- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
Aktív témák
-
dangerzone
addikt
válasz
Nowhereman #49974 üzenetére
Sumi meg a csigazabáló tuti összeakad megint..
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #49983 üzenetére
Shumira én is nyomok egy +-t.Össze jöhetne már neki valami.
(#49980) BMW001 : Ha a rajtnál maga mögött tudja hagyni Alonsót, abból bizony szép párharc lesz.Hamit nem olyan egyszerű megelőzni.
-
rocket
nagyúr
válasz
Nowhereman #49974 üzenetére
En mar tippeltem
Mindjart "betellik a topik", es lassan jon a futam
-
MPowerPH
félisten
válasz
Nowhereman #49974 üzenetére
Vettel lazán behúzza, Lonzi 2., Schumacher 3.
-
Cobb
tag
válasz
Nowhereman #49959 üzenetére
Rengeteg butaságot írsz!Néha azt hiszem, hogy a TE kb. a Jupiterről jelentkezel mert Földi lakó nem lehet ennyire elvarázsolva mint TE!!!!
Nyilván mindenki elfogult egy kicsit, de az amit TE csinálsz már túlzás!
Maradjunk a tényeknél, a többit pedig emészd meg magadban!Köszi!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #49959 üzenetére
A két dolog között mi az összefüggés? Barikának menni kellett volna már évekkel ezelőtt... Franknak kellett volna egy nem fizetős tehetséget kinevelni mellette az évek során, de még az is lehet hogy Pásztor is beérik, bár nehezen tudom elképezni.. soha nem tudod meg hogy hogy Barika mit ment volna idén a Williams-el, ezen kár is görcsölni...
A személyeskedésre: napi kétszer neked kell, de nem rárántanod hanem bevenni a gyógyszered, vagy elfelejtetted?
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #49678 üzenetére
A vonalzót még talán éppen ismerik a stewardok.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #49641 üzenetére
Te csak vedd be a gyógyszered!
JColee: dettó
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #49634 üzenetére
Tehát teljesen egyetértesz. Nem gondoltam volna, hogy egyszer eljutunk idáig...
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #49602 üzenetére
Jah, és Webber repült eddig a legmagasabbra, és a legmesszebbre is!
[link] Ez egy HD összeállítás. Nézzétek meg, érdemes!
-
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #49602 üzenetére
Miben nyilvánul meg az a rendre jobban teljesítés? Hogy ugyanannyi pontjuk van?
-
Qorthral
őstag
válasz
Nowhereman #49526 üzenetére
Köszönöm, Tőled ez mindenképpen dicséret
A többieknek is köszi.
Van némi igazságod Kimivel és Rosberggel kapcsolatban, tényleg feljebb vannak kicsit a reálisnál. Ugyanakkor egyfelől abban bízom, hogy hosszú távon a mázlik kiegyenlítődnek, így nem kell ezzel foglalkoznom. Másrészt amúgy sem fogok, mert túl macerás, minden pilótánál meg kellene vizsgálni minden futamon, hogy az elért eredménye nem azért jobb-e, mert a csapattársát pech/műszaki gond sújtotta. Erre nincs időm.
De most a konkrét esetben egyébként Kimi és Rosberg eredménye mégis egész jól tükrözi a valóságot, mivel pontjaik nagy részét olyan futamokon gyűjtötték be, ahol tisztán elverték csapattársukat. Kivétel ezalatt Rosberg Monaco, de ha Schumi előtte is végez, az csak -3 pont neki, ergo még mindig 120% feletti a teljesítménye. A jövőben persze lehet, hogy lesz olyan, hogy valaki azért szerez több pontot, mert az egyébként hasonló képességű csapattársa műszaki hibával kiesik, de ezt figyelembe venni tényleg nincs kapacitásom. Remélem a lista így is informatív és érdekes adalék lesz a normál tabella mellé.
Azért ha végignézünk rajta, tényleg kb olyan eredmények láthatóak rajta, melyet reálisnak érzünk 6 futam után. -
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #49303 üzenetére
"Ellentétben Barichellonak nem volt lehetősége" Izé, Button mellette lett VB, brazil is elismerte év végén hogy tisztán kapott ki.
Vettel meg mind a 24 évével kitűnik mennyire tehetségtelen fajankó a két vb-vel a zsebében, úgy hogy már nyert idén nem top autóval (ilyet máskor is csinált Torronál a kis fajankó) és ott van az elején. Egyértelmű hogy nem top pilóta, a top pilóta kérem Pedro de la Rosa lesz ahogy behúzza Kanadában a győzelmet, a többi csak szánalmas pályatöltelék. -
badd
tag
válasz
Nowhereman #49303 üzenetére
Volt lehetősége, csak nem tudott rajtolni... Vagy két futamát azzal cseszte el, hogy a rajtnál visszaesett 15 helyet, és ez a két futam elég is volt arra, hogy Button ellépjen, és ne legyen esélye, mert a csapat beállt Button mögé. Vagyis ezt maga cseszte el.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Nowhereman #49295 üzenetére
Hát, azért ez így csak... kismillió sebből vérzik, de nincs gáz
-
badd
tag
válasz
Nowhereman #49295 üzenetére
Vettel sztem nem hiszi, hogy ő az isten. Meg ez azért kicsit durva, hogy itt néhányan kb. az indiai szintjére degradálják a vezetési tudását. Az hogy neki az RB épített egy penge autót az elmúlt két évben, arról ő nem tehet, kihasználta a lehetőséget. Ilyen szinten, akkor Button se ér semmit, mert ő is a legjobb kocsival lett világbajnok. Meg Schumacher se úgy lett hétszeres világbajnok, hogy minden évében középszerű autója volt. Meg azt hiszem a Renault is elég jó volt azért Alonso alatt, ő is azért bukdácsolt, miután a Renault már nem volt olyan hűde jó kocsi. Tehát sztem tök értelmetlen azért fikázni Vettelt, mert kihasználta a lehetőséget. Most majd meg tudja mutatni, hogy mit tud, ha már nem verő autója van, de azért azt várjuk meg.
Nem vitázni akarok, csak elmondtam, és nem azért hoztam fel a fenti példákat, hogy bárkit is megsértsek. Schumacher képességeit elismerem, Alonso-t idén én is az egyik legjobb pilótának tartom, most nagyon formában van, és én Buttont is jó pilótának tartom, és az a VB kijárt neki, meg ő is tudott élni a lehetőséggel, ellentétben Barichello-val.
Meg a félreértések elkerülése véget nem Vettel-nek szurkolok. -
Sundesz
addikt
válasz
Nowhereman #49216 üzenetére
Sokan savazzák Grosjean-t, de én bevallom csípem a srácot és szerintem elég ügyes is. Ez a mostani incidens is inkább egyszerű rajtbaleset számomra, mintsem feltétlen Gro szarvashibája, szerencsétlen szituáció volt, hogy Schumit pont elkaszálta. Igazából olyan nagy hülyeséget nem csinált idén szerintem.
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #49124 üzenetére
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #49117 üzenetére
A Piszkos Fred-ben írt ilyen stílusban a hercegnek.Ha jól emlékszem.Bár már nagyon régen olvastam.
[link] -
leslieke
Jómunkásember
válasz
Nowhereman #49117 üzenetére
Török Szultán írt így.
-
shteer
titán
válasz
Nowhereman #48529 üzenetére
érdekes, hogy a felkapottabb sorozatok villámfordításánál ez nem történik meg
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #48494 üzenetére
ha már úgy fennakadnának az autók a gumitörmeléken, mint a sóderágyon... hehe
-
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #48340 üzenetére
Igen, én is erre akartam kilyukadni.
-
Xirtam
veterán
válasz
Nowhereman #47877 üzenetére
Nem akarok én semmilyen szócsatába belekezdeni szerencsétlen Massa-val kapcsolatosan. De ezt csak ő maga tudja, hogy miért nem a régi énjét láthatjuk. Én még mindig a gumi + baleset párosítástra fogadok. Viszont ne felejtsük el, hogy voltak igazán szép megmozdulásai. Felipe Massa canada 2008 double overtake (natural sound).
Természetesen nekem is rossz ezt nézni, hogy nem hozza a csapatnak a pontokat. De akkor sem nevetség tárgya szerintem. Az hogy végig nézzük egy élbeli pilótának a leépülését. Ennél szerintem kicsivel több empátiát kéne, hogy érezzünk iránta. Ha Ferrari drukker valaki ha nem.
Azt is kétlem, hogy Massa újra dobogón fog állni, és visszatér régi önmagához. Már rengetegszer leírtam, hogy Massa képtelen slick gumikkal olyan tempót menni mint régen. Ezt ő maga is már vagy 100x lenyilatkozta. MSC is szenved a slick gumikkal, más reflexekkel és más vezetési stílussal rendelkezik minden pilóta. Vannak akiknek fekszik ez a gumi van akiknek nem. De erről Rob Smedley tudna többet mondani.
Az meg, hogy jó autó rossz autó. Amit Alonso nyújt az maximálisan az ő tehetsége egy része. Jelenleg nincs az, hogy csak Alonso kapja a fejlesztéseket. Ő kapja először értelem szerűen, mert gyors, magabiztos és sokkal jobb visszajelzéseket képes adni az autóról.
Meg volt aki azt írta, hogy Massa nem világbajnok versenyző. Ezt nekünk kell eldönteni? Akkor Vettel? Vettel sem az mert neki volt a leggyorsabb autója? MSC-től vegyünk el 4-et? Mi ez a hülyeség már megint? Világbajnok AZ akinek a csapata a legjobban dolgozik, és a pilóta a pályán a maximálisat nyújtja.
-
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #47877 üzenetére
Mikor verte el kovát petrov?
werszomjas Szerintem meg Maldonado kilök majd valakit a pályáról. Ha kimit kirakja, akkor nagyon megharagszom.
-
gézu
őstag
válasz
Nowhereman #47837 üzenetére
És az ki a bánatot érdekel, hogy egy szétesett gumijú versenyképtelen pilóta mellett eltolják a bringát, kikerülik, mint egy velorexet? Tényleg mennyivel pozitívabb ez a hozzáállás.
-
Xirtam
veterán
válasz
Nowhereman #47566 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #47260 üzenetére
ez sztem nem passzió volt nála, egyszerűen a versenynek abban a fázisában, amikor a leggyorsabb az autó..általában a többiek már nem nyomták neki mert addigra vagy már eldőlt a futamgyőzelem, vagy spóroltak.
Kimi-nek sztem akkor sem volt ideális, csak volt egy könnyű autó és nem volt tét...egyszerűen csak ment, Kimi nagyon gyors egyébként, csak volt akkoriban egy csomó baja, a gumi, a légkör, és talán Alonso.
Kicsit összegabalyodhatott fejben.
A legutóbbi futamán nagyon profin teljesített, gyors és szitukban vigyáznak vele a többiek, egyáltalán nincs lesajnált szerepköre hiába csavargott és volt kissé sikertelen más szakágban, itt az F1-ben a pályán a többi versenyző figyel rá.Visszakanyarodva Massa-hoz, ez pl. nincs meg Massa-ban, sztem őt sosem kezelték úgy mint mondjuk Alonso-t, vagy Kimi-t, érdekes módon Hamilton-ra sőt Scumacher-re is (manapság) kevésbé figyelnek sztem.
De talán a legerősebb jelenlét Alonso-é a pályán. Massa ezt soha nem érte el (szvsz!), valahogy nem tűnik és tűnt meghatározónak a pályán, pedig tényleg jó gyors volt sokszor.
Ő szerintem már visszafordíthatatlan, ördögi körben van fejben. -
stvnppp
senior tag
válasz
Nowhereman #47260 üzenetére
Ezért volt fusztrált és nemtörődöm...
-
echterion
nagyúr
válasz
Nowhereman #47260 üzenetére
"...Mondjuk ennyivel az is magyarázat lenne, hogy Kimi 2008-ra teljesen alkoholfüggő lett, és józanul már nem tudott teljesíteni."
Hehe, ez tetszett.
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47247 üzenetére
Ez nem jó érv. Szabad-e egy világbajnoknak lassú tempóval felöklelni a másikat tilos jelzésnél a bokszutcában? Szabad-e egy világbajnoknak alagútból kijövet vizes pályán felöklelni a másikat?
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47205 üzenetére
1991-ben az év első felében jó votl a Mclaren, ahogy mondtam, de a második fél évre a fejére nőtt a Williams és gyorsabbak is voltak. 1990-ről nézd meg a Viasat Histoyn mostanában is ismétés alatt álló Alain Prost dokufilmet, ott beszél arról, hogy neki kellett volna nyernie, mert övé volt a legjobb autó, a legjobb csomag. Valahogy neki jobban hiszek.
1989-ről alapműnek számít a Balestre Prost szövetkezés a brazil ellen. kezdjük ott, hogy Prost ugye még a kanyar előtt ráhúzta az autót Sennára és összeütköztek, majd Sennát azért büntették meg, mert rossz helyen tért vissza a pályára. Vicc kategória, ahogy azt később példákkal bizonyította be Dennis is.
1988-ban hiába szerzett több pontot prost, ha Senna több győzelmet és jobb pozíciókat szerzett, a szabályok szerint nyert.
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47199 üzenetére
1990-et nem kell magyarázni, magáért beszél. 1989 meg tudjuk, hogy a Balestre Prost maffia miatt alakult úgy, ahogy.
A Brawn vs Red Bullhoz annyit, hogy egyedül Buttont lépték le, mert Barrichello futamokat nyert a második fél évben.
-
mokus1
addikt
válasz
Nowhereman #47200 üzenetére
Pontosan, azért az év elején eléggé belehúzott
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47194 üzenetére
2 nullás futam a műszaki hibával együtt, és pontvesztés Silverstoneban, pontsan 2. hely elvesztése. Ne kicsinyeskedjünk, 1-gyel számoltam többet. 1990-hez miért nem szóltál hozzá?
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47187 üzenetére
A tények kedvéért: 1990
A. Senna 3 műszaki hiba
A. Prost 3 műszaki hiba1991
N. Mansell 4 műszaki hiba
A. Senna 1 műszaki hiba és 2-szer kifogyott az üzemanyag, ami így 3 nullás futam.Kérdés, óhaj, sóhaj vagy panasz?
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47171 üzenetére
A balesete előtt az egyik legjobb volt a mezőnyben. Emellett olyan csapattársak mellett nyert futamokat, mely nem mindenkinek adatott meg (szerencséjükre). Mondtam már, hogy a 2009-es Ferrari közel sem volt vb autó, mégis jól teljesített vele. A 2 legjobb csapat pilótái után ő volt az összetett 5. helyezett. 2008-ban a Mclarennel azonos szinten lévő autóval legtöbb futamgyőzelem és pole pozíció. Melyik kedvencedet verte meg, hogy másítod a történelmét?
-
Dr. Romano
veterán
válasz
Nowhereman #47167 üzenetére
"Massa pedig távolról sem tolja ki a maximumot az autóból."
43 vs 2 pont mellett ezt még a földigiliszta is látja.
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47167 üzenetére
Massa teljesen megváltozott a balesete és egyéb fontos tényezők miatt. Te voltál az, aki a balesete előtti teljesítményét degradálta.
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47156 üzenetére
Fisico egy elég jó versenyző volt, csak általában rosszkor volt rossz helyen. Engem nem különösebben zavar, ha szándékosan értetlenkedsz, de tényként lehet kezelni. A 22-10 a pontok számát mutatja Massa balesetéig. Azért, hogy ha már 32 futamozol érdemes megjegyezni, hogy 2008-tól a 2009-es balesetig a brazil cirka 34 ponttal szerzett többet a finnél.
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47124 üzenetére
Quick Nick lenyomta a finnt és Kubicát is kétszer, ő amúgy is csapattárs-gyilkos volt. Jó szöveg, hogy Massa győzelmét Raikkönen felett azzal magyarázzák, hogy a finn nem beletojt az egészbe, csak ez nem más, mint értelmetlen, minden alapot nélkülöző mosdatás.
A tények magukért beszélnek 2009-beől. 22-10 fél év alatt egy gyenge Ferrarival. -
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47071 üzenetére
Nem mondasz igazat Massával kapcsolatban. A rúgó előtt 22-10--re verte a csapattársát a nem túl jó Ferrarival. Tehát megdőlt az az állításod, hogy rosszabb autóval nem tudott teljesíteni. Arra is van példa, amikor hátulról jött fel előzgetve (2007 Silverstone). Klasszis rajtok fűződnek a nevéhez pl 2008 Hungaroring. Számos pole és győzelem, mindez olyan csapattársak mellett, melyet nem sokan mondhatnak el a mezőnyből.
-
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #47090 üzenetére
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #47084 üzenetére
A tapasztalt megvan. Sztem egy őrült, és éhes fiatalra lenne szüksége a Ferrarinak.
-
#65755648
törölt tag
válasz
Nowhereman #47090 üzenetére
Írtam hogy sok korábbi futamot is megnéztem.
Az F1 hőskorát pedig hiába sírod vissza. Azóta az egész világ változott akkorát, hogy ma elképzelhetetlen lenne az ami akkor ment. Szeretném azt hinni hogy a ma emberének, a közízlésnek már nincs szüksége arra hogy a versenyzők szó szerint az életükért küzdjenek egy futamon ahhoz, hogy izgalmat találjon benne.
Engem pedig semmi okod sajnálni (sem pedig személyeskedni), sajnáljad magad amiért nem lelsz örömet az idei futamokban.
Mindezek ellenére persze a véleményed jogodban áll fenntartani, sőt én tiszteletben is tartom. Csak épp nem tudok egyetérteni vele.
(#47089) BMW001:
Na csak próbálnál meg Te egy ilyen "nem-előzést" végrehajtani, majd utána kíváncsi lennék hogy minek neveznéd
Mind1, tovább nem vitázom, már bőséggel kifejtettem a véleményem és elfogadom a tiéteket is. -
#65755648
törölt tag
válasz
Nowhereman #47079 üzenetére
Jah, úgyhogy nem szakadt volna le Massáról, akit egyébként alig tudott megelőzni így is („Kicsit persze kiábrándító, hogy nem szereztük meg a győzelmet, ám a futam elején hibáztam, hiszen veszítettem egy pozíciót Felipével szemben. Vissza kellett őt előznöm, ez pedig időbe telt. A többieken utána könnyen átverekedtem magam, de ez az egy előzés nagyon sokáig tartott, ennek eredményeképp pedig nem tudtunk nyerni.”), hanem csak simán a kipuffogóját szagolgatta volna minimum az első boxig, vagy a futam végéig...
Amúgy az előző hsz-ed is tipikusan az a "régen minden jobb volt".
Én 2001 óta követem rendszeresen, de a korábbi futamok közül is sokat láttam és számomra (meg nézői reakciók alapján a többség számára) egyértelmű hogy az idei futamok sokkal izgalmasabbak mint a korábbiak, sőt a tavalyiak is azok voltak, ha Vettelt kivonjuk a képletből. Ha 2000-2004-ben az egész Ferrarit kivontad volna a képletből, még akkor is unalmasak lettek volna a futamok. És előtte sem volt minden fenékig tejfel. -
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #47071 üzenetére
Csak egy adat. 2005(6)-ben a malayziában 21. helyről rajtbüntetés miatt indult, és 5.-nek ért célba. Tehát a kevés forgalom előtte című itt hogyan jön létre?
Amúgy nem védem, és én is jogosan írtam, hogy miért nem hoznak helyette egy gyors fiatalt.
De azt is vegyük figyelembe, hogy mennyire vezethető a Ferrari.
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #47057 üzenetére
Ezt azért így ebben a formában nem írom alá. Massa a "rugó" ügy előtt igenis tudott nagyon menni, és az előzésben is otthon van.
Lehet még feltámad, csak a teknika nem éppen vezethető alatta. Sztem.Nem Massa-t védem, mert nagyon gyengén muzsikált. De tegnap pld. ott volt közvetlen a spanyol mögött.
-
mokus1
addikt
válasz
Nowhereman #46478 üzenetére
Imádom amikor egy kisebb csoport elbassza több milló ember szórakozását öntörvényűleg, az meg a másik hogy már anonymus is kezd átesni a ló túloldalára és mindenbe odaakar szólni, ez meg nagyon ellenszenves nekem.
-
giigz
veterán
válasz
Nowhereman #46478 üzenetére
El tudtam volna Bahrein helyett képzelni egy francia, vagy akármilyen európai nagydíjat...
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #46478 üzenetére
Nálam a livetiming az utóbbi időben rendszeresen nem megy szóval megérdemlik
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #46189 üzenetére
a két Williams végig új gumikon futott, eltérő gumitaktikával, de végig új gumikon
közepes-lágy-közepes, illetve lágy-közepes-közepes osztásban.
Vettel-nek, Massa-nak és Di resta-nak voltak még minden kiállásra, és a rajtra új gumijai.
Sztem Rubinho, a Lotus szintjén menne vele. -
shteer
titán
válasz
Nowhereman #45895 üzenetére
én még mindig azt mondom, ha nem csúszik meg a kanyarban, akkor se előzi meg ALO-t a száraz nyomvonal mellett
-
shteer
titán
válasz
Nowhereman #45882 üzenetére
az se véletlen. de ha így jobban tetszik: soksok meló és kis szerencse
legutóbbi futamot sem véletlenül nyerte meg ALO, kellett hozzá a csapat gyors kerékcseréje, szerecsésen időzített kiállások, a meki balfaszkodása, és a zseniális vezetés amit véghezvitt
a szerencse sem véletlen, csak forgandó
-
callmeakos
veterán
válasz
Nowhereman #45729 üzenetére
Szerintem én vagyok az egyetlen itt a PH!n aki komálta Lacit és Gyuszit
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #45729 üzenetére
Pontosan...
-
joshua7
veterán
válasz
Nowhereman #45654 üzenetére
Szerintem meg pont, hogy helyes a sorrend kb.. A Merci nagyon visszaesett verseny alatt Malajziában. De ez volt Ausztráliában is.
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #45671 üzenetére
Igen. Nagyon sokat vették a szüleim gyerekkoromban, meg a Lottó, Bohóc, Kapucíner és Szamba szeleteket is (de ezek később jöttek).
Most utánanéztem, milyen régi termék is:
"1953-ban a hajdani Népstadion megnyitójával egy időben berobban a köztudatba hazánk első agyserkentője, a 25g-os, rum és kakaó fúziója, az étcsokis huzatban készült máig élő legenda, a Sport szelet. Hazánk büszkesége a magyar Csemege Édesipari Vállalatnál dolgozó szorgos kezek munkájával készült. A ma már muzeális értékű zöld csomagoláson a kirobbanó formában lévő diszkosz-zsoké megjelenik. Nem csoda, hogy szeletünk rögtön a toplista élén landolt, amint kidobták a hiánygazdaságtól roskadozó csokipultokra.
1993-ban a Kraft Jacobs Suchard megveszi a Csemege Édesipari Vállalatot. Később a diszkosz-zsokét nem jelenítették meg a csomagoláson, helyette a síma Zöld csomagáls maradt.
2003-ban a Sport szelet betöltötte az 50. évét.A többi években csak bővítgették a Sport szelet kínálatait."
Én úgy emlékszek, hogy eleinte még nem kutyulta el a Kraft, és nem is vitte még külföldre a gyártását, de a 80-as években már majszoltam. Talán innen is az igazi rum iránti tiszteletteljes rajongásom.
Néha még most is eszek, mert nem én vásárolok és nincs szívem ellene protestálni, de most nem túlzok, van úgy, hogy nem tudom megenni a felét sem, mert annyira giccses-édes, meg ténylegesen nem olyan már, mint a klasszikus és egyszerű cocialista receptúrájával volt. Akkor még étcsokoládé íze volt az étcsokoládé részének, meg messziről is illatozott belőle a rum. Most már nem találom annyira zamatosnak, '(f)elfejlesztették gyártástechnológiailag' állagra, megjelenésre gazdaságos gyártáshoz, de leginkább a múltja és az alapötlet egyszerűsége viszi még a márkát.
Valahol olvastam olyan infót, hogy még jelenleg is a No 1 csokoládé-termék a magyar piacon, vagyis ebből vesznek a legtöbbet, nagyot tud vele kaszálni a Kraft, mert eléggé drágára is van beárazva a termék. Hadd nosztalgiázzon a nép! Pl. lehet venni fele annyiért "rivális" termékeket kicsi kis magyar manufaktúráktól (persze csak kisebb boltokban, és hébe-hóba, mikor egy gyártó/forgalmazó próbálkozik valamelyest befuttatni, kis sikerrel), amelyek finomak és összetevőkre nézve is korrektek, de szinte a kutyát sem érdekli, mert nincs ismert, hírneves, nosztalgikus márkája. (Nem teljesen ezek közé volt vagy talán lehet még sorolni a Vadász szeletet, csak most eszembe jutott. Az is nagyon finom volt anno, és az is étcsokis-rumos témára, csak krémes-töltelékes volt roppanós formázott étcsokimázban, sötétzöld csomagolásban és volt rajta valamilyen ezüstös szarvas. A maga idejében kvázi 'Sport szelet volt high-end kiadásban'.) A másik meg a reklám-dömpingek; emiatt is óriási fórjuk van a multiknak és bele tudják döngölni az ember fejébe, hogy vegyed eztet megfele, mert láttad a tévében és akkor biztos jó lehet. A kisebb hazai cégeknek meg nincsen pénzük TV-reklámokra.
-
zetecR
addikt
válasz
Nowhereman #45658 üzenetére
" jelentős szponzori megállapodást is kötött ... az Unileverrel"
Az arany feliratokat lecserélhetik mustársárgára...Egyébként borzasztó a kavarás a nevekkel, hirtelen sose' tudom, hogy ki is most a Lotus...
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #45180 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #44950 üzenetére
a cikkre reagáltam, nem a kihangosításra
-
szőröscica
addikt
válasz
Nowhereman #43123 üzenetére
Én sajnálom, hogy Rubenst kipaterolták, nagyon tehetséges pilóta, és most az autó is egész jó.
-
D@ni88
addikt
válasz
Nowhereman #43135 üzenetére
Igen, én is arra céloztam, hogy tavaly nem volt meg az a technika...
Most év elején pedig még nem tehetik meg, mert tudják nem övék a legjobb autó, így minden pont jól jöhet
Holnapi napon Kimi,Mester és Alonso mellett Webbernek szurkolok -
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #43135 üzenetére
Mindenesetre idén is meg van rá az esélye, hogy megismételje a karrierje alatt elért eddigi legjobb melbournei helyezését, az 5. helyet.
-
csucsbicep
nagyúr
válasz
Nowhereman #43132 üzenetére
Látod az idei év is, így kezdődött(KERS). Attól is függ, hogy az RB8 mennyire lesz a későbbiekben ütőképes. Mindenesetre, ha Vettel nem fog megvillan, akkor tuti kapni fogja a kritikát.
-
AMD Power
titán
válasz
Nowhereman #43125 üzenetére
Nekem az nem baj!
Bar az RB a legnagyobb ellenfel.
-
callmeakos
veterán
válasz
Nowhereman #43125 üzenetére
Hát ez már nekem fáj amit ezek leműveltek....
Hogy beharangozták tavaly hogy ez mennyire fog ütni ez a verda me hogy már Silverstone óta fejlesztik meg hogy mennyire agresszív lesz az új autó.... Ehhez képest még rosszabb mint a tavalyi.... -
csucsbicep
nagyúr
válasz
Nowhereman #43121 üzenetére
Hungaroringi balesete óta kiégett Massa. Alonsot én is versenyzőnek tartom, de pl. Vettel a szememben nem az. Ezzel nem leírni akarom, mert tavaly bebizonyította, hogy egy gép(időmérő), de kíváncsian várom, hogy holnap mit fog összehozni a 6. helyről.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #42183 üzenetére
Ha valaki beáldozná mostantól a 2014-es idényre mindenét, akkor lehetne egy ilyen gépet építeni. Egyszerre 2-3 féle vázat fejleszteni több mint 2 teljes év költségvetéséből.
-
Xirtam
veterán
válasz
Nowhereman #42182 üzenetére
Eleve nem nézek magyar filmeket mert minőségtelen az összes. De ez már tényleg nem ebbe a topicba való.
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #42148 üzenetére
Az egyértelmű hogy humán oldalról vannak problémák, a fizikai háttér adott. De kötve hiszem hogy csak areo, mechanikusan mindig jó volt a Williams de tavaly már ott is elvérzett.
Ferraris csapattagnak: Tudom hogy Sauber vitte tovább a csapatot miután BMW kivonult, de nem hiszem hogy jobbak a feltételek mint itt, azt elhiszem hogy hasonlóak, én nem is láttam a cikket majd megkeresem köszi az infot. Peter sokszor nyilatkozta hogy elég nehéz folyamat volt a nagy gyári csapatot leredukálni kis csapattá, ergo nem abból kell kiindulni hogy mi volt pár éve sajna. Elég nehéz olyan példát találni hogy gyári csapatból lett privát csapat sikeresebben állt volna helyt a mezőnyben, talán egy kivétel a Renault, mert ott romlás nem következett be csak tavaly.. Idén meg úgy néz ki megint stabil középcsapat lesznek. F1 mutatja meg legjobban hogy cseszhetik a berendezést és infrastruktúrát, nagyfejek kellenek ha sikert akarnak elérni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Nowhereman #42117 üzenetére
Webo-t nem fogják hosszabb pórázra engedni sztem sem. Meg felesleges is, már betanulta a szerepét, elkörözget itt még 1-2 szezont aztán megy majd a levesbe.
-
-Mike-
addikt
válasz
Nowhereman #41743 üzenetére
A német autóversenyzők talán nem szeretik annyira a tengerentúli sorozatot, így van esélye Rubensnek arra, hogy jobb lábfékes technikájával a csúcsra érjen.
-
Mastre
tag
válasz
Nowhereman #41683 üzenetére
A rugósról.
Bárki bármint mond, szerintem azóta nem az igazi. Ha fontos idegpályák nem is sérültek, akkor valami pszichés dolog van mögötte. Azóta nem áll össze... -
Xirtam
veterán
válasz
Nowhereman #41683 üzenetére
Ne haragudj, de már tegnap is szólni akartam, hogy mielőtt rányomsz az OK gombra, olvasd át amit írsz mert nagyon nehéz így olvasni.
-
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #41498 üzenetére
Tilke pályái szerintem:
Valencia: szavak sincsenek rá, semmi szükség nincs rá a naptárban
Yas Marina: szorosan Valencia után a legrosszabb, szintén kuka
Bahrein: a hosszú konfig nagyon elfuserált, a rövidebb verzió nem olyan vészes
Singapore: kettes alá, a körítés miatt 1 ilyen elfér a naptárban, de több hasonló nem kéne
Shanghai: ezzel nincs különösebb bajom, nem kedvenc de rendben van
Istanbul: egész jó
Sepang: ezt kifejezetten kedvelem, tilke pályák közül nálam favorit
Korea&India: még nincs kialakult véleményem, de egyiktől sem vagyok elájulvaÉrdekes, hogy a korai pályái tetszenek nekem jobban, ahogy telik az idő, mintha egyre rosszabbakat tervezne
-
válasz
Nowhereman #41494 üzenetére
Hermann Tilke szvsz csinált azért jó pályákat is, Isztambul Park, Yas Marina Circuit (Abu-Dzabi) a kedvenc pályáim, persze csinált gyengébbeket is, de átlagban jónak tartom.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #41489 üzenetére
Kb 10év múlva csak 1db csavar marad nekik, és arra fognak 50-100milliót költeni, 50 alkatrészből fog állni, a versenyen pedig ott lesz a kiesők listáján, hogy: 37. kör csavar hiba.
Az viszont érdekes, hogy közben milyen különbség van a top csapatok és a sereghajtók között, vagy csak elég megnézni a top csapatok vs. középmezőny eleje felállását.
Ehhez képest 2007-2008 környékén már 1-2 autóra nem fért újabb segédszárny, és volt, hogy 1 másodpercen belül voltak vagy 15-en.
Lehet, hogy a kicsik jobban szívnak, hogy kevés fejleszthető terület maradt, és az apró részletek számítanak. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #41488 üzenetére
S&G a leintés előtt, utána helyette a 25 másodperc plusz...
Tévedés. Akkor jár(hat) a 25mp a S&G helyett, ha a pilótának módjában áll a S&G elkerülése (3 körön belül vége a versenynek) és el is kerüli. Ugyanez áll az áthajtásosra is.
Verseny után már csak sima időbüntetést lehet adni (Nem DT vagy S&G), de azok ellen lehet fellebbezni.
Schuminak verseny után adtak DT vagy S&G büntit, hogy ne tudjanak fellebbezni ellene, mert ha fellebbeznek, bíróságra kerül a dolog, és bíró(k) előtt lehetett volna teregetni a RaceControll hibáját.
A tény az, hogy a RC ordas nagyot hibázott, és Schumi torkán nyomták szabálytalanul.
Megtehették volna, hogy felállnak és elismerik a hibájukat. Az lett volna az etikus és FAIR megoldás.
Se Alonso-t se Schumi-t nem vágta volna földhöz az a pár pont, mást meg nem érintett a dolog. Így viszont az öreg gyakorlatilag nullázott... Egy SC mögött feltorlódott mezőnyben még 10mp is gyakorlatilag kivégzésnek számít...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #41485 üzenetére
Gondoljunk arra, amikor Sumi monacoi SC utáni utolsó körös előzésére
Az szabályos volt. A SC-t behívták, a mezőny megkapta a zöld zászlót. Ott konkrétan a RaceControll hibázott, mert nem kellett volna behívniuk a SC-t, ugyanis az (a szabályok értelmében) magától bejött volna, miközben a pályán marad a sárga zászló SC jelzéssel.
Aztán elkövettek még egy hibát, mikor a verseny leintése után osztottak ki Schuminak áthajtásos büntetést. Két dolgot foglal magában a szabályzat. Az egyik, hogy áthajtásos és S&G büntetés ellen nem lehet fellebbezni. A másik, hogy ezeket csakis verseny alatt, a leintés előtt lehet kiosztani.
Szóval az ott konkrétan nem jó pálda.
Vettel hisztije viszont 100%-ig jogos és jó precedens.
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #41400 üzenetére
Nem értem mit akarsz kifejezni, többféleképpen is értelmezhető amit írtál. A cikk egyértelmű, beszóltak Petrovnak amivel én azonosulni tudok, te nem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Nowhereman #40170 üzenetére
Akkor jövőre benevezek én is.
-
JColee
őstag
válasz
Nowhereman #40170 üzenetére
Ha ennyire nem tetszik az egész, akkor mit keresel még itt? Elég unalmas állandóan ugyanazt a baromságot olvasni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Nowhereman #40168 üzenetére
Abba jobb nem is belegondolni.
Schumiban van egy nagy adag g€ciség de az kell, ahhoz hogy felérj a csúcsra. Lásd Lonsi vs Hami a boxban anno.
D. Hill? Ő is ilyen majom mint Berger? Mostanában nem nagyon olvastam tőle nyilatkozatot.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #40158 üzenetére
Na ez a Britney már, olyan képzavar, amit nem sikerült kihámoznom...
Esetleg mellékelnéd a fordítást? Épp költözünk, és be van dobozolva a Torgyán-Magyar nagyszótár...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #40112 üzenetére
"Sajnos Barikával eggyel kevesebb a nagy gladiátorok száma."
Még szerencse hogy Webber a mezőnyben lesz
-
Apika
addikt
válasz
Nowhereman #40109 üzenetére
Igen, de a pilótaülések száma sajnos korlátozott...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #40101 üzenetére
De vajon milyen köridőt megy?
-
Apika
addikt
válasz
Nowhereman #40101 üzenetére
Egy kis nosztalgia...
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Nowhereman #40101 üzenetére
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Nowhereman #39955 üzenetére
Neki ahhoz a vodka is elég.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #39900 üzenetére
Nincs nekem semmi bajom a Sauberrel, és valóban írhattam volna a Renault-t is, mert nekik is volt KERS-ük, mag a Lotus-nak nem.
Csak ennyi volt a mondandóm. Hogy a Lotus olyan csapatokkal is versenyben volt, akik használtak KERS-t.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #39894 üzenetére
Én már csak azért is előlegezem a bizalmat, mert ellenben a Sauberrel és a Williamsszel a Caterham KERS nélkül volt ott, ahol volt. Márpedig az okosok szerint körönként 2-4 tizedet is jelenthet a jól ellőtt KERS...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #39876 üzenetére
Az már tavaly is nagyon látszódott, hogy a Caterham idén versenyben lesz a Williams-Sauber párossal. Ha nem lohad a lendület, év végére már a Toro Rosso mögött lehetnek.
-
DopeBob
addikt
válasz
Nowhereman #39876 üzenetére
Ilyen szempontból mindegy, hogy Barika vagy Senna. Mondjuk én Sutilnak örültem volna
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #39731 üzenetére
Mondjuk van némi visszataszító vonatkozása ennek a celebesdinek. És itt most nem az alanyokra gondolok, hanem a másik oldalról, hogy ha valaki kicsit ismertebb lesz, akkor máris bele kell bújni a seggébe és szanaszét turkálni a magánéletét.
Nem erre az esetre gondolva, de pl a Mosley-sztori már ide tartozik. Értem én, hogy amit csinált, az nem egyeztethető össze a szigorúbban vett közerkölccsel, de csak egy ilyen ügy miatt valakit szakmai pozícióból eltávolítani... Esetünkben a szakmai rész is talán megalapozott volt, de ugye gyakran nem így van... Szóval hogy egy jó szakembert eltávolíthatnak egy jó pozícióból, ahol jó munkát végez csak azért, mert vannak kilengése, amik persze semmilyen aspektusban nem kapcsolhatók az általa végzett munkához, vagy munkahelyhez. Mások meg ugyanezzel elvannak (voltak)...
Pl Charlie Chaplin nem kicsit volt pedofil, mégis szeretik...
Nem is tudom mi a visszataszítóbb... Hogy a szenzációhajhászás nevében tönkretesznek életeket, vagy hogy erre van igénye a közönségnek...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #39662 üzenetére
"Vagy szokás szerint döntenek - a fő súly a latban a bőrszín és a főnök szerelme-e?"
A Te kis világodban ez biztosan így működik...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #39663 üzenetére
Lajos simán előzött volna egy fél méterrel beljebb. Nem érdekli, hogy Schumi húzza rá a kormányt...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #39593 üzenetére
"Motionnak régi kedvenc szokása a neki nem tetsző részletek figyelmen kívül hagyása("Massa és Webber nálam nem fokmérő ebben a témában.")"
Ha egy autó teljesítményét akarjuk megállapítani akkor nem azt a pilótát kellene figyelembe venni aki ki is tudta autózni azt ami benne volt a technikában?
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Nowhereman #39588 üzenetére
Az időjárás nem emberfüggő, a kiosztott büntetések igen. Ez bőven bebizonyosodott a 2010-es Monaco-i futamon, ahol a RC hibázott, és az egészet Schumacher torkán tolták le újabb szabálytalanságok árán.
Miért kínoznám a billentyűzetem? Arra van, hogy írjak rajta. Egy újabb felesleges (és enyhén lekezelő) megnyilvánulás, vagy nevezzük rossz viccnek...
Tavaj nem voltak a toppon, és nem is nagyon baxtatták őket. Nem úgy tavalyelőtt...
A Stefan GP csak egy kamu volt...
A HRT meg még mindig az...
Önkényesen és ostobán szelektálod a valóságot ahogy szoktad, hogy a kis világod ne sérüljön: de ezen szelektálás esetén mégtisztábban a Red Bull volt az egyedüli topcsapat.
Újabb fölöslegesen lekezelő megnyilvánulás... Vagy nálad ez az érvelés alapja?
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Intel Core i7-8700, i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E6410 - i5 I 4GB I 250GB I DVDROM I 14,1" WXGA I Garancia!
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest