l kapcsolatban van így.
Nálunk ezeket a műsorokat (pl.: BBC, Top Gear, Fifth Gear..stb) kevesen nézik..de term. ez nem igaz mindenhol.
Nálunk úgy egyáltalán óriási a megmondó verseny...lásd döbbenetes módon Talmácsi Gábor-t..
Se Pesek, se Német, se Angol vagy más nemzetiségű versenyzőt nem szednek szét ennyire a saját honfitársai, nem hogy nem állnak ki mellette, de sarazzák, kicsinyítik...számomra már gusztustalan módon.
Lehet hogy te, aki nem néz tévés interjúkat olyan hozzászólok számaira támaszkodsz akik szintén nem néznek..és ebből eredhet a probléma. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #15407 üzenetére
Ez csak a mai világban baj, ahol a versenyzőnek muszáj dolgokat mondania, és muszáj dolgokat nem mondania.
Kimi féle lazaság? Hol van most Kimi?
Vettel sem laza már...De amúgy is, ezek a nyílatkozatok szvsz(!) sz@rt sem érnek, nézz meg egy tévés szereplését ..halál laza, teljesen rendben van,..és ez igaz mindengyikre, Kimi is, Webber is...a legtöbb versenyző mind halál laza, és miért is ne lennének azok, hisz világbajnok jó dolguk van!
Ellenben ezek az írott hírek meg nyilatkozatok, sokszor kényszerszülte, kitekert, sokadjára feltett kérdésekre válaszként adott, és médiahasznos szempontból megfelelővé alakított mondatok.
sztem ezek alapján jellemábrázolni óriási hiba, és nagy pofáraesést eredményezhet.
Szvsz mind jó arcok, a pályán meg csak látni kell amit csinálnak és arról lehet beszélni valóban, egy versenyhétvégén nyilatkozni elég kényszerpálya..a legjobb ha csak az időjárásról beszélhetne.. -
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #15407 üzenetére
"...de az hogy időről időre elmondja hogy ő tiszta, erkölcsös versenyző, ilyen meg olyan ügyes és ártatlan aki csak tiszta eszközökkel nyer és nem lesz sose kérdőjeles pilóta"
Ezt szerintem csak te mondod el időről időre. Szvsz lehet inkább nem kéne ilyen fikciókat kitalálni és tényként közölni.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Peat;) #15107 üzenetére
"de úgy gondolom, Vettel és Webber elég profik ehhez"
Én meg úgy gondolom, hogy a profik nem várják el egy másik versenyzőtől, hogy "csak úgy" elengedjék őket, és nem fújtatnak, mint a dúvad, ha önnön hibájukból ilyen balesetet okoznak. Ha Vettel profi lenne, és lenne önkritikája, fejet hajtott volna, hogy "Bocsánat, hibáztam...". Szerintem... Mert bocsánatot kérni nem bűn, ha az ember hibázik. Sőt, erény! Vagy legalább is annak kéne lennie...
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #14866 üzenetére
"Mivel nagyrészt Hami véleményét írtam le, ezért kénytelen vagyok azt reagálni újfent, hogy ha hülyeségnek és kitalációnak tartod a nyilatkozatait akkor próbálj meg egy személyes találkozót összehozni és kioktatni őt a véleménymegnyilvánulásairól."
Igen?
"...csak a futam után kínos helyzetbe került Hami, önmagával. De ha elfelejtené hogy Alonso egykor a csapattársa volt és leakadna róla talán nem nyilatkozna ekkor hülyeségeket. Most ha egy újságíró előkotorja a szép kis fiú vagyok szövegét akkor megint jöhet az újabb hazugság, csak önmagát szopatja, majd egyszer rájön talán."
Én erről beszéltem... Vagy ezt is Hami nyilatkozta valahol és lemaradtam volna róla?
Szvsz csak kicsit frusztrált vagy mert Alfonz mostanában hibát-hibára halmoz.
-
Ijk
nagyúr
válasz
Peat;) #14777 üzenetére
Webber jogosan tartotta a vonalat. A kilalakult helyzetért Vettel a hibás, a balesetért pedig Webber.
Vettel már nem látta hol van Webber amikor elé került, ugyanakkor Webber pontosan látta, hogy ráközelít Vettel és volt több mint egy másodperce, hogy elkerülje a biztos ütközést. Ehelyett ment egyenesen, hogy majd lesz valami alapon. -
Ijk
nagyúr
válasz
Peat;) #14759 üzenetére
Webber ment egyenesen mint a csőlátású anyós a trabanttal, még akkor is amikor látta, hogy közeledik centikre felé Vettel. Neki is beljebb kellett volna húzódnia, még ha neki is van igaza, mert elkerülhette volna a biztos ütközést (Vettelnek Webber akkor holttérben volt). Erre csapaton belül méginkább figyelnie kellett volna.
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #14734 üzenetére
Az ominózus Alonso vs. Massa esetet is jó páran kritizálták ne aggódj.
"...most meg Buttonnal legalább annyira agresszív volt mint Alonso a megcsúszott és hibázott Massával."
Nem hiszem hogy párhuzamot lehetne vonni a két eset között. Elég megnézni hogy a verseny után Button hogy viszonyult Hamilton-hoz.
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #14708 üzenetére
Azt pampogta hogy nem a pályán kívül, hanem a pályán kellene összecsapni inkább. Nem tudom hogy milyen kínos helyzetre gondolsz főleg saját magával szemben. Itt most max a csapat került kínos helyzetbe.
"De ha elfelejtené hogy Alonso egykor a csapattársa volt és leakadna róla talán nem nyilatkozna ekkor hülyeségeket."
Ez talán fordítva is igaz...
Ha nem is a korábbiakhoz mérhető, de valamiféle csata ismét kialakulófélben van a brit és a spanyol között, melyet a sajtóban bonyolítanak le. A Ferrari versenyzője ugyanis múlt héten azt nyilatkozta, hogy Hamilton idei manőverei közül néhány „büntethető” lett volna, valamint kijelentette, hogy „ha csinál valamit a következő futamon, bármily csekély legyen is az, büntetés lesz a következménye”.
Hamilton erre a kritikára való felelet helyszíneként pont ellenfelének hazai versenyét választotta ki, ami ha nem is biztos, de valószínű, hogy olyan hatással lesz az Alonso drukkerekre, mintha vörös posztót lengetnének tengernyi bika előtt. A 25 éves versenyző ugyanis a PA Sport című lapnak Alonso három héttel ezelőtti, a kínai futamon végrehajtott műveletét ítélte el, mely során a spanyol csapattársa, Felipe Massa mellett hajtott el a bokszutca bejáratánál, ezzel a fűre sodorva a brazilt.
„Soha nem tettem volna ilyet, és határozottan nem olyan a jellemem, hogy megtegyem azt, amit ő csinált. Igazán rosszul is végződhetett volna Felipe számára. Ki is eshetett volna a versenyből.”
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #13154 üzenetére
Sztem a Mercedes úgy beáldozná Schumacher-t mint a pinty, ha Rosberg-l elérhetik a céljaikat. Ide már kevés az hogy Schumacher neve mennyit jelent pénzügyileg..sokat az biztos, de a Mercedes költségvetéséhez képest ez elenyésző, és biztos hogy komoly összeg volt a Brawn GP (VB autó) megvétele...és Schumi már a szerződésével is szép összeget kért.
Amennyiben Rosberg alatt benne lenne a technikában a győzelem, akkor Schumacher menne a levesbe, örüljön neki Bernie máshol.
..ha csak a számokat nézem MS: 6. hely és két 10. azaz romló eredmények, míg Rosberg: két 5. és két 3. hely..azaz javuló eredmények.
Szal ha ezeket reális számokként kezelték volna akkor Schumacher-t gondolkozás nélkül beáldozzák, mivel a 10. helyeket nem lehet semmivel sem megmagyarázni a fejeseknek. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #12813 üzenetére
Kubica detto az akinek jól jött ki az esős versenyek sorozata. A Renault sincs elől nyers tempóban, viszont esős és átmeneti körülmények között meglepően jó.
Schumacher pedig teljesen paffon áll az új interekkel, éls a gumikkal hiszen neki kimaradtak az elmúlt évek a gumimelegítési, és szemcsésedési problémákkal, ellenben nyakába szakadt a agyontankolt verda esete tóth marival.
Ezt is lenyilatkozta a csapat csak ez valahogy kimaradt, hiába akárhányszoros bajnok, ezt feldughatja ha megváltoztak a körülmények, ahogy te is kidobhatod az összes felhalmozott Bridge' beállítási adatokat és taktikákat ha bejön a Michelin...mert nem lesznek alkalmasak és nyerők..
Nincs Rosberg ellenesség, és nem is lehet...ekkora pontkülönbséggel nem lehet átszabni az autót a lemaradott előnyére hátha most jobb lesz....ilyen nem létezik egy gyárnál akinek kellenek az eredmények.Egyszerűen az autó nem jó...de ez csak az első futamon volt látványos, mert a többi esős és nem számítható körülmények között futott futamon ez elkendőződött, pláne hogy jól jött ki a lépés.
A Lotus az sztem is példamutatóan halad.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #12772 üzenetére
Ezt sztem elég sötéten ítéled meg. a Mercedes nem annyira jó autó mint ahol most Rosberg áll a pontversenyben, Rosberg-nek jól jöttek ki a futamai.
A Button-s párhuzam sztem is jó erre, Button vezeti a pontversenyt, de nem az ő vagy az autó valós teljesítménye miatt.
hanem mert remekül hozott döntéseket nehéz szitukban
De ezekben a szitukban az autó messze nem nyers tempóban ment.
Nyers tempóban a Mercedes el van verve, és jelenleg Rosberg mindenképpen a két Red Bull, Talán mindkét Ferrari, és talán mindkét McLaren mögött van. Azaz én(!) legjobb esetben is max 4. helyre tenném, és már az is nagyon zaccos.
...teljesen jogos hogy hozzányúltak az autóhoz, mert az autó nem jó...pláne mivel tavaly még bajnok konstrukció volt. -
MPowerPH
félisten
válasz
Peat;) #12777 üzenetére
Persze, azért Schuminál bárki bármit mond, kiérzett a 3 év szünet, berozsdásodott főleg gyors körön. De Rosberget én se féltem, ő nem olyan aki csak úgy beletörődik.
És még az se biztos, hogy van lemaradása, szvsz két gyakorlás nem mond sokat. Most meg eső lesz, itt megint minden borul.Oliverda: Nem megyek én át, nem is odapiszkálásnak szántam. Leírtam a jelenlegi állást. Persze ez változni fog, én máig nem értem Button ezt hogy csinálta. És ezen tényleg nem kell szépíteni, nem történt semmi rendkívüli. Csak megint egy dolog, amin a Schumachert utálók ércelődhetnek. Nah, az a szánalmas...
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #12772 üzenetére
Ezt a blamát nem engedhették meg maguknak. Brawn szemében pedig szerintem egyértelmű hogy ki a favorit a Mercedes-nek meg ki a jobb reklám.
Mindenesetre az ebből szépen látszott, hogy mint ahogy azt sokan régóta hitték ő sem superman és egy számára nem megfelelő autóval ő sem tud mit kezdeni csak bukdácsol. Bár ez már 2005-ben is megmutatkozott párszor.
Kíváncsi leszek hogy Rosberg mire megy majd az új autóval.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Peat;) #12772 üzenetére
Elég furcsán látod a dolgokat. Valamit kellett csinálni Schumival is, 41 éves fejjel már nehezebb alkalmazkodni. Ő is alkalmazkodik egyébként, neki is új a csomag. Csak neki meg ez fekszik jobban. Világ életében ilyen autóban ült, és a mostani Mercit lehetetlen volt beállítani a neki kedvező felállásra. Szerintem ő már bizonyított fiatal fejjel, szar Jordan és Benettonban is. Ne már neki kelljen 41 évesen alkalmazkodnia. Nem beszélve arról, hogy valszeg az autófejlesztésben Schumi többet tud segíteni, mint Rosberg, főleg Brawn-al karöltve. Egyébként annyi változás történt, hogy nagyobb lett az autó tengelytávja. A többi módosítást független az autó kanyarban való viselkedésétől.
Rosberg-nek idén esélye nincs a VB címre, eddig mellette volt a szerencse. Igazából a Meki, az RBR és a Ferrari bénasága ez az egész, de főleg az RBR-ér. Mert ha a valós erősorrendet nézzük, akkor azt be kell látni, hogy Rosbergnél eddig Vettel, Webber, Button, Hamilton, és Alonso is gyorsabb volt.De leírom még egyszer, szabadedzésekből nem szabad semmilyen következtetést levonni.
-
venember83
nagyúr
válasz
Peat;) #12567 üzenetére
Csak tudnám, mi értelme van az elektromos autóknak. Az elektromosságot is meg kell ugyanúgy termelni, és azt leginkább szénerőművek meg atomerőművek végzik, így nem az autók fogják szennyezni kipufogógázokkal a levegőt, hanem hatványozottan az erőművek a megnövekedett áramigény miatt. S akkor még az akkumulátorok jelentette plusz tömegről, ezek természetkárosító előállításáról és drága, valószínűleg meg nem történő, semlegesítéséről nem is beszéltünk. Nyomorult zsákutca szvsz több szempontból is az akkumulátoros elektromos autó, inkább fejlesszék az üzemanyagcellás, hidrogént égető járműveket, valamint dolgozzanak azon, hogy hidrogént tudjanak minél kevesebb energiabefektetéssel kivenni a vízbűl...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #12567 üzenetére
Én nagyon remélem, mondom ezt annak ellenére hogy benzinbuzi vagyok illetve annak tartom magam, imádom a szagát...és ahogy egy benzines motor üzemel, egy benzines sportkocsi hangját ahogy emelkedik a fordulat, és ahogy leesik, ahogy ugrál gázfröccsön és ahogy hörög motorféken.
oda vagyok érte.
De uez a forgalomban araszolva nem csak felesleges de kicsit szánalmas is, útálom a benga mittoménminek városi terepjárókat ami persze gyorsulnak akkorát mint személyautó mert az is fontos a drága vevőnek.
Szal útálom azt ami a benzines autó prosztó (számomra) kategóriában képvisel, szal benzines autónak maradjon a versenypálya...sok sok nyíltnappal, olcsó versenyzési lehetőséggel.
A közúton meg olyan autó menjen ami a lehető legkevésbé szennyezi a környezetet és mellé ember és közlekedésbarát.
Mert autót már tudunk, de környezetet még nem....bírom ahogy hegyeket robbantanak szét, a tájat átformálva..pedig azt sem tudunk (max szemétből, salakból, meg veszélyes hulladékból)
Na mindegy, szal egy szavazat mellette, nekem tetszik (a cikk is jó) -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #12441 üzenetére
Rosberg nagyon erős nekem az jön át, ..mindig is jó volt, tudja ezt Hamilton is és Rosberg is.
Most hogy megkapta MS-t maga mellé még erősebb lett...mert sztem meg akarja verni, nem csak úgy mint ahogy egy versenyző meg akarja verni a csapattársát, hanem rengeteget nyerhet azzal ha csapattársként megveri MS-t és az ő nimbuszát, rajongótáborát. Veszélyes csapattárs, de sokal nagyobb figyelmet kaphat mint akár Nakajima vagy Rubens..vagy akár Hulkenberg legyőzésével....de ami igazán meggyőző számomra az Hamilton hozzáállása Rosberg-hez, biztos hogy erős versenyző Nico.
Az esős versenyen nem igazán mutatkoznak a erőviszonyok, de sztem a Mercedes-nek komoly problémái lehetnek tempóban, Monaco-ban azért jók lehetnek,...de ott is Rosberg-t várom előbbre. Tudom hogy MS nagyon gyors, de még mindig köszönőviszonyban van az autójával, és a gumikkal. -
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #12441 üzenetére
Di Caprio, volt régebben egy pilótás fotója, tiszta 'Kapj el, ha tudsz' (Tom Hanks, Di Caprio).
Nem lesz olyan fejlesztés, ami ne lenne jó Rosbergnek is. A W01-nek elszabták a súlyelosztását, és ha az jobb lesz, gyorsulni fog és kevésbé lesz alulkormányzott, de ne gondoljuk, hogy a feljavított autó elkerülhetetlenül túlkormányzott lesz.
Az egyik dolog, hogy egyik se ideális és ez a két jellemző akár egy kanyar folyamán is előjöhet. Egy jó versenyzőnek mindkettővel meg kell tudni birkóznia és meg is tud. A neutrális autó a leggyorsabb, amelyik tökéletesen reagál a kormánymozdulatokra (de folyamatosan neutrális autó gyakorlatilag nincs). MS-ről el van terjedve, hogy túlkormányozott autót szeret, ez inkább túlkormányozható autót jelent, amely fogalom azt is jelenti, hogy megindítja az autó hátulját, de arra is használják a szót ha nemkívánatosan megfarol az autó.
A jelenlegi autók optimális balansza már nem kedvez annak, hogy a súlyelosztás azonos arányú legyen MS Ferrarijaival. Meg kell tanulnia vezetni ezen éra optimális balanszú autóját, mert a Mercedes is az optimális balanszú autóért fejleszt.
-
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #11935 üzenetére
Mivel nem vagy s Hami se Webber ezért kétlem hogy ezeknek a feltételezéseknek különösebb jelentőséget kellene tulajdonítani. A falra kenés pedig már egy teljesen más tészta. Akkor lehet a másikat a falra kenni ha az már melletted van. Jelen esetben pedig erről még messze nem volt szó.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #11919 üzenetére
Petrov nem kezdett előzést, nem történt blokkolás.
Ha valaki nem kezd el előzni, nincs rá fekete-fehér írott szabály, hogy hogy vezetsz. Szürke terület volt. A szabálykönyv tele van szürke területekkel. Na nehogy már ilyenért ő áthajtásost kapjon (meg lehet kérni pozíció-visszaadásra, Petrovot így is kétszer előzte meg és Petrov is cikázott előtte, és a stewardok ezt figyelembe vették az elbírálásnál), mikor az a fickó is csak szóbeli figyelmeztetést/megrovást kapott aki kiütötte őt a pályáról Ausztráliában pont akkor, amikor megelőzhette volna Alonsot, mert úgy lefékezte magát, hogy még Rosberg is, aki 2(!) pozícióval és jelentős távolsággal hátrébb volt, ráesett.
Olyan nehéz azt felfogni, hogy a figyelmeztetés, megrovás is büntetés, és nem szokás minden vélt vagy valós vétségért áthajtásos büntetéseket osztogatni, merthogy van lehetőség másra is és van a dolgoknak háttere.
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #11919 üzenetére
A görbe tükör író, gyula meg palik baromira nem érdekel ráadásul az utóbbinak nem hiszem hogy világos volt a dolog. A szabály ugyanis nem szól arról egy szót sem hogy ezért pontosan milyen büntetés jár.
"b) Overtaking, according to the circumstances, may be carried
out on either the right or the left.
However, manoeuvres liable to hinder other drivers, such
more than one change of direction to defend a position,
deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or
any other abnormal change of direction, are strictly prohibited.
Any driver who appears guilty of any of the above offences will
be reported to the stewards of the meeting."Ennyi a szabály bármiféle hozzáköltés meg köret nélkül.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #10788 üzenetére
hááát ez olyan, hogy a fene tudja. Nekem jó véleményem van Martin Whitmarsh-ról, de azért neki sem fogok bólogatni feltétlen. A gumijai állapotát Hamilton érzi, és lehet hogy Martin azt mondja hogy szemcsésedtek ezért hozták ki.
De sztem egyszerűen arról van szó hogy Hamilton beszorult Kubica mögé, és a McLaren kihozta abban bízva hogy a többiek sokkal jobban fognak szenvedni a verseny végére,...és ez nem fizetett.
De ahogy Alonso-nál is lehetett látni, az hogy beszorul valaki mögé az nem jelenti azt hogy nem fogja megtalálni az alkalmat, végül Alonso-nál is meglett a lehetőség hogy mellémenjen.
Hamilton-nak meg persze nem kell keményen beszélnie, de a versenyzővel meg mindig elnézőbb vagyok, mert egy olyan koncentrált állapotban vezet amikor rádiózik közben, és annyira benne kell hogy éljen a versenyzésben, hogy nem várok el tőle kiérlelt párbeszédet.... -
venember83
nagyúr
válasz
Peat;) #10732 üzenetére
Massa friss gumival is csúszkált, ezért szvsz nem jó hasonlítási alap. Alonso meg végigment a fél mezőnyön a lágy gumival, tuti, hogy nem kímélte, jó ideig pedig Massa mögött szélárnyékban ment, a végén meg keményen kellett nyomni, hogy Hamiltont ne engedje próbálkozni. Sokat nem kímélte Fernandinho a gumikat, nem volt mikor.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Peat;) #10726 üzenetére
Naaa... Azért meg lehet nézni, hol volt pl az újonc Petrov Kubicához képest... Nem. Amit csinált, nagyon profi csinálta. Szenvedett, de profin. Ere utal az is, hogy körönként 2x dobhatta volna el az autót, de mégis folyton visszahozta.
Ez a pálya "nem az ővé". Ismerjük Masszát, és tudjuk milyen. Jó pilóta, csak teljesítménye ingadozó. Mindazonáltal (ha jó passzban van) több tűz van benne, mint Barichellóba valaha volt...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #10387 üzenetére
Te el tudod képzelni hogy a FOTA mint az egymással versenyben lévő csapatok szövetsége ne vitázzon?
Ez egy piszok drága sport (még mindig), sztem tök életszerű hogy a csapatok bizonyos ügyekben nem képesek egy oldalon állni...egyszerűen azért mert nem fogják hátráltatni a saját csapatukat, amiért felelősséggel tartoznak.
Ez még nem jelenti azt hogy ne tudnának munkát végezni...láttunk rá elég példát.
A KERS kikerülése is valszeg annak tudható be, hogy igazán sikeresen egy csapat használta. A diffúzor bent maradása valszeg annak tudható be, hogy a Brawn, a Williams, a Toyota az első fecskék...akik már egy sikeres alapot kezdtek továbbfejleszteni. A Ferrari aki már a tavalyi év felétől a diffúzor szerint fejleszti az idei autót, és ez már 4 csapat, bármelyik..akár a Force India akiknek tetszett a tavalyi felállás, akár a Red Bull akik szintén bízhattak Newey diffúzor megoldásában még mellette szavaz akkor a FOTA már döntésképtelen.Az FIA felelős a szabályokért, az ő jogosultságuk szentesíteni és ellenőrizni, elvileg nincs kötelezettségük egyik csapat felé sem, tehát támaszkodhatnak a FOTA munkájára, de nem mutogathatnak rájuk...még akkor sem ha a FOTA magára vállalja a hibát amiért nem tudtak megegyezni. Mert vannak feloldhatatlan konfliktus források az egymással versengő csapatok között.
A szabálykönyvbe pedig az FIA jegyzi be a módosítást illetve az új vonatkozásokat. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #10373 üzenetére
A KERS-ben mindenképpen nagy fantázia van az ziher, de még fejlesztésre szorul, és azt a kiscsapatok nem biztos hogy megfelelően tudnák hozni...de végül is lehetséges.
A teljes kihasználtság már azért jelentene nekik valamit...de egyenlőre még nem érdemlik meg...tényleg így gondolom, hisz ha utolérnék teszem azt a Williams-t és leelőznék a KERS-l, akkor az csak ennek köszönhető....a Williams egy sokkal jobban kidolgozott, kimunkált autó.
de így foglalkozva a dologgal, végül is van benne ráció
Valahogy az egyéni VB állása alapján százalékosan elosztani a KERS kihasználtságát, a hátsó régiókban nagyobb ugrásokkal, az első háromban minimálisan.
Természetesen ehhez az kell hogy a sorrend korrekt legyen azok között is akik nem szereztek még pontot.
Stefan GP-nek legalább adna munkát az FIA hogy kitesztelje...Ez amit pedzegetsz sztem valahol egy megvalósítható rendszer lenne....az arányokat kell belőni.
-
attisx
addikt
válasz
Peat;) #10373 üzenetére
Szerintem nem kellene ennyire megbonyolítani a KERS használatát. Viszont erről eszembe jutott egy sokkal triviálisabb módszer, amivel meglehetne keverni élmezőnyt. Ez pedig a hendikep-rendszer bevezetése. Mondjuk oly módon, hogy az időmérő után a Q3 résztvevői annyi plusz kiló ballasztot kapnak az autójukba, ahány pontot az előző futamon szereztek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #10294 üzenetére
Massa-nak nehéz dolga volt, Alonso mellette, Hamilton mögötte...biztos hogy átbeszélték hogy ha Hamilton jól kapja el a rajtot akkor mit lehet csinálni,..és igazából az sem sokon múlt hogy Alonso el tudott neki menni. Nehéz dolga volt, ha Alonso-val foglalkozik Hamilton kap helyet, ha Hamilton-t fogja Alonso kap nagyobb sanszot mint Massa szeretné.
Ügyes volt, ez van....legközelebb hasonló szituban Alonso most megszerzett 7 pontja már valszeg magasabb prioritásba helyezi Alonso-t mint Hamilton-t. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #10290 üzenetére
A 'kiakadás' az mindenképpen túlzás:
“I didn't even know who it was,” Hamilton told the BBC after watching a re-run of the first few seconds of the grand prix, making it clear that in his opinion Massa had overstepped the mark. “He was squeezing, he looked in the mirror...it was pretty aggressive. I didn't realise how far I was ahead. I probably wouldn't have risked banging wheels at that speed.“If I had pulled that move off on the outside, I would have been able to keep up with Fernando. I honestly feel that I would have been able to keep up, but it's all about if and when.”
hasonló eset mint amikor Alonso-val, még csapattársként együtt mentek be az Eau Rouge-ba, ott Alonso agresszív volt, és Hamilton nem kakaskodott mert a dolog túl rizikós volt.
A versenyzői agresszívitás nem negatív tulajdonság, sőt...sokszor kifejezetten pozitív, ha valaki félig fog le egy ívet, félig old meg egy helyzetet akkor még a másik behúzhatja oda az autót, és lehet kész a baj. Míg ha egyértelműsítve van a szándék az valahol jó mindkettőnek...tipikusan a leszélesedős védekezés.
Az bunkóságnak nézhet ki, de valójában külső íven ne nagyon akarjon senki erősködni, kivéve S kombinációban, mert külső ívről visszatámadni még a motorosoknál is egy vörös posztó. Tehát ilyenkor az aki az előnyösebb íven van az leszélesedik annyira hogy a másiknak el kelljen vennie...ezt kell tennie, vagy különben igen vissza fog támadni a másik.
Ez általában nehezményezi a vert helyzetbe kényszerült versenyző, de a következő alkalommal ő sem habozik megcsinálni.
Pl. Spa-ban Kimi-vel Hamilton azért ment bele a külső íves csatába, mert S kombinációban volt...de Kimi lereagálta és nem hagyott neki helyet.
Amennyiben Massa a szóban forgó szitunál nem elég határozott, akkor nem jól csinálja.
Hamilton meg elrontotta...megvolt már neki Massa 80%-ban, de nem tudta befejezni, mert elrontotta a féket...vagy ha belső íven Massa ott volt, és azért kényszerült ennyire külső ívre, akkor meg a szituációt.
Persze mivel bukott még egy pozíciót Rosberg-l szemben, így moroghatott magában, de sztem összeségében Massa mindent úgy csinált ahogy kell, a rajtnál és a visszatámadásnál is. -
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #10009 üzenetére
Igen, de remélem hogy jövőre már nem ez lesz a helyzet. Mondjuk valóban sokkal logikusabb lett volna egyszerre bevezetni az összes újítás de mint tudjuk sajnos a logika néha meglehetősen távol áll a szereplőktől. A 2009-re bevezetett újításokat is össze lehetett volna kötni az ideiekkel, még akkor is ha a KERS-et nem számoljuk bele.
attisx:
...ha nem lenne egységes akkor is limitálva lenne az ereje, tehát én nem látok ebben túl nagy veszteséget, viszont így legalább majd a kevésbé tehetős csapatoknak sem jelenthet akkora problémát az autóba való implementálása. Mondjuk egy unlimited KERS szabály érdekes lenne.
-
#70869248
törölt tag
Webber-t én nem mondanám agresszívnek, ő nem annyira a támadásban jeleskedik, inkább a védekezésben.
Mondjuk én őt mint Mercis arcot ismertem meg még a HunRing-s GT-R futamról, meg persze a röpködő CLK-k Le Mans-ról, az egyik pont vele repült elPault Stoddart-t azért nem kedvelem, mert hihetetlen milyen kőkemény szerződést íratott alá Baumgartner-rel...az most mindegy, hogy kinek mi a véleménye Zsoltról, valami brutális terhet rakott a versenyzőre és anyagilag leszedte ahogy lehet.
A kis Piquet-t is hasonlóra panaszkodott Briatore kapcsán....és nekem ez nem jön be. -
#70869248
törölt tag
Tisztelem a te véleményedet is, a lényegével nem is vitáznék mivel okafogyott.
Viszont ha nem tudod hogy vizsgálódott-e az FIA...teszem azt egy telefonnal a Toyota-nál.
Akkor miért hozol le máris eredményt, mint ha mégis tudnád?A Ferrari Enzo vs. Volkswagen Polo szíven ütött,
-
#70869248
törölt tag
A Renault már gyakorlatilag lelépett, még lehetősége van visszatérni, gyakorlatilag ők most trükköztek kicsit a részesedéssel. Amennyiben elhagyták volna a sorozatot úgy az aláírt Concorde miatt egy valag büntetést kellett volna fizetniük, de az idei év költségvetéséből meg egy csomó pénz hiányzott az ING és egyéb szponzorok szakításával. A gyár pedig nem vállalta be.
Így megteremtették a hiányzó összeget a csapat egy részének eladásával, valamint odahozták Petrov-t elég tetemes összegért. Így most ez a csapat viszonylag rendben van, de ez a Renault már nem az ami Alonso alatt müködött.
A Mercedes nyílatkozata, egy szándéknyilatkozat de nem tudja senki mennyire gondolják komolyan...valóban félseggel ülnek ebben a sorozatban, vagy ez egy arculaterősítő és inkább üzleti érdekeket szolgáló nyilatkozat volt.
Magam nem hinném hogy egy Ross Brawn MS és Rosberg nevével, a tavalyi világbajnok autóval, valamint a Petronas-szal...azaz az egyik legacélosabb elrugaszkodási alappal ők ezt az egy éven belüli kivonulást komolyan gondolnák, mindenesetre azt üzenik hogy ők nem fogják a részvényesek pénzét kilapátolni az ablakon.Mosley a blöffjével elszalasztotta a pillanatot, vagy kicsit túlnőt rajta a probléma...ez elég összetett és persze az akkor kialakult helyzet elemzésében bőven benne van a hibázás lehetősége.
Idővel a FOTA besokallt, sok volt a nevezési határidővel való fenyegetőzés, és az hogy a FIA kiemelte a FOTA feltételekkel nevezett csapati közül a Ferrari-t (+RedBull,TorroRosso) és egyoldaluan feltétel nélkül nevezte őket míg a megmaradt 5 csapatnak 1 hét határidőt adott...stb
Aztán megszólalt az európai atógyárakat tömörítő szervezet is, és ahogy közeledett a Concorde aláírásának időpontja úgy a helyzetet mindig jól látó Bernie is kihátrált Mosley mögül.A Virgin nem jelent veszélyt a Ferrari-ra, egyforma szabályok mellett a Ferrari-nak jobb versenyzői, jobb szakembergárdája, több tapasztalata (pl. adatai) van...és ennek fizetnie kell. Amennyiben a Ferrari valóban tartana a Virgin-től az elég nagy önbizalomhiányról tanuskodan, vagy óriási bajról sztem.
-
#70869248
törölt tag
..hát felszállni csupa negatív dolog miatt nem száltam fel, nincs is értelme mást mondanom brutál jó lett volna elmenni.
De egyszer cipeltem a hátamon másfél millió államadóságot egy ideig, az az alatt eltellt éjszakák megtanítottak arra hogy ne őszüljek azon hogy mi volt.
A lényeg hogy mi lesz most, az meg még bárhogy alakulhatMint ahogy Kimi a rally-ban, MS az F1-ben, Ben Spies a MotoGp-ben, Michelisz Norbi a WTCC-ben, a 3 Mansell a Le Mans series P1-ben, vagy nyerhet Sato Indy500-t is..
Egyébként Fisichella-t már nevezték Alesi-vel együtt egy Ferrari 430-l Le Mans-ra.
-
#70869248
törölt tag
Te jó ég vz, igen, de nem??!
Ez már az a szint ami szóban már egyszerűen elő sem fordulhatna.Mosley bábuknál felejtsd el, ahhoz képest hogy már 2 napja egy újzélandi kempingben kellene az átállással foglalkoznom/regenerálódnom, és én a repjegyem dacára mégis itthon vagyok..egy Mosley dolog nem ügy hidd el
Aktív témák
Hirdetés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Formula-1
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Amazon Kindle
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Autós topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest