- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Magisk
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
hát, ha neked ez jó
, akkor lelked rajta. Szerintem a stalkerben az egyik aduász a story, ahhoz hogy valami hasolnó készüljön, ahhoz nem elég az Xray meg puszta level design. Enélkül nincs benne tartalom, kb olyan mintha egy techdemoban egy tesztpályán mászkálnál. Remélem a CoPban nem a priboit akarják majd koppintani, mert akkor a hajam az égnek fog állni.
-
VinoRosso
veterán
nem az a bűzös, hogy van belőle torrent, hanem hogy csak az van. Illetve az sincs, mert 0 a seed.
(#6676) Vladi : A priboial szerintem nem érdemes szarakodni. Bár dezo pár hónapja kiadott valami pöccsöt hozzá, ami javítja a kveszt bugokat, meg kiszedték a spawnolt fákat és épületeket, de azon kívül, hogy doksik után kell szaladgálnod, nagyjából azon az útvonalon ami az eredeti SoC storyban is volt, nem történik benne semmji különös. Szvsz nagyon unalmas, igaz olyan moddal, ami egy kicsit akár is megváltoztatta volna story-t, és jó is lett volna, még nem játszottam.
-
VinoRosso
veterán
A játék úgy működik, hogy elíndítod és először megnézi mi van a gamedata mappában, és ami ott van azt tölti be először, aztán csak a db fájlokat, és amit már betöltött a gamedatából azt nem keresi a betömörített adatbázisban. A főkönyvtárba kell betenni egy gamedata mappát, és akkor elvileg működnie kell.
-
VinoRosso
veterán
Ha valakinek esetleg nincs lóvéja ingyen tölt7ővé vált a SOC[link]
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #5965 üzenetére
nem deadcityből lett pripyat. Pripyat már ebben is benne van, csak nem tették közzé, az a hiányzó 11es pálya. Deadcity végig benne volt, csa az utócsó pillanatokban vágták ki, még a magyarosításban is lehet olvasni a stringtábláit.
-
VinoRosso
veterán
no emitten van egy ilyen 1935 build faq bugfixekkel ha vkit érdekel
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #5958 üzenetére
én a yantarba se tudtam arra nincs valami?
-
VinoRosso
veterán
válasz
Medvelászló #5955 üzenetére
wtf
-
VinoRosso
veterán
válasz
Medvelászló #5951 üzenetére
vedd ki az összes mentést a savedgames mappából.
-
VinoRosso
veterán
Itt is van valami fix, ami pár bugot kigyomlál
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #5933 üzenetére
van egy batch file run_w azzal lehet elindítani. Alapból a deadcity-t tölti be, de ha kitörlöd a savedgames mappában a mentéseket, akkor a kordonnál indul a játék. Elvileg körbe lehet járni az egész terped mert működnek a pályák közti átjárók, csak elég gyorsan kifagy a játék, mert nagyon sok a bug. Ezért a pályák betöltése konzolból javasolt, jump_to_level parancsal
tehát :jump_to_level levelname
levelname:
l04_darkdolina
l06_yantar
l05_bar_rostok
l02_garbage
l04u_darklab
l03_agroprom
l10u_radar_bunker
l12_stancia
l13u_warlab
l09_swamp
l01_escape
l07_military
l10u_secret_lab
l12u_sarcofag
l10_radar
l13_generators
l08_deadcity -
VinoRosso
veterán
Nanu nanu!
Nem tudom volt e már de a GSC publikussá/letölthetővé tette a SoC 1995 bétáját. Eddig is voltak alfa/pre alfa, és béta verziók letölthetők, viszont ezek csak kevés pályát tartalmaztak. A dolgo érdekessége, hogy ebben elvileg minden pálya van, amit a SoC-ba eredetileg szántak, tehát azok is, amik végül nem kerültek bele a játékba, tehát radar bunker, swamp,escape, generators, deadcity, mind benne vannak!!!
-
VinoRosso
veterán
Egy térkép a 30km-es zónáról, ha érdekel valakit, javarészt midnen fontosabb helyszín rajta van, képekkel kommentekkel, hozzászólásokkal. [link]
-
VinoRosso
veterán
CHAES a csernobili erőmű, valahol ott tudod felvenni, milőtt felmennél a monolith warlabba. Pontosan már nem emlékszem hol.
a squadot nem tudom, új pályák nincsnenek, csak ígérik őket a 2.0-ba. De van egy másik project( asszem valami "back to the roots" nevű ) ami igéretesebben hangzik, elvielg meg szeretnék csinálni az összes kimaradt pályát, illetve amiket levagdostak a megmaradt pályákról( pl pripyat 4x nagyobb területű lett volna) de szvsz ha lesz is belőle valami talán jövő év közepe vége fele.
-
VinoRosso
veterán
-
VinoRosso
veterán
Nem tom volt e már(nyáron elérhető volt de még csak most futottam bele) keresőben nem találtam úgyhogy beteszem:
Sky4CE SkyGRAPHICS Mod v2.0 RC3
Ezeket tudja:
- Parallax Occlusion Mapping ;
- Motion Blur ;
- Depth Of Field;
- SSAO;
- SunShafts(God Rays); -
VinoRosso
veterán
Én nem emlékszem ilyenre. Egy problémám volt hogy előjött alatta az élsimítás, és 0-5 fps volt a játék, és nem tudtam mitől van. Az AA fel volt tekerve a felülírt user.ltx miatt, és nem vettem észre ezt, csak miután driverból kikapcsoltam az összes képjavítót, akkor láttam, hogy a beállított AA miatt esett le az fps. Tehát ott nem működik az AA letiltása, ennyi hiba volt benne, ezen kívül minden ugyanaz mint Xp-n
-
VinoRosso
veterán
válasz
proci985 #5134 üzenetére
nem eszik annyit? Ezt most nem értem megint: azt írod:
3.2 giga memmel lazán elvan ultra grafikán
Én meg azt írtam, hogy nekem Vista+Stalker 2,5G, szóval ez kevesebb, akkor hogyhogy nem eszik annyit? Többet zabál nálad?
vista x86, 4g ram, stb... szóval korántsem swappel
Nah nekem x64+3Gvel megy. Igaz nem olyan jól mint 4G-vel. A különbség a játék alatti akadásokban van, 3G-vel elég sűrűn előfurdul még, 4Gvel max 1x vagy 2x nagyon max 1 pályán, és nem olyan, hogy megáll fél percig, és vársz, hogy mikor ugrik rád közbe valami vadállat, hanem egy fél-egy másodpercre beránt és utána megy rendesen. Amint korábban mondtam már, ez nem swap, hanem egy szimpla memóriakezeleési hiba. Swap alatt áll a játék, és pörög a vinyó, és a szükséges lapok 1-2 mp alatt a memóriába kerülnek így nem áll le a játék 1-2 mpnél tovább. Elllentétben a 32 bites változatokkal a 64 bit tényleg ki tudja kapcsolni a swapfile-t, ezért is van 1,6G teljes lakészlet a memóriában( a képekből látható, hogy eredetileg 1000M volt a Vista csupaszon, és arra jött rá az 1,6 és úgy lett 2,5xx tehát mindent bepakolt a RAM-ba ), így nem is swappolhat onnét. Ez egy szvsz egy szimpla adatfüggési hiba, valamit hirtelen számolnia kell a procinak, ami sokáig tart, és nem frissülhet addig tovább a kép, mert a VGA vár a procira( a játék megy alatta simán tovább, szal ha mész, forgolódsz akkor azt utána fogja frissiteni löketszerűen, amikor megérkezik a várt adat). Ez mélyen a motor kódjába lehet beágyazódva, mert a mai napig nem sikerült kijavítaniuk, és ha jól láttam a clear sky videókat, abban is előjön.
Bencom ™: persze elmegy 128-al is, csak kb 5 perc volt a suliban is, amikor a cerkás gépeken 128M rammal elindult egy totál kummanter. Ha jól emlékszem a min rendszerkövetelmény 256 ajánlott meg 512 az Xp-nek, de a mikrofos csak ezt a programot írja, azt nem hogyha telepítesz mellé egy tűzfalat meg egy vírusírtót akkor az 1G is elfogy. Vista alatt se nagyobb a programok memória igénye, mivel ugyanazt a címtartományt használják, annyi a különbség, hogy a Vistának van egy csomó szolgáltatása, ami megeszi a maradék helyet a program elől és az nem tud futni. Ha elfogy a ram, akkor viszont a Vista lállítja ezeket a szolgáltatásokat( kvázi csökkentett módban fut) hogy legyen elég ram, ezt pl az Xp nem tudja. Igaz a limit nagoyn szerencsétlenül lett beállítva, és nem tudom, hogy utólag lehet e ezt konfigurálni valahogy, mert annál a pontnál állítja le ezeket, amikor már annyira belassul a multitasking, hogy tényleg csak az alt+ctrl+del segít.
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #5131 üzenetére
Ezt az xp+vista együtt 1,61 gigát nem nagyon értem
Egyszerre futtatod őket VM-en vagy mi? Volt nekem is 32bites Vistám, de nem sokáig mert nem kezelte rendesen a 2G feletti ramot. A vram itt nem játszik be ez sima operativ tár amiről beszéltem, hogy 1,5GB körül foglal magának a stalker(mindegyik oprendszeren ennyi mivel mindenhol ugyanakkor a lapkészlet), persze nem dx8ban...
A duty-s csávó a pálya kordon felőli oldalán lévő kapuról beszélt, meg az x18as labor bejáratáról, amit őriznek.
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #5127 üzenetére
Nálam így néz ki a cucc
na és akkor itt még nem megy a Vuze meg nem megy a DC, mert akkor már kevés is lenne a 3GB ami benntvan. Eredetileg 4 van, de az egyik modul most meghót. 2GB-val játszhatatlan a Stalker Vistán, mert elfogy a 2GB ram. Másrészt meg évekig tart, mire betölt egy pályát. Tapasztalatból beszélek, mert alig 1 hete 2GB ram volt csak a gépemben, mikor próbálgattam, hogy melyik modul halt be, és bizony kevés a vista kényelmes használatához a 2GB ram. Xpvel anno játszottam 2GB-vel, de amikor meglett a 4GB ramom ott is nagyot néztem. Végülis ha megnézed a Stalker lapkészletét, láthatod hogy 1,6GB. ha ehhez hozzáadjuk az Xp 500M-ját, akkor máris 2GB felett vagyunk...
A ram meg olcsó, meg már Xp vége fele is 4GB-ot használtam, szóval a Vista kényelmesen elfér benne az összes alkalmazással.
-
VinoRosso
veterán
válasz
$p@rr0w #4881 üzenetére
hát nem tom tedd fel az alap gammára az Ultra graphic mode-ot aztán meglátod
De nem kizárólag magára a bump mappingra értettem, hanem h amiatt van, mert ha meglesed a beton meg kő textúrákat elég sűrűn bordázottak, és az egy ilyen derítő fényforrással, no meg AF-el együtt már elég zúzósak lehetnek.Én 8800 GTX-el toltam, és amikor le kellett mennem az x18 labba ahol van a pseudogiant, kb 5 fpsre esett le a sebesség, amikor a hátsó fényforráshoz értem. Árnyékban meg sima 30( mondjuk még ez is kevés mert mod nélkül 50 szokott lenni).
-
VinoRosso
veterán
válasz
$p@rr0w #4879 üzenetére
bár én még nem játszottam az OL-al, de szerntem a bump mapping miatt szaggahat be. Feltettem ugyanis egy ilyen mod--ot, ami egy kicsit megtornázta ezt, és addig mindig beltéren szökött fel az fps, mikkor kiértem meg leesett. Most meg épp fordítva van. Sokmindent nem látni amúgy, bár szép ahogy kijönnek a textúrában a kis göcsörtök, csa hát sajnos az ilyen beton meg kő borítású helyeken elég sok van belőlük, és ha van még egy intenziv fényforrás is a közelben, az elégg be tudja fosatni a VGA-t.
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #4753 üzenetére
szerintem a laborban a tudik kísérleteztek, semmi közük a nooszférásokhoz, azok csa babráltak, asztán elszúrták, nem tudták kontrollálni, kiborult a bili, a többiek meg csak matatnak a kakiban, fingjuk nincs a tudatosokról. A perzselő meg a monolit csak egy agymosógép, hogy távol tartsa a betolakodókat, illetve hogy monolitosokat trenírozzon.
-
VinoRosso
veterán
véletlenül aláltam egy egész jó ruszki szótárt, érdekes szavak is benne vannak és egy kettőt meg is lehet hallgatni. [link]
-
VinoRosso
veterán
Sikerült kinyitnom az ajtót az x18ban(priboi) de nem volt jó hozzá egyik kód sem. Felhúztam rajta magam, és addig keresgéltem a neten, amig meg nem találtam a kódot. A kód 36321. De ez csak az első ajtót nyitja
Utána rögtön a legalsó szintre kell strasszézni, mert 5 perced van, hogy bevedd az ellenanyagot, különben valami X vírus kifingat. Az ellenanyag egy hűtőben van, ahol egy pseudogiant császkál fel alá egy teremben, és fel lehet menni egy lépcsőn, van egy kék láda és egy fotó is egy csapat tudósról abban a szobában. A másik ajtót a laborba vezetőt nem tudtam kinyitni egyik meglévő kóddal sem. Utánanéztem, és a 831220-as kód a radarban lévő ajtót nyitja(elvileg) de ehhez még hozzá kell írni a végére hogy 12( ez egy másik dokumentumból derül ki ) Olvastam, hogy valakinek ezzel nem nyílt az ajtó, mert elhibázták a kódot, és nem 12 kell a végére csak 2 simán. Nekem se 12vel a végén se 1-el a végén se 2vel se anélkül nem nyílt, pedig ezek a doksik már nálam voltak. itt egyébként elvileg az első x18-as ajtó kódja van, a másik kódért az erőműig kell elmászni. Jól kitalálták nem
?
-
VinoRosso
veterán
Aogy csinálgattam a priboit találtam 2 kódot, remélem az egyik nyitja az x18as labor ajtaját. Az egyiket Dezik PDA-jában találtam(4615), a másikat egy P4A pszí sugárzás és anomália kijelzőben(831220). Aztán még találtam egy USB-s kulcsot is, amim nyit valamit. Remélem most már be tudok oda menni.
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #4635 üzenetére
Érdekes, a játékban ott elég dombosnak tűnik, de ott a fotón mintha teljesen sík lenne, meg mintha ott csak fenyő lenne. Azért a Clear Skyban már jobban hasonlít[link]
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #4616 üzenetére
Én úgy tudom( a lebegő zöld csávó mondta ) a robbanást nem ők csinálták, ők csak beköltöztek a baleset helyszínére hogy nyugodtan kísérletezhessenek. Igen találkozik, de pont ez az, hogy nem mintha valósulna meg, hanem echte valóság lesz, pont ezért kisérleteztek a szférával, hogy így tüntessék el a valós világból a negatívumokat. Csak kicsit balul sült el, és olyan végeredménye lett mitha összemosódnának a fogalmak, és ez meg is valósul, ezért a sok mutáns lény, akik tuljadonképpen nem radiaktiv genetikai mutánsok, hanem fogalmi zavarból született lények, meg a sok anomália, meg kavics, amik igaziak, tehát nem képzelgések. Vannak ilyen képzelt lények, amiket a kontrollerek agyszivornyája alatt lehet látni, ilyen szellem pseododogok, meg szellem snorkok, de azokat egy lövéssel le lehet lőni. A normális az kifingik rendsesen, vérzik stb..
-
VinoRosso
veterán
válasz
Bencom ™ #4612 üzenetére
a sztorinak az a része szerintem is konzisztens.Teljesen világos, amikor a csávó azt mondja, hogy a zóna abból keletkezett, hogy elkúrták a nooszférát, de nyilván ez a tudati szféra, ami körülveszi a Földet, határozza meg a valós világ fizikai tulajdonságait. Tehát a szféra nem illúzió, hanem valós dolog, amivel lehet barbrálni hogy milyen legyen a fizikai világ. Az más kérdés, hogy ők nem tudták kontrollálni ezt, és valami instabilitás elszabadult, aminek az eredménye mindenféle ember és állat meg növény mutáns lett, meg egy csomó anomália, artifactok, stb... Az illúziót az agyperzselő és a monolith jelenti a történetben, ezek pszi emittorok, amivel ráveszik a stalkereket, hogy jussanak el a zóna közepéig, de az egészet csak arra találták ki, hogy a gyengéket távol tartsák a zónától, az erőseknek meg átmossák az agyát, hogy védjék a zónát illetve a c öntudatot. Az a része viszont szerintem nem teljesen korrekt a történetnek, ami a monolith és a zombi stalkereket illeti. Mert a monolithokra mintha egyetalán nem hatna a pszi sugárzás, vígan sétálnak benne, és nem lesznek élőhalottak belőlük. Másrészt meg ők is elvileg agymosottak, szóval itt egy kicsit kusza a történet, hogy a sugárzástól most agymosott vagy zombi leszel, bár a márkdán az megfingik tőle.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Hun'reeth #4589 üzenetére
de nekem nem OLben jöttek oda, hanem priboi-ban, és nem voltak fixen ott mert miután kinyírtam őket, újratermelődtek, és a kontroller csávóval az élen bementek a kisházba, ahol a stalkerek tanyáztak, és kinyiffantották őket. Én szrencsére a kontroller még le tudtam szedni távolról, bár elég szívós volt, és a zombulókat meg gránátokkal kifingattam, mivel egy helyen tömörültek.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Bencom ™ #4578 üzenetére
hát én olyan elektrát is csak most találtam először( bár sok hatását nem éreztem), meg ezek a szörnyek is újak nekem, van az amelyik úgy néz ki, mint egy nagy terrier, és rohadt gyorsan fut, és nagyot ugrik...ezeket honnét szedték össze? Benne voltak a játékban alapból, és aktiválni kellett őket, vagy valami béta bulidből lettek beszerkesztve?
-
VinoRosso
veterán
válasz
Bencom ™ #4554 üzenetére
hát igen a gyorstűzelő ak a legjobb azzal a lőszerrel, iszonyat pontos, és gyors is, még az átalakított thundert is veri, igaz nehezebb egy picit, ha fennt van a távcső meg a gránátvető.
jah am azt tudtad, hogy el lehet venni a roham obokant a tagtól? Le kell dobni elé valamilyen másik karbélyt, és fel fogja venni, a roham obokant meg eldobja, és akkor el lehet orozni tőle.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Bencom ™ #4545 üzenetére
hát igen de ezt nem lehet magyarul leírni sajnos, mert ugyanaz a két szó, hogy az amnéziát felejtette el, ez olyan mint mondjuk álomba ébredni. Én mindig egy sima Ak val megyek oda le, mert az könnyű( ez fontos hogy fel tudjam hozni a sok cuccot a labból ), zárt térben elég jó, mivel könnyen kezelhető, és van lent visszafelére lőszer, meg a katonáknál is olyan van, és mikor feljössz, lehet cserélni obokanra, amivel meg lehet sznájperolni a tetőről.
-
VinoRosso
veterán
Az army warhouses felől mentem éppen a bár felé, amikor leállt a motor majdnem egy percre, azt hittem kifagyott, mikor már nyomtam volna az alt+ctrl+delt -t, elindult, belebotlottam annyi de annyi szörnybe amennyibe még idáig soha.
Volt köztük olyan is, amilyet még nem is láttam, ilyen zsíros pacák:
Meg spawnolt egy csomó mamas-t meg Uhrint is, pár értéktelen artifact mellett.
Remélem sikerül végre regelnem magam a youtube-ra, csináltam egy videót is, csúnya végük lett
jah és találkoztatok már ezzel az arifactal? [link]
Így néz ki élőben. [link]
-
VinoRosso
veterán
sikerült megszereznem az OL 1096-ot. Nem tudja valaki hogy hogyan indul? Van egy .exe amit lehet indítani azzal a konzol jön be, innét talán lehetne indítani, illetve van egy batch fájl, amivel meg swpawnolás alatt kifagy(de lehet x64 Vista alatt nem nagyon akar futni ...).
Azt írja ki hogy ismeretlen kivétel keletkezett, megnéztem a logfájlt, ez van benne
<Unknown Function>
CTempObject::Update()
C3DSound::Load()
C2DSound::LoadWaveAs2D()Valaki 5let?
-
VinoRosso
veterán
ssstalker_mod_2007_02_01_tmsmtmod3.0hun1096.zip
ez milyen mod?
-
VinoRosso
veterán
Nem tudjátok hogy melyik verzióban kezdték el szelektálni a pályákat a stalkerből? Egy olyan verziószámot tudtok nekem mondani, amiben mindn tervezett pálya megvan?
-
VinoRosso
veterán
hehh találtam egy ilyen trailert még 2002ből a csövön...érdekes összevetni hogy mi valósult meg végül. [link]
-
VinoRosso
veterán
válasz
Killer01 #4492 üzenetére
az a sok mamagyöngye hogy került utána oda?
ez vagy az army warhouse-s nél van, a zsoldosok tábora mellett, ahol fel elhet menni a sziklára, vagy a red forestben, ahol ki lehet menni a perzselő úton fennt, ami asszem a DCbe vezetne eredetileg. Ott vissza lehet menni egészen a pripyati útig, de ott nem emlékszem villamos vezetékekre.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Rifleman10 #4464 üzenetére
csak tudnám mi leht az a CHETA?
-
VinoRosso
veterán
nem jól számolja a motor az árnyékokat. De ez nem az OS miatt van, én Xp-n is megfigyeltem már, az összes driverrel, több vga-val. Ha felfigyeltél rá, akkor a periférián, tehát a látótér szélén, főleg ha épületek mellett haladsz el, akkor megjelenik a képernyő sarkokban egy vetület, ilyen vonalkód szerű csíkozás, és folyton ott izeg mozog,me mér van pár ehhez hasonló hiba. Szar a motor, már régóta szajkózom, hogy remélem a CS-ben lecserélik. Am milyen mod amiben ilyen nap van?
-
VinoRosso
veterán
válasz
tiv83us #4411 üzenetére
bocs de mire találták ki a válasz gombot? (úgy értem miért van ott az hogy 4411 válasza 4376ra) Talán azért hogy ne kelljen keresgélni amikor meg akarod keresni hogy melyikre ment a válasz, hanem csak rákattintasz a sorszámra, és kidobja? Gondolom azért lett így kitaláltva, hogy a más fórumokon megszokot quote gombbal idézett hozzászólások ne jelenjenek meg több példányban, hanem csak egyszer, aminek több előnye is van(kissebb tárigény, logikusabb felépítés, hsz láncok nyomkövethetősége stb..). Szerintem ha egybe írtam volna a választ, akkor se lett volna lényegesen kevesebb, emellett nem lehett volna eldönteni kinek szól, és hogy melyik hszre ment a válasz. Szerintem az a kis overhead, amit a hszkeret jelent, megér annyit, hogy kicsit logikusabb legyen a topic felépítése, hogy annak jusson el az info akinek szól, hogy ne kelljen több embernek olyanból kihámoznia azt amit neki írtam, ami nem neki szól. Ezért csináltam, nem azért hogy hszokat gyűjtsek. Még mikor újonc voltam se gyűjtöttem, így meg hogy nem most lettem phtag én sem, nem tudom minek kéne gyűjtögetnem
-
VinoRosso
veterán
válasz
Bencom ™ #4371 üzenetére
én ezt a golyóálló artifactokkal meg a karmolás elleniekkel szoktam kombózni. Eredetiben impact a neve, ami becsapódást jelent. Hogy hatás van e azt nem tudom, mert a többi cucc nélkül nem nagyon mertem próbálgatni. Azt viszont nem tudtam, hogy ezzel is lehet ruhát javítani, csak a battery-t tudtam, de arrra is csak véletlenül jöttem rá.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Kimmuriel #4362 üzenetére
akkor nekem mitől esett vissza az fps 50-70%-al, amikor 2x és 4x re állítottam driverből? Korábban én is úgy tudtam, hogy nem tudja a motor, de szerintem csak le van tilva a játék menüjében a csúszka, amúgy tudja, ha driverből force-olod. Ezt úgy vettem észre, hogy amikor váltottam x64-es Vistára, és 9800 Gx2-vel olyan 0-5 fps-em volt a frissen telepített játékban és nem értettem, hogy miért van, és kb 30-40 mperc után ki is fagyott. Írtam is ide hogy itől lehet ez, de ilyen drivercserét meg win újratelepítést mondtak, amiket meg is tettem, de nem volt hatása. Aztán gondoltam leveszek a grafikából, és driverből mindent alapra állítottam,és lásd megjavult, 80-100 fps. Aztán kedztem egyenként visszaállítgatni a doglokat, és az AA-nál jött elő újra a gixer. 2x nál olyan 40-60 fps, 4x nél 20-30, itt még viszonylag játszható volt, de néha ha sűrű fás, füves területre értem leesett 15re is. 8x-al máár játszhatatlan volt. Ja és jobban melegedett a VGA is, tehát valamit számolt. Különösebb változást nem vettem észre 4x AA-val, talán annyi,hogy a fegyverről meg az épületekről eltűntek a recék. Nem tudom, hogy milyen bug miatt jött ez elő, hogy az OS vagy a driver tehetett e róla, azóta már váltottam 8800 GTXre, és azzal még nem néztem, de lehet majd este kipróbálom, hogy ezzel működik e.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Kimmuriel #4354 üzenetére
ilyen nekem is volt egyszer! Az alap gammában volt, de én nem figyeltem hogy azért van e mert a freedomék zöldek voltak, azt hittem valami bug. Úgy vettem észre, hogy mentem a szemétlerakónál, és folyton bedadta még azzal azt a küldetést, amikor meg kellett védeni a stalkerokat a banditák támadásától abban a vasúti hangárban, és mentem előre és kerestem a banditákat, hogy hol vannak, de mindenhol csak sárgát láttam, közbe meg halllotam, hogy megy a lövöldözés, csak nem értettem, hogy kire lőnek, mert nem láttam senkit, és észrevettem, hogy egymást lövik, aztán elcsodálkoztam, hogy mivan? miért lövik ezek egymást, és közbe meg nem vettem észre, hogy a banditok lőtték a lonereket, azt mire rájöttem hogy mi van, addigra kiírta hogy elbuktam a küldetés, és lekaszaboltál őket. Akkor néztem meg a PDA kacspolatoknál, hogy csak bandit volt körülöttem, sárga volt mindegyik. De szerintem ez valami bug lehet, mert patchekkel már nem tapasztaltam ezt.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Bencom ™ #4294 üzenetére
nem úgy esik, teljesen zöld fényben is, lehet hogy valami játék bug, de az is lehet hogy direkt ilyen, mert így eléggé el tud így tűnni a muksó a ház melletti bokorban, én is csak akkor vettem észre mikor beleütköztem. Am elég érdekes, mert ezek mind úgy haltak meg, hogy le akartak ülni a tűz mellé, aztán valamiért belementek a tűzbe, és ott megálltak, jajjgatva összeestek, és megégtek. Aztán a jött az utánpótlás és azok is így játak.
-
VinoRosso
veterán
ti láttatok már zöld exoskelettont? Már nem tom mitől zöldült be van már annyi mod fennt, de zöld színű lett.
-
VinoRosso
veterán
válasz
Bencom ™ #4283 üzenetére
Hát ha nem fejre lősz a vintarral, akkor abból is több golyó kell. Ha meg fejre lősz akkor még sima nátós lőszarral is mennyiffan bárki, még a zombik is. Páncéltörő lőszerrel meg bárhova lősz elég gyors a fegyó ahhoz, hogy azalatt a rövi idő alatt, mig fedi a célkeresztet a muki el is találja vagy 5 gyoló min, attól meg kifekszik. A Vintar szerintem csak távolról jó, ha közel van 4-5 ellen, akkor nagyon hamar elfogy a 10 skuló, aztán meg ha újratöltés közbe húzzák rád a sorozatot az nem olyan kellemes. Jah a big ben az durci, kb spas szintű. am most töltöttem le valami fegyó modot, ammiben van egy csomó féle fajta fegyver minnyá ki is próbálom, hogy kompatibilis e a priboi-al.
-
VinoRosso
veterán
válasz
MPowerPH #4280 üzenetére
nekem is
azzal lehet csak igazán darálni.Távolra nem túl pontos, de én inkább a közelharc híve vagyok, ilyen 200-300 méterekről lecsúzlizni az ellent nem túl érdekfeszítő dolog. Ha már mindenképpen sniper kell akkor dragunov. Az a bajom a Vintaral, hogy nem fér bele elég skuló, és lassú is. Vagy a mindenképpen vintar stílusú fegyő akkor van a VLA, amibe több golyó fér, és könnyű és nagy tűzelséi arányú is, vagy ami még jó a tunder, mert annak van gránátvetője is, és lehet vele izomból darálni, amit így fel lehet venni általános célra abból talán ez a legjobb. Célzáshoz a távcső nem nagyon kell, mert látodhova megy a golyó, meg ha megszokod a fegyót, akkor már kb tudod mikor hova kell célozni, ha meg az első véletlen nem oda megy ahova kéne, a második már tuit halálos lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ingatlanos topic!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- Xbox tulajok OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- AKCIÓ! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest