- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Apple Watch
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Ez a topic a Nikon DSLR-ekkel kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik. Ha új látogató vagy egy dolgot kell betartanod:
Olvasd el az első hsz-t!
Új hozzászólás Aktív témák
-
updog
őstag
válasz
r3dsnake #44321 üzenetére
Nekem hasonlóan, (akció + visszatérítés) lett a D7200 a bolti ár-30% áron, vadi újan, hivatalos garival, ez kb. hasonló deal szóval simán reális. Kérdezz rá náluk holnap, de a cashback mindenképp tuti, és az, mivel a Nikon téríti, a forgalmazó akcióitól függetlenül mindig visszajár.
-
#31757056
törölt tag
-
m3ss
veterán
válasz
r3dsnake #27766 üzenetére
pontos a fokusz? tegyel fel kepeket. ha jo peldanyod van, elesnek kell lennie nyitva is...legalabbis ott ahova epp fokuszalt
"A 17-55-öt visszaküldtük a kamera kft-hez (nekik amúgy szokásuk emailre meg telefonra reagálni?"
en elertem oket telefonon mindig. amugy ertesitenek ha kesz van. -
*Ropi*
félisten
válasz
r3dsnake #25671 üzenetére
"Az esküvőnek giccsesnek, látványosnak kell lennie."
Azért ezt gondold át még egyszer!
Giccsesnek semmiképpen, csak adja át az érzelmeket, amik ott és akkor jelen voltak. Esküvőt sem nehezebb fotózni mint bármi mást, ha tudsz bánni az emberekkel és tudod, hogy mi milyen reakciókat vált ki belőlük: az esküvőfotózás nagy része egyszerű pszichológia.
A "giccsiparról" annyit, hogy az emberi természet alapvető tulajdonságai a hiúság és a maximalizmus: a legjobbat akarjuk magunknak képekben is. Nagyon sokan nem tudnak ettől elvonatkoztatni, és akkor is a tökéletességet hajszolják, amikor nincsen létjogosultsága az adott helyzetben: például egy esküvőről mindenki százszámra várja a hibátlan pillanatokat visszaadó képeket, valójában azonban egy esküvő egész napja alatt jó, ha 5-10 ilyen pillanat van (de lehet, hogy túl is becsültem a számukat). Ezért aztán az esküvőfotósok igyekeznek megfelelni az igényeknek és elkezdték "gyártani" a *tökéletes* pillanatokat (lásd: beállított és a kreatív fotózások). Viszont ma már túl sok a tökéletes(nek mutatott) pillanat, és ezzel párhuzamosan elvárássá is vált a megrendelői oldalról. Persze nem keverendő a "5120 átadott kép alatt nem fogadok fel fotóst, mert a szomszéd Marcsi meg fog szólni, hiszen ők 4096 db képet kaptak" típusú megrendelővel, akinek csak a mennyiség számít, a minőség meg olyan lesz amilyen...
Ezzel szemben a tapasztalat az, hogy ekkora képanyag "szétesik": az emberek képtelenek végignézni, mert órákat kellene eltölteni vele 500 db kép 10 másodperces sebességgel (hogy ne csak nézzük de fel is fogjuk) történő végignézése 1 óra 23 perc. Sokkal ütősebb tud lenni egy csak a lényegre koncentráló, jobban összeszedett és megkomponált anyag (ezért készítem a fine art könyveket). Nálunk pl. a szerződésben a képszámnál annyi van, hogy minimum 300 db...Annyinak bőven elégnek kell lennie egy egész napos történetet összefoglalni. Ahhoz pedig, hogy ennyi képet átadjon az ember, bőven elég a 4x-esét meglőni még akkor is, ha előre számolunk az AF és egyéb technikai hibákkal, meg a kísérletezésekkel a különböző kompozíciókban. Anno még a 40D-kkel (amiknek az AF rendszere a mai vázak pontosságához képest finoman szólva is eléggé fapados volt) lőttem a legtöbb képet esküvőn: 24xx darabot, de az egy 3 napos történet volt külön napos kreatívval. A magánvéleményem, hogy aki egy esküvőn 3000 db-nál többet exponál, az kb. mindenre ész nélkül rámozdul ami él és mozog, aztán a nagy számok törvénye alapján "csak beesik egy jó is közé" válogat...Felesleges.
-
-
aleister
veterán
válasz
r3dsnake #25501 üzenetére
Normál használat mellett nincs, pontosabban én nem látom értelmét az obin való rekeszvezérlésnek. Az előnye akkor mutatkozik meg, amikor lekerül a vázról. Pl fordított lencsés makrózás vagy freelensing. Konkrétan még a canonosok is (meg gondolom más dslr tulajok is) keresték ilyen célra a jó kis Nikkor 50 1.8 D-t.
A bokeh egy fura kérdés. Az elején nekem is valami fura zavaró, nyugtalan hatást keltett 1-2 képen. Aztán megszoktam. Most már tetszik. Viszont úgy gondolom, hogy olyan szemlélő, aki először találkozik vele, annak nem szimpatikus.
-
aleister
veterán
válasz
r3dsnake #24649 üzenetére
Szerinted ezen kérdések közül melyiket nem tud megválaszolni egy fotózással foglalkozó egyén.
"milyen obit ajánlotok általános fotózáshoz"
"A kitobi bőven tart nekem bemutatót egy darabig de nem tudom pl. hogy távolabbi fotókat azaz pl. tájkép stb hogyan adja vissza."
"az is nagy segítség lenne ha lenne valami infó az objektívekről hogy melyik mire"
"az a sokféle betűjelzés mit jelent"
-
aleister
veterán
válasz
r3dsnake #24647 üzenetére
Egy bizonyos szintig elférnek itt. Ettől eltekintve, az objektíves kérdéseknek az obis topicban a helyük. Leginkább azért, mert rengeteg esetben nem kell nikonos ahhoz, hogy megválaszolja ezeket a kérdést. Jelen esetben is ugyanolyan jó választ adhatott volna pl egy pentaxos.
A vakus kérdéseket is át szoktuk küldeni a megfelelő témába. Ha nem így lenne, akkor ellepnék a témát a milyen táskát, állványt, szűrőt...fogamzásgátlót kérdések.
-
*Ropi*
félisten
válasz
r3dsnake #24559 üzenetére
Ez így nem teljesen igaz, mert az újabb, nagy kapacitású kártyák (pl. amik nekem vannak Komputerbay 1000x sebességű 64 és 128 GB-os CF-ek is) már megváltoztathatatlan szektormérettel rendelkeznek a bennük RAID tömbbe szervezett memóriamodulok miatt, így hiába formáznád őket ettől eltérőre a memóriavezérlőjük nem engedi. Ebből következően a váz formázása hiába akar mást rájuk erőszakolni, marad minden ugyanúgy.
Más kártyák esetében is érdemes megnézni a kártyák gyári formázási értékeit, mert van, hogy ha eltérünk tőle, akkor rosszabb sebesség eredményeket kapunk (Írjuk fel valahova, hogy ha kell meglegyen!).
A gyorsformázás azért hasznos, mert csak a kártya könyvtárszerkezetét nullázza, hogy a készülékek üresnek lássák (tehát az adatok utána még ugyanúgy megvannak, csak nem látszanak: könnyű előbányászni őket). A tejes formázás viszont valóban felül is írja az egész adatterületet, így nehezítve az esetleges adatmentést (viszont mivel egységessé teszi, ezáltal gyorsítja az írás-olvasást).
Általánosan jó a gyorsformázás, de minél többet használjuk a kártyát, úgy mondjuk 8-10 írási ciklusonként érdemes beiktatni egy teljes formázást is.
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz
r3dsnake #24534 üzenetére
Még egy árazós hozzászólás, és visszaviszem, majd veszek az árából 50 tollbetétet. Aztán megyek a TV távirányítóval fényképezni (azon legalább sok gomb van, így menőbb leszek).
Gyorsan kellett, nem volt időm várni az ebay-es mókusokra. Egyébként az akkut, az 55-300-as objektívet (igaz ezt segítséggel, az esetleges adók miatt), stb. onnan rendeltem.
-
Mézes B Ödön
csendes tag
válasz
r3dsnake #24440 üzenetére
"Eleve DSLR-hez úgy illik nyúlni, hogy alapból a jpeget elfelejted, és gépen feldolgozod a képeidet rendesen, majd utána exportálod a neked megfelelő formátumba."
Hát, akkor én egy illetlen ember vagyok, nem ezzel fogom eltölteni az időmet
A tesztek azt írják, hogy a D600 esetén, a gép ezt kiváló minőségben teszi meg helyettem.
A nagy megapixelszám pedig nem feltétlen az óriásnyomatok miatt előnyös, hanem nagyon jól lehet belőle 1-1 adott részletet jó minőségben kivágni, kvázi veszteségmentes digitális zoomként.
Ez jogos, köszi a tippet.
-
imyourfriend
őstag
válasz
r3dsnake #21728 üzenetére
Van olyan, attól függ mennyire szeretnéd hogy torzítson vagy beteges legyen. a 4,5mm 2.8 EX DC HSM már eléggé beteges képet ad. De van mellette 8mm f/3.5, 10/2.8 EX DC HSM valamint AF 10,5mm f/2.8-as Nikkor is. Bár utóbbival csak beépített fókuszmotoros gépekkel lesz AF, nekem ilyen lencsém volt és egy élmény.
Van még ha jól tudom m42-es Zenitar 16mm fisheye is, bár arról fogalmam sincs hogy miként működik ez nikon gépekkel, de olcsóbb mint a feljebb említett darabok.
-
Throme
veterán
válasz
r3dsnake #14888 üzenetére
Sok sikert hozzá!
Akkor egy időre rágyógyul a vázadra az obi..
Irány a Hungaroring, vadaspark...stb. Én még portrét is szoktam lőni telével.150-200mm körül, de talán volt már 300mm-en is. Persze nem szobában.
Az obinak tényleg nagy előnye az elfogadható ár, a VC és a frissebbeknél az 5 év gari.
-
Throme
veterán
válasz
r3dsnake #14855 üzenetére
A PZD-s az újabb kiadás. Kisebb könnyebb és talán halkabb a fókusza.
Ott a - linkelt - slrgear oldalon részletesen leírják amit a blur indexben is végig tudsz nézni.
F8 környékén elfogadható, de máshol nem valami nyerő.Ahogy irták neked, ezt az átfogást célszerűbb legalább 2 lencsével megoldani a kémpminőség szempontjából.
Ha egy lencse mindenképpen, akkor jobb választás - szvsz - egy 18-200 vr vagy 18-300 vr. Tudom az utóbbi különösen drága meg nehéz.
Esetleg - aminek a tesztelésére én kíváncsi leszek - egy tamron 16-300 VC. -
imyourfriend
őstag
válasz
r3dsnake #14855 üzenetére
Mondhatnám csapnivaló a képminősége mindkettőnek: sima macro Photozone tesztjei alapján. Inkább használj 2 lencsét, mint egy ilyen túristazoomot. A macro változat ugyanúgy használható teleként. Amúgy nem értem mitől lenne mégis macro objektív, mivel a simának 1:3.8 a leképezése, míg a macro jelölésűnek 1:3.5 a leképezési aránya.
-
Larry303
addikt
válasz
r3dsnake #14855 üzenetére
hát nem tudom, én lebeszélnélek ezekről...ezért felesleges tükrös, ezzel az üveggel felét nem tudod "kiszedni" a gépedből....
a macroról meg...hát sem a közelpont, sem a leképzése nem nevezhető szvsz macronak.
ez ilyen mekk elek üveg...mindenre jó, de valójában semmire -
r3dsnake
nagyúr
válasz
r3dsnake #14830 üzenetére
Mondjuk amiatt elbizonytalanodtam kicsit, hogyha 18-270-et vennék, akkor eladhatnám a kitobimat, és egy lencsével kevesebbet kéne magammal vinnem. Viszont jól látom, hogy ebből a VC-s tamronból létezik macro és sima változat is? Mi a különbség? Mármint a macro változat ugyanúgy használhtó telének nem? Ilyenkor melyiket érdemesebb választani a kettő közül? Teszteknél kb. hasonló eredményeket láttam a két különböző lencsére mind tele, mind macro felhasználásnál, így abszolút nem értem. (vagy csak lemaradt az egyiknél a címből a macro?)
Köszi!
Erre a két tesztre gondolok:
-
Throme
veterán
válasz
r3dsnake #14834 üzenetére
Hát azért pár nap, esetleg 1 hét kipróbálást azért kérj, már ha lehet ezt ilyenkor.
Nem vagyunk egyformák, én tuti spórolnék a 105k-s újra, 5 év garival.
Esetleg nézz egy másikat ami használt, de 5 év gariból van még 1-2 év legalább. Lehet egy 10-essel drágább lesz, de a gari biztonság érzetet ad....szvsz természetesen!!!
-
Throme
veterán
válasz
r3dsnake #14819 üzenetére
Utólag nem lehet ilyet szerintem. A gyártónak nem is érdeke.
Még olyan szóba jöhet bizonyos termékeknél, hogy további éve(ke)t vehetsz +ban, de ezt általában a vásárláskor és nem utána x idővel teheted.Nem tudom mennyi lehet az árkülönbözet új (5 év garral) és használt (0 garral), de ha nem kell sokat spórolni érdemesebb lehet újat venni. Az 5 év elég komoly, nikon a felét se adja!
Tamron is szokta frissíteni az obijait. Pl 18-270 VC.
Szóval még az is előfordulhatsz, hogy az újjal ezen a téren is jól jársz. -
aleister
veterán
válasz
r3dsnake #14532 üzenetére
Kisebb dolgokat a Kamera Kft. meg tud itthon csinálni. Az összetettebb műveletekhez viszont kiküldik Németországba. Az első év tudtommal mindenhol worldwide, mert ez gyártói garancia. Ezen felül a leányvállalatok adhatnak még pluszban, de ez már regisztrációhoz kötött.
Hivatalos honi beszállítónál pl 5 év itthon, amire értelemszerűen te nem vagy jogosult. Utána kell nézni, hogy ahonnét származik az üveg, ott van-e ilyen, és beregelni. Ha más nem legalább kint legyen rá gari.
-
aleister
veterán
válasz
r3dsnake #14481 üzenetére
A 18-270 szerintem retek.
Egyetlen dologra jó, oltári nagy átfogása van. Tán a legnagyobb dslr-nél.Lusta fotósoknak jó választás lehet, de ha minőséget akarsz, akkor elfelejted. Ezzel szemben a 70-300 nagyon jó kis üveg. Én még FX-en is ezt használom. 220 körül kezd kifogyni szuflából, de ennyi pénzért nagyon jó vétel.
-
*Ropi*
félisten
válasz
r3dsnake #14481 üzenetére
Farkasokhoz gondolom nem lehet közel menni, egy olyan tele viszont a hosszabbik végén elég rossz fényerővel rendelkezik, hacsak nem L-es (ráadásul fix: a vadfotós ismerőseim 100-400L, 300/2.8L, 400/5.6L üvegekkel portyáznak). Azok meg eléggé zsebbenyúlósak.
Persze lehet kisebbet olcsóbban is, de akkor "kis pénz, kis foci".
-
imyourfriend
őstag
válasz
r3dsnake #14481 üzenetére
18-270-et kerüld akkor szerintem. Az ilyen ultrazoomok általában kompromisszumosak és a rajzolatuk illetve élességük nem túl jó (nem f/8-f/11-es tartományról beszélek). Ezek annak vannak kitalálva aki nem foglalkozik annyit a dologgal, felcsap egy obit és nem akarja cserélgetni pl turisták. Hidd el DX-en egy 70-300-as objektív megfelel erre a célra, a stabilizátoros sokkalta jobban teljesít a 18-270-es ultrazoomnál. 70-300-as Tamront vagy Nikkort javaslom.
(#14482) gurabli: 50mm f/1.8G az az objektív amelyet keresel, ezt az objektívet annyian keresik hogy több a kereslet belőle mint a kínálat ahogy látom. Emellett jól el lett találva az objektív, nem kell félni hogy elromlik benne a motor (fórumtárstól vettem postán egy példányt pár hónapja, tökéletesen teszi a dolgát mióta megérkezett).
-
Throme
veterán
válasz
r3dsnake #13929 üzenetére
200mm vs 300mm kérdésben...
Én szeretem ajánlani az slrgear.com oldalát. Ott az 55-300 adatlapján az alternatívák közt természetesen szerepeltetik az 55-200 obit (mindkettőt, a régi VR nélkülit és a VR-est is).
A VR-eshez ezt írják:
"While the new lens offers the longer 300mm focal length, the older 55-200mm is a third-stop faster, and when compared, seems to offer slightly sharper and smoother results than the new lens. Results for CA and distortion are similar; the new lens shows much less corner shading"
Lehet benne valami. Én használtam 200-as VR-est és mikor agyaltam - hasonlóan hozzád - másik telén, a kapott 300 VR-es mintaképek nekem!!! hangyányival gyengébbek voltak.
Szóval az 55-200 elég jól sikerült.Annyi, hogy 200mm (ekv 300mm) felett már csak digitális zoomod van a 300mm-essel szemben.
Másik dolog, hogy ezek az obik fókuszáláskor több esetben (összehasonlítva a 70-300 VR/VC obikkal) oda-vissza dolgoznak, így megnövekszik a fókuszálási idő. Természetesen ez fényviszony függő elsősorban...
Az 55-200 VR műanyag bajonettes, amit hátrányként szoktak emlegetni. Én semmi ilyesmit nem tapasztaltam, még a sűrűn használt 18-105-nél sem (ez is műanyag). A 300-as már fém bajonettes, nem tudom mennyire proiritás ez a helyzet.
Hsz-edből látom, hogy szűkös a keret, ennek ellenére egy használt 70-300 VC még esetleg beleférhet, ha nem gond - az anyagiakon felül - a nagyobb súly....
szvsz
-
Byk01
őstag
válasz
r3dsnake #13929 üzenetére
Attól függ, mit akarsz fotózni.
Egyébként meg: Nikon objektívszimulátor -
#40935168
törölt tag
válasz
r3dsnake #9777 üzenetére
Én az 1.8G-t ajánlanám, ha a többiek nem jönnének szóba (az 1.4-esek). Ha a pénz is fontos, akkor az 1.8D, némileg rekeszelve jó az is. Ha teheted anyagilag, G-zz inkább.
@ IYF: az 1.8G és 1.4G mondhatni fej-fej mellett mennek és nyitva az 1.8G is lágy (persze mihez képest). A photozone tesztjében hajszálnyival, marginálisan, de az 1.4G vezet töknyitva is és 2.8 és szűkebben is, de ez mérés/hibahatáron belüli előny, szemmel nem látná meg senki, illetve az egyes példányok között is lehet szórás, hogy most rohadt jó darab vagy gyenge darab. Szóval forma formák élességben, de az 1.4G bokeh-ban mindet veri még így plusszban, zárójelben.
-
A Zéé
addikt
válasz
r3dsnake #9217 üzenetére
af tuti nem lenne, ha nem lencsés az adapter végtelened se lenne, mert 2mm-el rövdebb a Minolta bázistávolsága, mint a Nikoné
-
nesa
veterán
válasz
r3dsnake #9088 üzenetére
Barmi hasznossabb lehet mint az az uveg, inkabb vegyel kenyerpiritot vagy hajvagogepet, vagy siman bulizd el a penzt annak tobb ertelme van, ha mindenaron elakarod szorni a ravalot a sigma 70-300 apo is hasonlo aron megy de lenyegessen jobb, ezis egy alternativa a penzszorasra.
De ha nikkor jatszik csak valamivel dragabban nagyon jo vetel lehet egy 55-200VR a 200vs 300 kozott nincs akkora kulonbseg sot meg kinagyitva megvagva is klaszisokkal jobb kepet ad mint a 70-300 nikon.
-
Andrew31
senior tag
válasz
r3dsnake #8862 üzenetére
Lehet, hogy már késő, de én pedig tőle vettem.
Amikor kibontottam (munkahelyen), kicsit ideg lettem, hogy nem olyan, mint az eredeti (legalábbis ez alapján), nem más színű, mint a videóban, de pl. nincs a hátulján a márka.
Mikor hazaértem és kivettem a gépből a 16GB-osat, megnyugodtam, mert azonosak voltak külsőre. (az Atrworkben vettem, a géppel együtt) Szóval ha hamisítvány, akkor az, de a boltban is ezt kapom, 2-3x ennyiért...
Sebességben azonosak, lemértem (1db 45MB/s 16GB volt és most vetem 2db 32GB-osat) -
dabgergo
őstag
válasz
r3dsnake #8862 üzenetére
Sose vegyél olyat ebay-ről ami nem az eredeti csomagolásban van, ez a minimum.
Én tőle rendeltem többször, minden eredetinek tűnik a kártya sebessége és a csomagolás alapján is plusz több év használat alapján is. Persze nem tudom h lehetne teljesen biztosra menni... de nekem ez bevállt. -
Peethy
őstag
válasz
r3dsnake #8036 üzenetére
Lehet, hogy hülyeség, de negyvenezerből hamarabb vennék itthon használt Nikon SB6oo-at (bocs, új gépem van, és átállTva magyarra a billentyűzetet nincs nulla
), mint egy kínai vakut. Mondom ezt úgy, hogy jelenleg is három Yongnuo vakut nyúzok és korábban is volt kettő. Ameddig faék egyszerűségű, manuális vezérlésű a gép, addig megbízhatóan tudnak működni, ha mindenféle TTL-t beleraknak, akkor számomra kérdéses a megbízhatóság. Erről viszont inkább az tud tapasztalatot mondani, aki már használt tőlük TTL-es cuccot is. Ha manuálissal is kibékülsz, akkor a Yn-56o II jó választás lehet, kb. harmadáron.
-
-
Larry303
addikt
válasz
r3dsnake #7463 üzenetére
attól függ milyen fénymérési módban vagy...ettől függ, hogy a vakud is hogyan fog villani ha ttl ben használod...
a vaku kivillantja neked a témát, és te úgy látod, hogy ok az expo...de a háttér vszeg be van bukva ami teszem fel téged nem zavar, de ha matrixban mérsz akkor a vázat bizony zavarja..ezért jelzi...isoval érdemes játszani ilyenkor, hogy a témán kívül hogyan szeretnéd kiexponálni a dolgokat -
Digger
senior tag
válasz
r3dsnake #7396 üzenetére
A minap letöltöttem valahonnan egy Excel táblázatot.
LCC2.6.1En.xls a neve és egy Nikon oldalról jött le.
Ebben benne van minden Nikon DSLR és minden Nikkon által forgalmazott objektív és az, hogy mi működik az adott párosítással és mi nem.
Próbáltam utólag megint megtalálni, de csak dokumentum megosztó oldalakon láttam viszont.
Ha valakit érdekel, felrakom valahova. -
Peethy
őstag
válasz
r3dsnake #7396 üzenetére
Nem azért nem jó, hanem mert nincs D90-en fénymérés a régebbi manuális objektívekkel. Ettől függetlenül lehet vele fotózni, de ha ebből indulunk ki, akkor egy söralátéttel is lehet. 25-30ezerért lehet kapni a D-s verziót, amivel van AF, újabb, és jó a képminőség.
Szerk: az FX-re készült objektívek kirajzolják a DX szenzort is, igen.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● PH!otósok beszélgetős offolós topikja
A topicba tilos bármilyen, keres, kínál, cserél típusú hirdetést beírni!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Futás, futópályák
- Gurulunk, WAZE?!
- Gitáros topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- Linux kezdőknek
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Keresünk dokkolókat
- BESZÁMÍTÁS! Asus Z170 i7 7700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA 500W Zalman
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest