- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
janos1988
addikt
A 2000-es Clio az a Clio 2 facelisftes változat?
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pttypang #197600 üzenetére
*Astra, és igen.
Kissé felmentek a használtautó árak, hiába romlott ugyanannak az autónak a minősége az utóbbi években, az áruk felfele megy, mert egyrészt az új autó árak elszálltak, másrészt mindent annyiért adnak el, amennyiért megveszik.
Viccen kívül, a jelenlegi helyzetben az autó vásárlás közel sem tartozik a legrosszabb befektetések közé. Ugyan luxuscikk, és folyamatosan nyeli a pénzt, de közben használod is. Aztán pedig egész korrekt áron el is lehet adni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
-
janos1988
addikt
-
janos1988
addikt
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
vmk
tag
válasz janos1988 #197612 üzenetére
Hát... Kívül szép. Belül nagyon gáz. Nekem ugyan ilyen belsejű van. Kormánnyal nem tudom mi lett, hogy besárgult. Az ülés kárpitok nagyon gatyák, lógnak az ülésen elöl-hátul. Ilyet még nem is láttam. Gondolom eláztatták/túlgőzölték vagy hasonló, ez nem javítható. Az enyém tök feszes.
Vezető oldal ki is van ülve rendesen. A szőnyeg is valami sárgult akármi.
Garázsban tartott (gondolom), nyilván nem rohad. Bár ha alaposan mosták a kényes helyeken és törve sem volt, akkor ez alap. Az enyém sem rügyezik sehol.De valóban a jó állapotú motor és kasztni a legfontosabb!
Szerk: vezető oldali ajtó kárpit szét van nyílva...az is eleg kemény.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
1.2 TSI (Skoda Rapid 2017) vagy 1.0 Ecoboost (Ford Focus 2017) közül melyiket érdemesebb megnézni, illetve venni (igen, még mindig benne vagyok a használtautó vásárlási spirálban)? Tudtommal 2012 utáni TSI már jobb konstrukció, de Ecoboost-ról azért még 2015 utániaknál is olvasni érdekességeket (átnyálaztam több oldalnyi hozzászólást facebookon, főleg az Ecoboost Nightmare csoportban (angol), redditen, magyar csoportokban, de többen írják hogy ne, mint hogy must have). Ha kell a nagyobb csomagtartó, akkor Rapid helyett inkább Octavia legyen?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Anyósomnak keresünk Angliában autót, gondoltam megkérdezem hátha ti tudtok valami jó tippet. Eddig egy 2015-ös Passatja volt, 2.0 dízel motorral, tökéletesen megfelelt neki. Sokat utazik a munkahelye 70km-re található, tehát napi 140km belemegy az autóba heti 2-3szor. Nem akarta lecserélni, de sajnos összetörték. Most szeretne valami picit újabbat, vagy ugyanígy passatot, vagy valami mást, és ez a kérdés, hogy ilyen áron mit érdemes nézni? 7-10ezer font a keret nagyjából, fontos az is, hogy megbízható legyen, emellett mindenképpen számít hogy kényelmes belső tere legyen és erős motorja. A passattal szerencsére semmi nagyobb szervizigénye nem volt az alap karbantartáson kívül. Én dízelben gondolkoztam, a benzines ilyen távokra már nem az igazi. Mit javasoltok ilyen áron, passat helyett akár? Köszi előre is
-
janos1988
addikt
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
veterán
válasz Babetta-X #197617 üzenetére
Felnéztél az ottani használtautó weboldalra? Egyáltalán 2015-ös dízel Passatokat lehet kapni ennyiért az elmúlt 2-3 év iszonyatos új és használtautó áremelkedését követően? Mobile.de-en a 2015-ös dízel Passatok átlagára 14850 Euró.
Egy 2012-est vettem iszonyat mázlival 8000-ért.https://tinyurl.com/rasoapro
-
aero.
veterán
válasz rasotamas #197620 üzenetére
Persze, jelenleg 534db találat van 2015-től, 10 ezer fontig. Itt nincs euró, meg a nyerészkedés sem játszik, nincs import.
A legolcsóbb £3,700, 390 ezer km. 10-ért van 45 ezret futott 2 literes, 2016-os.A legdrágább 2012-es itt egy 64 ezer km-t futott, DSG-s 2.0 TDI, panorámatetővel, 8 ezerért
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Itt azért ütnek el a lökhárítók színei, mert máshogy öregszik a műanyag?
[link] -
félisten
válasz BigBlackDog #197623 üzenetére
Bar ami fura, hogy a tukrok is olyan szinuek mint az elso-hatso
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #197624 üzenetére
Enyém becsszó nem volt fújva, szintén van eltérés a műanyag és a fém között, de ez legtöbb gyártónál tetten érhető amúgy is (nekem szürke, kevésbé tér el, de látható még az eredetvizsga képeken is )
-
Chereiose
addikt
-
félisten
válasz molnarpeter #197625 üzenetére
Engem mostanaban ami zavar, hogy sok BMW alapon fekete es ezust/szurke a visszapillanto rajta.
-
veterán
válasz szabonagyur #197627 üzenetére
3/3 fehér Golfra szereltem lakk fekete tükörborítást [kép]. 🤗
-
félisten
-
MC Pite
veterán
válasz janos1988 #197606 üzenetére
Vagy marhára mindegy neked, hogy mit írunk, vagy ... Nem tudom.
prsq: A jó keyless mindig nyit, mindig zár, egyértelműen; kibír legalább egyévet az elem, bónuszként esetleg nem zörög az antennáknak a műanyag betét.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz cukimajom #197533 üzenetére
Focusból csak a 115 lovast, ha az ülése nem zavar. SX4 elég... Egyszerű, nem a jó értelemben, a hátsó ülés variálhatóságától eltekintve semmi jót nem tudok róla mondani. Ceed/i30, C4/308, amiket néznék, vagy hatos váltóval Grande Punto, esetleg turbós (akkor ClioIII is játszik, e kettőnek városálló turbós benzineseik vannak).
Veron, vettél már autót?
Ha nem, kukázd az excelt, és vegyél egy ProceedetPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #197636 üzenetére
A Proceedbe rakták a bugit (futómű, kormányzás), a Ceedbe a csonagtartót. Mondjuk van a cégnél hatchback, rohadt jól néz ki az is.
Corollát simán üti, de nálam O4-et it. Mindnek van gyengébb pontja, és egy részére mindig akkor jössz rá, ha már megvetted! Héttől vannak 1.4-esek, ami tök korrektül viszi már. Ebből a DCT-s sem zavarna, bár nem a kedvencem az ilyen váltó.
Szerk: Mondjuk már az új 1.5TGDI-vel i30 fastback is van kb ennyiért.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
BigBlackDog
veterán
Az összefoglaló táblázat szerint a Polot elvileg lehetséges könnyen nyitni és indítani is kulcs nélkül a teszt alapján, a Golf 8-at nem. És tény, hogy a Polo mindig nyitotta az ajtót, ha meghúztam a kilincset és nálam volt a kulcs. A Golf 8 eléggé rapszodikus. Vagy bizonyos tétlenség után letiltja a kulcs nélküli nyitást, vagy kulccsal történő zárás után nyitni is csak kulccsal enged. Még nem jöttem rá.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #197641 üzenetére
Nálam kulcsos zárás után kulccsal lehet csak nyitni.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MixY
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt vagyok, de teljesen tanácstalan, a sok tesztben meg negatív véleményekben már végképp nem tudom mit kéne vennem :D. Jelenleg egy E46 323Ci-m van, 2.5 benzines, ehelyett keresek egy kisebb benzines sedant, maximum 3 millió Ft-ig.
Napi több kisebb távokat megyek (4x15km), szinte csak az agglomerációban 70-90-es tempóban országúton, lakott terület 40-50, így emiatt is rakom le a voksom a benzines mellett (véleményem szerint pl. egy CRTDI ilyen használatra nem lenne ideális...), és szeretném ha a mostani 9-10 literes fogyasztás kicsit mérséklődne.Tehát csak sedan kivitel jöhet szóba, amiket választanék, leginkább szívó benzin (TSI-n is gondolkodom, de annyi rosszat olvas róla az ember, bár azt mondják h 2013-as évjárattól kezdődőt nézzek, azokban már javították a gyerekbetegségeket), lényeg hogy megbízható konstrukciót szeretnék, nem akarom a gatyámat rákölteni a motorra ha nem muszáj.
Ezekre szűkítettem le:
BMW E90 Facelift 318i, 320i (itt az N-es motorokat is lehúzzák sokan)
Honda Accord 2.0 (2010-es évjárat)
Mazda 6 2.0 (2008-2012 közötti, az 1.8-at nem ajánlják az olajfogyasztás miatt meg hogy gyenge, de a rozsda elvileg ezeket már nem eszi meg úgy, mint az előző generációt)
Seat/VW 1.4 TSI-k, ezekből a Jetta vagy a Passat, ha tényleg jók már a 2013 utániak... -
BigBlackDog
veterán
Szerintem a kétliteres szívók akkora bódéval nem fognak sokkal kevesebbet fogyasztani a mostaninál. Passatba kicsi az 1.4 TSi, viszont egy Jettán a 122 lovas 1.4 TSi-vel elgondolkoznék, ha fontos a fogyasztás is.
Egyébként, magamnak a listából a Mazda-Honda közül választanék.
[ Szerkesztve ]
-
MixY
tag
válasz BigBlackDog #197644 üzenetére
Hát ennél a mostani 9-10 liternél ilyen használatra nem lenne rossz azért egy 6-7-re letornázni .
A Jetta-k meg be is jönnek kinézetre is, kérdés h tényleg megbízhatóbbak-e a 2013 utániak...Legjobban a Mazda 6 mellett lennék is, a 2.0 motorral...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
6-7 litert ilyen felhasználás mellett szerintem 1.4-1.8-as szívóbenzin fogyasztana eggyel kisebb méretű kasztnival (Civic/3-as). TSi-vel azért simán van esély rá a saját tapasztalataim alapján, ha nincs sok dugóban ácsorgás.
Ha jól tudom 2012-13 utántól már láncos vezérlés helyett szíjas megoldást kaptak, amivel egy méregfog ki lett húzva. Maradt a kokszosodás még, amit elvileg ~100-150e kilométerenként egyszer le kell rendezni, aztán utána megint rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
MixY
tag
válasz BigBlackDog #197646 üzenetére
Városban nem járok egyáltalán, szóval dugókba nem nagyon ülök, kifejezetten egyik városból a másikba járok kocsival, de mindenképp sedan kellene.
-
vzsryl
nagyúr
A felsorolt verdák mind azonos méretűek vagy nagyobbak és nehezebbek a mostanidnál, tehát ez nem segít a fogyasztáson. Értelemszerűen a hozzájuk tartozó 2 literes benzin motorok szintén nem túl jó partnerek a 6-7 L-es fogyasztáshoz.
E90-ben lévő N-es motorok tényleg nem a megbízhatóságukról híresek, illetve az autó fenntartása is picivel húzósabb az E46-nál.
Az Accord egy korrekt választás lehet, ha ennyiért kifogsz egy jó példányt. (4M felett szoktak lenni a korrekt darabok.)
A Mazda 6 egész korrektül fogyaszt, és akár 8L alá is be tudod vinni, ha nem nehezül el a lábad. A megbízhatósága is legalább olyan szintű, mint a Hondáé. Viszont ugyanúgy rohadnak, mint az elődjeik, csak ugye jóval újabbak, ezért még értelemszerűen kevesebb a durván rozsdás példány. Alváz- és üregvédelemmel kell kezdeni.
Seat/VW 1.4 TSI-ből nem kapsz ennyiért olyan 2013 utánit, amire nem kell rákölteni még egy nagyobb vagyont. Tudják a tulajdonosaik is, hogy mennyire jók ezek az újabb TSI-k, de egyébként 2014-ben volt az igazi pozitív váltás. Én is szívesen vettem volna ilyen motorral Octavia-t (méret/tömeg/LE arány miatt), de jó 1M-val drágábbak voltak a 2.0 CRTDI-nél, sőt a Superb-nél is minden választható motorral, így inkább a nagyobbat vettem olcsóbban CRTDI-vel. Egyébként fogyasztásban ez már bőven hozná az elvárt szintet, sőt 6L alatt is elmennek. Van itt olyan elvetemült ( ) fórumtárs, aki a Leon 1.4TSI-vel rendszeresen 5L alatt megáll.Jelenleg ez a 3M pont az az összeg, amennyiért szvsz. nincs jó választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
Ha még nem túl öreg, esetleg E90 pre-LCI M47, DPF nélkül, vagy A4 B7 1.9 TDI szintén részecskeszűrő nélküli változatban?
Hibrid vonalon még a GS450h jutott eszembe, bár fogyasztásban határeset. Honda Insight takarékosabb esetleg. Bár egy Accord után a Camry sincs messze talán.
Ha bátor vagy, csapj hozzá pár százast, és Ampera/Volt (kínálat lejjebb része, de ha csak sokat futott, viszont volt gazdája, lehet még jó vétel).[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz molnarpeter #197649 üzenetére
Én is a 2.4 hibrid camryra szavaznék. Ráadásul szedán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs