- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
bitpork #125853 üzenetére
Mittudomén. hogy ott hogy megy, itt lefénymásolják a jogsid, aláíratnak egy papírt, hogy megígéred, hogy vigyázol rá (bár valószínűleg inkább zaért, hogy hozzájárulsz az előbbi művelethez), felpaatintják a piros rendszámot, és megkérdezik, hogy félórára, vagy egy órára akarod-e elvinni az autót egy körre. Amíg ezeket intézik, addig meg kapsz egy kávét, meg kipróbálhatod a kiállított autókat (már ahol nem 70 darab van a bemutatóteremben, mint a VW-nál volt pl, mondjuk a kávéjuk is nekik volt a legjobb). Ez tökre nem egyedi (voltunk vagy hétféle kereskedésben, mindenhol ez van), jellemzően egyedül a Fordnál nem vettek minket komolyan, amikor a Fiestára kértünk ajánlatot, mondjuk az elég vacak kis kereskedés is volt, vissza sem mennék oda - a frankfurti nagy Ford-kereskedésnél még anno Mazdát néztünk, ott meg pont a mazdás értékesítő volt flegma (pedig az már akkor eléggé jól körvonalazott vételi szándék volt, de így végül egy kisebb, vidéki kereskedésnél vettem meg), cserébe egy fordos kolléga pont elkapott minket lepattanóban, és majdnem rábeszélt egy kiállítási példány S-Maxra.
p
-
footy
addikt
válasz
bitpork #125724 üzenetére
Jah és az a dúrva hogy a DSG is 1100-1200-on kínlasztja a motort.
(#125760) rwin5
+ (#125759) kornelka
Én itt leírtam a tapasztalataimat a leonról. 2-es leont még egyszer biztosan nem vennék, 1-es vagy 3-ast szinte bármikor.(#125777) Morris
Nem tudod mi a jó -
footy
addikt
válasz
bitpork #125714 üzenetére
Figy a Golf6 1.6 CR TDI-ből van kettőstömegűvel én anélkül szerelt változat is. Próbáltam minkedttőt., sőt az enyémről is azt hittem hogy van benne kettőstömegű amíg szét nem lett szedve. A Kettőstömegű előnyét pont abban a fordulati tartományban érzed (1500 alatt) ami amúgy sem tesz jót neki szóval így eléggé értelmetlen a dolog.
(#125718) kornelka
A Panda jó gép, nem kell mélyre huppanni beszállásnál. Kicsit olcsó a belseje, de az árát simán éri. Az 1.2-vel is élhető amúgy. -
footy
addikt
válasz
bitpork #125711 üzenetére
Ha van benne kettőstömegű, és használtan veszed, akkor semmire nincs biztosítékod. Lehet ugyan szidni ezt a megoldást, de azt is ismerjük el, hogy valóban jó kényelmi faktor.
Nekem mostaniban nincsen kettőstömegű(az előző kettőben volt) és semmilyen hátrányát sem érzem. Sőt jobb a gázreakció is. Eddig azon a véleményen voltam hogy kell a ketőtstömegű (mert az 1-es Ceedben kicsi érzik a hiánya) de 20ezer km-t nyomtam már a Golfba és egyre inkább azon a véleményen vagyok hogy a kettőstömegű csak lehúzásnak van benne az autókban. (A ceed1 FL-ben sem hiányolja már az ember)
-
m3tr0
őstag
válasz
bitpork #125697 üzenetére
Azért - és nem akarlak még véletlenül sem megsérteni de- a Teddy egy felsőkategóriás, szinte luxus SUV, míg egy Jazz közel sem az a kategória így a Jazz kicsit sem azonos de még csak nem is hasonló rulett faktor.
Benne van a Hondában is de őszintén mennyire? Főleg egy szinte új autóban? -
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #125635 üzenetére
Nem ismerem a Ford kínálatát, nem szeretem különösebben a márkát. Egyébként igen, tudok szöveget értelmezni, csak kíváncsi voltam, mint vált ki, ha az Audit is részletezzük, hogy tudjak egy jót audifanatikusozni, de ez úgy látszik elmarad.
A magyar nyelv és ir. érettségim úgy is csak 96% lett, mert szívből utáltam ezeket tárgyakat, ideje lenne fejlesztenem ezen a területen, Mechanika és szilárdságtan között úgy is sok szabadidőm van. valami fasza kis kurzust fel is veszek.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #125594 üzenetére
A1-A2-A3-A4-A5-A6-A7-A8-Q3-Q5-Q7-TT-R8
Nekem hasonlónak tűnik, mint a bmw..annyi, hogy ott a 4-es is valójában 3-as stbstb.És igazad van, rohadt sok a felesleges modell mindegyiknél, de csinálnák, ha nagy bukfenc lenne? Nem. Örülni kell, hogy mindenki tud választani. Legyen 3 modell és mindenki ossza be? Hülyeség SZVSZ.
-
stickermajom
addikt
válasz
bitpork #125620 üzenetére
Fene tudja, talán az E46 most épp szerencsés ilyen szempontból. Nem túl fiatal, nem túl öreg és a külföldről beáramló autók miatt rengetegen kezdtek el foglalkozni vele (nem bontósokra gondolok, gyári alkatrészeket is rengetegen árulnak).
De még nem futottam bele nagyobb dologba, lehet majd akkor megváltozik a véleményem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #125594 üzenetére
Masszázs ülés már a "pórnépnek" szánt Astrában is van. Nekem attól volt prémium, hogy S6, V8 meg V10-es motorok voltak bennük.
w333: Jaja, csak ahhoz benzinkutat is kéne venni...
mod:
Gyerek mellé nem vennék 3 ajtósat de végülis fiatal még, könnyen behajtogatható hátra.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #125594 üzenetére
És nem is csak a gyártó brandje, hanem az, hogy egy 1-es BMW-t nem a passathoz kell hasonlítani ...
Egy A3-mas audit a ford focushoz kell. Nem prémium az E46 bmw szerintetek? Üljünk már bele egy akkori, '98-as ford mondeóba, na ugye hogy prémium volt az ahhoz képest. Igen, az azokkal versenyzik, nem a 2015-ös teslávalNagy itt a képzavar, mit is jelent a prémium
sokszor fogalomzavar is van, mert sokan keverik a presztízzsel, az ár érték aránnyal stb.
Falnak megyek ezektől az "5er alatt semmi nem prémium" faszságoktól.
Érdekes amikor a focus után beülsz az A3-ba, azért eléggé azt érzed, az prémium. Érdekes, amikor nyomogatom a konfigurátort, akkor olyanokat tudok hozzá rendelni, amiket a focushoz nem. Érdekes, olyan motorok vannak bele, amikről a focus csak álmodhat. Miért is nem prémium akkor?Ha az nem az, akkor ugyanabban a kategóriában (!! nem a superbet kell most itt felhozni) mi az?
Nem prémium a 3er? Nem nagyon látom a nem prémium gyártóknál, hogy azonos kategóriában rendelhető lenne a 300< lóerős sorhatos.Na hagyjuk is.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #125589 üzenetére
MIért lenne luxus sedan? a luxus sedan az a luxus sedan, megvan az is: sedan és gran coupe. Nekem a gran coupe jobban is tetszik, attól, hogy vlaami drága, még lehet használható
-
footy
addikt
válasz
bitpork #125585 üzenetére
Miert? A sedan forma nekem mostanaban jobban tetszik(es jobb az alaktenyezo is) szoval ennel adott ez is meg a jo pakolhatosag is.
Nem ertem ezt az ajtok szama es premiumsag kozotti osszefuggest. Ilyen alapon akkor az allroad sem premium mert 5 ajtaja van. Vagy mondjuk egy Q7? Ott meg ulesbol is lehet 7(#125586) Qru
Na az mondjuk tenyleg gaz... -
gaborbol
őstag
válasz
bitpork #125544 üzenetére
Eddig ezek voltak, de most van egy 3,5 honapos gyerkoc, vettunk hazat amihez van 2 parkolo a haz elott garazs nuku. Ket olyan kocsi kell ami teljesen funkcionalis a mindennapokban.Van a V6-os 3.0 literes Outlander meg kell valami rohangalos-melos ami olcso fenntarthato es mar nem nagy kar erte. ( ez az idoszak most egy ideig nem rolam szol
)
Azert gondoltam a Camry hybrid-re, mert megis auto formaja van, a villanymotorral egybe mar 180+ lo, menni is tud ha kell, fer is bele cucc es remelhetoleg 2-3 evig elketyegne talan nagyobb gond nelkul.
Majd, ha megint ramkerul a sor es lesz garazs, akkor veszek valami oreg V8-at aztan rotyogtatom. -
w333
félisten
válasz
bitpork #125529 üzenetére
Gondolom D-4D volt ... olyat én is vezettem Corolla -ból automatával és érdekes módon de azzal én sem tapasztaltam csak az 1.6 -s benzinessel !
Különben soha nem szerettem az automata váltót, valahogy elveszi a vezetés élményét ... persze viszont aki napi 8-10 órában városban vezet azt is megértem hogy kell az automata, különben városban tökéletes volt, nem volt rá semmi panasz, mondom inkább csak emelkedőnél jött ez a misztikus hiba elő !
-
w333
félisten
válasz
bitpork #125522 üzenetére
Próbálj ki egy ilyen Toyota -t meglepődsz majd mit művel az automata váltó, komolyan mondom még egy régi 124 -s is megbízhatóbb volt
De hát ismerjük a Toyota -t ők a nagyon takarékosságra (fogyasztásra) mennek rá és ennek ez a következménye ... különben egy felsőbb kategóriás Avensis, Camry vagy Lexus, soha nem tapasztaltam ilyet de ezzel a benzines Corollával igen
-
w333
félisten
válasz
bitpork #125516 üzenetére
Pontosan ugyan ilyen ... Link (ne kérdezd mert nem ismerem)
Csak annyit tudok hogy át kellett váltani manuálba és pöckölni a váltót hogy emelkedőn felbírjon menni ... de Toyotában mondták is hogy annyira takarékosra van csinálva az egész hogy az automata azt ezt csinálja (kicsivel 2000 fordulat felett már vált is ami egy emelkedőnél kész katasztrófa) de ugye ő meg pont azért vásárolt automatát hogy kímélje a lábát a városban mivel napi 8 órában futárkodott aztán mégis egy manuálisba ült inkább vissza, mivel törzsvásárló és évek óta ismerik így ingyen kicseréltek neki ... na és ekkor mondta hogy megbánta miért nem vett inkább egy Golf 6 -t egy DSG -el
(#125519) kornelka
Jól teszed mert kib*szott jó autó, én még Subarust nem halottam panaszkodni !
-
rwin5
őstag
válasz
bitpork #125377 üzenetére
Hát ha megszánsz 1-2 m Ft-tal amivel bebiztosítom a jövőmet a Vitara vásárlása mellett, akkor már holnap megyek a szalonba
Bár a Yaris nekem nem tetszik, de itt a topikban agyon van dicsérve (elsődlegesen nálam a megbízhatóság a fontos) találtam egy ilyet is (színe kicsit furcsa, de jól mutatnék benne a kopasz fejemmel érzem) Viszont ez is jó vételnek tűnik, majd erről is valaki írhatna egy pár szót ezer köszönet
szerk: ja ez lehet automata váltós? Akkor nem téma, pedig képről manuálisnak nézem/néztem
-
rwin5
őstag
válasz
bitpork #125371 üzenetére
Túlzás, hogy tetszik, de nem is csúnya. Igazából csak ha a leírtakat nézem akkor jó vételnek tűnik, ha minden igaz volna benne. + Remélem majd a szakik is írnak valamit róla, hogy ezzel az évjárattal volt-e valami gyári hiba vagy egyéb dolog. Kornélkát fárasztom privátban egyébként már 300 hsz körül az autóvásárlással kapcsolatban, igazából jó volna már valamit találni, vagy opció még újonnan a suzuki vitara, csak azt még nem tudom be merjem-e vállalni mert ugye kis különbség van ennek a használt civic és a vitara ára közt
-
válasz
bitpork #125373 üzenetére
Áááá.. azt csak Degecz fórumtárs mondhatja
Akartam is írni, hogy szvsz értelmes kultúremberek számára egy 140-150 lovas, szíjas 1.4 TSI mindenre elég kell legyen.Szerk: a kokszosodás témáról azért volt talán a nagy hallgatás, mert japóknál is előjön?
Húztam aludni. Jó 8! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #125340 üzenetére
"Pedig hidd el a leghangosabban vérnyogó autósok nagy része a hozzá nem értés áldozata."
Ez így van. Laikus kollégám Poloja bedobta a chcengine-t. Elvitte szervizbe, 200k-ért akartak ECU-t cserélni benne. Mondom azért lassan a testtel... Kölcsön adtam az obd olvasót kitörölte azóta is pöcc-röff a gép.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #125334 üzenetére
Hát nézd, ha valakinek hangsúlyozni kell, mint egy 5 éves kisgyereknek, hogy kisfiam ne higgy azért ám el mindent, amit olvasol
és nem tudja olvasott/hallott infóból meg saját tapasztalatból gyorsan összerakni a képet (ami talán nem a teljes és abszolút igazság, de valami ahhoz közeli), annak szerintem nincsenek jó esélyei manapság
-
w333
félisten
válasz
bitpork #125019 üzenetére
Én néztem a BC -t és tulaj is mondta hogy 14.2L
Pontosan ugyan ilyen autóról van szó ...szerintem sok !
Viszont az lehet hogy még bejáratós mivel még csak 10 ezer Km van benne !
-
Morris
veterán
válasz
bitpork #125010 üzenetére
Mondjuk szerintem terepre soha nem jutna ki faterral. Szóval a terepes suv-ok ki is estek. Városi terepjaró kellene, de mondom, ez sem feltétel csak a magas hasmagasság. Vagy az sem. A lényeg, hogy könnyű legyen be és kiszállni. A sportsvan sem terep autó. Csak olyan magasabb, emelt padló lemezű.
Az X6 nekem formára nagyon bejövős. De mivel sajnos nem nekem kell, így lehet, hogy alapból kiesett.
Mindenesetre szvsz jobb választás a spvan. Új és mók mentes. Ez pedig sokat jelent. Ezek a bálnák biztos jók, de városban leeszi a pénztárcáját az tuti. -
w333
félisten
válasz
bitpork #125010 üzenetére
Kérdés ugye hogy mire kell ... használhatóság vagy megjelenés ?
Mert ugye hiába használható egy autó ha valakinek nem tetszik, én is így vagyok !
Kisebb kompromisszum mellett jó az X6 is nagyon (sőt) csak fenntartási szempontból nem a legjobb 1 db. csavar is hozzá ott kezdődik hogy 100 ezer szóval tényleg nem olcsó (ez is igaz) !
És a japánok közül ?
Ott a Mazda CX széria vagy Honda CRV, Lexus ? ezek is bitang jók !
Audi -t, VW Touareg nem ajánlok mert nagyon sok rosszat halottam róluk, illetve az Opel Antara sem ... mivel ismerősnek van Diesel és városi fogyasztás 14L
-
válasz
bitpork #124901 üzenetére
Nem baj, segítek. Szóval ilyesmi méretben (Canyon MTB/Canyon outi) kell gondolkodni.
#124903 bmwsan: Ebben egyetértünk, de B5 után a B5.5 nem lett akkora durranás, inkább egyszerű facelift. TDI-ből csak kis teljesítményű jöhet szóba (pl.: 60-85kw között), eleve felesleges a PDTDI, és jóval többe jönne ki mint egy szög egyszerű adagolós, sőt SDI is benne lenne a körben, de az kissé lomha lenne megrakva.
#124906 Integrale: A legkisebb 150x70x20-as, de utoljára 183x83x21-es volt, amit egy Mazda6-ba toltunk be.
-
válasz
bitpork #124880 üzenetére
Hát nem azért mondom, de a 2001-es Swift-embe is simán belerakok egy bringát, még az első kereket sem kell kiszednem. Volt már benne 3 is, ekkor persze első kerekek nélkül. Szvsz ehhez nem kell kombi, főleg, ha időnként. Csak azért ugatok bele, mert én is ezen nyűglődöm éppen, kombiban gondolkoztam, de aztán rájöttem, hogy felesleges amiatt a néhány alkalom miatt szívatni magamat egy kombi méreteivel (parkolás), súlyával (lomhább), ha egyébként csak munkába járás miatt kell a kocsi főleg. A bútorszállítás megint egy olyan dolog, hogy azért normál körülmények közt az ember nem szállít hetente bútorokat, arra a néhány alkalomra meg lehet kérni ismerőst vagy tetőcsomagtartó. Szerintem 5 ajtós / ferdehátú kell és kész. Sima Octavia-ba egy betonkeverő is belefér, tapasztalat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #124690 üzenetére
Nem, az nem.
Nyilván ha objektíven vizsgáljuk minden gyártónak vannak rosszul és jól sikerült autói.
VW-ből is van jó, megbízható (2.0 CR TDI) meg roller (2.0 PD TDI), mint ahogy a Toyotánál is van megbízható (2.0 D4-D) meg van roller ( 2.2 D-4D).
mod:
Jah a lesajnál Renault se maradjon ki, ott a jó 2.0 dci és a roller 2.2 dci.
-
Kornel
veterán
válasz
bitpork #124697 üzenetére
Szerintem ezzel a hsz-ommal senkit sem bantottam.
De ahogy korabban is irtam, kinek a pap, kinek a papne.
De inkabb majd csak szemlelodok, egyelore ugyee fogok autot cserelni (iden)
Jovore meg remelem lesz penzmag egy ujra.
Termeszetesen japanra.
Na jo meg koreai johet.8th: ezt nem ketlem, de a bosch is gyarthatna tartosabb cuccokat, ha akarna, de nem akar.
-
TaaT
nagyúr
válasz
bitpork #124690 üzenetére
"Ez eddig 2 ember. Mennyit adtak el belőle?"
Erről a TSI-s olaj fogyasztásos sztori jutott az eszembe "az Auto Bild egy Skoda Superb tulajdonost említ, aki 1.8 TSI motorjának meghibásodása miatt 5500 eurót (autója értékének közel felét) volt kénytelen a szervizben hagyni."
Ebből a motorból éves szinten százezres darabszámban gyártanak, van ám arány.
Mondjuk ettől függetlenül tényleg egy betegágy a 2.0PD, nincs mit rajta szépíteni.
-
w333
félisten
válasz
bitpork #124540 üzenetére
Nem vagyok semmi jó elrontója ... városi használatra ha mégis majd dieselt vennék valamilyen oknál fogva az biztosan hogy Octavia, Leon vagy Golf 4 lenne, és ezekből is a régi sima adagolós 1.9 TDi (90-110LE) a kisebbik is bővel elég volna nincs benne ketőstömegű és örök élet + 1 nap és egy kis laza chip -el 120LE + 300NM sem lehetetlen, fogyasztásban meg kb. max. 5-6L
Csak 1 dologtól félek ... olcsó pénzért 600-700k -ért nagyon max. 800k nem nagyon van semmi jó, max. esetleg a Golf 3 de azok ugye már nagyon régiek
-
válasz
bitpork #124512 üzenetére
Sajnos innen a keleti régióból elindulni amúgy is nagy vállalkozás. Biztos hogy hozzáértőbb, vagy kereskedő személyt vinnék magammal, aki intézett már ilyesmit.
De egy pár ötlet:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]#124513 runner 125: Főleg 2007-8 utánit keresünk, de persze lehet öregebb is, csak állapotban legyen patent. Félteni nem kell, mert terepre soha nem menne, de földút, vagy kátyús úthálózat igen gyakori.
-
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #124512 üzenetére
Kint sincs kolbászból a keríés. Nem egyszer hasonlítgattam árakat, egy árva euroval olcsóbban nem találtam jónak látszó vételeket az itthoniak alatt. Sőt, utazással, regadókkal még többre is jöttem volna ki.
A megkímélt, hibátlan, piac felső szegmensét jelentő darabokért kinti is vastagon kell fizetni. Max. a problémásabb darabokat lehet kicsivel ár alatt megvenni, mert a javítás, szerviz kint sokkal drágább.Tothgera30
Ilyen célra én biztosan féltenék egy 3,5m ft körüli, fiatalabb, karcmentes SUV-t, legyen az RAV4 vagy CR-V.
Az újabb gömbölyű CR-V-ben még nem ültem, de a 2. gen baromi tágas, biztosan tágasabb, mint a vele azonos korú (2002-6) RAV4-ek.
2 - 2,5 körüli abból már remek darabok vannak, s itt legalább még a hajtás is rendben van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- További aktív témák...
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest