- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 200 Pro - mobilportré
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Csíkszélességben verné az Exynos 2600 a Snapdragon 8 Elite 2-t
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5856 üzenetére
Az a link fokent nem a skinek miatt volt jo, de ha mar emlitetted, lehet benne lesz az is.
A gond csak az hogy mint mar emlitettem haldoklik a kliensem, es sajnos az alaplapom is valoszinuleg. Eppen ezert most meg csak konfigiracios beallitasokkal kiserletezek, hogy kitapasztaljam a jatek mukodeset.
Meg igy is sikerult a gepem tortenetenek talan legdurvabb kifagyasat eloideznem (5 percig be sem akart bootolni utana), mikozben a Mad-Max es a molotov reszt teszteltem. Viszont legalabb kiderult hogy a molotov koktel megvalosithato, sot lehet ugy rakom be hogy egy uj fegyversint kap es a vodka lesz a "loszer".
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5844 üzenetére
Szerintem sincs semmi a zónában. Végső soron csak egy titkos kísérlet folyt ott 3 laborban, tényleg nem történt semmi különös
szerk: egyébként én is azt mondom, hogy a pénzért. És nézd meg, kik vannak ott: szerencsevadászok, szegények, akik kitörési lehetőséget látnak (és mellesleg elég hülyék / ügyesek, hogy be tudtak jutni), meg néhány bűnöző, aki oda bújt el a világ elől, új élet és gazdagság reményében.
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5838 üzenetére
Blokád ide vagy oda, relatíve szabad ki-be járkálás van, maximum lelőnek
A Zóna tényleg zárt, de azért van kapcsolata a külvilággal. A Duty egyértelmű hadsereg-kapcsolatokkal bír, maga Sidorovich is kereskedik a Zónán kívülre is (megrendeléseket kap, amelyeket teljesít, még ha közvetítőkön keresztül is). Nyílván nem hivatalosan, de ha máshogy nem, feketén történik csere-kereskedelem. Persze, ez alatt én sem OICW karabélyokkal megrakott teherautók ki-be mászkálását értem, de kisebb tételekben elegendő ahhoz, hogy fokozatosan cserélődjön a bent lévő cucc. Ami az ócskaságot illeti, van benn egy rakás régebbi fegyver, például a rengeteg AK variáns. Túlzásnak főleg a II. Vh-s fegyvereket tartottam csak. Meg a Starship Trooperst.
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5835 üzenetére
Ezzel ellentétben áll az, hogy a Zóna mégsem annyira elszigetelt, hogy rászorulnának a régi, ócska fegyverekre. AK variánsok, 15-20 éves ócska cuccok hagyján, de a II. VH tényleg sok időben. Hiszen a barban is vehetsz jófajta, relatíve modern fegyvereket, mondjuk részecskepuskát nyílván nem.
-
emre
veterán
válasz
Bencom ™ #5825 üzenetére
Nem okoskodni akarok, de a skin mod egy része már itt megvalósult: ABC free player&update Nálam kipróbálva még nem volt, de ahogy csekély angolságommal olvasom olyan OL_lite verzió lehet.
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5822 üzenetére
Az uj fegyvereket igyekszem az alapjan kivalogatni, hogy valtozatosabba valjon a jatek miattuk, ugyanakkor lehetoseg szerint azonos funkcioju fegyvereket nem halmoznek, plane ha meg kulonbozo loszereket is kene hozza kesziteni.
A Jackhammert emlitetted, hogy tul eros. Pedig funkciojaban es loszereben megegyezik a Saiga 12-vel. Probald csak azt ki, ha kivancsi vagy. Tuti az rpg utan ezzel lehet leggyorsabban leszedni egy kontrollert.
Ezert is tartom a barban.
Ha meg eros shotgun kell nezd csak meg az AA-12-ot, na arra mar jogosak lennenek ezek a kritikaid.
A tankrol annyit, hogy ilyen erovel mar harci helikoptert is kerhetnetek
, csak az a baj hogy nem vagyok programozo, igy max a meglevo modulokat varialhatom.
A Gauss atalakitasa jo gondolat, nekem is eszembe jutott, leven igy semmi ertelme az SVD mellett (mar az SoC-ben sem volt). Azt sztem atlovom, hogy egesi sebzest okozzon, meg csinalok a loszerere egy smg-t is.
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5817 üzenetére
Tank, meg sorozatlovoatomrpg
stb. nem lesz. A jarmuvek tomeget viszont megnovelem, hogy jobban lehessen veluk gazolgatni. A cuccok vetelarat sem tervezem csokkenteni, csak a loszereket egy kicsit max2/3-ara. A jatek menete soran ugyis viszonylag konnyen lehet pancelokhoz jutni, es mint emlitettem jelentosen kissebb lesz az amortjuk. Igy nem hiszem, hogy ez komoly gondokat okozna...
A lehetseges fegyverekkel kapcsolatban amugy varom az (ertelmes) javaslatokat.
Eddigi terveim.
-Nosin Nagant ww2
-Jelzopisztolybol fabrikalt nato granatveto (pisztoly helyre)
-Ugyanennek az egylovetu granatvetonek az eredetije puska helyre
-Dragu SVU-bol fabrikalt felautomata rohampuska, 20-as tar, nagy sebzes, kis zoom
-8x18-as loszerhez microgun, kurvanagy rpm, es szoras, kicsi sebzes (pisztoly helyre)
-FAME S.A.F.
-QBZ-95 Mindket loszerfajtaval (az eredeti loszerrel egyedi item lesz, leven kutvaeros)
-AK-108 5.56 nato loszerhez
-gyujtogranat (esetleg molotov, ha sikerul megoldani a grafikai effektet)
-Jackhammer
-AA-12 combat shotgun(nehezen megszerzheto)
-pisztoly helyre is valami viszonylag gyors shoti, de negy szorassal es gyenge sebzessel
-M6 LYNX(csak komoly korlatozasokkal)
Nezzetek at oket, melyik tetszik, vagy mi johet meg jol kozejuk.
-
proci985
MODERÁTOR
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5791 üzenetére
A lombikbebiket a konzorciumra ertem, akiket az soc-ben meg kellett olni (vagy csatlakozni hozzajuk). A hologram termet kitakaritottam, es aztan vegigugraltam a teleportokon is, mig a vegen kozvetlen elem eleportalt le 6 ellent. Aztan az ott levo teleport meg kidobott a hatso udvar kozepere, ahol semmi kulonos nem volt, csak tiplizni kellett, mert jott a kitores. A foellen hogy nez ki?
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5779 üzenetére
Na mindegy, szerintem kell hagyni egy kis idot szegeny Macilacinak, hogy kijozanodjon es fel tudja dolgozni ezt a boduletes mennyisegu komplex informacioaramot, amit ez a forum kepvisel
. Mert ugy latom, meg mindig nem beszel nyomon szegeny
.
Es amugy igen, tegnap ugy toltam vegig az agyporzsolot meg piripocsot, hogy 90% ala nem ment az eletem, egy elsosegelycsomag sem kellett....
Azt nem tudja egyebkent valaki hogyan lehet .dds es .ogf file-okat generalni? Mert ezek nelkul nem tudok egyedi kulsot csinalni a fegyvereimnek, artifact-jeimnek. Vagy hogy esetleg hol erdemes keresni ilyen infokat...
-
P2000WRC
tag
válasz
Bencom ™ #5733 üzenetére
Nah azért ennyire nem akarok csalni.
Végignéztem az összes könyvtárat, de armor.ltx-et nem találtam, vagy hasonlót, ami arra utalna, hogy a ruhákat tartalmazza.
Weapons.ltx van, de ott csak fegyverek vannak, azokkal nincs is bajom, viszonylag élethűen kopnak. De amikor legutóbb is megszereztem az első SSP-99M-et (nekem az a kedvencem), felhúztam, átmentem az Agroprom-hoz, és a semmiből körém generálodott egy hadseregnyi katona, esélyem sem volt fedezékbe menni, minden oldalról kaptam az ólmot, ugyan túléltem a helyzetet, de a ruhának annyi.
Nah itt kaptam fel a vizet, és kezdtem el keresni azt a fájlt, ami ezeknek a kopásáért felel... -
válasz
Bencom ™ #5673 üzenetére
Most végignyomom, ha 2.2-t, ha időm úgy engedi, utána jöhet a 2.0, aztán a Clear Sky teljesen előröl. Igazság szerint azért nem a 2.0-nak álltam most neki, mert azt olvastam itt róla, hogy nagyon nehéz lett. Az alapjátékkal szenvedtem eleget, viszont az OL 1.3 nem volt annyira nehéz szerintem.
Medvelászló: Persze: STALKER_Oblivion_Lost_2.1_HUN.zip (837.78 KB)
Szívesen!
-
válasz
Bencom ™ #5666 üzenetére
Igen, megy, úgyhogy nem bántom.
Viszont mikor telepítem az OL 2.1-es magyarítást, utána nem tölti be a pályát, hanem kilép. Az 1.11-es magyarítással megy, de ott meg nem lesznek bent az OL-ra vonatkozó részek. Tudsz esetleg működő magyarítást a 2.2-es OL-hoz?
--Disztroj--: nekem 1.3-al is olyan volt, mint az 1.5-el, de addig legalább tedd fel.
Modok? Oblivion Lost mindenképp. Én még csak az 1.3-at nyomtam végig, de brutál jó.
Kb az alapjáték kétszerese amit ad élményben, ki ne hagyd. Én most állnék neki az OL2.2-nek, azt mondják ez is nagyon jó lett. [link] -
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5644 üzenetére
Vegre megoldodott a dragunov rejtely, van bele 430 loszerem
. Iszonyatosan huz ez a puska, a vintar ehhez kepest vizipisztoly (bar mar abbol is van 4)
. Nagyon pontosan lehet vele loni, marmint tenyleg oda is megy a golyszi ahova celoztunk, es exoskeletonos ellenek is max 2 talalatra lenyugszanak. Szal iszonyatosan megeri, amiota megvan alig volt tuzparbajom.
Eleg hosszu a megoldas de ha valakit erdekel szivesen leirom. Ja es megvan a legerosebb exoskeleton is.
Szal asszem igy konnyebb lesz kiiktatni az agyporzsolot, csak az a rohadt PSI sapek is meglenne mar...
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5593 üzenetére
hm, akkor efölött elsiklottam, bocsánat.
SoC 1.005 előtti patcheket én csak hallomásból ismerem. az volt az alap probléma, hogy 1.000 alatt a / és * gombok az idő gyorsításáért/lassításáért feleltek defaultból (hozzárendelésfüggetlenül), és mivel én numpadról játszok, kb 4 perc alatt éhenhaltam emiatt (átlagosan Cordonnál a katonai checkpoint előtt). ezt eljátszottuk párszor, aztán közvetlenül 1.005ig patcheltem.
nike_: OL 2.2ben Red Forestbe csak megfelelő mennyiségű uppolt artifacttal érdemes menni. psyvédelem nélkül kb esélytelen a pálya.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5522 üzenetére
hm... 5-7k körül mozognak az x800gtok/xtk, 10k körül megáll az x1950es... vagy arra vársz, hogy 3850 essen 10k alá?
CS pár helyen nehézségben nagyon jól közelítette az OL 2.0át... pénzt nem nagoyn adnak semmiért, pontosan vértekért semmit, fegyverekért minimálisat, artifactokért keveset, questek jórésze bugos, ellenfelekbe néha fél tárnyi skuló kell, vért ultra sebességgel amortizálódik, az ai pedig autohites, a lőtáv széléről is. én végigvittem... hááááát. ha szabadon kószálás kell, ott a Far Cry 2, ha survival horror, akkor ott a F.E.A.R, ha pedig rendes AI taktikai érzékkel, a Crysis Warhead. ha mindenből egy kicsi, akkor meg Stalker;> még a patchekben bízok/bízunk, de egész egyszerűen élvezhetetlenül bugzik és kiegyensúlyozatlan, szóval Te jártál jobban.
rossz pcs játékok blogra, oda való jelen állapotába.
"ha az 1.005 folyamatosan bugzik és kilép, milyenek lehettek a korábbiak"... no comment;>
-
Chrom
tag
válasz
Bencom ™ #5520 üzenetére
Na most akkor miről beszélünk?!
én pl csak a relikviák súlyát csökkentettem le, mert abból magammal cipelek vagy 60kg-t, mert azzal szórakozok, hogy kreálgatom őket! Aztán meg viszem eladni, de mivel ha pont bekapok egy blowout-ot, akkor nincs már elég lőszerem kinyirbálni a sok szörnyeteget, vagy banditákat, vagy katonákat. Mert annyi szutykot cipelek, hogy a lőszerből meg kevés van nálam.
Amúgy még 80-100 kg-t csak elcipel egy ember, hisz vannak olyan súlyfelesleggel küzdők. Igaz azok szaladni nem nagyon bírnak már...De ez meg is mutatkozik a játékban, hisz szépen elfárad fél perc futás után!
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5513 üzenetére
Lehet, hogy csak én voltam olyan mazochista, hogy az OL-ekben is visszaírtam az eredeti súlykorlátot, mert zavar a 80-90 kiló?
Utólag úgy emlékszem, jól is ment, csak exo-ban a plusz súly megkavarta, és ott többet adott hozzá, mint kellett volna. Valamit nem írtam át, de nem izgatott, mert exo-t sosem használtam a futás és az iszonytató zöld éjjellátó miatt. Nem tudja valaki, előbbit mi befolyásolja még a sima max weight értéken kívül (amiért az exo megkavarja), és hogyan lehet az exoknak kék éjjellátót csinálni?
-
Medvelászló
senior tag
válasz
Bencom ™ #5509 üzenetére
CSAK A SÚLYHATÁRT AKAROM EMELNI 100-120 kg-ra,a többit hagyom ahogy a szent tervező kitalálta!Én nem akarom teljesen élvezhetetlenné tenni a játékot azzal h.cheat-okból álljon az egész,többször sikerült végig játszanom a játékot mindenféle csalás nélkül,csak mikor felraktam az alapgémre az O.L.1.2-es modot,kapásból 120-as málhát adott!
Köszönöm a tippet Chrom-nak!!!!!! -
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5509 üzenetére
mondok egy egyszerűbbet:
system.ltx:
max_weight = 500
;default was 50actor.ltx:
max_walk_weight = 500
;original value was 60értelemszerűleg itt 500ra nyomod fel súlyhatárt, annyinak elégnek kell lennie. staminát is ehhez mérten növeli. egyszerűbb és gyorsabb. amennyit irsz 500 helyett, annyi lesz a súlyhatár. CS alatt teszteltem, de SoC alatt is mennie kell.
-
Chrom
tag
-
Chrom
tag
válasz
Bencom ™ #5497 üzenetére
Az 1 dolog. hogy védett helyen alszol el, de nem biztos, hogy az véd a blowout ellen is...
Mert mivan mondjuk, ha egy magaslesen alszol el, vagy egy teherautó tetején, vagy rakterében?! Az a szörnyek ellen kiváló, de a kisugárzás ellen nem... Ja és nem biztos, hogy az a hely meg jó alvásra ami a kisugárzás elöl meg véd.Más:
Próbáltam rákeresni a topikban én is erre a "80 kg-s...120kg-s" dologra.
De valahogy nem találom. Minden más ltx-es dolog van, de ezt nem láttam sehol. Vagyis a kereső nem adja ki... -
M@trixfan
addikt
válasz
Bencom ™ #5491 üzenetére
Á, így már értem. Még jó, hogy nem adtam el az összes alap artifactot. Gondolom azokból lehet über cuccot csinálni. Van erre valamilyen gomb, vagy csak egyszerűen "drop" az inventory-ban?
Egyébként marha jó az OL 2.2. A készítők javaslatára legnehezebben játszom és vannak meglepetések. Egyedül az nem tetszik, hogy a szörnyekbe túl sokat kell beleereszteni még fejre célozva is.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5432 üzenetére
CSben ép a korlát a vasút felett, csak északról lehet rajta átugrani. SoCben a nyugati szakadásnál kisebb a radioaktivitás, érdemes ott átsprintelni.
FT2000 emlékeim szerint alapjátékban csak Stancia2őn szerezhető, meg az arénaharcban az utolsó körben adnak egyet a kezedbe, máshol sehol nincs és nem is spawnol dobozból, csak stancia4en.
*** Priboi 1.1 ***
a Priboi mod kész, és nagyon jó. kb felénél vagyok, eddig a legnagyobb bug pár jármű lebegése volt, ami egy meglökéssel megoldódott (tehát nem lépked ki, nem tűnnek el a dokumentumok, nincsenek komoly ütközésdetektálási bajok, stb...). ha továbbra is marad ilyen, azt hiszem méltó párja lesz az OL 2.2nek.
apropó: valaki más még tolja rajtam kívül?
-
nike_
addikt
válasz
Bencom ™ #5427 üzenetére
A Kordonnál 3 átjáró van a vasúton.
1. Bal oldalt egy alagút (ahol megtalálunk egy hullát, aki át akart ott menni)
2. Megölni a katonákat, vagy pénzért átmenni
3. Jobb oldalt fent hiányzik egy kerítésdarab, és nagy a sugárzás (nekem legalábbis az volt)
Ezért mondtam. Nem tudom ezen mi nem érthető
Nekem így van a játék.
-
válasz
Bencom ™ #5424 üzenetére
Volt erre régen egy youtube-os videó is...
Csak már nem találom, pedig átkutattam az archívumot is... Még valamikor 2007 május körül linkelte valaki és akkoriban szakadtunk a röhögéstől, hogy hogy nem képes valaki az első elemi feladatot végrehajtani.
DE van olyan, amikor bugos a játék és azért nem nyílik ki és van a "user error", amikor nem beszél a traderrel, vagy beszél vele, de nem zongorázza végig a párbeszédet, hanem egy mondat után befejezi és akkor nem tud kimenni. -
nike_
addikt
-
Mosquitoo
senior tag
válasz
Bencom ™ #5388 üzenetére
Na igen, X-16 végig TELJESEN sötét, éjjellátó nélkül nincs sok esély, csak azt látod amit előtted megvilágít a lámpád, és egyszercsak whorrrr, nézel erre-arra, és hopp, repül egy snork... Viszont a Stalkerruhának a zöld éjjellátójától kifolyik a szemem... De talán még mindig jobb, mint a semmi...
Ha jól sejtem, OL 1.3.3-mal tele lesz az X-16 "polgári zombikkal", amiket utálok, mert csak zabálják a lőszert... na, ellenük kiváló a shoti. És végre ellövöldözhetem az addig összegyűjtött söréteket...
Találtam egy (fejlesztett) huzagolt csövű SPAS-12-őt, közelharcra egész jó, 8 töltény fér bele és jó gyorsan tüzel. A Winchester M1300-ba csak 6 töltény fér és kicsit lassabban tüzel, viszont jóval pontosabb és erősebb, nomeg másfél kilóval könnyebb. Még vacillálok, hogy melyiket kínáljam a zombiknak/snorkokankÉs ne mondjátok, hogy ne vigyek shotit, mert úgyis vinni fogok...
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5372 üzenetére
WO ill Particle Enchanted mod van OL2.2höz is.
akkor nemtom... pedig valahonnan ismerős az arc.
enerdzsájzer: [CS topik]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #5332 üzenetére
nálam se megy, pedig optikai netem van... ha rendesen küldte volna a szerver, akkor kb 1080pben 5.1es hanggal tudtam volna nézni... másfél perc alatt kb semeddig nem jutott, szal feladtam.
fogalmazzunk úgy, hogy ha nem akartok csalódni, akkor a Clear Sky még nem jelent meg. a saját topikjában éppen nem kis méretű kikészülés van. avagy kiadtak egy bétát másfél év fejlesztés után... bizonyos szempontokból az OLben és Priboiban több újdonság volt, és azok még kiegyensúlyozatlanok/bugosak se voltak ennyire (itt most az egyébként brutál bugos Priboira/totál felborult egyensúlyú OL 2.0ára gondolok).
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5302 üzenetére
Az egyszer biztos . . .
A zónában, egy el - és félbehagyott építkezés romjai között a pincében egy 20*15 centis világító négyzet, a legszürreálisabb amit csak kitalálhattak. Már csak annyi kellett volna, hogy megnyomva valahonnan előbukkanjon egy mutánst-télapó, "ajándékokat" dobálva, Ho-ho-ho felkiáltással
. Az már Bioshock lett volna
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5230 üzenetére
Az előbb egy urchin / burner kombinációt próbáltam, de semmi eredménye. Láttam már egyszer, hogy kell sikerülnie. Ha beledobom, el kell tűnnie, és onnantól indul az óra, majd a végén megjelenik a kész cucc, és a játék jelzi is ezt. De csak egyszer sikerült, azóta bele sem tudom dobálni.
Lehet, hogy nagyfokú szerencse is kell hozzá, hogy egyáltalán működjön? Vagy ráolvasás kellene ?
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5185 üzenetére
Amúgy egy flashbackes sztori tényleg hatalmasat ütne. Például kiderülne, hogy az öreg tényleg . . . khmm "kicsit" ferdített, és nem Strelok vagyunk, hanem valaki más, aki (az igazi) isten tudja miket csinál, a C-tudat megbízásából. Jön a CS, ami korábban játszódik, itt meg lesz egy stalker, aki NEM Strelok, és akinek meg kell ölnie azt a Strelokot, aki megint nem az
Aztán a végén jön az igazi Strelok, elveszi Tildát, és mindenki boldogan él míg meg nem hal
Szerk: de amúgy komolyra fordítva: tényleg nem rossz ötlet, Strelok személyével lehet variálni. A srác nem tudja, mit alkotott
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5176 üzenetére
Igazad lehet, most néztem, mi van CS-ben, kb. az OL mod újításai + új pályák
Gránátdobás, jobb frakcióharc, jobb AI, meg ilyenek.Egyébként én is utánanéztem, szerintem -nekem legalábbis- nem lesz vészes. Most is megy létező legmaxabb fokon, 1024-ben 80-90 fps-sel (a néha rohanás közbeni 1 seces beakadásnak szerintem a procim az oka). Mindez Dx9-ben, a grafikával elégedett vagyok, jobb a CSben sem kell. Főleg nem az a sok direcx10es kép, 500% motion blurrel.
Egyébként azt írják, hogy tényleg nem vészes az igénye: állítólag az elején (az első helyszínen) akad, utána már sokkal jobb lesz. Főleg majd 1 év + patchek után. Véleményt még nem érdemes mondani. Meglátjuk.
-
M@nH.
aktív tag
válasz
Bencom ™ #5163 üzenetére
Emlékszem először én is elakadtam itt, de addig szenvedtem míg rájöttem hogy hol van a kijárat. Még azt is kipróbáltam hogy ládát akartam a letört létrához tolni
A másik ami poén hogy mikor elmész a másik laborba (ahol beragad az ajtó és le kell lőni azt a röpködő sárga izét hogy kinyíljon az ajtó) és ott valami mindig hozzád vágja azokat a kicsi hordó szerű izéket és flakonokat. Na a lényeg az hogy én kipróbáltam hogy mi van ha azokkal a flakonokkal kitámasztom az ajtót és úgy megyek bePersze az ajtó beakadt és nem csukódott be, de azért ha odamentem kiírta hogy elvan torlaszolva, de én kimentem
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™ #5136 üzenetére
Fordítva is működik, cordbonból is el lehet menni dark valleybe, ez teljesen biztos (legalábbis OL modokban). Azt hittem, valami különlegesség van ott a kapunál, azért említi, de én nem találtam semmit (meg nem is gondoltam, hogy simán csak az átjárásra gondol). Ejnye pedig ezek a dutys fickók kemény emberek, nem cséplik a szavakat
XP 128 megával a legrosszabb rémálom, ami létezik. Ott már csak a vinyó kerreg, mellette nem tudsz semmit normálisan csinálni, tapasztalat sajna
256 mega már az elviselhető kategória, 512-vel viszont xp+néhány alkalmazás (persze nem stalker
) már megy jól.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- E-roller topik
- Autós topik
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Az áremelések és a GTA VI késése miatt nem költekeznek a játékosok?
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Játékra optimalizált chipkínálatot tervez a Microsoftnak az AMD
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- AKCIÓ!! i9 9900 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 2TB HDD
- Inspiron 14 7440 2-in-1 14" FHD+ IPS érintő Core 5 120U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv gar
- Garis ZOTAC GeForce RTX 4070 Ti Trinity 12GB GDDR6X videokártya
- Nokia mobilgyűjtemény - E-series + 2 klasszikus
- Siemens SL 45 - magyar, dobozos, ingyen Fox
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ProArt Z790-CREATOR WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G8 - i5-11GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad R3 3250U / 8GB RAM / 128Gb SSD!
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest