- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gaborbol
őstag
válasz
Kornel #94185 üzenetére
Megrendeltem 1 napos szallitassal, szertboritottam a kocsit a haz elott, kibontom a dobozt es meg csak nem is hasonlitott arra ami kellett volna, a KYB cikkszam 3-ra vegzodott 4-es helyet, egyszeruen rosszat kuldtek.
Hivtam oket, kuldjem vissza, es majd ha megerkezett akkor kuldenek masikat par napon bellul, bepoccentem, hogy szet van boritva a kocsi, es nincs gatlo, megrendeltam mashonnan a gyarit megint egynapossal azit igy kerult bele az a vegen ezek meg visszakultek a penzt.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #93899 üzenetére
nosza, linkeld ezt a futóműmérő birgádot? rázópadjuk is van (vagy az ugyanaz, mint a futóműmérés)? van egy látens fémes kopogásom (ezzel voltam a szerelőnél) de nagyon nehéz előcsalogatni, jó lenne kirázatni, hogy mi kopog.
szerintem az autós társadalom ma itthon nem az igényesség és a felelős állapotfenntartás irányába megy sajnos. egyre több a seggen csúszó autó 8-10 éves hiperes téligumin. olajcsere stb. azért van, mert mondják, de azt is nyújtják mint a rétestésztát.
gumit amúgy figyelem mindig, tök egyenletesen kopik
@tboy93: hova ereszti az olajsarat? mit nézzek?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #93895 üzenetére
igen, meg nézegethetem a rugótányért is, oda megy az olaj, végül is nem tart semmiből ránézni időnként. talán az az első jel, hogy engedi az olajat a tányérba... de azért jöttem kérdezni, hogy van-e valakinek még ennél is jobb tippje. az ilyen érezni fogom, ezzel nem nagyon tudok mit kezdeni, mert ugye nem tudom, hogy mit is fogok észlelni pontosan.
szvsz rábízom a szerelőre a beszerzést, megvan hogy mivel dolgoznak (sachs) meg honnan szerzik, nem is nagyon szokás hozottból dolgozniuk. ami árat mondott, az munkatartalom függvényében reális lehet, ha a cromax árat nézem, ha benne van a futóműállítás ára is.
nem mérettem be őket, nincs most keret ilyen méréseket csináltatni, meg tele is van a törpöm, hogy ahányszor mérnek valamit, az nekem mindig sokba kerül, és eddig mindig feleslegesen.
@tboy93: az ezzel a bökkenő, hogy mindenkinek mást jelent a k*vára. ha úgy nézem, akkor az enyém is k*vára kopog, ha viszont átlagolok, akkor meg egész keveset
mindegy, ha gond lesz, cseréltetem mindenképpen, nem fogom elhanyagolni, de azért nem szeretném elsietni, meg azt a tanácsot is kaptam, hogy még ráér.
(#93897) kornelka: vagy csak megtanulták kerülni az ellenőrzéseket... nincsenek illúzióim, nem hiszem, hogy egszerre mindenki elkezdte a pénzt locsolni a tizenéves átlagautókra.
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #93813 üzenetére
En meg regen hoztam murvat a banyabol zastavaval a tenkesen 1 be ment csak fel fustolo gumival, a hegy kozepen mar azt hittem lekell dobni a fele cuccot mert megfog alni a vas, 800+250kg mindig 2 be is siman felhuzott, ez nemtudom mennyi lehetett de nagyon sok,a futon a lada kerekek forrok voltak mire haza huztam
-
EQMontoya
veterán
válasz
Kornel #93702 üzenetére
1.6 örökélet+1 nap, 2.0-nál a hűtésre figyelni kell (legyen benne víz), szar hűtőrendszerrel hamar megfőzi magát a v6. Motorikusan azzal sincs semmi gond, szép hang, jól megy. Futómű jó (Mazdásan sportos), a formavilág meg szerintem a '90-es évek egyik legjobbja.
Viszont egy '92-ben bemutatott autó, maiakhoz képest esélyesen törik, mint a ropi. Rohadni meg azért szeret már ebben a korban, főleg hátsó sárvédőn.
-
Declare
őstag
válasz
Kornel #93508 üzenetére
Nem nézegetem őket
ezek a gumik amiket linkelt újak...ha figyelmesen olvasnád a hszemet, akkor láttad volna, hogy nem a panel parkolóban 7 év alatt nap megette gumiról írok. Ha normál körülmények között van tárolva nem látom az okát, mitől is bomlana szét egy gumi anyaga. Ezt írják mindenfele és én ebben látom a logikát.
Ellenben Te mire is írod, hogy nem jó? Azon kívül, hogy azért nem jó mert nehogy már jó legyen
ha valamivel alátámasztod akkor ok.
-
parandroid
félisten
válasz
Kornel #93508 üzenetére
Az Astrán használt téligumim nekem is 2006-os (illetve akkor vettem, de nem hiszem, hogy idősebb lenne), külsőre teljesen rendben van, kb max 50k km mehetett bele. Persze amikor eladtam az autót, már nem volt pofám vele adni őket, meg ha nem lett volna tervben, hogy csere lesz, akkor már valószínűleg tavaly vettem volna egy új garnitúrát. Ránézésre viszont meg nem mondanád, hogy mennyi idősek - az látszik, hogy nem újak, de tök jól néznek még ki (Barum egyébként).
p
-
válasz
Kornel #93456 üzenetére
Ha ennyi mindent kicserélt rajta már akkor gondolom ki akar szálni belőle mielőtt még több dolog előjön !A cégnél mint írtam van egy ugyanilyen csak 2006-os gépezet és igazi pénztemető . Legutóbbi szervíz volt mindennel együtt majd 600K ami nem kevés tekintve , hogy van benne 180K Km és ez tényleg annyi mert 0 km-el vettük .
-
válasz
Kornel #93450 üzenetére
pontosan, első ránézésre még azt is mondtam, hogy pluszosan kijöhetünk belőle - bontott lökhárító, hátsó lámpa, kereket megigazítják, aztán meg is vagyunk.
jobban megnézve (van egy kép, ahol látszik) viszont az a kerék nagyon keresztbe áll, esélyes, hogy leszakadt ott valami - 1200kg+-os Astra 40-50-nel nekimegy a keréknek, minden erő ott hatott.
Szerelő még nem látta, az eset után nem tudott eljönni, aztán a rendőrökre vártunk, a 6 órás baleset után 9-re végeztünk. Meglátjuk mit mond a biztosító meg a szerelő. Az autó tényleg nem nagy (anyagi) érték, mert 3-500 ezret ér. A baj az, hogy helyette most nem tudunk mit használni, meg az, hogy ennyi pénzből nem mernék semmit venni. -
footy
addikt
válasz
Kornel #93452 üzenetére
A willhaben.at-t nezd, bar a helyzet hasonlo mint nemetorszagban. Ami meg hozzajon, hogy az 1000euros kategoriaban rozsdamenteset kifogni elegge sci-fi. Salzburg kornyeken vannak jo vetelek, de az meg nem sokkal kevesebb mint tavra mint nemeto.
-Szerk-
En a helyedben kivalasztanek 5-6fele (benzines)tipust es amelyikbol jobb allapotut talalok a kornyeken azt vennem. Szerintem ekkora osszegnel nem erdemes nagy utakat szervezni, mert a vegen a jarulekos koltsegek viszik el a raszant osszeg nagy reszet. -
nesa
veterán
válasz
Kornel #93441 üzenetére
2 evre siman, mikor legeloszor elvaltam 40k er vettem egy zastava GTL55 ot 40k bol mindent megcsinaltattam rajta meglett a muszaki, utanna 2 ev mulva problema nelkul vittem a kpm hez muszakira a 2 vizsga kozott valami 200ft korul koltottem ra 1db megszakito kalapacsot, 4 ev utan muszaki lejarta elott 1 hettel 30 er eladtam, kulonossebb baja nemvolt csak micsit korbe ette a rozsda a kuszoboket.
Ja ez nem 40 eve volt hanem 2002 be
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #93429 üzenetére
Az ha jól számolom ~100k, mert kell még osztrák meg magyar matrica is, és akkor szerencsésen németo. legközelebbi részén találtál autót ... 100k ha jól számolom az autóvásárlásra fordított keret 1/5-e
Valami ritkább modellből én is kimennék nézelődni mert itthon nincs választék, de őszintén szólva focusból itthon is annyi van mint a picsa, pláne annyiért amennyiért te keresel, a nepperek se véletlen azt hozzák be aminek lóg a bele, mert csak azt éri meg, én nem hiszem hogy ott ebben a lefingott ársávban bármivel is különb autók lennének, ugyanúgy 3x megtekerte már a török nepper. De nem okoskodok nekem csak hallomásból van infóm erről, ha tényleg jobban lehet onnan járni bármilyen szempontból akkor hajrá -
-v-
addikt
válasz
Kornel #93423 üzenetére
Én vennék valami közepesen retek FL előtti focus 1-et 500-ért, olyat ami rohadgat már, parkolási meg mindenféle esztétikai bajai vannak, de mondjuk friss vizsgás meg futóműhöz nem kell nyúlni stb.
Lefingva is 3x jobb autó mint egy escort, 500-ért tuti nem érdekelne hogy néz ki, csak hogy műszakilag a legjobb legyen a lehetőségekhez képest... na és ha rohad, 2-3 év múlva is érni fog 300-400-at. Ha kicsit törve volt itt ott ki nem szarja le, pl. [link] ez a két lityós az jó motor azzal van a legkevesebb gond, megy is, ghia is, nagy is. fordfocusbonto.hu ha valami beszarik onnan lehet lőni, 1-2 évig elhajtani szerintem jó de legalább addig is többet nyújt. Bizonyos szempontból szerintem "könnyebb" ennyiért autót venni, mert ennyiért már pont leszarnám hogy néz ki, meg törve volt-e, rohad-e, tekerve volt-e 3x (nyilván) stb ... -
giigz
veterán
válasz
Kornel #93231 üzenetére
Hi!
egy esmerosmonek vot, csunnyan mejjarta vele, sokat kotott raja, aztna elatta...
szeretnel tolde kerdozni
mso tmire keloel neked az oto? sok oraszgut mit eddig, vagy macska varos?
hanny ever tervezel vele? eves futsas kizarloag Mm-ben megadva?
udv
duddukki
ps.: 626 egyebkint 3 csillam, ilyne arer megan, clijo, thallia, puttony, gastra, xsara
meganbo jot foghacc ki, at keloel nezin, keveste futott jo alapottu van ennyiir, es 0,0014*(10^3) 16v gatyat se eszi el...
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #92813 üzenetére
hm... úgy láttam, hogy már elmentél a prius felé, de azért válaszolok
mennyiért mérnek egy ilyen normálisat?
hát, én 800 alatt biztos nem nézelődnék, tipikus válságautó jó ár-érték aránnyal, ami miatt viszonylag tudja tartani az árát. amikor én nézelődtem, tényleg nem nagyon volt értelmes millió alatt, most nem tudom mi a helyzet, de szerintem 900 körül, esetleg kicsit felette reális kifogni egy tényleg jó állapotút. ami alatta van arra szvsz. ráköltöd a különbözetet, vagy elfogadod, hogy "kicsit már fostosodik de még nem szár"
érdemes fl-et nézni, mit változtattak?
passz, [rvilike] szerintem jobban tudja, vagy a wiki, én a külső dolgokat ismerem meg, hogy belülről mit változtattak, az passz. annyit tudok, hogy javítani javítottak rontani nem rontottak rajta. fl előttiek már azért öregecskednek is rendesen, én csak utolsó gyártási évek környékén nézelődnék. egy 10 évesben még van 10 év, de akkor is....
az mondjuk elriaszt tőle, hogy eléggé rohadnak ezek is.
ez mostanában egy népszerű fud, de szerintem nem rohadnak jobban, mint egy másik márka. mindig hallok ilyeneket, hogy ez vagy az már pedig nem rohad 10 évesen sem, sehol sem, még ott sem, ahol már alapozó sincs, de - minden vonatkozó szaktudást nélkülözve - én ezt azért mindig inkább a wishful thinking kategóriába sorolom. 10 évesen szinte minden rohad már valahol legalább egy kicsit.
Jó, nyilván az enyém is "rohad", én látom, de amikor másnak megmutatom rend szerint kiröhögnek, hogy ne vicceljek már, ez még messze nem rohadás csak plezúr.
Konkrétan a focus esetén az a helyzet, hogy két ismert neuralgikus pont van, ahol hajlamosak a korrózióra: az egyik az első kerékív hátsó sarka, itt nem véd semmi a kőfelverődések ellen, így egy idő utál leveri a lakkot és elkezd korrodálni. Ugyanitt belülről a csapadékkal bevitt mocsok tud megállni, és csámcsogni a fémen. Takarítással, kezeléssel orvosolható.
Ezen kívül az ajtók alja, főleg az elsők, itt egy idő után tervszerű a rohadás, de ez látható, értékelhető, nekem most csinálták meg 5k/db áron. 10 év után kellett hozzányúlni, megállítani nem lehet csak lassítani, most 2-3 évig remélhetőleg nyugi van, aztán max. ismétel. Na ezt sem úgy kell elképzelni, hogy lerohad a kocsiról az ajtó, csak az alsó élen, a vízkivezető nyílásokon megáll a víz, és az alsó él belülről korrodál. Nem üt át, nem rohad fel, csiszol, kezel, kész. 4 ajtóból 1 volt necces, 1 közepesen necces, 1 picit necces és 1 szinte semennyire nem necces. Fotókat tudok mutatni.
Ezek a pontok a kényesek, egyebekben nem tudok korrózióról.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Kornel #92863 üzenetére
"Papíron 10,9 másodperc alatt fent lehet százon, a végsebessége 170 km/h, de a gyakorlatban minden rugalmassági teszt nyögvenyelősen ment."
Gyúrj inkább a 3. generációsra.
Minden érv amellett szól. Inkább várok még és gyűjtögetek, de nem veszek 2. gen Priust, a 3. tágasabb, erősebb és szebb is.
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #92827 üzenetére
Hmm, ezt nem is tudtam, hogy ide jön a "Vredestein"...
Nekem a T-Trac indai gyártású, a SnowTrac 3 holland, nem tudom mi lesz ennek a közösködésnek a vége, az Apollo is már Vredestein fejlesztésű gumit gyárt, jó minőségben, jó tapadással, kíváncsi vagyok hova tartanak... Odáig leszek Vredestein párti, amíg nem lesz Apollo a neve...
Mondjuk már ez az indai közösködés sem tetszik, ha új gumikat kell vennem, lehet valamelyik európainál maradok következő alkalommal...
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest