- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Google Pixel topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Fotók, videók mobillal
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5882 üzenetére
Hát igen tudom, én annó annyira megörültem neki hogy rögtön újra is kezdtem hehehe
-
Bencom ™
őstag
válasz
Blackdeath #5880 üzenetére
Grat, egy újabb lény aki azt hiszi, hogy feltalálta a spanyolviaszt, ráadásul a leírásod alapján vajmi keveset fogtál fel a játékból...
A "valami nagy 4 zöld bazinagy fektetett kémcsőben vannak valakik/valamik" azok 7-en vagy 8-an vannak, és ők a C-Consciousness.
Azért grat, nem akartam elrontani az örömödet...
300000: hát figy, Gordon Freeman is benne van, lehet hogy az egy másik Fang...
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5876 üzenetére
Természetesen fangékat a monolithosok kapták el, Strelok megbolondult, Fang meghalt, Ghost elmenekült. Fang valóban a második csernobili út után halt meg, Pripjatyiban, azért van ott a sírja, illetve Ghost az iratokat a titkos szállodai szobában rejtette el. Strelok, mint tudjuk emlékezetkiesést szenvedett el, és az ő történetét mindenki ismeri, Ghost pedig miután a csapat feloszlott, csatlakozott a tudósokhoz, így az X16-ban lelte halálát. Nem tudom milyen hullák és hol vannak, de a játék storyja ez, és hogy az OL-ben mit és hova alakítottak át, arról fogalmam sincs...
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5869 üzenetére
Ghost x16-ban halt meg, jól mondtad, és az valóban fang sírja, de úgy látszik OL-ben kifosztották.... vagyis.... nincs rajta a térképen! Amíg egy stash nincs rajta a térképen, addig ne keresd fel! Mert addig üres lesz, sőt ha már felkerested, üres is marad....
-
Bencom ™
őstag
Tanuld meg használni a linkeket, baromi egyszerű és nem kevés időt spórolsz meg annak, aki meg akarja nézni.
A molotov koktél nem egy gyilkos fegyver, hanem felgyújt minden éghetőt, és így öl. Ha valakire rádobsz egy molotov koktélt, csak megég, de nem hal meg, viszont ha olyan a ruhája, stb-je akkor tovább ég, és mindezt addig teszi, míg minden éghető dolgot el nem fogyasztott, legyen az legvégső esetben emberi hús... de ha öl is nem azonnal öl, szóval nem kell nagyon levenni a tűz elleni védelemből, inkább azt kellene megoldani, hogy a környező dolgok (pl stalker ruhája) lángra kapjon és tovább égjen, hogy folyamatosan sebezze szerencsétlent, esetleg extraként, hogy ha esik az eső, vagy vízbe mászik, akkor azonnal eloltódjon.
szerk: ez határozottan nem vodkás üveg.
-
Bencom ™
őstag
A vodka skinjét kapja meg egy kis kendővel (gyutaccsal) kiegészítve, de ne a vodkát kelljen dobálni, hanem egy új "item"-et rakj be neki, csak a skin legyen hasonló... amúgy jó ötlet!
Ha az alaplap haldoklik az gáz... én még azt a nyomorult vga-t sem tudtam kicserélni, ami elszállt, a régebbit kapta csak vissza, az meg... no comment...
-
Bencom ™
őstag
Linkelték az a skin-modot, azt tedd fel, a fegyvereknél valszeg segíteni fog (abban legalábbis biztosan, amit én mondtam, hogy ne egyen-skin-je legyen minden fegyvernek, hanem mindegyik kicsit másképp nézzen ki...)
És legyen szigszalag a tárakon, az menő! (legalábbis minden valódi harci körülmény között észrevehető a tárakon, pl afrika tűzfészkei, izrael...)
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5845 üzenetére
"Szerintem sincs semmi a zónában. Végső soron csak egy titkos kísérlet folyt ott 3 laborban, tényleg nem történt semmi különös"
Valóban, és itt a "titkos"-on van a hangsúly, el is mondták, hogy nem akarták felhívni magukra a figyelmet... és az ő kísérleteik sem a fegyverkezésre irányultak, hanem az emberek befolyásolására (ergó nincsenek fegyvereik, főleg nem egyediek, meg hadseregük sem, csak a monolithosok, akiket ők irányítanak, és akik régebben normális stalkerek voltak, csak éppen kicsit meghülyültek... ezért aztán egyedül a monolithosoknak nincsenek egyen-fegyvereik, minden más kasztnak az van... még talán a duty kivétel, de ott meg "kasztok" szerint vannak a fegyverek, ha jól láttam).
Szóval én lebutítanám inkább a fegyverkészletet, mint hogy méginkább modernizálnám...
-
Bencom ™
őstag
Anyagi haszon reményében mentek be a zónába. Tudod, ki menne oda? Aki meghülyült, vagy aki már más lehetőséget nem lát, meg a tudósok. Namármost a tudósok nem militaristák, nem hiszem hogy állig felvegyverkezve mennek be, aki megőrült, az szintén nem csúcsszuper fegyókkal fog oda berontani, akinek meg más reménye már nincs, hogy eltartsa magát/eleve ott született valami oknál fogva (egyébként újra közölném, hogy a zónában egyetlen nő sem, vagy pék sincs, aki a kenyereket sütné/szülné az utódokat/ kismutánsokat... ) annak meg nem telik csúcsfegyverekre, szóval jobb híján nagyapi rozsdás bökőjével indul útnak, és reménykedik. Szerintem.
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5841 üzenetére
De kísérleti fegyvereket én akkor sem tennék be... mit keresnének ott amerikai posztmodern fegyverek? Ukrán meg orosz kísérleti fegyverek azok oké, meg is érteném, ha a HADSEREG (és nem a stalkerek) oda vinnék kipróbálni, mondván, ott aztán ki lehet, és el lennének rejtve valamelyik katonai bázison kódzáras széfbe, esetleg valamelyik főmufti katona kezében lenne egy ilyen (amit igen nehéz lenne megszerezni tőle) akkor oké, de akkor sem jackhammer, meg aa-12, meg hasonló szuperfegyverek...
És ismerve a volt szovjet-viszonyokat, szerintem még most is van ott elszórva egy pár második világháborús fegyver, nem csak múzeumokban... (csak szólok, hogy pl a német FG 42-est a japánok mai napig gyártják, igaz már csak hobbi szinten, de nem kell ezeket alábecsülni... az AK-47-is valójában a háború végén jött létre, nem utána, csak jóval később rendszeresítették...
A PPSH még pl 56-ban is (és jóval később is) rendszeresítve volt, és szintén második vh-s fegyver.
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5837 üzenetére
Pont hogy elszigetelt, az ukrán hadsereg blokád alá vonta, és az hogy pár stalker bejutott, nem jelenti azt, hogy teherautónyi fegyvert szállítottak oda a világ minden tájáról, és mindenhonnan a legmodernebbeket (ezért nem tetszik pl hogy a merc-nek egyen-fegyverei vannak, és tonnányi lőszerek hozzá, én ezt pl egy az egyben kiszedném...).
-
Bencom ™
őstag
A távcsöves gránátot én mondtam, de csak poénnak...
ZIL: hidd el, vannak olyan szegények az ukránok... magyarországon is van még nem kevés ilyen fegyver, plusz ne az ukrán szegénységet vedd alapul, hanem hogy volt egy totálisan elhagyatott, kipusztított rész, a zóna, ami meg az én elképzeléseim szerint nem valami elit, meg postmodern hely, hanem egy végtelenül lepukkant viharzóna...
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5828 üzenetére
Hát igen ezért mondom, hogy nem a hájtek kísérleti fegyverekkel kéne telerakni a játékot, hanem régi ócska hulladékkal, ami mondjuk ottmaradt a második vh-ból, vagy amiket házilag fabrikáltak... (láttam már házi készítésű lőfegyvereket, elég ijesztőek...)
-
Bencom ™
őstag
Itt igazából én okoskodom, mivel mióta elszállt a VGA-m nem vagyok igazán képben a stalkerral, csak reménykedem, hogy majd lesz egy gépcsere, és akkor majd tolom éjjel nappal, de nincs is most fenn a gépen, csak emlékezetből mondom amit mondok, azóta ezek szerint sok mindent kiadtak hozzá...
-
Bencom ™
őstag
Miért, az ellen is tud helikoptert vezetni, szóval miért ne?
A jackhammer egy kísérleti fegyver, mit keresne a zónában? Viszont ukrajnában rengeteg régi fegyver maradhatott a második vh után, szóval ésszerűbb olyanokat betenni...Ja és tegyél bele ásót/lapátot (kés mellé/kés helyére) és ha meg tudod oldani, lehessen benne ásni (pl ásol magadnak egy fedezéket, vagy megtöltesz homokzsákot, amit akár inventoryba is tehetsz (töltve kb 40 kg...) és mobil fedezék... lehetetlenebb dolog hirtelen nem jut eszembe...
Ja de: csinálj többet minden fegyverből: egynek mondjuk fekete legyen a skin-je, egynek fa-szerű, egynek rozsdás, egynek legyen szig.szalaggal áttekerve a tárja, stb... mert én pl még nem láttam két totálisan egyforma AK-t a valóságban, a játékban meg (a pár egyedi darabot leszámítva) vagy kétféle van, semmi változatosság...(és most nem csak az AK-ra gondolok, hanem az összesre). Az értékeik ugyanazok lennének, csak mondjuk véletlenszerűen hozzájuk rendelnél vagy 5 fajta skin-t (apróbb módosításokkal mondjuk).
-
Bencom ™
őstag
Ha már második vh-s fegyókat akarsz beletenni, akkor ki ne hagyd a PPSH-t, és az MP 18, MP 40-t, stb...
Az eredeti játékban is van tank, csak nem lehet beleülni, azért kéne valami ilyesmit... A jackhammer meg szvsz kimeríti a "sorozatlovoatomrpg" fogalmát...
A gauss puskát írd át lézer puskára, mivel semmi köze nincs a gausshoz, a gauss valójában mágnesesség elvén működő fegyver. Mondom, olvass vissza vagy 3K hsz-t szépen össze lehet belőle szedni az ötleteket/igényeket...
-
Bencom ™
őstag
válasz
proci985 #5804 üzenetére
Dark valley-be csak sugárzó területen keresztül lehet menni (és csak garbage-ból). Ott sosincs baj vele, de jártam már úgy hogy Red Forestből mentem zöld, de emelkedő sugárzással wild territoryba, és csak egy másodpercre tett be a pályára, majd rögtön utána meg is ölt a sugárzás.... (csak egyszer volt ilyen szerencsére, de persze előtte nem mentettem, csak még az x10 előtt (onnan jöttem vissza) szóval kicsit felhúzott).
-
Bencom ™
őstag
Azok csak OL-ben vannak (az mp7 is meg a nehézgéppuska) a főellen pedig egy magas gyárkémény mellett lesz, a lombikbébiket nem tudom kikre érted, de a hologram termében van talán öt politergeist, ha bemész (ha nem mész be, kívülről is ki lehet őket lőni és akkor nem támadnak rád).
-
Bencom ™
őstag
válasz
pervajakróv #5787 üzenetére
A hangtompítósra gondolsz? Az jó kis fegyó, de én egyszer megszereztem a pisztolygolyót használó verziót is, na abba aztán volt lőszerem szarásig, ráadásul a pisztolygolyó baromi könnyű is... A vasúti alagútban van a szeméttelepnél, amiben olyan rengeteg anomália van, és látszólag lehetetlen bejutni, de valójában két csavarral át lehet rajta szaladni...
Az alagút agropromi végénél pedig rengeteg jófajta artifact van (többségük anomáliákban lebeg, ki lehet belőlük lőni, vagy akár csavarral is kihajítani). Kicsit veszélyes, de érdemes értük bemenni. -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5783 üzenetére
Nyehhehe, én első végigjátszásnál jártam így sima SoC-ban, alig volt némi lőszerem, és abban ugyebár nincsenek vezethető autók, szóval szívtam rendesen. Azt csináltam, hogy mivel már csak pisztolyba volt töltényem, nagy nehezen levadásztam egy embert, odaszaladtam, felszedtem a fegyvert, betáraztam, azzal leszedtem a másik katonát, odamentem, megint felszedtem a fegyvert, megint lelőttem egy másikat, és így szépen egyesével, hát életem nem sok maradt a végére, de csak túléltem, és akkor nagyot mentettem, töltényem továbbra sem volt, átmegyek a szeméttelepre, erre ott van vagy 30 bandita, és mindez még medium fokozaton volt, azt hittem eldobom az agyam... már nem is emlékszem, hogyan éltem túl, de végül is továbbmentem... hát igen, az alapjátékot nem űbereli semmi... kár hogy elszállt az a rohadt VGA, most nem kevés kedvem lenne egy kicsit Stalkerezni...
-
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5776 üzenetére
Lol, épp azt írja, hogy szerinte túl könnyűre sikerült az OL 2.2, és reálisabbá, meg nehezebbé akarja tenni, te meg leordítod, hogy minek cseszi el a játékélményt? Szerintem te valamit nagyon benéztél...
Én a sima stalkerben is átírtam egy-két dolog tulajdonságát, de nem azért, hogy könnyű legyen, hanem hogy élvezetesebb...
-
Bencom ™
őstag
OLből már kiszedték azt, hogy a túlvédés anomália ellen gyógyít, és javítja a ruhát, csak a sima SoC-ban működik.
Egyébként át lehet írni mindennek az amortizációját, a megfelelő ruha/fegyver adatainál van egy ilyen pont, és egy eléggé hosszú tört szám, a pontos nevére nem emlékszem, na ezt a számot kell minél kisebbé átírni (minél több nullát kell tenni a vessző után) annál kevésbé fog amortizálódni, de ezt csak egyesével lehet... a könnyebbség az, hogy a legtöbb fegyver egy helyen van (egy ltx-ben) a vértek szintén, a moddal bekerült cuccok pedig egy külön AMK.ltx-ben vagy valami hasonlóban vannak eltárolva.
Szóval valami weabons.ltx-et és armor.ltx-et kell keresni, ott aztán lehet huligánkodni a fegyverek adataival, mert a lövés erősségétől kezdve a tár nagyságán keresztül a tűzsgyorsaságig mindenen lehet változtatni, még azt is külön, hogy találat esetén mennyire lökje hátra az áldozatot (sebzéstől függetlenül, vagyis ha épp csak megkarcoltad a srácot, akkor is repülhet hátra hat métert) szóval aranyos dolgokat lehet csinálni, de nem érdemes irreális adatokat beállítani, mert az csak tönkreteszi az egyedi játékélményt. -
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5683 üzenetére
Total Commander.
-
Bencom ™
őstag
Szerintem ő a simát mondja, abban nem lehet csatlakozni a tudósokhoz. És egyáltalán nem lehetetlen átverekedni az embernek magát sem a dutyn, sem a freedomon. Én kiírtottam a teljes freedom bázist egy küldetés keretében, és utána nyomomban egy horda mutánssal, megtámadtam barriert, leírtottam a freedomot, utána elhárítottam egyedül a monolith támadást, egyáltalán nem lehetetlen.
Ja és igen, nem kötelező beállni sehova.
-
Bencom ™
őstag
Akkor szerintem valamelyik dragunovról beszélsz, hát fogalmam sincs, hol lesz hozzá lőszer... nem sok van belőle. A freedomos sniperek is azt használják, de ők is összesen kb 4-5en vannak, és ha kinyírod őket, nem igazán fognak szeretni...
Egyébként az a szerkesztés gomb azért van ott, hogy 5 percen belül ne írj több hsz-t, a válasz gomb meg hogy tudják, kinek címzed. -
-
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5636 üzenetére
Mivel az OL végtelenítve van, lehet hogy kiszedték belőle... a kettővel ezelőtti linkem arra az oldalra mutat ahol fennvannak a befejezések is, ha újra elérhető lesz meg tudod nézni, bár fennvan itt is: [link]
-
Bencom ™
őstag
Valszeg a teljes oldal szünetel karbantartás miatt, mert a kezdőlap sem jön be nekem ma, tegnap meg simán működött minden.
Wikipédián is fenn van ha emlékezetem nem csal, megpróbálom onnan is linkelni.SPOILER!
Itt is van. Ez nagyjából az a párbeszéd csak lefordítva, és monológosítva. -
Bencom ™
őstag
Ok, most nem fogok keresgélni, itt az eredeti angol verzió leírva, innen már könnyű lefordítani.
-
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5621 üzenetére
Nem, csak simán csatlakozol, és végtelen történet. De igen, lenyomtad a főellent.
-
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5609 üzenetére
Csak exoskeletonban lehet használni.
-
-
Bencom ™
őstag
válasz
rétisün #5601 üzenetére
Ha jól tévedek, nem adja senki, mikor végzel az x10-ben két küldetést kapsz: találd meg a szarkofág bejáratát, és találkozz "guid"-dal, szóval onnan szépen vissza kell menni oda, asszem térkép jelöli is hogy a kordonnál van a srác abban a házban ahol az elején meg kellett menteni valakit a kutyáktól.
-
Bencom ™
őstag
Ki lehet nyitni az ajtót dekóder nélkül is csak egy gauss puska kell hozzá és bele kell dobni, kifeszíti. Kis csít, de ennyi belefér. Nem lehet elmondani, mert még vagy 2, vagy 3 teljes pálya hátravan még. A játék legélvezetesebb része
Teleportálgatással és henteléssel, ahogy kell
szerk: egyébként a stalker tipikusan az a játék, ahol nem szabad felülírni a mentéseket, mert olyan sok kimenetele van
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5535 üzenetére
A SoC-nak is kihagyták több mint a felét, pedig 7 évig csinálták, ennyin már ne akadj fenn
-
Bencom ™
őstag
válasz
proci985 #5532 üzenetére
Nem tavaly előtt?
Nekem egy régi LAN partyn mutatták először, és tudtommal már akkor sem volt totál új... és az szerintem nem tavaly hanem tavalyelőtt volt...de lehet hogy rosszul emlékszem
remington2: haverommal voltunk így: vártuk a heroesIV-et, és nagy csalódás volt, aztán legyintettünk, hogy á, majd az öt! (és az jó is lett
) Szóval majd a STALKER III
-
Bencom ™
őstag
válasz
proci985 #5526 üzenetére
Ez a gáz hogy nekem (erre) most ennyim sincs... amúgy meg tovább nehezíti a dolgot, hogy továbbra is AGP-s a gépem...
Hát figyi, a sima stalkerrel 7 évet kellett várni, meg még vagy 3-mat mire a bugjait NAGGYÁBÓL jávították... mit vársz te a csétől?
Tartok tőle, hogy mire lesz egy normális gépem, addigra minden bugja javítva lesz ( ~ 2-3 év)
-
Bencom ™
őstag
Magadból indulj ki. Te mekkora súllyal tudnál szaladgálni kb 3 órán keresztül? Az elrendezésről egyelőre ne is beszéljünk, az már egy külön dolog, egyelőre bírd meg.
Amúgy mi ez a hogy miről is beszélünk? Realizáltam egymáshoz képest két lőszertípusnak a súlyát, nem pedig magamra pakoltam plusz 100 kilót.
Amúgy meg a zóna egy veszélyes hely. Ezzel mindenkinek számolnia kell, aki oda merészkedik -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5518 üzenetére
A ruha ltx-én az éjjellátós részt kell átírni good-ra (mert asszem van a nightvision_bad = zöld, és a nightvision_good = kék, valahogy így lesz benne)
A futást meg úgy lehet megoldani, hogy valami sprint=true-ra kell átírni az eredetileg false-ot, fejből nem tudom, de elég értelemszerűen vannak megadva, könnyű módosítgatni.Én mikor játszottam, akkor ilyeneket írtam át, hogy a gauss ne 1.1-et sebezzen hanem pl 8-at. Ez azért nem cheat, mert sosem használtam gauss-t
Viszont az ellen igen, és ha eltalálták, akár a kislábujjamat is, meghaltam emiatt. Vagy pl a vintarnak a sebzését nem, de a lökés-erejét átírtam, így ha eltaláltam valakit, ugyanannyi eséllyel halt meg, csak mellé még az elesés helyett hátrarepült vagy 5 métert
Illetve a golyó sebességével lehet játszani, bár azt nem írtam át, ha alacsony a sebesség, akkor jobban esik a golyó, és fölé kell célozni, ha gyorsabb, akkor pont oda kell célozni, ahová lőni akarsz. De mondom, nincs előttem, így fejből nem tudom mi hol van, viszont nagyon könnyű megtalálni.
Ui.: a legnagyobb cheat-em a játékban eddig az volt, hogy a vintorez 10-es tárját 25-ösre bővítettem, és picit lecsökkentettem a lőszerének a súlyát, mivel a dragunov-hoz szvsz sokkal nehezebb golyó kell, mint a vintorezhez, a játékban viszont pont hogy a vintorezé volt sokkal nehezebb, így azt lecsökkentettem egy kicsivel. Ja meg a gyorstüzelő (egyedi) AK-nak a tárját 30-ról 60-ra írtam, mert ha már egyedi, meg gyorstüzelő, akkor legyen az.
szerk.: Medvelászló: pls a smilei sormintákat, és a nagybetűs sorokat hanyagold, illetve a mondat végére elég 1, max 3 írásjel. Ez vonatkozik a pontokra, a felkiáltójelekre, és a kérdőjelekre is. Köszi.
-
Bencom ™
őstag
Hát figy, szted egy ember mennyit bír el? Te mennyit bírnál tartósan cipelni? 50kg-t? Na ez a kari tud 80-at, és az neked még kevés, vigyen magával 120-at... esetleg egy tank ne férjen el nála zsebben? Vagy kettő?
Ha nem cheat, akkor mi értelme átírni? Semmi. De mivel átírjátok, valszeg csak van valami értelme, előnyhöz jutsz vele. És az már cheat. De nem az én gémem, mindenki úgy butítja le, ahogy akarja, én is átírtam elég sok dolgot, hogy szám íze szerint realisztikusabbá tegyem a játékot, de nem kezdtem el 5 mázsákat magamra pakolni, mert hogy milyen poén...
-
Bencom ™
őstag
Kell neked egy decoder, vagy extractor, már nem emlékszem, milyen néven fut... azt le kell tölteni. Azzal meg tudod nyitni a gamedata-t és azon belül találni fogsz rengeteg ltx-et. Én nem tudom hogy alapon hol lehet felemelni a súlyhatárt, bár biztos van aki tudja, azt viszont tudom, hogy a ruháknak egyenként hol lehet. Az összes (alap) ruha egy ltx-ben van, ott le van írva róla az összes adat, pl a teherbírás is, a filet könnyű megtalálni, mivel a neve utal a tartalmára, a ruhákon meg egyenként át tudod írni a súlyhatárokat. Bár nem tudom minek, az alapban 80kg volt a határ, az még reális is, a 120 kg már kissé sok szerintem, de annál több meg már tényleg irreális...
-
Bencom ™
őstag
válasz
M@trixfan #5490 üzenetére
Ha villan, akkor jó, akkor csinál vmit, amúgy nem tudom, sajna az OL-ek a vga miatt nagyjából kimaradtak... de csak akkor tudsz transmute-olni, ha nálad van a recept! Hiába tudod, hogy mit hogy kell, ha fizikailag nem birtoklod a receptet, akkor nem hajlandó elfogadni. Ez olyan mint az x16-ban a kódok, hiába tudod fejből, míg nem mentél érte, nem enged be.
-
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5481 üzenetére
Tudod, van az a kötél... több szálból van fonva, és akkor az egyik végét átdobod egy gerendán, vagy egy faágon, a másikat meg a nyakadba hurkolod és tök jó lesz...
Na jó, szóval ITT bal felül megleled a topic keresőt, beírod hogy ltx, és valszeg meg fogod találni a topicban az ide vonatkozó hozzászólásokat pillanatok alatt, és ott majd megtudod, hogy mit és hol kell átírni, meg hogy mi kell hozzá.
-
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5478 üzenetére
írd át a megfelelő ltx-et, visszakeresve a topic-keresőben hamar megleled.
-
Bencom ™
őstag
-
Bencom ™
őstag
válasz
mert_csokis #5451 üzenetére
Működik, de előfordulhatnak hibák (pl néhány dolog megmarad angolul, vagy épp hiányos a szöveg).
-
Bencom ™
őstag
válasz
relatyve #5445 üzenetére
Nincs gamedata mappa, ne is foglalkozz vele, egyszerűen hozz létre egyet, és ne is foglalkozz a többiekkel
Eredetileg csak file-ok vannak olyanok hogy gamedata, és azokba vannak becsomagolva a játék adatai, de ha létrehozol egy gamedata mappát, és abba adatokat másolsz be, akkor azok a játék eredeti, gamedatában lévő azonos nevű file-jait felül írják. Ha van kicsomagolód (nem kell, csak házilag lehet vele átírni a stalker dolgait) akkor az azzal átírt dolgokat is a gamedata FILE-ból olvassa ki, és a gamedata MAPPÁBA kell bemásolni, hogy érvénybe lépjen!
Tényleg kicsit megkavarja az embert, hogy eredetileg nincs mappa, csak file, de nyugodtan létre kell csak hozni egyet.szerk: úgy tudod ellenőrizni hogy sikeres volt e, hogy elindul e a játék?
Ha elindul, és fegyver modot tettél bele, akkor valszeg azonnal szembe fognak tűnni a változások, látni fogsz újabb fegyvereket, akár a kereskedőknél, akár a pályákon, attól függ, hova teszi be őket a mod.
-
Bencom ™
őstag
A baloldali alagúton sosem próbáltam meg átmenni.
A katonákat le is lehet fizetni, illetve megölni sem túl nehéz, bár az elején egy kezdőnek nem ajánlott.A hiányzó kerítésnél egy icipici sugárzás nincs, nekem patch nélkül és patchel egyaránt simán ment a közlekedés, összesen 2 vaddisznó van ott, akik legtöbbször nem is foglalkoznak az emberrel, meg 1-2 anomália, aminek ha a közelébe mész (de miért tennéd??) akkor ott valóban van egy kicsi sugárzás, de sehol máshol nincs.
Lehet hogy a CS-ben másképp van, de a SoC-ban így, és mivel mindig ott közlekedtem, ezért elhiheted nekem.
-
Bencom ™
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpársportok
- Nintendo Switch 2
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- ASUS routerek
- Asztalos klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest