- Android szakmai topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
w.miki
veterán
Autó adatok rendszám alapján lekérdezésének nincs egy külön appja?
Vagy egy gyorsabb módszer, minthogy egyesével mindig belépkedni az ügyfélkapun, át össze-vissza irányításokkal?
Néha még így se megy, nem ad ki semmit, csak ha újra belépek.[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
félisten
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
A XVII. kerület környékén tudtok ajánlani egy szervizt vásárlás előtti átvizsgálásra? Skodáról lenne szó. -
fabri07
aktív tag
Sziasztok,
Van egy 2013-as hyundaiunk amely 103 ezer km-el van sok baja nincs(1.4-es változat, 5 sebességű)
Szerintetek egy ilyen 2011-12 BMW X1 mennyivel lenne költségesebb [link] ?
Ez csak elképzelés, még semmi komoly terv. -
4tha
újonc
válasz DeathAdder #198756 üzenetére
Ez engem is érdekelne.
Nézek egy kocsit, ahol hasznaltauton +550 ezer forint van megadva HaHu-n regisztrációs költségnek(osztrák rendszámos, magyar használja) .
Azonban ha felmegyek bármilyen kalkulátorra, maximum 100 ezer forinti összeget írnak vagyonszerzési illetékkel. Gondolom ehhez még hozzájön az eredetiségvizsga, új rendszám, biztosítás. De azt is számolva nagyon max 250 ezernél áll meg a történet.Vagy valamit én számolok el esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
4tha
újonc
Pont ezt mondom.
Ahol elvileg minden fel van tüntetve (még az útiköltséget is kéri, anélkül tovább se megy) azt írta, hogy 220 ezer forint, tokkal vonóval (biztosítás nem volt benne, de ennyi, azt meg a bónuszaimmal évi 60ért megkapom.) Vs az eladó által feltüntetett + 550 ezer.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fabri07 #198812 üzenetére
Első szerviz húzós (lánc és csapágy szett csere), utána ésszerű költségen fenntartható szerintem, de nagyban függ a dolog a szerelő óradíjától Általánosságban szerintem már a crossover mivolta is hoz egy szorzót a fenntartás legtöbb költségére (fogyasztástól gumiabroncsig). Konkrét példányon a géptető körüli hézagok furcsák.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #198816 üzenetére
Konkrét példányon a géptető körüli hézagok furcsák.
De jó szemed van! Tényleg, mintha nem lenne lecsukva rendesen a motorháztető - legalábbis orr irányból nézve.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #198817 üzenetére
Nézd meg a BE lámpát, ott meg túlságosan is lecsukódik... A műanyag még néha előfordul, hogy úri kedvében megereszkedik és növekszik a hézag (pl Focus mk3 facelift hajlamos rá), de amikor a lemezek nem egy emeleten tartózkodnak, az már gyanús. Szvsz az sem feltétlenül tragédia, ha be van vizsgálva a sérülés mértéke és tisztséggel javították, csak legyen olyan az ára is. Flottában sok visszavételt csináltam, rá van állva a szemem az apróságokra
-
alázógyík
addikt
válasz molnarpeter #198816 üzenetére
A hátsó ajtók is szépen nyílnak kifelé.
-
addikt
Hollandból hozott fullos Lexus CT200h-t lefoglalóztam. 2017-es, fullos felszereltség, bőr ülés, napfénytető, navi, tempomat, stb.... minden.
180.000km van benne. Törve elvileg nem volt, alvázszám alapján jelentésben csak egy sérülésről találtam bejegyzést, mélyebb karcolások érték, minimális kár. javítva lett. Remek állapotban van, a belső térben a csomagtartónál van pár karcolás belülről, de nem vészes.
Kicsit sokallom a km óra állását de ennél az autónál azt hiszem még nem vészes. Szerintetek?Pár nappal ezelőtt egy olaszból hozottat vittek el az orrunk elől, fele ennyi km volt benne és makulátlan volt, egy karc sem volt rajta sehol és állítólag az sem volt törve, fél évvel fiatalabb, és csak 300k-val volt drágább. Mérges vagyok, hogy arra nem sikerült lecsapni, de rosszat hallottam az olaszból hozottakról.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
milyen motorral/valtoval lehet erdemes beleugrani meg egy minel fiatalabb mercedes glk-ba? van-e kerulendo motor, van-e orokelet+1 nap konstrukcio belole?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
Bullitz
aktív tag
Bekérdezek ide is, kiváncsi vagyok lesz-e valamilyen új ötlet valakitől.
Remélhetőleg jövőre megérkezik az első kölök, egyelőre nagyon úgy néz ki maradunk a fővárosban, így rövid távokra lesz használva a következő verda, havi 2-3 Bp-Monor-Bp, évi egy-két BAlaton.. elenyésző. Férjen el benne a kölök, a cuccai, a két legfontosabb pedig a megbízhatóság és a fogyasztás. 2.4-es Accord van most, a fogyasztásán kívül nincs vele az ég világon semmi gond, 365ezer km-rel.. valami hasonlót szeretnék, persze dinamika oltárán.. azt már kiélveztem majd 20 év múlva..Köszi előre is!
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
3L1T3
addikt
Egy barátom Suzuki Vitara GLX felszereltségű autót szeretne vásárolni. Legfőképp az autó felépítése és felszereltsége miatt ár érték arányban úgy gondolja ez megfelelő az ő igényeinek. Ettől függetlenül , melyik gyártó, melyik modellét tudnám neki még javasolni?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
3L1T3
addikt
válasz BigBlackDog #198838 üzenetére
Magas építés a fontos, és mindenféleképp új autót szeretne. 60% város, 40% autópálya, rokon látogatás, és évenkénti nyaralás.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Bullitz
aktív tag
válasz molnarpeter #198835 üzenetére
Nem rossz, de ennyiért inkább Prius. A keret az vagy legyen öregebb és több km, de akkor max 2,3m. Vagy fiatalabb kevesebb km 3,2 körül. Inkább az elsőre hajlunk jelen pillanatban.
P2, Jazz, Insight jött szóba eddig. Sajnos a civicek hiába fogyasztanak jól nagyon drágák, a Focus / I30 / Ceed sokat eszik városban így kiesett..HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
nandow
aktív tag
Tesómék Ford Focusokat nézegetnek. Van egy 2016-os példány 1.6 Ti-VCT motorral. Mit kell erről a motorról tudni, vállalható? Illetve bármilyen infót szívesen fogadok magáról az autóról is, mire érdemes odafigyelni.
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #198837 üzenetére
A Vitara melyik kategória best buy opciója? A 7 milláért/bármennyiért kapható legigénytelebebbé A papíron jól mutató extrák, a kivitelezés, a megoldások... Messze nem a konkurencia szintje. Illetve de, de 10 évvel ezelőtti.
EL1T3: Capture, Kona(amíg kapni), 2008, Puma, akár fiatal Niro vagy Sandero Stepway is szóba jöhet. Ja, meg az S-Cross is normálisabb.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
BigBlackDog
veterán
válasz MC Pite #198846 üzenetére
Ezek szerintem csak háromhengerrel vannak annyiért. Meg aztán, ha beleteszi a fontosabb extrákat, amit tud a Vitara 6.6M Hufért, akkor már inkább 7.5M Huf körül lesz a konkurencia.
De tény, hogy S-Cross után is érezhetően lejjebb volt a Vitara (bár a belseje szememnek fiatalosabban hatott).
-
twice
tag
Sziasztok, autó választásban kérném a segítségeteket.
Az autót 90%-ban városban használnánk, a többi pálya. Fontos lenne, hogy automa váltós legyen, az egyszerűsége miatt, mert friss jogsisnak lesz. Előnyt jelentene még a minél kisebb méret is. Évente nem sokat lenne használva, max 10k km. A keret nagyjából 3m. A kis keresgélésem eredménye az 1,5 hybrid Yaris lenne, valamint a Honda Jazz, viszont utóbbi annyira nem tetszik, úgyhogy egyelőre csak a Yarist látom megfelelőnek. Tudtok ajánlani másik autót ami nagyjából megfelel a leírásnak? Fontos lenne a megbízhatóság/biztonság. A válaszokat előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs