- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Kb annyi. Apósomé volt. Ő meg munkára használta végig. Napi szinten utazta keresztül az országot oda-vissza. Olyan 250-300k-nál elromlott az óra. Akkor azt cserélték. Most épp túllépte az 500 ezret. Így jön ki összesen a 800k. De olyan 500k környékén teljesen fel lett újítva a motor.
-
Dany007
veterán
Mondjuk ez igaz. Valószínű az Omegám is azért eszik ennyit.
Most ez a hónap elég vegyes volt. Volt benne 350km városon kívül most 580km-nél járok és kb 50 literrel indultam. Tegnap jelzett ki. Még ~ 5 liter biztos van benne... A lényeg, hogy kb 8,5 literre jött ki az átlag. Ami szerintem k...va jó egy 18 éves Omegától amiben van ~ 800k km.szerk.: de még így is - hogy ~ 12l-t eszik városban - kb 3000 forinttal kerül többe kocsival járni dolgozni, mint busszal. Viszont így nyerek napi 1 órát! Ami nekem nem mindegy!
-
Dany007
veterán
Oh mindenképpen. Még csak körbenézek hogy a jövőben milyen árkategóriában találnék magamnak megfelelőt. De ehhez ez a dízel-benzin okosítás kellett nekem pl. Szóval most még csak nézelődök, utánakérdezek stb...
Aztán ha meglesz rá a pénz, na akkor jönnek a konkrétumok. Utána fórumok... És ha meglesz az a 4-5 kiválasztott, majd csak utána lesz élőben kipróbálva.
De így is igen sokat tanultam itt a fórumon az elmúlt 1-2 napban is. -
Dr.Zoo
őstag
Mondom: besz@rtam, úgy ment...
Kajak féltem benne!!!
Csak a turbó nem bírta a kiképzést..
Viszont azzal a szoft-al, normál üzemben 4.5 literre jött ki az átlag fogyi..
Szerk.: ahogy visszanéztük, a töltőnyomást, 1.7 bár-ra volt írva, és kitartotta 30-40 sec-re.
Az a kis nyomorék csiga max 1.5 bárt tud ugye, de az 1.3 bárt szereti inkább...
No comment. -
Dany007
veterán
De ez ilyen 5-10km-es távon van amíg bejárok dolgozni. És télen. Télen 15-17 liter hogy bejárok vele dolgozni.
Városon kívül megáll 7-8-9 literből.@MunezXBK: Lehet van vele valami, bár most volt műszakin és átnézték, és amit kellett cserélték, most volt olajcsere is...
Amúgy izé... van benne kb 800.000 km...
@DeFranco: Itt linkeltek egyet alattam. Szal jah... De mindjárt rákeresek neked
Tessék: [link]
29db 2006-os és a legolcsóbb 1,1 millió.
-
Lacces
őstag
1 emberrel még nem gond, viszont már 2 ember és plusz 100 liter víznél vannak gondok 2-esben. A legnagyobb gond az, hogy ez egy nem belátható 1 sávos út... és van amikor jönnek fentről, te meg lentről, így mindketten le kell menjetek az aszfaltról a susnyás(kavicsos, vízmosott gödrös) részre, és onnan elindulni néha nehéz volt a kisebb teljesítményűvel. Meg másnak is. (pizza futárosok is
akiket ismerek ő is panaszkodik az 1.0 miatt... amikor le kell húzodnia félúton...)
Anno gyerekkoromban trabantokat simán le lehetett hagyni futva...
-
Dany007
veterán
Köszönöm a villámgyors válaszokat!
Valahogy sejtettem hogy ilyesmi áll a háttérben.
Pedig ez az autó valami gyönyörű. Fullos új bmw-k néznek ki így belülről... Eszméletlen.@[rvilike]:
Mármint melyiket kell kerülni?
A Rovert vagy a V6-os motort vagy mindkettőt?
@!Overdose!: Igen? Olvastam pár véleményt róla. Elég vegyes. Van aki 2-3 havonta szervizbe hordta. Volt aki azt írta éveken át csak a kötelező dolgokat kellett cserélni rajta.
Egyébként egy korabeli BMW-hez (10-12 éves) mondjuk olcsóbbak az alkatrészek?
És mondjuk egy 7-8 éves Mondeohoz? -> eddig ez a típus volt a favorit nálam.@aero.:
Köszönöm neked is!
Vegyesen használnám. Most sem vagyok jobb helyzetben. Csak most egy 18 éves 2 ezres Opel Omegám van, kombi.
Városban 10-12-t simán megeszik. Télen 16-17-et is! Nem akartam elhinni mikor majd egy héttel korábban kellett tankolnom, mint ahogy megszoktam... Szóval ehhez úgymond hozzá vagyok szokva...@Revolit:
Mondjuk azon csodálkoztam volna ha a kereskedő azt mondja, hogy igen piszok drága hozzá az alkatrész és 2-3 havonta el is romlik valami...
-
DeFranco
nagyúr
Hogy neked nem csinálnak meg egy durrant légzsákot működőre egy eladásra szánt autóban, az tuti. De megtartásra szántban is horror. Nem a légzsák a drága, hanem a kompjuta, amit tudtommal szintén cserélni kell, különben csak darabra lesz meg a rendszer, nyílni nem fog.
(ezt azért valaki cáfolja vagy erősítse meg, én is csak hallomásból tudom így, de jelenleg meglehetősen biztos vagyok benne, hogy így van, nem a szél fújta a fülembe, az biztos, csak nem tudom megnevezni a forrást)
-
Dr.Zoo
őstag
Az ezüstön kormányt cseréltek, váltógombot, és váltószoknyát. (szerk: de pedálsort elfelejtett, a kis butus)
De direkt úgy fényképezte, hogy ne látszódjon a vezető ülés oldala.
Ott gondolom lehetne látni, mennyire van kikopva, a km óra állása meg annyi, amennyit szeretnél látni..
A másikba belefolyt úgy 2 liter szilikon, kereskedő árulja, akármennyi lehet benne.. (kormány itt talán nem volt cserélve, de fényesre van szilikonozva)
-
Imy
veterán
Akkor a lényeg, hogy CR diesel legyen ne PD-TDI?
A PD-TDI-kkel mi volt a gond, és a CR-ek tényleg sokkal jobbak? A VW konszern dieseljeit nem igazán ismerem, csak hallomásból.
Akkor a Skoda Octavia is szóba jöhet, meg a SuperB?Jah lefelejtettem, jobb lenne valami 100e km alatti példány.
-
Dr.Zoo
őstag
1.9 PDTDI, gyári 132 ló.
Micar írta a szoftvert, +15% lett írva rá, füst nincs, erő van.
Turbót tavaly cseréltem,mert amikor megvettem, Kollárféle szoft volt rajta.
Ettől lekókadt a turbó, utánna vittem Micarhoz, ő normális szoftvert írt rá.
Itt le van írva minden! -
-
mycso
veterán
Jó ez a kamionról leesett duma, bár akkor ilyen alkatrészekkel a dci is gombokból javítható.
1.5dci legnagyobb csiga új u.gy. 120k, csúcsok komplett felújítása darabonként 20k (a delphi/siemens csúcsok szinte megölhetetlenek), nagynyomású szivattyú szintén újítható (itt is csak bizonyos típusok hajlamosak halni), annak az ára nyilván állapottól függ.
Ezek mind a legerősebbre vonatkoznak, meg már régebbi árak.
Viszont a turbot nem szokás felújítani, mert nincs hozzá normális felújítókészlet, ez mondjuk igaz.Amúgy 1.4 pdtdi-ből mi a legerősebb?
-
Kornel
veterán
ja persze olcsó, kamionról leesett, okosba elintézzük, majd egyszer, aztán mégse jó, stb...
igaza van Integrának, vagy elvakult fanatikusok vagytok, vagy csak tudatosan félrebeszéltek...
nézzetek már meg egy bármilyen autóalkatrésszel foglalkozó webshop-ot, hogy mennyibe kerül egy pd elem, vagy egy turbo... ha ebből 50% kedvezmény lejön, még úgyis el lehet költeni egy 8+ éves kocsi árát egy hasonló műveletre. (több százezer ft-ot)
tegyük fel tényleg megszerzed 1/4 áron az alkatrészt, gondolom otthon be is rakod, de vajon mennyit kell rá várni, hogy éppen akkor pottyanjon le a kamionról? (amiről inkább nem is mondok semmit, mert azért tart itt az ország, mert itt ez a normális, sőt, aki nem ilyen, az lúzer) mi van, ha 2-3, esetleg több hét, mire megjön a cucc okosba? van akinek ez nem fér bele, hogy addig kocsi nélkül legyen. vagy bérelsz addig kocsit?
garanciáról ne is beszéljünk, gondolom számlát nem adnak ilyen esetben(#48131) Balupapa: attól, hogy sok
smile-t raksz minden hasonló komment mellé, még nem lesz igaz...
(#48135) zenke: már mondtad, tudjuk, kamionról leesett, felújított oksoba, gondolom gyári garanciát is kapsz mellé. részemről téma lezárva, mert nem vagyok vevő a hittérítésre
-
-
Kornel
veterán
nekem sose írt a fedcomp annyit átlagnak.
kb. 3000-nél elváltok amúgy, de szeretek lendületből autózni, nem szeretek tötymörögni... persze van, amikor muszály, amikor nagy a dugó.
enyémen csak 175-ös gumi van amúgy, de így is +2-3 deci, ahogy néztem a fogyasztást, jól tapad, de többet eszik, mint a 165-ös gyári eco contact... ha meg akarnám tartani, akkor 185 v. 195-ös gumit vettem volna rá, felnivel együtt, de annyit nem költök rá.(#47994) ABE : 1,4 hdi-vel mentem párszor, 4,5 körül volt... viszont céges autó volt, váltott sofőrökkel, teljesen szétzúzva, úgyhogy le a kalappal
-
ABE
őstag
2000 és 3000 között él, 1500 alatt nem igazán szereti (bár most kapott adalékot, ami javított rajta), 3500-nál eléggé elhal. 110-nél asszem úgy 2700-at forog, de nem szoktam nézegetni, huzamosabban pedig 130 fölött nem megyek vele. Mondjuk érdi emelkedőt két személlyel, klímával tartja 130-cal szépen. Nem egy dinamikus autó, ugyan lehet vele előzni, városban "beférni" két autó közé, de ha a legfontosabb kérdés a hogy megy, akkor ne ezt vedd. Vagy szánj rá 100-120e forintot a chip tuningra.
kornelka
Igazából a két autót azonos útvonalakon, azonos stílusban hajtva lehetne összehasonlítani. Most kapott amúgy új olajat is a motor, kíváncsi leszek a következő átlagfogyasztásra.
-
Kornel
veterán
minden, kivéve pálya, de ott nem járok csak félévente egyszer...
majd nyáron lesz egy hosszabb etap, németországigna ott be fogja verni a 6,5-7-et, főleg, ha megnézem mennyi a vége
hú most nézem, mingyárt 20k km-nél járok, 9 hónap alatt, 26k km meglesz az évben is... mondjuk jobb, mint a tavalyi 35k
-
qdak
addikt
200mb nem toltunk telorol
csiben1: most szerelunk 1 polo 1.4 16v t (szelepek gorbultek) gorgo tort, eltepte szijat... ezen kiv soknak hibaja h vmi uzemanyag + befecskendezo v mi banat miatt ha lealsz es indulnal egybol pl lefulladsz aligakar elindulni...
amugy az osszes kezem szet vagdalta...
nem tudom egyivvel ujabb autoban meg a muanyag reszeket se lehet ugy megcsinalni h az eleknel ne meteljen :s -
csiben1
tag
Értem, csak azért kérdezem mert x összegből 4-5-6 évvel fiatalabb puntot lehet venni. És az akár lehet 100ezer km különbség is... Nem tudom, hogy ez a pénzkülönbözet a jobb, tartósabb technikának tudható be vagy csak pusztán a márkának.
Mert amúgy ezek a jtd-k mennyire tartós motorok? Lehet tudni valamit róluk? -
Valóban használni vettem. Ez nem változtat a tényen, hogy igen is lehet találni jó vételt. DeFranco is talált. Más kérdés h pont olyan hülye mint én és az első nyöszörgésre rohan szerelőhöz
És azt sem kérdőjelezem meg, hogy a használt kocsik 99%-ára költeni kell, de ezek a tények még nem válaszolnak meg egy rakás más dolgot amikről mi itt csak feltételezünk. Mi van ha Rhino kritériumai csak első körösek? Mi van ha van még ezen felül pénze, de zsidó rá költeni? Mi van ha annyira szerelmes lesz a vezetésbe h a következő motorkocsi egy s500 lesz?
Csak arra akarok kilikadni, hogy el lehet mondani egyszer h ha szerintünk vmi elkerülte a figyelmét, de meggyőzni nem szabad vkit akarata ellenére!(#47571) bandus: Elő kocsis v nem, mit számít? Én úgy vettem meg életem első golfját 98-ban hogy az ablakmosó tartályt tudtam csak feltölteni. De mindig akadt vki aki segített ha hülyén néztem.
-
-
blt.62
őstag
Szio!
Van egy 2002-es Citroen Xsara picasso 2,0 HDI-m. 160 ezer km van benne,végig a családban volt,szerviz könyves. Van 4 alufelni jó gumival és 4 lemezfelni jó téli gumival. Bőr üléses,komoly riasztós,vigyáztam rá.
Automata váltón és tempomaton kívül full extrásnak mondható. Sajnos gondjaim vannak a bal lábammal,és automata váltós autót szeretnék venni. Olyan szinten fáj a bal lábam,hogy alig tudok váltani.Az én kocsim kb.:1,1 millió körül érhet és egy az egyben cserélném. Szerintetek milyen márkájú kocsit nézzek ami megbízható az automata váltója,és nem kicsi a mérete? A méret azért fontos,mert 165 kg a súlyom és sok kocsiban szerintem nehezen férnék el. A picassoval ilyen gondom nem volt. Habár a haverom azt mondta,hogy egy automata váltós autóban jobban elférek (a kormánytól a hasam) mert nem kell használnom a kuplungot. Milyen típust nézzek automatában? Suzuki Ignist kapnák cserébe? Csak csere jöhet szóba,mert több pénzem most nincs erre. -
jerry311
nagyúr
Egyszer mar majdnem megirtam ide, de majd most ujra, hogy a 140 kilos 185 centis fonokom es hasonlo kepessegu felesege plusz 1 gyerek egy Clio-ban autokazott. Havi 1.5M netto fizubol. Biztos hulye volt, meg nyomorgott a kocsiban. Vagy ott van egy masik ismeros is, o kicsit kisebb, csak 180 centi es 120 kilo, meg a baratnoje is kisebb, csak 180 centi es 85 kilo, de ok is kenyelmesen elvannak egy Clioban. Es o sem keres olyan szarul, hogy kotelezo lenne neki ebben aszalodnia.
De hat ezek nem autok ugye.
-
Rhino666
addikt
Te kezdted az egész tiszteletlenséget, inkább maradj csendben, mert eddig EGYETLEN normális, építő jellegű hozzászólásod nem volt.
Könnyű kiröhögni meg azt mondani hogy troll vagyok, járjak taxival, de értelmes alternatívát nyújtani már derogál, mi? Semmi keresnivalód a topikban, legfeljebb akkor lenne, ha kocsit akarnál venni...
-
-
Még minidg ott tartunk h miért ne vehetne autót, ha akar, és van rá lehetősége?
Pláne h használt autó keresésnél még mindig szempont a női orvos tulaj, 79 évesen aki soha nem dohányzott, és természetesen számlával és szervizkönyvvel igazolható mind a 10k km amit a 20 éves kocsijába rakott. Hagyjuk már ezt a más zsebében turkálást.
-
hobizoli
nagyúr
Jajmá...nem mindenki azert vesz dizelt, hogy hetente bejarja vele a Bp-Parizs-Bp utvonalat unalmaban..
Nem a cegautokbol kell kiindulni, azokat nem a juzer tankolja, sajat zsebbol meg kevesen jarnak el 4 ev alatt 200k km-t
Szamold csak ki uzemanyagban a mennyi lenne "csak" 4.5 literes fogyi mellett is per ho, havi 4200km kb, ami nagyjabol 80k HUF, es akkor meg se biztositas ra, se ado, se szervizelesek... se semmi -
hdman
őstag
Nem tudom, hogy van-e személyes tapasztalatod ezzel a motorral, de a közvetlen környezetemben kettő is van.
Az egyik az enyém, 170+ k km, céges auto volt, ismert előélettel, a nálam töltött 30k km alatt egy generátor szabadonfutót kellett benne cserélni, azon kivül hibátlan. Pedig majdnem az eleje óta van benne egy t box és sokszor elgurul a gyógyszerem.
A másik családi céges kocsi, 100+ k km(ennyi volt kb 4 hónapja, szóval inkább 120k) , kis túlzással ki sem jött a városból, sok minden volt rossz rajta, egyszer cseréltek kuplungot is, de a motor és a kettőstömegű szintén gyári. Ez is elég rendesen nyúzva van, elhiheted.
Azt tudom, hogy drága hozzá az alkatrész, de nem csak a márkakereskedésben lehet megvenni 2x es áron.
Ha meg cserélni kell, hát legyen, nem lehet mit tenni.
-
Balupapa
senior tag
patent polo
istenemdeszép
-
DeFranco
nagyúr
Nézd csak, mi itt voltunk eredetvizsgán: [link] Beestünk random, egyből volt hely, megnézte, ki is szúrta a srác kérdés nélkül, hogy melyik üveg volt cserélve, kérésre körbe is mérte a kocsit, rendes volt. Metalelektro Kft
@MunezXBK: ez az elvileg "szerinted" elvileg, vagy láttad ezt már valahol leírva? Egy elemet megnézett kérdés nélkül, ahol cserélve volt az üveg, a többit kérésre. Szerintem meg addig terjed a dolguk, hogy megállapítsák a gyári azonosítók azonosságát és hibátlanságát, ahhoz semmi közük, hogy hányszor volt fújva-fényezve.
-
Szplöttyy
senior tag
-
8th
addikt
Tiszta sor. Vinnék egy borítékot látványosan meglengetném majd eltenném. A sikeres vizsga után kedvesen mosolyogva odacsúsztatnám a vizsgabiztosnak. Mondjuk pénz az nem lenne benne csak egy papír fecni nem nyert felirattal. Kezét lábát kéne az ilyennek össze vissza törni. Az ilyen trógerek miatt vannak retardáltak és írástudatlan kisebbségiek az utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- 24 GB-os RTX 4090 - HP OEM - garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest