- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1819 üzenetére
Nem kell, mindkettőnknek igaza van.
Nehézségi szinttől függ. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1817 üzenetére
Csak az utolsót. Fejleszteni is csak a számát meg a visszatöltés sebességét lehet csak. Legalábbis én így emlékszem.
-
Bad Pritt
félisten
Ez lehet enyhén spoileres a helyszínekkel kapcsolatban, de megválaszolja a kérdésed:
A játékban sorban jönnek helyszínek: Detroit-Hengsha-Montreal-Detroit-Hengsha-Panchea. Ezek közül Detroit és Hengsha számít open-worldnek sok küldetéssel, a másik két helyszínen is vannak felfedeznivaló dolgok, de inkább lineáris a játékmenet ott.
Ezen kívül a két detroiti és két hengshai látogatás során is más lesz a városkép kicsit, de azért nem számottevően. Szóval válaszolva a kérdésedre, vissza fogsz még kerülni Detroitba és ha akkor tudod használni a liftet (most így fejből nem vágom, melyikre gondolsz amúgy) és más dolgokat is. Ha nem tudod, akkor sajnos csak dísznek vannak ott -
Bad Pritt
félisten
válasz
#65675776 #1805 üzenetére
A Namir takedown ugyanúgy működik az alapjátékban, a DC-ben szerencsére már nem. Ráadásul a bossharcok pályái is sokkal jobbak, nem is nagyon lehetne úgy meglepni szerintem.
Viszont ez a módszer asszem a DC-ben is működik. Kb. ugyanolyan szintű bug lehet, mint a másik.
-
Bad Pritt
félisten
Simán elmenne ez a modellruházat NPC-nek valamelyik Deus Exbe.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
[Prolixus] #1739 üzenetére
A láthatatlanság mindenképp kell. Ami szerintem még alap, az a maximumra húzott energiaszint (aka: legyen meg az összes elem
), meg szerintem az inventory is jó, ha maxon van.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
[Prolixus] #1737 üzenetére
17+4 a The Missing Link.
Plusz ehhez jött 2 óra olvasgatás a végén. -
Bad Pritt
félisten
válasz
[Prolixus] #1727 üzenetére
Le lehet csapni egy ütéssel.
Spoilermentesen kb ennyi.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
[Prolixus] #1724 üzenetére
Egyáltalán nem. Az első kettőnél csomó fegyvert lehet szétszórva találni, a harmadik bugos, azbutolsónál csak ügyesen kell manőverezni.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
[Prolixus] #1718 üzenetére
Droidos táblán játszottam, ott azért van egy nem rossz 4 egészes átlaga. A PC változat valóban kula lehet, abba csak belenéztem.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
[Prolixus] #1716 üzenetére
Szia!
Vannak amolyan easter eggek, amik mosolyt csalnak az ember arcára, de létfontosságú kapocs nincs a játékok között.
Az Ikarosz hatásnak a The Fall c. játékhoz van közvetlenül köze, de sok karakter ismerős lesz a Human Revolutionból is, vagy épp fordítva, ha a könyvet olvasod előbb, mivel amolyan előzmény a játékhoz. Érdemes elolvasni, nagyon jó könyv, a The Fall pedig egy korrekt játék, más főhőssel. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1713 üzenetére
Egyetlen baj szerintem a Missing Linkkel, hogy így integrálva nagyon fel tudod tápolni Jensent és a végére szinte maxon lesz minden aug. Kicsit finomíthattak volna az xp szerzésén, de amúgy tényleg bele kellett rakni, így kerek a sztori.
-
Bad Pritt
félisten
Alkottam neki topikot. Még elég üres, de majd lehet frissítgetni.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Come see the future of Deus Ex, tomorrow at 09:00 PDT / 12:00 EDT / 17:00 BST / 18:00 CEST. #CantKillProgress
Jujuj!
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1686 üzenetére
Witcher 3 után kapcsolnak majd rá asszem, volt is hír, hogy utána átcsoportosítanak embereket arra a projektre. 2016-os megjelenést nem tudom, hogy fogják-e tudni tartani...
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1684 üzenetére
Erről is írtak egy keveset:
"Some of you have had concerns that “Universe” meant “MMO”. Rest assured, it does not. Deus Ex Universe is the name we are giving to the fictional world and the rich lore we are creating for it, which will of course include core games, as well as any other projects that will help bring the world of Deus Ex to life."
Szerintem egy olyan rendszert kell elképzelni, mint ami a Human Revolution - The Fall - Icarus Effectnél volt, vagy a Final Fantasy univerzumnál a VII - Crisis Core- Advent Children esetében, tehát hogy különböző csatornákon és platformokon mesélnek el egybefüggő sztorikat. De igazából manapság már a legtöbb top kategóriás sorozathoz készülnek könyvek, képregények, rajzfilmek, filmek, amik egymásba kapcsolódnak, pl.: Star Wars ugye, vagy Mass Effect, Halo, Witcher, itt meg az egészet közrefogja ez a Unvierse elnevezés.
Viszont lassan érne már egy bejelentés a kövi játékról, remélem legkésőbb jövőre az E3-on lehull róla a lepel, mert már nagyon várom. -
Bad Pritt
félisten
Deus Ex a Facebook-on ebben a pillanatban változtatta meg a hátterét:
Végre valami fejlemény.
Szerk.: Dawn Engine bemutatója.
Leendő Deus Ex játékok ezzel a motorral fognak készülni. -
Bad Pritt
félisten
Ez mekkora! Katt a mondatokra.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1680 üzenetére
Nem tudok róla sajnos.
Bár a Square amilyen ütemben jelenti be a játékait, ha mondjuk az E3-on jönne róla info, már jövőre megjelenhetne. Szép remények...Más: itt egy videó, csávó kielemzi Adam lakását. Érdekes.
-
Bad Pritt
félisten
Deus Ex Unreal Engine 4 alapokon. Nem is lenne rossz.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1675 üzenetére
Igen. Mondjuk ez a "papírforma", várható is volt, a két szegmens, ahol a robotika fejlődik a haditechnika és a sporttechnika. Mint a Deus Exben is.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1673 üzenetére
Hm mi? Kicsit morbid, nem?
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1669 üzenetére
Elvileg igen. Volt egy Steam topik hozzá és ott azt írták, hogy unlockolni lehet őket ott is.
-
Bad Pritt
félisten
Nos végigvittem a Director's Cut változatot és azt kell mondjam, megérte azt a 4 eurót, amit elkértek érte. Valamivel tényleg szebb a játék, az intelligencia néhol tényleg másképp viselkedett, mint az alapjátékban és a bossharcok, noha szerintem még mindig gyengék, legalább már többféle módot is felkínálnak a sikerhez.
A The Missing Link integrálása jó ötlet volt, kicsit megtöri a játékmenet ívét, de a történethez mindenképpen kellett, és így a teljes végigjátszási idő is felkúszott nálam 21 órára. Ez alatt a 21 óra alatt az összes mellékküldetést megcsináltam, nagyjából mindent feltörtem, 59 achievementből 46-ot sikerült unlockolni, néhányat figyelmetlenségből nem, de ami késik nem múlik. Ezt a képet Zhao legyőzése után a Hyron teremben készítettem, úgy tűnik, hogy nagyjából mindent sikerült kifejleszteni, és egy elég tápos Adam Jensennel fejeztem be a játékot.
Mint írtam, nem bántam meg, hogy megvettem a DC-t, remek szórakozás volt, ahogy az elmúlt 2 és fél évben is. Alkottak egy New Game + lehetőséget is a srácok, a következőleg biztos, hogy úgy fogom megpróbálni végigvinni, de előbb még inkább belebújok Ben Saxon bőrébe és megnézem, tableten milyen élményt nyújt a The Fall. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1642 üzenetére
Az teljesen korrekt, lehet lesz is még pár dolog, amit inkább máshogy osztok el.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
GypsFulvus2 #1640 üzenetére
Én is azt érzem reálisnak, Montreálban tesztelgettem a katonákon. Valszeg tényleg bug volt, mert nem sikerült reprodukálni egyszer sem.
Más: DC-ben a Missing Link után gondolom az alapjátékbeli fejlesztéseket kapjuk vissza igaz? Csak mert a Missing Linkben egy elég más Adam Jensent csinálok.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1635 üzenetére
Ezért van 1-10-ig gyorsgomb mindenhez. Berakod mondjuk a 3 leggyakrabban használt fegyveredet 1-2-3-ra, utána 4-6 között meg sportszelet, csomag és végül a bödön, utána meg jöhetnek gránátok esetleg, de az annyira nem is fontos, mert van kiválasztott gránáthoz gyorsgomb.
Ha magától szépen lassan feltöltődne, akkor nagyon OP lenne pl a takedown, mert alig kéne várnod egy-egy cellára és máris lezúzhatsz 1 (vagy fejlesztés utána2) ellenséget. -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1632 üzenetére
Tudom, ezért a kedvencem és marad is jó sokáig.
Tényleg csak a boss fihtok azok, amiket nem érzem méltónak a játék többi részének a komplexitásához, de mivel ezekkel jó, ha 5 percet tölt az ember, simán feledhető.
Ez a DC-s amúgy a 6. végigjátszásom és megint találtam új termeket meg fosztható dolgokat, úgyhogy nagy boldogság van. -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1630 üzenetére
Persze, ez így van kitalálva, teljesen helyesen.
Amúgy még az Ikaruszt érdemes megtanulni fegyverként használni, mert azzal ha leérkezel a földre és benyomod azt a földre ütés képességet leérkezésnél, akkor elég sok embert meg lehet vele zavarni és nem fogyaszt energiát. -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1628 üzenetére
Cloakot fel kell fejleszteni teljesen, a celláknál meg fel kell nyomni az újratöltési sebességet. Ha ez megvan, akkor utána nagyjából egy akkora termet végigjársz cloakolva, mint amit star linklet képén van, egy cellából.
Ki tudod ütni, de utána leesik az álca és újra be kell nyomni.Én is notórius gránát gyűjtő vagyok, concussion grenade-ot szerintem még soha nem dobtam el, de van vagy 10 db abból is. Gáz gránát hasznos, volt az a rész, mikor Zhao kizárt az irodájának a pánikszobájából, és utána a lenti nagy terembe beözönlött vagy 7-8 katona, na azokat egyszer egy gázgránáttal elkaptam.
EMP meg a robotok ellen hasznos. -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1609 üzenetére
Mint kiderült, az is számít, ha valakit elkábítasz és beleesik a vízbe, mert ott megfullad. Egyik csatornában volt ilyenem és emiatt ugrott a Pacifist-em.
Amúgy ha ilyen lopakodós, egyesével leszedegetős módon akarsz játszani, akkor mindenképpen ki kell maxolni a cloak-ot meg lehetőleg Hengsha végéig maxra kell húzni az elemeket.
Ja meg gázgránát. Azt a termet spec úgy csináltam meg, hogy rögtön bedobtam egy gázgránátot és attól elkábultak (nem halnak meg tőle). Kapásból 3 ember kiesett, onnantól nyert ügyem volt.
Ui.: ez egy másik szoba, a lift utánit kb végig cloakkal csináltam.Én most revolver (ezt teljesen fel is fejlesztettem az acsiért), pisztoly és a speckó hangtompítós távcsöves + Typhoon kombóval tolom. Első Director's Cut végigjátszásom, úgyhogy most minél több pusztítással akarom végigtolni, hogy a lehető legtöbb acsit megszerezzem és majd a következőre fogom a finomabbak, ahhoz egy teljesen más Jensent építek fel.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1604 üzenetére
Remélhetőleg lesz következő rész és nem csak mobilfronton erősítenek.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1602 üzenetére
Szerintem lehetnének nehezebbek. Ebből a szempontból az Arkham City az etalon számomra, ott kreatívak meg nehezek voltak a boss fightok. Itt a kevesebb több lett volna, egyszerűen annyiféle lehetőséged van kijátszani őket, fegyver nélkül is két perc alatt le lehet zúzni Barrettet, 0 kihívás van mindegyikben. Nem teljesen értem, hogy neked ez miért jó, dehát ízlések és pofonok.
Amivel nem jutottam dűlőre, az ez a duplacsövő sörétes. Annyira gyenge valamiért, hogy az szörnyű, egyszerűen nem éri meg lecserélni a rendes sörétest erre. Bár jól néz ki, úgyhogy megtartottam, de nem használom soha, a revolver mostmár fel van fejlesztve teljesen, azzal aprítok.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1600 üzenetére
Mondjuk ez azért fura hozzáállás, tekintve, hogy az alapjátékban a boss fightokhoz vezető út nehezebb volt, mint maga a főellenfél. Azért egy normális játékban ez nem így működik, egy szabvány, ellenségektől teli szobának nem kéne nagyobb kihívást adnia, mint egy agyontápolt főellenfélnek. Szerintem.
Mondjuk enélkül nem lenne mit fikázni, mert más hibája nincs a Director's Cutnak. Volt az a kellemetlen bug meg még néhány grafikai de ennyi. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1598 üzenetére
Hogy jó? Így nincs benne kihívás, hát egyből meghal.
Legközelebb majd az ágyúkkal szedem le szerintem. Meg Barrettet is. A Namir Boss Fightra kíváncsi leszek, hogy oldották meg, az tényleg elég harmat volt mindig is. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1596 üzenetére
Jólvan, kíváncsi elszek rá.
Most a Fedorova Boss Fight kicsit csalódás volt, két Typhoon kellett csak neki, mert a második egy olyan kondenzátor bigyó mellett volt és megb*szta az áram. Konkrétan 50 hp-t sem vesztettem és kinyiffant a szerencsétlen.
-
Bad Pritt
félisten
A Director's Cutban teljes egészében integrálva van a Missing Link?
Szóval Jensen beszáll a podba, aztán ott vagy a hajón és megvan minden fejlesztésed meg cuccaid? -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1588 üzenetére
Nekem ilyennel sose volt gondom. Most töltögettem, uccsó mentést, előtte levőt, saját mentést fél órával korábbanról, de semmi nem használt. Aztán dühömben agyőnlőttem X-et és akkor láttam, hogy a pocket secretaryt el lehet tőle venni, szóval visszatöltöttem és leütöttem. Pedig most ki akartam fizetni szerencsétlen muksót.
-
Bad Pritt
félisten
Bebugolt a Director's Cut. Eléggé meglepett és elszomorított, főleg, mert az alapjátékban ilyennel nem találkoztam, pedig 4x voltam ennél a küldetésnél.
A lényeg, hogy a Shanghai Justice küldi szeirnt beszéltem Anonymous X-el a LIMB-en belül, majd ugye kivezényelt az épületen kívülre, a sarokra. Ő eltűnt, én kimentem a főkapun, majd az utca zenéje hirtelen beakadt, de csak az, a hangok jók voltak épp csak nem tudtam beszélni odakinn X-el (se senki mással). Le kellett ütnöm a csávót, hogy elvegyem a pocket secretary-ját, másképp nem tudtam volna folytatni a küldetést... Miután leütöttem, Malik már hívott is, és minden megjavult, szóval elcsesztek valamit ott a scripttel. -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1562 üzenetére
Hát én most a revolvert akarom maxra húzni, mert a DC-ben újak az öcsik ugye, és ehhez is van egy. Bár mostanában épp leütök mindenkit, asszem 100 knockouthoz is van egy teljesítmény.
Azt nem tudja valaki, hogy az ilyen "...in a single walkthrough" öcsiknél a Missing Link is beleszámít már igaz? Mert akkor ezek sokkal könnyebbek így. -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1560 üzenetére
Szerintem nem érdemes raktárat tartani, mert jól szét van bontva a történet sok helyszínre és akkor nem tudod átcipelni. Első pár praxist én mindig ellövöm, hogy max helyem legyen meg kicsutkázom a hackelést, utána meg dől a cucc meg a lé. Hengsha-ba úgy mentem már át, hogy több, mint 20K pénzem volt.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1558 üzenetére
Én is most végeztem Barrettel. Ezt a végigjátszást most revolver, hangtompítós pisztoly, hangtompítós távcsöves kombóval viszem végig, Barrett előtt az összes katonától elszedtem a gépfegyver töltényeket és a nagyfiút azzal intéztem el, a saját felszerelésemből csak pár gránátot kellett rááldoznom. Megdobáltam hordókkal is, meg mi szem-szájnak ingere
-
Bad Pritt
félisten
Na szubjektív vélemény a DC-ről, prológ és utána a Zeke Sanders-es küldi alapján:
- Szebb, jobbak a színek, az átvezetők és a játék közti színkülönbség kisebb, mint az alapjátékban, de az átvezetők még mindig sötétebbek.
- Sokkal több dolog van elszórva, rögtön egy távcsöves puska is volt, rengeteg lőszert, meg mindenfélét találtam.
- Apró akadásaim vannak, amik az alapjátékban nem voltak, viszont Detroitba kilépve nem akad be annyira a játék, ez jó.
- AI ugyanolyan buta, mint volt, vagyis inkább csak kiszámítható.
- Bossfihgtokról nincs még véleményem, videók alapján az az igazi nagy újdonság, most gyorsan el akarok érni Barrett-ig. -
Bad Pritt
félisten
válasz
DeFranco #1545 üzenetére
Gépigénye ugyanaz, ahogy én látom a valóságban is, nem csak papíron.
Lista
Nekem nem ajánlotta fel, hogy átvihetném, Steamen új játékként jelenik meg, mindent nulláról kell kezdeni. Én is örültem volna, ha ráépülne az előzőre (tulképp csak egy nagyobb patch számomra) de nem panaszkodom. -
Bad Pritt
félisten
A korábbi tulajok ismét a loyalty discount árazása szerint vehetik meg a játékot (akinek megvolt ezelőtt minden, annak 4 euro).
Nem akartam megint lemaradni róla, szóval gyorsan megvettem, már szedem is lefelé. -
Bad Pritt
félisten
A Játék Steam fórumain kvázi forradalom indult meg a discount ár hiánya miatt, többen is kontaktba léptek a Steammel és a Square Enix-el is. A Steam még nem válaszolt senkinek (nekem sem), de a Squaere chatelt egyet egy sráccal, mely szerint ők nem tudnak róla, hogy a discount árak eltűntek volna, és a csávó szerint a Steam rendszerében lehet a hiba, úgyhogy javítani fogják, nem tűnt el véglegesen a discount ár a korábbi tulajoknak.
Gondoltam leírom, hátha más is rávetné majd magát a DC-re. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1538 üzenetére
Nekem bejön az új is, bár asszem van egy mod vagy patch, ami a DC-be is visszahozza az eredeti "golden haze" effektet.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1536 üzenetére
Azért van különbség
Nem azt mondom, hogy számottevő, de mikor láttam gameplay videókat, rögtön feltűnt, hogy nincs meg annyira az arany szín, meg jóval sötétebbek a belső terek is. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1519 üzenetére
Köszönöm, akkor ezzel nem lesz gond. Bizakodom, hogy ez csak egy bug a Steam áruházban és hamarosan ugyanúgy lehet majd Director's Cuttá varázsolni a játékot, mint a Winter Sale előtt.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1517 üzenetére
Azt még hadd kérdezzem meg, nem tudom milyen gépen tolod, de optimalizáltabb lett a játék? Nekem Detroit eléggé szaggatós volt az alapjátékkal (aluljáró kijáratánál meg a lázongás után a Sarif épület előtt).
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1515 üzenetére
Én meg hülye voltam hogy halogattam. "Majd ha játszani akarok vele, megveszem az update-et és kipróbálom." Aha lóf*szt.
Amúgy a Director's Cut achievementjei ugyanazok, mint az alapjátéké+The Missing Link-é, igaz?
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1513 üzenetére
Nekem nem az kell. Az alap Deus Exet+DLC lehet upgradelni 4-5 euróért. Daa-raa is írta épp csak már nincs ilyen lehetőség a Steamen és senki nem tudja miért.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#65675776 #1507 üzenetére
De ez hogy működik? Nekem megvan minden az alapjátékhoz, összes DLC-t megvettem, mikor le voltak árazva.
Most a Steam piacterén már csak a Director's Cut jelenik meg, 20 euró (azaz most 10, 50% akcióval). Ha berakom kosárba, akkor is ennyit ír ki. Valami másra kell kattintani? -
Bad Pritt
félisten
Most ez lehet hülye kérdés, és én vagyok a naiv, de akik beszerezték az alap változatot, azoknak felpeccseli majd a Steam DC-re a játékot vagy hoppon maradunk?
Csak mert pont annyi újítást és változtatást eszközölnek a gammán, hogy már zavaró legyen, hogy az enyém jóval "butább" lesz ennél és úgy érezzem, hogy jobb élményt nyújt az új játék. -
Bad Pritt
félisten
a prológban elslisszoltam mindenki mellett, azzal nem volt gond. máskor is inkább hagytam őket, gázgránátoztam meg megtanultam használni rendesen a peps-et, de azt nem tudom hogy balesetben meghaltak-e csak rémlik mintha lett volna olyan hogy becsúszott egy ájult forma a vízbe, amibe áram volt vezetve.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #1429 üzenetére
Hát remélem azért megkapom majd, sztem egyszer kétszer meghaltak így véletlenül a formák
A robotnál nem halt meg senki szerencsére, arra direkt figyelmet, a zombik meg majd kapják a peps-et...
-
Bad Pritt
félisten
sziasztok, épp a pacifista achievementre hajtok.
ha valakit lesokkolok, és utána mondjuk leesik valahonnan, vagy beleesik a villamos vízbe és esetleg meghal, akkor az nem számít killnek igaz?
a másik, hogy a végén a bolondok annak számítanak majd?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- OTP Bank topic
- Gyúrósok ide!
- weiss: Pant* rant
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Méretes QD-OLED monitor jött az ASUS ROG-os portfóliójába
- iPhone topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- További aktív témák...
- ismét elérhető 3db - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- HP EliteBook x360 830 G8 Stílus, Erő, Rugalmasság egyben!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest