Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
Aktív témák
-
CYBERIA
senior tag
Tess: [link]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
manutdzoli
senior tag
Az igaz hogy elég sok kütyü van egy f1-esben,de képzeld,ahogy fejlődik a technika még több lesze benne ez a szar.
Kéziváltó meg kuplung azért nem kéne,jó ez az f1-es váltó.Gyors,megbízható.De jövőre nem lesz TC,szóval a tehetségek megmutathatják akár egy gyengébb kocsiban is hogy mit tudnak.Jah,meg lehetne egy kicsivel több előzésFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
venember83
nagyúr
-
hunnylander
őstag
Sajnos az még nem elég. Túl nagy a különbség a csapatok (a járművek) között, örülhetünk, hogy legalább két csapat, mind a négy versenyzőjével versenyben van a VB címért. Az IndyCar-ban szinte teljesen egyforma autókkal versenyeznek. A NASCAR-ban szintén csak néhány másodperc különbség van a legjobb és a leggyengébb kocsi között. Pedig majdnem ötven rajtol. És lehet futamot nyerni az utólsó helyről is, ha nagyon jól vezetsz. Montoya nyilatkozta, hogy egyetlen NASCAR futamon több az előzés mint egy egész F1-es szezonban. Ahogy láttam, egyáltalán nem túlzott. Ott valóban jobban kijön a pilóta képessége, pedig ott is vannak rivalizáló gyártók és csapatok, de valahogyan a szabályozások által mégis kiegyensúlyozottabbá tudták tenni a mezőnyt.
www.HunnyF1.com
-
george11
senior tag
Az a gond, hogy ez(is) hozza a haladást az utcai autókban is.
Minden okosabb menetbiztonsági rendszer a versenysportból került az utcai autókba, arról nem is beszélve, hogy a kuplung+kéziváltó lassacskán ki fog halni a közúti járgányokból is, nemhogy a versenyekről.
Ha eltörölnének minden elektromos kütyüt, akkor két dolog történne:
1: minden autót újra kéne tervezni
2: az egész mezőny látványosan lassulna
Ez pedig nem eladható, mert a jónép java része nem arra kíváncsi, hogy egy ''régi'' technikával ki mire képes. Aki ilyet keres, az ne az F1-et nézze, mert ez a technika csúcsa itt nem lehet visszalépni(főleg ekkorát)."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
venember83
nagyúr
Ismet neked van igazad, szemelyautok mar reg nem F1-bol taplalkoznak, pedig milyen szep lenne ha a Chevrolet Aveo tizenvalahanyezret porogne
Szemelyautokban meg sokkal jobbat (gyorsabbat, kornyezetkimelobbet, hatekonyabbat, tartosabbat, stb) is lehetne gyartani/tervezni, csak epp minek ha ennyi eleg a nepnek. Igy is tul gyorsak mar ezek az autok a mindennapi vezetokhoz.
Motion_Blur: Orult bolond, igy vegigordibalni a himnuszokat -
george11
senior tag
Szerintem kipörgésgátló még a kanyarban sem volt utcai autókban, amikor a versenypályákon már ''lejárt lemez'' volt.
A robotsofőrökről meg annyit, hogy a vezetése ezeknek a szörnyeknek nem csak abból áll, hogy gombokat nyomogatnak, hanem, hogy azt a gombot mikor, és hogy nyomják meg.
Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel(élőben, nem szimulátoron).
A gubanc inkább ott van, hogy ahol lenne lehetőség előzni, ott a csapatérdekek közbeszólnak, a kis csapatok meg csak hátul kullognak nem kis lemaradással.
Ha nem lenne sorrend/szabályozás a pilóták közt csapaton belül, akkor minden verseny izgalmasabb lenne, mert a 2 nagycsapat 4 pilótája egymás abálná végig. Kíváncsi lennék, hogy a legutóbbi török nagydíjon mi lett volna, ha Raikönnen-t nem fogja vissza senki"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
#70869248
törölt tag
absz. egyetértés.
Minden vezetést könnyítő elektronikát kifelé az autóból...
Mindegyiket, és akkor hajrá.
Lehet hogy többeknek ettől F1 az F1, hogy tele van pakolva ultramodern elektronikai vívmányokkal...de ennek az a mellékhatása hogy lecsökkenti a versenyző hibáit, elmossa a vezetési adottságaik különbözőségét, és a helyét sokkal inkább átadva annak, hogy melyik versenyző alatt milyen technika teljesít.
Kimi szerint unalmas...nem első alkalommal hallom a szájából...és ha egy 700-800 lóerős versenyautó vezetése, az azzal való versenyzés unalmas, akkor ott nagy gáz van szvsz. -
wildrain
addikt
Ha végiggondolod Schumacher pályafutását, akkor talán feltűnik, hogy mutogatott ő elég sokat gyengébb autóban is, már újoncként.
Nem is emlékszem olyan világbajnokra, aki ne villogott volna már akkor, mielőtt a jó autóba beleült. Alonso is már a Minardival is elég jól ment, aztán a Renaultval is sokszor az élmezőny közelébe került, pedig akkor még nem volt erős az autó. És azt kell mondanom, hogy a két világbajnokságát tekintve sem érződik az az óriási technikai fölény, amivel egy gyenge pilóta is nyerni tudott volna. Év vége felé azért mindkét évben (de főleg tavaly) ki kellett adnia magából mindent, hogy tartani tudja az előnyét. -
wildrain
addikt
Szerintem Hamiltonnak egyelőre max technikai tudásban (beállítások, tesztelés, fejlesztési irány megadása, visszajelzések a mérnökök felé) van lemaradása. Versenyzés terén kifogástalan, és ha azt nézzük, hogy újonc, akkor meg szenzációs a teljesítménye. Nem olyan könnyű újoncként jól szerepelni még egy vb esélyes autóban sem. Gondoljunk csak bele, hogy a szintén nagyon tehetséges DC ugyan vezetett futamot is 94-ben, de akkor is követett el hibákat, kicsúszott, stb. Ezek olyan hibák, amiket minden újonc elkövet. Elidegeskedik az időmérőt, a rajtoknál belecsúsznak másokba, előzéseknél bizonytalanok, összeroskadnak a nyomás alatt, ha hátulról jön valaki. Hamiltontól meg egyszerűen nem látni ilyen hibákat. Vannak kisebbek-nagyobbak, de nem kerülnek pontokba, amit mi sem mutat jobban, mint a vb pontállás.
Szokták mondani, hogy egy világbajnoki címhez három dolog kell: egy tökéletes autó, egy villámgyors pilóta, és nagy adag szerencse. Ha valamelyik nincs meg, akkor a győzelmet el lehet felejteni. Hamilton esetében a tökéletes autó megvan, habár volt neki is műszaki hibája mostmár kettő is. A másik kettő megítélés kérdése, de én eddig nem láttam, hogy előle potyogtak volna ki, és megörökölt volna sok pontot érő helyeket, mert mindig az élmezőnyben autózott. Az, hogy villámgyors-e, meg szintén bizonyítottnak látom, hiszen sokszor legyőzte már Alonsot meg a többieket időmérőn és versenyen is.
Ettől függetlenül nem szerintem nem tudna felhozni egy Hondát vagy egy Toyotát a vb cím közelébe, mert ahogy már említettem, abban nincs tapasztalata, hogy hogyan lehet egy autót jobbá tenni. De az adott autóval szerintem jobban menne, mint amennyire azzal ''lehetne''. Ha mindig vb esélyes autóban ül, biztosan többszörös világbajnok lesz, mert van annyira gyors.
Egyébként Alonso csak egyszer harcolt Schumacherrel a vb címért, 2005-ben Raikkönen volt az ellenfele. -
JJános
addikt
Hát igazából nekem senki nem mondta, hogy semlegesnek kellene lenni, de én úgy tudom, hogy Sumi amikor a Ferrarihoz ment, hasonlóan álltak, mint a Toyota most.
Pénz van, motor van, kellene valaki aki úgy belefolyik a dolgokba, hogy végre profi nagycsapat legyen. Kivánom neki, hogy sokszoros, akár nyolcszoros vb-t nyerjen.2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
Éppen Te nem tudsz elvonatkoztatni, mert annyira szereted őket, hogy már bele vagy bolondulva
''büntiképpen annyit fognak levonni, hogy a ferka vb. legyen sőt,
jövőre eltiltják őket, tehát + egy vb. a ferkának.''
Ezt kéne komolyan vennem? Ebben keressek logikát? Ebben csak a te betegségedet látomStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Ez is ''ferka'' váltó volt'' ?
Erre mit reagáljak? McLaren váltó volt.
''Érdekes, bejelentik hogy ezzel fognak menni, közlik velük, hogy a verseny
után a doksikat küldjék el, (tehát nem azt, mondják hogy nem használhatják), ennek
eleget tesz a meki, majd a töréstesztet kérik, újra kérik, átmegy.
Ezután kitalálják a szabálytalanságot''.
Ha jól tudom, ezt csak a média táltalja ilyen színesenStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Egyfelől ez sztem nem ügy, van egy szabály ami arra vonatkozik hogy új alkatrész beszerelése esetén (gondolom fődarabokról szól), bizonyos teszteket el kell végezni,...akkor azokat el kell végezni.
A Merga nem végezte el a HunRing-i éles bevetés előtt, csak utána ezért megbüntették őket....50.000dollárpénzre, ami a csapatnak kb. annyi mintha egy versenyző kicsit vastagabban futna bele a pitsebeség maximumába.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
ugyan,..teoriája mindenkinek lehet
Ez az egész nem a Ferrari-nak jó....ő töllük lopták az adatokat, azaz ha beigazolódnak a vádak (márpedig a teóriádhoz ez alap), akkor ők kaptak egy vetélytársat a nyakukba a saját adataikból.
pl. egy másik teória: A média azt taglalja (nem én!), hogy az egyedüli ingyen jól járó, az a Renault és Alonso tengely...Alonso szabadon távozhat a McLaren-től (amit állítólag akar is), Renault pedig úgy kapja meg Alonso-t hogy nem kell bődületes pénzekért kivásárolni a McLaren-től.
Ahogy ezt támasztja alá az is hogy Briattore rögtön a Ferrari mellé állt a kémbotrányban.
...valszeg nem szimpátiából.
Szal teóriája mindenkinek lehet, és ez még erősebb lábakon áll (már ha lehet erről szó), mint az hogy a Ferrari odaadta a dokumentumokat egy alkalmazottján keresztül egy McLaren alkalmazottnak,..valójában értéktelen, de mégis az FIA átvizsgálása alapján értékes infókkal, aztán rávegyék annak feleségét hogy balmálja le magát (vagy hogy is történt tök mindegy) a fénymásolónál, a két szakember családját és karrierjüket beáldozzák, és persze mindenekelőtt megbuktatják magukat 3fokú ravaszsággal a Melbourne-i idénynyitón, leszerelik a padlólemezüket, majd végül az idény végén...alakuljon is az bárhogyan, elérjék az FIA-nál hogy tiltsák el a McLaren-t 2 évre.
Közben még gyártsanak új bizonyítékokat, mert eddig az FIA nem úgy néz ki hogy eltíltaná a McLaren-t.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
''Szerintem a ferka fél gázon
közlekedne csak azért, hogy pár mp.-el nyerje a versenyeket, így ''bizonyítva''
a külvilágnak, hogy más autó is van olyan jó, mint a kizárt meki.''
Orvos látott már?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
Hello ujra,
csak par mondat:
''Ez a topik már jó ideje a meki és alfonz fikázásáról (rossz színben való feltüntetéséről) szól.'' - nem tunt fel, h a Ferrarisok kb elhagytak a topikot, h ti boldogan es nyugisan dicserjetek szent istallotokat vagy eppen negativ szinben tuntessetek fel a maranelloiakat, mas kedvenc csapatat? Kb Motion maradt egyedul, de ti sikeresen raugrottok folyton, nem baj, legalabb van mas cim alatt PH!olitika-topikunk, lehet folyton vitatkozni s valotlansagokat allitani, nyalni mas segg*t, csak igy tovabb! Orulok, h idaig fajult ez a sportos topik is! Tovabbi jo szorakozast!
mod: ja, meg ugye mekiseken kivul maradtak a kulonbozo furmanyos modon jo reggelt kivano userek, ez aztan az olvasnivalo s erdemi hozzaszolas Csodalkozok, h b-type meg hozzaszol neha...
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
Ez a hétvége tényleg az övé volt.Elismerem hogy nagyon jól ment,esélye se volt senkinek hogy megverje.Csak gratulálni tudok neki.
A ferka meg szedje össze magát az utolsó 4 futamra és szorongassa meg a McLareneket.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Ezt csak Ron Dennis tudja. Bizonyítani ezt még nehezebb lesz, ugyanis azt, hogy egy mérnök fejében milyen új gondolatok indulnak el, ha meglátja egy másik csapat technikai adatait, csak ő maga tudja, senki más. Hogy aztán ez eredményben meglátszik-e, vagy sem, már megint egy külön kérdés.
Az meg egy harmadik fejezet, hogy bármilyen ítélet is születik, fanyalgás lesz belőle. A McLaren vétett a szabályok ellen, ezen kár vitatkozni - jogosulatlanul birtokolták ugyanis a Ferrari adatait. Ha azonban elveszik a McLaren pontjait, akkor a fanyalgás abból lesz, hogy a Ferrarinak ajándékoztak egy címet; ha csak részlegesen, akkor maga a Ferrari (és persze a tifosik) rántja össze a szemöldökét; ha egyáltalán nem, akkor az lesz az üzenet, hogy ilyet szabadon lehet csinálni.https://www.coreinfinity.tech
-
Értelek, a baj csak az, hogy attól, hogy egy akármilyen szabályba ütköző cselekedet nem bizonyítható, még nem jelenti azt, hogy az illető személy vagy társaság még nem vétett, csak azt, hogy ügyesen tüntette el a bizonyítékokat - legyen szó akár maffiózóról, akár politikusról, akár Forma-1-es csapatról. A pályán eldőlő bajnoksággal ugyanez a baj - legalábbis jelenleg. Szvsz az FIA akkor hibázott nagyot, amikor még júliusban kimondták, hogy a McLaren bűnös, de nem büntették meg őket. Vagy akkor kellett volna büntetni, vagy azt mondani, hogy nem látják bűnösnek a McLarent - de fenntartják a jogot a további vizsgálódásra. Most már képtelenség jó döntést hozni, amivel a nagy többség egyetért, függetlenül attól, hogy kinek drukkol.
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
venember83
nagyúr
Massat tegnap sajnos mindenki verte... Kiveve Coulthard
mod: Tegnapi futam legalabb annyira jo volt, h nyilvanvalova valt szamomra is, hogy vege a vb-nek s bar hozzam se lehetett szolni tegnap a futam kozben/utan, de kovetkezo szezon elejeig lenyugodtam 1 alapos alvas utan. Elnezest a szemelyes hangvetelert.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Kevesse intelligensen megfogalmazott hsz-re valaszoltam. Mondjak meg valamit? Kulonben ha neked nem ugras az, hogy egyik evben sehol sincsenek vb-szempontbol masik evben meg siman nyerik, akkor sajnallak.
Loveless-nek adott valaszra: mert mintha a rahuzas uriemberseg lenne...
mod: on.
mod 2: Ott a pont Pompinal, de o is nyilvan elvakult Ferrari-drukker (meg a ver is voros az ereiben ) es olasz-berenc, ezert nem szamit mi jon ki a szajabol (billentyuzetebol) ugyis hulyeseg s nem kell figyelembe venni, igaz? Meg szerencse, h Te (prmcsk) objektiv vagy
878: Nem tudsz ugyanugy te se semmit, de veded oket, h nem is volt ugrasszeru a fejlodes, stb stb. Lenyeg, h a McLarennel titkos dokumentumok voltak s ezt nem buntettek a Ferrari-berenc FIA-sok.
Vege, kemugyrol no comment monstantol, ugyse gyozok meg senkit s nem akarom a nehezen megszerzett nyugodtsagom elvesziteni
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Jo, ez mar nem kem-sztori
Szoval nezd meg a tavalyi eredmenyeiket, hol alltak ok a vilagbajnoksagtol??? Segitek: [link] - 2006os evre lennek kivancsi. Hany gyozelmuk is volt? Bar most biztos kapsz valami jo indokot, h miert nem nyertek a futamokat. Meg az elert harmadik es masodik helyek is annak tudhatok be, h a McLaren csak a megbizhatatlansaggal bajlodott.
881: Ha szabalytalan volt, akkor FIA-vizsgalatoknal miert is nem volt vele senkinek baja? Nem volt se szabalytalan se szabalyos, vitathato volt, ezert inkabb eltuntettek. Mint anno Renault lengescsillapitoit. Akkor meg a Renault sem kapott buntit, biztos nem tajekoztattak a Ferrari-berenc szovetseget Maranellobol, hogy mennyi pontot is kene levonni a francia csapattol meg spanyol pilotajuktol.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
Allergias lennel 1 padlolemezre, mely talan nem szabalyos, talan nem, hat arra ha ~800 oldalnyi doksi az autodrol pont a legnagyobb versenytarshoz kerulne? Biztos siman varnad, hogy bizonyitsak azt, hogy mi modon hasznaltak fel a kocsihoz az infot s pontosan mennyivel lett gyorsabb az auto, mennyi pontot eredmenyezett ez, hany ponttol kell akkor ezen megnyert masodpercek fuggvenyeben megfosztani a McLarent, hogy igazsag szulessen. S meg en vagyok a komolytalan.
-
venember83
nagyúr
De masodik, harmadik, otodik stb ugye nem azert lett, mert megbizhatatlan? Talan azert mert nem eleg gyors... Ezekkel nagyon-nagyon messze voltak a vb-tol, de iden siman nyerik. Ugrasszeru fejlodes tortent esetleg? Biztos nem.
Oliverda: Stepney megmondta, hogy ott van meg a szabotor
[Szerkesztve] -
-
manutdzoli
senior tag
Képzeld,nekem alonso nem lopta be magát a szívembe.Egyszerűen nem szeretem.És nem szeretném ha a kedvenc csapatomban versenyezne.De ezt nem én döntöm el,majd eldönti a ferrari.
Ha megnézzük,kimi és massa szinte ugyanannyi futamot nyert mint a két mclarenes pilóta.Akkor nem lehetnek rosszak.Egy baj van,hogy nem megbízható a ferrari,ezért nem ők állnak az élen,hanem a két meki.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Male
veterán
...és ebben te hol olvastad azt, hogy ezesetben a Ferrarit nem büntetik, csak azzal fognak foglalkozni, hogy hogyan szerezte az infót a McLaren?
(amúgy tudtommal a világon minden normális országban úgy van, hogy pl a rendőrség ha szabálytalanul szerzi a bizonyítékot, az nem használható fel... szóval ez nem Magyarország jellemzője...) -
venember83
nagyúr
Mert nem az volt a cel, hanem a kemkedes! Ilyen egyszeru. Vagy ha nem a kemkedes, akkor a zsarolas, mert ha nem ezek lettek volna, akkor siman mehetett volna Ron bacsi gloriaval a fejen az FIA-hoz es leadja a dokumentumot olvasatlanul, vagy ha alapos akar lenni, akkor FIA-ellenor jelenleteben atvizsgaljak a doksit s azonnal leadjak a szovetsegnek, megemlitven a szabalytalansagokat, de nem ezt tettek!. Eddig o kussolt s most hogy szarban van, most jar a szaja. Ez aztan mondhatom becsuletes es gerinces viselkedes, le minden kalappal!
-
Male
veterán
Akkor ne írd, hogy ez Magyarország...
Jaaa.... miért, te örülnél, ha pl a rendőrség mindenféle felhatalmazás nélkül ha épp úgy gondolja, betörne a laksáodba, átkutatná, stb? Mert ha ez nem így működne, ahogy, akkor bizony ezt simán meg lehetne tenni...
Amit idéztél, abban semmiféle kompenzációrol nincs szó... pusztán arról, hogyha ezt előhozzák, akkor saját maguk ellen is egy újabb bizonyíték. Ezt a kompenzációt te csak valahogy beleláttad... teljesen objektíven persze -
A cikk írója azt írta, hogy ''öngólt is lőhet'', ami nyitva hagyja a lehetőséget arra, hogy a Ferrarit is megbüntessék, ha van miért. Ellenben ettől még aggályos az információ megszerzése, ami fölött nem lehet szemet hunyni. Pl. bűnszövetkezetbe beépült rendőr ha ártatlant öl, az nem büntetendő?
Én egyébként azt mondom, hogy ha vki vét a szabályok ellen, azt büntessék meg ''érdemei'' szerint, legyen az vörös, szürke, kék, sárga, fehér stb. autó. Én csak attól tartok, hogy nem lesz komoly, elrettentő büntetés, mert túl sok nagycsapat lehet érintve az ügyben. Csak pl. ilyenkor az a kérdés, hogy amikor a Hondát elmeszelték 2 futamra a szabálytalan üzemanyagtank miatt, akkor most sokkal súlyosabb vétségekért kvázi ejnye-bejnye lesz?
Ron Dennis eljárása meg minden, csak nem úri angol modor. Szerintem a felmenői között lehettek magyarok; ''ha megdöglik a tehenem, dögöljön meg a szomszédé is''. Mellesleg aki elhiszi az angolokról a fair play-t (nem csak itt, hanem akárhol), az súlyos tévedésben van.
AMD Power: b-type közelebb jár az igazsághoz. Pénzt csak akkor ad a szponzor, ha van nézettség, mert akkor látszik a reklámja.
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
Male
veterán
Az OK a lényeg? Szóval szerinted a McLaren tudta, hogy a Ferrarinál szabálytalan elemeket használnak, és hogy bizonyítékot szerezzenek, ezért ''jutottak hozzá'' a 780 oldalas anyaghoz, ami mellékesen Coughlan magánakciója volt szerintük, és ők nem is tudnak a tartalmáról? Ez minimum ''érdekes'' elgondolás.
A cikkben hol van az, hogy a Ferrarit ezesetben nem büntetnék meg, merthogy a lopott anyagból van az infó? Erre továbbra sem válaszoltál... -
venember83
nagyúr
Orulok, hogy mar odajutottunk, hogy a McLaren az igazsagszolgaltatas erdekeben s a szabalyszegok megbunteteseert tulajdonitotta el es tartotta titokban a 780 oldalt Ron The Punisher Dennis Ja s mindezt ugy, hogy kozben ez Coughlan maganakcioja volt, ahogy sh4d0w mondja.
Vadalkut meg altalaban az ugyeszseg ajanl fel s nem a vadlott szokott ugralni -
venember83
nagyúr
Rendben, buntessenek mindenkit ''erdemei'' szerint, de akkor kezdhetnek a Red Bull es a Toro Rossoval, ne csak a nagycsapatok privilegiuma legyen a buntethetoseg. Ugyanakkor most 13an nem errol van szo, ezt is be kene latni, masert lett osszehivva ujra az ules. S nem kene elterelni a figyelmet, most hogy kb bebizonyosodhat h kevesse artatlan a csapat. Vallalni kene amit tettek s utana buntetni a tobbieket is, pont.
[Szerkesztve] -
Male
veterán
Szerintem akkor rosszul látsz... sehol nem írták, hogy a többi csapat ártatlan lenne. Ettől még a McLaren megérdemli a büntetést, ha beigazolódnak a vádak. Az nem mentesíti őket, hogy ''de a másik is!'' (főleg, hogy az ő esetükre van kézzelfogható bizonyíték, míg a többire egyelőre nincs).
...és amin kiakadtál, hogy a Ferrarit nem büntetnék, merthogy lopott anyagból származik az infó, erről sincs szó sehol. -
george11
senior tag
Csak félve válaszolok
1.)''Július elején a McLaren az FIA-hoz fordult, hogy vizsgálja meg az autóit, amiből kiderül, hogy használták-e az adatokat. A teszt negatív eredménnyel zárult.''
Nyilvánvaló, hogy annyira nem idióták, hogy lemásolnak valamit egy az egyben, aztán beépítik ...
2.)''Luca di ''avérünkispiros'' Montezemolo tegnapi kirohanása is megmutatta, hogy milyen fából faragták az olasz csapatot. Szerinte teljesen mindegy milyen úton nyernek, csak nyerjenek.''
Ha kiderül, hogy a másik csapat csalt, akkor nyilvánvaló, hogy nem fogja meghatni a Ferrarit, ha elveszik a másik pontjait/kizárják, és mivel utánnuk a többi csapat le van maradva rendesen, így nyilván ők nyernék a V.B.-t.
3.)''Hozzáteszem, a jogrendszer szerint nem az ártatlanságot kell bizonyítani, hanem a bűnösséget, tehát már az is vicc, hogy azt mondják a McLarennek, bizonyítsa be, hogy nem használt semmit. Mi a fasznak?''
A bűnösség ott bebiznyosodott, hogy náluk voltak az iratok, amiket meg is találtak, ennek fényében már védekezniük kell, mert alapból nyilván azt gondolja a hatóság/FIA is, hogyha náluk volt, akkor használták is.
Látod milyen sokféleképpen lehet ugyan azokat a cikkeket/írásokat értlemezni?"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
venember83
nagyúr
Ki mas fordithatta volna le a szamunkra ismeretlen tartalmu linket, koszonjuk
george11: oruljenek, hogy bebizonyithatjak ''artatlansagukat'' a megtalalt dosszie utan... <- igen, eme kirohanasom minosithetetlen, be is allok a sarokba magamtol, sot, kukorican is fogok terdepelni, remelem ez megfelelo buntetes szamomra.
[Szerkesztve]
Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Asszociációs játék. :)
- Háztartási gépek
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Itt az új LOGOUT!
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- Lenovo IdeaPad S145-15API
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen