- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #197397 üzenetére
Én is láttam már olyan végig magyar autót amin új rendszám volt, mert céges autó volt céges rendszámmal (mint a MOL meg az SAP csak valami más) és annak le kellett kerüljön eladáskor, de azért mégsem ez a jellemző.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
KoVee84
senior tag
válasz rasotamas #197401 üzenetére
Nyilván van olyan eset is, amikor az egyedi rendszámot nem adják tovább a kocsival, sőt olyan is, mint az egyik kollégám/barátom, aki ha új (használt, de számára új) autót vesz, akkor azonnal lecserélteti a rendszámot, hogy az előző tulaj ne ismerje meg az utcán.
Ennél a polonál nem erről volt szó -
vzsryl
nagyúr
válasz KoVee84 #197402 üzenetére
A későbbi eladásnál az nem kicsit vág alá az árnak. Én pl. több milliós kategóriában görgettem tovább gondolkodás nélkül az ilyen lenyomozhatatlan hulladékokat. Magánszemély + megadott rendszám + alvázszám + először Magyarországon forgalomba helyezett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #197404 üzenetére
Igen, az a vicc hogy pár éve még annak is dízel cégest adtak aki 500 méterre lakott a cégtől és tárgyalni sem kellett nagyon mennie sehova mert házhoz mentek a beszállítók meg az ügyfelek is. Nem tudom, ez változott-e valamelyest.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #197403 üzenetére
Az alvázszám a fő azonosító, a rendszám cserék nem zavarnak be a lekérdezőnek.
Más kérdés, hogy én sokszor a magyar autókat görgetem inkább tovább...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
janos1988
addikt
Megane 3 2003-as (1.4 16v) 240e kmel mennyire jó ár érte a 600 000 ft? És úgy általában ezek a 3-as Meganeok mennyire jók? Szervizelése (vezérlés csere stb), alkatrészek mennyire költségesebbek egy 2-es Meganehoz képest?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
dj79
senior tag
válasz janos1988 #197411 üzenetére
A kettes megane facelift előtti változata sok bajjal küzd, kezdve az elektronikától az első rugótörésig minden. A motor ugyanaz, de a körítés nem sikerült. Az ötajtós szűk, a szedán és a kombi nyújtott tengelytávú. Ami nálam előjött: trafók, kártyaolvasó, rugótörés, kábeltörés az ajtóban, egy év alatt két váltótartó baj, rejtélyes nemindulás, állandó izzókiégések, pedig egy kevés tulajos, karbantartott példányt vettem anno. A megane 1 ph2 ahhoz képest japán megbízhatósággal rendelkezett.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #197404 üzenetére
Nekem bevált, és nagyon gyorsan lehet így jó autót találni, csak szűrőképességed is gyors kell legyen hozzá.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dj79
senior tag
válasz BigBlackDog #197414 üzenetére
Nem biztos, 2002-től kezdték a kettest gyártani.
-
janos1988
addikt
Akkor én kavarodtam be.
Először ilyet néztem, azt hiszem ez már a ph-es: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_classic_1_4_16v_alize_plus-16819929
És most meg ilyet néztem (pont ugyan ilyet): https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_grandtour_1_4_authentique-16854552
Na és az utóbbi érdekelne, árban mennyivel drágább lenne a fenntartása az 2000-2002-es Meganehoz képest? + a kötelező vezérlés csere. És persze az utóbbi mennyire ajánlott?!
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz janos1988 #197417 üzenetére
Ha számítanak a költségek, akkor inkább az egyest választanám. De részletes infókért kérdezz be a Renault topikba is, ott nagyobb a típusspecifikus tapasztalat!
-
veterán
válasz BigBlackDog #197423 üzenetére
Aki elvitte a Mazda6-osomat mondta, hogy 2004-ben főleg ilyen sötétkéket meg feketét gyártottak.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
válasz MC Pite #197410 üzenetére
Na igen. Vannak kereskedők, akik meg szokták adni az alvázszámot, meg persze bárhol bevizsgáltatható a portéka. Miért tartanánk az ilyet kevésbé megbízhatónak, mint az átlaghonfitárs magánszemélyt?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KoVee84
senior tag
válasz Veron #197428 üzenetére
Mikor 2016-ban átvettem a céges parkolóban az 3-as ugyan ilyen barna színű octaviámat, egy kollégám megkért, hogy dobjam már el a pólus centerhez, mert megjött valami nagyobb cucca az edigital-hoz és vigyem már neki haza. Mire kijöttünk a pólusból bele volt nyitva a jobb hátsó küszöbbe, de úgy istenesen. 7 km volt az autóban
Ezzel ne foglalkozz és igen, ez a barna qwa jó szín. Én is csak azért nem ezt választottam újra, mert nem akartam egymás után ugyan olyat.[ Szerkesztve ]
-
gaborn1
tag
válasz Veron #197432 üzenetére
Nekünk 1,5 éves Corolla 1.6 sedan van.
Az ülés nekem kényelmes bár nem vagyok nagy darab (170cm/80kg)
Néha a rádió hülyéskedik annyiban, hogy rádión mondjuk csatornát váltanék és nem a következő állomásra ugrik, hanem az összes adó első oldalára hiába voltam pl a 3. oldalon, ilyenkor ha vissza akarok jutni oda ahol voltam (adott esetben 3. oldal, nekem ott van kronehit, petőfi, rádió1), akkor ugrani kell vagy 10-12 adót.
Télen (garázsban áll) ha 5-6 napig nem használom és utána beülök, akkor az elektromos kézifék mintha ragadna kicsit és kicsit nagyobb gáz kell neki, hogy elinduljon a kocsi, mert erősebben befog valamiért a kézifék. Ezt néha csinálja, mondjuk 5 alkalomból 1x. (most télen kb 3x fordult elő, sokat állt a kocsi, majdnem csak hétvégente használtam, előző télen nem volt ilyen, max 2 naponta ültem benne)
Ha nagyon koszos a szélvédő kiírja, hogy "kamera átmenetileg nem elérhető" vagy valami ilyesmit és hiába spriccelem, törlöm a szélvédőt, addig nem tűnik el a hibaüzenet, amíg le nem állítom a kocsit és indítom be újra.
Hirtelen ennyi jutott eszembe a kocsival kapcsolatban ami "hiba".Kis hibákkal ne foglalkozz szerintem, úgyis megsérül. Nekem másfél év alatt repedt már oldal ablak, törött visszapillantó és talicskával is tolták le a kocsi bal oldalát.
-
-
vzsryl
nagyúr
Annyira bénák vagytok, hogy még a kocsitokat is másnak kell meghúznia helyettetek? Én magamnak csinálom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hobizoli
nagyúr
válasz alázógyík #197438 üzenetére
ecce nagyon regen a Bp 18ker Hengersor utcaban volt egy Suzuki markakereskedes
ember kivite a csitti uj verdat, az Ulloi ut sarok onna kb 400m, van kozben egy keresztutca, amit meg abszolvalt
az Ulloi-hez erve megallt, de hatulrol megloktek, az elejet elvitte az eppen akkor odaerkezo BKV busz...
több drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #197439 üzenetére
Én is magamnak csinálom, de van, hogy mások átveszik tőlem a feladatot önszorgalomból. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
cigam
félisten
Olvastam az összefoglaló pár cikkét. Pl. hogy a fizum 3-6 havi összegének megfelelő autót engedhetem meg magamnak. Ez még mindég aktuális? 1 milla körüli áron ezek a 10+ éves (100e+ kilométert futott) autóknál, egyre több, egyre drágább alkatrészt cserélni. Nem? pl. vezérműszíj szett, rozsdás kaszni,...meg ki tudja mi minden más. Így könnyen belefuthatók abba, hogy tényleg az autóért fogok dolgozni. Vagy valamit félreértettem?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #197441 üzenetére
Szerencsére ilyen durva még nem történt velem, csak egy Interspar parkolós, alacsony fém oszlopnak húztam neki, mert elfelejtettem, hogy az van mellettem, és kis ívben akartam kikanyarodni: [kép]
Több ismerősömmel is arra a következtetésre jutottunk, hogy ezt ki tudjuk polírozni, mert ez konkrétan a oszlopocska színe felkenődve az ívre.#197442 cigam: Azt neked kell tudni, hogy milyen értékű és fenntartási költségű autó fér bele a keretedbe. Ez a 3-6 hónap csak egy iránymutatás azoknak, akik abszolút nem értenek a pénzügyeikhez.
Egyébként 1M környékén már lehet kapni olcsón fenntartható, megbízható, kis benzines autókat. Ha nagyobbra van szükséged, akkor inkább 1,5-2M az alsó határ ahhoz, hogy kellőképpen modern, biztonságos és kényelmes verdád legyen.
Először azt kell mérlegelned, hogy mi fér bele, aztán azt, hogy mik az elvárásaid a kocsival kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dj79
senior tag
válasz cigam #197442 üzenetére
Nem feltétlenül, vannak olyan egyszerűen szerelhető szívóbenzines típusok, mint pl a g astra, 1m környékén épkézláb darabokat ki lehet fogni.
Az alkatrészek drágultak, a munkadíj sem lett kevesebb, azon lehet spórolni valamennyit, ha nem egy túlbonyolított technikát veszel. -
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #197443 üzenetére
Az én sérüléseim durvának néznek ki, de valójában nem azok szerencsére.
Az elsőnél, ami az én figyelmetlenségemnek köszönhető, elég volt csomiajtót cserélni és a lökhárítót kinyomni.
Az utóbbi javítása meg éppen folyamatban van, egyedül a lámpa mögötti lemezt kell kihúzni, a többi csak elemcsere. Szerencsére a nyúlvány és a futómű csatlakozási pontja megúszta. -
cigam
félisten
Egy 2006-os SX4 GC AC-m van. Most telt be a szervizkönyv, és eljátszottam a gondolattal, hogy 10 évnél fiatalabbra, magasabb felszereltségűre váltok. Ezért kezdtem olvasni az összefoglalót. Most úgy tűnik csöbörből vödörbe esnék.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
MC Pite
veterán
válasz cigam #197447 üzenetére
SX4ről nem nehéz előre lépni, sőt. És fura mód tartja az árát... Találd ki mekkora autó kell, milyen használatra, és kb mi a keret. Bő egyért vannak SX méretű jobb kisautók (nem olyan kicsik), vagy ahogy írták 'családi'/kompakt inkább 2m felé.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...