- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
A mockup kiértékeléséhez lényeges lenne tudni, az autók hosszát, továbbá a két fotónak egyforma távolságból és perspektívával kell készülnie. Majd a fotókat az egymásrahelyezés előtt nagyon precízen át kellene méretezni az autók hossza szerinti arányokban. A konkrét fotókat megnézve látható, hogy egyetlen szükséges dologgal sem rendelkezünk az eredményes analízishez.
Röviden: fogalmam sem lehet, hogy melyiknek mije hosszabb, a mockup fabatkát se ér pontos választ adni.
-
hunnylander
őstag
Igazad lehet: Ferrari still undecided on KERS debut
Egyébként nekem semmi bajom a kinézettel.
-
-Mike-
addikt
Gala klipnél elő vannak írva a zenék, milyenek legyenek, milyen hosszúak, ugyanígy a jeleneket is, minek kell benne lennie, az alkotónak sok szabadsága nem lehet ilyen esetben, megvan mondva minek kell benne szerepelnie. Te is, bárki csinálhat gala klipet, majd megzsűrizik és a nyertes kap egy weekendet a monacoi gp-re. Körbe visznek sc-val csütörtökön, etc, jó móka.
-
Motion_Blur
félisten
Köszi!
Én is megtaláltam közben: Best Formula 1 Lap Times - F1 Testing Circuits
-
[CS]Blade2
addikt
-
wildrain
addikt
Itt a hátulütője annak, hogy egyedül pénzeli a csapatot, és ahelyett, hogy szponzorok nevei lennének az autón, inkább földgömböt meg álomföld feliratokat raktak rá. Egy tőkeerős támogatóval talán elég lenne csak csökkenteni a költségeket, nem pedig kiszállni (habár még nem 100%, hogy kiszállnak).
-
Pompi
nagyúr
-
hunnylander
őstag
Nekem is kipattant egy otlet, ami ertelemszeruen csak a masodik futamtol lepne igazan eletbe.
Szombaton egy sprintverseny lenne az elozo futam vegeredmenyevel forditott rajtsorrenddel. No tankolas, no kerekcsere. Ez dontene el a fofutam rajtsorrendjet. Lenne elozes dogivel, mindenki nyomna ami a csovon kifer (a penteken is hasznalt tesztmotorral futnak, hogy ne is akarjak kimelni), sot meg a futamra is maradnanak lassabb autok a leggyorsabbak elott (mivel nem tudnanak meg a nagyok se mindenkit levadaszni), szoval a futamok is fel lennenek fuszerezve elozesek szampontjabol.
Mar irom is a levelemet a FOTA-nak. Az en agymenesem is van olyan jo, mint az oveke.
-
LOTR
addikt
ha jól emlékszem max 6mm-t mozoghat a szárny (ugye?), ha 2x lehet körönként állítani, akkor a kanyargós szakaszra beállítják a nagyobb leszorító erőt, a gyorsabb, egyenesebb szakaszra, meg a kisebbet
itt nem látom értelmét, hogy ne lehetne 2db előre beállított fokozat közül válogatni, persze ezt a két fokozatot pilótának kell álogatni, nem pedig automatikus - kb így tudom elképzelni -
Nos,ha valóban kilenckor kezdődik a futam és nem fél kilenckor, akkor az RTL-t néző emberek sajnos nem fogják látni a befutót, ugyanis 10:25-ig tart a közvetítés.
Szóval én inkább 8:30-tól fogom nézni, ahogy más távol-keleti futamok esetében is. A kilenckor bekapcsolódóknak peig majd elmesélem a rajtot.
-
-
bdav
őstag
kicsit szögletes, viszont van 2 híd is
-
attisx
addikt
3D pálya bemutató Vettel német nyelvű kommentárjával...
-
Motion_Blur
félisten
-
prmcsk
addikt
Igen, jobban ért hozzá, mint én, de annyira ne értsen már hozzá, hogy Istent játszik, ráadásul profinak aposztrofálja magát.
Köztünk "csak" annyi a különbség, hogy egy autó "utasaként" soha nem vindikálnám azt a jogot, hogy beleképzeljem magam egy F1.-es gép vezetésébe, versenykörülmények között.
-
Pilács
senior tag
Jó kis összefoglaló, és ebből is látszik, hogy sajnos a szabályok sem egyértelműek bizonyos helyzetekben. Ha két autó ennyire egyforma, akkor mindig is lesznek ilyen hülye helyzetek, főleg ha ilyen hülyék a szabályok. Lehet követ dobni bárkire, hogy ki kinek a sejhaját nyalja, akkor se lesz jobb
Kimi remélem bekattan, és akkor látunk jó versenyeket, persze csak ha nem vág át Sato stílusba -
7Heads Drago
veterán
Csak kiemelnék néhány részletett:
A videofelételek tanúsága szerint valóban nem a féktávon, hanem még a padlógázos szakaszon érte utol a Ferrarit....
Ezt oszt hogy csinálta Hamilton ha a célegyenesben még 6 km/h-val lassabb volt?Habár erről egyetlen nyilvános paragrafus - sem az F-1 Sportszabályzatában, sem az FIA valamennyi sorozatára érvényes Nemzetközi Sportkódexben - nem rendelkezik, mert a versenyzői eligazításokon szokták tisztázni, a belgiumihoz hasonló esetekben egyértelműek a teendők. Ha valaki négykerekes pályaelhagyással előzte meg egy vetélytársát, nem csupán vissza kell engednie őt maga elé, hanem gondoskodnia kell arról is, hogy a kanyar levágásából semmilyen módon ne jusson előnyhöz....
A 2005-ös Olasz Nagydíjon Räikkönen például hasonló körülmények között előzte meg Fernando Alonsót, mint Hamilton most őt. Az akkor a McLaren színeiben versenyző finn a monzai első sikánt levágva került Alonso elé, majd visszatessékelte maga elé a Renault-t, de a második sikánban, szélárnyékból végleg elment mellette.
Alonso nem volt elragadtatva. "Azt hiszem, kicsit sportszerűtlenül előzött, mert miután levágta az első sikánt, előreengedett, de nem eléggé, hiszen a szélárnyékomban maradt, aztán mindjárt újra megpróbált elmenni mellettem a 4-es számú kanyarban" - magyarázta a verseny után. - "Ez kissé különös manővernek tűnt."
Räikkönent akkor nem büntették meg, viszont szigorították a hasonló esetek megítélését. És néhány héttel később, amikor Suzukában a változatosság kedvéért éppen Alonso előzte meg Christian Klient egy sikán átvágásával, ellene már felléptek.
A 2005-ös Japán Nagydíj 9. körében ugyanaz történt, mint ma, Spában: Alonso négykerekes pályaelhagyással került Klien elé, s noha azonnal előreengedte, szélárnyékból újra sikerült azonnal megelőznie. A versenyigazgató 2 körrel ezután, egy szokatlan döntéssel ráparancsolt Alonsóra, hogy lassítson le, és ismét soroljon be Klien mögé.
Ezt a precedenst most nem lehetett követni, mivel a Hamilton és Räikkönen közötti incidens a futam végén történt, és a Ferrari versenyzője egyébként is rövidesen kicsúszott...
Hamiltont tehát Spában eredetileg boxutcai büntetéssel sújtották volna, és az ítélet automatikusan változott időbüntetésre.
Csakhogy ez felvet egy másik bonyodalmat, ugyanis nem tisztázott, hogy egy boxutcai büntetés a szabályzat szerint egyáltalán megtámadható-e... s nem kizárt, hogy - akárcsak a tavalyi Brazil Nagydíjat követő benzintúlhűtési ügyben - formai okokból eleve visszautasítja majd a McLaren fellebbezését. -
hunnylander
őstag
Errol nem a pilotak tehetnek, hogy nincs ilyen manapsag. Azota nagyon sokat valtozott az F1 technikailag. Eltolodott a mechanikai tapadas es a leszoriotero/aerotapadas aranya az aero fele, ugyszinten a mai autok mar borzalmasan nagy turbulenciat hagynak maguk utan, ami a koveto autonal egyszeruen meg a tempo tartasanak eselyet is elveszi, mert elmegy a tapadas nagyresze, amit az aerobol nyerne.
En bizakodo vagyok a 2009-es szabalyokat illetoen, ugyanis tobb csapat kivalo mernoke fejlesztette ki, pontosan az elozesek celjabol. Vagyis hasonlo lehetosegek fognak visszaterni az F1-be, mint azt evtizedekkel ezelott lathattuk. Ne felejtsuk el, hogy a McLarennek van a legjobb szimulacios rendszere (remelem megneztetek a Williamserol linkelt videot, mar az se piskota, a Mekie megkomolyabb), es a pilotaik mar aradoztak a 2009-es szabalyok adta elozesi lehetosegekrol.
-
hunnylander
őstag
Nem lett volna vita, csak erdekel, hogy konkretan mely mondatok huznak fel.
En mindkettot elolvasom.
Nade, eszre kellene vennetek: Szerintem... - Dávid Sándor rovata
Vagyis szubjektiv akarcsak a Gorbetukor, vagy meg a FORMAbonto is az, mint az ujsagiras altalaban.
Az en velemenyem is irrital sokakat, DS-e is. Na ugyan miert? Nem mindannyian egy fejjel gondolkozunk es egy szivvel erzunk.
-
laci666
senior tag
Ilyeneket ne linkelgess ide mert jön Hunnylander és úgy le oktat,hogy még azt is elfelejted,hogy fiú vagy-e vagy lány
Jarod1:Szerintem túl figyelmetlenek voltak a tankolásnál és ki folyt egy kis benya és mivel nagyon meleg volt a motor borító lemez ezért be gyulladt.Érdekes a Ferrarinál ás Mekinél meg a BMW-nél nem volt ilyen talán jobban oda figyeltek.
-
#70869248
törölt tag
az ziher, hogy az állóra fékezett kerék nem használ.
de uabból a cikkből:
"Hamashima ugyanakkor kizárta, hogy a kiváltó ok Hamilton vezetési stílusa volt."Azért Massa mekkorát blokkolt a hideg gumikon a rajtnál, és semmi gondja nem volt. Az hogy kanyarban az egyik oldali kerék megblokkol az sokszor benne van.
Belefilózva Kovalainen és Hamilton sebességkülönbségébe...lehet hogy az autóban így van ennyi, ha totál határon használja a féktávokat. -
ronaldo
őstag
Ehhez tegyük hozzá, hogy eddig már jópár olyan helyen járt az F1 ahol hasonlóan melegnek kellett volna lenni, mégis zuhogott az eső.
Azt meg lábjegyzetként idebiggyesztem, hogy most az új teória az, hogy szar a Ferrari motor mert egyszer elfüstölt. Arról már nincs szó, hogy egyes futam előtti találgatások a fórumban kissé tetézték a hangulatot a mindenhol és minden körülmények közt is klasszisokkal gyorsabb luizzal, meg hogy ha hátramenetben közlekedik akkor is szarrá veri a mezőnyt, Ferraristól, Toyotástól. Ehhez képest ha jól figyeltem, nem nagyon futott olyan kört, hogy gyorsabb lett volna Massánál. Ritka volt, mint szűzhártya az örömlányon...
-
Markgx10
őstag
Igazad legyen
, én is reménykedem erőteljesen, csak egy gondom van ezzel. Hamiltonnak hívják. Ez a Kovalainen gyerek, ahol gyengébb a Mclaren, ott úgy "beleszürkül" a mezőnybe, hogy észre sem lehet venni (meg egyébként mindenhol), de sajnos be kell látnom, hogy Hamilton bármikor képes egy brutál teljesítményre és ha azt vesszük, hogy Brazíliában, Japánban meg Spában is elég esélyes az esős verseny, akkor már rögtön nem annyira biztató a helyzet, de még egyszer mondom, Neked legyen igazad.
attisx: Te valami nagyon jó lelkű, érzékeny gyerek lehetsz, ha neked ennyire komoly probléma egy "majom" szó. Gondolom még soha nem jártál focimeccsen
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
OK, meg nincsenek fenn.
Az elso benyomasaim az elso szabadedzes alapjan. Varakozasaimnak megfeleloen szoros kuzdelem varhato a ket rivalis kozott. A McLaren kicsit kenyelmesebben kezdte a delelotti munkat es ahogy figyeltem, Lewis szokas szerint egy szett gumival gyakorolt, a hosszutavu gumikopast vizsgalando. Massa PR kor (kolcson kenyer visszajar egyeseknek).
-
Motion_Blur
félisten
Mennyire fontos, hogy a Ferrarinál szabadabb vagy?
Kimi Räikkönen: "Nagyon fontos. Ez volt az egyik oka annak, hogy elhagytam a McLarent. A csapattagokkal jól kijöttem, de volt néhány dolog, ami nem tetszett."El tudod képzelni az életedet Formula-1 nélkül?
Kimi Räikkönen: "Akkor egy másik sorozatban vennék részt. Talán raliban. Az egész életem az autósportról szól. Soha nem gondoltam arra, hogy valami mást kellene csinálnom." -
[CS]Blade2
addikt
Be kell tiltani az ilyet, különben semmi értelme a szabályoknak, ha nem lassulnak nem lesz biztonság...
Rengetegszer meglépték, hogy kibővítettek egy-egy szabályt:
pl. a flexi szárny, a lengéscsillapító, a padlólemez,
mind megfelelt a szabályoknak, csak azok után nem, hogy módosítottak az ellenőrzésénIde megint ez kell, hogy korrigáljanak, és bezárják a kiskaput a ****** **** előtt...
-
Oliverda
titán
A Ferrari már az F2008 bemutatója óta használ hasonló kis apró TC hiány kompenzáló eszközöket.
7 - Gázpedál reagálásnak gyorsaságát állítja
11 - A motorerőt szabályozza attől függően, hogy milyen gumi van az autón.
13-14-16 - A kanyarok mindhárom részére (in-mid-exit) külön lehet állítani a differenciál műkődését.
Természetesen ezek nem titlott dolgok.
-
hunnylander
őstag
Ilyen mar van a Ferarinal, a BMW-nel, a Toyotanal es meg mas egyeb csapatnal is.
Ez mar hetekkel, honapokkal ezelott ki lett vesezve az Atlas-on. A bulvarsajto meg most csinal belole (al)hirt.
Hadd vigasztalodjanak a szomorkodok, hogy a Meki mar megint csal. Arrol meg nem is tud a laikus, hogy a Ferrariban is van reg ilyen dolog.
-
gV
őstag
A Ferrarinál már nincs, de volt régebben egy olyan aki minden mai diktátor példaképe lehetne. Enzo Ferrari útódjának úgyan nem azonos a stílusa elödjével, de a hatásfoka ugyanolyan, jó példa erre a 2003-as Magyar Nagydíj után, a 700. GP indulás alkalmából történt ünnepségen Montezemolo elöbb letolta majd összekapta a csapatot aminek meglett az eredménye: a sok, kudarcal végzödő futam után magukra találtak és megnyerték mindkét VB címet.
Aktív témák
Hirdetés
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I W10 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest