- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Aktív témák
-
Zso2
őstag
válasz
grabber #45254 üzenetére
Engem egy színvonalas,hibátlan közvetítés érdekelne,amiben szakmailag se lehessen belekötni Csak én érzem úgy ,hogy Mezei szakmailag sincs közelebb,mint Gyula volt?
Eszméletlen hülyeségeket kezdett el már most is beszélni, az egy dolog ,hogy kimért és nyugodtan beszél,szerintem nem ez kell egy F1 közvetítésbe, hanem igenis egy előzésnél adja ki magából. -
TESCO-Zsömle
titán
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
grabber #41273 üzenetére
Azért rondák, mert a McLaren kivételével mindenki követte a Red Bull féle magas orr kialakítást, és most hogy az orrkúpnak alacsonynak kell lennie is maradtak a magas orrnál ameddig lehet és csak azt a részt tették alacsonyabbra, amit kötelező volt, míg a McLaren maradt a hagyományos alacsonyabb orrnál. A magas orr előnye hogy több levegőt tudnak az autó alá juttatni.
-
Avicularia
veterán
válasz
grabber #39853 üzenetére
Elegem van ezekből a hol működő de inkább hol nem streamelésekből. Az egész 2011-es évadot felvételről néztem torrent segítségével.Jó lenne inkább normálisan élőben,de ennyi pénzt nem fogok kidobni rá,mivel semmi mást nem nézek a tévében csak a forma-1-et
Ja az online közvetítés sajnos nem nézhető külföldről csak magyar IP-ről. Foci VB-t akartam néyni online a telesportról,de nem engedte külföldi IP-ről,proxykkal meg nincs kedvem sz@rakodni. -
D@ni88
addikt
válasz
grabber #38169 üzenetére
hasonlóan látom a dolgokat. Vettel tényleg kivételes tehetség, és az idei évet szépen hozta. De hozzátenném, hogy akár a magyarok Zsoltikája is behúzhatta volna a VB címet ezzel a kocsival, és ilyen hátszéllel. Ezzel együtt nem azt akarom mondani, hogy nem érdemelte meg a VB-t, meg hogy nem tett meg semmit érte, mert ha azt nézzük oda kell jutni egy top csapatba jó időben, és részt venni a fejlesztésekben, és amikor kell akkor kinyomni a szemét. De azért azzal sztem bárki belátja, hogy a Red Bull és a többi kocsi nem egy kategória, mivel a RedBullban szinte bármikor benne van +0,5s a többi csapathoz viszonyítva.
-
#16741888
törölt tag
válasz
grabber #38156 üzenetére
Schumacher idejébe néztél F1et? Sokkal-sokkal nagyobb fölényben volt 02ben és 04ben, igazán kompetens ellenfelek nélkül... ezzel szemben jelenleg 5 világbajnok van a mezőnyben.
Régen sokkal-sokkal kiszámíthatóbb volt hogy az lesz világbajnok akié a legjobb autó... 90es évek elején. Sennát a 94es szezon előtt elkönyvelték vbajnoknak, mert egy olyan autó volt az akkori Williams... Prost átült a Williamsbe 93ba hogy levezezésként vbcímet nyerjen, vbcímért jártak a Williamshez. Az jobb volt? Gyökeresen más szabályok voltak, és az erőviszonyok még kiegyenlítetlenebbek voltak ha valaki ott beltalált a fejlesztésekbe jó eséllyel több évig toppon volt. Lásd Williams!
Attól hogy te nem szereted a uriembert még nem kell sületlenségekkel vagdalkozni...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
grabber #38156 üzenetére
"de valami turpisság tuti van,mert olyan nincs hogy ne lenne.Az igazságot te se tudhatod,te is csak feltételezel.Én ebben hiszek,ha egy kicsit is valószínűtlenebb,mint amit mások állítanak."
Ez egy marha nagy önellentmondás. Az RB éppen annyira 'legális' mint a McLaren vagy Ferrari, csak valamit jobban csinálnak. Ezt annyira nehéz elhinni?
"Néha ennyi,és ki tudja mennyi van még benne,főleg ha láttunk már többet is."
Ha ma Vettel képes lett volna 5 tizeddel megverni a McLareneket, akkor annyival veri meg őket. Vagy gondolod hogy belőtte a kezét meg a lábát másfél tizedre? Amit a gyorsköréből láttunk (utolsó pár kanyar), az alapján igencsak megfeszült ezért a pole-ért..
Érdekes hogy pl. BBC-n Brundle, DC, Eddie Jordan és többi szagértő nem fikázza folyamatosan Vettelt, hanem elismerik azt a teljesítményt amit nyújt... nekik talán egy kicsit több háttérinfójuk van véleményt alkotni, mint nekünk.
-
JColee
őstag
válasz
grabber #38156 üzenetére
Úgy veszem észre, hogy neked nem az F1-el van a bajod, hanem vettellel. Ez viszont egyéni szociális probléma.
A sikoltozása meg csak futam után van, szóval fogod, és lenémítod amikor célbaér. Másnak (pl nekem) meg ezt a sok rinyálást fárasztó olvasni, hogy má meginazavettelnyerteazidőmérőt, és kitudjamennyivanbenne, vagy redbullcsal). -
Motion_Blur
félisten
válasz
grabber #38154 üzenetére
"Lehet,hogy a RedBull cheatel és emiatt olyan gyors a Fettelke."
"Dönti a rekordokat ellenfél és erőlködés nélkül,ami hol ér fel akár MSC-Hak párhaccal.Sehol,így a rekord is annyit ér.Az egész haláli,őszintén."
Akkor nézd meg hogy pl. Mansell 1992-ben hogy állított fel rekordokat. Nem volt ritka hogy időmérőn 2mp-et vert a Williams-el a többiekre akkora előnyben volt az autó miatt. Vettel 1-2 tizedes előnye hol van ehhez képest?
-
proof88
addikt
válasz
grabber #36021 üzenetére
a katonák is megsérülhetnek, a tűzoltók is, a rendőrök is, az autóversenyzők is, nem tudom mi a probléma. Aki autóversenyzőnek megy, tudja nagyon jól hogy életveszélyes. Ez az egyik. A másik, hogy attól függetlenül hogy elöl vagy hátul autózol, a pilóták igenis élvezik azt ha egymással küzdenek. Lehet hogy a nézőknek az a fontos hogy sírjunkegyüttdeszarhogyvetteltnemlehetmegverni, én azért szoktam olyan nyilatkozatokat is olvasni hogy x meg y mennyire élvezte a futamot a fostalicska kocsiban hátul, mert csatáztak egymással, stb. Hidd el, egy verseny egy versenyzőnek csak akkor fos, ha légüres térben megy. Mindenki azt szereti ha akció van, még akkor is ha 26 körön keresztül nem tud előzni és rohadt frusztrált lesz. Nyilván egy Lotusnak nem a Red Bull a közvetlen ellenfele, ettől függetlenül ők is jól szórakoznak amikor jobb eredményt érnek el mint pl a Sauber. Mellesleg úgy gondolom mindegyik pilóta jól fizetett, még az is aki nem kifejezetten sztárpilóta egy top csapatban.
-
attisx
addikt
válasz
grabber #36033 üzenetére
"Kers->10sec"
Még jobb lenne, ha KERS-> dupla teljesítmény és 7-8 perc az egész versenytávra. A jelenlegi X sec/kör formában nincs sok értelme, mert szinte mindig mindenki ugyanott nyomja a gombot.
Hasonló módon a DRS-et is újra lehetne szabályozni, pl. 20 darab szárny aktiválás (a pálya tetszőleges részén)/ verseny.
Aztán mindenki úgy osztaná be a segédleteit, ahogy tudja/akarja, lennének stratégia különbségek, és a védekezőket sem kellene mesterségesen kiszolgáltatni a támadóknak.
Szerintem...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
grabber #35993 üzenetére
"Kitaposott ösvényen bárki tud menni,de ösvényt csinálni,még ha lehetetlen is,azt csak Hamilton tud."
Írod ezt egy olyan versenyzőről aki pályafutása során minden szériában a csúcstechnikát kapta a segge alá. F1-be is ugyebár rögtön top autóba ült.
Most nincs alatta a legjobb autó (csak a 2. legjobb) és látjuk mennyire tudja kezelni a helyzetet...
-
PazsitZ
addikt
válasz
grabber #35993 üzenetére
Anno mindenki Hamire izgult rá, amikor megérkezett és egy jó kocsiba rakták be. Aztán mióta nem olyan gyors az autó, másabb eredmények születnek, "maybe, it's 'cos I'm black"
Most épp Vettel a király a divatdrukkereknek, de ha véletlenül nem az RBR lesz a leggyorsabb autó, majd meglátjuk mi lesz, megtanul-e addigra előzni vagy ő is inkább dodzsemezni fog, mint anno Törökben.
-
kukinyo
addikt
válasz
grabber #30221 üzenetére
Hogy ki kinek szokott neki menni azt nem érdemes vitatnunk.
Most Button volt a hunyó,60 százalékban.De ott van még 40%.Mit képzel ez a hami?
Ő jön és mindenki takarodjon le a pályáról.Ha nem fér be,fékezzen.A védő egyszer irányt változtathat.Button (és a többiek) meg is tette.
Vettel egy nagyon fejlődő képes pilóta,remélem nagyon sokra viszi.
És nem csak a negatív tulajdonságairól lesz híres mint hami. -
kukinyo
addikt
-
Mika1227
őstag
válasz
grabber #30170 üzenetére
Maximálisan egyetértek!
Annak ellenére, hogy Vettel jó pilóta csak a nyomást nem bírta, legalábbis most!
Én nem vagyok Vettel ellen, tényleg jó de hát azért ezt illet volna behoznia az első helyen vagy legalábbis nem hibázni és ha az egyenesben elmegy Button arról már nem Ő tehet de így azért........ -
#16741888
törölt tag
válasz
grabber #27873 üzenetére
Jó hát tavaly évzárón Alonso volt jobb helyzetben, de hát ugye Petrov... még őt sem tudta lehagyni.
Ott viszont kellett volna valamit tenni, de hát ugye nem ment.
Csak azt nem értem ha annyira csak az autó, Webber miért nincs ott folyamatosan a második helyen? Ja, tudom mert neki rosszabb az autója.Marhaság, egész egyszerűen fejben nincs egyben, ha rosszabb is az autója amit kétlek a különbség 10%on belül van, ami még mindig bőven második hely a többiekhez képest. Why not??
Ezzel csak azt akarom mondani hogy az hogy Vettel itt tart kurvára a kettő kombinációja, pilóta+autó, de csak autóval nem megy.
-
SzalaiG
addikt
-
#95904256
törölt tag
válasz
grabber #14745 üzenetére
Csak most láttam a Vettel-Webber ütközést. Elég egyértelmű, hogy Vettel elkapkodta a dolgot. Még rengeteg hely volt a bal kanyarig. Ott is megoldhatta volna, hogy egy rövid féktávval kitessékeli a pályáról Webbert. Nem is értem miért húzta rá a csapattársára az autót fél autóhossznyi előnynél. Webber sem olyan ijedős.
-
ABE
őstag
válasz
grabber #14745 üzenetére
Én úgy látom Webber fedélzeti kamerájából, hogy amikor már mellé ért Vettel, akkor már nem húzta rá, hanem ment egyenesen, és Vettel húzta rá, miközben ment volna jobbra. Vettel nem számított rá, hogy Webber keményen védeni fogja a pozíciót, Webber meg arra nem számított, hogy Vettel ennyire erősködni fog. Tekintve, hogy Vettel nem az ideális íven volt, nem "volt meg" neki még Webber, hiába volt előrébb, így inkább Vettelt mondanám hibásnak, mivel versenyről van szó.
-
HERR Z
veterán
válasz
grabber #14774 üzenetére
tudtommal senki se kérte meg vettelt hogy azt a 1.5-2mp-es hártányát dolgozza le, én ott szóltam volna rá hogy őrizd a poziciókat
1-2-be más csapatnál ment/megy az hogy amilyen sorrendbe vannak az marad a verseny végéigvettel szopóágon van mondjuk 3 verseny óta szóval valamilyen szinten az ő része is érthető lenne, de akkor meg szedje magát jobban össze szombaton
-
PazsitZ
addikt
válasz
grabber #14761 üzenetére
Mondom én, csak kihozzuk, hogy Vettel ellen nem szabad védekezni és simán el kell engedni
(#14765) HERR Z: "nem az az optimális ív" nem az, egyenesen ment tovább=védekezett.
De most már értem, legközelebb félre kell állni, hogy szépen el tudjon menni Vettel, ha már az előzés nem megy. -
Finwe
őstag
válasz
grabber #14745 üzenetére
Sokszor megnéztem. Szerintem Vettel jól csinálta. Én a helyében szintén nem gondoltam volna, hogy Webber ot marad ha már jócskán előtte vagyok. Webber pedig szemét volt. Mire észrevette Vettelt már mellette volt és erre megpróbálta leszorítani. Látni, hogy folyamatosan nagyon finoman közelít a pálya bal oldali széléhez (vagy attól nem tartja a távolságot) és mikor jön a kanyar ő még mindig ott van, nem is foglalkozik a kanyarral. Nem is tudom mit gondolt, ha ott marad és nem mennek össze akkor sem tud elkanyarodni. szerk: na jó lehet el tudott volna még kanyarodni. Valószínű, hogy a két autó az egyenes elejétől nem tökéletesen párhuzamosan haladt, hanem szöget zártak be egymással ami a kanyar elején metszette egymást. Még ez lehet de ebben az esetben is Webber nézte be a helyzetet Vettel meg az előzést.
Finwe
-
válasz
grabber #14745 üzenetére
Webber 60% mert ha nem tart rá és nem védi ennyire a pozícióját nincs baleset.Nincs verseny,de ne a csapattársával tegye ezt.
Vettel 40% mert mielőtt jobbra húzza kicsit a kormányt mehetett volna egyenesen,mert elfért volna,csak nem akart rossz ívben kanyarodni,pedig aki előz annak néha kell.MS 100% mert ha tegnap nem csúszik ki,akkor Vettel elől végzett volna és nem lett volna baleset
-
Peat;)
veterán
válasz
grabber #14745 üzenetére
Mivel csak egy sima kényszerítős pozícióvédés volt, ami egy figyelmetlenség miatt alakult ki: baleset felelőse Vettel, mert látta hogy Webber védi az ívet.
A figyelmetlenségért mondanám hogy fekete pont Webbernek, de pontosan azt csinálta utána amit kell és meg is tartotta volna a helyét.
Igazából Vettel onboardja sokkalta beszédesebb...
-
Ijk
nagyúr
válasz
grabber #14745 üzenetére
Mindketten hibásak.
Vettel elindult befelé, Webber pedig jogosan tartotta a kocsit egyenesen, viszont amikor látja (mert ő látta) hogy ott a kerék 2cm-re és közeledik, akkor kikapcsolhatta volna az automata piltótát és húzhatott volna egyet befelé. Mert itt nem a jogosságról van csupán szó, hanem a baleset megelőzéséről is, márpedig azt Webber látta. Úgyhogy Vettel 60%, Webber 40% -
JJános
addikt
-
Oliverda
titán
válasz
grabber #14745 üzenetére
50-50 százalék szerintem. Az mondjuk tipikusan Webber-re vall hogy nem enged egy centit sem. Volt már pár olyan baleset ami hasonló okból alakult ki.
Peat: Az megint más kérdés hogy miért csúszott meg.
Azért volt még pár (szerinted) agresszív megmozdulás a futamon. Pl. a Petrov-Alonso. Már ha szerinted ezek annyira agresszívnek számítanak.
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
grabber #11503 üzenetére
Következményekkel járó figyelmeztetés a büntetés. Le lehet nyugodni, mindig is lesznek szabálytalanságok, de a büntetésekre van joggyakorlat, nem jár minden szabálysértésért egyből áthajtásos. Ez így ésszerű és következetes, enélkül Vettel győzelmét is már elvették volna.
-
hunnylander
őstag
válasz
grabber #11492 üzenetére
Ki is csinált ilyen vétségeket az elmúlt években?
Pl. Webber Interlagos, Kobayashi Interlagos, Webber Nürburgring.
Ki is kapott áthajtásost vagy stop-and-go-t?
Nincs több kérdésem!
Az FIA nagyon helyesen csínján bánik a drasztikus büntetésekkel, mert kárára van a versenyzésnek. A figyelmeztetés is büntetés és vannak következményei (pl. hogy következő vétségnék jön a szigor), de én nem emlékszek rá, hogy az elmúlt évtizedben áthajtásos büntetést adtak volna ilyenekért. Todt óta pedig új éra van, de már tavaly is mondták, hogy elég a beteges büntetésmániából.
-
Oliverda
titán
válasz
grabber #11492 üzenetére
Látom a Palik féle hülyeséghipnózis nálad is beütött. Petrov első kereke még méterekre volt attól hogy egyáltalán Hamilton hátsó kerekének vonalához érjen. A feljebb linkelt három esetből pedig simán lehetett volna ráfutásos repülés ha valamelyik fél nem veszi el. Raikkonen szárnya le is tört. Persze elvakult pelenkás anti-Hamilton-oknak hiába mond bármit az ember.
Nem az számít hogy mennyire látványos. A leszorítás sokkal veszélyesebb és szabálytalanabb mint a mostani eset.
-
válasz
grabber #11405 üzenetére
Na de akkor sem sokkal szarabb pilóta, mint Lonzi. A múltkor is, és most is Alonso mögül rajtolt, és mindkétszer elé került. Ha annyival jobb lenne Alonso, mint ahogy itt páran magasztalják, akkor nehogy már az okozzon neki gondot, hogy nem bírja megelőzni. Hamiltont se szokta érdekelni, hogy Buttont előzi. Oké, csapattárssal óvatosan kell bánni, de ha én 2 másodpercel gyorsabb vagyok nála, nehogy már ne tudjam simán megelőzni.
Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Linux kezdőknek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Formula-1
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- YouTube
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo 13 Core i3-7100 Cpu laptop eladó
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest