Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
Új hozzászólás Aktív témák
-
rpap96
csendes tag
válasz
szobimark93
#2035
üzenetére
Szerintem ez már bőven a nem megfelelő működés kategória, én a helyedben gariztatnám.
-
rpap96
csendes tag
További tapasztalat a Z szervizes cseréje kapcsán:
A visszaérkezett telefonnál (Z2 Force) furcsálltam, hogy a készüléksúgó appon belül sehogy sem jön elő a garancia lejártának időpontja, az "Eszköz hitelesítése rendben" ponton pedig egy szimpla "Nem" látszódott. Írtam a TMX-nek, hogy legyenek szívesek elmagyarázni, hogy működik ebben az esetben a garancia, de kicsit kerülték a választ, jó eséllyel nem voltak vele képben ők sem. Írtam a Motorola supportjának, ahonnan az a válasz érkezett, hogy mivel a szükséges alkatrész hiányában "alkatrészcsere" történt az új telefon kiadásával, ezért a garancia lejárta változatlan, tehát a leadott telefon garanciájának végdátuma maradt érvényben. Természetesen így is nagyon jó, hogy új mobilt küldenek, de ha valakinek szempont, akkor nem árt, ha tud erről az egyébként nem mellékes tényezőről.

-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
Megírom én is a véleményemet a Moto Z TMX-es szervizelésével kapcsolatban.
Múlt héten írtam a topikba, egy kijelző- és akksi hibás, másfél éves, Telekomos Z-m volt. Beszéltem a Motorolával, akik átirányítottak a sokat szidott TMX-hez. Hétfőn érkezett egy futár a hibás telefonért, amit a Motorola útmutatása szerint tartozékok nélkül adtam le. A TMX munkalap követő oldalán gyorsan frissültek az infók, szerdán délután felkerült egy kép egy Moto Z2 Force-ról és a pdf alapú munkalap azzal az infóval, hogy Z2 Force-ra cserélik a telefont, ami csütörtökön koradélután már nálam is volt.
Korrekten és gyorsan intézték tehát a "javítást".
-
rpap96
csendes tag
válasz
zsoltzsolt
#1976
üzenetére
A számla szerint nem részletre lett vásárolva.
-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
TXM garanciáztatással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni sima Moto Z XT1650-03 esetében. Az ujjlenyomatolvasóm (alig érzékel) és a kijelzőm (beégés) van nagyon rossz állapotban, a telefon maga pedig brutálisan melegszik, az üzemidő is kirívóan gyenge. Felvettem a kapcsolatot a TMX-szel, de a korábbi hozzászólások miatt - cseregarancia, nem javítják már, stb. - mindenképp szeretném megkérdezni a tapasztalataitokat.
A telefon csak nemrég került hozzám, nem én vettem, Telekomban vásárolták cirka másfél éve. Mindenképpen szeretnék maradni a Moto Z szériánál, viszont ha nem javítják és ilyen becserélésre jogosító papírt kapok, akkor mi pontosan a teendő? Egyáltalán ha nem az én nevemre szól a számla, akkor élhetek ilyen lehetőséggel?Remélem pontosan írtam le mindent, előre is köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xbox Series X|S
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3435
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



