- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
it 24 órát adott az EU a ByteDance-nek, hogy kockázatelemzést adjon ki a TikTok Lite kapcsán, mert az is káros lehet a gyerekekre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wukodlak
aktív tag
Sziasztok.közben megoldódott.most már 8.0 van rajta.köszönöm a segítséget.
Dio3 Battletag:Wukodlak#2377
-
DVlad
őstag
válasz ghiottone #2108 üzenetére
Köszönöm szépen! Megnézem, hogy mi ez. Ez működik az X Style-on is, ugye?
Szóval erősen ajánlott valamiért nullázni a telefont, mielőtt beadnám? Vagy csak azért csináljam, ha esetleg ők nulláznák, akkor meglegyen minden beállítás, app, stb? Természetesen a memóriát kiveszem, de annyi fizetett app, sygic, stb. van rajta, hogy nem szeretném újra pakolni, ha nem muszáj.
Előre is köszönöm! -
DVlad
őstag
Értem, köszönöm!
Minden telefonra 2 év a garancia?
Én 2017 októberben vettem az amazonról, de a Motorola oldalán, a my stuff-ban ellenőriztem, és azt írja, hogy nem garis, illetve usában nem javítható.
Másik kérdésem, hogy az akku csak 12 hónapig garis? Mert ez áll a Lenovo honlapon: "Ellenkező rendelkezés hiányában a Lenovo akkumulátorokra, érintőceruzákra és digitalizáló tollakra 12 hónapos korlátozott garancia érvényes. Ennek értelmében a Lenovo a 12 hónapos jótállási időszak alatt díjmentes garanciális szolgáltatásokat biztosít az akkumulátorokhoz, érintőceruzákhoz és digitalizáló tollakhoz. A garancia kizárólag az akkumulátor anyaghibáira vonatkozik, annak kapacitásveszteségére nem." Itt: [link]
Előre is köszönöm a válaszokat! -
ghiottone
nagyúr
Sziasztok! Akiknek Németországba kellett kiküldeniük a készüléket a szervíznek azok a megküldött dhl cetlit tudták használni? Z2 Force-ot küldenék és azt írta a support, hogy küldenek "free dhl label"-t.
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
ghiottone
nagyúr
Köszönöm.
Az elején írtam nekik, hogy magyar cím lenne - erre írták, hogy leadhatom az itteni szervízbe vagy mehet Németországba, küldi a dhl a cetlit, de ez már több mint 2 nappal ezelőtt volt. Ma még rákérdeztem, hogy mehet-e a depaneronak, mert erre felé kevés a dhl pont. - mondjuk hétvégén lehet nincs ügyfélszolgálat.
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
-
betti2001
friss újonc
válasz ghiottone #2089 üzenetére
Szia olvastam hogy neked is akku problémád volt.Nekem tegnap jött hogy átvették a telefont javitásra.Lenovo Moto Z nálam is az volt 50-60% nál lekapcsolt nem lehetett visszakapcsolni mert 0% mutatott de töltöre téve majdnem ugyanonnan inditott ahonnan kikapcsolt.Minden rendben van azota a telefonnal?én 2017 decemberben vettem a telekomnál.
-
zsoltzsolt
addikt
válasz betti2001 #2119 üzenetére
Nekem volt ilyen, 2017 júliusi vétel volt. Márciusban küldtem a még akkor működő magyarországi szervizbe, de javítani nem tudták. Pénzt adott vissza a Telekom, mivel akkor nem volt ilyen nekik vagy nem is tudom miért. De akkor vettem egy Play-t. Ez közel másfél éve van meg.
-
szobimark93
csendes tag
Nekem bő 1 évet / szűk 1,5-et bírt a Z. Extreme digitalnál vettem. Akku és hangszóró gondokkal adtam le garanciában, szándékosan az üzletben, nem közvetlen hívtam Depanero-t. Most zárult le az ügyintézés, jóváírják az akkori árát.
-
syner
tag
Esetleg tud valaki egy szervizt aki garancian tuli akkucseret csinal BP-en?
-
syner
tag
Köszi! A Moto Z-ben GV30 akksi van, a Z Force-ban GV40 nagyobb kapacitással. Vajon ez utóbbi belerakható a sima Z-be szerintetek?
-
Joe215
aktív tag
Sziasztok
Az alábbihoz kellene segítség.
Vissza szeretném rakni az eredeti firmware -t, most lineageos van rajta.
Keresés azt mutatja az RSD Lite programmal megtudom ezt tenni.
Leszedtem az eredeti firmware -t innen [motostockrom]
Telepítve van a Motorola driver az RSD Lite. A leírás szerint elindítom az RSD -t betallózom a megfelelő file -t, szervízmódban elinditva a telo és az RSD ben nem látszik a telefon.
[kép] -
Joe215
aktív tag
Megoldódott a problémám. Sikerült visszarakni a gyári romot adb -vel.
Működött beállítottam mindent, majd egy frissítés végén fekete kijelző és nem reagál semmire.
Power gomb hosszan nyomvatartva, hang le + power semmire sem reagál.
Nem teljesen halott a pc-re csatlakoztatva ennyit lát belőle a pc.[ Szerkesztve ]
-
GmailOutlook
tag
Sziasztok!
Egy elég nagy problémám van. Garanciális 21 hónapos Moto Z telefonomon a Lenovo román Depanero márkaszervize akkumulátort cserélt. Alzától vettem a telefont, Budapesttől 30 km-re lakom, de romániába Bukarestbe vitték el (GLS) a telefont szervizbe. Csak az akkuval volt gond. Akku csere után recsegett a hangszórója navigációkor illetve GPS jelet volt hogy nem érzékelt. Visszament a telefon a bukaresti szervizbe ahol alaplapot cseréltek rajta, a tudtom és az előzetes megkérdezésem nélkül! Minden adatom elveszett, visszakaptam egy üres telefont, ami számomra teljesen idegen, minden felülete új, még a bekapcsolása is más. A szerviz azt mondja, hogy nekem kellett volna előzetesen lementenem az adataimat, de én azt nem tudtam hogy kell a fotóim kivételével, és eleve nem is számítottam adatvesztéssel járó javításra. Szóval nagyon megszívtam. A javításokról 1-1 munkalapot küldtek e-mailben. Garancia szerintük nem hosszabbodik a javítással, alaplap cserével.
Kérdéseim:
1. A szerviz jogszerűen járt-e el így?
2. A szerviz valóban nem köteles átmásolni az adatimat ilyen esetben az új alaplapra, készülékre?
3. Android 6.0.1 van rajta és azt írja, hogy az eszköz szoftvere naprakész. Ez létezik? Ez a Moto Z-n futó legfrissebb Android? (Nem tudom már melyik volt nekem rajta.)
4. Garancia valóban nincs külön az elvégzett munkára és a beépített alkatrészekre (akku, alaplap)?
5. Google drive-ba van egy dec 5.-i biztonsági mentés a telefonról, de nem tudom, hogy lehet legalább azokat visszaállítani a készüléken? Mert magától nem csinálja. Pl. a névjegyeim, üzeneteim.
6. Mások lettek a telefon imei számai. Erről nem kellett volna valami hivatalos papírt küldjenek? Semmit sem kaptam.
7. Hogy kellett volna lementenem az adataimat, beállításaimat? (USB kábelen csak a fotóimat tudtam lementeni)
8. Érdemes megtartanom ennyi bosszúság és veszteség után ezt a készüléket?
9. Ha eladom a telefont most mennyit ér? 2020 február végéig van rá garancia, JBL mod és Incipio akku mod van hozzá. Hibátlan, karcmentes.
10. Milyen készüléket érdemes venni? Ahol nem járhatok így. Hogy egy akku cseréből végül alaplap csere is lesz. Illetve magyra szerviz korrektebb.A segítséget, válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Uzi74
senior tag
válasz GmailOutlook #2131 üzenetére
Nekem felhívta az amazon a figyelmem, hogy mentsem az adataim mielőtt beküldöm akkucserére.
Nem rootolt telefonnál amit tehetsz, hogy a felhőbe mented amit tudsz - Rendszer/Mentés alatt - nem 100%-os, de a főbb dolgokat menti, fotókat meg google photos alá állítsd be, whatsapp. viber ugyanúgy belállítás az appon belül...
Mit veszettél valójában el? (újra beállítani az appokat 1-2 óra max..., nem dőlnék a kardomba) -
GmailOutlook
tag
.
[ Szerkesztve ]
-
GmailOutlook
tag
Akkor az Amazon az korrekt volt!
Ami a legjobban fáj, volt egy jegyzet nevű app tele jegyzetelve, 1,5 év... Azt pl. biztosan tudtam volna menteni valahová (USB-ről azt sem), de eszembe sem jutott, hogy hangszóró hibával adatvesztéses javítás lehet. Első okostelefonom első (2.) javítása. Akku cseréről is vissza kaptam az adataimmal. Vagy a telefon konstrukciójával, vagy a szervizzel van valami gond, mert eredetileg az akkun kívül más problémája nem volt a készüléknek. Kifogástalanul működött minden funkciója.
Most viszont a legújabb, ma jött meg a készülék a román szervizből másodjára, a GLS által jól megnyomorgatott gyári dobozában, de holnap már viszi is vissza újra a GLS, mivel a telefon jobb oldalán nem lett visszaragasztva rendesen a kijelző, vagy elengedte a hosszú ki tudja milyen viszontagságokkal teli úton a ragasztó. 1mm-t eláll jobb oldalt a kerettől, jobb alsó saroknál a kijelző alá látni.
1 hónapja küldtem be először akku hibával. Most megy 3x-ra, úgy hogy közben minden adatom odaveszett és képtelenek normálisan megcsinálni a készüléket!
Teljesen kiábrándultam a Moto Z-ből. -
Uzi74
senior tag
válasz GmailOutlook #2134 üzenetére
Ismered a mondást, amiről nincs backup azt úgy kell tekinteni, mint ami nem is lenne.... Telefonon csak olyan alkalmazást használok, ami felhőbe ment, jegyzetekre a google keep-et (vagy magyarul Google Jegyzetek-et [link] ) Te melyik lista alkalmazást használtad, ami nem ment felhőbe?
Én szervízbeküldés előtt magam szoktam resetelni a telefont, egyrészt hogy megnézzem tényleg nem valami app okozza problémát illetve másnak nehogy kezébe kerüljenek az adataim...
Ha béna a román szervíz, arról nem feltétlen a moto Z tehet (enyémben is megdöglött, nekem a német szervízbe került és gond nélkül megy azóta a mai napig). Még nem volt egyébként telefonom, ami 2 év után nem szorult akkucserére. (a múlt héten a Z2 Force-t küldtem éppen szervízbe , közelítette a 2 éves kort)[ Szerkesztve ]
-
GmailOutlook
tag
Nem, nem ismertem ezt a mondást. Ez a jegyzet ez nem mentett sehová. Nem tudom melyik volt, tegnap letöltöttem egy jegyzet nevűt, lehet az volt.
Ma viszont már újra úton a telefon harmadszorra is Bukarestbe a Depanerohoz, mert nem ragasztották vissza rendesen a kijelzőt, a jobb oldalon végig 1mm-re elállt a kerettől. De ami még ettől is bosszantóbb és kiábrándítóbb, hogy most még jobban recseg a hangszóróm mint az alaplap csere előtt. Írtam is nekik éjjel, de nem válaszoltak. Egyszerűen minősíthetetlen amit ezek csinálnak! Semmi baja nem volt az alaplapomnak, recsegett a hangszóró, szerintem ezek nem értenek hozzá egyáltalán. Kicserélték az alaplapot, az összes adatom oda, visszaküldték egy 6.0.1-es Androiddal és a hangsróró még jobban recseg! Szerintem meg sem nézték a hibaleírásom.
Az akku 1 éves korában már hibás volt. Hideg időben kikapcsolt a telefon fényképezésnél 65 %-os töltöttségnél. Visszakapcsolásnál 2-3% töltöttség... Csak idáig húztam a javíttatását.
Akku hibán és hangszóró recsgésen nem hiszem, hogy segít a resetelés, nekem ilyesmi eszembe sem jutott, ahogy az adataim elvesztése sem.
Az viszont szerintem Moto Z gond éspedig konstrukciós, hogy 1 évet bír az akkuja (Incipio hátlapi akku és normál használat mellett) és az is konstrukciós gond lehet, hogy a telefon megbontása több újabb hibát generál, vagy a szerviz inkompetens teljesen. Ez utóbbi meg a Lenovo - Motorola felelőssége, mert ez egy márkaszerviz. De az ahogy ezek visszacsomagolták a készülékem, ahogy megérkezett és hogy a kijelző egyik fele el van válva a kerettől, ez az egész minősíthetetlen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyúrósok ide!
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...