- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
Új hozzászólás Aktív témák
-
rpap96
csendes tag
válasz
szobimark93 #2035 üzenetére
Szerintem ez már bőven a nem megfelelő működés kategória, én a helyedben gariztatnám.
-
rpap96
csendes tag
További tapasztalat a Z szervizes cseréje kapcsán:
A visszaérkezett telefonnál (Z2 Force) furcsálltam, hogy a készüléksúgó appon belül sehogy sem jön elő a garancia lejártának időpontja, az "Eszköz hitelesítése rendben" ponton pedig egy szimpla "Nem" látszódott. Írtam a TMX-nek, hogy legyenek szívesek elmagyarázni, hogy működik ebben az esetben a garancia, de kicsit kerülték a választ, jó eséllyel nem voltak vele képben ők sem. Írtam a Motorola supportjának, ahonnan az a válasz érkezett, hogy mivel a szükséges alkatrész hiányában "alkatrészcsere" történt az új telefon kiadásával, ezért a garancia lejárta változatlan, tehát a leadott telefon garanciájának végdátuma maradt érvényben. Természetesen így is nagyon jó, hogy új mobilt küldenek, de ha valakinek szempont, akkor nem árt, ha tud erről az egyébként nem mellékes tényezőről.
-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
Megírom én is a véleményemet a Moto Z TMX-es szervizelésével kapcsolatban.
Múlt héten írtam a topikba, egy kijelző- és akksi hibás, másfél éves, Telekomos Z-m volt. Beszéltem a Motorolával, akik átirányítottak a sokat szidott TMX-hez. Hétfőn érkezett egy futár a hibás telefonért, amit a Motorola útmutatása szerint tartozékok nélkül adtam le. A TMX munkalap követő oldalán gyorsan frissültek az infók, szerdán délután felkerült egy kép egy Moto Z2 Force-ról és a pdf alapú munkalap azzal az infóval, hogy Z2 Force-ra cserélik a telefont, ami csütörtökön koradélután már nálam is volt.
Korrekten és gyorsan intézték tehát a "javítást".
-
rpap96
csendes tag
válasz
zsoltzsolt #1976 üzenetére
A számla szerint nem részletre lett vásárolva.
-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
TXM garanciáztatással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni sima Moto Z XT1650-03 esetében. Az ujjlenyomatolvasóm (alig érzékel) és a kijelzőm (beégés) van nagyon rossz állapotban, a telefon maga pedig brutálisan melegszik, az üzemidő is kirívóan gyenge. Felvettem a kapcsolatot a TMX-szel, de a korábbi hozzászólások miatt - cseregarancia, nem javítják már, stb. - mindenképp szeretném megkérdezni a tapasztalataitokat.
A telefon csak nemrég került hozzám, nem én vettem, Telekomban vásárolták cirka másfél éve. Mindenképpen szeretnék maradni a Moto Z szériánál, viszont ha nem javítják és ilyen becserélésre jogosító papírt kapok, akkor mi pontosan a teendő? Egyáltalán ha nem az én nevemre szól a számla, akkor élhetek ilyen lehetőséggel?Remélem pontosan írtam le mindent, előre is köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest