- Telekom mobilszolgáltatások
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
-
icon
senior tag
válasz
Vandit. #26050 üzenetére
Hamiltontól ez a magatartás nem áll messze, emlékeztetnék mindenkit a tavalyi Japán nagydíjon látottakra. Engem felháborított az is, meg hogy egyből beleülhetett egy jó autóba...
Normális pilóta bekanyarodott volna Kimi után abba a nyamvadt kanyarba, ment volna mögötte, látszott az hogy jóval gyorsabb a Meki a vizen, lett volna 2 köre megelőzni.
Egy dologra azonban jó volt a történet, legalább a műsoridő rövidebb volt az egy himnusz miatt...
Nem vagyok Kimi rajongó, főleg nem Ferrari (Schumi óta nem), csak egy ember aki sose szerette, ha valaki pofátlanul viselkedik.
Amúgy minden elismerésem a BMW-nek, húztak egy lapot 19-re, és bejött.
-
Peat;)
veterán
válasz
Vandit. #26050 üzenetére
Kimi alatt egyébként már a kigyorsításnál is megmozdult az autó, ha az nincs akkor lehet hogy pont elég Hamilton lassítása. Így viszont teljes terjedelemben a helyet csak nagyon rövid ideig adta át, 2 másodperc mondjuk. Ez meg az illetékesek szerint nem olyan visszaengedés ami a szabálynak megfelel. Az egész szitu azért ennyire kérdéses mert két, az adott körülmények között teljesen másképpen viselkedő autóról van szó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Vandit. #26050 üzenetére
Ezt most csak azért nem fűzöm az elözőbe, mert az már így is sok lett kicsit.
Szal 6km/h sebességkülönbség az nem kevés..gyakorlatilag mondhatnám azt, hogy mivel Kimi kb. ennyivel volt lassabb az egyenesben az aerodinamikai beállításai miatt, ezért tudott gyorsabb lenni a pálya leszorító erőt igénylő részein.
Ezt jelentheti 6km/h feláldozása.Ettől függetlenül a versenyző ítéli meg, és lám elég is lett, hiszen azon a távon Kimi elől Kimi mögé került...ha Kimi technikája lehetővé tette volna hogy mögülle legyorsulja Hamilton-t, akkor a célvégi elfordító után ezt láttuk volna..de nem.
a motorhang.
..hát erre most nem írok semmit, tömörített felvételeken nem véleményezek. -
válasz
Vandit. #26041 üzenetére
"befordulhatott volna ha akar"
Aha igen, sőt akár visszafelé is elindulhatott volna. De ő nyerni akart.
[link]
Tudom, hogy szar a felvétel, de a lényeg kivehető és pont a kanyarlevágás előtti pillanatot mutatja.
Szerinted a jelen élversenyzői közül hányan fékeznének, hogy besoroljanak a ferrari mőgé és hányan vágnák le a kanyart? Szerintem egyértelmű..... -
#70869248
törölt tag
válasz
Vandit. #26041 üzenetére
Nem azért répaság, mert nem egyezik az enyémmel, én kifejezetten szeretem ütköztetni a nézetem, mert taniulok belöle.
...hanem mert állítasz valamit amit nem tudsz alátámasztani...akkor idézem mégegyszer:
"Szabályosan gyorsult szó nem volt elengedésről, mert kimi legyorsulta ergo nem engedte el"Ahoz hogy azt állíthasd hogy 'szabályosan gyorsult'..ahoz neked ezt tudnod kellene, de ugye miből...egy 6 vagy 7km/h-s sebességkülönbséghez nem kell fékezni, elég egy kis gázelvét.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Vandit. #26026 üzenetére
Nem nagyon szoktam ilyet írni, de ez elég nagy hülyeség...mármint hogy szó sem volt elengedésről, hanem Kimi legyorsulta...
idézek inkább pontosan töled:
"Szabályosan gyorsult szó nem volt elengedésről, mert kimi legyorsulta ergo nem engedte el."Szal ez elég nagy répaság, azért figyelni kellene hogy milyen messze mész, mert azért a vélemény minősít.
Engem már lassan emnlékeztet ez a dolog, a medve a vakond meg a kölcsönkérendő ásó kalandjára, ahol a medve addig hajtogatta hogy ez lesz, az lesz, hogy mire a vakond kijött a kopogtatásra a medve elküldte a 'nyjába.Hamilton elengedte Kimi-t...látszik a tempóján,..egyébként is mőtöl gyorsulta volna le Kimi amikor Hamilton ráesett tempóban a jobb tapadása miatt? Kimi maga nyilatkozta hogy nem volt igazán rendben az autó egyensúlya..a tapadásról nem is beszélve.
Hamilton ráesett Kimi-re a 'buszmegálló' sikánjának féktávján, megpróbált be is menni, mert nem tudta hogy Kimi mennyire küszködik az autóval..de Kimi annyira azért nem küszködött hogy ne tudja zárni Hamilton előtt az ívet.
Hamilton vágott...itt most lehet okoskodni, hogy fékeznie kellett volna, én sem fékeztem volna..abból bármi lehet, nekicsúszok-megpördülök mittomén,...a szabályok értelmében igen is lehet vágni ha a versenyző erre kényszerül, helye nem volt az ziher...és én láttam már vágni így száraz körülmények között is, csak nem volt belöle előnyszerzés..ez a sikánvágás lehetővé tette ezek a körülmények között.
Jó hogy azt nem mondják páran, hogy ha a rázókövön fordul tuti megpördül....ergo egy megpördülésnyi időt kellett volna visszaadnia Kimi-nek...Maga elé engedte, még Massa (és többen mások) is elengedésről beszélnek.
A vita azon van, hogy mégis bármilyen formában profitált-e a vágásból..mert ha a legkisebb mértékben is igen, akkor büntetni kell.
Mivel külső ívről támadó ívre ment, így egyértelműen keresztezte Kimi versenyvonalát, és innen lehet beszélni szélárnyékról...lehet beszélni róla, én nem tagadom hogy minden autó mögött létezhet szélárnyék..Kimi mögött is volt, és így azt sem tagadom hogy erre alapozva meg lehet óvni.
Nekem az összes felszedett (vagy képzelt) versenymegítélésem azt mondja hogy nem volt olyan mértékű szélárnyék ami azon a távon annyi idő alatt előzéshez segítette volna Hamilton-t. Sztem féktávon előzte meg, és ehez támadó ívre kellett kerülnie...de hogy Hamilton nem engedte el, hanem Kimi legyorsulta....
-
válasz
Vandit. #25964 üzenetére
Jó sok butaságot belegyömöszöltél két mondatba......
"lajoska nem akarta bevenni a kanyart "
De bizony be akarta venni, ám kimi tökéletesen kiszorította a pályáról."mert tudta ha beveszi, akkor Kimi elhúz."
Aha, gondolom nem láttad a futam utolsó 5-6 körét. Mert abból kitűnik, hogy Kimi max. repülővel tudott volna elhúzni a sokkal gyorsabb Hamiltontól."Csak nekem tűnik úgy, hogy nem nagyon vette el a gázról a lábát az úgymond elengedésnél??"
Igen csak neked! Ha nem veszi el, hogy került volna néhány méteren belül Kimi mögé?
És mi az, hogy úgymond elengedés? Kimi elé került, tehát elengedte. Ez világos! -
sh4d0w
félisten
válasz
Vandit. #25896 üzenetére
Dávid Sándor, a "hozzáértő"... Ott letette tavaly a névjegyét, amikor kijelentette, hogy nem számít a gumi, nem számít a motor, nem számít a kasztni, csak a pilóta számít... Igaza lenne, ha a GP2-ről beszélt volna, de Forma-1-hez hívták a stúdióba... Aztán amikor még augusztusban is azt írta, hogy Kimit meg kellett volna büntetni a monacói balesetért, akkor reméltem, hogy többet nem hívják meg a reteklubba, mert vállalhatatlan... de remélem, most már többet tényleg nem látjuk viszont a "szakértő urat".
-
hunnylander
őstag
válasz
Vandit. #24250 üzenetére
Ha Kimi feltamad es veri Massat, az is Lewisnak kedvez. Minden, ami miatt a Ferrari kesobb jeloli ki a VB aspiransat (Massat), Lewis malmara hajtja a vizet.
Lesz meg egy-ket Meki gyozelem az iden, tobbnyire Lewis altal elkovetve, ehhez mar csak nehany 3-5. hely kell es; object: completed, mission: accomplished.
-
Peat;)
veterán
válasz
Vandit. #23994 üzenetére
Nem mind1?
Nem értem a ferrarit minek gizdázni ilyen logó világító ufoszarokkal, várható volt hogy valamikor valaki hibázni fog. Ha egy ember ott áll előtte, majd a képébe tartja a nyalókát azért az nagyobb hatást vált ki mint egy megfektetett, meglógatott (szado mazo)közúti lámpa. Persze a nyalókás ember is hibázhat, de egy f1-es pilóta, ha rossz futamot fog ki hamarabb hibázik mint a nyalókás.
23989: Az elég beszédes, hogy a torró elveri a red bullt, amin valószínűleg van egy két olyan fejlesztés amit torro meg sem kapott. A rönyó ennyivel le van maradva motorban a ferraritól, így könnyen lehet hogy a legerősebb motor az olaszoké. Csak néha füstöl.
mod: némá először étünk egyet valamiben
-
D@ni88
addikt
válasz
Vandit. #21294 üzenetére
[Jövőre a Mclaren a fekete színt fehérre váltja kocsiján, így a rasszizmus elleni küzdelem zászlóshajójává válhat
]
Milyen dolog már ez hogy feketés kocsiba kell versenyeznie, felháborító, gusztustalan sztem
íj csúf módon megkülönböztetni -
D@ni88
addikt
válasz
Vandit. #21292 üzenetére
hát erről van szó, ha valaki olyasvalaki mondja akkor
de ha nem Hamilton szurkoló mondja akkor egyből fúúú rasszista g**iamúgy meg aki kampányol a rasszizmus ellen az teszi a legnagyobb kárt. sztem
mert ez úgy működik mint a gyereknél, amit tiltanak azt annál jobban csinálja.
És ti kavartok nagy port neki. nagyobbat mint Kova
amúgy meg hogy megkülönböztetés, én már komolyan elgondolkoztam azon hogy kissebséginek vallom magam
fősulin sokkal jobb módban élő kissebségi társam olyan szoctámogatást kapott, pedig nem volt hátrányos helyzetű nem volt sok testvére, jól kerestek a szülei, csak hát kissebségi és így többet kapott nálam 10k-val szoctámot, pedig hát mi "szegényebbek" vagyunk
amúgy nincs vele semmi gondom, jófej
de ezt csak említésként mondom, hogy azért ha egyenjogúságot akarnak akkor legyünk egyenjogúak sztem -
D@ni88
addikt
válasz
Vandit. #21284 üzenetére
Arab csajoknál nincs megkülönböztetés, mind1iken ugyan olyan lepel van
meg hát szegény Hamike meg van különböztetve. Ezért kezdjünk el kampányolni hogy mindenki Mclarenbe üljönés olyan sárga okádék sisakja legyen.
Meg hát megkülönböztetés, ne legyel első helyezet, hanem mindenki első
lépten nyomon megkülönböztetésbe ütközöl.
és az hogy feka ugyan annyira megkülönböztető mint a fehér -
PazsitZ
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
Vandit. #20587 üzenetére
Mert pl. nincs egy deka Ferraris se, es mclarenes linkeli a kepeket.
Pont az ilyen hszekre nincs szukseg, amive te beroffensz ide, mert nem szakmai, csak kotekedo. Szakmai temaba nem tudsz beleroffenni?
Mivel a McLaren szolgaltatja eddig a teszt lenagyobb erdekesseget, a Mekis fotok szakmai jelleguek, fejlesztesekkel kapcsolatosak, es masokat is erdekelnek. Vagyis belinkeltem izibe, mihelyst felfedeztem. Mas F1-es forumok is pont ettol hangosak jelen pillanatban vilagszerte.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Vandit. #18374 üzenetére
Nincsenek egálban, az akkor lenne, ha vki idén öt lökni ki az első 2 hely vmeikéről...
Mellesleg ez a Kubica kicsit elszált magától, a teljes cikket, most nem dobom be:
Úgy nyertem Kanadában, hogy tavaly óriási balesetet szenvedtem itt, és a győzelem volt az idei célunk... Megcsináltuk, és vezetem a pontversenyt, ezért remélem, a csapat 100 százalékos támogatást fog nyújtani, hogy az utolsó futamig megőrizhessem az elsőséget" - mondta Kubica a verseny utáni sajtótájékoztatón.
"Végső soron mindkét pilóta a csapatnak szerzi a pontokat, de hét futam után vezetem a világbajnokságot, Ausztráliát leszámítva a 4. hely a legrosszabb eredményem, és most már talán a kvalifikációkat tekintve is a legjobb vagyok a mezőnyben, így azt mondanám, hogy igenis nyomulnunk kell."
Kubica útja akkor nyílt meg a győzelem felé, amikor a 30. körben Heidfeld elengedte őt. A német egy kiállásos taktikája miatt lassú volt ekkor, míg neki igyekeznie kellett, hogy elég előnyt szedjen össze második tankolására. Ekkor persze még senki sem sejthette, hogy a diadal kettejük között fog eldőlni, azaz Heidfeld első futamgyőzelmének int búcsút, amikor nem gördít akadályt Kubica elé.
A lengyel úgy véli, csapattársa helyesen cselekedett. "A jövőben talán nem adódik újabb esélyünk, ezért ezt kellett kihasználnunk" - szögezte le. - "Talán öt versenyen át nem lesz újabb lehetőségünk, ha viszont van, arra le kell csapnunk."
Kubica egyébként viszontagságos úton jutott el a győzelemhez. A 18. körben éppen tankolni készült, amikor beküldték a Safety Cart, a kerékcsere után pedig kis híján az ő autóját trafálta el boxkijárat piros lámpáját negligáló Lewis Hamilton.
"A helyzet hasonlított a tavalyira, amikor ugyancsak a biztonsági autó alatt álltunk ki, és villogott a piros jelzés" - idézte fel Kubica. - "Tavaly (Giancarlo) Fisichella és (Felipe) Massa hajtottak át rajta, és én elsőként lassítottam. Most Kimi (Räikkönen) és én fej-fej mellett álltunk meg, majd néhány másodperc múlva Lewis padlógázzal megérkezett, és eltrafálta az autóját. Köszönetet kell neki mondanom, hogy Kimit választotta, nem engem."
-
hunnylander
őstag
válasz
Vandit. #15722 üzenetére
Egyeni szoc problem? Mekkora tahosagokat beszelsz. A gumi azt nem birta, hogy Lewis atmegy vele a nyolcas kanyarban, ott nem is fekez vele, te nagy szakerto. Egy ketkiallasos atlagos etapnal kifaradt volna a jobbelso gumiabroncs oldalfala es megnott volna a defekt valoszinusege. Maga a Bridgestone nevezi a problemat konstrukcios eredetunek.
A problemat Kimi McLarenes motorhibaihoz hasonlitanam. A motornak birnia kell ha a pilota tisztessegesen versenyzik vele, a guminak is birnia kell, ha tisztessegesen versenyeznek vele, egy ketkiallasos gumitaktika nem extrem hasznalat, es a guminak csak kopnia szabad kifaradnia nem, mert azzal eletveszelyesse valik.
-
hunnylander
őstag
válasz
Vandit. #15720 üzenetére
Mar leirtam parszor a kerdeseidre a valaszokat, amiket a Bridgestone-os nyilatkozatokbol is kihamozhatnad, ha venned a faradsagot az elolvasasukhoz, csak nehany mondat. (Bar ezek szerint te sem tudsz angolul. Sajnalom, akkor minek foglalkozol a temaval, ha le vagy benne maradva? Mindenki en ragjam a szajaba?)
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Vandit. #4083 üzenetére
Azért van két fő részre osztva.
Nem száll(t) rád senki, csak fórumozzunk kultúráltan egymás és mások személyének tiszteletben tartásával.Egyébként a cikknek (amit egy Kimi fan írt) ez a záró mondata:
Lewis Hamilton Interlagos-ban csinálhat bármit, jegyet válthat a két Spyker közé, kicsúszhat a felvezető körében, vagy elviheti magával a McLaren teljes tankolóberendezését, amit idén, újoncként elért, az akkor is örökre maradandó lesz. -
hunnylander
őstag
válasz
Vandit. #3934 üzenetére
Az lényegtelen, hogy nem sikerült, de a felvételek azt mutatják, hogy megpróbálták, és a kiemelő jármű még sehol sem volt. Hamilton nem akadályozta a pályamunkásokat, és előre nem lehetett mindent tudni, hogy mi sikerülhet és mi nem. Már az is baj, hogy megpróbálták? Szerinted más versenyző hipp-hopp kiugrott volna detto ilyen helyzetben? Michael is hogy kiugrott annakidején, nem? (Az is szabályos volt, és ebbe se kéne belekötni.)
-
PazsitZ
addikt
válasz
Vandit. #3819 üzenetére
Én úgy kérdezném: Miért, tehetségesebb Hamilton,mint a többi pilóta?
Nem megy ez a fogadalom -
hunnylander
őstag
válasz
Vandit. #3806 üzenetére
Olvass már utána Hamilton F1 előtti pályafutásának.
Keményen megdolgozott azért, hogy idén már az F1-ben lehessen, és hogy egyből a nevelő csapata autójába ülhessen. Azért is keményen megdolgozott, hogy vezesse a VB pontversenyt, ha Brazíliában megnyeri, meg is fogja érdemelni!
Csak egy érdekes adalék. Schumi már 2001-ben megtippelte LH-ról, hogy a jövő nagy F1-es egyénisége lesz. Abban az évben épp Nico Rosberg csapattársát alázta és maximális pontszámmal nyerte azt a szériát amiben akkor versenyzett.
Tanulj meg több tiszteletet kimutatni Hamilton méltán elismert sportteljesítményei és kivételes tehetsége iránt, vagy takarodj ebből a topikból! Tudatlan és Hamilton gyűlölő hozzászólásaiddal (ez már a sokadik) rontod a topik színvonalát és sokunkat felháborítasz. Én sem szidom egyik pilótát sem, még ha nem is kedvencem, akkor se.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Vandit. #3806 üzenetére
Így is van. És Schumi nem csak a Ferrarit virágoztatta fel, hanem anno a Benettont is. Mert ugye azzal is VB volt, nem gyenge mezőnyben. Mikor Alonso a renaulthoz került olyan szinten voltak, mint most a BMW. Akkoriban a Hondával voltak egy szinten. És Alonsonak is köszönhető, hogy a renault világbajnok tudott lenni. És most részben Alonsonak is köszönhető, hogy a McLaren ilyen jó, mert egy csomó tudást hozott a renaulttól. Hamilton meg idejön, és egyből a mezőny legjobb autójába ülhet be, és ő nem tett semmit a csapatért.
-
AMD Power
titán
-
bnss
veterán
válasz
Vandit. #3602 üzenetére
Arra én is kíváncsi lettem volna, hogy akkor milyen vita lett volna, ha még pontot, esetleg pontokat szerzett volna Hamilton. Nem is beszélve arról, ha esetleg azzal, vagy azokkal a ponttal/pontokkal nyerte volna meg a VB címet. Ez még érdekes lett volna. De ez nem számít, csak Brazília.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Vandit. #3580 üzenetére
Miért is tennék vissza daruval?! Az nem önerő. A betolás még belefér, de egy másik jármű használata.
Erre fel, mundjuk a cél előtt elfogy az üzemanyaga 200m -rel, akkor a pályabírók majd segítenek neki betolni a célig, hogy világbajnok legyen.Ez nonszensz.
Egyszerűen béna volt és kész. És európában se kellett volna visszarakni... Ott is béna volt, érdekes Kimi és Fernando nem csúszott ki.
-
parandroid
félisten
válasz
Vandit. #3575 üzenetére
Vettel teljesítménye egyértelmű. Gratula neki, remélem elkerüli a rosszsorsát, és tényleg kap valami rendes helyet jövőre, ahol továbbra is bizonyíthat. Van mit bizonyítania, a múlt heti csorbát is ki kell még köszörülnie, sokat kell még tanulnia. De ezt felhánytorgatni neki, butaság lenne, másrészt ezzel ő is tisztában van, gondolom.
A második mondatoddal kapcsolatban: hasonló következtetést vontunk le, úgy nézem.
p
-
parandroid
félisten
válasz
Vandit. #3555 üzenetére
Mit tett le az asztalra? Attól, hogy te nem tudod, hogy mit csinált a F1 előtt, nem jelenti azt, hogy máshol egy kis senki volt. Egy akkora csapat, mint a McLaren, nem fog odaengedni a rajtrácsra egy senkit, amikor válogathat az aktív legjobb versenyzőkből, akik mögött már ott a rutin, a tapasztalat, és az elért eredemények. Nem ezt tették, és hidd el, jó okuk volt rá. Ez nem az a csapat, ahova apuci bevásárolhatja a csemetéjét, haddd gokartozzon a kiscsávó, ami egy sereghajt csapatnál még működik. A McLaren saját jól felfogott érdekében csak olyavalakit fog az autóba ültetni, akinek esélye is van nyerni azzal az autóval. Mindezek tükrében azt kell mondjam, hogy akár Alonso éves teljesítményéhez viszonyítva is (aki azonos autóval ment egész évben, ezért viszonylag könnyen hasonlítható), hozza azt a szeintet, amit elvártak tőle, sőt, az elvártnál jobban teljesít. Személyes véleményem szerint ez túlmutat a szerencsén. Tehetségkutatásnak hívják, és külön embert, teamet tartanak rá a csapatok (nem csak a F1-ben).
De ezért utálni valakit, rendszeresen végigszidni minden versenyen, és azt kívánni, hogy essen ki?
Azért sarkítok mert ez az egész egyszerűen nem fér a fejembe...
Ismétlem: nem vagyok Hamilton-drukker, van még egy-két szezonja, hogy bizonyítson, de ez az ellen-drukk ez nagyon nem tetszik. Kezeljétek fenntartásokkal, várjátok meg, amíg bizonyít, de pár verseny után így utálni valakit, erre Hamilton nem szolgált rá.
p
-
IRON STORM
őstag
válasz
Vandit. #3553 üzenetére
Tény hogy beleült a jó autóba, és abban is biztos vagyok ha nem Alonso a csapattársa , nem biztos hogy itt áll. Gondolok itt a beállításokra. De azért el kell ismerni tud valamit. Most viszont hibát követett el, korábban ki kellett volna jönni gumiért.
És mivel Ferrari drukker vagyok, üvöltöztem amikor kiesett.
-
parandroid
félisten
válasz
Vandit. #3527 üzenetére
Nem érdekel különösebben Hamilton. Tehetséges, fiatal, elért, amit elért egy szezon alatt. Azzal van bajom, hogy akkor vagytok elégedettek, ha mindenki kiesik, aki nektek nem szimpatikus. Gusztustalan hozzáállás.
Annak idején gyűlöltem, hogy Schumacher 'minden' versenyt megnyer, irritált az önelégült képe, de elismertem, hogy zseniális versenyző, és sokakkal ellentétben eszembe sem jutott at kívánni neki, hogy essen ki.
Kívánd azt, hogy jöjjön valaki, aki még tehetségesebb, és versenyben megveri.
És nem, ez nem szerencse kérdése. És bírom Raikkönnent, nagyyon jó pilóta, és még szimpatikus is, ugyanezt el tudom mondani Hamiltonról is, Alonsónak a személyiségével komoly problémáim vannak, de zseniálisan vezet, Massa szimpatikus figura, de a tehetségében kételkedem. Mindemellett felőlem bármelyikük lehet bajnok, de a legelégedettebb akkor lennék, ha ehhez nem kellene senki kiesése. Döntsék el versenyben, hogy ki a legjobb.
Egyébként mindettől függetlenül ez egy jó szezon, izgalmas, fordulatos, és akárki nyer, büszke lehet rá, hogy ezt a mezőnyt megverte. És ehhez a szerencsének semmi köze.
p
-
hunnylander
őstag
-
Peat;)
veterán
válasz
Vandit. #1143 üzenetére
Előnyt szereztek, de inkább pl a Ferrari padlólemezének kivégzésével mintsem egy másolt autóval amit még mindig divat hangoztatni. Azt meg fia tiltotta be végül a mclaren hisztije miatt és lett mindenkinek az új előírásnak megfelelő cucc. Nem tudhatjuk hogy mekkora előnyt jelentett a pilótáknak, akkorát hogy most ne ők vezessék a vb-t? Senki nem tudhatja...teljesítményben meg ugyanakkora ha nem nagyobb feszültség alatt állnak mint a ferraris kollégáik és hozzák az eredményt.
-
venember83
nagyúr
válasz
Vandit. #1143 üzenetére
Mindegy, le van zarva, kesz. Majd kivancsi leszek kinek megy ez a penz...
Orulnek ha mindket erintett reszrol lezarnank a temat, bar mas izgalom nincs az F1ben mostansag, de akkor is. Nincs ertelme ezek utan beszelni a semmit, van 1 buntetes ami nem verte szet az idei szezont, legyen eleg ennyi. Aztan, h ennel igazsagosabb dontes is szulethetett volna az igaz, egyik felnek durvabb, masiknak gyengebb jelentene az igazsagosabbat.
Reszemrol lezartam az ugyet. Csak a fenti, harom ponttal befejezett mondatra szeretnek kapni valaszt s kesz, vita over, mostantol aztan ugy szidjatok s csalozzatok kemuggyel kapcsolatban a Ferrarit ahogy akarjatok/lelkiismeretetek engedi.
[Szerkesztve] -
sh4d0w
félisten
Ezt az iszákos-dolgot igazán elfelejthetnétek. Mika és MSC is ugyanúgy megitták a magukét (mindketten beismerték), legfeljebb videó nem készült róluk. De megkérdem: most akkor beesik az eső? Kit érdekel, hogy mennyit és mit iszik, ha a pályán a teljesítménye lenyűgöző...?!
-
#70869248
törölt tag
Ez így nem frankó szvsz.
Alonso Massa-t figyelte...ezért nem a legjobb lett a féktávja, Massa meg nem védhetett le egyszerre két ívet (helyesebben mondva inkább támadási pozíciót), de próbálta egyébként
Szal Hamilton bement mellé (meg se füstölte a kereket),..és el tudott volna fordulni,...már eleve az is frankó volt hogy egyáltalán törekedett a versenyvonalra...jól is tette, mert ami elment Alonso-nak Monaco-ban az sztem most itt nem ment volna el Monza-ban.
Törekedett bevenni a sikánt, és csak azért nem tudta, mert Massa megpöckölte.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
Massa meglökte. Pont.
Miért kellene valakit megbüntetni mert majdnem kilökik a pályáról és emiatt nem tud tökéletesen bevenni egy sikánt?Ennyire ne legyél már vörös, ennyire ne legyen már savanyú a Ferrari szőlője. A Ferrari provokálta ki a Mekiből ezt a hatalmas eltszántságot a monzai diadalért. Ron Dennis nem véletlenül sírta el magát a futam végén. Well done McLaren!
Ferrari: két elemes hátsó szárny, McLaren: forradalmi egy elemes hátsó szárny.
Más csapatok: Mekitől koppintott hídszárny fel, McLaren: hídszárny Monzában le.
Egyébként Hamilton nagyon szépen be tudja venni a sikánt: [link] -
prmcsk
addikt
Massa bal első kereke egy jobbos kanyarban összeért hami jobb hátsó kerekével.
Mit jelent ez ? masat egy kocsival meg lett előzve.Hami nem magától ''vágta'' le a
kanyart. Az eset után még vagy öten, zavartalanul sem tudták bevenni ugyanazt a
kanyart és egyiket sem büntették.
Jobb volt most így a ferkénak, mert képzeld, ha kap mondjuk egy áthajtásost és a
végén mégis megverte volna massát, vagy kimit, micsoda égés lett volna ? -
venember83
nagyúr
VB-szempontjabol mindegy, akkor meg minek kelteni a feszultseget pont Olaszorszagban. Ferrarinak is mindegy volt, idomero is megmutatta, h csunya eges varhato. Igy is tul sok a cirkusz a szaguldo cirkuszon kivul, nincs ertelme ilyen vitathato buntikkel tovabb mergesiteni a helyzetet. Szvsz termeszetesen.
-
prmcsk
addikt
Ne kezdjük már elölről....
Konkrétan nevezd már meg, hogy mi volt az a
jogosulatlan előny ? A legendák, mesék, vagy mik ? A FIA is csak csütörtökön
fog esetleg valamit kitalálni ez ügyben, de ti már most mondjátok az okosságaitokat.
Már haminak is elege van ebből az ''add vissza a babaruhát'' stílusból, amit a
ferka és az olasz sajtó játszik. Már a verseny előtt kinyilatkozta, azon vannak,
hogy leverjék saját otthonában a ferkát, mint vak a poharat. Megtették.
Te sem tartod sokra a ferkát, hogy úgy tud csak VB lenni, hogy attól, aki előtte áll
elveszik mindenét.
Nem fog meglepni, ha kapnak egy ajándék konstruktőri címet, biztos boldogítja őket
a megszerzés módja.
Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- Megcélozta az NVIDIA-t a 2 nm-es node-jával a Samsung
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +GTX 1660 SUPER +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
- Bomba ár! HP EliteBook 2570P - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVD I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- 24" Eizo FlexScan EV2146W, 1920X1200 szép, hibátlan nélkül
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 0,03ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest