- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin topik
- Magisk
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- A GT 7 kap először Android 16-ot
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz
prmcsk #36606 üzenetére
Legalább lesz hivatalos állásfoglalás, aztán akkor kiderül, hogy ki mit tud fejleszteni még a jelenlegi konstrukción. Könnyen meglehet, hogy nem tiltják be, nem akkora előny, legalábbis a vége fele úgy tűnt, hogy máshol kell keresni a lassúság okát, nem csak a diffúzorban.
-
LOTR
addikt
válasz
prmcsk #30364 üzenetére
Holnapi első kör:
Kimi lerajtolja Hamiltont, majd feltartja, Massa megérkezik Hamilton nyakába, akinek védenie kell a pozícióját vele szemben, de közben Alonso is odaér, egy óvatlan pillanatban Massa meglép, Alonso meg támadja Hamiltont ahogy kell
Kimi meg egy elegáns mozdulattal mondjuk az első kiálás után/közben elengedi Massataz 1. sor után már átléptem az első körön, de a lényeg kivehető
-
Motion_Blur
félisten
válasz
prmcsk #29982 üzenetére
"Pár éve volt arról szó, hogy minden csapat fizet már nagyon rég óta valami nem kicsi összeget a ferkának valamiért, valami "jogdíj" címen."
Én úgy tudom, hogy az FIA fizet azért a Ferrarinak, mert több évre elkötelezte magát a sorozat mellett. Meg persze elcsalja neki a VB-ket
-
adman
tag
válasz
prmcsk #29731 üzenetére
Nem az volt a lényeg, hogy maszatot megbüntették, hiszen ez masszán kívül mindenkinek evidens, hanem az, hogy hamit miért ? Olyanért, ami több százszor előfordult már az F1.-ben és soha nem járt érte büntetés, mert nem is kell büntetni.
én a büntetéssel nem értek egyet, viszont amit csinált az büntetendő (úgy előzni hogy közeben lemegyünk a pályáról), ezt ő is tudta, ezért engedte vissza mind2 ferkát.
-
Peat;)
veterán
válasz
prmcsk #29820 üzenetére
Nagy divat odamondani hogy mikor kezdték el vizsgálni az esetet, de ezt se Te sem én nem tudom, csak azt hogy hányadik körben írták ki a "zseniális" közvetítés alatt hogy vizsgálat alatt van ez a három autó. Ahogy se Te sem én nem láttuk Bourdais és Massa esetet belső kamerás felvételből, csak egy távoliból.
Magyarul elég sok a képlékeny dolog, inkább azon vitázzunk, hogy ezen kéne javítani a közvetítések alatt és a futam utáni nyilatkozatoknál. (pl minden büntetést leírni miért volt és kik, milyen arányban döntöttek, a legjobb eszköz a korrupt döntések legyűrésére a nyílvánosság) -
válasz
prmcsk #29820 üzenetére
én meg elfogadom a kritikát...
de ha szerinted hami elfékezése nem volt direkt, akkor azt mond meg nekem, hogy szerintetek massa mért direkt ment bele hami-be? ugyan ugy neki sem lett volna jó, ha magát is kiejteti, azt meg nem lehettett kiszámítani,hogy a kerékvető nem fogja-e annyira megdobni, hogy nulláza mindkettőjüket...
én nem azt mondom, hogy massa féle kilökés nem ért büntit, de ért, mert nem volt helyes dolog, de akkor sem hiszem hogy direkt lett volna..és nem a mi lett volna ha dologért büntették hamit, mert hova is került kimi az első helyről az eset után?? és nem csak kimit érintette a dolog..
-
válasz
prmcsk #29765 üzenetére
Nem érv akart lenni, csak a saját véleményem. A verseny elején történt még ez az egész, ott volt a környéken kimi is, és nem hiszem, hogy ennyivel a verseny vége előtt, csak azért direkt menne bele, hogy akkor már egyikük se kapjon pontot. Ekkor még korai találgatás lett volna a végeredmény, és mint később látszott is, massa gyorsabb is volt mint hami, és bőven megelőzhette volna, volt rá idő. Igy teljesen értelmetlen ráfogni azt a logikát massára, hogy "akkor már mindegyikünk nullázon" alapon legyalulja direkt a két kocsit.. na persze sem én sem te, sem más nem tudja, és nem is fogja tudni sosem hogy milyen gondolatok jártak ekkor massa fejében, ezért felesleges ezen vitatkoznuk, de mint mondtam a saját véleményem az, hogy nem direkt volt.
Az meg szerintem nevetséges dolog, hogy direkt későn büntették massa-t, mert ekkor már széthuzottab volt a mezőny...ugyan már, hamilton féle "véletlen elfékezés" előbb történt, mégis ugyan akkor kapta a büntit érte.
Az igaz, hogy az első kanyarban történt incidens után még hátra volt az egész verseny, de mivel rajt után történt az egész, eléggé egy kupcon volt mindenki, egyszóval ha kimi nem megy ki a fűre, vagy neadjisten nem tudott volna, mert a másik oldalán meg épp bekanyarodot volna valaki,, vagy egyszerűen ő kezdett volna kanyarodni, vagy hamilton hirtelen kiugrása követkéztében nem csak kova van mellette, hanem még valaki, akkor ezzel a "véletlen" bakival a fél mezőnyt leamortizálhatta volna az első kanyarban... nem ez történt, de történhetett volna, és akkor mit mond hami?? bocs fiuk, nem birtam elviselni hogy lerajtoltak, lehuztam a redőnyt, bocs hogy fél mezőnyt kiejtettem....hm..elég érdekes lett volna. Felelőtlen volt, és ezért érdemelte meg a büntit.
Az már más kérdés, hogy egyenértékű hiba e ez a massa féle esettel, de akkor meg mondhatjuk azt, hogy massa sem tehet arrol, hogy a kiforgása következtében nem tudott visszajönni, és az egész mezőny elment mellette...azt meg ne mond, hogy massa gyorsan fejben kiszámolta, hogy hol milyen erővel menjen bele, hogy ugy forogjon ki, hogy ne tudjon viszajönni. és ebben az esetben, ha már meg is történt, csupán hami veszttett poziciót, nem 4-5 ember, és ez sem volt sokkal később, mint hami elfékezése, szóval ha ott lett volna idő arra, hogy a jopár pozícióval visszaeső kimi, vagy bárki visszatornássza magát az élre(ahonnan kiküldte füvet nyirni), akkor hamiltonnak is lett volna, akkor is egybe volt még az egész mezőny, hisz lényegében ezért is tudott mindenki elhuzni mellette.. -
venember83
nagyúr
válasz
prmcsk #29796 üzenetére
Megkapta, sőt... Egy része pedig természetesen a mi zsebünkben van, hogy védjük itt a mundér becsületét. A szárnyért pedig nem fizet, mivel tudtommal a McLaren sem fizet jogdíjat azért, mert 4 kerék van a versenyautóján.
hunnylander: Még nem hoztad össze Berlusconit, a fasiszta rezsimet és Mosley-t, pedig ideje lenne fényt deríteni eme sötét titokra.
-
gV
őstag
válasz
prmcsk #29731 üzenetére
Nem az volt a lényeg, hogy maszatot megbüntették, hiszen ez masszán kívül mindenkinek evidens
Nem. Szerintem sem kellett volna megbüntetni. Ahogy mondta: kemény, de fair volt. Azt, hogy az autójából rosszul itélte meg a másik versenyző helyzetét és tett néhány vitatható kijelentést, én megértem. Nem egyszerü a kilátás oldalra az idén.
-
Andrew_31
Modder
válasz
prmcsk #29731 üzenetére
Te 10 éven belüli példát akarsz egy 60éves sportágból.Miért ,hogy igazold az igazad?
Persze ha Kimi nem figyel és befordul, akkor most menne a köpködés, hogy a Ferrari igy meg úgy. De a hammi olyan nagy pilota akkor miért nem ment Massával ott volt nem sokkal mögötte, akkor ö is kapott volna 1 pontot.
Nem vitatom Massa megérdemelte a büntetést, meg is kapta, haragudtam rá ,hogy ilyen forró fejű volt, lehet meg is nyeri ha nem kapkod.
Amúgy az F1 sokat romlott az elmult években ,láttam 70-es évekböl futamot, na ott még nem volt ennyi szabály ,elöztek is mindenhol egy körön belül több elözés volt mint most egész versenyen..
Emlékszem pl. mikor nyalonzót tolták, ha már itt maszatozol. Ha jól emlékszem 2005 volt amikor Monakóban átvágta az alagut utáni sikánt mert olyan szar volt már a gumija hogy nem tudott befordulni, ez egyszer el is ment de kétszer ,háromszor.Az ilyen pár pontokon múllik a VB. cim. Miért nem kapot boxutca athajtást, mert azt akarták VB. első legyen.
Kanadában amikor Massa és Rosberg fekete zászlot kapot mert kijöttek a zárt boxból ö miért nem kapott mert bement.
Tavaly azt akarták ,hogy hammi legyen a VB. gyöztes ,de a meki jól elbaltázta a végén a csapaton belüli rivalizálással.Kimi csak ajándékba kapta azt a VB. cimet, meg se érdemelte az idei teljesítményét nézve.
Azért Alonsonak köszönöm ,hogy kirobantotta ezt a kémbotrányt tavaly, igazi csapatjátékos.Illik a kö..ög Renault csapatba oda való, Briatore mellé.
Ja és még egy pl. Amerikai futamon amikor szar volt a michelin azon az egy pályán akkor is a Ferrarit szídták miért nem egyezett bele a lasító beiktatásába, az is baj volt ,hogy abban az évben egy barab futamot fölényesen megnyert volna. Az milyen hozzáállás volt ,hogy akkor michelines csapatok nem indultak mert 280-al tudták volna bevenni a kanyart.
Na ez a modern F1.
Ja a HD3850-en még mindig jól megy, köszi szépen. -
Motion_Blur
félisten
-
JJános
addikt
válasz
prmcsk #29521 üzenetére
Bourdais a neve, ha jól írom.
Gratula Lonzinak!
Hát ez a nap nem a McLaren napja volt. Kova már, ha jól tudom a 6. pilóta, és még lejebb is eshet. Már mindkét bömbi pilóta előtte van.
Legalább annak örültem, hogy Palik nem k(r)öhög a fülembe kora reggel, mint az asztmás ló.
-
#70869248
törölt tag
válasz
prmcsk #28967 üzenetére
Amennyiben egy Kimi Raikkonen-ről beszélünk akkor természetesen a saját egyénisége.
Ezt láttuk töle eddig is, és sokan ezért (is) kedvelik.
Másfelől nagyon nagy dolog megtenni azt hogy kilököd a VB címért harcban álló versenyzőtársadat...ez nem fér bele, erre nem kérhet a csapat sem..még sugallmazni sem.
Az egy életre meghatároz...és nem csak a drukkerek előtt, mert talán az számít a legkevesebbet..a nagy többség elfelejti.
De a szakma nem...a többi versenyző, és aki ott van...még a saját csapattársad sem akiért megteszed.
A Ferrari mint csapat túl lép rajta, de ezt a döntést emberként kell meghozni.Alonso nem azért bukott el Hamilton-nal szemben mert Hamilton-t ellene versenyeztették volna...miért tennének ilyet?..két futammal a vége előtt 14 pont előnye volt Hamilton-nak Alonso-val szemben....ezt nem lett volna szabad. Alonso nem mutatott erőt..egyértelmű erőt, ezért tudott Hamilton megerősödni csapaton belül, az idény felét Hamilton a dobogón töltötte.
Valszeg Alonso-nak is voltak problémái, de gondolom az Hamilton-nak is volt. -
#70869248
törölt tag
válasz
prmcsk #28963 üzenetére
A szalonképes kicsúszás Hamilton-nal együtt nem fér bele a Kimi képbe...neki semmiképpen nem szabad kétséges szituba keverednie Hamilton-nal.
Fair módon kell hogy segítse a csapattársát, óriási csalódás lenne egy ilyen megmozdulás.
Ennyit nem jelenthet neki Massa győzelme, védekezhet keményen persze...de az ütközést kerülnie kell. Egyértelműen azért mert a másik kettő a világbajnoki címért hajt...a legnagyobb díjjat akarják begyűjteni amit azok harcoljanak meg akik talpon maradtak a végéig. -
hunnylander
őstag
válasz
prmcsk #28963 üzenetére
Kimi pole.
Talan 5 kor benzinnel meg tudna csinalni. (Viccen kivul.) Ennyit a feltartasos starategiarol. Egyebkent az Massanak nem eleg, ha Kimi Lewist feltartja egy ideig, majd kikopik elole. Kiminek elotte kellene vegezni, a Ferrari vagyai szerint.
Alo meg nem volt vizhordo, egyetlen futam erejeig sem.
-
Incubus
tag
válasz
prmcsk #28915 üzenetére
Nem vagyok korlátolt. MS nem isten, hanem bizony MBR, méghozzá sok-sok hibával....Nem lehet minden csapat 1forma, sztem JTodt hamarosan a régi szerepkörében villoghat majd, ha ilyen gyászosan leszerepel a csapat a hátralévő futamokon.
Ki ellen küldtek ki csapattársat? Alonso ellen, jah igen a Lewis-t...
-
No One
csendes tag
válasz
prmcsk #27823 üzenetére
Akkor viszont azt a szabályt is kell pontosítani, mint a kilököm\kitolom esetén mi a bünti! Uis, akkor elég lesz e akanyar előtt kifékezni az ellenfelet a sikánban. Én jobbnak találom az olyan kanyaroknál ahol lehetséges, egy szlalomozós kitérőt tenni, így visszaeshet az előnyt szerző pilóta vagy ha nincs annál a kanyarnál előnyvisszaadó szlalom egyenes, akkor ott menjen ki, ahol a legközelebb van. Ebben az lenne a bibi, h mondjuk ott teszik ezt meg, pl célegyenes előtt, ahol ennek pótlására nincs lehetőség. Itt maradna a 25mp-es időbünti!
-
LOTR
addikt
válasz
prmcsk #27306 üzenetére
volt egy szabály, ha jogosulatlan előnyre teszel szert..... -lehet nem így volt megfogalmazva, nem írom le, nem keresem meg sokszor volt már- bár vitatható volt, de a bírók szerint Hamilton megszegte, miután ellene ítéltek 2 lehetőségük volt, hogy a büntetést kiszabják rá, a +25másodpercet kapta
az, hogy a szabály nem volt egyértelmű, hát ez van, azóta egyértelműsítettékamúgy meg nagyon rossz példákat hozott fel, a fociban sokkal több rosszul megítélt helyzet van, a profi bírók miatt, mint itt ahol felvételről visszanézhetik, és akár utána (is) tudnak dönteni
amúgy meg szerintem Hamilton a határokon autózik, ne csodálkozzon ha ilyen megtörténik, most Monzában Massa a levágás, majd az előzés után visszaállt a megelőzött mögé -habár nem biztos, hogy kellett volna-, Hamilton nem -itt meg mivel nem szóltak nem is volt szabálytalan-, tehát kockáztatott, nem mindig jön be
-
proof88
addikt
válasz
prmcsk #27306 üzenetére
A probléma nem azzal van, hogy levágta a sikánt, hanem hogy utána hogyan adta vissza a pozíciót. Most pont ezért módosították a szabályt, hogy miután visszaadod a pozíciót, a következő kanyarig várni kell a támadással, így nem tudsz egyből "lendületből" támadni.
Abban én is biztos vagyok, hogy mindenképp megelőzte volna Kimit később is.
Nekem továbbá azzal van gondom, amit már korábban is leírtam, hogy utólag szabták ki a 25mp-es büntetést, pedig azt könnyen kiszabhatták volna a díjátadó előtt is.
-
hunnylander
őstag
válasz
prmcsk #27248 üzenetére
Barmikor elkezdhetett volna esni az eso, nem lehetett elore kitalani, hogy esik e majd ujra vagy sem. Ham peches volt az idojarassal az idomeron, de peches volt az idojarassal a futamon is. De a tegnapi felelotlen dontessel tolta el a mai futamat is.
De a kijelenteseit igazolta. Ugyhogy a tokoskodos szoveggel az antik leallhatnak a sajat erdekukben.
-
-
PazsitZ
addikt
válasz
prmcsk #26863 üzenetére
Bármi lehet, mondjuk safety car esetén.
Márpedig amit csak találtam előrejelzést, mindegyik ír esőről. Többnyire light rain, de úgy tűnik várható. Ez többek között a Ferrarinak nem jó jel. Sokat szarakszik Kimi gumija, Hami otthagyja már az elején és annyi.
[link] Itt 2-8ig írja az esőt pl. itt is -
Shabranigdo
tag
válasz
prmcsk #26354 üzenetére
"Vasárnap újra lehetőségem lesz arra, hogy legyőzzem Hamiltont"
lehetősége lesz,mivel futam lesz.a lehetőség mindig ott van,amikor verseny van csak nem mindig sikerül élnie velemeg gondolom az is igaz,hogy "Hambit újra
meg akarja verni" eddig is meg akarta verni,tehát most újra meg akarja
-
lenox
veterán
válasz
prmcsk #26151 üzenetére
Nem kell belekepzelnie magat senkinek sehova, csak biraskodni kellett, egesz mas. A csavo mar vagy 30 eve reszt vesz a nemzetkozi autosportban, oke, eloszor navigatorkent, de ma az afrikai autosportszovetseg elnoke, a FIA afrikai koordinatora. Nem a futoversenyrol hivtak... Ha nem profi biro, akkor szerinted ki lenne profi? Azt ertem, hogy te volt f1 pilotakat szeretnel, ez nyilvanvaloan butasag, pl. boxban a volt boxbajnokok a birok, vagy fociban a volt valogatottak, vagy akar futasban a volt bajnok futok? Nyilvan nem, biraskodni teljesen mas, mint versenyezni.
-
Peat;)
veterán
válasz
prmcsk #26137 üzenetére
Alonso közös pontunk, az írásban is azt emeltem ki hogy anno ő jobban megszívta, mert amikor vele követték el nem büntették meg az elkövetőt. Amikor ő követte el egy nem éppen élmezőnybe tartozó autóval szemben akkor meg megbüntették őt. Mégsem emlékszem ilyesmi Lauda nyilatkozatokra, de hozzáteszem hogy 2005-ben még Kiminek szorítottam.
-
Peat;)
veterán
válasz
prmcsk #26130 üzenetére
Aham. Szóval az olasz amúgy igen tehetséges pilóta akit a ferrari NEM alkalmazott mint hazai (ki verte Alonsot) pilótát aki lenyilatkozza hogy szerinte az angol pilóta hibázott a finn ellenében amiből a brazil gyerek jött ki jól, csak elfogult lehet és nem számít mit mond. Az hogy Alonsot megbüntették még régen egy dolog. Az hogy Kimi előzése után szigorították a szabályt egy dolog. Az hogy akkor Alonsot előzte meg, de büntit még nem kapott, majd Alonsot a saját áldozati esete miatt kialakult szabállyal megbüntetik az egy dolog és ekkora felháborodást nem keltett. De most hogy Hamiltonról van szó aki idén már megszegte! (érdekes módon az itteni legtöbb mostani ellenző azt sem értette) ezt a szabályt és most megbüntetik ki tudja miért az számít és mindenki maradjon csöndben mert ez az f1 történelem legnagyobb tévedése ahogy Lauda mondja és jajjj az f1-nek...értem én. De ha nem haragszol akkor már mosolygok és várom a következő versenyt.
-
sh4d0w
félisten
válasz
prmcsk #26068 üzenetére
Nem kell világbajnoknak lennie, én ilyet nem mondtam, de hogy nem a világ - szerintem - legrosszabb pilótájának véleményét fogom elfogadni, az is biztos. Michael valóban nem formálhat mérvadó véleményt, mivel érintett az ügyben - lévén a Ferrari alkalmazottja. Laudáról én nem mondtam semmit, számomra az ő véleménye olyan, mintha Te mondanál bármiről véleményt a Forma-1-ben - ugyanis versenyezni már nem láttam, az meg nekem nem jelent semmit, hogy a Ferrarinak 2 vb-címet nyert, mivel én nem Ferrari-, hanem Kimi-drukker vagyok (csapatban egyébként tavalyig a McLaren-nek szurkoltam...).
Érdekes egyébként azon országok sajtótermékeit szemügyre venni, akik nem közvetlenül érintettek az ügyben - gondolok itt a francia és a spanyol sajtóra elsősorban.
-
iguana
őstag
válasz
prmcsk #25885 üzenetére
jó kis interjú. többet közt ezt bírom nagyon benne:
egyszerűen nyilatkozik, sallangmentesen, őszintén. ha vmit elszab, simán bevállalja, "ha", meg dacos "de" nélkül...semmi drámazás, hattyú halála.kicsit faszláma/költői kérdés tőlem:
Az utolsó szett gumiabroncs valamilyen oknál fogva kicsit nehéz volt, az egyensúly elég rossz volt...ezek a pilóták tényleg minden apró(?) változást érzékelnek?
tényleg ennyire ennyire együtt élnek az autó minden rezdülésével; a legkisebb változásával? (amik pl. "csak" századokat jelentenek)
ennyire érzik, hogy az autó mely része felelős ezekért a századokért?biztos így van, de nekem akkor is felfoghatatlan és lenyűgöző.
-
Shabranigdo
tag
válasz
prmcsk #25885 üzenetére
"Tényleg élveznéd, ha senki nem akarna előzni, csak számolgatna, hogy mi jó neki és mi nem ? Az a "köcsög", aki megpróbál versenyezni és ha ráérez arra, hogy nyerhet is, nem tesz meg mindent érte ?"
semmi ilyet nem írt,amit írt tények,Hamilton és Kimi is jobban járt volna,ha nem harcolnak és nem menne most a vita róla.természetesen ez így sokkal látványosabb és izgalmasabb volt,viszont a végeredmény igazságtalan,mert tényleg nem Massának kéne az elsőnek lenni.prmcsk viszont ő egyértelműen nem szerzett előnyt,sőt.emelett a csapat hibája volt.a két esetnek nincs köze egymáshoz
-
lenox
veterán
válasz
prmcsk #25751 üzenetére
Ezt a "ha beveszi a kanyart", felejtsétek már el. Ezután engedte maga elé kimit, majd kifékezve megelőzte, tehát visszaadta a "kanyarlevágás előnyét".
Nem, ha pl. 1 sec-el van lemaradva, es kanyarlevagas utan csak 0.2-vel van lemaradva, az is elonyszerzes, hosszu egyenesben nyilvan ki lehet hasznalni.
Hambi egyértelműen gyorsabb volt
Igen, csak ennek nincs koze ahhoz, hogy szabalytalankodott vagy nem.
ha 3 méterrel marad le, akkor is megelőzi kimit a verseny végéig és ezt kéne belátni.
Ennek sincs koze a szabalytalansaghoz. Ha annyira jo, miert nem maradt le tobbet, akar 1-2 kanyaron keresztul mehetett volna mogotte, es utana elozhetett volna, az biztosan tiszta lett volna. Igy nem.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
prmcsk #25688 üzenetére
Ha nem így van, nem hoz be kb. 6mp hátrányt pár kör alatt.
18 kör volt az a pár kör. És nyilván volt köztük beállítás beli különbség is ,mert száraz pályán lágy gumival nem tudott közel menni.
soulcube: Én már tavaly is ezt írtam: egy kicsit idegbeteg Hami. És a nyilatkozataiban már azt mondja, hogy nem a bizonytalan 10 pontra hajt, hanem biztos 8-ra. De ezek szerint még mindig nem tud kivárni. Ha most vár még 2-3 kanyart és akkor előz, akkor most nem volna vita, se bünti. Csak ha elől van egy kicsit begőzzől a fiú. És ezt viszont nem nagyon látni senkitől se a jelenlegi versenyzők közül. Piquet milyen nyugodtan elengedte maga mellett Hamit pár versennyel ezelőtt. Pedig neki oszt eddig rendesen verték a fejét minden oldalról, de mégsem borult vérbe a fejje, amikor Hami feltűnt a tükörben. -
7Heads Drago
veterán
válasz
prmcsk #25727 üzenetére
Tudomásom szerint a szabálytalan autónak fel kell vennie azt a poziciót , amit a szabálytalan előzés előtt betöltött, és kb hasonló idő hátránnyal.
De biztos lesz aki az eredetit le fogja forditani.
És szerintem ez nem volt meg.
Mert a kanyar levágás előtt nagyobb volt Kimi előnye. Csak 1 autónyi előnyt adott neki.
Hamilton-nak lassan már nem lesz tiszta versenye. És azért ehhez ő is kell egy kicsit. Ha nem ilyen idegbajos simán meg tudta volna előzni Kimit, akkár két kanyarral arrébb is.
Ezen pedig nem fognak változtatni a verseny bírák.(99%)
Nem az egyik Williams miatt pördült meg elöször Kimi? Kicsit mintha megtolta volna hátulról... -
hunnylander
őstag
válasz
prmcsk #25727 üzenetére
Ezt mar en is felvetettem. Ilyen tuti nincs is a szabalykonyvben (hogy szazmetereket kell visszaadni). Visszaadta a poziciot, nem bujt be a szelarnyekba, teljesen szabalyos volt az elozes. Ennyire ne uldozzuk mar azt aki elozni mereszel, amikor pang az F1 az elozesek es a kemeny kuzdelmek hianyatol!
-
Oczu
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz
prmcsk #25396 üzenetére
Igen. De ha nem vágja le a sikánt akkor Hamilton nincs ott Kimi mögött. Ezen van a hangsúly. Azzal hogy vágott, támadási pozícioba került.
Nem hiszem el, hogy ti még mindig Raikkonen -Sutilon lovagoltok.
Az versenybaleset volt.
Erre föl Hamiltont Canada után 2db futamra eltiltottam volna. -
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
prmcsk #24364 üzenetére
Ezért kérdéses az eset, mert versenyen kívül töltötte le a büntetést, de ezért nem hosszabbíthatnak meg versenyt, lassan reagáltak a büntetéskor
MS részéről a bibi, hogy semmit nem vesztett a büntetéssel, mert gyak. versenyen kívül töltötte le
FIA részéről a vonal, a lassú döntéshozatal + a szabály kiforratlansága
Szabályokba belefért ez, mint kiskaput sikerült kihasználni. A szabályban lett volna olyan, hogy ha nem tudja letölteni a büntetését, akkor időbüntetést kap, vagy az utolsó 3 körre már nem vonatkozik a 3körös szabály része a büntetésnek, mindenképp versenyben kell letölteni azt, akkor most nem lenne kérdés. -
Motion_Blur
félisten
válasz
prmcsk #13745 üzenetére
Rönó jóval gyengébb, mint tavaly. Szerintem még szenvednek 1, vagy 2 évet és kiszállnak
Baromarcú Gyula miért tolta egyből a faszságot, hogy Alonso lassított és ezért szalad rá Hami? Még ha így is van (amit kétlek), miért kell egyből hülyeségeket beszélni, és rosszindulató feltételezésekbe belemenni?
Nakajima + Super Agurik meg kapják be, faszán feltartották Kimi-t... bár a győzelem nem lett volna meg, azért közelebb kerülhetett volna. Massa-nak grat, megmentette magát, de nem hinném, hogy Kimivel harba szállhat szezon szinten. Jó ez a 8 (18) pont
Aktív témák
Hirdetés
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen program, ami...?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Lexus, Toyota topik
- Garmin topik
- Google Chrome
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest