- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kareszovics
addikt
Sziasztok!
Csak szeretném megtudni, hogy jó e az alábbi telepítési sorrend:
- Alapjáték
- 1.0005 patch
- 1.0006 patch
- magyarítás
- OL 2.2 (itt állítólag valamit át kell írni ha jól tudom)
- OL 2.2 magyarítás (ha jól tudom van hozzá)A játék eredeti; a választ előre is köszi.
-
NI8
csendes tag
Jó reggelt !
Újra kezdtem az SOC-t OL 2.2 moddal, nagyon átjött, nagyon tetszik. DE.
Tudom illetlenség, de szeretnék egy picit csalni. Valaki nem tudja, hogy lehetne
átírni a megszerzett pénzösszeget az inventory-mban. Egyszeri "juttatásról",
"Stalker 13-ik havi"-róllenne szó, ígérem.
Az OL 2.2 m-hoz feltettem a Trader mod-ot és az öreg Sidorovich-nál annyi jóféle
dolg lenne amiből szeretnék vásárolni, hogy csak NA !Be kell valljam
a vihető súly összegét már megemeltem + 5 kg-val
, így
egy-két aprósággal többet vihetek.
A pénzösszeget viszont nem találom (vmelyik .ltx fájl lehet)
Megpróbáltam a suit-ok árát is átírni, egy-kettőnél nagyjából sikerült(160E Ru helyett
16E Ru lett-ezért is sok feladatot kell megcsinálni) de jobban örülnék egy egyszeri
juttatásnak, jól bevásárolnék és folytatnám tovább a barangolást.Szóval erre gondoltam
.
MÁS !
Miért van az,hogy csak antirad-artifact-al tudom a sugárzásomat szinten tartani , különben egyből kipurcanok ? Hogyis értem ezt: mondjuk a Bar-ban, mindenemet beraktam a ládába (ruha,fegyver,lőszer, összes artifact,pokróc stb.) egyszál gatyában állok ott és elkezd emelkedni a sugárzásom.
Hiába iszom Vodkát, adok magamnak antirad-drogot,Tudós Elsősegélycsomagot semmi nem mulasztja el. Pedig a Bar egy sugármentes övezet, nem?
Ja, és ha közben a fal mellé állok vér spriccel a falra belőlem, pedig nem is jelzi, h. véreznék. Illetve kint csak sántítva tudok futni. Kötszer, vérzés csillapító fact, alvás nem használ.
Ez vmi bug lenne ?Vagy csak nekem jutott ez az egyedi sajátosság ?
Megköszönném
ha vki segítene, mert így hiába a megszerzett pénz ha állva meghalok.
Na, ez elég hosszúra sikeredett, elnézést
További sugárzásmentes szép napot ! -
ZIL
tag
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5791 üzenetére
A lombikbebiket a konzorciumra ertem, akiket az soc-ben meg kellett olni (vagy csatlakozni hozzajuk). A hologram termet kitakaritottam, es aztan vegigugraltam a teleportokon is, mig a vegen kozvetlen elem eleportalt le 6 ellent. Aztan az ott levo teleport meg kidobott a hatso udvar kozepere, ahol semmi kulonos nem volt, csak tiplizni kellett, mert jott a kitores. A foellen hogy nez ki?
-
Bencom ™
őstag
Azok csak OL-ben vannak (az mp7 is meg a nehézgéppuska) a főellen pedig egy magas gyárkémény mellett lesz, a lombikbébiket nem tudom kikre érted, de a hologram termében van talán öt politergeist, ha bemész (ha nem mész be, kívülről is ki lehet őket lőni és akkor nem támadnak rád).
-
ZIL
tag
Vegigtoltam a jatekot, de se a lombikbebi szakosztallyal, se a foellennel nem talalkoztam, es raadasul meg csak azt sem tudom hogy kell visszajonni piripocsba. Segitsetek legyszi!
-
ZIL
tag
válasz
pervajakróv #5787 üzenetére
Ha mar az mp5-ot szereted, akkor tudok neked 2 helyet hol vehetsz fel mp7-et. Imadni fogod. Az is 9x19-es para loszert hasznal (valosagban ilyen verzio mondjuk nem letezik
), es lehet ra tompitot is tenni (bar en nelkule jobban szeretem). Az egyik a garbage eszaki oldalan a romos epulet a duty-sok mellett, ott van fent az emelet maradvanyain, a masik a wild territory kezdeti reszenel, ahol az anomaliakkal teli garazs van, az elott a teherauto platojan. Amugy meg a red forestben vagy a buszmegalohoz kozeli teherauto platojan, vagy az agyporzsolo melletti epuletek egyikeben van egy nehezgeppuska. Az is fincsi darab
.
-
Bencom ™
őstag
válasz
pervajakróv #5787 üzenetére
A hangtompítósra gondolsz? Az jó kis fegyó, de én egyszer megszereztem a pisztolygolyót használó verziót is, na abba aztán volt lőszerem szarásig, ráadásul a pisztolygolyó baromi könnyű is... A vasúti alagútban van a szeméttelepnél, amiben olyan rengeteg anomália van, és látszólag lehetetlen bejutni, de valójában két csavarral át lehet rajta szaladni...
Az alagút agropromi végénél pedig rengeteg jófajta artifact van (többségük anomáliákban lebeg, ki lehet belőlük lőni, vagy akár csavarral is kihajítani). Kicsit veszélyes, de érdemes értük bemenni. -
pervajakróv
csendes tag
Zajtalan VIPER + Mesterlövész Trs 301 + SEVA ruha most éppen ezekkel nyomulok, RED FOREST- ben vagyok, itt majd lehet SVU- t felvenni az orvlövészektől.
Fenti kombináció kiváló közepes távolságra és közelharcban, jöhetnek a vérfarkasok, mutáns kutyák, zombik, vadkanok ez az átalakított VIPER- nek csupán egy közepes sorozat és nagyon gyors az újratárazása. -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2 #5783 üzenetére
Nyehhehe, én első végigjátszásnál jártam így sima SoC-ban, alig volt némi lőszerem, és abban ugyebár nincsenek vezethető autók, szóval szívtam rendesen. Azt csináltam, hogy mivel már csak pisztolyba volt töltényem, nagy nehezen levadásztam egy embert, odaszaladtam, felszedtem a fegyvert, betáraztam, azzal leszedtem a másik katonát, odamentem, megint felszedtem a fegyvert, megint lelőttem egy másikat, és így szépen egyesével, hát életem nem sok maradt a végére, de csak túléltem, és akkor nagyot mentettem, töltényem továbbra sem volt, átmegyek a szeméttelepre, erre ott van vagy 30 bandita, és mindez még medium fokozaton volt, azt hittem eldobom az agyam... már nem is emlékszem, hogyan éltem túl, de végül is továbbmentem... hát igen, az alapjátékot nem űbereli semmi... kár hogy elszállt az a rohadt VGA, most nem kevés kedvem lenne egy kicsit Stalkerezni...
-
ZIL
tag
válasz
remington2 #5783 üzenetére
"Sajnos" azt lehet mondani, hogy meg a fejlovesek sot akar a teljes eleteromet meghalado egyszeri sebzesek sem artanak, ugyanis az arany nem fugg a pillanatnyi dozistol, ha 100% folotti golyoallosagod van artifactbol (ez nagyon fontos, mert a ruha es az artifactek vedelme nem adodik ossze), akkor minnel jobban lonek annal jobban gyogyulsz es javul a pancelod. Probald ki, meglatod mennyire rohelyes az oszkep amikor 6 gepfegyveresre rarontasz kessel mikozben meg sniperrel is oszt egy, es nemhogy sebzodnel, hanem regeneralodsz kozben. Ez a baj ezzel a rendszerrel, hogy cheat nelkul is lehet halhatatlan az ember, raadasul meg csak nem is nehez megoldani.
-
remington2
senior tag
válasz
Medvelászló #5780 üzenetére
Abban igazad van, hogy ha túl könnyű, elveszi a játékélményt. OL-ban könnyen belazul az ember, ha van valami jó cucc rajta, szuper fegyver a kezében, kismillió rubel a pénztárcában, és elég bőszen potyognak az artik, így se pénz, se extra "rpg-pontok" hiányában nem fog szenvedni. Ezt megfejeli a sokrekeszes arti(sör
) tartóval, és lőttek neki . . . hell fokozaton is.
Bár, a másik oldalról nézve, ha fejbekapnak, szerintem meghalsz így is, úgy is, mert ott egy pillanat alatt leveszi az összes életed, és azt már hiába töltené vissza az arti-készleted, bár ezt nem próbáltam még. . .
De ezek nem friss emlékek, a legutolsó végigjátszásomból emlékszem ilyen negatívumokra. Ez is csak akkor igaz, és csak a vége felé, hogy ha sokat járkálsz, meg gyűjtögetsz, azaz majdnem mindenkire, aki fanatikszerk: Ennek a régi emléknek némileg ellentmond, hogy épp most értem a Bárba, és eddig igazi, kellemes szenvedés volt, agropromból alig jöttem ki ép bőrrel, a katonai bázison majdnem szétszedtek, végül BTR-rel nyomultam a határig, mert a riadóztatás után oda is pakolnak katonákat, és teljesen szétrongyolódtam. Túloldalon, Garbage-ben banditák fogadtak, átmásztam az alagút tetején, traktorra szálltam, és úgy menekültem. Még jó, hogy a banditák nem kezdtek kergetni.
Most a bárban pihenek -
ZIL
tag
Hehe mit talaltam:
http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html -
ZIL
tag
válasz
Bencom ™ #5779 üzenetére
Na mindegy, szerintem kell hagyni egy kis idot szegeny Macilacinak, hogy kijozanodjon es fel tudja dolgozni ezt a boduletes mennyisegu komplex informacioaramot, amit ez a forum kepvisel
. Mert ugy latom, meg mindig nem beszel nyomon szegeny
.
Es amugy igen, tegnap ugy toltam vegig az agyporzsolot meg piripocsot, hogy 90% ala nem ment az eletem, egy elsosegelycsomag sem kellett....
Azt nem tudja egyebkent valaki hogyan lehet .dds es .ogf file-okat generalni? Mert ezek nelkul nem tudok egyedi kulsot csinalni a fegyvereimnek, artifact-jeimnek. Vagy hogy esetleg hol erdemes keresni ilyen infokat...
-
Medvelászló
senior tag
A termosztátor mód nekem akkor sem tetszik.Szerintem nincs túl sok értelme végig menni a játékon azzal a tudattal h.senki és semmi nem gyakja le
Kimarad belőle az izgalom,meg stb.......
ZIL-Megmostam a fogaimat májkrémmel -
Bencom ™
őstag
válasz
Medvelászló #5776 üzenetére
Lol, épp azt írja, hogy szerinte túl könnyűre sikerült az OL 2.2, és reálisabbá, meg nehezebbé akarja tenni, te meg leordítod, hogy minek cseszi el a játékélményt? Szerintem te valamit nagyon benéztél...
Én a sima stalkerben is átírtam egy-két dolog tulajdonságát, de nem azért, hogy könnyű legyen, hanem hogy élvezetesebb...
-
ZIL
tag
válasz
Medvelászló #5776 üzenetére
A zonahoz elegge jol tudok asszimilalodni ugy erzem, de ehhez a hozzaszolasodhoz mar annal kevesbbe. Es ha mar a szarszagnal tartunk, inkabb moss fogat...
Mindenki mastol bocs! -
remington2
senior tag
válasz
Medvelászló #5776 üzenetére
Ilyen alapon az OL maga sem létezhetne . . .
-
Medvelászló
senior tag
Bár igen fogékony vagyok új dolgokra,szerintem amit te művelsz az már nagyon sz@r szagú.
Itt nem az istenek háborújáról van szó,csak egyszerű zsoldosról aki meg akar élni a Zónában.ill túl akarja élni a "saját"/a te/ ravaszság/a/od révén.Ne basszunk oda a játéknak 1 nagyot,ez nagyon elb@ssza a fílingetPróbálj asszimilálódni a játék által nyújtott érzelem dús,parával beszőtt világgal! -
ZIL
tag
válasz
remington2 #5773 üzenetére
Kozel sem biztos, hogy ne lehetne a kettot kozeliteni egymashoz. En eddig ugy neztem, hogy minden lenyegesebb konfiguracios file elerheto, joforman csak a grafikai, es fizikai motoron nem tudsz valtoztatni...
Epp bongeszgetem a netet, hogy milyen fegyvereket lenne meg erdemes beleprogramozni, addig is gyakorlaskent finomhangolom a mar bentlevoeket, hogy tenyleg hasonlitsanak valos onmagukra
. Meg meg vegig is kene jatszani legalabb egyszer mielott osszeturom az egeszet. De hosszu tavon nem ussza meg az tuti...
-
ZIL
tag
válasz
proci985 #5771 üzenetére
30k-s vert? En meg csak kozel annyiert sem lattam semmi cuccot... Hol lehet azt megvenni?
Egyebkent ha mar a vasarlasnal tartunk, van egy eleg jo modszer az olcso cuccolasra...
En beleptem a freedomba, hogy kivasaroljam az armory-juk el nem lophato reszet. Csupan 10000 rugot vesztesz a kilepesnel, de minden cucc 1/4 aron megvasarolhato. -
remington2
senior tag
válasz
proci985 #5771 üzenetére
Szívem szerint kipróbálnám az OL 2.2 "környezetét" (trader, artik, mute, pénz) az OL 2.0 kihívásaival (ömlő mutánsok, vér és szenvedés
), szerintem ez lenne a nyerő kombináció. Nehéz, küzdelmes, de nem lehetetlen. Gondolom, annyi minden változott a 2.0-2.2 váltásnál, hogy véletlenül sem lehet összehaxolni
-
ZIL
tag
Na mindegy, sajnos az a helyzet hogy meg messze nem kiforrott a dolog, es ez csak azert, mert hasrautesre allitottak be a dolgokat teszteles nelkul. szoval szerintem egyaltalan nem kell szegyenloskodni vele, hogy felulbiraljuk e a konfiguracios file-okat, mert jo esellyel sokkal elvezhetobb jatekhoz jutunk vegul (vegulis a donor is jo eleve). Jo pelda erre a Vintorez, megneztem a tenyleges tulajdonsagait ennek a fegyonak egy fegyverekkel foglalkozo honlapon, es bizony az eredmeny finoman szolva is meglepo volt, ez is surolja a rohely kategoriat. Ugyanis itt a Vintorez erosebb sebzessel volt bejegyezve a dragu svd-nel is. holott a valos sebzese talan ha eleri az mp5-et.
Csak nehany adat:
Ammo for rifles and machineguns
Designation (country) Cartridge bullet weigth, g. V0, m/s E0, J
.223 Remington / 5,56 NATO (USA) 5,56x45 3,56 (3,95 SS109) 1005 1798
5,45mm M74 (USSR/Russia) 5,45x39 3,25 900 1316
.30 US Carbine (USA) 7,62x33 7,1 605 1299
Kurzpatrone PP43 (Germany) 7,92x33 6,95 650 1468
7,62mm M43 (USSR/Russia) 7,62x39 7,9 710 1991
.303 British (UK) 7.7x56R 11.4 745 3164
.308 Win / 7,62 NATO (USA) 7,62x51 9,5 780-840 2890-3352
7,5mm (Swiss) 7,5x55,5 11,3 750-840 3178-3987
7,5mm (French) 7,5x54 9 820 3206
7,62mm M1908/30 (USSR/Russia) 7,62x54R 9,6-11,8 780-870 2920-4466
7,92mm Mauser M03/05 (Germany) 7,92x57 12,8 750-880 3600-4956
.30-06 Springfield (USA) 7,62x63 9,7-10,5 820-850 3261-3793
9mm SP-5, SP-6, PAB-9 (USSR / Russia) 9x39 16.2 - 17.3 280-300 660-780
.50 Browning (USA) 12,7x99 46 765-890 13460-18218
12,7mm M30/38 (USSR/Russia) 12,7x108 51 830-860 17567-18860
14,5mm M41/44 (USSR/Russia) 14,5x114 63,4 1000 31700
Sztem elgondolkodtato...
(Amugy bocs hogy ennyire osszevissza van, nem veszi figyelembe az elrendezesi szandekaim. Elso a gyato aztan a kaliber, aztan a lovedek tomege, aztan a kezdosebessege, es aztan a kezdeti energiaja. Alapvetoen az energiaja hatarozza meg a pusztito kepesseget a sebessege meg a pontossagat.) -
proci985
MODERÁTOR
nézd, átestek a ló másik oldalára, az a helyes kifejezés. hellen tényleg nem volt vészesen nehéz 2.2, de alapvetően én az idő nagyrészében pénzt spóroltam a 300ks vértre, szóval stalker suitban rohangáltam, illetve touristban. néha bőrdzsekiben, PM90el és egyéb antiterrorist fegyverekkel a kezemben.
én a psy védelmet nem venném le... ha mégis, akkor imádkoznék, hogy pripatyban/cnppben nehogy jöjjön egy blowout... 150%os psy védelem mellett (csak artifact) még nem biztos, hogy gyógyulsz, sőt... a páncélod tud amortizálódni. rólam így szakadt le egyik exo.
2.0 alatt nem estek uppolt artifactok. ott tényleg beleőszültél, mire elértél egy megfelelő felszerelést. főleg, hogy olyan 30-48 óránként volt blowout... és BAR területén csak vortex (ez csak 90%os valószínűséggel), spring, meg néha fruit punch volt. freedomnál volt burner és electro (meg mellettük mezőnyi vortex, a dutysok pedig védtek
), spring garbagen bar felé, ha viszont barban nem spawnolt a fruit, akkor lehetett menni rostockba az aluljáróba (electro is volt), illetve biztonságosabb helyen picit északra yantarban a doki helyétől is volt egy fix. esetleg agropom undergroundban, de ott kifelé számítani kellett rá, hogy a katonai bázist megint ki kell irtani (másik kijáratnál meg a fejedrespawnolta a banditákat), vagy dark valleyben keleten a labos épület előtt a csatornában szokott néha lenni (ha ott nem volt, akkor a tűzoltóságnál a víztartály tetején biztos volt), és ott lehetett nyugodtan aludni a Kamaz tetején. meg néha volt military warehousenél bloodsucker villageban a pincékben, de ez sem volt biztos. tetejében volt három elírás is a receptekben... kb frászt kaptam, mire minden receptre megvolt, hogy mibe kell bedobni, mert ha nem volt jó a recept, akkor lehetett végigpörgetni, hogy akkor melyik anomália is a helyes... az előbbi leírásból azt hiszem kitűnik, hogy eléggé sokat kellett mászkálnom/aludnom/irtanom a blowoutkor megjelenő jónépet, néha tökfeleslegesen.
-
ZIL
tag
válasz
remington2 #5768 üzenetére
Azt az osszeallitast amit a kepen linkeltem akkor meg nem probaltam ki (addig 4 golyszival 3 pondroval meg 3 perverz kristallyal
mentem), csak a hulye szamertekek miatt tartottam poennak
. Azota viszont kiprobaltam, es ez bizony rohely a kobon. ha valami bena baleset soran meg meg is serulnek vagy kart tettem a pancelomban, a kovezkezo tuzharcban, kontrollerharcban vagy epp egy harlem hordoban kipihenhettem a faradalmaim.
Ha valamivel hat ezzel agyon lehet utni a jatekelmenyt
, ha nagyon bena az ember ongyilkos meg igy is lehet, de hogy az ellenseg miatt nem halsz meg az tuti.
Ugyhogy eldontottem, hogy amikor lesz egy kis idom modositom az artifact-eket (kezdetkent minden fizikai es agyi vedelmet lefelezek csokkentem a drop ratajukat). Aztan valoszinu gyartok meg nehany artifact csaladot egyedi tulajdonsagokkal, extrem bonyolult legyarthatosaggal, random drop nelkul.
Csakhogy egy kicsit visszaalljon az egyensuly.... -
ZIL
tag
válasz
proci985 #5767 üzenetére
100%-os arti vedelem mellett semmivel nem tudnak megsebezni, teljesen mindegy hogy gaussal vagy epp forgocsovessel, de akar egy tuzersegi agyuval sem. Es a poen az az egeszben, ha 100% fole megy a vedelmed akkor meg annal jobban gyogyitanak minnel erosebb a panceljukaszto/sebzo kepesseguk.
-
remington2
senior tag
Kicsit tényleg könnyű megszerezni őket, jobbakat is, így elég könnyűvé válik, még hell fokozaton is . . . és annyi arti van, hogy jut a profnak is, így pénzből is felvet a jólét. Lehet, hogy ezt a részét (pénzverde) még a korai, sokat emlegetett 2.0-ás daráláshoz csinálták?
-
proci985
MODERÁTOR
ahaha, 5 sphere és 3 mother o' mamas
meg kettő a +75psi -sokradokból (controllers skalp talán?).
a 100% bulletproof feletti sebződés nem bug. a páncéltörő golyó lényege, hogy a páncél amortizálása mellett annak hatását csökkentve üt be.
és továbbra is jótanács: vigyél gépágyút CNPPbe. Pripatytól elszabadul az őrültekháza.
-
ZIL
tag
válasz
Medvelászló #5764 üzenetére
Na ezt nevezem terminator modnak: http://i42.tinypic.com/2z8uqky.jpg
Ha ezek megvannak, onnantol teljesen mindegy milyen nehezsegen jatszol...
Legutobbi huzasom, hogy egymas utan keseltem meg 2 merc-et, 3 banditat, 2 bloodsuckert meg egy torpet kb masfel percen belul. Csupan 1 elsosegelycsomag ment el.
Szoval az artifact-ek kisse tul lettek erositve, es meg csak a beszerzesuk sem kulonosen problemas. Meg nem voltam a voros erdoben a mikrosutot kikapcsolni...A remalom nehezseget mar lelottek a Doom2-ben.
-
ZIL
tag
Megvan mi okozta. Nem aludtam
. Szal erdemes lesz ra figyelni (hiaba, ellustitott a kek ejjellato
).
Es van meg egy oriasi hir is: Mukodik a tulvedelem. Sikerult reprodukalnom a maximalis ruharomlasi sebesseget javitasban is (kb 3-4%/sec). Csupan 300 % anomaliavedelem kell. At is rendezem a kavicsokat, es mostmar tenyleg terminator uzemben fogok menni.
Amugy kiserletkeppen az is erdekes volt amikor 4800% gyogyulassal regeneraltam magam. 70% elet kb 8sec alatt. Bar ennek valos korulmenyek kozt tul sok ertelme nincs
.
-
ZIL
tag
válasz
remington2 #5761 üzenetére
Sajnos attol tartok nem ilyen egyszeru, igy volt az army, a bar es a garbage teruleten is. Pedig pl a garbage teruleten meg sosem lattam kontrollert. Es a hangot sem hallom hozza.
-
ZIL
tag
Nagy a baj sracok, bebugzodott a karim, egyfolytaban flash-elek akarhol vagyok
. Mintha csak valaki egy kontrollert dugott volna a hatizsakomba, es energiaitalokkal sem tudom megszuntetni
. Bar a lovesektol nem felek, mert mar 100% az arti vedelmem, de az anomaliak lazan leolhetnek, meg szetcseszik a pancelom, szoval azert csak gaz hogy ugy generalisan nem latok loszart sem a korulottem levo dolgokbol...
Barki javaslatat orommel hallgatom.
Masik gazos dolog amit eszrevettem, hogy az eros sugarzas is rontja a pancelt. Egy sugarkitores alatt kb 10% is lecsuszhat. -
remington2
senior tag
Ne is mond . . . nemrég garbage-ben egy ilyen négykezű izé támadott meg, "muzsik, muzsiki, szudá", az éjszaka közepén, miközben sebesült voltam, és alig bírtam mozogni . . . ugráltam össze-vissza, lámpafénynél rémülten keresés + "melyik fegyver is van a slotban?" para közben végül 6 shotilőszer után megnyiffant . . . azt hittem, összecsinálom magam
szerk: a Clear Sky kicsit elpuhított, pedig azt is masteren/veteranon játszottam. Szokatlan a SoC-ban, hogy Sido azonnal a mélyvízbe dob, és rögtön a katonai doksik után hajt, agropromba. Vannak mellékküldik, de annyira lazák, hogy a főszál küldetéséhez képest semmit nem jelentenek. CS-ben a Swamp kellemes homokozó, ahonnan akár pénzzel megrakodva jöhet ki az ember, itt meg azonnal egy katonai bázis közepére kell behatolni. És az egyik katona még ajánlja is, hogy éjjel menjek, mert akkor bent vannak az épületben. Na ja, ha nappal megyek, kint járőröznek + tornyok, ha éjjel, akkor meg az épületben korzóznak
-
ZIL
tag
En erdekesnek talaltam hogy a szornyek tobbseget alig sebzik a fegyverek, csak a fejlovesek. Aztan atneztem a kontrollerek adatlapjat (egy kulon fajta van a freedom es duty bazis szorakoztatasara egyebkent, osszesen kb meg 4 fajta van) es ott lattam hogy a testloves 0,05-os resistel van bejegyezve. Ez azt jelenti hogy van 300 elete es ha csak testre talalsz a sebzes mindossze 5%-a hat. Emellett is kell neki legalabb 2 fejes meg az en dragimbol is (testre volt mar hogy 8-10-et is lazan felvett). Kb. ilyesmik a torpek zombik, macskak is. A snorkok es prtergheist-ek sebzodese sokkal nagyobb. Ami viszont a legerdekesebb az a bloodsucker, ha lathatatlanna valik kb 4x annyi sebzest tud felvenni es meg a fejesektol sem igazan zavartatja magat, pedig amugy messzirol (amikor meg gyanutlan
) egy jol elhelyezett fejes leviszi dragibol (legalabbis az enyembol).
Robbanas ellen viszont 0,2-nel nagyobb vedelem nem nagyon van, szal a granat es aknaveto nagyon jo lehet neha. Szoval bulldog-ot nekik ! -
P2000WRC
tag
válasz
Medvelászló #5756 üzenetére
Visszamentem gránátokért. Hát a 25-ből mindössze 9 maradt, mire kipurcant. Én pont azért szeretem a laboros részt, mert az olyan befosatós.
Jó most már sokadjára nem annyira, de először...
Sajnos a magyarítás nem jött be, miután telepítettem, nem volt hajlandó betölteni a játékot többé, kidobott a desktopra.
-
Medvelászló
senior tag
válasz
P2000WRC #5754 üzenetére
Skulóval ne is próbálkozz mert nyeli mint kacsa a nokedlit,nem érdemes rá pazarolni.
Szórd meg vastagon granyóval,meglátod ízletes törp pörkölt lesz belőle.Brrrrr,már a gondolattól is kiráz a hideg ha a laborra gondolok,ott majdnem összefost@m magam.Egyébként van O.L.2.1 magyarítás,ami jó a 2.2-höz,nézd vissza a topicot,asszem Lauda elvtárs linket be 1-et,hála neki
meglásd érdekes dolgokat lehet össze kutyulni.
Egyetlen egy problémám van a játékkal,nem lehet benne pálinkát főzni -
remington2
senior tag
válasz
P2000WRC #5754 üzenetére
Ha a géppuska nem, a gránát megoldja a gondokat, itt legalább normálisan működik. CS-ben ez is egyedi módon lett megoldva, mert hiába robbant 1 méterre az ellenféltől, szeme se rezzent. Jó, kínai gránát volt, de akkor is
szerk: annak viszont örülök, hogy téves info volt a legyengített dragunov. Az utolsó CS végigjátszásom vége óta rákaptam a sniperkedésre, remélem, nem 5 méterről kell majd kétszer fejbelőni vele valakit . . .
-
P2000WRC
tag
válasz
Medvelászló #5745 üzenetére
Hát az elég baj, ha gránát kell. Medkit-tel meg fireball artival készültem a törp ellen, gránátokat nem szedtem össze, úgyh egy darab sincs. Minimum 500 5.45-öst beleeresztettem, de nem adta meg magát. A medkit meg hamar elfogyott. Muszáj lesz visszamennem akkor a felborult Nivához, ott eldugtam néhány repeszt tarcsiba.
Ez a receptes dolog érdekelne. Mert a bandita táborral szemben lévő épületben megmentettem egy muksi életét a vérszívótól, és hálából magyarázott nekem valami receptről, de mivel az angol nem erősségem, nem igazán értettem hogy mi, merre, meddig? -
ZIL
tag
válasz
P2000WRC #5734 üzenetére
En is ugy vettem eszre, hogy nemelyik kiegeszitos fegyvernek, ruhanak elegge el van tolva az amortizacioja. Iskolapeldaja ennek a kutatoallomason az x-16 kuldi utan vasarolhato csotaras ruszki geppisztoly. Kilottem vele 2 es fel tarat es volt benne 10% amort, az mar csak hab a tortan hogy 12 rugoert vettem
, szal be is kerult egy dobozba gyorsan...
Sztem a gyanusan gyorsan romlo cuccok amortjat at fogom javitani a kala meg az UZI ertekeit alapul veve. -
ZIL
tag
válasz
proci985 #5749 üzenetére
Valoban minden fegyver erositve lett (bar a tavcsovesek es a soretesek a legkevesbe), foleg a kalaknak tett jot a dolog (bar ez inkabb mert az eredetiben voltak rohelyesen lebutitva). De ha mar a vintorez is szoba kerult, igazibol soha nem keszult hozza 30-as tar, csak 10-es meg 20-as. Amugy amikor irtam mar egy ideje experten voltam. Ha kivancsi vagy a valtoztatasokra szivesen atkuldom.
Basszus tul konnyu megszerezni az uj artifact-eket...
Amugy ugy vettem eszre, hogy a ruhak es az artifact-ek vedelme nem adodik ossze, valamilyen mas kapcsolatban vannak... 100% golyoallosaggal artifactbol GOD-mos volt (az elso granatig legalabbis), de 60% ruha +50% arti nem vedett teljesen.
-
remington2
senior tag
válasz
Dr. Romano #5747 üzenetére
Az előzőekhez csatlakozom én is plusz egy tapasztalattal: egy magot erőltet nálam is, a másodikat alig-alig használja. 1.5.05-ös patchel. A CPU Control viszont segít rajta valamennyit.
-
proof88
addikt
válasz
Dr. Romano #5747 üzenetére
Üdv!
Nos, én anno 1.0.0.0-val játszottam le Pentium D 930-cal. Ott mind2 mag meg volt dolgoztatva. Viszont a legfrissebb patch-csel, már C2D E8200-on nézve, az van, amit Te mondasz, a 2. mag alig van használva. Ezt én sem értem. Emellett az első mag meg majdnem mindig 100%-on.
-
proci985
MODERÁTOR
oh, ha army warehouseon kap el a blowout, akkor a freedomhoz kell befutni (hacsak nem ellenségesek, akkor a keleti házikó/bloodsucker village a megoldás). és ki kell lőni a controllert, mielőtt a fél freedom zombified lesz. néha több is jön
spawn szempontjából vagy a főkapunál, vagy a BARi átvezetőnél szokott megjelenni a mutánscsapat.
outfit témához: három helyen vannak elszórva az outfitek és fegyverek a fileok között. szóval ha valamit nem találsz meg, akkor keresd másik fileben. azt hiszem az amk és az unique jellegű névvel rendelkező fileokat kell megpiszkálni.
ZIL: a Dragunov erősítve lett OL alatt, mint minden másik fegyver. valszeg azért érzed gyengébbnek, mert még nem vagy master. márkdván szintjétől ugyanis nagymértékben függ a lőpontosságod, rookie szinten pl a Vintar is használhatatlan, mert semmit nem találsz el vele.
Dr. Romano: ez érdekes, nálam két magot is rendesen kihasznált a q6600 alatt.
-
ZIL
tag
válasz
Medvelászló #5745 üzenetére
Ugy vettem eszre hogy a receptek akkor is hozzad kerulnek automatikusan ha talalsz egyet az adott artifactbol. Ezenkivul ezeknek az artifacteknek a dropja egyaltalan nem random, szal ha valaki hullaja dob egyfajtat az tuti dob masik fajtat is, szal erdemes elotte menteni es addig olni az illetot mig a legjobbat (vagy amelyik receptjet eppen hianyoljuk) nem dobja. A dark walley-n delen at istallonal, az army warehouse-nel a duty-s farmon es a red forest elejen ahol a sniperek vannak van 2 ilyen NCP. Vigyazzatok a hullarablokra, ha azok lootolnak elveszett a cucc.
Nekem epp +50% golyovedelmem es olyan sugarvedelmem van hogy a kitoresek alatt csak attol felek hogy a nagy villogas alatt nehogy anomaliaba lepjek. Pedig meg be sem tettem a labam a wild territory-ra. Ha meg megveszem az exo-t onnantol kezdve a katonakat akar kessel is olhetem
.
-
Dr. Romano
veterán
Sziasztok!
Én két hete tettem fel a játékot először. Akkor még nem tudtam mire számíthatok. Hallottam előtte sok mindent róla, de erre nem számítottam!
Nekem nagyon bejön. Az egész hajaz az Oblivionra (ami szintén nagy kedvenc). Nagy szabadság, hatalmas térkép, gyönyörű grafika és élvezetes játékmenet.Azonban egy technikai infó felől érdeklődnék most. Az 1.06-os (legfrissebb) patch van fent. Úgy hallottam hogy a 03-as patchtől a játék jobban megdolgoztatja a 2. magot és emiatt gyorsul is a játék. Azonban azt tapasztalom, hogy a 06-ossal is a 2. mag átlag 10-13%-ot dolgozgat a háttérben, míg az 1-es majd 100%-ot.
Nem kéne a 2. magnak ezzel a patchel jobban melóznia? -
Medvelászló
senior tag
-
-
ZIL
tag
Kisse felturboztam a Dragunov-SVD-t. A SoC-ban egyik kedvenc fegyverem volt, de az OL-ban nagyon gyengecske lett, plane az arahoz meg nehez beszerezhetosegehez kepest.
Igyekeztem nem tulerositeni a cuccot, csak ujra szintre hozni mint a Vintorez (Vintar-BC) eletkepes alternativajat.
Ha barkit erdekel szivesen atkuldom. Orulnek ha segitenetek a tesztelesben.
Csak annyit kernek hogy ne nezzetek meg a tartalmat, hanem csak a jatekban tapasztaltak alapjan probaljatok velemenyt alkotni. En natur OL 2.2 alatt probaltam ki.
Erdekes verseny lenne, ki talalja meg a legtobb extra tulajdonsagat.
Fontos NCP-k vedelme folyamatban. -
ZIL
tag
Piripocsban a kereszt alatt van egy gyarilag kek exo.
-
P2000WRC
tag
válasz
Bencom ™ #5733 üzenetére
Nah azért ennyire nem akarok csalni.
Végignéztem az összes könyvtárat, de armor.ltx-et nem találtam, vagy hasonlót, ami arra utalna, hogy a ruhákat tartalmazza.
Weapons.ltx van, de ott csak fegyverek vannak, azokkal nincs is bajom, viszonylag élethűen kopnak. De amikor legutóbb is megszereztem az első SSP-99M-et (nekem az a kedvencem), felhúztam, átmentem az Agroprom-hoz, és a semmiből körém generálodott egy hadseregnyi katona, esélyem sem volt fedezékbe menni, minden oldalról kaptam az ólmot, ugyan túléltem a helyzetet, de a ruhának annyi.
Nah itt kaptam fel a vizet, és kezdtem el keresni azt a fájlt, ami ezeknek a kopásáért felel... -
Bencom ™
őstag
OLből már kiszedték azt, hogy a túlvédés anomália ellen gyógyít, és javítja a ruhát, csak a sima SoC-ban működik.
Egyébként át lehet írni mindennek az amortizációját, a megfelelő ruha/fegyver adatainál van egy ilyen pont, és egy eléggé hosszú tört szám, a pontos nevére nem emlékszem, na ezt a számot kell minél kisebbé átírni (minél több nullát kell tenni a vessző után) annál kevésbé fog amortizálódni, de ezt csak egyesével lehet... a könnyebbség az, hogy a legtöbb fegyver egy helyen van (egy ltx-ben) a vértek szintén, a moddal bekerült cuccok pedig egy külön AMK.ltx-ben vagy valami hasonlóban vannak eltárolva.
Szóval valami weabons.ltx-et és armor.ltx-et kell keresni, ott aztán lehet huligánkodni a fegyverek adataival, mert a lövés erősségétől kezdve a tár nagyságán keresztül a tűzsgyorsaságig mindenen lehet változtatni, még azt is külön, hogy találat esetén mennyire lökje hátra az áldozatot (sebzéstől függetlenül, vagyis ha épp csak megkarcoltad a srácot, akkor is repülhet hátra hat métert) szóval aranyos dolgokat lehet csinálni, de nem érdemes irreális adatokat beállítani, mert az csak tönkreteszi az egyedi játékélményt. -
ZIL
tag
válasz
P2000WRC #5727 üzenetére
A ruhak es fegyverek kopasa kikuszobolheto. A ruhak attol pusztulnak a legjobban ami ellen a legkevesebbet vedenek. Pl a legtobb pancel legnagyobb ellensege a tuz. Meg egy exoskeletont is levisz 1 percen belul 0-ra. Epp az emlitett okokbol a kezdeti fos oltozekek mindentol gyorsan tonkremennek...
De van egyszeru megoldas. A zsido olcson javit, aztan idovel meg lehet osszeszedni olyan artifact-eket amelyek tuz vagy aramutes ellen vedenek. Es ha ezekbol 100 feletti vedelmet szedsz ossze akkor gyogyitanak es javitjak a pancelod a megfelelo anomaliaban. A fegyora marad a zsido, de a fo fegyverek (gepkarabelyok) amortizaciojat a legtobb esetben okos pisztoly/geppisztoly es sniper hasznalattal lehet elegge korlatozni. A fegyverek amortizacioja alapbol a kilott loszer alapjan van szamolva kb 3000loves lehet 50% romlas. Szal a snipereket nem kell szinte soha javizani, az apro szornyek olesere meg valami olcso kis geppityu kell (az a tapasztalatom hogy egy jol elhelyezett fejtalalat meg gyenge fegyverbol is nagyobb hatast tesz rajuk mint egy erosbol akar 5 testtalalat). En uzi, gyorskala scoppal meg tompitoval es vintar osszeallitasban irtom a zona lakoit. Nem nagyon volt rajuk meg nagyobb javizasi koltseg es a loszer is gyakori/olcso hozza.
-
ZIL
tag
Most hogy kezdtem komolyabban beleasni magam a jatekba, talaltam egy tenyleg gaz dolgot. Megpedig hogy a kuldetesado, es egyeb fontos NCP-k halnak/bolondulnak meg eloszor a zona viszontagsagaiban. Wolf pl a 2. oraban lement jatekido szerint. Aztan !egy! kontroller kiolte az osszes kulcs NCP-t a freedom bazison (mondjuk Skinflint amugyis maniakus Rambo-szindromaban szenved). Ilyenkor meg csak be sem lehet menni, mert mindenki teged lo, szoval nem nagyon lehet a helyzeten menteni...
Amugy nagyon fasza a jatek, tetszik a grafika pl. idojaras egy eros pont, tetszenek az uj dogok, qrvajok a fegyverek, es az ujfajta artifact-ek meg uber alles.
Szal a kerdesem: Nem lehet valami patch-el, moddal csak jatekos altal sebezhetove tenni a kulcs NCP-ket? Vagy esetleg halhatatlanna mint pl. a zsido vagy a kocsmaros...
Esetleg ha valamilyen text atirasaval lehetne modositani oket, az is jo lenne, nameg kikapcsolni a kontroller zombifikalo kepesseget. Mert attol a falnak megyek, amikor ilyen hullakat talalok a bazison: Max Zombified, Skinflint, Chef, Lukash Zombified... -
remington2
senior tag
válasz
P2000WRC #5729 üzenetére
Egyéni mérlegelés kérdése. Ha nagyon le van rongyolódva, akkor egyértelműen mehet a kukába, ha nincs, akkor érdemes egy kisebb összeget költeni a javításra. Mondjuk hosszú távon ez sem éri meg, de az érzelmi kapcsolat a ruha és viselője között . . .
Az én favoritom a SEVA, ebből OL 2.2-ben (és sima SoC-ban is) van többféle, a rokon-fejlesztéseket (pl. a vegyi ruhák) nem is említve. Amikor stashben találok egyet, akkor elrakom, és amikor leszakad rólam a jelenlegi, egyszerűen - és ingyen - cserélem arra. Több helyen is vannak ruhák, a doki is ad egyet, meg már alapjátékban is van (legalábbis úgy emlékszem) egy ingyen ruha valahol, ha már fontos a pénzkérdés. Bár rutinos stalkerek mindenféle cheat meg hasonló kis ördögi dolgok nélkül is több, mint elég pénzt tudnak összegyűjteni az arti-businessből.A SEVA-ról jut eszembe: hova tűntek CS-ben a kék / zöld színű vegyvédelmi ruhák?
-
P2000WRC
tag
válasz
Medvelászló #5728 üzenetére
Köszi.
Én is nem egyszer, csak már bosszant...
Arról nem is beszélve, hogy a 6500 rubeles ruhát, 12ezerért javítják meg. -
P2000WRC
tag
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni.
Tudom, nem szép dolog a csalás, de nagyon bosszantó az OL-ben, hogy ilyen gyorsan kopnak a fegyverek és ruhák. 2x eltalálnak és már vihetem javíttatni.
Oké, hogy kopnak, de ez már kicsit túlzás...
Szóval ha valaki megmondaná, hogy melyik ".ltx" fájlt kell megnyitni, és abban melyik sort kell átírni, hogy ne ilyen gyosan menjen minden tönkre, azt nagyon megköszönném!
Azt a sort már megtaláltam a "system.ltx"-ben, ahol azt lehet átírni, hogy mennyi idő után essen le a páncél, ha már teljesen tönkrement.
Amúgy minden más nagyon jó ebben a mod-ban, csak ez az egy dolog idegesít...
Köszönöm előre is!! -
remington2
senior tag
Azt hiszem, nálam nem jött be ez a mod
A fegyverek textúrái sötétek, egy árnyékon kívül alig látni valamit belőlük. Az inventoryban is sötét képecskék csak, maximum az égnek fordulva lehet őket nagyjából normálisan látni. Erre rátesz egy lapáttal az alapból átlátszó inventory is.
-
válasz
remington2 #5724 üzenetére
Ok, köszi, kipróbálom!
-
remington2
senior tag
Én felraktam az előző hozzászólásomban lévőt (159 MB 7z fájl), hozzá kell a Proci által linkeltet közül az alsó, és így megy. A kicsi, 10 megás akármi lényegében finomít rajta: lehetővé teszi, hogy npc-k is használják az új arzenált, meg a náluk lévő cuccokra is hatást gyakorol, kinél mi legyen. A readme-ben le van írva, hogy kell telepíteni, nem nagy dolog, egymásra kell másolni őket, sorrendben.
Ami kár, hogy sötétek nagyon a fegyverek az inventoryban, és mivel átlátszó az egész, ezért alig látni a fegyók alakját. Bár lehet, hogy csak szokatlan a Clear Sky után, egy ideje csak lesek, mint hal a szatyorban, hogy mi hogy működik
-
Most akkor melyiket lehet feltenni OL 2.2 alá?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #5719 üzenetére
OL2.2re vagy simára kell? ha simára, akkor szerintem az AMK a megoldás, ha OL2.2re, akkor az integrálós, az RC1 meg jókérdés.
Arsenalt én Priboi 1.1 hotfix 2 alatt teszteltem, onnan vannak a tapasztalataim, OL2.2höz még amikor én játszottam végig nem volt arsenal (meg asszem egyébként sem
). érik, csak most másra kell az idő.
-
válasz
remington2 #5719 üzenetére
Na ez engem is érdekelne, proci a múltkor betette a bogarat.....
-
remington2
senior tag
Fel akarom rakni az arsenal modot, de stalker.filefronton kettőt is találok. Az egyik az AMK Arsenal mod, ez - elvileg - bele van építve az OL2.2-be. A másik egy bizonyos Arsenal mod RC1, de ehhez nem találtam linket. Viszont van plusz patch is, amely teljesen bele tudja olvasztani az utóbbi modot az OL 2.2-be. Melyiket szedjem le? A kettő szemlátomást nem ugyanaz, mert az egyik readme hivatkozik is rá, hogy nem az arsenal modot, hanem arsenal rc1-et kell feltelepíteni hozzá . . .
-
proci985
MODERÁTOR
jah, akkor képzeld el mi volt legnehezebben
80%os bulletproof mellett még mindig egy lövésből ki tudtak lőni 100%os HP mellett, ha fejentaláltak, mint szöget
a Controller az első részen izgi volt... meg a bloodsuckerek, törpök, monolitok, sugárzás, és az a fránya blowout, ami miatt minden szörny sokkal erősebb lett... ugye blowout növeli a szörnyek erejét, hát 60%os rupture és exo mellett is 2-3 csapásból öltek, meg valami 3%ot sebeztek a vérten. erre jöttek a törpék, amik ilyen 5-10%körüli sebeztek minden fejbevágással a páncélon is... na így szakadt le a vért rólam hamar
meg az i'mincharge... who's in cahrge? shutitdown, shutitdown! a gyíkamunnyét kicsit sajnálom, az nagyobb fless volt.
na várjál... akkor te nem voltál a hátsó udvaron, hanem beálltál a C-tudatba. csak mert utánna még jönne az északi udvar, ahol _tényleg_ elszabadult a pokol. a második reaktoron belüli pálya az tényleg kb megváltás az első után.
kint meg igazából ha jó ütembe futottál, alapjátékban se volt baj
Anubiss: automatán a PDAd recipts menüjébe kerülnek az enciklopédián belül.
-
Sanyix
őstag
válasz
proci985 #5709 üzenetére
én 2.0-ban végigvittem a játékot, igaz n00b fokozaton, és jó sok lőszerrel (x18 után a geci törpék miatt), mivel lecsökkentettem a lőszerek súlyát hogy sok férjen el. Az erőmű nem volt könnyű, mivel 90%+-os seva suitban és ecologist suitban is sok - radiationos artifactal is kb 20 secenként megkaptam a halálos sugárzást, ami fura, mert alapjátékban még a reaktorban a fűtőelemeken ugrálva is csak recsegett, de nem sugárzódtam be. Ezért a seva suitra rányomtam egy 150%-os radiation védelmet a configokból, ami nagyon gyorsan esett, mivel amortizálódott elég gyorsan. Voltak ilyen szép egy lövések a monolithosoktól (odajön, egy lövés, fejbetalál game over 80%-os ruhával, és 100% hp-val). És persze valahol lent volt egy controller is, hogy a kameraforgatással meg a hahhogással boldogítson, de persze sehol nem találtam meg.
Végülis amikor bejutottam az utolsó pályarészre ott már egyszerűbb volt, mert bár ott is pár lövéssel kinyírnak a monolithesek, de nincs sugárzás, nincs controller, nincs a robbanás előtti párbeszédek jó hangos visszajátszása, lehet araszolgatni.
Bár a bejáratnál a 3 felé ágazó folyosónál el kell dobálgatni pár gránátot, hiszen mind 3 irányban jósok monolithos van, akik ráadásul összevissza kiszámíthatatlanul ólálkodnak, fedezék meg alig van.Egyébként kint az npp-nél sztem könnyebb volt mint az alapjátékban, mert nem ment időre, és nem kellett azt a lelövök 4 embert, majd mindent lepakolva, végigsprintelek a bejáratig dolgot játszani, hanem csak majdnem nyugodtan (a helikopterek miatt nem teljesen nyugodtan) lelőni mindet, és bemenni. Bár a helik miatt így is sprintelnem kellett egy kicsit, de volt pár endurancés artifactom
Sztem az npp-ben a lőszer nem olyan nagy hiány, hiszen a monolithosoktól lehet felszedni, és én nem találkoztam törpével, bár az exoskeletonosokba is elég sokat kell lőni, de mégse 3+ tárat mint a törpékbe... -
emre
veterán
válasz
remington2 #5710 üzenetére
Ez meg sem fordult a fejemben. Bocsi!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Anubiss #5703 üzenetére
1.33: tudod aktiválni azt is. elvileg egy vortexet fog csinálni. de én nem tenném a ritkasága miatt;>.
a transmuteolást 2.0ában kivették, mert összeakadt a dinamikus anomáliákkal (mozognak, ilenek).
2.0: questekért kapsz. pl skinflinttől, doctől, cooktól, dutytól... amíg nincs meg ne is próbálkozz transmuteolni, nem fog menni.
közelmész a megfelelő anomáliához (2.2 alatt éjjel!), droppolod az artit, aztán jóesetben villan, akkor bevette, ha nem villan a kép nem. majd alszol (így megy gyorsan az idő
), és egyszercsak jön egy üzenet, hogy degradálódott/nem történt semmi/uppolódott. előtte ments emiatt;>
Ol2.2: kiforrott. OL 2.0 nem volt eléggé kitesztelve, CNPP pedig a szó legszorosabb értelmében pokoli nehéz volt. ha érdekel, keress rá, valahol a fórumban volt egy leírásom, de az atomerőmű négy pályáját sikerült 4 óra (!) alatt abszolválni, miközben 0%ra szakadt rólam két exo, kifogyott minden lőszerem, majd pedig menekültem, mert a maradék 30-40 chiméra, ugyanennyi törp és kb 200 zombi esélytelen volt a maradék felszereléssel (kb 300 sima skuló az ft200mbe, vintar/groza kifogyott, dragunov kifogyott, gránát kifogyott, az exom 0%on volt az előző 30-40 master bloodsucker kinyírása után), szóval exot ledobtam, fel a militaryt, és spuri vissza. ami konkrétan sokkal nehezebb volt, mint leírva, mert hát stancia2őn belül is voltak még bloodsuckerek, törpök, meg 1-2 controller, szóval mire kiértem leszakadt a második exo is(!). kint várt a helikopter, ok, ott bújócska, rpgm nincs, lőszerem gyakorlatilag nincs (300 skuló soknak tűnik, de még vissza kellett jutni pripatyon, red foresten és fél army warehouseon át, meg a páncéltörő lőszerem kifogyott a gránátokkal együtt).
tapasztalt FPS játékos vagyok, legnehezebb fokon játszok általában, de olyan, hogy kinyírható ellenfél elől futnom kellett (a scriptelt kilőhetetlen monstrák mások, ld crysis), mert a probléma megoldhatatlan volt. mindenesetre nem hinném, hogy sokan eljutottak a végéig, aztán élve visszaértek... utánna mondjuk feldobtam az m16 (vagy mi volt a géppuska...)+p90 modot, és exoban, géppuskával, jobb artifactokkal, és 20-30 támadó gránáttal megrakva a monolithtól megtisztított CNPP már mindjárt más volt. konkrétan 3-5 perc, de anélkül lehetetlen lett volna megcsinálni... persze alapból ott a minigun, de abból nem tudsz elég lőszert magaddal vinni, hogy az előbbi irtást végig lehessen vinni, minden más fegyver pedig elégtelen a célra. másrészt pedig baromi drága, és OL2.0 alatt egy filléred nem volt... kb az első végigjátszásom óta először mentem SEVA(!) suitban CNPPbe, mert nem volt másra pénzem.
2.2 még bevezette a frakcióháborút, visszaállította alapállapotra a atomerőműs őrületet (pár zombi meg 2-3 chimera/törpe/bloodsucker lebzsel, de annyit még bőven ki lehet irtani nehézfegyverzet nélkül is), kiszedték visszafelé a helikoptert (hálaégnek), pénz van rendesebben, NPCk dobnak artifactokat (nem kell szívni transmuteolással játék idején belül hónapokon át), van rendesebben lőszer, még mindig kihívás, de már bőven nem közel lehetetlen. rakd fel mellé ARSENAL modot is, a csomú új fegyver miatt gyakorlatilag minden lőszerhez lesz használható fegyver (igen, 9x18hoz is!), amivel ügyes játékos esetében egy fillért nem kell lőszerre költeni (ld OL2.0, ahol szinte minden pénz skulóra ment el, illetve a dutys küldetéseket mind megcsináltam, mert ők adtak nagy mennyiségben AP9x39et).
OL2.2+Arsenal szerintem. hell fokozaton;>
-
emre
veterán
válasz
remington2 #5704 üzenetére
Akkor csináld úgy mint egyik haver a lan-partyn a Flatout-tal, vagyis majdnem vakon
-
ZIL
tag
Melyik kuldik, muksok adnak recepteket?
-
remington2
senior tag
válasz
Medvelászló #5702 üzenetére
Engem az az egy pötty is zavar
-
Anubiss
tag
válasz
proci985 #5695 üzenetére
Nos akkor kérdezek:
OL1.33: Találtam még régebben egy Mama's Beads-et meg néhány ilyen egyedi artit. Nos az lenne a kérdésem, hogy történik-e valami, hogyha ezeket aktiválom?OL2.0: Hol lehet recepteket találni? És hogyan kell ezeket "összegyúrni", mert annyit megértettem, hogy bele kell dobni egy anomáliába, de pontosan hogyan működik az egész?
OL2.2: Miben különbözik a 2.0-tól?
-
Medvelászló
senior tag
Akkor vegyél elő egy alkoholos filcet és rajzolj a monitorra egy célkeresztet
v.vess rá keresztet
Szerintem van rá valami megoldás,srácok aki fanatikus Sztalker, kérem segítsen egy kollégának,nem tud harcba indulni célkereszt nélkül,hiába állítja be a célk.formáját csak egy apró pötty van helyette/megjegyzem én is ezzel nyomtam végig sokszor/Köcce a helpet
-
nike_
addikt
válasz
Medvelászló #5659 üzenetére
Nem sikerült sehogy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Reklámblokkolók topikja
- Autós topik
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H370 i5 9500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG be quiet! 650W
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest