- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
outsiders
aktív tag
válasz bbubby00 #198442 üzenetére
Várunk a Subaru PH fórumban.... Én nem javasolnám. Motor a legkevésbé bajos ha sima ej20 szívót nézel belőle, de itt a kasztni a gyenge pont. Drága a fenntartása is, vezérlés vízpumpàval rendes szerelőnél simán 150k, kuplung szintén. Ennél talán még nem szintszabàlyozós a hátsó futómű így azt legalább olcsó cserélni, nekem a 2006-osban 280k volt a két hátsó cseréje, csal gyári van belőle. Hiába tudod beszerezni viszonylag olcsón, sajnos fenntartása ha megfelelő színvonal a cél akkor elég költséges.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
bbubby00
őstag
válasz outsiders #198455 üzenetére
Fel miska korul nezegettem, 122le szivoban. Klima, napfenyteto, automata. Hatso sarvedonel van valamennyi rozsda. Amugy 170e km, vezetett szkonyv. 365napbol 300at biztos allna, de ha hirtelen el kell ugorjak egy motorert vagy motorhaztetoert/ajtoert, akkor legyen mibe belehanyni, de ha veletlen a gyereket vinnem oviba, akkor arra is legyen jo. P-vel fogom mozgatni, nem rendszamoznam le.
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz molnarpeter #198460 üzenetére
Mx5on vicces lenne (meg szabalytalan).
Bar ott a 200sx, de az meg gyari, nem akarom faragni.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
outsiders
aktív tag
válasz bbubby00 #198458 üzenetére
Ha van a sàrvédőnél akkor lesz a tornyoknàl is elég nagy eséllyel. Az a legjobb motor bele, a váltó elég lassú és szedàlt. Mivel egy darab téglatest, így elég jól pakolható Ha motor+váltó rendben és a karosszéria sem ementàli, annyiért jó vétel is lehet akár, de készülj, hogy a vételàrat könnyen rá lehet borítani elég gyorsan.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
4tha
újonc
válasz MC Pite #198435 üzenetére
Köszi a tippeket.
"Ne az autós kártyát nézd, próbálj ki egy két ajánlott modellt."
Lehet én vagyok túl szerény vagy nem jól látom a dolgot, de valahogy lesül a bőr a pofámról, hogyha úgy megyek autót kipróbálni, hogy tudom, hogy nem azt a konkrét típust néztem ki, hanem még csak gondolkozok, hogy melyik legyen.
"Paxker315, úgy vélem azon nem lesz elég szép az embléma, magyaroszágon a jó megjelenés ilyesmit szokott jelenteni."
Valahogy így. Persze sekélyes vagyok meg minden, de úgy érzem fiatalon ki kell próbálni valami vagányat, aztán majd 5-10 év múlva megszelídülhetek valami nagyon olcsón fenntartható kiskocsival. Persze a másik véglet sem vagyok szerintem, aki csak BMW-ben meg Audiban gondolkozik.
De ez a kocsi a keret kevesebb, mint fele, és csak 120 lóerő,ha a márka dolgot nem nézzük is kilőve. De pl egy Seat sem egy presztizsmárka, de szép, egyedi kinézetűek a sportosított leonok. -
ngaba
aktív tag
válasz Stylewars_kp #198466 üzenetére
+1.
-
dong86
csendes tag
válasz Skilly #198441 üzenetére
Szia!
Ennyi km-rel a dízelnél lehetnek meglepetések az ár elég alacsony még így is érdemes alaposan utána nézni nem volt e törött. Maga a 308 megbízható jó konstrukció a motor EUR6 a váltót sok kocsiba rakták megbízhatónak számít a kettőstömegű dolgot meg mondom őszintén nem tudom. Gyenge pont az adblue rendszer szereti elfosni magát a tartály és az injektor, csere nagyjából 400 ezer körül van, még ha jó fej a PUG és adja a tartályt akkor is 100 körül lesz szereléssel és egyebekkel. Saját véleményem, hogy ekkora büdzséből keress valami szívó benzines kombit vagy egyterűt (Honda FRV, Toyota corolla verso, Toyota Verso) mert ennél a 308-asnál simán benne van hogy rá kell locsolnod az árát mégegyszer. -
MC Pite
veterán
Olyat próbálj ami tetszik. Menj 1.4 és 1.8as Leonnal, te sem tudod még melyiket vinnéd. De lehet az első Leon után másodikat nem is próbálsz, who knows...
Alfákra is ránéznék, ilyesmire céloznék: [link] Vagy Mito, DS3, bár ezek lehet nem elég csajozósak...
Skilly: Gyanítom Aisin hidrodinamikus automata, abban nem lesz kettőstömegű. Az adblue figyelős/foglalkozós ennél is (hihetetlen, hogy a legtöbb gyártó nem tudta ezt normálisan megcsinálni): [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bbubby00 #198442 üzenetére
A Fori azért olcsó mert drága a fenntartása. Ha lowbudget autó kell nem az lesz a te autód. Maga a motor (EJ20) nem különösebben problémás. A 4-es henger hűtése nem legjobb (az van leghátul), ha nagyon hajtva volt az okozhat gondokat, illetve hajlamos csipegetni az olajat (bár ez inkább csak a turbós EJ20-ra él). Viszont szeret rohadni a kasznija (főleg ha terepen is használták és/vagy törve volt).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Skilly #198441 üzenetére
Nekem tetszik a 308, az icockpit viszont nem nagyon gyere be. A hajtas nem problemas. 6-os aisin van benne, tehat 2 tomegu nincs. Viszont van 2 dolog amit mindenkeppen nezess meg mielott megveszed:
- valto milyen allapotban van. Elettartam toltetu olajjal szerelik amit a gyakorlatban 80-100 ezrenkent le kellene dobni. Ha ez eddig nem volt meg akkor egy draga javitas lebeghet a jovoben. (Mivel ennyit ment az valoszinu hogy inkabb autopalyan futott, ott nem annyira veszes meg talan igy sem, de jobb lenne megnezetni a valtoban az olajat.)
- a csomagterben az adblue betolto kornyeken vannak-e feher foltok. Ha mellecsepegtetik az adbluet akkor ott rozsdalni fog. -
válasz footy #198472 üzenetére
Ezt csak úgy itt hagyom gondolatébresztőnek...
Ja és a link domainjét is érdemes megnézni
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MC Pite
veterán
válasz footy #198472 üzenetére
Képeken nem jön be az i-cockipit, vagy vezetted? Nekem fura, emberek miért szeretik lusta érzéketlen a malomkereket, ami kitakarja fele műszerfalat a hagyományos autókban. Igaz, 208ast terelgetek ezzel, de abban imádom, és furcsa mint a Megane 'nagy' kormánya, amit a pofámba kéne emleni, hogy lássak mindent (nem teszem).
De hát azért van többféle, mindenki választhasson, csak a legtöbb ember aki vezette, jókat szoktam hallani róla (ha én nem is számítok).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
footy
addikt
válasz bitpork #198473 üzenetére
Lattam mar ezt linekeltek az egyik Opeles csoportban is. Szerintem kicsit overkill, sokan a motorolajat ritkabban csereltetik...
Arany kozeputnak szerintem a 80-100k jo lehet, csak sajna hiaba irja elo a valto gyartoja, ha az autogyartok nem veszik fel a szervizprogramba.#198475MC Pite
Nem sokat vezettem, de mar beulesnel is megakadt a kormanyban a labam, mert szokatlanul alacsonyan van . Biztos meg lehet szokni, de ahogy irtam nekem furcsa volt, nem igazan jott be.
A giuliettanal tobb tesztben olvastam, hogy atlagosnal nagyobbnak irjak a kormanyt, nekem az pl. fel sem tunt[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
véget érni látszik az autóválasztási kaland. jó volt, szép volt, de nem bánom (szerintem ti sem ).
mivel két Leonnál is lyukra futottam, a használt Octavia pedig nem keltette a must have érzést, végül egy 1,5 éves, 15e km-t futott Corolla TS 1.2T style tech lett a befutó.
remélem, jól járok vele!
köszi mindenkinek a segítséget![ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Gombinyó
őstag
válasz Veron #198477 üzenetére
Tipp: az elején az emblémát fóliáztasd le, amíg még nem kapott kavicsot. Nekem az első héten ahogy kihoztam a szalonból eltalálta valami kis szar és végig repedt. A csere nettó 140e + munkadíj lenne, úgyhogy marad repedt. Majd eladás előtt cascora kicseréltetem
Amúgy grat, ezek közül sztem jó választás.
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #198478 üzenetére
köszi! üvegfóliázóhoz vigyem, vagy ki foglalkozik ilyennel? jöhetnek még pro tippek, szeretném megőrizni az állapotát sokáig.
van valami ötlet a karcos kulcsház javítására, eltakarására? elég karcos sajnos, biztos több kulcs mellett tárolták.fun fact: excel táblákkal húztam az időt, de ez a konkrét autó benne sem volt. a Skodát mentem megnézni és megfogott a sötét fényezés, meg a kontrasztos belső (nem a szokásos full fekete belül).
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
GNY
újonc
Sziasztok!
Autó vásárlást tervezek már egy ideje, és még nem is hajt a tatár. Elkezdtem informálódni, ezt a fórumot is élvezettel olvasom, kíváncsi vagyok, mit gondoltok.
Egy jó szolgálatot tett F Astrát leszek kénytelen cserélni, mert már rozsdásodik és egyébként se túl biztonságos. Hadd kezdjem azzal, hogy a mindennapokhoz nem feltéten van szükségem autóra. Kb így képzelem el a használatot, ami elég vegyes:
Havi 1-2 alkalom 100+ km autóút
Éves 2-3 alkalom autópálya
Városon belül pár kilométeren rohangálós nagyon kiszámíthatatlanul, van hogy hetekig be se indítom a kocsit
Szerintem éves átlagban tuti 10k alatt lenne a futásteljesítmény.Dízel off
Próbáltam utánanézni, hogy HSD-hez mennyit kell használni az autót, hogy ne vágjam taccsra, de nem igazán találtam róla infót. Mindenesetre, ezzel meggyűlhet a bajom a ritka használat miatt.
Marad a szívó és lassan, más nem lévén, a kis turbós.Viszonylag fiatal autót szeretnék (0-5 év), amivel nagyobb az esélye, hogy egy darabig csak a rendszeres karbantartással kell foglalkozni. Az se nagy gond, ha vételkor, cserélni kell benne pár dolgot, de utána azért jól meg lehet vele lenni. Hosszabb távra tervezném, de ha mégse jön be, akkor se legyen kuka 5 év múlva.
Legyen kombi - nagyon sokszor jött jól a nagy puttony, nem is tudok mást elképzelni. Családi kiruccanáskor se kell a matek.
A teljesítmény másodlagos, 15 éven át jól el voltam 60 LE-vel és 16 s 0-100-zal... Ennél ma már minden gyorsabb.
Eddig nem vezettem automata váltóst, szerintem ezután is el lennék nélküle.Leginkább koreai/japán autók maradtak a listán, de ha van ötlet, mondjátok kérlek
Auris TS 1.6 / Valvematic - erről a motorról mintha nem is olvastam volna itt még semmit. Tapasztalat? Ok, hogy nem egy rakéta, de nem találtam még róla rosszat, amennyiben időben megkapja a 0W-20-at. Tetszik, hogy ez még nem közvetlen befecskendezéses. (A családban átlagosnál kisebb emberek vannak.)
Corolla TS 1.2T - erről talán nincs még túl sok infó. Ez se nagyobb teljesítményben az 1.6-nál, de újabb, tágasabb, jobban néz ki, csak lent hordja az orrát.. Ha lenne 1.6-os Corolla TS, akkor az talán könnyebbé tenné a dolgot, nem tudom. De ha Veron végül ezt választotta, akkor megspórolok fél éves munkát magamnak.
Ceed / i30 SW - ezeket olyan észszerű középútnak vélem. Azt gondolnám, hogy 1.4 szívó már tényleg gyenge a kombihoz, az 1.6 egy kicsit hangos egy általam ismert 2013-as darabban, de lehet ez azóta fejlődött. Végső soron turbós is jöhet, de azért a kulturáltabb 4 henger a preferált.
Honda Civic TS ?
3-as Octavia, ami praktikus és elsőnek ebbe az irányba indultam, de a VAG vonal mostanra az előbbiek mögé szorult.4-6.5M közötti a büdzsé rá. Nyári programnak szántam a kereskedés látogatásokat. Vélemény? Mit választanátok? Vagy ilyen árkategóriában a kevés futás mellett inkább csak az érzést figyeljem? Kevés futásnál mit fogok legkevésbé kinyírni?
(Carsharing + bérlés macerás, tölteni csak nyilvánosból tudnám.)Köszönöm!
-
4tha
újonc
válasz Stylewars_kp #198468 üzenetére
Nem szedlek én szét. Pusztán laikusként az alfának nincs jó híre. Ahogy olvasgattam a guiletta-t elég jól megcsinálták, de valahogy mégis ódzkodok tőle-pedig vagány kocsi- hogyha valamit javítani kell rajta, akkor brutál zsebbe nyúlós. Erre mit mondanál, illetve Ngaba véleménye (meg mindenki másé) is érdekel.
Valahol egy elfogadható kompromisszumot szeretnék a kinézet, fenntartási költség és teljesítmény vonatkozásában. Persze tudom, használtan 4-5 milláért valamiről le kell majd mondjak.[ Szerkesztve ]
-
ngaben94
csendes tag
Sziasztok! Opel Corsa E 1.3 Cdti(2016)-ről van valakinek tapasztalata? Mennyire megbízható, mire kell figyelni? Előre is köszönöm!
-
ngaba
aktív tag
Az én hozzászólásom nagyon szubjektív volt, erre válaszul:
"úgy érzem fiatalon ki kell próbálni valami vagányat"És én úgy vagyok vele, hogy fiatalon lelkesedni beállítottság függvényében olasz autókért, bizonyos német prémiummárkákért, esetleg valami Hondáért/Lexusért lehet a reálisan megszerezhető autók közül. Egy kommersz Golf vagy Focus racsing verzióját is max szeretni lehet, nyomatékgörbe és hasonlók ide vagy oda. De ez csak szvsz, nem akarok megbántani senkit. (Nekem még olyanok sem voltak.)
Az újabb Alfákat ajánlgatni szoktuk megbízhatóság szempontjából is, a MultiAir egység megdöglése benne a drága. Én mondjuk amúgy is 1.75 TBi-vel keresnék Alfát, összességében jó hírű motor, ahogy tudom, és erős is.
Ha az eszemre hallgatnék, akkor a te preferenciáiddal lehet, hogy egy újabb 1.8 TSI-s vagy 2.0 TSI-s VAG bármit vennék. Nincs olyan sok opció (viszonylag) nagyköbcentis turbós benzinesből sajnos. És ezek jó motorok. De azért lelkesedni nem tudnék.
Egyébként a fenntartás számolgatásánál megjegyzem, hogy 1 liter többletfogyasztás a mai árakon 40-45 ezer forint fix többletköltség 10 ezer km-enként. Tehát egy takarékos autó pár tízezer km alatt kitermelheti egy drágább alkatrész árát... Ezt csak azért írtam, mert az erős autók azért fogyasztani is fognak.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Veron #198479 üzenetére
Kavicsfelverődés elleni fólia, karosszériavédő fólia, több néven is megtalálod. Autófóliával már évek óta külön iparág foglalkozik, ha így rákeresel találsz egy csomót.
Ha ténylegesen új állapotú az autó, hosszabb távra tervezel és szeretnéd óvni kavicsnyomoktól is, akkor az elejét, A oszlopokat és a tetővonal első 20cm-ért érdeme becsomagoltatni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- LEGO klub
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EA Sports WRC '23
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox Series X|S
- Proxmox VE
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...