- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #197294 üzenetére
uazzal az autóval 1.3as yaris én 5.5es átlagot csinálok jórészt városban feleségem uott 7.5est.
Anno mondtam neki, hogy látja a pirost nem kell tolni a gázt, motorfék... de aztán beláttam a lényeg ne törje össze. Most meg, hogy mindig ott van a gyerek hátul aztán végképp mindegy, hogy a havi 300kmnél 5.5 vagy 7.5.
A turbos SX4 körbeautóztadot nem értem. SX4/Vitara könnyű. A 140les 1.4es valójában 150-160le, 1500nál már 200nm megvan.
ja és: [link]
Az időről annyit, hogy téligumival!!! jobbat ment mint a GT 86 vagy egy Focus ST.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz oliwire #197300 üzenetére
Melyik 1.0ást? Az 1szfe motorkodos ugyanaz mint az 1.3as 2szfe. Örökélet +1nap. Viszont 2005ösek az utolsók belölle.
Az új 1.0as az 1KR-FE váltotta. Könnyü megismerni mert 3hengeres. Szigorúan kerülendő akár csak az 1.33as. Sztem akárhogy pátyolgatják 300.000kmet nem bír ki egyik sem. Az 1szfe/2szfenél a 300.000kmnél meg "még bejáratós..."don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz MC Pite #197294 üzenetére
Ismerősömnek van egy 3. generációs Mitsubishi Lancer turbódízel (talán 1.8) autója. 40nél vágja befelé ötödikbe minden zokszó nélkül. Még gyorsít is ötödikből. Motor majd kiesik a helyéről. Újkora óta van nála, közel 400 ezer kilométerrel és semmi csapágy vagy turbó gond. Hogy? Ennyire bírja a régi Japán technika?
-
ngaba
aktív tag
válasz Doki16 #197285 üzenetére
Nemcsak az árával van gond. Majd ha télen -10 fokban tudok menni fűtéssel egy Szeged-Somogy-Szeged kört 500 literes csomagtartót telepakolva egy töltéssel, és ezt évek múlva is tudja, akkor majd talán gondolkodok rajta...
Valahová jó, de egyszerűen még nem váltja ki mindenkinél a belsőégést...
-
Doki16
addikt
válasz ngaba #197309 üzenetére
Saját magamról beszéltem, ne keverjük már ide megint a napi 800km-t megyek és nem jó az elektromos témát. Neki ott a dízel. Számomra több mint tökéletes lenne már egy olyan villanyos ami elmegy 200km-t. És az emberek nagyon nagy részének is. Nem hiszem, hogy sokan mennek ettől többet egy nap, aki meg annak meg se fordul a fejében az elektromos. egy szóval sem írtam ilyet, hogy mindenki vegyen elektromost, mert mindenre is jó. nekem jó lenne és kész
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz Doki16 #197310 üzenetére
"Meg a múltkor olvastam valamit, hogy mindenki hülye aki nem tisztán elektromost vesz és minek a hibrid meg a PHEV egyáltalán."
Erre reagáltam. Ilyet akkor illik mondani, ha egy elektromos autó legalább egyenértékű (vagy jobb) egy kommersz mai benzinnel/dízellel/hibriddel.
Egyébként az érdekel, hogy mennyit fejlődtünk ezóta (nem szoktam elektromos autós teszteket olvasni, ezt is csak azért olvastam el anno, mert laikus írta):
https://kiszamolo.hu/kalandjaim-az-elektromos-autoval/ -
venom8888
őstag
válasz Tothgera30 #197301 üzenetére
Az 3 hengeres? Bir az menni? Azert jo lenne nyomatekos motor, az 1.6 ot neztem, 136 lovas, manual. Az jo?
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #197311 üzenetére
Szívesen vennék a városi szaladgálós autóm helyett egy elektromosat, de két dolog miatt jelenleg esélytelen:
1. Nem tudom otthon tölteni.
2. Az árát hozzádobnám a lakásom árához, akkor családi házat tudnék venni garázzsal, ahol tudnám tölteni, de akkor meg villanyautóra nem lenne pénz.Akkor most hülye vagyok?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz ngaba #197311 üzenetére
Pont az általad kiemelt rész az amiről én is azt mondtam, hogy baromság. Elvakult villanyautósok jönnek ezzel csak. Közel nem jó még mindre, de már elég sok élethelyzetre elegendő. Csak hát az ára a legnagyobb visszatartó tényező.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
Ott a pont.
A Mondeós próbált egy ilyet az Árpádhídon, de nem jött össze.
Lehet, mert az ülés sem volt jól beállítva. Erre nem tudok jót linkelni (mármint egyet, csak 3-4 leírásból/videóból).
Tartalék is legyen a tövig benyomott pedálnál, deréktámasz hát alsó felét tartsa (vészféknél ha kitámasztod magad ne csússz hátra), fejtámla teteje fejtetőnél, övmagasság úgy, hogy ne nyomja a szegycsontot, zsebet üríteni (tárca és telefon ne legyen az öv alatt). Kabát dettó. Támlát kb függőlegesbe, úgy, hogy kormányon a csukló, miközben a lapockánk a háttámlának ér. Bónuszként ellenőrizhetjük, hogy ötösben/távoli sebességbe váltáskor se kelljen előredőlni.
Ha becsatoltuk magunkat, rá kell húzni az embernek magára az övet, feszes(ebb)re.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #197322 üzenetére
40-es táblába 80-al. Nem szoktam, csak most....turbó.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
vzsryl
nagyúr
Fogalmam sincs, és szerintem ez ki sem fog már derülni, amíg nálam lesz.
Én november 1. óta minden nap azt várom, hogy rá nézhessek a parkolóban, beleüljek és vezethessem. Ha egyszer le kell cserélnem, akkor sem a dízelbotrány miatt fogom, hanem mert pl. jön még egy prücsök, és akkor kell majd egy egyterű féleség.slett27: A 40 nem a minimumot, hanem a maximumot jelenti.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Ford Fiesta 5 vagy 6 klimaval mennyire elheto varosi kisauto?
Tovabb nezelodok a kisautok kozott, mert clioval egy arban mozognak mostanaban.Everybody lies.
-
vzsryl
nagyúr
A DPF remélhetőleg nálam sokáig húzza, mert ~15-20k-nál többet nem fog futni egy évben, és abban 99% autópálya/országút van, átlagosan 50 km-es távokkal.
Előző hsz-omban a “rá nézhessek”-et elírtam. Természetesen nincs elválasztva az igekötő. Remélem munez most alszik, különben ebbű’ baj lesz!megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #197329 üzenetére
A Fiesta mk5-öt nem nagyon szerettem(hugom 206osához képest ami a másik általam sokat vezetett kisautó volt akkoriban, kb mindenben alulmaradt). Bár jobb volt kategóriájában mint a focus2.
1,25 vérszegény, brutál alacsony (lökös meg egész alja, icipici rugóutakkal, a nem is rossznak tűnő utakon sokszor karistoltuk az alját). Izzócsere (H4 pfujj) lököslevétellel. Helykínálat ok, ülés nem rossz (nem is jó).
Fusiont vennék helyette, 1,4-est, az már szinte jó. Ford minőség sajna (focusnál jobb sztem), de korrekten használható.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
janos1988
addikt
Egy 99-es 1.2-es 8 szelepes Clio 150 000 km-el mennyire jó választás 500-ért? Legyenek hozzá olcsó alkatrészek és ne egy vagyon legyen a fenntartása.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
MC Pite
veterán
válasz janos1988 #197333 üzenetére
99-es(budi belsejű) 500ért? Ráadásul a 8V? Be van aranyozva? Szebb abs és klímás facelistes 1.2 16V és1.4 16V van ennyiért, ami kb kétszer erősebb, és nem eszik többet, nem kell szelephézagot állítgatni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
janos1988
addikt
válasz MC Pite #197334 üzenetére
Köszi nektek. Kereskedés...
Amúgy milyen autót érdemes venni 300-500k között, amire vásárlás után nem kell sokat költeni (100-150k) és még mindig könnyű hozzá alkatrészt szerezni (olcsón) és pályán se cammogjon 90-el?!
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
BigBlackDog
veterán
válasz janos1988 #197333 üzenetére
Thalia/Clio vonalon mozogva szerintem már az 1.4 16V is egész jól mozgatja a bódét, de létezett 16 szelepes 1.6-os motorral is (pl). Ha a Clio bejön, szerintem nem rossz irány.
Megane sem ördögtől való. Viszont inkább csak 1.6-os motorral nézném. Első generációból csak a faceliftes verzióban gondolkoznék, az előtt a korrozióvédelem problémásabb volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz janos1988 #197336 üzenetére
Amúgy milyen autót érdemes venni 300-500k között, amire vásárlás után nem kell sokat költeni (100-150k) [...]
Bármilyet, ami még nincs olyan gyászos állapotban.
De komolyan, ennyi pénzért nem konkrét típusokat kell nézni, hanem csak arra kell koncentrálni, hogy minél jobb állapotú és minél kevésbé rozsdás legyen, valamint minél több műszaki legyen rajta.
Mondjuk ez tetszetős, de a pályát elfelejteném vele.Eleinte én és apum is fél misi körül kerestünk állomásra járós autót anyumnak, így találtuk a fenti Saxót is, de már inkább afelé hajlik az egész család, hogy meg kellene várni apum 13. havi fizuját (június-július), így már közel a dupláját rá tudnánk szánni a projektre. Ennyiért már egész pofás Fiat Pandákat is lehet kapni pl.
[ Szerkesztve ]
-
janos1988
addikt
válasz BigBlackDog #197338 üzenetére
Meganenál hogy tudod meg, hogy faceliftes?
Thalia nem tűnik drágának! Viszonylag olcsón üzemeltethető + kötelező szerviz vásárlás után? (pl. G Astra, Twingo stb.) Itt mindenféleképpen a 98 lovas változatot? Vagy a 75 (8V?) lovas is jó?
Szerk.: Thalián miket érdemes jobban megnézni a karosszérián kívül?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
MC Pite
veterán
válasz janos1988 #197336 üzenetére
Jó az irány, faceliftes Cliot vennék, vagy Punto (sportingot). A fiatnál abs (gyűrű) és kkrmányszervo (relé vagy motor) hiba jellemző, Clionál benzineseknél nem tudok. Esetleg 206, ha van nem letaposott (C3 jobb, de drágább a normálisak szerintem).
Saxo fél milláért erős, a fl kettes Clio mindenben jobb, biztonságban 2-3 kategóriával. Kivéve Saxo VTS csapatásra, de most nem ez volt az igény.
Megjegyzem a német korabeli 1.0-1.2-1.4 8V-hez képest nem is gáz az 1.1, sőt! minden magyar autópályán tartja a 130at, és még nem is hangosabb mint a legtöbb konkurencia. De a fentiek miatt nem ilyet vennék, nem az ereje miatt. Megint kivéve VTS , de felelős apukaként inkább C2 VTSre gyűjtenékSzerk: Thalia gagyibb mint a Clio, azt tudni kell (mint sokszor a keleti szedánok). Meg... Szeeedááán.
G Astrát nem vennék, bár nem kifejezetten rossz. Twingo sem rossz, de Clio tágasabb és megbízhatóbb és jóval bizzonságosabb. Kb mindent üt mini-kis-kompakt vonalon fél milla környékén.
Nincs azaz isten hogy magamnak ne az 1.4 16V-venném belőle (nagyon max az 1.2 16V). Vezetés ellen beoltottnak jó, de kevesen szeretik/tudják (jó, magyar autószerelők mégis MIT tudnak?) beállítani a szelephézagot, fikázzák hogy szar meg kopott (mi kopott, 15 éve nem állította senki és ezek a motorok baromi sokat elmennek, nincs látható/mérhető kopás)...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz janos1988 #197340 üzenetére
1999-ben volt facelift, ha jól tudom. Hűtőmaszk, lámpák alakultak át, leginkább ott lehet észrevenni. Képeket nézd meg, jól látható a különbség.
Thalia furcsamód olcsóbb, mint a Clio. Jó, nem egy szépség hátulról, meg kicsit belsőre is puritánabb, de hatalmas a puttonya. Nálunk pár éve van egy 1.4 16V Thalia, eddig kopó-fogyók voltak cserélve, de nem mondanám drágának. 8 szelepes változatot hanyagolnám, erőben azért jobb a 98 lovas 1.4.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Toyota 2.0 D4D 1CD motorkódnál mire lehet számítani 400.000km környékén, meddig futnak el ezek? úgy hiszem ezekben még nincs kettős tömegű.
-
molnarpeter
nagyúr
Van DMF szerintem. Ismerősi körben van kettő is félmillió km körül, porlasztó rémlik, illetve turbónak volt már kicsi hangja talán, elvileg az egytömegű szettet is elviselik. A Denso üzemanyag rendszer nem olyan olcsó újonnan, de végülis bontottan ugyanannyi, mint akármelyik másik plusz felújítás is rémlik, hogy lehetséges.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #197344 üzenetére
Összefoglaló videó Toyota 2.0 D-4D 1CD-FTV hibáiról [link]
-
pècsimunkás
addikt
válasz janos1988 #197340 üzenetére
Ha tetszik a Megane, veheted belőle az 1,4 16v- t. Jól megy az is, évekig jártam vele ki Németországba, 140 utazót simán tartotta teljes terheléssel, néha, 1-1 szakaszon 160-170- eztem vele, sima ügy volt.
Nagyon jó, megbízható motor. Az autó is megbízható, csendes, a gyári hifi parádésan szól, az enyém Expression volt. Króm díszek, hővédő szélvédő, színezett üvegek, elektromos, fűthető tükör, hátsó roló, külső hőmérséklet kijelzés, fed comp, és még raktam bele egy könyöktámaszt is ![ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
janos1988
addikt
válasz pècsimunkás #197346 üzenetére
És ezek az újabb Meganok, Thaliak, Cliok (1.4 16v) 2003-2005? Jó árban kínálják ezeket is.
Ha jól olvasom, akkor a 2000-es Megan már a ráncfelvarrott?! 300-350 k-ért (abs, szervó) reális ár?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!