Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GmailOutlook

    tag

    válasz Uzi74 #2135 üzenetére

    Nem, nem ismertem ezt a mondást. Ez a jegyzet ez nem mentett sehová. Nem tudom melyik volt, tegnap letöltöttem egy jegyzet nevűt, lehet az volt.
    Ma viszont már újra úton a telefon harmadszorra is Bukarestbe a Depanerohoz, mert nem ragasztották vissza rendesen a kijelzőt, a jobb oldalon végig 1mm-re elállt a kerettől. De ami még ettől is bosszantóbb és kiábrándítóbb, hogy most még jobban recseg a hangszóróm mint az alaplap csere előtt. Írtam is nekik éjjel, de nem válaszoltak. Egyszerűen minősíthetetlen amit ezek csinálnak! Semmi baja nem volt az alaplapomnak, recsegett a hangszóró, szerintem ezek nem értenek hozzá egyáltalán. Kicserélték az alaplapot, az összes adatom oda, visszaküldték egy 6.0.1-es Androiddal és a hangsróró még jobban recseg! Szerintem meg sem nézték a hibaleírásom.
    Az akku 1 éves korában már hibás volt. Hideg időben kikapcsolt a telefon fényképezésnél 65 %-os töltöttségnél. Visszakapcsolásnál 2-3% töltöttség... Csak idáig húztam a javíttatását.
    Akku hibán és hangszóró recsgésen nem hiszem, hogy segít a resetelés, nekem ilyesmi eszembe sem jutott, ahogy az adataim elvesztése sem.
    Az viszont szerintem Moto Z gond éspedig konstrukciós, hogy 1 évet bír az akkuja (Incipio hátlapi akku és normál használat mellett) és az is konstrukciós gond lehet, hogy a telefon megbontása több újabb hibát generál, vagy a szerviz inkompetens teljesen. Ez utóbbi meg a Lenovo - Motorola felelőssége, mert ez egy márkaszerviz. De az ahogy ezek visszacsomagolták a készülékem, ahogy megérkezett és hogy a kijelző egyik fele el van válva a kerettől, ez az egész minősíthetetlen!

Új hozzászólás Aktív témák