- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz rasotamas #198333 üzenetére
Igen, most már tudom mire gondolsz. Igen, nyilván Daewoo lett belőle.
Cseheknek is volt Skodájuk meg Tátrájuk, Ukrajnának a ZAZ volt, Nekünk is volt csak gyenguszok voltunk, Osztrákoknak is volt, nyilván még a monrchia alatt, Szerbeknek is volt vagy inkább Jugónak saját autógyára. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #198352 üzenetére
Nem is értem, hogy pl a PSA miért nem látott fantáziát a Puliban.
#nincsbennetarcsi
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz BigBlackDog #198349 üzenetére
Amikor az elsőt megvettük, előtte nem olvastam ezt a cikket. Már meg volt vagy 3 hónapja, akkor olvastam ezt a cikket meg még vagy másik 3 cikket erről. Akkor filóztunk, hogy adjuk el a fenébe, nem hiányzik ez nekünk. Viszont utána olyan jól bevált, hogy inkább vettünk másikat is belőle. A fogyasztása tud még parádésan alacsony lenni.
Ezen felbuzdulva mertünk 1,4hdi motoros PSA autókat is venni. Azokra is vanak pozitív személyes iletve futár tapasztalatok is. -
Biqci
aktív tag
Azért őszintén kíváncsi lennék, mit tud az erősebbik 1,4-es a Civic-ben produkálni. Erősen mozgatja az agyam venni egyet munkába járni. Ha 0 fok alatt van a hőmérséklet, az Accord épphogy eléri az üzemi hőfokot, legalábbis a műszer szerint. Pedig kb. 17km a táv, amiben van majdnem minden, lakott terület, országút, autóút, oszt mégis
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #198354 üzenetére
Hozzám ingyen került egy, de kezdem én is pozitívabban értékelni (2008, 90 LE). 180 ezernél még gyári lánc, de egy kis kémlelő nyíláson lehet ellenőrizni a kopást. Valószínű a drágább munkadíj miatt rossz a vezérlés híre fajlagosan viszont eddig jól teljesít. Üzemanyag rendszer Bosch, jó szűrővel elég tartós tud lenni. EGR eltömődés gyakori (még csak nem is megy tönkre ), kis motorban kicsi járatok, tisztítás nem árt szívósornak sem, aztán szaladhat újabb 100k bele. Kuplung is csak 6-os váltóhoz kettőstömegű, M20 (M32) váltó egyelőre nyűgösebbnek tűnik, mint maga a blokk. Persze ez még dpf nélküli, a részecskeszűrős változat hamarabb kérhet porlasztó felújítást mondjuk. Csoportban láttam megszorult blokkot is folyamatos regeneráció miatt (nem tudták, hogy olajat kell cserélni).
Kezdetben talán a hosszú olajcsere periódus tett rosszat a hírnévnek, nameg a hydrolock probléma ahol rövid az autó orra, az tényleg gáz volt... Flottában volt több lánc csere egész hamar is (120k km körül), csörgött sok példány, valószínű segített volna rövidebb szerviz ciklus, regen közben bekerülő gázolaj sem segít rajta sokat. Egy példány volt, ami többet állt szervizben, csak sajnos már nem tudom, mi volt az oka[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
és BigBlackDog
Elméletileg minden rendben, ez normális, nagy a motor, sok benne az olaj, sok a hűtővíz, nameg automata. Még amikor nagyon hideg, akkor kicsit később vált el, de ahogy melegszik, hamar feldobálja. Városban 1200-1300-as a fordulatszám, nincs ami melegítené a motort. Én szoktam átrakni kézibe és 2000 környékén tartani, akkor hamarabb meleg lesz"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Cpt.Price
csendes tag
Sziasztok Urak!
Eddig leginkább read-only módban követtem a fórumot, de most szívesen venném a véleményeteket az alábbi kérdésben:
elérkezett az új flottaautó rendelés ideje a cégnél, az alábbi játékosok vannak versenyben, amikből választhatunk:
Skoda Octavia Style 1.5 TSI DSG 150 le
Skoda Octavia Ambition 2.0 TDI DSG 150 le
VW Golf Life 1.5 TSI DSG 150 leMindegyik kombi karosszériával.
Üzemanyagkártyát ad a cég korlátlan magánhasználatra is, így a fogyasztás nem szempont.Egy Golf 7 1.6 TDI DSG 115 le-t vált majd, amit egyébként eléggé megkedveltem, a legnagyobb hiányossága talán csak erőben van, illetve a fényszóró gyengusz.
Nekem nagyjából a felsorolás sorrendjében tetszenek.
Octavia Style-ban a LED Mátrix nagyon csábító, az Ambitionbe csak eggyel egyszerűbb jutott lámpából, ahogy a Golfba is.Én szeretem a dízelek karakterét, az alulról tolást, viszont volt már 140 lovas tsi-m korábban, az is tetszett. 0-100 gyorsulásban talán 2 tized különbség van a két motor közt.
Egy felszereltségi szintet bukni a dízel miatt sztem nem érdemes, még ha elvileg többlengőkaros futómű is járna hozzá hátra.Ami az Octaviák hátránya, hogy a tempomat elvileg nem távolságtartós (ACC-t nem ikszelték be hozzá a cégnél), amit már a hetes Golf is tudott és szerettem..
Illetve O3 vs. G7 esetén az Octik hátsó futóműve (gyengébb motoroknál) szerintem érezhetően butább, úthibákon elpattogott. Leírások alapján az újban sem lett jobb.Golf 8 szerintem a 7-hez képest több ponton is visszalépés (rakodóhelyek elhagyott fedelei, A oszlop burkolat, stb.), így összességében nem lenne annyira nagy javulás a mostanihoz képest.
Ti hogy döntenétek?
gl&hf
-
veterán
válasz Cpt.Price #198360 üzenetére
en vegigjartam ugyanezt az utat, bar en magamnak extrazhattam, igy bekerult a led matrix is, meg meg egy par extra a style felszereltsegu golf variantba. akkor valamiert ugy gondoltam, hogy az ictavianak csak sima led fenyszoroja van nem pedig matrix de ezzel kapcsolatban tevedtem/beneztem. most kicsit aggodok, hogy octavia 3 utan nem lesz eleg tagas a golf, de mar mindegy. plusz kicsit az is hozzajarult a donteshez, hogy minden utcaban latok mar harom uj octaviat parkolni, golf8 variantot pedig meg mindig nem lattam eloben, igy talan egy kicsit egyedibb kocsim lesz 4 evre.
ebbol a fix harmasfogatbol en a style octaviat valasztanam a led matrix es a magasabb felszereltseg miatt, de lecsekkolnam azert, hogy a golfhoz jar e life felszereltsgnel tavolsagtarto tempomat ha az neked fontos."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz molnarpeter #198320 üzenetére
Két számjegyű. Városon kívül megy a 30+ városon belül 20-25 felhasználás függően.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz Cpt.Price #198360 üzenetére
Ha 2-3.000+ kilométert mennék havonta autópályán, akkor 2.0 TDI, egyébként Oktáv 1.5 TSI.
Azért elég sok opció van, amit ezen belül lehet kérni a kocsikba, de valószínűleg a Golf még így is elmarad a Life - belépő - felszereltségével a többitől.
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #198365 üzenetére
Nem tudom, hogy egy Golf méretű bódéban mennyit eszik a 2.0 TDi (gázolajból + adblueból), de az 1.5 TSi is egész jól fogyaszt. Nálam 6.5 l/100 km körüli érték jön ki, ha 130-140-es tempó között megyek. Szerintem amiatt is lehet, mert az 1.5 TSi Golfban lévő DSG 7-esben kevesebbet forog már, mint a Polóban lévő 7-es az 1.0 TSi mellett.
Dízel hangosabb (ugyan párom szerint és szerintem is kellemesebb a "morgása" pályán), rezonancia talán több benne, viszont ahhoz már olajos DSG jár, ha hosszabb távon is szeretné kivásárolni, megtartani.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz BigBlackDog #198368 üzenetére
Ocatvia 4, 2.0 TDI (116le), 150 km/h tempomat (nem csal az órája wazehez képest): 6,2 liter/100 km
Én is a style octaviát választanám egyébként
-
MC Pite
veterán
Ez a FL-es, ami már tök jól néz ki belül?
ASX igényesebb kicsit az S-Crosstól (de ha ez számít, akkor inkább 2008at, vennék, akár GripControllal), de inkább utóbbit venném.
Cpt.Price: A Style-t ikszelném. TSi és a lámpa miatt is.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #198325 üzenetére
Magyar autóklub megyei kirendeltsége nem tudom minek számít.
(#198339) Qru:
Ha lesz időm nézek egy eladó példányt és meglesem milyen, aztán már az anyagi részén kelljen gondolkozni. -
Biqci
aktív tag
Asszem 6liter. De amúgy csak a kimélése miatt gondoltam a kismotoros Civicre, ne kelljen télen (bár itt nem is nagyon van hideg, 0 alatt csak elvétve). Úgyis mindenhová autópályán megyünk, ott ki van pucolva. Bár érdekes, 3 éve, mióta megvan, még nem láttam, hogy regenerált volna
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
őstag
válasz BigBlackDog #198368 üzenetére
Nekem az 1.8 hybrid sport módban kitiporva a szemét (150km/h+) a 8-9 litert bekéri. Múlt héten zen módban (tempomat 120km/h) 5,6-ra adta ki. De amikor egy nap meg kell járnom Debrecent, utána még fel Tarcal, stb., akkor nagyon nem mindegy, hogy mennyivel haladok.
Városban persze simán meglenne a 4,5 is, ha ott használnám.."Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #198377 üzenetére
A C-HR nálam is szörnyen fogyasztott autópályán. Az már 140 körül is 8-9 liter között zabált, ha jól rémlik. Városban, vagy kisebb falvak között országúton viszont botrányosan jól tud fogyasztani. Azért lehet érezni, hogy nem éppen a német autobahnra született a Toyota hibrid.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #198374 üzenetére
6M körül mennek, eléggé túl vannak árazva. Nem rég volt egy PFL 150k km-el 3,6M-ért, annyiért kb ajándék volt bárki is vitte el. Persze ehhez a cvt-t el kell viselni meg a picit butább hajtásláncot de az a hétköznapokban nem jön át úgysem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #198378 üzenetére
8-9? Ne már Bubi kér annyit pályán ami nehéz, rövid a váltója, awd-s és ósdi a motorja (sz@r a hatásfoka).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz BigBlackDog #198376 üzenetére
Nagyon jó a Jazz, a lányomnak is az van. Csak a 8gen nagyon tetszik és pl. a Type-S háromajtós azonos évjárat mellett olcsóbb mint egy azonos évjáratú, de gyengébben felszerelt Jazz
Qru: nem, i-DTEC van, ez már Euro5. Nagy előnye, hogy nem eszi az olajat, mint a 2,4-es, hátránya viszont, hogy egyre több helyre nem lehet vele behajtani
Jazz-> lásd fent"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Cpt.Price #198360 üzenetére
Csak az erő és a fényszóró a gond? Én nem cserélném le, ha ennyire megvagy vele elégedve, akkor meg főleg, hogy nem. Egy kis motor optimalizálás a megfelelő szakműhelyben, illetve kideríteni, hogy kompatibilis-e jobb lámpával. Szerintem a Golf 7 az utolsó normális Golf.
8 se rossz, nem mondom, de külsőre olyan mint egy kis 8-as Passat, amit egyékét nagyon kedvelek. -
Cpt.Price
csendes tag
válasz bandus #198361 üzenetére
Golfban benne lenne az ACC, csak hogy ne legyen annyira egyszerű a döntés
A konfigokba sajnos már nem tudunk egyénileg belenyúlni. Egyébként nekem is tetszene a Golf egyedi(bb)sége, műszaki igényessége, nekem nem hiányzik belőle az Octavia tágassága, bár ha van utas néhanapján, ők azt jobban szeretik.A TDI autópályás mormogása egyébként nekem is kellemesen andalító, ezek szerint nem vagyok vele egyedül
Kivásárlás nem játszik. Lehet, hogy már átvenni sem én fogom a cégnél ezekkel a szállítási időkkel (30-34 hét..), mire ideér#198385Stylewars
Leaseplanes céges lízing az autó, ilyesmi okosság nem játszik. Egyébként valóban ez lenne a közel optimális megoldás. Én is nagyon megkedveltem összességében, ezt a két pontot leszámítva.
Valakinek legalább lesz egy jó vétele vele. Hidegen nem tapostam, méter sincs benne sok, még a DSG is bírja jó ideig várhatóan.Köszi mindenkinek a meglátásokat!
Alszom még rá egyet, aztán kérem az 1.5 TSi Style-t.
[ Szerkesztve ]
gl&hf
-
Paxker315
addikt
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz Stylewars_kp #198387 üzenetére
Jó kérdés.
Itt egy hasonló:
[link]Nekem nincs alcantara-s komfortülés, viszont nem egész 60k km van benne.
5-6M környékére saccolom.
De mint írtam, céges lízing juttatásként, nem magántulajdon, így nem foglalkoztat túlzottan.#198388 Paxker315
1.4 TSi-t hajtottam én is kb. egy évig, nagyon jól fogyasztott nálam is.
Nyugis tempóval, de nem feltartósan (megendett + 10 km/h) átlagban 6 l alatt tudtam tartani, kb. fele város-fele azon kívül.[ Szerkesztve ]
gl&hf
-
Paxker315
addikt
válasz Cpt.Price #198389 üzenetére
Nekem még az 1.0 és 1.2 tsikkel van kevés tapasztalatom, az előbbi viccesen takarékos tud lenni. Bár elég rezonálós alapjáraton Bármennyire nem szeretem a VAG-konzernt, de megértem, szülők miért csak tőlük vesznek bármit is 15 éve..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Biqci
aktív tag
Csakis azzal
A majd' 3 mázsával könnyebb Jazzt még "elég jó"l mozgatja a gyengébbik, de a Civicbe már tényleg kevés lehet"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
akooos
veterán
Ha egy autóra azt írja a JSZP, hogy opcióval terhelt, de a tulaj állítja, hogy 10 éve lejárt a hitel és azóta megvan a törzskönyv is, akkor mi a teendő? Ugye neki be kell menni az okmányirodába / kormányablakba és elintézni ezt?
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #198393 üzenetére
Kamiq. Egyébként korábban volt gyakran linkelve összehasonlító-oldal, ahol a fontos 60-100, 100-130 gyorsulásokat is mérték & vmi köridőt is (plusz végsebesség, gyorsulás 0-60, 0-100-ra). Volt többször linkekben, de nem találom, hogy szomordnék kettébe. :\
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!