- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Be is futott a Samsung új olcsó mobilja
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Szonárral ad ultimátumot a Huawei az órapiacnak
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Andras828
tag
válasz
Bencom ™ #3492 üzenetére
Hát ja, utólag nekem is eszembe jutott. Legalább hízik a fórum
Meg egyébként fiatal vagyok, és bohém. Egyébként ezek a monolithosok jó kondiban vannak ahhoz képest, hogy foszlanak szét. Bár szerintem azért nehéz őket kinyírni, mert átmegy rajtuk a golyó. Volt párszor, hogy átment a zombin a motyó. Legalábbis én úgy láttam. Egyébként a Gauss Rifle az mennyire menő?
-
AthlonXP
őstag
válasz
proci985 #3486 üzenetére
Hol találtad te ezeket a kódokat pontosan? Én már vagy 6x végigtoltam a gamét, de még mindíg csak azt a 2 kódot kérte eddig.
bár az OL 2.0-át csak most tolom, de már Pripjatyig jutottam és addig nem volt más kód, csak ez a 2. Az OL 1.33-at végigtoltam 2xis, de az sem kért más kódokat... Szal nem értem...
-
Brent
aktív tag
válasz
Bencom ™ #3482 üzenetére
Szóval most akkor mi van? A monolithosok szeretik a zombikat, és szövetségesek, vagy WTF?
Aham , szeretik egymást ! A "monolithosok" is olyanok mint a zombik amúgy ! Nézz meg pár példányt belőlük
leülnek a tábortűz köré és elkezdik rázni a fejüket ! Néha úgy begyorsulnak olyankor kell fejbelőni őket
-
Andras828
tag
Ezek a mocsok Monolithosok elkezdtek rám vadászni Gaussal!
Pedig én cska át akartam menni Csernobilba. Azt mondták azért bántanak, mert rosszul néztem Szergejre, a zombi barátjukra... Faragatlan népség... (Egyébként tényleg ezek a Monolithosok kik, és egyáltalán hogy jönnek ahhoz, hogy visszalőjenek rám?!?!)
-
Andras828
tag
Egyébként a játék eredeti mellékcíme Oblivion Lost volt, ha jól emlékszem. Ha emlékezetem nem csal 2004 elején váltottak a végleges címre. volt valami oblivion-lost.de vagy valami ilyesmi. Erősítsetek meg tudásomban
>:-D
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
AthlonXP #3478 üzenetére
*** OL 2.0 ***
Luckyt a duty leader adja, mint az alapjátékban. ezért nem láthattad
nekem kellett a pénz, szal megint nekiálltam questelni.
van értelme: egy banditáért kapsz kb 60-120 lőszert meg némi pénzt;> ol 2.0 alatt mindkettő felértékelődött.
trader.ltxet próbáld meg felülírni. esetleg a főkönyvtárban lévő ltxet nézd meg, hogy a mod cuccait használja e ilyen szempontból. új játék indítás megvolt? nem árul alapból, először asszem x16 (v x18?) után ajánlja fel. ha viszont pripatyban vagy, akkor kéne lenniük
ja zombi nekem is volt, de az csak zavaró
a contoller más tészta. mondjuk a térkép jobb szélét kihagytam, kezdett fogyni a lőszerem, fáradtam is és nem volt kedvem még sniperre is vadászni.
pénz problémára van valami ötleted?
-
Bencom ™
őstag
válasz
Andras828 #3476 üzenetére
igen de nekem lightended IL van, ami csak egy van az egész pályán, hangtompítós, fele akkora a súlya, és gyorsabban is tüzel szerintem... Hét megcsináltam azt a pályát... megvan a gyors AK távcsővel és gránátvetővel, de azt nem használom mostanában, mert elavult... Most az army warehausban megkerestem a vintart, most már főként azzal nyomom, ugyanaz a golyó kell bele mint a big benbe
Átmentem a red forestbe, és volt egy érdekes dolog: ott voltak a monolith katonák sniperek minden, és közülük kivált két ember, elindultak felém, és az a kettő zombi volt!Szóval most akkor mi van? A monolithosok szeretik a zombikat, és szövetségesek, vagy WTF?
Amúgy ott még az úton is iszonyatos a sugárveszély, nem is mertem letérni róla, pedig így nagyonnagy kerülőt kell tennem, most megyek a perzselőhöz, már megvolt a guid, már kiderült hogy SPOILER öngyilkosnak kellene lennem
IL nekem tökéletesen bevált, az a baj hogy eljutottam a red forestben odáig, hogy van egy rpg-s (vagy valami hasonló, rakétákat lő felém, fölötte meg egy sniper) és ahogy félre akartam szaladni, beleszaladtam egy monolithos katonába, aki leszedett, és akkor jutott eszembe hogy a pálya kezdete óta nem mentettem, és nem volt kedvem megint végigverekedni, szóval otthagytam
Athlon: a VLA egy fegyver
Már találkoztam vele de nem próbáltam ki, nem tetszett így kinézetre, meg hát vintar jobb
-
Andras828
tag
Szerintem VLA a legeslegjobb stuki a játékban! Scope-t nem találtam hozzá, de ahogy elnézem az AK-é kell neki. Sokkal pontosabb Scope nélkül, mint a Dragunov. Legalábbis én a Dragunovval csak egyszer találtam a kb 6-7 lövésből pedig annyira lementem a földre, amennyire csak lehet, és még szépen be is mértem a fószer fejét(barátságosan integetett). Meg vagyok elégedve ezzel a VLA-val
mod:amit eddig találtam, azok közül a legjobb
-
AthlonXP
őstag
válasz
proci985 #3467 üzenetére
***OL 2.0***
Végigolvastam a leírásod. Vannak benne érdekességek.
-Te mikor kaptad meg a Lucky kűldetést, nekem még nem ajánlotta fel, pedig már sok kűldetést megcsináltam a csaposnak...
-Nem jár érte minigun?Akkor viszont semmi értelme!
-Ezeket a barkepes dolgokat hol láttad? Nekem a csapos semmi ilyesmit nem árul. Szal nincs nála minigun meg azok a ruhák sincsenek, amiket írsz... főleg nem ilyen drágán..
Vagy esetleg te csináltál vmi kűldetést neki, amit én lehet kihagytam és azért nincsenek ezek nálam?
-Pripjatyban nekem volt kontroler ( 1 ), meg törpék és zombik is rendesen...A többi amúgy nálam is hasonlóképp van.
-
Andras828
tag
válasz
Bencom ™ #3474 üzenetére
Én az IL-t semmire sem tartom, nekem nem jött be. Az elején a Vipert szerettem, a Fast Shooting AK-t, később az Obokant, a TRs 301-et, és most GP37-et, VLA-val. Ha megtaláltad a gyors AK-t, használd szerintem azt, vagy pedig az Obokant. Én így tettem, beváltak
Az IL-t gyorsan eldobtam, nem tudtam vele célozni, lassú volt(súlyából adódóan szerintem, bár a tatyóm is meg volt pakolva rendesen).
-
Bencom ™
őstag
x16-ba milyen fegyvert javasoltok? Lementem lightended IL-lel és 1200 golyóval, de még nagyon az elején járok a pályának, és maradt kb 500 golyóm... de még most járok ott, mikor el van torlaszolva a folyosó, és a zombik szétrombolják, úgy jönnek át, de van előttük egy gázpalack. Ki fog az a golyó mennyiség tartani? Ha fejest adok is, akár közelről akár távolról, kell vagy 5-10 lövés legalább, ha meg nem fejest akkor van hogy egy tár se elég beléjük
Élő emberek meg hasonlók ellen jól bevállt, de itt mintha tűvel bökdösném csak őket.... -
Bencom ™
őstag
válasz
proci985 #3472 üzenetére
de a játék sztorija szerint nem is csernobil robbant fel, hanem tőle másfél km-re robbantanak valamit (benne van a naplójában mared vannak, nézzétek meg nyugodtan) Meg ha szivárog, akkor folyamatosan szivárogna, nem így hullámokban, nem?
No mind1, nekem még ilyen nem volt.... Ja am vicc: 5 perced van eljutni a szarkofághoz, különben a szivárgás megöl?
És amúgy min szivárog keresztül? csak nem a szarkofágon?Neked meg oda kell menekülni? Szal ez kisség elbaszás benne....
ez az artifactos dolog az alap játékban is van? És honnan tudjam, hogy mit és mennyit és mibe kell dobni?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
M@trixfan #3469 üzenetére
létezik. konkrétan az összes gázálarcos verzióban lehet sprintelni, csak Neked olyat nem adnak el/nem tudsz szerezni;>
Bencom ™: blowout az, ami majd elkap CNPPnél. avagy szivárog a reaktor egy kicsit;> az artifactes rész meg: fogod artifactet, bedobod egy megfelelő anomáliába, jobbesetben örülsz;>
-
Üdv emberek!
Rég jártam erre, látom megjelent az OL 2.0. Este akkor próba és kulázás ezerrel.
-
proci985
MODERÁTOR
*** OL 2.0 ***
hát, eljutottam pripatyig, végigirtottam, aztán cnppt már kihagytam, lévén pripatyba is csak azért néztem át, mert már amúgyis ott voltam
tapasztalatok, tehát SPOILERveszély;>
red forest még rondább lett. tele van anomáliával, minden monolitnál páncéltörő lőszer van, és most kivételesen SEVA suittal mentem. jelenleg az egyik leghúzósabb fps pálya, amivel valaha találkoztam.
viszont pripatyot legyengítették. kivették a két controllert (két burer maradt csak), így már kész felüdülés a red foresti rémálom után.
távcsövesekhez bejött a tippem, hasalni kell, úgy kevésbé mászkál el. az SVDnek újfajta távcsöve van, használj sniper lőszert, különben eszméletlen mód félrehord.
artifact átalakítás: lehet kobolokból, soulból, dropletsből, +30% savelleni löttyből, urchinból és mamas beadsből. egész brutálisakat;>chimera's tearsem már van kettő is: +4500% bleeding, +45 psy res, -50(?) radiation, -150 life. csúnyán vérzel vele, de cserébe red forestben legalább a psy emissionsokkal nem volt bajom.
-bleeding artifactek legyengítve, 300/600/900ra. mondanom se kell, az urchin továbra is +3000%ot ad... csak transzmuteolásra jó innentől.
-már semmiért nem kapsz pénzt. szóval a jó öreg betárazunk vértből, eladjuk, oszt lesz pénzünk se jó. artifactek vételi árát szintén a béka feneke alá süllyesztették. ha valaki rájönne, hogy mi a fenéért lehet jó pénzt kapni, azt a tippet megköszönném (na ezért nem military suitban mentem red forestbe). addigis marad a menjünk a duty leaderhez, mert ő ad lőszert is.
- lucky küldetésért már nem jár minigun. se ezer páncltörő lőszer.
- minigunt barkeep adja el, 180.000ért. az exo prototípus ára lement 80ezerre, a duty féle futkározós 300k. megjelent a military suit upgradelt verziója, potom 960ezerért. nem írtam el... az ultimate SI200 vagy mifene nevű nato fegyvert már 102kért adja (aminek alapból gránátvető van az aljára integrálva). szóval a pénz nagyon fontos lett, és egész egyszerűen eleget nem lehet belőle összeszedni.
-lucas (freedom leader) nem rushol be pripatyba, amint vége a scorchernek.
- vannak új küldetések:
- secure dark valey bandit hideout: ki kell ismételten irtani a teljes populációját, nagoyn pepecselős, nem éri meg. duty leader adja.
- secure military outpost @ agropom: freedom leader adja, még nem csináltam.
- kill monolithed exfriend of barkeep: automatán kapod red forestben, igazából nem tudom mire jó- az AK74 saját lőszert használ. AK74el eddig senkit nem láttam hadonászni;> cserébe viszont olcsó és hatékonynak tűnik.
- ha a sisakon maszk/gázálarc van, azon keresztül fogsz a világba nézni. hatalmas fless
- az AI sikeresen elkerüli az anomáliákat
- az anomáliák tényleg mozognak, szóval begyakorolt útvonalakat elfelejteni. főleg yantar felé az aluljáróban!
- a respawn durvább lett. még nem .05, de majdnem.
- több búvóhely van blowout ellen
- a blowout sokkal ritkább, újratöltéssel nem lehet elmulasztani. és aludni se lehet közben... viszont ha blowout jön, azonnal felkelsz
- ha sérülés ér alvás közben, felkelsz
- az AI megtanult gránátot dobni. a kezdők néha felrobbantják magukat, a veteránok pedig 40méterről telibedobnak. szóval óvatosan.
- artifact aktiválás már nincs. Burerhez vigyél gránátot, sokat, lehetőleg gránátvetős típusból.
- az AI pontossága nagyban függ a tapasztalatától. expertekkel és veteránokkal nagyon vigyázni, elég pontosan fejlőnek és általában páncéltörő lövedékük van;>
- a nap és a hold visszakerült a helyére. tehát éjjellátóval azért általában látni éjszaka. az átmeneteket normalizálták, tehát nem fog egyik percben hétágra sütni a nap, a másikban pedig nem fog leszakadni az ég.
- a járműveket meg lehet semmisíteni. 3 akna, és az APC is szétrobban
-
AthlonXP
őstag
válasz
- = Zk = - #3462 üzenetére
Hát a történet lényegében nem változik, inkább az eredeti játékból kihagyott dolgokat pótolja ez a mod. Illetve tesz hozzá még pár dolgot, de a történet a lényegét tekintve ua. Tehát, mintha az eredetivel játszanál csak sokminden át- és ki lett javítva...
-
Bencom ™
őstag
válasz
- = Zk = - #3462 üzenetére
akkor olvasgass is, ne csak write only pls, fél nap alatt annyi hsz-t gyártottál hogy alig bírtam magam átrágni rajtuk... ráadásul a fele warez
No, wild terrytorin meglett a holdfény, így a két artifact helyére betettem egyet, aztán láttam egy furcsa dolgot, eddig egy hasonló volt csak, de az sem egészen ez volt, akkor egy snork, egy zombi meg két bloodsucker került elő a semmiből, most meg kutyák (sok) és egy olyan lebegő mocsok... ami reptet mindent... na... mi is?... Politergeist? Na egy olyan vezette a kutyákat, és nagy poén volt, mert mögöttem volt egy csomó puska, és azt mind hozzámvágta
Mindez wild terrytorin a lezuhant helikopternél egész pontosanfelszedtem annyi artifactot amennyit csak bírtam, sprint a tudósokhoz, ott eladtam mindet (persze ami nem szükséges volt nekem, meg amit letetett, azt küldetés-szerűen, mint pl: keress egy tűzlabda artifactot, úgyis volt nálam, hát odaadtam
) Szóval most van zsém dögivel, megszereltettem minden cuccot, kaptam egész jó dolgokat, csináltam egy jó kis rejtekhelyet a mobile lab-ban, és (mivel írták a tippet, hogy az x16-ba a lehető legkönnyebben menjek le) most teljes menetfelszereléssel 34 kg a zsákom
szóval most abbahagyom a kalandozásaimat, és végre irány az X16 (összeszedtem minden bátorságomat
)
Előtte már megcsináltam vagy húsz mellékküldetést, meg kalandozgattam, vadászgattam, de most visszatértem a fő szálhoz... A szomorú az, hogy hiába csináltam meg a sok mellékküldetést, mikor kijövök az X16-ból, valószínűleg újra beadja szinte mindet, mert ez a bug nálam már sokszor előfordult
De nem baj, pénzhiányban nem fogok szenvedni -
- = Zk = -
félisten
***OL 2.0***
rettenetesen jó ez a játék
keményebb mint a sima SoC....Nahátmeg a grafika,azon behalok
mole-val való találkozásom után,lent a kutatóbázis alatt,pont olyan a játék,mint amit mindig is szerettem volna...
lekapcsolom a lámpát és ahogy világít az a zöld alomália...pfhűűű
persze van eszem és éjjel jáccom vele
amúgy valami történetet alakulást tudnék olvasni az OL-ről valahol?
nekem azis jó ha itt kell keresgéljek ebben a topikban,csak szoljatok...
köszönöm -
Racecam
nagyúr
válasz
- = Zk = - #3454 üzenetére
Valami probléma lehet Nálad, valószínűleg nem olvastad az alapelveket, vagy már elfelejtetted.
Több warez tartalmú hozzászolást nem szeretnék látni a topicban.u.i.: Bocs Thrawn, későn vettem észre!!
-
AthlonXP
őstag
***OL 2.0***
Na visszamentem a szabadságiak bázisára. Most már újra ott voltak az emberek ( nem zombik...), viszont mindenki az ellenségem volt.
Úgyhogy ez a szemétláda úgy intézte, hogy én legyek a korábbi eset bűnbakja.
Lehet, visszakéne töltenem azt a korábbi mentést, ami után zombi lett az egész bázis. Vajon akkor most a szabadságiak bázisa tele volna zombikkal? Vagy esetleg a zombik helyére a gép rakott volna újabb szabadsági embereket, akiket az előzőekből lett zombik megtámadtak volna?
Óóó, már kezdek elveszni a sok feltételezésben....
A szabadságiak bázisa mellett van pár faházikó, amiben kötelességiek vannak. Most odamentem hozzájuk és beáltam közéjük. A szabadságiak úgy is útálnak, így most bemegyünk a haverokkal azt rendet rakunk köztük... -
AthlonXP
őstag
válasz
- = Zk = - #3456 üzenetére
ÖÖÖö, mármint mit?..
Az indító file a "bin" könyvtárban van. Oda ne másolj semmit. Csak a játék fő könyvtárába kell másolgatni minden filet..
-
AthlonXP
őstag
válasz
- = Zk = - #3454 üzenetére
Tedd fel újra azt a modot ( asszem az a trader-mod, nem? ), utánna már működni fog.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
- = Zk = - #3453 üzenetére
változás...
elindult nekemis az OL..
első benyomás:naggyon jó
pl környezet fényhatásai ijesztőbbek...grrnem semmi
bár nekem felvan téve egy full fegyver mod,de nem hajlandó mutatni az egészet -
AthlonXP
őstag
Igen, az lesz. Most épp útban vok az antennák felé, majd ha visszatérek, akkor benézek. Most viszont azon gondolkozom, hogy vajon mi lesz akkor, ha én majd később visszanézek és ott már megint lesznek szabadságiak? Mert ugye most nem tudom, hogy ellenségek leszünk vagy barátok... Mert bár igaz, hogy kiírtottam a bázist, de azok már zombik voltak, szal mielőtt megöltem őket, már halottak voltak, vagyis a kontroller ölte meg öket. Én csak gondoskodtam róla, hogy a halottak azok is maradjanak...
Szal, ha a gép úgy veszi, hogy én öltem meg őket, akkor vége, ha viszont úgy, hogy a szörny, akkor nincs baj. De tuti, hogy én leszek a hibás, pedig nem csináltam semmit, ők lettek a zombik és támadtak meg. Nem tudom mi lesz.... -
Brent
aktív tag
válasz
AthlonXP #3444 üzenetére
Basszus
ez nagyon kemény !
Majd ha legközelebb jársz Armyban nézz be a Freedomokhoz hátha benépesült újra vagy esetleg a mutánsok költöztek be.
Inferno modban volt olyan hogy 3 fele volt osztva a freedom bázis ! A Bázis dél keleti része a freedomok kezén volt , az északin a mutánsok voltak többségben (snorkok, macskák patkányok , burerek , izlomok) a nyugati részen pedig katonák voltak ! felmentem az egyik őrtoronyba és onnan figyeltem a fejleményeket
-
-
Brent
aktív tag
válasz
AthlonXP #3440 üzenetére
Az igen
Engem elkerülnek ezek a jó dolgok
még controllert se láttam pláne nem ilyet hogy még a katonákat is az irányítja , több időt kell armyban töltenem !
Csak az a baj hogy mióta fél méterről pofán lőttem kispisztollyal Lukasht a freedomok leaderét nem nagyon szívlelnek
ez a hüje Lukash kijött a törzshelyéről 1dül a bázis elé én meg ott vaciláltam hogy most kivégezzem vagy ne , aztán a 8k csábító volt amit a dutysok adnának érte tehát kioltottam az életét )
Am szószerint zombik lettek vagy ilyen lövöldözős "elmeháborodottak" mint amilyenek Yantarban vannak ? Mert amikor tölti az Army pályát akkor van egy kép egy csomó zombi hulla van a freedomok bázisánál ...
-
AthlonXP
őstag
válasz
- = Zk = - #3439 üzenetére
Na jó, ahogy akarod... itt az OL 2.0-a:
[link]Csak simán be kell majd másolni a játék fő könyvtárába. Kell hozzá az 1.005-ös patch.
-
AthlonXP
őstag
***Ol 2.0***
Na most nekem is volt egy kis AI. Elérkeztem a szabadságiak bázisához. Beszéltem a "portással", majd mikor mentem át a hídon, hogy beszéljek a főnökkel, hírtelen jött egy kitörés. A stalkerek úgy el kezdtek rohanni menedéket keresve, hogy az egyikük majdnem fellökött..
Gyorsan rohantam én is utánnuk, majd szépen elbújtunk az egyik stalkerral ketten egy házban.
Mikor vége lett a viharnak, bementem a fönökhöz és miközben beszélgettünk, vhogy bejött a bázisra egy "irányító" szörny ( tudjátok, aki magáhozszív mikor támad, az a félmeztelen szerencsétlenség... ) és az egyész szabadsági bázis létszámát zombivá változtatta!!
Naná, hogy ezután a sok hülye zombi akit a szörny irányított, nekem támadt.
Úgyhogy ki kellett írtanom az egész bázist, ráadásul úgy, hogy közben még a szörny elől is bújkálnom kellett, mert ha meglát, akkor magáhozszív. Közben pedig alig láttam vmit, mert ugye ha bizonyos távolságon belül vagy, akkor a szörny téged is irányítani akar.. Én meg alig láttam, szédelegtem és így kellett aprítanon. Sokszor csak úgy lőttem össze-vissza abba az irányba, amerről lőttek rám, hogy hátha eltalálok majd vkit...
Szal nemsemmi kis csata lett a végén, pedig most egyáltalán nem akartam a szabadságiakkal semmit, csak úgy benéztem hozzájuk. Erre ez lett belőle.
-
AthlonXP
őstag
válasz
- = Zk = - #3437 üzenetére
Ha picit visszaolvasol, akkor találsz kb 10 olyan hsz-t amiben leírtuk már a linkeket...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = - #3435 üzenetére
Oblivion Lost. a Stalker gyakorlatilag legdurvább modja... avagy amíg nem jön a Clear Sky, addig nekiálltak implementálni azokat a funkciókat, amiket ki kellett hagyni a játékból, hogy egyátlalán meg tudják jelentetni (így is késett 7 évet...;>).
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
AthlonXP #3421 üzenetére
Brent: az alapjátékban a Duty egyik arca a bázisukban is ad el SVDt, és hozzá lőszert is (ő az, aki a kill the dutytól freedomba átállt arc küldetést is adja, kicsit eldugott helyen van).
*** OL 2.0 ***
hát, ha kell akkor teljeskörű elemzést is adhatok a létező fegyverarzenálról, 0kredites tárgyként, alapvető taktikákkal és ajánlott kiegészítőkkel/módokkal
egyébként alapvetően pacifista vagyok, viszont a Dragunov az egyik kedvenc fegyverem... gyakorlatilag a mai napig az egyik legjobb mesterlövész puska (konkrétan itthon is rendszeresítve van, a pápát pl amikor Győrben járt, ezekkel is védték a tetőről). gondolkodom írok az OL mod fejlesztői csapatának, hogy esetleg a többféle célzót mellékeljék a játékba, gyakorlatilag 7-800 méteren már elkélne egy jobb nagyítású scope is, ott már eléggé pixelvadászatba fullad a dolog (bár abban jó vagyok, hála az UT-Q3A-AvP hármasnak
Cod4 nekem kimaradt vmiért). esetleg implementálni a scope csillanásként ismert dolgot. avagy a fény megcsillan az optikán, a snipert pedig innentől lazán kiszúrják (ld Léon). a bipodot szintén jó lenne mellékelni, kevés helyen lehetne használni, de ott nagyon.
na itt a probléma: Vintar egy könnyű sniper rifle, rövidtávra tökéletes, olyan 300 méterig még sniper lőszerrel valamennyire el lehet találni az ellenfelet -alapjátékban én olyan 200-250méterig tudtam vele fejlőni-, sima lőszerrel már 120 méterrel király vagy:/ fölötte viszont használhatatlan, túl lassú a lövedék, túl rövid a cső (alapvetően rohamcélra lett fejlesztve), tehát a fegyver inkább egy különösen pontos géppuska, ami mellesleg alkalmas sniperkedni is. Pripatyba/CNPP én mindenképpen szoktam magammal vinni egy SVDt is emiatt. olyan 60-80 sniper lőszer még hozzá, és jó vagy
ha pedig nehezen haladsz, mindenképpen próbálj ki más stratégiákat/fegyverösszeállításokat. meglepő módon néha a rambózás még master/hell fokozaton is sokkal célravezetőbb, mint az átgondolt stratégia+sarokmögülkikacsintgatás.
OL 2.0 alatt pedig a sidequestek fontosak. elején nem dobnak puskát a nimblet örző banditák, anélkül meg nem lehet lerusholni a cordoni katonákat, szóval kell a pénz
-
Brent
aktív tag
válasz
- = Zk = - #3431 üzenetére
Ha fejre lősz pisztollyal is 1 lövés 1 ember
Ha az OL 2.0aval játszol akkor Yantarban a professzornál lehet venni Svd-t (modernebbik) 40 k asszem !
-
AthlonXP
őstag
válasz
- = Zk = - #3431 üzenetére
Asszem a kereskedőnél a bárban. De ha szerencséd van akkor lesz majd egy stalkernél, akitől el tudod venni...
-
- = Zk = -
félisten
Üdv Stalkerok
most tettem fel 8adszorra eme remekművet(mig kinem jön a Clear Sky
)
kérdélsem eccerü:hol lehet a leghamatabb távcsöves lőfegyvert beszereztni(olyan 1golyó-1emberest)
köszi
és UP az oldalnakha lehet iet
-
Brent
aktív tag
***OL 2.0***
Tök király , páncélt is ellehet adni a stalkereknek és -felisveszik- nagyon állat , egy rookie-ból experience-t csináltam eladtam neki egy freedom suitot + HK G36-ot ! Erős lett az újonc sok bandita támadást kibír a társai meg szinte óránként cserélődnek mert elhullanak a banditák rohamaiban !
A frakció háborúk miatt viszont szomorú vagyok ... még mindig nem találkoztam bázis támadással sehol sem
szerintem ezt túl ritkára tették ! Inferno mod ebből a szempontból jobb volt ott sokkal többet támadták egymás bázisát a klánok!
Elite szinten játszok ez nem szólhat bele ?
-
AthlonXP
őstag
válasz
Andras828 #3426 üzenetére
Hát csak akkor, ha azokat a mentéseket olyan gameval csináltad, amin fent volt legalább az 1.001-es patch. ha csak az alapjátékkal nyomod, akkor inkább játszd végig, vagy kezdj újat, mert azok a mentések elvesznek... ez sajna ilyen.
szerk: Inkább a Stalker, mint az a sok tanulás...
-
Andras828
tag
válasz
AthlonXP #3424 üzenetére
Hát az artifactokra én is gondoltam már, de elvileg nem attól van, mert nem raktam rá újat/cseréltem, és eddig nem csinálta. Meg sokszor van, hogy betölti a mentést, és kiírja, hogy game over, és hulla vagyok
Azért ez a nem mindegy
Egyébként ha a STALKER miatt nem érettségizek le, akkor...
Egyébként mindenkit Marked One-nak hívnak alapból(mármint akit alakítasz)?
-
AthlonXP
őstag
válasz
Andras828 #3422 üzenetére
Lehet, hogy feltettél vmi hülye artifactot az övedre vagy csak vmi bug okozza... Esetleg tölts be egy kicsit korábbi mentést, ahol még jó volt minden. Ha nincs fent patch, akkor pedig tegyél fel legalább az 1.004-est.
Amúgy nemtom mi lehet a baj, én már végigtoltam a gamét vagy 5-6 alkalommal és tolom most is, de ilyen gondom még nem volt...Talán másnak is lesz vmi ötlete ezzel kapcsolatban.
-
AthlonXP
őstag
válasz
Bencom ™ #3418 üzenetére
Ez a repair mod benne van az OL 2.0-ban
így ahhoz az már nem kell külön.
Hát igen a trader mod, meg érdekessé teszi a gamét, valóban oda így pár kűldi. Engem nem nagyon zavar, mert mostanában már nem foglalkozom a mellékkűldetésekkel, csak 1-1 kűldit csinálok meg azt kész. Inkább a fő szálat követem... -
Andras828
tag
Sziasztok! Nekem az lenne a kérdésem, hogy miután az X16-ból kijöttem, és elvileg tök jó minden, mitől lehet az, hogy regenerálódik az életem, folyamat éhes vagyok, és nagyon hamar elfáradok(mármint a játékban). Meg eddig az idő nem járt ilyen gyorsan, mint most...
-
AthlonXP
őstag
válasz
proci985 #3416 üzenetére
***OL 2.0***
Lehet, h bugos a Gauss, mostanában én is ritkán használom.. Inkább az első 2-3 végigjátszásom során használtam, de mostanában is tartogatok egyet magamnál, hátha...
Amúgy nagyon köszönjük a kimerítő "Military"-órát a fegyverekről...
Mindenesetre akkor is zavar, hogy mostmár nem tudok úgy célozni, mint pl az 1.33-ban. Annyira mozog az a rohadt irányzék. De mostmár nem érdekel, akkor is végignyomom ezt a modot, ha kell odamegyek az ellenhez és a képébe nyomom a gránátvetőt, azt akkor már mindegy lesz, hogy mennyire mozog az irányzékom!!
Majd megoldom én vhogy...
Az a 7-800m az nagyon jó, én max 2-300, de inkább 1-200m-ről szoktam az ellent figyelni a távcsövemmel, mielőtt szétszedem...
.
Na igen, a segéd ember a távcsöves kűldiknél, néha jó lenne, bár ritkán szoktam akkora távból célozni, hogy kelljen.
Ha játszottál a COD 4-el, akkor abban van egy sniperes rész, amikor egy épületből kell kilőni egy ipsét a Pripjaty-i páján, na az nemsemmi! Egy csomószor megcsináltam azt a pályát, annyira szeretem. -
proci985
MODERÁTOR
Bencom ™: jah, tradert én csak OL alatt használtam, ott kicsit máshogy megy a dolog (spec cuccokat nem lehet venni). viszont alapjátékban is van 4 vintar, ebből 3 100%on, az 1200 lőszer meg stimmel;> ill kb stimmel, mert kutyákra több kell.
*** OL 2.0 ***
én a ruhás dologtól kb idegbajos vagyok. avagy a rookie neutral stalkereket rendszeresen fejbelövöm, mert bandit/merc suitban kommandóznak Garbagenál, aztán a csata hevében valahogy mindig sikerül csapatokat kiirtani belőlük
-
Bencom ™
őstag
hehe, vagy csak megorroltak rád, és nem felejtették el, nem biztos hogy banditák voltak
proci985: a traider modot feltettem csak kipróbálás szintjén az éjjel, és fos. Bárhol bármit a legegyedibb puskáig és lőszerig meg lehet venni, így egy csomó küldetés eleve értelmét veszti, és irreális lesz tőle az egész!
Pl a Big Ben-t, amiből az egész játékban csak egy van, vagy a lightended IL-t, amiből szintén csak egy van egy MASTER nevű stalkernél, most már bárkinél beszerezhető... Vintar 24K-ért van, asszem 600 golyót is lehet hozzá venni, tegnap vettem a bárban, majd kimentem, és 200 golyót elhasználva a TELJES bár területét kiírtottam. tölténnyel mindennel együtt 30K-ba került, és nem játszottam túl jól, az a fegyver olyan, hogy szórakozás vele ölni... Akkor ha 200 golyóval ki lehet írtani a bárt, a teljes zónát 1200 golyóból simán ki lehet... Ergó csak összegyűjtesz KB 40K RU-t, elmész a legelső kereskedőhöz, feltankolsz, és akármilyen béna vagy, már gyakorlatilag nyertél is.... Ez hol reális, kérdem én? Van a simába is Vintar, de nem egyből, meg kell érte harcolni, el kell odáig jutni, és ez így mindjárt reálisabb szvsz....Szóval a traider mod = barominagy csít. Tönkre vágja a játékélményt.
Le is szedtem szinte azonnal.Viszont a repair mod hasznos, azt fel is tettem, csak a szövegek se nem angolok se nem magyarok hozzá, mert a beszélgetésnél kb ez van:
0_repair_dialog_4
ha erre kattintok akkor lesz még három lehetőségem:
0_repair_dialog_5
0_repair_dialog_6
0_repair_dialog_7
bármelyikre kattintok utána lesz még kettő:
0_repair_dialog_8
0_repair_dialog_9
De végül is, kattintok az elsőre, majd megint az elsőre, akkor megjavítja asszem a fegyert, utána nyomok egy F-et, majd még egyet, és akkor megint a négyesre, majd az ötös már kiesik a listából, akkor kattintok a hatosra, és kész a vért is, utána megint F -
Brent
aktív tag
válasz
proci985 #3414 üzenetére
***OL 2.0***
Már alig várom hogy részese legyek egy ilyen csatának
Én úgyvagyok vele ha két enemy team fightol egymás ellen hagyom őket hagy játszanak egymással , a győztest éri az a megtiszteltetés hogy én lőhetem fejbe
Tegnap is jó volt , visszamentem cordonba körülnézni , ott vagyok a vasúti sínen és távcsővel nézem azt a 3 Stalkert aki ül a tábortűz körül , hirtelen rájuk ront egy Izlom és az egyik pisztolyos rookiet széttépte utána jött rájuk még 2 pizsamás zombi azokat elintéztem én.
Viszont egy újabb nagyon jó és realisztikus dolgot fedeztem fel mégpedig azt hogy vannak olyan banditák akiknek stalker/freedom (eddig csak ilyet láttam) ruhájuk van ! Tehát nagyba rohansz oda hozzájuk mögötted 3 bloodsuckerrel"de jó haverok oda futok hozzájuk és együtt lenyomjuk a mutánsokat " erre fejbe lőnek a stalkernek öltözött banditák !
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
AthlonXP #3404 üzenetére
*** OL 2.0 ***
Gauss szvsz bugos. fejre halálos, mellkasra meg beleereszthetsz hármat az illetőbe és meg se mozdul. CNPPben szoktam használni a nyílt területeken.
az SVDm 2 másnéven a Dragunov (teljes neve Snayperskaya Vintovka Dragunova -- Dragunov mesterlövész puska). az m utótag talán az SVD-Mre, a lengyel modernizált változatra utalhat. a 2es fenetudja mire, valszeg a jogdíjak alól akartak kibújni a fejlesztők, lévén a Dragunov 40+ év fölötti kora ellenére a mai napig aktívan használatban van. és biztos, hogy ez a fegyver az, az 5.02kilós súly is stimmel;>
az "utódja" -a more modern approach of a sniper rifle-, az SVU szintén létező fegyver (Snaiperskaya Vintovka Ukorochennaya -- rövidített mesterlövész puska). modernebb, városi harcra kitalált fegyver, középtávig párban az elődjével. érdekes módon létezik félautomata variációja is SVU-AS néven (ld Vintar automata tüzelés). itt az A az automata, az S a kétlábú álványnak felel meg (aminek a fenetudja mi a hivatalos neve
. a valóságban mind a Dragunov, mind az SVU vas irányzékkal is rendelkezik, bár gyakorlatban tényleg a PSO-1 scope a legelterjedtebb kiegészítőjük. mindenesetre használható hozzájuk már optikai kiegészítő is.
hm, messzire fekve is ennyire remeg?
nekem a rekordom olyan 700-800 méter volt a játékban, Dragunovval CNNP insta4ben (itt még eléggé pontos volt a fegyver). nagyobb látható távolság a játékban emlékeim szerint nagyon nincs
szóval szoktam én is messziről támadni;> bár olyankor alapvető probléma, hogy egyedül vagyok, és nincs mellettem célkijelelölő/szögszámoló, mint a valóságban;>
-
proci985
MODERÁTOR
*** OL 2.0 ***
vannak. ritkán, de az erős;> militaryt pl már láttam, h berombolt a Barba. meg amikor egy csapat szörny berombolt a Freedom bázisba
namármost a szörnyek támadnak úgy szokott kinézni, hogy van egy controller, két törpe, 3-4 chymera, 2 bloodsucker és egy valag zombi, ami megindul egymás hegyén-hátán. egyszer volt szerencsém egy ilyenhez, két perccel miután kiirtottam a freedom bázist (Lucas és Skinflint eltűnt, úgy meg nincs értelme meghagyni őket
). ott álltam egyedül, azok meg jöttek... nálam meg Vintar volt csak, nehézfegyverzet még véletlenül se...
-
Bencom ™
őstag
válasz
Bencom ™ #3412 üzenetére
na, fél órányi trükközés után csak elindult... miért tesznek bele olyan fileokat a rar-pack-ba, amit nem is kell felmásolni?
Felmásoltam valami lokalization-t, és attól nem indult, miután visszamásoltam az eredetit meg ment... annyi hogy be van hülyülve a szöveg,de nem vészes, kiigazodok rajta, és működik...
sry az offért.
-
Bencom ™
őstag
válasz
Bencom ™ #3411 üzenetére
mint az várható volt, amint feltettem a repair modot, a játék nem hajlandó futni... valaki lefordítaná a telepítési útmutatót, mert nem túl jó az angolom, hiába próbáltam az alapján feltenni, ha nem értem...
egyébként még most is az 1.0001-es peccs van fenn hozzá, lehet hogy ez a baj? mert ha a többi kell hozzá, akkor már veszett fejsze, mert nem teszem fel, multkor emiatt kellett egy reinstall... bár lehet most is az lesz
mindig megszopom ezekkel a peccsekkel/modokkal, nemtom miért erőltetem?
-
Brent
aktív tag
válasz
Bencom ™ #3405 üzenetére
Nekem nincs ilyen bug a barban , a stalkerek dumálnak meg mászkálnak... elvannak ! Jah 1 olyan volt hogy jött a blowout és az egyik exos barkeep őrt elvitte...
A sima Stalkerben csinált nekem olyat hogy benne ültek a tábortűzben holtan...
Az Ai-val meg egyszerűen nem tudok betelni , Inferno modban kb ilyen volt 2 stalker barát útja : előre 50m -balra 15 m- jobbra 30m - újra előre 45m és bele az anomáliába ... itt nem így van , kikerülik az anomáliákat még akkor is ha tűzpárbaj van , a másik : Bar, jön a blowout a Duty-s őrök berohannak fedett helyre
naon ottvan !
Én erre a modra úgy tekintek mint a "teljes" Stalkerre , szerintem ez lett volna a sima Stalker hamég több ideig munkálkodnak rajta !
-
Bencom ™
őstag
azért van bug bőven: minden küldetést (mellékküldetések) többször is fel tudom venni, illetve van olyan hogy megyek valahová, és csak így random kiír egy küldetést, de sem azt, hogy hol van a cél, sem azt hogy hova kell menni jutalomért, nem hajlandó jelölni a térképen (nyíllal) csak simán egy ponttal.
ja és a bárban a legújabb divat, hogy az emberek fogják magukat, és csak úgy meghalnak az út közepén vagy a tűz mellett vagy bárhol! Minden ok nélkül!
Ettől aztán a többi stalker megveszik, és szaladgál összevissza fegyverrel a kézben, meg lihegnek... De volt olyan is hogy az út közepén aludt, azt hittem legalábbis, de mikor odamentem hozzá, akkor némán (tehát csak feliratban) elsősegélycsomagért könyörgött... Lol?
u.i.: a repair modot tudná valaki linkelni? mert sok speckó fegyverem van, és kezdenek elromlani, és ugyebár nincs másik, jó lenne ha meg lehetne őket javítani....
milyen buggal jár?
Traider mod mit ad? Újra kell utána kezdeni a játékot?
-
AthlonXP
őstag
válasz
proci985 #3402 üzenetére
***OL 2.0***
Namost én AK-t elvből nem használok ( kiv az elején azt a módosítottat, mert az nagyon jó volt.. ). A Gausst használtad? Az mire jó? Sztm az egy vérbeli sniper, nem?
Vagy pl ez: [link]De ezeket is alig bírom használni, mert hiába célzok vele, állandóan félrerántja, meg billeg mint állat!!!
Mégegyszer mondom: Nem az a bajom, hogy célzáskor a célkereszt a távcsőben nem mozdulatlan, mintha oda lenne szögelve a képre. Hanem az, hogy néha annyira mozog, mintha földrengés lenne, vagy megáll egy pillanatra és mikor már rajta vagyok a célon, akkor hírtelen félrerántja, aztán kezdhetem előlről...
Nagyon sok más FPS-ben is mozog a célkereszt bizonyos mértékben, de ez már nevetséges. Nekem ne rángassa a rendszert, amikor célzok! Néha csak úgy direkt hagyom, hogy játszon, mikor célzok a fegyverrel ( ilyenkor nem lövök csak belenézek a távcsőbe ), hát elképesztő, hogy mennyire rángatja a fegyvert. Van olyan game is, amiben célzáskor nagyon mozog a célkereszt, majd ahogy lenyugszik az illető, szép lassan beáll a célra és lehet lőni simán... Sztm ez közelebb ál a valósághoz egy picit, mint az ami most ebben van.Én néha 1-200 méterről szoktam sniperezni ( az egy snipernek nem távolság, de ha jól tom, akkor egy átlag gépfegyver hatótávja is olyan 300m körül van...na mindegy, ez game és itt mások a törvények...
) és olyankor ez használhatatlan. Az összes előző verzióban azért ezt könnyebben meg lehetett oldani. Az is zavar még, hogy itt nem lehet um. kitámasztani a fegyvert a pontosabb célzás érdekében, mint bizonyos játékoknál..
Valószínüleg a későbbiekben visszateszem az 1.33-at, ha ezt már megunom, mert az
még normális volt...Na mindegy, hagyjuk ezt a témát, mert akárhogyis van, a STALKER akkor is egy NAGYON JÓ JÁTÉK és akinek nem tetszik az ne játszon vele, ugye?!
Természetesen én nagyon szeretem, nemhiába játszottam már végig vagy 5-6 alkalommal és tolom most is, álandóan..
Ja és most a minigunra hajtok, ott meg nem számít a célzás, mert az 100m-es körzetben mindent felaprít!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
AthlonXP #3396 üzenetére
*** OL mod 2.0 ***
az a helyzet, hogy a srácok kezdenek eljutni a realisztikus szintre. az alap Stalker Master fokozaton is nevetségesen egyszerű volt (természetesen nem elsőre, elsőre easyn is vért lehet pisilni
). a távcső félrehordása alap dolog... egész egyszerűen az AKt nem sniperkedésre találták ki.
hogy pontosabban megértsük a dolgokat, kell egy zöldsapkás Crysis végigjátszás pl. azért Crysis, mert ott volt négyféle célzó (fegyveré, roham, rohamtávcső, sniper távcső). a sniper távcső elsőre jól hangzik, gyakorlatban viszont 50 méter alatt használhatatlan, túlzottan pontos, és a fegyverek jórészével esélytelen, hogy bármit is annyiról pontosan eltalálsz. a rohamtávcső 20-50 méteren tökéletes, efölött már nincs megfelelő nagyítása és nem használható, alatta pedig inkább csak zavaró tényező. a roham egy egyszerű négyszög a fegyver tetején. remek kiegészító shotgunra, illetve géppuskákra közelharci körülmények között. avagy amúgy is automata üzemben fogod használni, célozni meg már csak kbre kell, viszont gyorsan lehet belenézni. a fegyver alap célzója pedig a fegyvertől függ, hogy mire találták ki. alapszabály, hogy a dragunov alkalmatlan közelharcra, a storming AK pedig sniperkedni.
a pici mászkálás megszokott dolog, én Deus Exen nőttem fel;> lassan álsz célra, gyakorolj. én gond nélkül tudok fejlőni 2.00alatt is
. a fegyverek megfelelő megválasztása szintén létfontosságú: a Vintarral lehet közelharcolni, de nem arra találták ki (eszméletlenül pontatlan célzás nélkül, távcsövet rohamhelyzetben meg csak szuicidek használnak). a Thunderrel pedig lehet sniperkedni (vészesetben 80méterre lévő célpontot gond nélkül ki lehet vele lőni távcső nélkül is páncéltörő/sniper lőszerrel), de megintcsak nem arra találták ki. a távcső nélküli vintar pedig a kettő között helyezkedik el: sniperkedni lehet vele az irányzéka miatt, közelharcban közelítés nélkül megintcsak használható (az irányzéka közelítve erre kvázi alkalmatlanná teszi), de igazából kevés, közepes távolságra lévő ellenfél halk és gyors eliminálására tökéletes, arra lett kitalálva.
hullákat tényleg odébbhúzkodják, az AI tényleg meg lett erősítve. Blowout hideout lett pár, és minél távolabb vagy CNPPtől, annál gyengébbek. tehát már annyira nem lehet belehalni a dologba.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Bencom ™ #3375 üzenetére
távcsövek alapjátékban: a natosokhoz eléggé egyszerű szerezni, army warehouse területen a mercek "szürke" nato géppityuján általában szokott lenni. minden másodikon van.
ha a fegyver meglehetősn hosszú és nincs rajta távcső, az a "barna" lehet, arra gránátvető megy rá (távcső nem, hangtompítóban nem vagyok biztos).
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-K Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Crosshair VIII Extreme alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PRO GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Samsung Galaxy S22+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB // Számla+Garancia //
- Bomba ár! Dell Latitude E6430 - i7-3540M I 8GB I 320GB I HDMI I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest