- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Magisk
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #198600 üzenetére
Ezzel csak az a bajom, hogy tavaly októberben is ott állt, ültem is benne, de nem néztem meg rendesen, mert csak üléspróbát vettem, de természetesen ez lesz az első. Aztán a Megane-t lekérdeztem, itthoni egész jónak tűnik, bár fapad. A 82-es Fiesta német és talált rá eseményt a vininfo.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Stylewars_kp #198603 üzenetére
"Lehet még az autó vételárát kérni fogja..."
Az álmoskönyvek és egyes népi legendák szerint sokszor elég csak nagyon "akarni", hogy állapottól függetlenül átmenjen a műszakin. Mondjuk én emiatt nem hagynám az eladóra a műszakit, viszont nem is feltétlen akarom felkészíteni a vizsgára, ha annyira le van gatyásodva.
[ Szerkesztve ]
-
lukito9
újonc
válasz IMIIKE1998 #198596 üzenetére
Szia!
Tavaly vásároltam életem első autóját. 2008as 1.3 Swift. Papírozás+eredetiségi vizsgálat 53.600 Ft volt. Allianznál van kötelező biztosítás, 17700Ft / 3 hónap. Friss műszakival vettem, így nagyon nem kellett rá költeni. Egy ABS kocka cserébe (~45k Ft) futottam bele a télen, azon kívül a 10k km-enkénti olaj/szűrő cserék.
Jó kocsi, megbízható, teszi a dolgát. Csak ajálani tudom.
-
lukito9
újonc
Ha volt már kérdés korábban, elnézést, riktán nézem csak a fórumot..
Használt autó vásárlás autókereskedőtől. Sajna csak 2-3 hét múlva lesz meg a kiszemelt kocsira a teljes összeg, viszont nagyon bánnám, ha elvinnék.
Autó foglalózása hogyan megy? A teljes összeg mekkora része? Milyen kötelezettségekkel jár?Köszi előre is!
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
A jelenlegi autóm Ford Focus Mk2 1.6 benzint napi 2x25km városon kívüli, illetve 1-2 havonta 2x330km autópályás utakra használom, ami problémám vele, hogy 7,4-7,6 l átlagfogyasztással bír és nagyon hangos a beltér. Megoldás lenne egy 1.4d Corolla, takarékosabb 120-130-as tempónál esetleg halkabb is?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
vzsryl
nagyúr
válasz milkabrams #198607 üzenetére
Takarékosabb, de hogy halkabb-e, azt szerintem senki sem tudja megmondani. Valószínűleg zajszigetelésben egálban vannak, de ha halk autó kell, akkor ne japánt nézz, max valami másik Toyota-t, ami Lexus néven szerepel...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
félisten
válasz IMIIKE1998 #198596 üzenetére
A fenntartaninak is van több fokozata. Pl. akarsz e foglalkozni a rozsdával ami tuti van rajta, stb. Illetve ha véleményt akarsz akkor olyat keress akinek most is van, pl nagyon nem releváns már az sem akinek 4-5+ éve votl egy ilyenje mivel ennyi idő alatt is tud sokat romlani az állapota az autónak, plusz nem mindegy milyen szintről indulsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz milkabrams #198607 üzenetére
Mennyi lenne a keret? Milyen karosszéria forma?
Számolj össze több dolgot, excel segít, lehet egy gázszett lenne a nyerő például, meg pár tábla bitumen.[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
válasz molnarpeter #198612 üzenetére
Árat most nem írok, mert gondoltam rra, hogy focus beszámítás/eladás + pár százázer vagy hosszabb gyűjtögetés és mk5 polo vagy 6-os golf. Amúgy bármi csak nem kombi vagy egyterű, az előbbi nem is lenne formára gond, de egyedül utazom, a focust sem használom ki. Egy polo méretű gép bőven elég lenne
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
MODERÁTOR
Erről tudnátok egy "véleményt" dobni nekem? Ma megnéztem, amúgy kívül belül kultúrált a hozzánemértő szememnek. Egy autovizsgálaton gondolkodom.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
bandus
veterán
válasz mobal #198614 üzenetére
javaslom lepj be gyors a kia ceed hungary vagy ceedclub.hu fb csoportba, ott hamar megtalalod a hosszabb leirasokat a tipusrol, hogy mit kell megnezni vasarlas elott. nem problemasak, foleg nem ezzel a motorral. a hahus kepekbol nyilvan semmit sem lehet megmondani, annyira benak es csak a belter van fotozva.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz BigBlackDog #198604 üzenetére
A mostani autos is matyas kiraly es tarsainak tobbszoros rahatasara ment at, a friss muszakival kernem mindenkepp, ha mar valsagauto.
Everybody lies.
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok! Csak kíváncsiságból megkérdezném, hogy ti milyen autót vennétek évi kb 80-85k km-re 1-1.5 millió környékén. Kb. 2 évig lenne így használva 95% autópályán.
magyarsrac
-
diegho
nagyúr
Sziasztok,
Kia venga 1.4crdi mennyire ajánlott? 2010-es 170k van benne, napi 70km ingázásra kell. Ebben gondolom kettős tömegű lendkerék nincs, dpf van? Át lesz vizsgálva vétel előtt, ha érdemes ilyet venni.
-
[HUN]Dani
őstag
-
félisten
-
bandus
veterán
válasz [HUN]Dani #198625 üzenetére
nekem ez santit. aki oriasi penzt fizet az tud adni egy feher octaviat es egy uzemanyagkartyat is. azert gondold vegig pl mi tortenik akkor ha valami komolyabb dolog adja meg magat a kocsiban - ami egy 1.5 millas autoban siman elofordul - turbo, feltengely, akarmi, es te mondjuk 2-3 hetre kapsz idopontot a szervizben, addig meg nem tudsz menni semerre.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz [HUN]Dani #198625 üzenetére
Már munkabért ajánlottak óriásit, vagy a bejárás fedezésére? Kell valahogy bizonyítani hogy ténylegesen messziről jössz?
Én kivennék egy lakást vagy legalább hétköznapra egy paniószobát.
Üzemanyaggal, kopó-fogyóval havi 5000km az 200-250 ezer forint havonta és ha nincs forgalmi akadály is napi 3 óra az életedből. És gondolhatod, hogy inkább tankolok mint albit fizetek mert a kocsi legalább a végén megmarad, de egy 1-1,5 milliós kocsi fenntartása több lehet mint az értéke.
Van család akik miatt Pesten akarsz lenni esténként-éjszaka?Én valami 1,9PD-t vennék, vagy ha a költségek fontosabbak mint az autó mérete és az autópályatempó akkor 1,4 PD-t (Lupo, A2, Polo) vagy SDI.
Ami nem nagyon kicsi és bírja is az Audi A3/VW Golf 1,9PD 131ló[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
BigBlackDog
veterán
válasz [HUN]Dani #198625 üzenetére
Nem akarok károgó varjú lenni, de felmerülne bennem néhány kérdés. Mivel nem akarok más zsebében turkálni, így csak gondolatébresztőként írnám le. Írásban is meg van erősítve ez az ígéret? Van valami költséghatár a havi/negyedéves/éves költségekre? Gondolom valamennyire előre kéne finanszírozni az üzemeltetést, tankolásokat.
Ahogy írták a többiek, első körben én is próbálnék egy céges autót kialkudni. Céges költségként elszámolható (+nem Neked kell előre fizetni a dolgokat) és azért új autóval várhatóan kevesebb időt kell szervizben tölteni, mint egy 1-1.5M Hufossal.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz [HUN]Dani #198618 üzenetére
kompromisszum, de mihez ennyi km? fulltime sofőr? A kisautókkal azért vigyáznék pályán, mert, nem kellemes dolog, ha menet után órákig zúg a fejed, hasogat, és émelyegsz (zajszint! fárasztó, kimerítő). Nem lehet kevesebb km-rel megoldani a mutatványt? az ingázást beleszámítják a munkaidőbe?
-
veterán
válasz molnarpeter #198580 üzenetére
Igazából német oldalon szeretnék maradni.
Ki is néztem végül egy RS Octaviát amit ma el is megyek megnézni.
Ez még nem az osztott lámpás, az már nem tetszik, de ez igen bejön képek alapján.
Kíváncsi vagyok, hogy élőben milyen "élményt" ad majd!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz Doki16 #198632 üzenetére
2017-es az RS is!
Nem tudom még egyenlőre mi is lesz a választás, de valószínűleg mivel nem annyira "tömeg" autó jobban tartaná az árát, ha 2-3 év múlva le akarom cserélni.
De a Passat még mindig szem előtt van csak éppen nem találok egyet sem ami Worthy lenne és mindennek megfelel amit szeretnék!
Válogatós vagyok nagyon!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
6030D
Ármester
válasz bandus #198624 üzenetére
Nem olyan biztos, hogy új ember alá odatolják a kocsit egyből, mert ugye először "bizonyítani kell". Haverom is járt napi szinten az osztrák határ mellől Győrbe, de megérte neki, pedig előtte is jól keresett. X idő múlva mondták neki, hogy rendben van, akkor itt egy céges Passat. Ettől függetlenül én is mérlegelnék, illetve kell lenni egy B kocsinak is, ha valami gond van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bandus
veterán
válasz 6030D #198635 üzenetére
nyilván pályakezdőként gondolkodhat így az ember. így, hogy már dolgozok 8-10 éve el tudja dönteni minden cég, hogy kell-e neki ez a tapasztalat ami nekem van, vagy nincs. és inkább vállalja a cég, a kockázat azon részét, hogy mi van ha nem válik be a munkavállaló, minthogy a srác tegye azzal, hogy emiatt autót vesz, és vezet napi 300 km-t. szóval szerintem ez nem realitás, hogy egy munkahely miatt ennyit üljön az ember az autóban, főleg sajátban, de cégesben sem. ha tényleg ilyen óriási lóvét fizetnek, akkor megéri költözni kicsit, mondjuk a próbaidő után.
Qru: nem is volt túl jó, másfél évig sem bírtam és szaladtak a kia-ba a kilométerek. de szerintem ott akkor sem adtak volna céges kocsit, ha még mindig ott dolgoznék, szóval jó döntés volt ez a váltás.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MODERÁTOR
Tudtok ajánlani helyszíni autovzsgálat szolgáltatást?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
félisten
-
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Egy kis útmutatás kéne, aztán lehet elkergettek, de sebaj. Szóval a munkám miatt sokat kell kocsiban időt töltenem. 500 -1000 km között per alkalom egyhuzamban. Ezt kissé meg is szenvedem( aki kamionozik sejtheti miről beszélek) szóval megállok óránként nyújtóztatni, meg gugolásokat ilyesmiket végezni. A kocsi amit most használok melóra nem a legkényelmesebb ilyen szempontból. Egy Focus C Maxról beszélünk. Rövid úlőlap, ez bőrös is ráadásul, a párnázás is kemény kissé, gerinctámasz sem az igazi. Nem hátsóbarát na.
Vennék valami mást melóra, kb 2.5 millió magasságában. Csak azért írtam, hogy tudjátok nem új kocsiban gondolkozom. Volvo v70-et nézegettem, illetve SuperB-t.
Mi az az autó aminek ebben az árszegmensben általánosságban elfogadottan, közismerten a legkomfortosabb, kényelmesebb ülése van szerintetek?
Ja igen. Olyan 2 méter, 100 kiló körül vagyok.
Bármit tapasztaltatok, olvastátok, tudtok érdekelne"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
dong86
csendes tag
válasz egyedülülő #198642 üzenetére
Szia!
Szerintem ülj bele pár autóba neked kell tudnod melyik ülés a kényelmes számodra, talán a francia autóknak van általánosságban a legkényelmesebb ülésük. Citroen C5 vagy Peugeot 508-ast mondanám elsőre, de a James Bond féle Ford Mondeonak is nagyon kényelmes ülései vannak. -
vzsryl
nagyúr
válasz egyedülülő #198642 üzenetére
Volvo és pont. Esetleg AGR üléses Opel Astra/Insignia.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
egyedülülő
őstag
válasz vzsryl #198644 üzenetére
Köszönöm a választ. Magam is hasonlóképpen gondolkoztam.
dong86: Neked is köszi. Megnézem mindkét típust. A mondeonak az ülőlapja nem a leghosszabb, az kiesett.
[ Szerkesztve ]
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
4tha
újonc
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_multiair_distinctive_tct_automata_valto-17060158
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_multiair_super_tct-16841946
Ezen két autó közül melyiket vennétek meg? A sima 1.4TBről már lemondtam, mert biztonságosan chipelve 'csak' +20lóerőt és +35nm lehet a két legnagyobb chipes cég szerint.
Az egyikben kb dupla annyi km van, viszont számottevően olcsóbb. Ér ennyi árdifit az ~60 ezer km illetve 4 év különbség? Egyelőre nem néztem meg egyiket sem, mert az ország másik felében lakok mindkettőtől.
Nem sok km fogok beletenni (bár nehéz megbecsülni előre, de kb 15ezer km/év vagy hasonló)[ Szerkesztve ]
-
#41445376
törölt tag
Sziasztok!
Használtautó.hu-n fent van ez a fehérvári David M. nevezetű személy/cég. Érdekelne a palettájukról az egyik autó, és meg is nézném, viszont eléggé aggaszt, hogy semmi konkrét információt nem közölnek magukról, és a rendszámok is ki vannak takarva.
Tud róla/róluk bárki bármi konkrétat?
Itt a hahu-s link: https://www.hasznaltauto.hu/partner/david_m_szekesfehervar-13902
Előre is köszi! -
nesa
veterán
válasz egyedülülő #198642 üzenetére
Volvoban nem fogsz csalódni.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Gumi és felni topik
- Renault, Dacia topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest