Hirdetés
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- iPhone topik
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
The Stig
kezdő
Nem tudom vot má? Ha igen akkor törölhető.
-
Landsmann
addikt
Vajon a mezőhegyesi tehenészetben mivel foglalkoznak, hogy ott olyan fontos az 5G jelenléte? A városban meg semmi a lefedettségi térkép szerint.
-
Lacpac
őstag
válasz
SztiviVander #109563 üzenetére
Bocs, meló végén írtam, már hazafelé készültem.
A teraszról látom a tornyot, a router helyéről nem.
A 84-86dbm a router helyéről van. A teraszon nem próbáltam. Onnan csak a vizuális rálátást "próbáltam".Jelenleg:
-
SztiviVander
addikt
válasz
Lacpac #109562 üzenetére
Csak az elobb meg azt irtad ket falon keresztul 84-86dbm, most meg hogy szabad terben a teraszon annyi. Az a ketto azert nem ugyanaz. Ket falon at azert hihetetlen kicsit mert nekem 400m-rol ennyi a b1/b3, egy uvegajton keresztul (ami mondjuk sokat levesz), direkt ralatassal, errefele allo antennakkal. Teraszon lemegy nekem is 60-65-re. Neked meg tizszeres tavolsagrol is tudja ugyanezt belteren?
-
Lacpac
őstag
válasz
4Grider #109551 üzenetére
Hmmm, vigyázz, mert akkor letörhet a farkad
Amúgy mi ilyen hihetetlen?
800m a templomtorony, látom az ablakból. Kiteszem a routert oda, és 95 környéki a jel.
A szomszed falu 5km legvonalban, a router helyétől nem látom, mert két fal van az útban.
Viszont kiállok a teraszra, és látom a tornyot.innen 84-86 körül jön, attól függően hogy b1 vagy b3 a main band. -
dr9
tag
Yettel egyenleggel lehet autopálya matricát venni?
-
tamikomac
aktív tag
válasz
donjohnson #109544 üzenetére
Ezek asztaliak, ezek tudják. Valóban nem volt konkrétum, hogy mi után megyek (egyébként a gyufásdoboz méretű mobil routerra gondoltam), mert nincs is, pusztán a B28 hiánya érdekelt. Például a moto g22 mostanság nagyon jó árban van, viszont nem tudja a B28-at. Többszörösen megkaptam a választ mindenkitől köszönöm, mindenki eldönti saját maga, hogy vesz-e no B28-as eszközt.
-
tamikomac
aktív tag
válasz
SztiviVander #109550 üzenetére
Pontosan. Ezekre a kis "porbafingókra" gondoltam, egyik sem tudja a B28-at. Tovább megyek, nem kapható B28-as mobil router, sem aqua, pcx, lehetne még sorolni. És ilyenkor furcsa, hogy "vedd meg", de lehet nem fogod tudni használni. Szerintem fogalmuk sincs arról, hogy olyan eszközöket is árulnak, amik nem fedik le a teljes frekvencia palettát.
-
dr9
tag
válasz
4Grider #109551 üzenetére
Viszont azért az se igaz, hogy egy cella csak 5km-ig ér max, én itt Szatmáron (15km a határtól) rengeteg helyen elkapom a magyar jelet, sőt, magasabb helyeken még ukrán hálókat is
. Legjobb rekordom, Sároraljaújhely fele volt, ahol B40-et fogtam ukrajnából valami 60 vagy több km-ről
.
-
donjohnson
addikt
válasz
SztiviVander #109550 üzenetére
semmi konkrétumot nem írt, hogy hova szeretné és mit szeretne. csak annyit hogy telefon meg mobil router meg nagyvárosok. el is engedtem.
-
SztiviVander
addikt
válasz
donjohnson #109544 üzenetére
szerintem nem otthonnetrol volt szo es ez egyik sem mobil router.
-
-
rin33
senior tag
Sztem jobb lenne ha a B20-nak még alacsonyabb prioritása lenne mert nagyon be tud lassulni (napszaktól függően akár 1 mbit környékére) és ha levált a telefon akkor sokszor ott ragad sokáig, főleg ha aktív az adatforgalom és csak soká vált vissza B8-ra. A B28 meg ott van ,,üresen” nagyon stabil sebbességgel mert ha a B8 gyengül akkor B20-ra vált le a telefon.
Nagyon éles a kontraszt amikor a B20 és a saját modernizált állomások között vált a telefon, terhelt időszakban olyan mintha megállna a net. -
Landsmann
addikt
válasz
tamikomac #109543 üzenetére
Biztos nem csak B28 van, de az adott területre valószínűleg már csak az jut el. Magasabb épületek, domb, vagy alacsonyabban lévő terült leárnyékolása miatt. Valószínűleg 100-200 méterrel odébb már más is lesz. B1, B3 még vidéken is, magasabb épületektől viszonylag mentesen is csak 1,5-2,5 km-re terjed el. Ennél messzebb a B8, B20, B28 jut el. Akár 10 km-re is. A képen a 2, 52 és az 52-es alatti 32-es cella is B8, B28. Látszik, hogy ezek mekkora területet fednek le. Nagyobbat is, csak ott már a telefon átáll a szomszédos település cellájára. Középen, ami gyakorlatilag a települést fedi le, azok meg B1 és B3. Nem jut sokkal messzebbra még nyílt terepen sem. Legalábbis értékelhető kapcsolatként nem, azért is mászik át a telefon B8-ra vagy B28-ra, vagy a Telekom B20 sávjára.
-
4Grider
nagyúr
válasz
tamikomac #109543 üzenetére
Azt kellene megérteni, hogy a B28 terjed a legjobban, mert ez a legalacsonyabb frekvencia. Azaz ha a B20 mondjuk csak 7 falon fog átjönni, a B28 át fog jönni a nyolcadikon is. És ha épp 8 falad van a legközelebbi bázisállomásig, akkor ebből B28 only lesz, hiába van a bázisállomáson még B20, B8 és a többi...
Szerk.:
Adott esetben itt a bázisállomástól néhány száz méteren belül is lehetünk. A budapesti belvárosban (is) nem ritkák az iszonyat vastag falak és hiába van 500 méteres sugarú körön belül 4 bázisállomás, ha a legjobban látható felől is van összesen 2 méternyi fal. -
donjohnson
addikt
válasz
tamikomac #109543 üzenetére
a zte mc801a és a tp-link NX510v is tudja a b28-at, amit az otthonnet mellé adnak.
-
tamikomac
aktív tag
válasz
donjohnson #109542 üzenetére
Az világos, ez megvan, csak az a furcsa kicsit, hogy nagyváros és only B28, ez biztos valahol a település szélén lesz.
Illetve a Yettel, hogy azért vegyünk már mobil routert is a net mellé, miközben egyik sem tudja a B28-at. -
4Grider
nagyúr
válasz
tamikomac #109538 üzenetére
Írtam: Full beltéri lefedettséget nem lehet 1800-2100 MHz-el megoldani. Sokszor a 800-900 MHz sem megy át annyi falon, ahol éppen tartózkodsz. Tehát az összes olyan helyen, ahol túl sok a fal, vagy földszint alatt mozogsz, és éppen határon van a térerő. Ott B28-at fogsz látni (vagy ha nincs olyanod, akkor 2G-t).
-
tuto558
aktív tag
Sziasztok,
Yettel TV-n sportadók minősége változott bármit az utóbbi hónapokban, vagy még mindig 25 Hz-es az összes?
-
JamesFinn
senior tag
válasz
donjohnson #109527 üzenetére
Feltelepitettem a netflix appokat, az Android tv verzió nem kompatibilis, a másik működik egérrel, ahogyan írtad. De sajnos ez így borzasztó rossz, töröltem. Marad a Chromecast. Köszönöm a segítségedet!
(Remélem elérhetővé teszi egyszer a yettel...) -
-
tamikomac
aktív tag
B28 (700 MHz) hiánya egy eszköznél (legyen az mobilrouter vagy telefon) mennyire fájó rövid, közép, hosszútávon szerintetek?
-
Danecay
addikt
válasz
Danecay #109532 üzenetére
Szokatlanul jól bírta a Yettel TV app, most az 5. csatornaváltás után főtt csak le, miután a MAX-ból a kilépés lehetőséggel léptem ki. De ez teljesen random egyébként. Én pl. mindig a Back, vagy Exit gombokkal lépek ki vagy vissza egy éppen futó applikációból, nem pedig a Home gomb megnyomása után indítok másik applikációt. Szóval jöhetett a 230-ból ki és be. Normál körülmények között az ember egy TV élettartama alatt nem hózza ki és dugja vissza a TV-jét a konnektorból mint ahányszor én egy hónap alatt megteszem, ami ennél jóval több alkalom is lehetne amennyiben napi szinten használnám.
-
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #109530 üzenetére
Nem tudom, hogy hány alkalmazás tud egyszerre futni a háttérben, ezért az, hogy kilépek a jelenleg futó MAX-ból, nem jelenti azt, hogy ne lenne további háttérben futó applikáció. Ezért is írtam hogy:
"Ne szórakozzunk már, hogy a Yettel TV app elindítása előtt, nekem kellene minden használatban lévő alkalmazásba belépni, majd kiléptetni azokat. Nálam csak a Youtube-ot, a MAX-et, a SkyShowtime-ot, Disney+t, a Plex-et kellene minden egyes alkalommal a Yettel TV indítása előtt, elindítani és úgy kilépni, hogy azok elvileg bezáródjanak és a háttérben sem fussanak. Ez azért eléggé életszerűtlen."
Erre fűztem rá azt is, hogy:
"miután kihúzom a 230V-os aljzatból a TV, majd visszadugom és elindítom a Yettel TV app-ot, 2-3 csatornaváltás után ugyanúgy belefő"De természetesen, most a komment megírását követően egyből ki fogom próbálni és visszajelzek
-
JamesFinn
senior tag
válasz
donjohnson #109527 üzenetére
Köszönöm, holnap kipróbálom!
-
donjohnson
addikt
válasz
Danecay #109529 üzenetére
csak próbáld ki amit 4Grider ír, hogy bezárod, kilépsz az app-ból rendesen mielőtt kikapcsolod a tv-t.
akkor is fekete képernyőt ad következő bekapcsoláskor?itt nem a feltételes módról van szó, hanem elképzelhető hogy konkrétan ez a programozási hiba van benne, ami így védhető csak ki.
-
Danecay
addikt
válasz
4Grider #109528 üzenetére
Nem tudtam, hogy ez kérdés volt
Nos erre elég nehéz válaszolni, tekintve, hogy csak ezzel az egy applikációval van baj, amit e miatt nagyon ritkán használok, lehet, hogy egy hét alatt egyszer, vagy egyszersem. Nálam pl. a Sweet TV sem csinálta ezt és indíthatok egymás hegyére hátára minden nem Yettel TV app-ot, fent 9 félét is felsoroltam, de nem tapasztalok ilyen problémát és olyan üzenettel sem szembesültem soha, amit #109507 donjohnson írt, miszerint
"állandóan kevés memóriára (ram) hivatkozott és bezárta a youtube videót app-ban és böngészőben is ugyanígy egy idő után"
Egyébként a Samsung ügyfélszolgálat is azt mondta, hogy ha ilyen jellegű baja lenne, akkor kiírná a TV.
Egyébként egy 2 gyerekes család vagyunk, ahol azért elég nehéz biztosra venni azt, hogy mindenki mindig kilép minden elindított szolgáltatásból, de önmagában az, hogy a Yettel TV app, tételezzük fel csak ilyen formában tud működni, az eleve elég nagy probléma, miközben minden más tud normális keretek között is. Szóval én továbbra sem a TV-ben, vagy a felhasználási szokásokban keresem a probléma okozóját. Ha nem tudják máshogy garantálni, hogy működjön, írják meg úgy az app-ot, hogy lőjön ki minden háttérben futó alkalmazást. Ne szórakozzunk már, hogy a Yettel TV app elindítása előtt, nekem kellene minden használatban lévő alkalmazásba belépni, majd kiléptetni azokat. Nálam csak a Youtube-ot, a MAX-et, a SkyShowtime-ot, Disney+t, a Plex-et kellene minden egyes alkalommal a Yettel TV indítása előtt, elindítani és úgy kilépni, hogy azok elvileg bezáródjanak és a háttérben sem fussanak. Ez azért eléggé életszerűtlen.
Egyébként a gondolat nekem is eszembe jutott, próbáltam is olyan alkalmazást keresni a Samsung app store-ban ami ki tudja listázni a háttérben futó alkalmazásokat, netán be is tudja zárni azokat, de nekem nem sikerült ilyet találnom. Ugyanakkor nem is hiszem, hogy sok haszna lenne, mert miután kihúzom a 230V-os aljzatból a TV, majd visszadugom és elindítom a Yettel TV app-ot, 2-3 csatornaváltás után ugyanúgy belefő, szóval amellett, hogy elég hosszadalmas lenne felkészíteni a TV-t a Yettel TV app futtatására, ettől függetlenül is ugyanaz lenne a végeredmény. Nem csak feltételes módban, hanem ez is szokott történni. -
-
donjohnson
addikt
válasz
JamesFinn #109525 üzenetére
netflix android apk
netflix tv box android apk
lehet hogy kell hozzá usb-s egér az irányításához. -
Danecay
addikt
válasz
4Grider #109523 üzenetére
"Személyes vásárlás esetén nincs elállási jog. Hibás termék vihető vissza a vásárlástól számított 3 napon belül, ha a hiba a rendeltetésszerű használatot megakadályozza."
Igen, ezt lehet ezzel kevertem, a 3 napra emlékeztem.
"TV esetén az, hogy egy adott app vacakul működik, nem feltétlen jelenti azt, hogy hibás a készülék."
Ez megközelítés kérdése. Alap esetben egyetértek, viszont amennyiben szigorúan arra korlátozzuk a megállapítást, hiba e vagy sem, hogy egy olyan funkciónak aminek működnie kellene, nem működik és ezzel ellehetetleníti egy előfizetett szolgáltatás használatát, azt tekinthetjük hibának. Én beszéltem a Samsung-al, teljesen korrekten elmondtam mindent, azt is, hogy mennyire semmibe veszik a Yettel-nél a hibabejelentésemet, sőt azt is megkérdeztem, hogy nekik, vagyis a Samsung-nak nem lehet e valamilyen ráhatást gyakorolni a Yettelre, ez által a Yettelnek a Kaltura-ra, akik elvileg valójában fejlesztik az app-ot, és biztosítják a szolgáltatást amit a Yettel megvásárolt. A válasz az volt, hogy sajnos nem nagyon.
Na most nehogy már a 3 nagy szereplő mellett, én egy hétköznapi kisember és egyszerű vásárló legyek az elszenvedője és én legyek megértő és elfogadó ezzel a dologgal kapcsolatosan. Ha valami nem működik, akkor nem működik. -
JamesFinn
senior tag
Sziasztok. Yettel tv boxra működő netflix appot tud valaki? Eddig amiket letöltöttem, egyik sem működik.
Előre os köszönöm! -
pjen
félisten
válasz
Danecay #109522 üzenetére
Nem kértem, egy darabig a DIGI rendszerén használtam, aztán másik szobába került ahol Voda volt cisco boxal. Akkor derült ki, hogy nem szeretik egymást. Jött szerelő, alaplap csere, nem vált be. Leírta, hogy a hiba nem szűnt meg. Rá egy hétre írt az Lg, csere utalványt kapok. és lőn, jött a szerelő, hozta az utalványt, vitte a Tv t. egy Philips 8545/12 re váltottam be az MM ben. Kár, hogy nem másik Lg re.
-
4Grider
nagyúr
válasz
Danecay #109522 üzenetére
Személyes vásárlás esetén nincs elállási jog. Hibás termék vihető vissza a vásárlástól számított 3 napon belül, ha a hiba a rendeltetésszerű használatot megakadályozza. TV esetén az, hogy egy adott app vacakul működik, nem feltétlen jelenti azt, hogy hibás a készülék.
Online vásárlás esetén pedig 14 nap van az elállásra. -
Danecay
addikt
Lehet, nem tudom, majd rákérdezek a Samsungnál, ill. a Media Markt-ban ahol vásárolva volt. Igaz, a Samsung-al is beszéltem már 2x is, de ott inkább a hiba jellegéről, és feltételezett hátterétől volt szó, miközben elmondták ugye, hogy nekik nincs ráhatásuk a szoftver fejlesztésére, arra nem tértünk ki, hogy ez alapját jelentheti e egy garanciális cserének, vagy pénzvisszatérítésnek. Mondjuk ha én egy 2 bit-es ember lennék, és nem próbálnék ok-okozati összefüggéseket keresni és azt, hogy melyik féltől kell várni a megoldást, csupán az egyszerű tényekre szorítkoznék, miszerint van egy kompatibilis Samsung TV-m, amivel nem működik a TV előfizetésem, amihez ráadásul 2 év hűség köt, akkor engem nem feltétlenül kell, hogy érdekeljen, hogy ki kivel milyen partneri megállapodással van a háttérben, elég csak az az egyszerű tény, hogy nem működik.
Lehet érdemes kipróbálni ezt az utat, csak ezzel az lenne a baj, hogy amennyiben nem térítenék vissza egyből vissza a készülék árát, hanem mondjuk elküldenék valamilyen bevizsgálásra, nem tudom ez mennyire jellemző, addig ott maradnék TV nélkül. Viszont ha közben vásárolnék egy másik TV-t, majd a garanciális bevizsgálás után azt a választ kapnám, hogy nem cserélik és nem fizetik vissza az árát, akkor ott lennék + egy TV-vel, ami már mondjuk sokkal nagyobb beruházás lenne mint egy TV okosító.
Hogy őszinte legyek, én már azon gondolkodtam, hogy mi lenne ha a TV "véletlenül" leesne a falról, tekintve, hogy Garancia Plusz Gold lett kötve a TV-re és még több mint egy évig garanciás? Ezzel van esetleg valakinek tapasztalata? -
-
bociusz
aktív tag
válasz
Landsmann #109512 üzenetére
Támogatott chipsetű, rootolt telefonon a fizetős Network Signal Guru támogatja a PCI és EARFCN lockingot. A kettő együtt kvázi egy adott állomás adott cellájára korlátoz.
Mikrotikeken ingyen megoldható pár AT paranccsal.
-
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #109514 üzenetére
Ezek az én felvételeim, azt hittem privátok, de lehet linkeltem korábban ide is
#109513 donjohnson
"a samsung se fejleszti meg a yettel se fejleszti a samsung-on az appot. nem érdekli őket, mert e nélkül is van bevételük."Én éppen azt szeretném elérni, hogy foglalkozzanak vele, és biztosan van az a fogyasztóvédelem, vagy NMHH aminek a hatására talán történne valami. Én ilyen makacs ember vagyok
#109511 szabonagyur
Majd küldök privátot -
4Grider
nagyúr
válasz
Danecay #109509 üzenetére
A saját Samsung tv-men arra jöttem rá, hogy ha van lehetőség az adott appból kilépni (pl. vissza gombbal), akkor nem szabad a futó app esetén a tv-t addig a távirányítóval kikapcsolni, amíg az épp futó appból ki nem léptem. A tv kikapcsolása ui. többnyire nem kapcsolja ki az épp futó appot, az újbóli bekapcsolás után egy ráindítás pedig memóriagondokat, így az alkalmazás hibás/lassú futását okozhatja.
Én MinDigTV és sweet tv app esetén is azt tapasztalom, hogy ha nem lépek ki belőlük rendesen (csak távirányítóval állítom le az adott alkalmazásokat futtató tv-t) akkor a következő napi indításkor nem úszom meg hibajelenségek nélkül. -
donjohnson
addikt
válasz
Danecay #109509 üzenetére
videó: Yettel TV Samsung applikáció hiba 1
videó: Yettel TV Samsung applikáció hiba 2
nem én készítettem, de látod, mások is bajlódnak vele. -
donjohnson
addikt
válasz
Danecay #109509 üzenetére
igazad van, hogy oda van írva, de most vagy hadakozol velük vagy átmész másik szolgáltatóhoz, vagy keresel valami működő megoldást.
én az utóbbit vagy utóbbiakat javaslom, ha nyugodt akarsz lenni.
a samsung se fejleszti meg a yettel se fejleszti a samsung-on az appot. nem érdekli őket, mert e nélkül is van bevételük.
2023 augusztusi az androidos verzió is. -
Landsmann
addikt
válasz
aprokaroka87 #109510 üzenetére
Ammúgy van mód mókolni, hogy a telefon egy adott bázisállomáshoz csatlakozzon, máshova ne?
-
aprokaroka87
nagyúr
Amúgy néha furcsa dolgokat tud okozni a vihar.
A 4G kiesik az adott állomásról, átkapcsol a másik lassabb telekom b20-ra, viszont 5G esetén meg arra csatlakozik fel, ahol nem elérhető a 4G. -
Danecay
addikt
válasz
donjohnson #109507 üzenetére
Köszi a választ! Ezzel azért nem tudok teljesen egyetérteni, mert Te a saját, én pedig szintén a saját tapasztalatomból indulok ki. Mint a hosszas írásomban leírtam, és lehet éppen emiatt elveszett a lényeg, nálam a Netflix, HBO MAX, és ennek az utódja a MAX is, továbbá SkyShowtime, Amazon Prime, Plex, Youtube, Sweet TV, Disney+, hibátlanul működnek, működtek, mert már nincs meg minden, pl. a Netflix, Amazon Prime és Sweet TV, de ettől függettlenül, amíg megvoltak, és za összes többi, ami még jelenleg is megvan, ha jól számoltam 9 szolgáltatást soroltam fel, ahol a Yettel TV lenne a 10-ik, az utolsótól, azaz, a Yettel TV-től eltekintve, nekem egyik szolgáltatással, egyik applikációval sem volt soha semmilyen bajom. Olyan hibára hivatkozással amiről Te írsz, én soha nem találkoztam. Nálam mehet akár egész nap is bármelyik szolgáltatás, minden megy gond nélkül, de még akár a Yettel TV is, ha éppen betölti a csatornát és nem próbálok meg valahova átkapcsolni.
Amennyiben Neked ilyen problémáid vannak, úgy azt gondolom, hogy a Te készülékeddel valóbban lehet valami probléma, szerintem ennek kellene inkább utánajárnod.
Különben mitől okos TV egy okos TV? Attól, hogy amennyiben okos funkciót szeretnél használni vele, akkor TV okosítót kell vásárolni hozzá, hogy ezt megtedd? Nem tűnik túl logikusnak.
Azt, hogy miért nem akarok hozzá külön kütyüt vásárolni, azt szintén leírtam.
1. A TV eddig minden kipróbált és használt, valamint használatban lévő szolgáltatást hiba nélkül visz, kezel, abszolvál, kivéve a Yettel TV-t.
2. Ennek ellenére vásároltam egy ~30e Ft értékű okosítót hozzá. Tudom, hogy szokták akciózni, én is úgy vettem, de mégis annyi az alap ára, és nem vagyok hajlandó vásárolni ezen felül még egyet majd 20e ft-ért. Ne szórakozzunk már! Majd 50e Ft a Yettel TV oltárán egy egyébként kompatibilisnek kikiáltott TV mellé.
3. Tekintve, hogy minden más hiba nélkül működik, nem csak ideig óráig és időszakosan mint Nálad, kétség kívül valamilyen programozási hibáról, optimalizáció hiányáról lehet szó, ami egyértelműen a Yettel sara, amit nem gondolom, hogy úgy kellene hárítani, hogy nekem, mint felhasználónak kellene tízezreket ráfizetni, hogy használni tudjam azt a szolgáltatást amire egyébként előfizettem, és aminek a használatához rendelkezem kompatibilis készülékkel. Azt, hogy a készülékem kompatibilis, nem én állítom, hanem a Yettel. -
Landsmann
addikt
válasz
rin33 #109503 üzenetére
Egy dologra tudok gondolni. A víztorony tetejére vannak felpakolva a sugárzók. Az utóbbi napokban voltak zivatarok villámlással. Esetleg egy villámcsapás nyírhatta ki, de akkor nem értem, hogy a többit miért nem, hiszen azok is ott vannak. AZért egy víztorony tetejére akármikor nem lehet feljutni, esetleg emiatt nincs pár napja yetteles 4G.
-
donjohnson
addikt
válasz
Danecay #109504 üzenetére
a tv-k okostévés szoftvere nem erre lett kitalálva. bármilyen hülyén is hangzik.
nekünk a samsung ue40es6560 állandóan kevés memóriára (ram) hivatkozott és bezárta a youtube videót app-ban és böngészőben is ugyanígy egy idő után. szerintem a yettel tv app-nál ugyanez a bajuk. megtelik valami átmeneti tároló és megáll.ha nem akarsz yettel tv boxot akkor vegyél xiaomi mi box-ot. azon működik. Viktor0610-nak ilyen van.
illetve egy laptop-on (hdmi kábellel összekötve a tv) is megy a dolog, ha nem akarsz rá plusz pénzt költeni.
(az amazon fire tv stick valami spéci amazon-os android. azon meg azért nem megy valószínűleg.)
-
válasz
Ghostman78 #109505 üzenetére
Igen.
-
feltöltős kártyából lehet e simet kérni ?
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Szeretnék egy olyan kéréssel élni a Yettel TV szolgáltatást Samsung TV-vel használók felé, főleg a 2020-2021, esettleg 2022-es modelleket illetően valamint a UE..T szériát illetően, ahol a .. természetesen az inchben mért képátmérőt jelenti, így ennek a száma lényegtelen, hogy legyetek már szívesek visszajelzést adni számomra, hogy TV BOX nélkül, TV applikáción keresztül, mennyire működik stabilan nálatok a szolgáltatás.
Azért lennék kíváncsi az eredményre, mert kb. fél éve hadakozom a Yettel-el azzal kapcsolatosan, hogy az én SAMSUNG UE55TU7002KXXH típusú és egyébként kompatibilis TV-men borzasztó instabil a szolgáltatás. Már az alkalmazás elindítását követően sem biztos, hogy működik, de amennyiben igen, 1-2 csatornaváltást követően már nem lehet csatornát váltani, ill. lehet, mert gyönyörűen betölti az EPG-t vagy GUIDE-t, listázza a műsorokat, sőt még a műsorok bélyegképeit is mutatja, viszont nem indítja el a kiválasztott műsort, csak egy fekete képernyő látszik. Sőt, még az sem feltétlenül helytálló, hogy nem indítja el, mert alul az állapotjelző zöld sáv mozog a műsor előrehaladtával, viszont se kép se hang, maximum a betöltést jelző karika karikázik. Ilyenkor még az sem segít, hogy egyszerűen ki, majd visszakapcsolom a TV-t, van, csak a 230V-os tápcsatlakozó kihúzásával, majd pár másodperccel későbbi visszadugásával oldódik meg a dolog, egy csatornaváltás erejéig. Próbáltam már természetesen több ször is eltávolítani majd újratelepíteni az alkalmazást, de eredménytelenül. Ugyanakkor ezzel a Samsung TV-vel, a Netflix, HBO MAX, és ennek az utódja a MAX is, továbbá SkyShowtime, Amazon Prime, Plex, Youtube, Sweet TV, Disney+, hibátlanul működnek, szóval ezért sem gondolom, hogy a TV-vel lenne baj. Ráadásul egészen addig amíg a Yettel TV alkalmazás nem generálja ezt a hibát, ami azért viszonylag hamar megtörténik, addig a többi streaming szolgáltató is hibátlanul működik, de amint a Yetel TV nem képes csatornát váltani, úgy hiába próbálom elindítani egy streaming szolgáltató műsorát, már az sem töltődik be, de ismétlem, ez csak akkor van így, miután először a Yettel TV alkalmazás hibára fut. Nincs hibaüzenet, csak töltési képernyő (karikázás), néha még az sem, csak csend és feketeség. Bár írtam, hogy minden más alkalmazás és streaming szolgáltató működik WiFi-n keresztül is, azért biztos ami biztos, a TV-t, összekötöttem direktben, kábellel az OtthonNet és Yettel TV csomaghoz kapott ZTE routerrel is. Természetesen ez sem segített.
Nos a leírt hibajelenséget tapasztalva megkerestem a SAMSUNG-ot, akik távolról próbáltak varázsolni valamit a TV-vel, miközben azt is elmondták, hogy a Samsung Store-ból letölthető applikáció fejlesztését nem ők végzik és hogy ezzel a Yettel-t kellene felkeresni, miközben tudom, hogy még csak nem is a Yettel végzi. Mivel a SAMSUNG féle máglya nem segített, ezért felhívtam a Yettel ügyfélszólgálatát, de bár ne tettem volna, ugyanis egy több min fél órás beszélgetés során az ügyfélszolgálatos holgy, arról próbált meggyőzni, hogy amennyiben a telefonon vagy a tableten működik, akkor a TV-n is működnie kell, hiába magyaráztam neki, hogy még csak nem is ugyanarról az operációs rendszerről van szó, majd végül azt tanácsolta a hölgy, hogy írásban tegyem meg a panaszomat ami így majd eljut a műszaki vagy szerviz részleghez. Megtettem, leírtam részletesen, képekkel videókkal mutattam be a jelenséget. Ez még mind tavaly volt, majd idén január elején felhívtak azzal, hogy érkezik majd egy szoftverfrissítés, ami jelenleg még BETA fázisban van, és hogy remélhetőleg ez megoldja a problémámat és, hogy 3-4 hétig még legyek türelemmel, továbbá megkérdezték tőlem, hogy ezt akkor ebben a formában rögzíthetik e írásban amit természetesen nekem is elküldenek. Természetesen készséges voltam, hisz láthatáron volt a megoldás. Telt múlt az idő, és közben már április közepéhez közeledtünk, már, de nem láttam szoftververziószámbeli változást és bár a frissítés automatikus, de tuti ami fix, az eltel idő alatt, többször is eltávolítottam majd újratelepítettem az app-ot, de nem változott semmi. Ekkor írtam rá ismét a Yettelre, érdeklődvén a szoftverfrissítésről. Most figyelj!!! Jaaa, hát kiderült, hogy egy Androidos frissítésről volt szó, ami javította is a javítandó hibákat Android rendszeren, úgyhogy köszönik szépen, miközben én telefonos és e-mail-es tájékoztatás során végig Samsung TV-appról kaptam elvileg tájékoztatást. Hozzáteszem, hogy az utolsó Samsung TV-re elérhető Yettel TV szoftververzió, tavaly márciusban volt egy éves. Később jöttek azzal, hogy próbálták reprodukálni a hibát, de nem sikerült, és így egyéni hibáról van szó, ezért nem tehetnek semmit. Ezt követően újból írtam nekik, hogy én találkoztam a neten ugyanilyen hibaleírással, konkrétan itt a topikban, ahol egy Samsung UE32T5302CEXXH modellnél jelentkezik pontosan ugyanilyen hiba, ami egyébként szintén jelezve volt feléjük, így ez már rögtön nem egyéni vagy egyedi hiba. Na ezt követően már minden válasz Ctrl+C -> Ctrl+V volt a Yettel részéről."Köszönjük, hogy Yettel TV szolgáltatással kapcsolatos megkeresésével hozzánk fordult.
Sajnáljuk, hogy korábbi válaszunkkal nem elégedett, viszont attól eltérő tájékoztatással nem tudunk szolgálni.Samsung televíziókészülékeken közel egy éve futó Yettel TV applikációnk (verzió: 9.25.0) működésében nem regisztráltunk problémát, új verzió nem került kiadásra. Elnézését kérjük korábbi téves információnkkal kapcsolatban, munkatársunk sajnos Android 14 operációs rendszeren megjelenő hibáról tájékoztathatta, mely idő közben javításra került. Samsung televízió tesztkészülékünkön jelenleg is ellenőriztük Yettel TV alkalmazásunkat, mely zavartalanul működik.
Amennyiben saját, kompatibilis televízió készülékén hibát tapasztal, úgy az eszköz helyes működésének ellenőrzését tudjuk tanácsolni."OK, szóval nekik van egy valamilyen SAMSUNG TV-jük, amin problémamentesen megy.
OK, a tesóm SAMSUNG TV-jén is működik rendesen, hozzáteszem, hogy az egy újabb modell, de én ezzel nem vagyok kisegítve. Elvileg az applikáció minden 2019-es és után gyártott SAMSUNG TV-vel kompatibilis.Felmerülhet a kérdés, hogy miért kínlódok és miért nem bérlek plusz TV BOX-ot, vagy veszek valamilyen TV okosítót. Nos, amikor felmerült egy további TV BOX bérlésének a lehetősége, akkor nem tudtak adni mert nem volt készleten, másfelől, pedig egy garanciális, támogatott TV mellé ne kelljen már plusz pénzért TV BOX-ot bérelni, vagy TV okosítót vásárolni! Utóbbit egyébként végül megtettem, és mint többszörösen ajánlott típusként, végül vásároltam egy Amazon Fire TV 4K MAX típusú TV okosítót. Szerintetek támogatja a Yettel TV-t? Nem, de nem ám. Persze ez lenne e kisebbik baj, amennyiben sideload-olva fel lehetne úgy telepíteni, hogy működjön. Mondjuk feltelepíteni éppen fel lehet, de működni nem működik.
Na és ezek után jött az újabb pofon. Édesanyámék Yettel-től független és egymástól független TV és gyalázatos internetelőfizetésük, a mellet, hogy messze elváráson aluliak, még drágák is. Ezért fogalmazódott meg bennem, hogy alternatívaként megmutassam nekik, náluk otthon a Yettel TV-t mint alternatívát, amit természetesen internettel együtt, ugyanúgy mint én, igénybe vehetnek. Letöltöttem és bejelentkeztem a saját Yettel TV fiókommal, elkezdtem megmutogatni a felületet, annak a kezelését, és mi törtönt, na mi történt? Pontosan ugyanaz, mint itthon nálam. Mondjuk a TV készülék is eléggé hasonló annak ellenére, hogy kb. egy évvel később vásárolták. Ők egy UE55TU7022KXXH típussal, míg én emlékeztetőöl, egy UE55TU7002KXXH rendelkezem, míg itt a fórumon talált típus, egy UE32T5302CEXXH. Ezek után már egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról, hogy egyéni, vagy egyedi hibáról van szó, már csak ha azt az egy dolgot vesszük alapul, hogy családon belül is van 2db. olyan TV amivel ugyanaz a probléma, mármint. hogy a Yettel TV alkalmazással.Na jó hosszúra sikeredett az írás
Ezért kérnélek Titeket, hogy akinek hasonló problémája van, legyen már szíves akár privát üzenet formájában eljuttatni hozzám, lehetőleg a készülék pontos típusával. Amennyiben lenne még több ilyen tapasztalat, én azért futnék még 1-2 kört ezzel a
trógerbandával.Sajnos egyre inkább az a tapasztalatom, hogy eléggé nagy a szakértelem hiány, továbbá mérhetetlen módon el vannak kényelmesedve az ilyen és ehhez hasonló munkakörökben dolgozók. A jelenlévők és azt olvasók természetesen kivételek
Ha már Yettel. A Yettel TV-től függetlenül hívtam már őket, alacsony internetes sávszélesség miatt, és még arra is rámutattam, hogy mi a hiba oka, nevezetesen, hogy a router információ szerint, nincs 4G+om, csak sima 4G, ami miatt 30Mbps és ez alatti sebességeket mérek csak, szemben a korábbi mondjuk ~135Mbps-hoz képest, és nem önmagában a sebességet akartam megreklamálni, hanem rávilágítani, hogy valami baj van a technikával, ahol még azt is elmondtam, hogy a B1, B3, B8-as sávok helyett, csak a B20-ra vagyok csatlakozva és ezért nincs 4G+om. Amire jött a válasz, hogy az nem baj, meg amúgy is, a B20, az nem internet, hanem a hang alapú kommunikációhoz van, gondolom a VoLTE-re gondolhatott, miközben persze volt netem csak lassú, és akkor is volt netem B20-on amikor még a VoLTE sem volt elérhető. Valamint megjegyezte, hogy milyen kiemelkedő adatforgalmam volt cserében. Csak tudnám, hogy mi alapján, és mihez emelkedett ki, ha mondjuk olyanokhoz viszonyítjuk akiknek nem volt ilyen problémájuk, netán még 5G-jük is van.
Ennyit a szakértelemről, de mi van ha ez még egy adag lustasággal és beles*aroksággal is párosul? Ilyen pl. a LiDL és a hasonszőrű garanciális szerviz hálózat, ami egy nagy lehúzás ezekkel a cégekkel szemben. Ezt csak azért hozom ide mert témába vág és mert 2 garanciális ügyintézést is végeztem az elmúlt egy hónap során, és volt példa korábban is ilyenekre. Nos minden esetben új készüléket, vagy tartozékot kaptam, soha, semmi sem lett javítva, de már mostanában ezek szerint még visszaküldeni sem kell, csak bemondásra cserélnek. Ez a szerviz hálózat, melyekkel többel is együttműködnek az ilyen cégek, de minek?
A legviccesebb az egyik mostani eset, amikor egy kárpittisztítóval kapcsolatosan indítottam garanciális ügyintézést. Leírtam pontosan, hogy miről van szó, amiből egyből sejteni lehetett volna, hogy egy bagatell hibáról van szó, egy szilikoncső szivárgásáról amit én csak azért nem kezdeményeztem javítani, mert még garanciális a készülék. Én úgy feltételeztem, hogy csak ilyesmiről lehet szó, hogy életemben nem szedtem még szét ilyet. Erre a "szerviz" elköldte nekem a gép lefontosabb és legdrágább tartozékát, ami ennek az 50e Ft-os készülék árának legalább a 80%-t teheti ki, aminek persze köze nem volt a hibához. Ezt követően 4 Youtube-ra feltöltött videóval és 3 képpel prezentáltam ismét a hibát, igaz közben lett új hiba is, ami a prezentált hibák között volt, de nem értették meg.
Elmondásuk szerint négyen próbálták értelmezni a levelem, de a jelek szerint nem sikerült, pedig szavak nélkül is érthető lett volna, végül én hívtam fel őket, hogy mit küldjenek. Most ott tartunk, hogy már majdnem újra küldtek darabjaiban gépet. Kérdeztem, hogy vissza kell e valamit küldeni, amire az volt a válasz, hogy nem. Mondanom sem kell, a gépet az óta már rég megcsináltam, bármilyen cserealkatrész felhasználása nélkül, amit persze a szerviz is megcsinálhatott volna, ha foglalkoztak volna 1 percnél is tovább a dologgal.A gyengélkedő aksis haj és szakállvágóm gyári csomagolású cserekészülékem is épp ma érkezett meg, úgy hogy az akkumulátorokra még más garanciális feltételek is vonatkoznak, amibe bele is köthettek volna, de nem. Mos tvan egy zsír új készülékem, mint amit most vettem le az áruház polcáról
-
Landsmann
addikt
Hova lett a 8038-as szeghalmi bázisállomás? Június 6-án volt a modernizálás. B1-3-8-28-at kapott. Ma jártam arra ismét, de ezekből semmi nincs. Csak a Telekom B20-a. Június 11-ei az utolsó láthatósága a Cellmapper térképen. Nem telefonhiba, mert két telefon sem látta őket. MIndkettőn megy a Netmonster és bizony Telekom B20 vagy 2G van.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen házat vegyek?
- Óra topik
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-book olvasók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! NVIDIA!
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest