Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Az iPhone 17 gáncsolta el a Galaxy S26 Prót?
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
Új hozzászólás Aktív témák
-
rpap96
csendes tag
válasz
szobimark93
#2035
üzenetére
Szerintem ez már bőven a nem megfelelő működés kategória, én a helyedben gariztatnám.
-
rpap96
csendes tag
További tapasztalat a Z szervizes cseréje kapcsán:
A visszaérkezett telefonnál (Z2 Force) furcsálltam, hogy a készüléksúgó appon belül sehogy sem jön elő a garancia lejártának időpontja, az "Eszköz hitelesítése rendben" ponton pedig egy szimpla "Nem" látszódott. Írtam a TMX-nek, hogy legyenek szívesek elmagyarázni, hogy működik ebben az esetben a garancia, de kicsit kerülték a választ, jó eséllyel nem voltak vele képben ők sem. Írtam a Motorola supportjának, ahonnan az a válasz érkezett, hogy mivel a szükséges alkatrész hiányában "alkatrészcsere" történt az új telefon kiadásával, ezért a garancia lejárta változatlan, tehát a leadott telefon garanciájának végdátuma maradt érvényben. Természetesen így is nagyon jó, hogy új mobilt küldenek, de ha valakinek szempont, akkor nem árt, ha tud erről az egyébként nem mellékes tényezőről.

-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
Megírom én is a véleményemet a Moto Z TMX-es szervizelésével kapcsolatban.
Múlt héten írtam a topikba, egy kijelző- és akksi hibás, másfél éves, Telekomos Z-m volt. Beszéltem a Motorolával, akik átirányítottak a sokat szidott TMX-hez. Hétfőn érkezett egy futár a hibás telefonért, amit a Motorola útmutatása szerint tartozékok nélkül adtam le. A TMX munkalap követő oldalán gyorsan frissültek az infók, szerdán délután felkerült egy kép egy Moto Z2 Force-ról és a pdf alapú munkalap azzal az infóval, hogy Z2 Force-ra cserélik a telefont, ami csütörtökön koradélután már nálam is volt.
Korrekten és gyorsan intézték tehát a "javítást".
-
rpap96
csendes tag
válasz
zsoltzsolt
#1976
üzenetére
A számla szerint nem részletre lett vásárolva.
-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
TXM garanciáztatással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni sima Moto Z XT1650-03 esetében. Az ujjlenyomatolvasóm (alig érzékel) és a kijelzőm (beégés) van nagyon rossz állapotban, a telefon maga pedig brutálisan melegszik, az üzemidő is kirívóan gyenge. Felvettem a kapcsolatot a TMX-szel, de a korábbi hozzászólások miatt - cseregarancia, nem javítják már, stb. - mindenképp szeretném megkérdezni a tapasztalataitokat.
A telefon csak nemrég került hozzám, nem én vettem, Telekomban vásárolták cirka másfél éve. Mindenképpen szeretnék maradni a Moto Z szériánál, viszont ha nem javítják és ilyen becserélésre jogosító papírt kapok, akkor mi pontosan a teendő? Egyáltalán ha nem az én nevemre szól a számla, akkor élhetek ilyen lehetőséggel?Remélem pontosan írtam le mindent, előre is köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- 2 db (130 / 131) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 Dock
- Microsoft Surface Pro // Surface // Surface laptop 10.gen i5, Ryzen // 12,5 13,5 15 //
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB AeroCool Quantum Mesh 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



