- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Íme az új Android Auto!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #21543 üzenetére
A McLarennél nem volt csapatutasítás Hockenheimben
a pilóták megegyeztek abban, hogy tiszteletben tartják azt, ha a másik gyorsabb
Massa vedekezett, visszatamadt, ahogy tudott, Lewis volt konyortelen es ugyes.
Tankonyvbe illo elozes! Elvenni a leelozott ritmusat, elvenni tole az utat, kitenni a palya szelere.
Volt regebben belinkelve egy video az F1-ben szokasos tankonyv szerinti elozesekrol. Na abban volt 'leirva' ez, amibol Lewis szerzett ket csillagos otost is legutobb.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #21543 üzenetére
általában én sem pártolom az ilyesmit...de ez logikus döntésnek tünt, copy/paste egy másik topikból:
"
Mi a fenét akarhatott volna Kova?...de most ne arra gondolj hogy bár össze akadtak volna, mert azt kapásból vágom.Neki áll vívni Hamilton-nal?!
-Oks Hamilton esetleges győzlemét megbuktatja, ez ugye nem érdekli.
-Hamilton nem adja fel, hisz sokkal gyorsabb újra és újra ráfut...vívnak körönként másodpercet bukva.
Feljönnek rájuk, és mint Alonso úgy ők is pozíciót vesztenek..vagy mint ahogy Kubica 2 ellenfelét tudta megelőzni így, hogy előtte a két autó vívot.
Szal Hamilton tuti nem nyer futamot, Kova' és Hamilton kiszámíthatatlan többesélyes kűzdelembe keveredik...kiesik vagy pozíciót veszt.
A csapat pontokat veszít...egy ilyen döntés utózöngéjeként akár a szerződése is az ablakban....hát szal csak semmi értelme nem volt vívni.
Piquet mint rivális is el tudta ezt dönteni...van egy gyorsabb autó, a vele való vívás egy bizonytalan pozíciót eredményez, ..a nem vívás egy sanszos második helyet...
"Massa esete más...bár megmondom kerekbe, sok olyan véleményt olvastam a témában amellyek mögött csupán az állt, hogy hátha Massa összeakadt volna Hamilton-nal mert akkor Kimi mennyivel jobban járna.
De szal Massa esete annyiban más, hogy neki védekeznie kell...a VB valszeg a McLaren és a Ferrari között fog eldölni, ha most beelőzi őket Heidfeld az még oké..
De ha nem volt alkalmas az autója a harcra akkor érthető, és mivel ezt mondta kapásból a futam után, én el is hiszem neki.
..meg az az eset, azért rendben volt..bent maradhatott volna talán, de akkor Hamilton tuti kivág külsőre és a jobb kigyorsra játszik. -
válasz
proof88 #17583 üzenetére
- egyrészt ember legyen a talpán, aki így megfogta volna az autót.
..itt kifelejtettél valamit....
Mégpedig az elejéről azt, hogy: egy hiba után...Magyarázatod második részét nem másolom ide, de ugye nem akarod azt mondani, hogy ha jól kanyarodik Sutil akkor elkerüli a balesetet?
Márpedig ha nem akkor azzal, hogy elfékezte magát, (legyen nektek) bizony csökkente Kimi becsapódásának erejét. ...ennyi....Részemről tényleg nem fogok több elfogult hozzászólásra reagálni a témában, mert lassan ott tartunk, hogy Sutil, a FIA vagy éppen Alonso volt az oka a balesetnek......
-
copin
őstag
-
7Heads Drago
veterán
válasz
proof88 #15642 üzenetére
Akkor is ettől jobban is feltarthatta volna. Máshol szinte nem is előzőt senki se csak itt. És ezt az egyet se tudta megvédeni egyszer se.
Még egy dolog amit mindenki elfelejtett vagy nem írt: Hami evvel a szuper könnyű autóval tudott csak pariban lenni a Ferrarikkal.
Esélyük se lett volna jó helyen végezni, ha rendesen megtankolják őket. 5 körre való üzemanyag többlet volt Kimi autójában, ami elég sok.
Szóval a lényeg :jók a Mercik, de csak másodiknak a Ferrari után.
Fisichella eddig is hülye volt néha, de mostmár azt hiszi, hogy neki kell Szato helyét átvenni. Nakadzsimat majdnem elgombázta... [link] -
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #14936 üzenetére
Nem akarlak farasztani benneteket a problemaimmal. Ma jottem haza a korhazbol (sebeszet). Hab a tortan, hogy az aramtalanitott szamitogepem elromlott a kenyszerszunet alatt. Valoszinuleg a videokartya a ludas, ami mar fagyogatott egy ideje. (Most a batyam angol billentyuzetes laptopjarol netezek.)
Tudna valaki adni egy letoltesi linket a barcelonai futamrol (RTL Klub felvetelt), szeretnem megnezni.
-
venember83
nagyúr
válasz
proof88 #14881 üzenetére
Újraaszfaltozás a felirat, ott pedig évszámok vannak, ugye.
Marha nagy mákja volt Kovának, hogy a gumifal nem valami ki tudja milyen erős anyaggal, dróttal volt összefogva, ami mondjuk a sisakrostélyon keresztül simán áthatol... Örülök, hogy semmi komoly sem történt a sráccal, hogy megúszta.
-
laci666
senior tag
válasz
proof88 #14431 üzenetére
Azért nem semmi Alonso és Piquet között kemény 3 ezred van
Hely Versenyző Csapat Idő Kör
1 K. Räikkönen Ferrari 1:20.649 17
2 F. Massa Ferrari 1:20.699 9
3 L. Hamilton McLaren 1:21.192 20
4 R. Kubica BMW 1:21.568 20
5 H. Kovalainen McLaren 1:21.758 10
6 F. Alonso Renault 1:21.933 18
7 N. Piquet jr. Renault 1:21.936 21
8 D. Coulthard Red Bull 1:22.118 20
9 N. Heidfeld BMW 1:22.278 24
10 J. Button Honda 1:22.632 16
11 T. Glock Toyota 1:23.002 21
12 N. Rosberg Williams 1:23.003 25
13 M. Webber Red Bull 1:23.015 14
14 J. Trulli Toyota 1:23.141 15
15 K. Nakajima Williams 1:23.153 24
16 A. Sutil Force India F1 1:23.156 22
17 G. Fisichella Force India F1 1:23.196 20
18 R. Barrichello Honda 1:23.353 14
19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:23.952 15
20 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:24.082 15
21 T. Sato Super Aguri 1:24.278 14
22 A. Davidson Super Aguri 1:25.068 10 -
soulcube
aktív tag
válasz
proof88 #14343 üzenetére
Ha jól tudom ez annak az átka, hogy az autók folyamatosan küldik az adatokat a boxba.
Jól megfigyelhető, hogy a legtöbb ilyen "beszaggatás" a célegyenesben van. Valahol olvastam, hogy az FIA tervezte, hogy külön sávot tart fenn a csapatoknak és külön sávot a közvetítésnek. Úgy tűnik ez azóta is csak terv maradt. -
Peat;)
veterán
válasz
proof88 #13825 üzenetére
Alonso mikor mutogatott kiírták az ő és Glock(neki intett be) köridejeit, az alapján Glock vagy hibázott vagy lelassult valami másfél másodpercet abban a körben, valószínű Alonsonak felcsillant a szeme hogy keződik a szokásos kiesés előle
és bele is vágott egy előzési manőverbe, aztán Glock magára talált. Szóval lehet félreértette a szitut(technikai problémának hihette talán), de ha valakinek integetnie kell az Briós, akinek nem focicsapatot kéne menedzselni hanem a Renault fejlesztőrészleggel beszélgetnie. Barcelonába már beígérte a dobogós hely reális esélyét Alonsonak, arca az van
Hami meg eltanulta Alonsotól, mit kell ezen csodálkozni, tavaly volt a tanulóéve most már alkalmazza a megszerzett ismereteket és nonverbális kommunikatív jegyeket. -
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #13773 üzenetére
"Nekem a Wéber Gábor kijelentései sem tetszettek még a futam előtt, mintha nagyon védeni akarná a Ferrarit azért, mert Kubica lett az első az időmérőn"
A rajtnál nagyon meg lett verve a BMW és az első kerékcserék után nagyon leszakadt Kubica. A végén szépen feljött, de ott már a Ferrarik szerintem vissza voltak tekerve
Thrawn: hát ja, a versenytempót nem 1 körben mérik, de még csak nem is 1 etapban
-
JJános
addikt
válasz
proof88 #13052 üzenetére
Tudtuk. De most már, hogy Maszat elrontotta a helyzetét, esély is van rá. Bár gondolom csak év végén.
Ami azt illeti láttunk már itt olyan csodát, hogy két hét mulva akár Lonzi a Ferrariban is ülhetne.
Mondjuk arra kiváncsi lennék, hogy mit tudna egy Ferrariban, bár inkább Hamit, vagy Vettelt látnám itt szívesebben.
proof88:
-
#95904256
törölt tag
válasz
proof88 #12301 üzenetére
Egyébként én nem tartom igazságosnak, hogy csak az első 8 helyezett kap pontot, valami más rendszer kéne.
Ezzel teljesen egyetértek. A többi versenyző/csapat is igyekszik a legjobbat nyújtani, nem csak pénzt szórni és gyakorolni mennek ki a pályára. Minden versenyzőt aki teljesíti a távot, megillethetne valamennyi pont, pl. a futamidőből számolva. ( így a különöző pozíciók közti különbség is kiegyensúlyozottabb lenne )
-
Viktor77
titán
válasz
proof88 #12301 üzenetére
Úgy lenne jó mint a motorosoknál. Ott az első tizenvalahány kap pontot (nem tudom pontosan). Itt normál esetben ugye a 8 pontszerző helyből 4 kapásból le van oszta (sőt, ha a BMW így marad, akkor gyakorlatilag 6), a maradék 4 (2) helyért küzd a többi 18 (16) pilóta. Pedig biztos lehetne látni a középmezőnyben (és annak a végefelé) is jó kis csatákat, ha tudnák a pilóták, hogy van értelme. Egy 12. helyen álló pilóta a futam utolsó negyedében biztos, hogy nem fog küzdeni a 11-10-9. helyekért, inkább örül ha beér (persze olyanra gondolok, aki amúgy is ott vagy akörül tanyázna a tudása és (/vagy) az autója miatt).
-
JColee
őstag
válasz
proof88 #12056 üzenetére
én is szeretem nézni és jót röhögni h milyen baromságokat mondanak néha
de vmikor érdekes infot is mondanak
megvan a 2007es brazil nagydij a gépemen és van egy rohadt jó rész amikor a palik azt hiszi h 2szer lassult be Sonka kocsija és elkezd üvöltözni
szeretem az ilyen bakikat de azért wéber és gyulám jobb kommentátorok
Aktív témák
Hirdetés
- Új kétfiókos NAS-sal gyarapodott a Synology palettája
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gitáros topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós topik
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- További aktív témák...
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest