- Apple Watch
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#65675776 #1805 üzenetére
A Namir takedown ugyanúgy működik az alapjátékban, a DC-ben szerencsére már nem. Ráadásul a bossharcok pályái is sokkal jobbak, nem is nagyon lehetne úgy meglepni szerintem.
Viszont ez a módszer asszem a DC-ben is működik. Kb. ugyanolyan szintű bug lehet, mint a másik.
-
-
Chiller
őstag
válasz
#65675776 #1802 üzenetére
Hmm... Most végignéztem a YT-n a két változatot, és úgy néz ki tévedtem.
Mégsem tették át a DC verziót, viszont valamiért én úgy emlékeztem, hogy sokkal könnyebben ki lehetett őket fektetni (non lethal módban), és simán működött rajtuk a takedown. Most viszont nem működik.
A legjobb megoldás erre a stun gun.És mintha a HP-jük is több lenne. Hangsúlyozom legutoljára az alapjáték megjelenésekor vittem végig a játékot.
-
válasz
#65675776 #1747 üzenetére
Akkor te még nálam is aprólékosabb voltál.
Vannak helyek, amiket csak úgy tudtam elérni, hogy arrébb pakoltam 1-2 konténert, italautomatát, illetve sok átüthető fal mögött van hasznos cucc (azt hiszem, egy csatornában praxis kit is).
Ja, és a magasra ugrás is nagyon hasznos, nincs mindenhol felpakolható doboz. -
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#65675776 #1507 üzenetére
De ez hogy működik? Nekem megvan minden az alapjátékhoz, összes DLC-t megvettem, mikor le voltak árazva.
Most a Steam piacterén már csak a Director's Cut jelenik meg, 20 euró (azaz most 10, 50% akcióval). Ha berakom kosárba, akkor is ennyit ír ki. Valami másra kell kattintani? -
proci985
MODERÁTOR
-
válasz
#65675776 #1497 üzenetére
Jaja, Adam esetében őt még csak "kikapcsolta" Zhao (*) , viszont Darrow még nem aktiválta a zombiszimulátort, csak miután társalogtunk Megannel.
Mikor Pancheán beszélgetünk Taggarttel, nem véletlen érvel Adam a "monsters" kifejezés ellen, hisz ő is épphogy csak megúszta a dolgot.*első végigjátszásnál én amúgy sejtettem, hogy itt valami sunnyogás lesz az új chippel, így nem vettem meg, szerencsére, aztán persze kipróbáltam később, milyen úgy Namir ellen, hát, nem túl jó.
-
Rossi
addikt
válasz
#65675776 #1494 üzenetére
A módosított biochip teljesen ok, meg a Namíros kellemetlen hatása is...
Viszont Adam sem lesz tőle zombi, illetve abszolút nem értem, hogy mi értelme az őrjöngésnek, miért nem csak rosszul lesz tőle minden augmentált, vagy kezd el iszonyatosan szenvedni.
Szerintem ez a zombulás kicsit gagyi, csak hát e nélkül nem lett volna ellenfél Pancheán...
-
válasz
#65675776 #1494 üzenetére
A magyarázat oké, de számomra idétlenül csapódott le az egész.
Előnyösebb lett volna nem megőrüléssel megoldani a dolgot.
Az sem lett volna kisebb dolog, ha a Darrow-signal miatt pl mindenki meghal az új biochippel, vagy tönkremennek az augmentációi, stb.
De persze ez ízlés kérdése, és ennyit el lehet nézni a játéknak. -
válasz
#65675776 #1491 üzenetére
Szerintem szervesen illeszkedik a játékba, érdekes látni, mi történik az elrabolt emberekkel, akik közül kikerülnek a Hyron humánerőforrásai
az viszont biztos, hogyha már alapból a játék részének szánták, akkor így egészben már egész jó játékidőt kapunk majd.
Mondjuk az én szöszölős-olvasgatós játékstílusommal így sem panaszkodhattam.Azt mondjuk elképzelhetőnek tartom, hogy ezt a szálat nem pont így akarták hozzáfűzni, de talán mindenképp meg szerették volna mutatni, és a játék többi részébe nem illett volna így, hiszen folyamatosan történtek a dolgok, egyik eseményből következik a másik, semmi okunk nem lett volna a foglyok után menni, a hajó útvonala mentén elhelyezni kézenfekvő volt, ott van üresjárat.
Ami viszont tényleg nem illett a játékba, az a zombirush a végén.. én pl szívesen maradtam volna többeta megzombultak nélküli Pancheán, ha pedig nagyon muszáj volt elsütniük, maradhatott volna az utolsó 15 percre...
-
-
válasz
#65675776 #1477 üzenetére
Gépigény / grafika változott? AI miben más, ha más, illetve ebben alapból benne van minden plusz motyó?
Nekem az alapváltozat van meg, tehát az automatikus hack motyó, duplacsövű, és a plusz küldetés (a srác kiszabadítása) nélkül, ezek gondolom ebben benne vannak alapból. -
válasz
#65675776 #1182 üzenetére
SPOILER
Az elején csak hackingre gyúrtam, és folyamatosan 5-7 praxis pontom volt talonba, mer ismerem az erpégé istenét, és jöhet olyan rész ami bizonyos augra tervezve sokkal könnyebb (főleg esés, gáz, elektromos áram, kettőhárom mindből van). A főfő boss előtt asszem 5 pontom maradt fölös, elnyomtam valamire, amit addig eszembe se jutott kigyúrni, és azt vettem észre hogy a halk futás/ugrás és a radarokon kívül mindenem maxos.
Elmondom mi a bajom ezzel. Az augmentek fele max 2-3x használható a végigjátszás során (per darab). Ezek azok a helyek, ahol NAGYON megkönnyíti a dolgod az adott ability, vagy adott képesség nélkül elérhetetlenek ezek a részek. És erre írtam azt, hogy ha pontot költök valamire, az ne csak abban nyilvánuljon meg, hogy plusz három szobát el tudok érni a játékban.
A gázra immun tüdő konkrétan egyetlen egy plusz szobát tesz elérhetővé az egész játékban, a célegyenes elejin van egy security terminál, szobában (ahol a gáz van), amivel a hídon lévő csordát lehet lelövetni.
A súlyemelésre majdnem ugyanez vonatkozik. Kb. 3 helyen van értelme (rejtett szoba, csináld-magad-létra, ilyesmik). Lelkesen pakolgattam a cukorkaautomatákat, de alig kettő-három mögött volt bármi. És sokszor éreztem ezt, főleg az egyen-lakások feltúrásakor: Berontok, ölök, be konyha, pult végignéz, a frigót kib@szom folyosóra (mögötte semmi), berontok hátsószoba, ölök, szekrény/festmény/széf, hack (örül), berontok a budira, körülnéz (semmi), majd távozás. És ezt a rutint úgy kb. 30-40x biztos meg kell csinálni a játékban. Sok olyan tárgy van, amit erőemelőként el bírsz rakni pluszként, ha kigyúrod, de 98%-ban ennek semmi értelme/hasznos eredménye. Ja, talán még volt egy hely, ahol a kólaautomatát magam előtt tartva sikerült valami kamerát vagy ágyút átverni. De ezt is csak 1x kellett.A budiknál ilyen helyeken, amik nem lakások, ott mindig vártam, hogy rányitok valaki(k)re és lendületből leszúrhatom/fejbelőhetem (őket), de ugye sose ült (vagy csinált bármit) rajtuk (bennük) senki... Pedig ez is jó poén lenne, így meg semmi értelme sincs a rötyinek, pár helyen alternatív útvonal, de erre elég lett volna akárhol a falban az a szellőző, ehhez nem kell egy egész budit lemodellezni. Az, hogy lehet pisálni/kezet mosni, az a Duke Nukem 3D óta fáradt poén.
Azt szerettem volna mondani mindezzel, hogy az ötletek nagyon jók. Nagyon jó, hogy ilyen szinten interaktálható a környezet. Régen az interaktív pályaelem azt jelentette, hogy szét lehet lőni egy részét. Ettől még megmaradt akadálynak, csak az állaga átalakult romosra, de nem lehetett sehol hamuvá szecskázni a falakat, hogy kiess a pályáról. Ebben a játékban is elég jól tetten érhető az, hogy be vagy zárva az utcákra/folyosókra. Gondolom ezen próbálna lendíteni ez a pár mókás ability. Leugrom/odébbrakom/felmászom/átütöm. Ez remek, csak kevés helyen van ilyen. Ha az így elérhető plusz tartalom (szoba/háztető/pince/alternatív útvonal) a mostani duplája lenne, az valóban sokat lendítene a játékon. Én így látom.
Jah, majd elfelejtettem: az OST zseniális (collectors), a kupiban olyan techno megy, hogy besz@rsz (a rúdtáncos csajnál).
Boltba megnézem a hullát, nemrémlik, hogy lett volna. Ugye hullát látva az ember reflexből áttúrja, mint írod is, ezér gyanús, hogy nem volt ott semmi. Talán majd most másodjára, hamarosan odaérek. De kösz a tippet.
-
Ilsyde
őstag
válasz
#65675776 #1138 üzenetére
Meg lehet oket olni kizarolag non-lethal fegyverekkel is (tranq. rifle) mert csodalatos modon azok is sebeznek es stunolnak, meghozza nem is kicsit.
Ahogy valaki lentebb is irta, a boss fightokat egy masik ceg csinalta. Idezek:
In the video, it's stated quite clearly that G.R.I.P was handling the boss battles, with no explanation given as to why. However, the fact that G.R.I.P's boss said he wasn't familiar with Deus Ex because he's a "shooter guy" goes some way to explaining the action-heavy fight scenes.
Well done!!
-
válasz
#65675776 #1138 üzenetére
SPOILER!
De van taktika. Az elsőnél elég rávágni egy gázgránátot vagy palackot, majd nekidobálni a robbanó hordókat.
A másodiknál ahogy az elején elkezd feléd futni, csak át kell ugrani, majd megfordulva belé egy kábítót, majd adni kell neki 3-4 gránátot és kész (ez a legkönnyebb).
A harmadiknál folyamatosan fedezékben kell bújni, és onnan dobálni rá a gránátokat (EMP és frag), és alkalmanként rálőni valami komolyabbal (gránátvető, lézer, stb). Szerintem az utolsó a legnehezebb amúgy (főleg, ha beszoptuk az új chippel), az első kettő nem vészes.
-
polonic
félisten
válasz
#65675776 #1129 üzenetére
Abszolút így van.
Legalább a Missing Link DLC-ben már minden részt az Eidos Montreal csinál.
Most én is úgy vagyok vele, hogy emiatt nem játszom újra, csak vigyem végig egyszer. Pedig terminátorként csináltam volna másodjára vagy vegyes módszerrel, amiben minden van, lopakodás, ölés is. De hát így. . .
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #1131 üzenetére
mondjuk azután, amit az ember olvasott az illuminaty bázison, lehet sejteni, hogy az az upgrade nem kóser.
bossokkal kapcsolatban annyi, hogy villanógránát, akna, remote bomb és fekszenek. gyakorlatban most harmadik, pacifista menetre az első bosst sikerült így kiütni elsőre (maxos stealthem volt). más kérdés, hogy jópár percig püföltem, fegyvert cseréltem (ideiglenesen bénítópuska le, shotgun fel), meg úgy teljesen megvolt a Final Fantasy (Square Enix) bossfight fíling: aránytalanul sokáig tart, aránytalanul nehéz és megfelelő taktika/cuccok nélkül esélytelen. final fantasy 8 két órás végső bossharc valaki?;Đ
továbbra is fenntartom, hogy a human revolutiont NEM szabad elsőre pacifista módon tolni, ha az ember nem ismeri a trükköket/pályákat (villanógránát és gázgránát leginkább), mert az inventory kiegyensúlyozatlan, a nehézség meg emiatt a laza és a nightmare között hullámzik, a skilleket pedig nagyon nem mindegy, hogy milyen sorban osztja ki az ember.
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #1118 üzenetére
igen, egy helyzetről beszélünk
. pacifisttel hardon kb a játék legkeményebb része.
or better then kings... gods
.
első DX 10+ éves, szóval szerintem annyira nem spoiler. főleg, hogy nagyon úgy néz ki, azok játszanak a harmadikkal, akik anno még az elsővel is tolták.
igen, IW ilyen szempontból eléggé jó volt.
SPOILER
tényleg, tudja valaki mi történik, ha Sanders az első misszióban kinyírja a tanút és az ember leüti? akkor is kiengedik a börtönből detroit2re? -
-
-
czundermák
aktív tag
válasz
#65675776 #840 üzenetére
Kérdés, hogy egyáltalán kinek van rá szüksége, első részben pont az jelentett kihívást, hogy fontos adatokat és/vagy több lőszert megszerezz. Függetlenül attól, tudod-e hol van, vagy nem.
Itt gyakorlatilag, ha be van kapcsolva mindent felfed a játék, a kutakodás teljes mértékben értelmét veszti, ha már messziről tudod, mit hol találsz.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #781 üzenetére
pedig meghallgattam a beszélgetést, csak a Death By Vending Machine rész maradt meg. köszi.
TESCO-Zsömle: tényleg két szintje van, de nem úgy, ahogy gondolod.
Ghost: nem láttak meg
Smooth Operator: nem riasztott be semmi hekkelés közben.hekkeléskor megy a riasztás is mindenki felé.
ollie: szerintem robotot lehet kilőni, de javítsatok ki. egy helyen a játékban legalábbis egyet ki kell lőni, mert sokkolástól felkel, emptől meg robban.
-
-
PowerBuldog
veterán
válasz
#65675776 #781 üzenetére
Ezeknek a fickóknak a fejéről nekem tökre a Babylon 5-ből a Kosh ugrik be.
daa-raa: Tudom, hogy a szöveg a lényeg, csak tudattam, hogy engem tisztára Kosh-ra emlékeztetnek.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #733 üzenetére
na igen, de emlékeim szerint mintha még ott is meg lehetett volna a dolgot oldani (utolsó végigjátszásom Heliosos volt, előtte lévőkre meg már nem emlékszem, hogy pontosan mennyire volt necces átállni). nekem a Helios ending volt mindig is a szimpatikus.
Omarral meg szerintem elég egyszerű a végéig jóban lenni, főleg, hogy géprombólokat sosem kedveltem
. és Leo, illetve Leo@omar a döntések függvényében mindig ott áll. más kérdés, hogy a végén a Templarok azért kemény ellenfelek.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #729 üzenetére
jaja. amiatt emeltem ki az illuminatit, mert pl ha az ember denton/templarra megy, akkor addigra már az illuminatisok nagyon idegbajosak lesznek. úgy meg eléggé nehéz beszélni a vezetőikkel (ami megoldáshoz szükséges), bár nem megoldhatatlan.
Denton emlékeim szerint felajánlja, hogy álljon át az ember hozzá, illetve mintha a templar is. mivel Alex kulcsfontosságú minden frakciónak, szerintem ez rendben van: részemről hihető, hogy az utolsó pillanatig próbálják Alexet az oldalukra állítani, hiszem ő az, aki eldönti a történet végkimenetelét. ld pl a Templar is, akikhez még korábban poénból be lehet állni, és nagyon egyszerűen fogadják eme tényt annak ellenére, hogy elvileg az augmentációk ellen vannak.
az Omar végnél meg kb mindegy, hogy addig mi történt. gyakorlatban pedig annak ellenére, hogy negatívnak szokták tekinteni, nem áll messze a Denton endingtől (mindkettőnél közös tudatot hoz létre az emberiség), illetve a gyakorlatban Asimov utópiájától sem.
TESCO-Zsömle: ha ez csalódás volt picit, próbáld ki a Nameless Modot az eredeti Deus Exhez. az alapsztori kicsit khm... szóval fura, viszont a megvalósítás zseniális. a döntések folyamatosan visszaköszönnek, illetve attól függően, hogy az ember kit szolgál, gyakorlatilag két, egyenként kb 15 órás végigjátszás van. namost, ha az ember túlteszi magát a forum citys enyhén belterjes alapszitutól, akkor kb mindent tud, amiért a deus exet imádtuk: 3+1 megoldás annak függvényében, hogy az ember korábban mit döntött, és ebből van, ami közvetlen a játék elején dől el, de annak függvényében, hogy az ember mit csinált, nagyon változatos a játékélmény. lehet rambozni, lehet lopakodni, tudja az eredeti deus ex konspiratív hangulatát és televan apró, felfedezésre váró dolgokkal. grafikája ugyan nem sokkal szebb, mint az eredeti DX, de melegen ajánlott, megérdemelten kapta tavaly modDBn az év modja díjat 2009ben, 7 évnyi munka után.
Mukorka: ok, tehát akkor valami változás van
. de ne spoilerezz, még a Jangce gyöngyénél vagyok
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #676 üzenetére
lehet, de az is lehet, hogy simán csak fáradt vagyok
. mondjuk Günther és Anne elvileg feltűnhetett volna, ahogy a csapos is a hotell mellettt.
mondjuk így is jó, elvileg azoknak is élvezhetőbb, akik nem játszottak az elsővel. bónusz: hugom tegnap lejött, és kérdezte, menne e a gépén. mert jól néz ki, meg pasija dícséri.
viszont van egy olyan érzésem is, hogy nagyrészt olyanok játszanak vele (lkegalábbis a fórum/képzés alapján), akik anno végigtolták az első kettőt is (project snowblindről nagyon kevesen tudják, hogy eredetileg deus ex lett volna, és kb hasonlóan kevesen játszottak vele).
-
katt777
félisten
válasz
#65675776 #662 üzenetére
De ez lemezes, internetes aktiválással, Ausztriából hozta haver. De legyen szó a játékról.
czundermák: Nézz utána, hogy pedig de, tesztelték. Kémprogram nem okoz kárt a gépedben, máskülönben lebukna. Másolásvédelmektől tönkretett meghajtókat és lemezeket viszont már láttam.
Wolverine: Ha megvettem, legális, ráadásul nem szeretek szemétért fizetni (OK, nem én fizettem, de 1 gépre telepítési jogot adtak hozzá), értsd: amihez javítás kell. A nodvd meg biztosítja, hogy ne kelljen netre mennem, ha nem akarok. Ennyit erről.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #669 üzenetére
pontosan, "the more advanced model". ő volt egyébként a fema vezetője is az első részben, bob pagenek dolgozott. agressive defense drone, cloak, gas resistent, valamint szerintem volt látás augja is. durva volt
tetejében dragon tooth sworddal és plazmaágyúval volt felszerelve, szóval eléggé ronda ellenfél volt.
czundermák: mivel ő volt a harmadik prototípus a denton testvérek után nem meglepő, hogy nem tűnik még fel
-
proci985
MODERÁTOR
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#65675776 #534 üzenetére
Én megtartottam egy Shotit, és "ne vesszen kárba" alapon, amit találtam modot rátoltam.
Barrett egyetlen tártól megfeküdt. A többiekig még nem jutottam.
Van rajta 2 Rate of Fire, 3 Damage, 3 Ammo Capacity és egy Burst Round System.
A sokkolót és és a P.E.P.S.-t nem lehet moddolni, a kábítónyílra meg csak az újratöltés és a célzás-segítő megy, szóval kellett valami, amire rakom.
Jó lehet az Assault Rifle is a célkövetővel. Csak bebújsz a fedezékbe és lősz ki oldalra...
-
Komplikato
veterán
válasz
#65675776 #61 üzenetére
Ami altató lövedéket lő ki. Sose értettem, pedig egyszerű, csak felsőtestre hat és hiába dől meg az ellen, ha van a közelben valaki aki "felébreszti". Na ezekre a dolgokra csak most jöttem rá. Rémlik volt még altató gáz is, meg a sokkoló, de az nagyon nem jött be az első részben ...
-
Komplikato
veterán
válasz
#65675776 #59 üzenetére
Nekem is megvan a DX, DX IW, sőt még az überf*s Project Snowblind is, de azt hagyjuk. Ahhoz képest még az IW is mestermű. Nem tudom, nekem az OST lemez tetszik, nyilván akinek nem kell, az minek adna érte plusz pénzt ugye? Az Artbook is tetszik. Tudod te mennyiért adnak manapság egy teszem azt film vagy anime artbookot? 5-10K. A plusz küldetés, fegyver és felszerelés nem motivált volna magában vásárlásra. De így együtt igen.
Ja, ha akar valaki röhögni: Ma jöttem rá, hogy miért nem tudtam soha rendesen a kábítófegyvert használni a DX sorozatban. Végül is éppen ideje volt. Ezért mindig ilyen felemás lopakodós/gyilkolós stílusban nyomtam, pedig nem tetszett úgy. Lenne végtelen időm, akkor a megjelenésig nekiülnék a DX részeknek, meg a Thief sorozatnak ...
-
FehérHolló
veterán
válasz
#65675776 #56 üzenetére
Az Augmented Edition tudtommal a DE1 GotY-t is tartalmazza, amit külön 10 euroért lehet manapság beszerezni.
A soundtracket meg sokszor nehéz kibányászni a játék fájlaiból. Egyébként a többiben egyet tudok érteni veled.
polonic (#58): Igen, abból indultam ki. Azt hittem, hogy ez mindenhol így van, mert nem adtak neki külön csomagnevet, hanem simán Augmentedként árulják. Lehet, hogy tévedtem.
-
Komplikato
veterán
válasz
#65675776 #51 üzenetére
Nos, a plusz küldetés és felszerelés enyhén olyan gondolatot fogalmazott meg bennem, hogy ezek az első DLC kellékei, ergo lesz hozzá DLC és talán nem is egy. Most nem tudom ennek örülni kell e vagy sem? Anno pl. Oblivionban egy csomó ember fizetett egy spéci páncélért vagy lóért ... azóta mindenki rákattant ezekre.
De nekem a Soundtrack CD, és az Artbook megéri a difit, meg is rendeltem.
Az más kérdés, hogy lesz belőle elég? Mert ha nem, akkor simán lehet a bolt a simát ajánlja fel helyette. Én viszont a gyűjtői verzióért nem fizetnék pluszt. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #17 üzenetére
1.2. 113 mega, de _nagyon_ ajánlott felrakni. ati kártyákon anélkül szó szerint játszhatatlan. megodlja a laggolást meg még pár dolgot, azzal már egészen játszható (eltekintve a mikroméretű pályáktól, a hullámzó textúraminőségtől és a töltési időktől). még így se éri utól az elődöt, de legalább már nemis a konzolport orvosi lova.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Digital Fingerprinting: Így buktat le a böngésződ a neten - Tech Percek #18
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen videókártyát?
- Az új vezér szerint már nincs a legjobb tíz chipgyártó között az Intel
- Apple Watch
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest