- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
a sarga PGT-ben meg ennyi van:
gyari belu 1.4-s motor, egy 200k+ km-t futott svajcbol beimportalt autobol kerult bele, nuku felujitas, ahogy kijott abbol, ugy ugrott bele ebbe
T25-s csiga
renault master 2.8dci front intercooler
hengerfej portolva
gyari kollektor
gyari szivosor 40mm-s gyari pillangoval
walbro tapszivattyu
sytec bezinnyomas szabalyzo
siemens deka4-636cc/min injektorok
hks gomba légyszűrő es hks lefujo
vems irhato ecuennyi, de nyitva is szokott lenni a kazanfedele, barki belenezhet, nem titkos, ezek egy resze altalanos ezekben, meg jol lathato is
de pl sper az nincs benne, mert nincs ra ammo (780GBP-ert lenne...)
ecu beallitasait o maga sem ismeri, bele se tud nezni mivel, csak a Roland, aki progizgatja neha -
Rhino666
addikt
Nem turbósat néztem ki. Azokra jól értem hogy nem vonatkozik ez a probléma?
Na a Scorpio az, ami szóba se jöhet, teljesen megbízhatatlan és a szerelőig se tudnék elgurulni vele, már megdöglene valami benne. Nem is értem hogy jött szóba, ha egyszer fontos a megbízhatóság és az olcsó fenntartás. Az Opel Omega B sokat zabál és sok rá a biztosítás és a telj. adó, mert csak nagy motoros van belőle. A IV-es Passat szintén zabál és nem is tűnik elég biztonságosnak, de a Mondeo jó tippnek tűnik.
(#47483) lsc: Majd ha egyszer eljutok oda hogy státuszom legyen, akkor igen. De egyelőre nincs, szóval nem vagyok válogatós, csak kényelmes és biztonságos legyen. Na meg a többi leírt paraméterek (amiknek ugye lehetetlen eleget tenni). Yaris-ban és Punto-ban ültem már, nem volt jó, nem akarnék többet. Lehet, hogy más 150 kilósan is elfér az ilyenekben, de én 100 kilósan nem költenék pénzt arra hogy átéljem megint ugyanazt.
-
hobizoli
nagyúr
naja... mar tavaj is irtam a timeslip-n hogyha annyira az amerikai NRHA az isterfasza mindenben, akkor betonvedofal, ami ott van ketoldalt, az itt miert nincs?
persze valasz semmi rade nem kene az se, mert egy horvat versenyen is bigbag-s zsakokat toltottek meg felig kaviccsal es az volt vegig 2m-kent ketoldalt, ugysem jon meroslegsen ki sesmmi, ezert nem kell kozvetlen egymas mellett allniuk
az meg, hogy 30M kiafaszterdekel?, majd ha o akarkijet gazolna el egy szabyk szeruen felborulo masik auto, kivancsi lennek mennyit erne meg neki annak az elete
----
volt ket VTI hongda is, de azok... khm...szoval nem voltak eleg gyorsakez a masik sarga, de ha be is torpant a rajtnal is gyozhetett volna, ha eltolja neki, mert jo fel sec-l jobb idoket ment egesz delutan
a Bitang azert megbosszulta:
3 PGT indult egesz nap, ezek az 1.-2.-4. helyen vegeztek.
kvaifikacios alatti futam, 4.2 Quattro:
amugy az a vicc, hogy ebben a 3 puntoban koppszeria belű motor van, gyari dugo es hajtokar meg a fotengely is
stroker ellen mar tavaj is pofaztunk, de hiaba, nem merik ki a ccm-t csak ovas eseten, ami 100k asszem
de leszartuk kb, mert sarga igy is agyonvagta azokateccer tavaj a pisti elment megnezni az idoket hanyadik eppen, addig en ott maradtam az auto mellett, nyitva volt gepteto, hogy huljon, lattak elmegy, egybol odajottek kivancsiskodni -nem tudtak, hogy en is az autoval vagyok ott, es nem csak ott alldigalok...-, 3 hondas emberke, nezik a motorteret megszolal az egyik:
-bazzeg hogy faszba megy ez igy egy ekkora pillangoszeleppel? (40mm a gyari, nekik 60mm, de Integra 68-70mm-set hasznaljak tobbnyire)
odabokem nekik, hogy:
-hat ugy, hogy nyomason megy, es az atfujja... de ha be is szarik sem gond, mert 30k bele megy masik papiros gyari motorerre osszneztek, lecsengett bennuk kasszagep, hogy az ovek mennyiben van egyenkent, es odebb is mentek
-
zenke
aktív tag
Aki meg tud vezetni azt meg azért húzzák meg.
Eredetvizsga tippeket köszi! Holnap jelentkezem.
(#46972) DeFranco
Nem bírtam magammal az előbb elmentem megkeresni mocival azt a helyet amit Szpölotty írt. És pont a te helyedet írtam fel magamnakAzt a sok retardáltat aki a bevezetőn van istenem. Megyek a belsőben végsebességet tesztelve, erre 145nél kijön elém a fos Kia terepjáróval, látja, hogy vészesen közeledek és lepadlózza. Abba a koromfelhőbe isteni volt belemenni
-
Integra
titán
nézd, az annyi az annyi. nem dobálózom könnyedén a milliókkal, mert én is kőkeményen dolgozom és hajtok a pénzemért, de való tény, hogy illúziókat nem kergetek, mint itt a legtöbben, reálisan látom a dolgokat. nem azt mondtam, hogy alváz felújítás 2 milla, hanem azt, hogy lebontod az autót, katalogizálsz, rendszerezel, javítasz, lakatos meló, a tárolás és igen, a legjobb anyagokkal dolgozol és mindenhol az új állapotra törekedsz. plusz benne van a munkadíj számlára, és a contingency is, az utána járás, az egyéb járulékos költségeid, mint saját autód, benzin, telefon, kieső idő a munkából etc..., mert nem szeretek meglepődni, hogy jaj, mégis kicsit több lesz a vége az eredetileg tervezetnél. ez van, ha egyszer nagyvállaltnál tanulsz projekt menedzsmentet, akkor nem fogsz semmit a véletlenre bízni és aztán ott állni szélsőséges esetben letolt gatyával. bár lehet, hogy te igen, én nem.
te az írásodból ilyenekre távolról sem gondolsz. én meg mindenre, ezt nevelték belém, ezt tanultam meg.
ha kijön 1-1.5 millából, tök jó, én leszek a legboldogabb, de hadd ne kelljen már szájba rágnom mindent tételesen, hogy miért mit és hogyan gondolok, nyílván 5x nagyobban gondolkodom részletekre is kimenőleg mint te.csak én már rég megtanultam ezeket, a dumákat elereszteni a fülem mellett, hogy ááá, simán megvan 1 millából.. ja, persze, én meg mindent elhiszek, mikor valaki ilyet mond.
-
Integra
titán
nem, csak te azt hiszed hogy a legolcsóbb a legjobb, mert mindent meglehet csinálni a legolcsóbb áron, nyomva. hát nem lehet, mert ott valaki ráfizet. én nem a legdrágábbról beszéltem egy pillanatig sem, amiről te viszont igen, mert ezt feltételezed, de ez a te bajod. én azt mondtam, hogy azt kell megfizetni és ösztönözni, ahol a korrekt, minőségi munka megvan. és az sosem a legolcsóbb lesz. ahol pedig számlára megy a meló ráadásként, ott ez még egy plusz biztonságot ad, mindkét félnek. ez egy munkaszerződés, nem haveri meló. ne is haragudj, ha 10-15 milliót ölök egy restaurálásba, akkor nem fogok sehol elcsúszni a minőségen kula meló miatt amire nincsen számla.. aztán mehet a harc.. nálam csak egyszer van munkavégzés, de az elsőre jó.
-
Integra
titán
maradjunk annyiban, hogy megtanultam, hogy olcsó húsnak híg a leve és számla nélkül igen nehéz a számonkérés is, ha éppen elkóklerezik a melót.. nem egyszer és nem kétszer láttam már ilyet. főleg másoknál, mert velem nem nagyon merik megcsinálni, főleg számla miatt.
én nem a név megfizetésről beszélek, hanem a korrekt munkáról, amire azt mondom, hogy igen, ezt eltudom fogadni, megfelel az igényeimnek. én sem márkaszervízbe járok, sosem tettem alapvetően. megvannak a magam csatornái. alapvetően nem támogatom a fekete munkát, én befizetem minden adómat, elvárom, hogy a másik is tegye ezt, ha már mindenki az én adómra árcsingózik. ha meg nem teszi, felőlem éhen is dögölhet, akármekkora fasza mesterember. -
Integra
titán
tudom, van olyan is hogy a szomszéd józsi lefényezi 500ba számla nélkül kurvafaszára.... karcsi meg rendszerezve katalogizálva szedi szét az autót. beszerzést meg pista csinálja, mindehova van haverismerőscsávó..
na ilyenekkel sosem dolgoznék, nem bírom a sufnis kóklereket. aztán valamit elbasznak, számla sehol, indulhat a reklamáció, a vita etc.. szakemberek meg nem ingyen dolgoznak bagó órabérért... -
tresh
veterán
-
Mister_X
nagyúr
Ahogy számolom, durván 100.000 készült belőle. Nekem tetszik, 3 millió egy darab és nekem kell egy. Ha valami más kellene, akkor nyílván nem rugóznék ennyire rajta.
Az európaiak ilyet nem tudnak/tudtak gyártani. Aztán egy ilyen veterán értéktartó cucc, ha csak dísztárgynak szánnám (pff...), akkor behozná az árát idővel. De az biztos, hogy én kocsikáznék is vele. Jobb, mint egy Ferrari
Oké, túl sok Verdákat nézek, öcsém miatt kb. végtelenítve megy egész nap.
@Typhoon47: 5 millióból tehát ilyet vennék
Csak akkor tényleg kell egyetemre mennem, mert a fogyasztása tényleg durva lehet
A kocsival kapcsolatban: tök mindegy, hogy milyen oktánszámú benzinnel etetem? Megelégszik a 95-össel és 98-assal vagy megéti 100-assal hajtani?
Más technikai kérdés még: ha aksit cserélek benne, akkor már nem lesz veterán? Vgy egyáltalán egy '53-as kocsiban van aksi? Szerintem egy légkondit tuti szerelnék bele meg egy rádiót, amire raknék egy Retrós előlapot és nyomatnám a Sh-Boomot meg a Put On Your Sundayt
-
MPowerPH
félisten
Igen. Csak nem az üllőin kellene versenyezni... Megnéztem volna 200-tól mit kezd az M5-el. De írhatnám a 120-at is, mivel annyi kell neki, hogy erőre kapjon 3.-ban.(egyébként az M5 5s körül van 100-on, csak nagyban függ attól, ki ül a volán mögött. Nehéz eltalálni azt a pontot, amikor még nem szimplán csak forog a hátsó kerék, hanem megy is a paripa) Ezek a nehéz gépek nem álló helyzetből való indulásra lettek kitalálva. Arról nem is beszélve, hogy ha kanyarodni kell, megfőzheted a 250 lóerőt, mert nincs alattuk futómű, és rendes súlyelosztás sem.
Ismim járt egy kombi 1.9 Golf IV-el, igaz csak 210 lóerő, de ment mint a vadállat, és mindig fekete volt az autó hátulja. De csak egyenesben vitézkedett, kanyarban halálfélelem volt... Annyit azért hozzáfűznék, hogy elhalálozott. Kikönyökölt a hajtókar, szóval azért nem bírnak ki mindent. -
tresh
veterán
Élet tartalomról beszéltünk amiket meg te felsoroltál autókat a 90% fel van újítva a maradék 10 meg életébe nem futott 60k km-nél többet mert egy gyűjtő garázsában van..természetesen nem azt mondtam hogy rossz lenne vagy hogy nem bírná a terhelést csupán annyit hogy a kis köbcentis turbós motorok nem lesznek hosszú élet tartalmúak pl ott van az 1.0 turbos három hengeres ford blokk 120LE egy fókában aminek a fő tengelye egy arasz hosszú..nem hiszem hogy az fog annyit bírni mint egy pl 1.6 16v 110Le-s blokk ugyan úgy egy fókába. Az megint más ha 1,8 vagy 2 liter turbóról beszélünk
(#46657) [rvilike]:onnan hogy a 20éves 320i még vígan megy 300k km után is míg ugyan evvel a teljesítménnyel bíró 1,2 és társai nem igen fogják ezt prezentálni ha minden héten olvasol egy cikket hogy gond van pl a PSA 1.6 t-je amin olyan vékony lánc volt hogy öröm volt nem nézni ...én nem meggyőzni akarok senkit csak leírtam a véleményem ezekről a kis köbcentis csodákról és ennyi
-
tresh
veterán
Igen sajnos, de valahol én ezt nem tudom megérteni/felfogni..és azt pofátlan árat amit elkérnek egy ilyen trehány munkáért (feltéve már ha nem garanciális)..mondjuk én elvből kerülök minden márkaszervizet és másnak is ezt tanácsolom inkább vigye/viszem olyan szakihoz aki avval az adott típussal foglalkozik és lelkiismeretesen rakja össze a gépet mintsem ilyen kontárokhoz..(persze kivétel tuti van de én még nem találkoztam vele)..ezért van az hogy amit tudok én csinálok meg a kocsin és amihez már nincs szerszámom/tapasztalatom azt rábízom egy szakira így az eredmény mindig az amit elvárnék mástól is ha ő csinálná a kocsimat
szerk: anno amikor csak egy alkatrészért mentem a pözsóba(306).. mondtam a csókának hogy a szelepfedél és az olajvisszaverő lemez közé kéne a távtartó gumi...gőze nem volt mi az majd jött hátulról valami szervizes csóka és úgy nézett rám mintha hülye lennék mert ilyen nincs majd gyors telefon barátomnak serviceboxból kinézte a cikkszámot mondom akkor ez kell..beüti a gépbe és megszólal: ja hogy ez hát miért nem így mondta
..én meg kedvesen megjegyeztem neki hogy mert azt hittem egy márkaszervizbe egy szerelő ember aki nap mint nap elvileg pözsókat szerel az tudni fogja hogy miről van szó...
-
Szplöttyy
senior tag
Nem egy baratom van akik soha az eletbe nem dohanyoztak es hanynak tole+asszony is ilyen es mindenki azt mondja milyen jo illat van a kocsimba.
Ha ra is gyujtok en nem az esznelkul foldrehamuzos tipus vok. De segit a leszokasban h kocsiba se gyujtok mar ra olyan surun.Munez: Elhiszem, ez csak egy poen volt. Viszont en azt figyeltem meg hogy foleg azokban az autokban marad bent a szag, ahol hasznaljak a hamutalat. Bar van ismeros aki felhuzott ablakokkal+klima+belso keringetes(nyaron) es ugy dohanyzik bent. Na az tenyleg durva.
-
-
-
-
Integra
titán
nagyon egyszerű a válasz:
mert g3ci sokat eladtak belőle, ha tudnád mennyit...
a csóró piacokon mint a magyar, vitték mint a cukrot, mert a marketing megtette hatását. baszki amennyit mi eladtunk a 75 lovas 1.4-es motorral szerelt vw-ből, seat-ból, skoda-ból, te jó ég.... senkit sem érdekelt, hogy ipari hulladék az egész, vigyék, vegyék, csak ez számított. ezek a típusok csak erről szólnak, eladási darabszám. kis pénz, kis foci, de a cégnek még mindig eladás.nyugodtan vedd példának a topicot is, azért mert itt mindenk 500 lovas autókra veri ki, ettől még a realitíás max 100le átlagban... új autóról meg itt aztán szó sem lehet. kb a legtöbbek tapasztalata is ebben a használtautó körben merül ki. na, ugyanez van a való életben. az embereknek nincsen pénzük.
-
-
-
-v-
addikt
Attól mert a papírra írt max. teljesítmény azonos egy régebbi szívóéval, attól még a legtöbb (alsóbb) fordulatszám tartományban a turbók erősebbek... meg persze a papírra írt csúcsteljesítmény is nőtt, hol volt régen 180 lóerős változat, sehol, most meg opel, ford skoda stb. mindnek van, 1.6-1.8 turbo...
Amúgy én se vagyok meggyőződve, olyan kurva sokat hatásfokban az a turbo nem számít, igazából csak az van ja, egyre bonyolultabb technika, meg egyre több a lóerő a mezei autókban is... amúgy nem feltétlen rossz mindig, egész élhető kis motorok ezek a nagy nyomaték miatt, de amúgy egyetértek, van ahol van ezeknek létjogosultsága, meg van ahol nincs, erről mondjuk nekem is meg van a véleményem, hogy most meg már CSAK ezt nyomják mindenhova. -
-
-
tresh
veterán
Jaja meg rátesszük a 2szer akkora felnit kopott nyárival
Mert ugye a 4db új gumi többet érne mint az autója...hány ilyen van istenem...hát igényes tdi-t tényleg ritkán látni..bár most ahogy néztem a rommá hajtott a4 a6 a menő ami okádja a kormot..mondjuk nem tudom mondták e neki hogy a diesel nem korommal megy..egyszer szóltam be egy talin a srácnak hogy tényleg nem rossz a bringa csak egy baja van oda vannak a csúcsok..mire a szakszerű válasza az alábbi volt: nem nem meg van hackelve a gép azért fűtől így..mondom ok mester taníts
-
-
-
DeFranco
nagyúr
Nagyjából tényleg ezt mondták, csak az irántad viselt tiszteletből nem akartam cifrázni. A lényege az volt, hogy a flexitag "sz*r" mert csak egy év garancia van rá, a tűzgyűrűre kettő, és le kell venni a leömlőt, mert minden egyes focusnál elreped a hegesztés a négy ág találkozásánál, rendesen rá kell hegeszteni, és ezt ember nem csinálja meg rendesen rajtuk kívül, mert flexivel szerelnek, és mert fent hegesztik az autón a csövet, és azt úgy lehetetlen rendesen megcsinálni, csak taknyol mindegyik, neki a neve a garancia, és ad két évet. De csak most akciósan 28k, lehet hétfőn már több lesz. Időpontot most tud adni hétfőre, de lehet hétfőn már csak csütörtökre, vagy ha később viszem, akkor csak egy hét múlvára. Mert annyian járnak hozzájuk.
Nem tettem hozzá nem vettem el, nincs benne túlzás, nem szó szerinti idézet, de így folyt a beszélgetés. Ez nekem ebben a formában sajnos nem szimpatikus, lehet nekik van igazuk, és ez a helyes technológia, de rossz érzésem van irányukban.
Mellesleg kicsit utánaolvasva ennek a tűzkarikának, kiderült, hogy közel sem olyan rugalmas, mint a flexitag, így amatőrként felmerült bennem a gyanú, hogy lehet köze a minden egyes focus leömlő repedéséhez.
-
giigz
veterán
Igen, nem egy 1.9 TDI (azért annak is vannak hibái), de azért én túlzásnak gondolom, hogy az ellenségemnek se... Én pl. nagyon szívesen elfogadnék egy olyan kocsit, ismerősömnek pl. olyanja van, és meg van elégedve. Chip és máris 90 LE, és hidd el, jól megy, keveset fogyaszt. Az igaz, hogy van rázkódása néha, van akit zavar, van akit nem... Szerintem nem megy rosszul, de persze ki miben érzi magát kényelmesen...
-
zsid
senior tag
Haveréknál szintén WagonR+, 1.0 full fapad.Végig törlesztették /nekik is valahol 3-3,5M között állt meg/, amikor lejárt akkor felmondták a cascot. 1 hónappal később öcsém felrakta nekik egy villanyoszlopra . Javítás ~350 000. Utána meghirdették, 450 000-ért másnap vitték volna
Inkább nem adták el, még ma is gurul nekik. -
Kornel
veterán
Nem tudom miért érné meg ignis-t venni a swift helyett neki
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Bluering Libra irodai forgószék
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest