- Még el se terjedt, de már másolnak
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- iPhone topik
- IFA 2025: Telepcsere kikapcsolás nélkül
- Dobja a SIM foglalatot az iPhone Európában?
- Milyen okostelefont vegyek?
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mosquitoo
senior tag
Aztaqrva! Gondoltam lelépek a Hadiraktárakból és visszamegyek a Bárba, de a Bár felől akkora mutánshorda jött, de akkora, de akkora!
Volt ott minden!
kép1 kép2 kép3 kép4 kép5Komolyan nem hittem a szememnek! Három Csernobil dog, másfél tucat zombi, egy irányító, egy vérszopó, négy Kiméra, két törpe, három Pseudoóriás.... kb. 5 másodperc alatt legyilkoltak, én meg csak:
-
nike_
addikt
Nekem meg olyan bug van a játékban, hogy megyek, és egyszer csak pár másodpercig megáll a kép. Utána jó.
-
Bencom ™
őstag
válasz
Mosquitoo #4797 üzenetére
ha ltx-ben átírják, akár 30% is lehet, másképp nemigen
én a mamast csináltam meg úgy egyszer idegességemben: 120% golyóállóság, illetve minden védelmi cucc 120%-ra, plusz gyógyított 1000%-osan (a soul is csak 600%-at tud
) aztán nemtom még mit tettem rá, de vicces volt mikor kiírta, ha rákattintottam, az értékeket
Feltettem magamra hármat belőle, és szó szerint halhatatlan lettemValszeg egyedül egy controller tudott volna kinyírni, ha hagyom.
ez a kínais meg nagyon durva
ez vmi bug vagy tényleg így lerozsdálnak??
-
Brent
aktív tag
Sajnálattal közlöm hogy az ócska, silány minőségű kínai termékek a zónát is elérték...
Íme:
Ezek kínai Sigek... megfigyelhető rajtuk az erős rozsdásodás a savas esők és blowoutok következtében...
Ez pedig egy kínai gyártmányú Exo... tisztán látni, hogy ezt az embert megette a rozsda + a ruhája is kifakult, azis kínai, csóró freedomosok
Ui: vélhetően egy bug folytán felcserélődtek a skinek, az Exos freedomon most épp egy pseudodog skine van ! A hátáról elfelejtettem screent csinálni, egy kicseszett nagy pseudodog száj van a freedom hátán..
-
M@nH.
aktív tag
Valaki tudja hogy ez miféle bug? Videó
Nem azért mozgatom oda-vissza a képet mert vmi. bajom vanhanem ha jobban megnézitek a kép jobb felső sarkát láthattok ott egy árnyékot, ami velem együtt mozog.
Na az miért csinál olyat? Vagy miért van az ott? -
Mosquitoo
senior tag
válasz
remington2 #4790 üzenetére
Benyeltem 7 vodkát, csináltam róla videót is, annyira durva.
Azt hittem, hogy föl fög dőlni...
nyomom az előre nyilat és megindul balra nagy dőlöngélés mellett
-
nike_
addikt
Ok, köszi!
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
Rifleman10 #4788 üzenetére
Ja, tényleg le kell itatni... vagy 5-6 vodkát simán benyel...
-
Rifleman10
csendes tag
A legutobbi végigjátszásomnál egy csapat Freedomossal kiirtottunk mindenkit az Katonai raktrárakból és igy amikor visszatértem ehez a küldetéshez senki sem volt és a Bulldog 6-os ott hevert a földön a szoba közepén.(Buldlog 6-os az egy gárnátvető, ereti nevén RG-6 40mm-es orosz gyártmány).
De ha jól emlékszem úgy kell azt csinálni a te esetedben hogy adsz a szakácsnak egy csomó vodkát és akkor majd jobban lehet vele értekezi -
Mosquitoo
senior tag
Ott van egy csomó dumalehetőség, ugyanis nem mindegy, hogy mit mondasz neki. (Magyarítás erősen ajánlott) És a Bulldog 6 egy gránátvető.
mod: Bencom: 1.3.3-mal tolom
mod2: Hun'reeth: egyenlőre nem visszajárok oda, hanem most járok ott először a modban.
(Még csak a Chimerák elől menekülök.
Gránátvetős cuccom meg nincs... még nem akartam venni, gondoltam elég az AK... a kézigránátot meg nem nagyon dobja el olyan messzire.
)
-
nike_
addikt
Sziasztok!
Van az a küldetés, amit Voronin ad, hogy menjek el a Freedom bázisra (tudniillik félig Freedom vagyok), keressem meg a szakácsot, beszéljek vele, keressem meg a Bulldog 6-ot (
), és vigyem el Voroninnak. Na most, megtalálom a szakácsot, minden kérdést megkérdezek, pofázok neki 1 órát, és mégse sikeres a küldetés (az, hogy találd meg és beszélj vele), sőt erről a Bulldog 6-ról se tudok meg semmit tőle (azt se tudom mi az). Ha meg megölöm, akkor megbukott az egész.
Mit csináljak?
-
Killer01
őstag
válasz
remington2 #4776 üzenetére
szvsz a véletlen is beleszól a dolgokba. A katonai raktáraknál tanúja voltam egy irányító és kb 10 zombi megjelenésének, rögtön azután történt hogy végetért egy blowout. éppen Skull csapatával társalogtam előtte, és a freedom bázis felé van az a nagy fa, közvetlenül a házak és a kerités mögött. Na, a csipet-csapat gyakorlatilag a fára spawnolt, úgy estek le onnan mintha azon teremtek volna
Aztán sikeresen berohant még 3 kiméra meg 2 vérszopó, szóval sok időm nem volt röhögni a dolgon -
Brent
aktív tag
Ha nagy hordákat akartok látni akkor próbáljátok ki az Inferno modot , rosszabb mint az OL, de ebben az egyben jobb, hogy "pörögnek" az események és nem laposodik el a játékmenet! Szal ilyenek hogy: támadják a mercesek a duty bázist , félig kiírtják, rá félórára a banditák támadnak be garbage felől...dutynak vége..kihal a bázis szószerint
Aztán lassan-lassan elkezd újra benépesülni...
Meg Garbage közepén a hangárnál bespawnol a blowout 8 snorkot meg patkányokat...
Ez a nagy élet jó az Infernoban ... másban mindenben jobb az OLA garbagehez is van egy storym de olyan kemény hogy nem fogjátok elhinni! Ugye úgy nézki a hangár, hogy kintről van két őr meg bent is két őr és általában egy stalker ül a tábortűznél...
Nah éppen a hangárból mentem kifelé, már majdnem kiértem, láttam az egyik kinti őrt hátulról konkrétan a baloldalit ! Ugye a snork úgy támad, hogy kilesi az áldozatát és ráugrik, majd amikor földetér bukfencezik/ vagy dob egy szaltót ! Nah mármost ezt a baloldali kintlévő rookie stalkert úgy ölte meg egy snork, hogy lesből -ráugrott, olyan erősen megragadta, hogy egyszerűen bukfencezett a stalkerrel a levegőben majd elhajította vagy 3 méterre
nem hittem a szememnek ! A stalker természetesen holtan vágódott a földhöz ! De nagyon durva kivégzés volt , azóta se láttam más modban ilyet és abban is csak ott!
-
- = Zk = -
félisten
válasz
MasterDeeJay #4768 üzenetére
(#4770) remington2:nem bug...szimplán eltévedtek a melegfelvonulás ellentüntetői..ennyi!
-
Silenzio
addikt
Megéri felrakni a 2.1.1-es Oblivion Lostot? Az 1.3-assal "toltam végig", persze a true endinget nem lehet megcsinálni ezzel a delibevert moddal... Szal neki érdemes állni még egyszer, vagy keressek mást a Clear Sky-ig?
-
AthlonXP
őstag
válasz
remington2 #4776 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal amiket írsz. Asszem mi vmi más STALKERT játszunk...
Mert tényleg, ahhoz képest amiket a többiek írnak, meg mutatnak a képeken, hát tényleg elég "kihalt" a zóna..
-
remington2
senior tag
válasz
AthlonXP #4775 üzenetére
Én is ezt a kérdést teszem fel. Amit fenn leírtam az egyszeri alkalom, ráadásul igencsak bugszínű, mert azok oda még most is be vannak ragadva, és nem jönnek el onnan (ami nagyon szuper, mert gáz kimenni - bejönni a pályára
(gondolom az irányítók miatt van, ezért most próbálom őket onnan "kicsalni".
Ehhez képest a sztorik amiket meséltek, sokkal izgalmasabbak. Azt már korán észrevettem, hogy a cordon néhány mutáns kinyírása utána szinte "lakatlan", persze stalkereken kívül. És máshol sem pezseg az élet úgy, mint az alapjátékban. Kutyát 1000 éve nem láttam, nagyritkán van egy-két pseudodog, aztán semmi. Blowout is ritkábban már, mint a játék elején. Ha nincs ez a horda, még bloodsucker is ritkaságszámba megy (max a faluban van 3, akiknek a kinyírása amúgy is alapfeladat). Úgy általánosságban sokkal kevesebb mutánssal találkozom, mint a játék elején, vagy az alapjátékban. Flesh-t sem láttam már régen.
Én is rosszul csinálok valamit?
-
AthlonXP
őstag
válasz
Mosquitoo #4774 üzenetére
Az irányító ellen én a gránátvetőt ( pl.: az f200/2000-es vagy egyébb gránátvetővel szerelt fegyver ), esetleg még a minigunt szoktam haszálni. Természetesen mindenhez csakis páncéltörő lőszert használok és eddig még nem volt olyan mutáns ami ellen tudott volna állni nekem..
Amúgy irígyellek titeket a sok izgalmas storyt olvasva. Oly sokan írtok itt hatalmas zombi meg más mutáns hordákról meg rengeteg artifactról ( nameg a képek is ugye...) . Én most az OL 2.1.1 vs 1.0005-ös patch kombit tolom, a legmagasabb fokozaton. Eddig 2-3 blowoutom volt, de sehol nem találkoztam még ilyen nagyszámú ellenséggel vagy ennyi artifactal. Persze volt 1-2 szép pillanat amikor vagy 3 ! erős izgalmi állapotban levő zombi megtámadott néhány kutya kíséretében, de semmi olyan extra dolog mint amiket ti is írtok..
Pedig annyi skuló és fegyver van nálam, hogy az egy seregnek is elég lenne
, de hát így semmi értelme...
Direkt azért kezdem most el a legmagasabb nehézségi fokon, hogy hát ha nekem is részem lessz majd ezekben a nagy csatákban, de eddig még semmi.. ( Jelenleg épp az antennák felé tartok, hogy kikapcsolhassam őket ). Nekem inkább kutyákból szokott több lenni, de az is max 6-7, semmi több. Amúgy nekem tetszik ez a mod, nincs vele semmi bajom, csak hiányolom azokat nagy dolgokat amikről írtok meg képeket is mutattok róluk. Vajon nálam van vmi gond, vagy csak egyszerűen ilyen a game?
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
remington2 #4773 üzenetére
Hát 1.3.3-nál a mutánsokról csak annyit, hogy jött 4 Chimera, akik elől a Freedom bázisra menekültem, ahol már ment az akció egy Köpenyes Jabbával (törpe
), aztán amikor legyilkolták a törpöt, segítettek a Chimerákban is, aztán elindultam körülnézni, fölvettem a Vintorezt, fölmentem egy toronyba és itt jött az okosság.
Jött egy Irányító, kb egy tucat zombival körülvéve (tisztára, mint a testőrei...), fogtam a Vintorezt és a sárga csíkos töltényből (amelyik 400 méterről átüt bármilyen gyolyóálló mellényt - csak az Irányító bőrét nem) beleeresztettem kb. 80-at, de ugyanúgy mászkált tovább... aztán egyszercsak azt veszem észre, hogy a semlegesből hirtelen mindenki átment pirosba, vagyis az a rohadt irányító ellenem irányította őket!
Ugyebár az irányító megölése után visszaállnak, csak éppen halhatatlan volt az a kettéb...ott irányító...
-
remington2
senior tag
Ez a sok izgalom amit írtok kicsit fura, mert eddig 1 alkalommal volt freedom támadás nálam duty ellen, valami 2 szerencsétlen flótás odatévedt, és szitává lőtték őket. Ez a zombi horda az első, amit láttam, és ezt is sikerült elszabni, mert alig tudtam őket onnan kicsalni (pont a bejáratnál vannak, amikor a bárból az army warehouse felé indulsz, pont közöttük spawnolsz. Valamit én csinálok rosszul, hogy eddig nem találkoztam ilyesmikkel, izgalmakkal (szörnyekkel kapcsolatban is).
Volt velük 3 v. 4 irányító is, amivel csak az volt a gáz, hogy ezek együtt voltak, tehát ha szemük elé kerülsz, hármat "ütnek"=halál. De mindegy, becsaltam őket a freedom bázis és a spawn-pont között lévő bokros részre, ahol a rengeteg elektro kinyírta nagyrészüket.
A vicc, hogy eközben a freedom bázis "aludt", abszolút semmit sem reagáltak a közelgő mutáns-hordára, pedig tornyokból látni lehetett, a legközelebbi torony tetején álló freedomos katona célzott is arra, amerre a horda volt. (AI nuku).
Military vagy duty raidet még sosem láttam, pedig readme szerint ez is van, elvileg a frakcióharc is élethűbb.
Nálam kettős megítélésű a mod: rengeteg jó ötlet van benne, de szinte mind gányolt, bénázott és bugzó megvalósítással. A nekem eddig legjobban fájóakat (súly & kereskedelem) rendbehoztam (nagyképűség
, de lehet lenne még egy-két dolog, ami sokat emelne rajta). A rengeteg, hordaként vándorló szörny kiegyensúlyozatlanná teszi az egészet, hármassával özönlenek az irányítók, pedig - mint fent írták - nem erre lett kihegyezve az egész. A másik gond a spawn alváshoz kötése: amikor blowout jön, elvileg "elhint" mutánsokat (bár én ezzel még nem találkoztam). Alvásnál állítólag ugyanez a helyzet, de például frakcióháború már véget is ért (fent említett 2 freedom), amikor felkeltem. Ez a része negatívum.
A pozitív: az új szörnyek, a részben más fegyverek, a gránátozás, a sebzési rendszer, a realisztikusabb éjszaka,
Most azon gondolkodom, nagy munka lenne-e megoldani azt, hogy az előnyöket átültessem az eredeti játékba, a negatívumokat meg nem. Gondolok itt lehetséges módosításokra a modban (kereskedelem&súly már megvolt, ez könnyű menet), tehát a szörnyek, fegyverek, gránátozás, éjszaka, de mindezt "közelebb" az eredeti játékhoz. Nem akarok én új modot írni, lehet törlöm az egészet, és nem szívok vele.
Szerk: vagy a 2es széria már jobb ennél?
-
Brent
aktív tag
válasz
remington2 #4770 üzenetére
Nekem az Inferno modban volt olyan, hogy szószerint bespawnolt vagy 25 monolithost red forest és army közé... azok átrappoltak army-n, (természetesen szitává lőttek embert/mutánst mindent ami útjukat álta) mire army végéhez értek már csak 6-7 monos maradt az anomáliák következtében + tűzharcokban elhullottak ! Inferno modban az a baj, hogy ultraszar az ai szóval egy stalker minden gond nélkül belemegy az előtte lévő anomáliába nem kerüli ki mint az OL-ban. Aztán ezzel a 6-7 monolithal a duty base-en találkoztam újra , merthogy oda indult ez a nagy had...
Jaj a másik , ez nagyon kemény volt ! (Ez is Inferno mod) Éppen megfigyelést végeztem armyban a skull küldetésében kért sniperes freedom tornyában ! Ittmár elég megtépázott volt a bázis... Aztán ráadásként jött egy military raid a freedom base-re (full armoros military stalkerek meg elitek)+ a bázis északi felében mutánsok spawnoltak be(bloodsuck , patkányok, snork, makik)
Lövöldöztek vagy 2 órán keresztül (játékbeli idő szerint) de aztán a fegyverek zaja alábbhagyott. A híd elsőfele tele freedom és military hullákkal a második felén már mutáns tetemeket is lehetett találni. Aztán amikor a szmogfelhő eltűnt ígynézett ki a bázis: keleti rész: mutánsok , Dél-nyugat: military, Észak-Nyugat: freedom! Konkrétan az keleti részen távcsőben láttam ahogy 3 snork vígan mászkál + patkányok lent a síneknél, egyértelműen kinyílvánították hogy azaz ő területük (
). Dél-Nyugat ez pontosan a freedom towncentere mögötti rész , nem sok katona maradt , két military stalker de mivel ezek tetőtől talpig kevlárban vannak + a fegyverük sem vízipisztoly elég nagy tűzerőt képviselnek még ígyis. Észak-Nyugatnál 3-4 freedomos maradt a tábortűz körül! A riasztót szétlőttem, valószínű azért nem vették észre a katonákat!
ui: remélem jól írtam az égtájakat
-
Rifleman10
csendes tag
válasz
remington2 #4770 üzenetére
Nekem is volt már ilyen és szerintem us vmi bug lehet
-
remington2
senior tag
Ez valami spawn-bug OL 1.3 alatt, vagy ez természetes?
Azért gondolom hogy bug, hogy ezek nagyjából ott maradnak, nem jön el onnan egyik sem, és fél napot ott sündörögtek anélkül, hogy beljebb jöttek volna (mármint onnan igen, de a pálya szélén, a "sorompónál" és környékén megállnak (második kép), közelebb nem jönnek sem skullék csapatához, sem a freedom bázishoz, de még a a loner-tanyához sem.
Kár, mert egy ilyen horda "vándorlását" szívesen végignézném
-
válasz
- = Zk = - #4767 üzenetére
Nekem is úgy sikerült hogy a pofájába nyomtam bele a fegyver csövét, és mikor esett össze akkor szedtem ki belőle a cuccost. Tehát miközben esik össze akkor kell kiszedni.
-
nike_
addikt
válasz
- = Zk = - #4759 üzenetére
Ja, tehát úgy kell lelőni, mint az embert. Hogy még fetreng (
). De akkor elvileg nem is lehet felvenni a cuccait, nem?
-
$p@rr0w
őstag
Végigvittem OL 2.1.1 moddal is a game-t (immáron ötödször), egész kellemesre sikerült a mod, csak pár hülyeség van benne, az össze vissza spawnoló mutánsok, a feléledő zombik, ennyi szörny nem kell bele, ez nem Doom. A készítők sem véletlenül raktak bele olyan kevés mutánst (főleg a scorcherekből!), hogy meg legyen a hangulat, ha tucatjával kell őket hentelni elveszik a félelmetes atmoszféra, a világító, felkelő zombikon meg csak röhögni lehet... A másik zavaró a katonai járművek: ez nem COD4 hogy ilyen idétlen rpg-vel szaladok kilövöm az összes tankot, helit Rambo 83493 marhaság legyen. A nappal megjelenítése sajnos elég gagyi lett ezzel a vakító HDR-el + ez a noise effect...
Ami viszont igen tetszett az a fegyverek sebzése és pontossága, egy-két kivételtől eltekintve, ill. az új fegyverek, a vezethető járgányok, a free play a végén szintén jó (nem értem miért nem tettek egy ilyen befejezést is az alapjátékba...), érdekes a blowout (bár párszor sajna nem lehet futni előle olyankor elég gagyi, hogy kattintgathatsz a segélycsomagra pl.: az erőmű külső területén...), az alvás, hogy gyakrabban kell enni, az éjszaka is tényleg sötét, nem is éri meg kóborolni, csak amíg alvóhelyet keresel.
A kereskedelem viszont sem itt sem az alapjátékban nem jó, szerintem annyiért kéne venniük, és eladniuk, amekkora érték a súly melletti résznél van megadva, úgyis sérült az összeszedhető fegyverek nagyrésze, ilyenkor annyival arányosan csökkenhetne az érték is, idétlen hogy egy rakás gyenge minőségű, de működő fegyvert eladok és mégse vehetek belőle egy normálisat, a javíttatás pedig szintén horror áron van, úgy kellene megoldani hogy a kereskedők naponta csak x összegért vennének át dolgokat, és akkor nem is gazdagodna meg gyorsan a player (gondolom ennek az elkerülésére van ez az érdekes kereskedelmi rendszer...).
Hirtelen ennyi jutott eszembe...
-
- = Zk = -
félisten
válasz
MasterDeeJay #4763 üzenetére
ühűű..b..zki!azt jól elvitték barétom...!mehetsz gyalog
vagy lopsz másikat
érdekes bugokkal van tele a játék..kiv leszek az ujra!remélem kevesebb lesz mint volt -
válasz
- = Zk = - #4761 üzenetére
Kocsival még volt egy érdekes esetem, mentem a Duty bázis felé. Leparkoltam szabályosan és rá fél órára ellopták kocsimat. Látszik ukrán játék. Visznek mindent. Na jó, azért hagytak valamit.(az ukrános dolgot meg nehogy komolyan vegye valaki)
-
- = Zk = -
félisten
válasz
MasterDeeJay #4760 üzenetére
...mértnem magyaráztad el neki a magas benzinárakat,...a folyamatosan országosan is terjeszkedő korrupciót!netán példálózhattál volna neki a baszott magas inflációval is!deha ez sem elég neki,akkr simán csipőböl közöld vele,h mész az ombudsmanhoz!!ennyi!
-
-
Csináltam pár videjót Oblivion Lost 2.1.1 modból (1.0005 patch)
Lopakodás, majd jön egy Bloodsucker és elintéz kicsit, majd nevéhez méltóan elmajszolgat. ITT
Két rész ahol összeszartam magamat ijedségemben, ráadásul az elsőben számítottam is a szörnyecskére a második meg egy fizikai bug miatt lebegő medencecsont volt. ITT
Artifact készítés recept alapján. (a kedvencem a modban) ITT
Monolithos csávó igencsak leszedi a fejemet egy tetőről. ITT
Egy falka kutya támad (persze csak rám), majd MG3 (MG42 modern verziója) bemutatása. ITT
Csapatszálító tank az anomáliában repked könnyedén, illetve Bloodsucker a falban ragadva vonaglikITT
Külső nézet "űrhajósruha" és egy rakás zombi. ITT -
nike_
addikt
Na, fleshből 4-et lelőttem, egyiknek se lehetett felvenni a szemét... Szóval ez a küldetés megbukott.
Viszont pseudodog farkam már van.
Fel is vettem a küldetést Sidorovichnál, és odaadtam neki. A Cordonnál van egy csomó a banditabázis mögötti kis úton.
-
remington2
senior tag
válasz
VinoRosso #4754 üzenetére
Ha a Yantar-beli tudósokról beszélsz, ők külön ágon vannak (elvileg), helikopterrel hozták őket a zóna "különlegességeinek" tanulmányozására.
Más: mióta törpökkel találkoztam, elkezdett bugzani a játék. Egy-két alkalommal kilépett az asztalra (secpec alatt), most pedig egy quicksave-em nyomta el, ha rákattintok, kifagy villámgyorsan.
Szerk: bocs, hogy nem tudom normálisan megfogalmazni, hogy látok hiányzó mozaikdarabkákat, de majd a negyedik-hatodik végigjátszásnál már tökéletesen tudni fogom
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #4753 üzenetére
szerintem a laborban a tudik kísérleteztek, semmi közük a nooszférásokhoz, azok csa babráltak, asztán elszúrták, nem tudták kontrollálni, kiborult a bili, a többiek meg csak matatnak a kakiban, fingjuk nincs a tudatosokról. A perzselő meg a monolit csak egy agymosógép, hogy távol tartsa a betolakodókat, illetve hogy monolitosokat trenírozzon.
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #4752 üzenetére
Ezt a részét értem a történetnek. Az a fura, hogy ezek a mutánsok a manipulálás során bekövetkezett katasztrófa hatására alakultak ki, és ezután lett a zóna olyan, amilyen. A labor viszont arra utal, hogy valaki(k) kísérleteztek is rajtuk. Szerintetm a tudat volt az, a célja pedig összefügg a nooszféra megjavítására tett törekvésekkel, azon belül pedig elsőnek saját védelmükkel (hiszen komoly gondjaik voltak a stalkerekkel, meg a katonákkal is, akik még egy szervezett hadműveletet is indítottak, nehézfegyverzettel). Szerintem itt ültették át a gyakorlatba a pszionikus sugárzás azon formáját, amely segítségével távol tarthatták az illetékteleneket (agyperzselő).
Szerk: szerintem a történet ezen része szándékosan titokzatos. Nem sokat tudni a C-tudatról meg a robbanás utáni időkről azon kívül, amit elmondtak (és ami a fősztorit, a strelok-szálat teljesen meg is oldotta), a mutánsokról, a kísérletekről a laborokban, stb. Mintha ez a szál háttérbe szorult (szorított?) volna. Remélem, a Clear Sky felfed még néhány titkot, hiszen az remélhetőleg közelebb lesz az eseményekhez.
Mindenesetre továbbra sem világos teljes értékűen a kapcsolat az X-laborok és C-tudat között (az agyperzselőn kívül).
-
Bencom ™
őstag
válasz
$p@rr0w #4751 üzenetére
ráadásul ebben a játékban senki nem beszél oroszul, minden egyes szó vagy angolul vagy ukránul hangzik el benne
remington: azok klónok, kísérletek, valszeg annyi közük van a c-öntudathoz, hogy a nooszférás manipulálásokat rajtuk akarták (egy psy radarral, ami mint mondtam, ott áll velük szembe) kipróbálni, de valójában csak "sima", génmanipulált klónok voltak, akik a nagy sugárzás hatására (psy és nem radioaktív!!) kiszabadultak, és mindenféle ijesztő képességekre tettek szert.
-
$p@rr0w
őstag
válasz
remington2 #4743 üzenetére
Szerintem maradjunk annyiban hogy nem tudunk oroszul, és bármit mondhat, de a legvalószínűbb hogy az csak artikulálatlan hörgés.
-
Hun'reeth
őstag
válasz
remington2 #4747 üzenetére
Na az a laboros volt a halhatatlan. A kinyírására vonatkozó infó meg Borov-nál volt. Abban olvastad.
Majd fogsz törpével találkozni kint is. Pl. a freedom bázis felé vezető részen. Nem lesz egyedül! -
remington2
senior tag
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #4747 üzenetére
a "csecsemők" politergeist-ek. Ha megnézed, akkor egy psy radar van velük szemben, attól lettek ilyen psy képességeik, de direkt úgy klónozták őket, hogy ne legyen lábuk, és ne tudjanak megszökni, de a politergeistnek aztán mégiscsak sikerült, mivel lebegett... ha megnézel egy lelőtt politergeist, láthatod hogy egy az egyben úgy néz ki mint az a "csecsemő" csak nagyobb kiadásban.
-
remington2
senior tag
válasz
Mosquitoo #4744 üzenetére
Nem tudom, kettővel találkoztam, az első gránátoktól halt meg egy csapat zombival, ez a második keményebb volt. A laborban kaptam el ott, ahol a kamrák vannak a kis "testekkel", félkörben, középen roncsokkal. Beszorítottam közéjük fireball-okkal, tehát azt használtam, amit az egyik bandita (vagy stalker) tanácsolt egy leírásban, anomáliával nyírtam ki.
Szerk: remélem, a Clear Sky fényt derít még egy-két titokra a laborokkal meg a C-tudat kísérleteivel kapcsolatban. Érdekelne, mik voltak azok az apró, csecsemőhöz hasonló dolgok a tartályokban például . . .
Törpével szabad téren nem találkoztam még, de az enciklopédia szerint csak a földalatti laborban vannak, ott vertek tanyát.
-
Hun'reeth
őstag
válasz
Mosquitoo #4742 üzenetére
Persze az a fickó a mocsárban a dokumentumok kapcsán ad infót ami elvileg segít bejutni mikor odaküld Sidorovich. Csak épp mivel Strelok búvóhelye felől jön mindenki ide ritkán vetődik el az ember. Illetve későn.
(#4743) remington2: No majd legalul lesz az immortal törpe
Az jól bírja a skulót!
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
remington2 #4743 üzenetére
Hát nemtom, engem egy sima törpe kinyírt, ilyen lökéshullámokat küldött felém, meg simán fölemelt 7 méterről
és amikor rálőttem, akkor ilyen védőtér volt körülötte és eltérítette a golyót...
Bár ez szabad téren volt... lehet, hogy a laborban a kis tér miatt olyan könnyű kinyírni?
-
remington2
senior tag
válasz
Mosquitoo #4742 üzenetére
Nem tudok oroszul, de az "igyi szoda" jelenti azt - azt hiszem - hogy gyere, vagy gyere ide. Amikor megsebesül egy "bajtárs", akkor azt nyögi, hogy "muzsik, szoda". Muzsiknak főnévként anno a cári időkben hívták a parasztokat, hogy ezt ma használják-e arrafelé akár eredeti jelentésétől megfosztva, nem tudom (szerintem igen, aligha szerepelne akkor).
Szerintem a zombik is valami hasonlót nyögnek, a mazsi amiről beszéltek az a muzsik lehet. Bár hogy utána mit mond, azt már nem tudom. Valami tudatalatti motyogás lehet, "gyere ide", vagy valami hasonló tartalommal, hiszen az intelligenciájuk nagyon alacsony (az agyműködésüknek szűk korlátai vannak). A fenti alapján muszik=paraszt viszont nem valószínű, mert ilyen megszólítással aligha kérne segítséget egy sebesült katona.A laborban (X18) találkoztam végre a törpékkel. Úgy néznek ki, mintha Jabba a Star Warsból magára rántotta volna az asztalterítőt
. Ezt a Burert, a főtörpöt kinyírtam, ő lenne a "főellenség" itt a röpködő, poltergeisthez hasonló energiakisülés helyett? Nem volt nála semmi extra, elég csicska ellenfél
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
remington2 #4740 üzenetére
OL 1.3.3...
Ma túrázgattam egy kicsit
:
Találtam egy kevéske kaját Freedom bázisán:
Találkoztatok már vele? Itt lakik a mocsárban.
Ahol ilyen radioaktív láp van, amitől zűd lesz a fegyver...
Ennyi marad egy zombiból, ha beleeresztesz 700 AK töltényt.
És ez lesz, ha vezetek...
Egyébként a zombi ha meglát, először csak gyalogol feléd és mazsizik, aztán ha közel jön, megpróbál felpofozni, de ha belelősz, akkor bepöccen, fölemeli a kezét és elkezd futni feléd és egyre hevesebben mazsizik...
-
nike_
addikt
Én meg lelőttem már 3 flesh-t, egyiknél se semmi. Csak mindig összetévesztem egy másik ilyen vaddisznó félével, annak nem tudom mi a neve, de a Flesh félénk, ez pedig rád támad.
Na át is megyek Cordonba, hátha ott több Flesh van..
-
remington2
senior tag
válasz
Mosquitoo #4739 üzenetére
Ez OL 2.1? Mert lassan nálam kihalt lesz minden OL 1.3-ban, alig van mutáns, néha-néha pár zombi, inkább emberek (stalkerek, duty, miegymás). Pseudodogot alig látok, nagyon ritkán bukkan fel, és akkor sincs nála farok
Szerk: kezdem azt hinni, hogy valami bugos a spawnnál . . .
-
Mosquitoo
senior tag
Sidorovichnak Pseudodog Tail kell... Ugyanis azt mondja, hogy a nőknek bunda kell és annak a farkából jó prém készíthető és a Vak kutya farkán nincs szőr... Először olyan volt nálam, de nem akarta elfogadni, aztán rájöttem, hogy nem is az a farok kell neki.
Húú emberek... Fölmentem a hadiraktárakhoz, kinyírni az Árulót, erre mi fogad? Kinyírom, indulok vissza, erre ott egy horda zombi élükön az irányítóval, ettől alapból szédelegni kezd, aztán 3-4 Chimera, ráadásnak meg egy zsíros törpe...
No meg néhány Bloodsucker, de az már elenyésző ezekhez képest...
-
nike_
addikt
Magyarítást honnan lehet leszedni a játékhoz? A #1 hsz-ben levő link nem működik..
-
nike_
addikt
Sikerült megvennem a rucit, eladtam majdnem az összes cuccomat Sakharovnak.
Még megpróbálok keresni ilyen flesh-t, visszaviszem neki a szemét, és aztán irány Horány!
-
Mosquitoo
senior tag
Hogy melyik küldetésért? Hú, sorry, azt már nem tudom..
Tudja valaki, hogy hogy tudnám lecserélni a töltésképernyőt? Az OL lecserélte ilyenre de engem zavar...
Fleshekkel Kordonnál és Agropromnál lehet találkozni, de a Hadiraktáraknál is előfordulnak.
-
Mosquitoo
senior tag
Az Eye of a Flesh, ott el kéne vinni egy "Húsos", "Husi", avagy egy "Flesh" szemét. Így néz ki:
Tök mindegy, hogy mivel, hogyan nyírod ki. Amikor megölöd, odamész a hullájához és mint az emberek hullájánál, az Inventoryjából kiszeded az "alkatrészt" (
), de csak kb. minden 5. mutánsnál van valami, OL-ben kb. minden 15-nél.
-
nike_
addikt
válasz
Mosquitoo #4727 üzenetére
Na, még szerencse hogy mindenhol mentek...
Ez az "Eye of a Flesh" ez mit takar pontosan? Azt írja, hogy bring a part of a monster's body, szóval vigyek egy darabot a szörny testéből. Tényleg, hogy lehet megszerezni egy snork lábát? Eddig csak egy általam lelőtt snorktól tudtam elvenni a lábát. Lábon kell lőni hogy úgy haljon meg?
-
Mosquitoo
senior tag
Olvasgattam vissza és láttam, hogy nem tudni milyen anomáliában keletkezik a Mama gyöngye. Próbálta már valaki OL-ben, hogy 1. fegyverhelyre berakja, birizgálja kb. 10 másodpercig, aztán mi lesz belőle?
Én még nem tudom megnézni, mert még nincs Mama gyöngyém. (És nem hiszem, hogy a Szeméttelepen fogok találni...
)
Nike: Ökológus ruhát Yantarban, a dokiktól lehet venni/kapni küldetésért.
-
nike_
addikt
Ja, és honnan szerezzek ecologist ruhát?
-
Bencom ™
őstag
válasz
Mosquitoo #4719 üzenetére
Azt tudom hogy a pamagítye az valami olyasmit jelent hogy "segítség", pl mikor a haldoklók kiabálják, vagy a merc-esek mikor meghaltak, akkor így szótagolva hogy pa-ma-gi-ty-tyee...
Ez a jumbó nekem most így nem rémlik.Mosquitoo: mi az hogy nem mentél be??! Anélkül nem is lehet megcsinálni a játékot -.-
szerk: igen, az agyperzselő az x10.
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
Bencom ™ #4720 üzenetére
Jaa ami van az a kis út felfelé, a Pripjatyba vezető út előtt, ahol sok Monolith van, az az x10 lab? Én oda csak lőszerért szoktam fölmenni... bemenni úgyse lehet...
Jaj, már tudom melyik az... ahol vannak az agyperzselő antennái ugye?
No mindegy majd megyek banditára vadászni és levideózom amikor Jumbóznak.
-
Bencom ™
őstag
red forest? Ne ácsorogj sokat, hanem menjél... érdemes valami tudós-ruhát felvenni, ami jól véd a sugárzás ellen, mellé meg 1-2 kristály artifactot, ami a meglévő sugárzás szintjét csökkenti, aztán rohanni közéjük. Csak egy két ponton magas a sugárzás, azokon a helyeken nem érdemes ácsorogni, addig kell menni míg lejjebb nem csökken.
Amúgy nem tudom milyen kontrol panelre gondolsz... az x10 lab? Az a red forest végén van, ahol vannak azok a tornyok, oda le kell menni, az még egy külön pálya, az befelé nagyon könnyű, túlságosan is, kifelé már viccesebb
-
Mosquitoo
senior tag
"Fut felém a debil fejével és mondogatja hogy "mazsiii mazsiii gyere ide mazsi"
mint valami pedofil kocsög
"
Vazz ez nagyon durva...
Kösz, ezen most elröhögök egy fél órát...
Azt nem tudja valaki, hogy a banditák mit mondanak? Azok állandóan Jumbóznak, amikor kifinganak...
-
nike_
addikt
Sziasztok!
Azon a részen, amikor a control panelt kell kikapcsolni (asszem red forest) milyen védőfelszerelésre gondol, hogy csak azzal lehet bemenni? Már a pálya elején elkezdi ezt a mizériát, oltom magam azzal az injekcióval, de mindig megy fel a sugárzás.. Ilyenkor mit csináljak?
Még ráadásul az emberekkel is meg kell küzdenem.
-
laci666
senior tag
válasz
Mosquitoo #4708 üzenetére
Oblivon Lost modott honnan lehet leszedni.Működik rendesen?(crackelt változattal is megy ezt csak igy halkan kérdem meg
)
Ja még annyit hogy a szolgálatosok fönökénél ott lent a pincébe ki vannak rakva a falra mutánsok feje, van ott egy 2 fejű mutáns azt hol lehet élőbe látni?
-
remington2
senior tag
válasz
Mosquitoo #4710 üzenetére
Megnézem majd, de most a bárnál vagyok egy hosszabb dark valley-s túra után. Le kellene menni az X18-ba de valahogy félek
De nem hiszem, mert minden alap lesz, tehát - szerintem - a játék nem módosított cuccát használja. A dutyhoz akarok most csatlakozni, és úgy nyomulni.Szuper lesz ez a végigjátszás, mert a mod enged majd visszajönni CNPPtől is, Pripyat kitakarítása után valószínűleg alaposan körülnézek a városban meg red forestben is, ezeket hanyagoltam az első végigjátszás során (ugye az erdő után begyorsulnak az események, engem meg sodortak, nagyon nem néztem szét). Az erőműben sok látnivaló nincs, csalódtam a játék ezen részében
. Viszont nagyon pontosan modellezték le, ha megnézitek google earthben, még a bevezető vasútvonalak és azok fekvése is pont olyan mint élőben.
Venni akartam gauss-gunt, elmentem a farmra, fizettem az emberkének, aki azután szenvtelenül kijelentette, hogy át lettem *******. Béke poraikra
#4712: én a zombi-stalkereknél meg valami "mamma, mamma arrahhh" szerűséget -vagy "anyuska" vagy valami ilyesmit hallok, amikor kinyírom őket, ezt mondják utolsó nyögésükkel.
-
Brent
aktív tag
És nem hiszem, hogy nagyon beszédképes, ugyanis csak a zombified stalkerek szövegét mondta. pl "huusssiiiiii" meg hasonlóak.
Én mindig úgyhallom hogy "mazsi"kának becéz ! Fut felém a debil fejével és mondogatja hogy "mazsiii mazsiii gyere ide mazsi"
mint valami pedofil kocsög
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
remington2 #4709 üzenetére
Az a patkány a leírása alapján valami egyiptomi nagy rágcsáló rokona.
Ő a Pseudo-dog:
Én se tudtam farkat vinni Sidorovichnak, mert alig van a mutánsoknál valami...És így, hogy kitörölted a trader fájlokat, így Sidorovichnál lehet venni (nem a fűrészelt, hanem a hosszú csövű) vadászpuskát? Mert olyat az alapjátékban nem láttam.
-
remington2
senior tag
válasz
Mosquitoo #4708 üzenetére
Reméltem hogy a konzerven
kívül a husira (kolbász) vagy kenyérre, tehát nem dobozolt kajára nyerő lesz, de nálam sincs semmi. Azt olvastam, hogy ez egy kihagyott szörny -->
"Added all cutout mutants (Dwarf, Chimera, Cat, Zombie, Izlom)"
tehát lehet, hogy eredetileg szántak neki ilyen szerepet, de csak a "skin" készült el végül. Tudomásom szerint a leírásokat is a játékból vették (állítólag ez is benne van a fájlok valamelyikében).Ami gáz, hogy rosszabb lett az állatoknál található cuccok száma, a kereskedőnek az elején még mindig nem tudtam vinni pszeudodog-farkat (ez most a kutya, vagy a szellemképekkel operáló dög?), és a cordonnál alig van kutya + gömbölyű szemes izé. Jah, meg izlomot is alig találtam.
A trader-fájlokat töröltem, most az eredeti játékban lévő árak és kínálat érvényes, és eddig nem találtam komolyabb gondot vele.
És végre felfedeztem az általatok sokat említett patkányt is. Már sokszor találkoztam vele, de én mindig valami majom-tacskó keveréknek véltem, sosem patkánynak, bár jobban megnézve tényleg inkább az
Szerk: ennek a szupertörpének meg a koshei nevű egykori sztalkernek megölésével jár valami bónusz, vagy csak poénból vannak benn a játékban?
-
Mosquitoo
senior tag
Laci666: ott még el kell kavirnyázni ide-oda, a teleportokon kell ugrándozni, aztán kb 100 ugrálás után lesz egy nagy, abba belemész és jön egy videó és vége a játéknak. Utána a Zónába csak Oblivion Lost moddal lehet visszamenni, az alapjátékban nem.
Na, gondoltam megpróbálom megetetni az Izlomot, hátha szóra bírom, egy tetőről dobtam neki egy kenyeret, mondom nehogy az legyen a baja, dobtam mellé egy szalámit is, de elment fölötte, föl is rúgta, mondhatni le se sz@rta a kaját, csak ott keringett, én jobban érdekeltem őt, de nem tudott följönni a tetőre...
És nem hiszem, hogy nagyon beszédképes, ugyanis csak a zombified stalkerek szövegét mondta. pl "huusssiiiiii" meg hasonlóak. -
laci666
senior tag
Na végre végig toltam vagy nemtom.
Bementem a szarkofákba és ott a titkos labor felé mentem nem a monolit felé,( előtte volt öldöklés 1000-rel).Na szóval a titkos labor felé mentem ott is jöttek monolit katonák egy jo páran lekaszaboltam őket és eljutottam egy szobába ahol volt 6 vagy 7 db tárgyat miután szétlötem akkor megjelent a prof és elkezdett mesélni(most már érthető mindne) hogy mi volt,mondott egy olyat is hogy elbasztak valamit mert saját magam megölésére küldtek akkor Lövész az én vagyok mert őtt kellet volna kinyirnom
A végén lehet választani hogy védem a zónát(akkor jött egy intro és vége lett a játéknak)
a mási választás meg hogy nem kérek belőle,na ekkor ki rakot a szarkofákon kivülre és itt jönnek monolit katonák és nem barátkozni jönnek, mit kell itt csinálni,innen vissza lehet jutni a zónába. -
remington2
senior tag
válasz
Hun'reeth #4700 üzenetére
Ez teljesen igaz. Bűn lenne elrontani a játékot első végigjátszásakor bármilyen moddal, főleg az OL-lal.
Más: ha kitörlöm a trader****ltx fájlokat, akkor a játék az eredetieket használja, nem a módosítottakat. Ezzel gyakorlatilag a régi kereskedelmi rendszer tér vissza, ami jó dolog. De mást is babráltak ezekkel a fájlokkal? Nem borítja meg a modot nagyon, tüntet el dolgokat anélkül hogy észrevenném? Tehát tényleg csak a kereskedelmet érinti?
-
-
M@nH.
aktív tag
Huh ez a config módosítás érdekes dolgokat művel, pedig csak a max fordulatot, engine powert, +ilyeneket írtam át. íme
Nyugi nem 404 error.
Jah igen muszáj volt cheatelnem mert a katonáknál csak átrohantam
-
VinoRosso
veterán
véletlenül aláltam egy egész jó ruszki szótárt, érdekes szavak is benne vannak és egy kettőt meg is lehet hallgatni. [link]
-
VinoRosso
veterán
Sikerült kinyitnom az ajtót az x18ban(priboi) de nem volt jó hozzá egyik kód sem. Felhúztam rajta magam, és addig keresgéltem a neten, amig meg nem találtam a kódot. A kód 36321. De ez csak az első ajtót nyitja
Utána rögtön a legalsó szintre kell strasszézni, mert 5 perced van, hogy bevedd az ellenanyagot, különben valami X vírus kifingat. Az ellenanyag egy hűtőben van, ahol egy pseudogiant császkál fel alá egy teremben, és fel lehet menni egy lépcsőn, van egy kék láda és egy fotó is egy csapat tudósról abban a szobában. A másik ajtót a laborba vezetőt nem tudtam kinyitni egyik meglévő kóddal sem. Utánanéztem, és a 831220-as kód a radarban lévő ajtót nyitja(elvileg) de ehhez még hozzá kell írni a végére hogy 12( ez egy másik dokumentumból derül ki ) Olvastam, hogy valakinek ezzel nem nyílt az ajtó, mert elhibázták a kódot, és nem 12 kell a végére csak 2 simán. Nekem se 12vel a végén se 1-el a végén se 2vel se anélkül nem nyílt, pedig ezek a doksik már nálam voltak. itt egyébként elvileg az első x18-as ajtó kódja van, a másik kódért az erőműig kell elmászni. Jól kitalálták nem
?
-
M@nH.
aktív tag
válasz
AthlonXP #4697 üzenetére
"pl leesik róluk minden ajtó amikor beszálsz
"
Jah az nekem is megvolt. Emlékszem hogy már annyitól széthullott pl. a jeep hogy nekimentem sprintelveOlyan is előfordult hogy felgyorsítottam egy verdával majd kiugrottam belőle, de beakadt a lába a csávónak a kocsiba és meghaltam, persze a kocsi a lábamnál fogva húzott tovább
(Ez még a hídnál lévő katonáknál történt, gondoltam majd elkapja a csávót a verda de hát...)
Viszont ol-ben most módosítottam a verdák sebességét
pl tetszett ahogy a hídnál lévő katonák feje fölött ugrattam át a niva-val. Azok csak
én meg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Még el se terjedt, de már másolnak
- Milyen videókártyát?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 : Fókuszban a Ventrue klán
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- YouTube
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3284
- ŐSZI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest