- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz IMIIKE1998 #198549 üzenetére
Egy egyszerűbb technikájú Opelt, mint az első generációs Tigra olcsó(bb) fenntartani, kb. egy Corsa B. Viszont nem mai darab, alaposan utána kell nézni a korróziónak.
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198552 üzenetére
Nem tudom melyik generációról beszelünk?
Az első generáció az szerintem ronda, biztonságról meg nem is beszélhetünk, a második generáció kevésbé ronda ott már említésre méltó a biztonság. szerintem vegyél rendes méretű autót, a tigra nekem nagyon nem adja.
Konstrukció: opel corsa, csak csúnyább[ Szerkesztve ]
-
CartmanLand0
senior tag
válasz runner 125 #198541 üzenetére
Nagyon szép Ez valami gyöngyház ezüst vagy mi. Nagyon szép, beltér is kifejezetten tetszik. Na meg a sok pozitív tapasztalat amiket olvastam róla. Családban is van egy , igaz még a 2002es változat, de olajcserén kívül még semmi, kb 400ezer van már benne Volt már terepen, autopályán, volt már munkásautó meg minden is
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
bbubby00
őstag
Lebeszeltek a Subarurol, igy ujabb klienseket nezegettem. Dizel bubis Multipla. Ugye ez mar az a kategoria, mikor annyira ronda, h mar szep. Viszont ami szamomra nagy elony, h rendkivul jol pakolhato, hatso ulessor masodpercek alatt kiszedheto, megbizhato. Ki vannak kopva mar, igy talan egyedi is
Errol velemeny?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
Hatso ulessor nelkul nem mondanam annak.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
bbubby00
őstag
válasz BigBlackDog #198556 üzenetére
Azert parat kapni fogtok
Hetvegen megyek megnezek parat, aztan remelhetoleg sikeres lesz a vadaszat.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
runner 125
nagyúr
válasz CartmanLand0 #198554 üzenetére
Köszi! Nem, csak sima metálfehér. Egy dologban viszont ritka, Executive felszereltségű. Bőr, nagy panoráma üvegtető, ülésfűtés, tempomat, kategóriájában különösen jól felszerelt.
[kép]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #198563 üzenetére
szép
csak kár, hogy Honda -
Qru
MODERÁTOR
-
Primary92
senior tag
Sziasztok,
Tudom, hogy jobb a kínálat tetejéből választani, de azért megkérdem:
Ti melyiket választanátok hasonló áron?
Octavia 3, 300e km feletti futás, közepesen fölszerelt, 5-6 éves, 1 magyar tulaj, kereskedésből;
Vagy
Octavia 2, az óra 200e-nél bőven kevesebbet mutat, jól felszerelt, külföldi, és magánszemély árulja.Azért nem rohanok megnézni, mert messze vannak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Primary92 #198566 üzenetére
Attól függ... Melyik 1.9 TDI? Egy állapotfelmérés után okosabbak lennénk, simán lehet a többet futott jobb állapotban, illetve a régebbi jobban lelakva. Illetve érdemes lehet figyelembe venni, mit cseréltek már a fiatalabb darabon, ami nagyobb kiadást jelent. Ha hosszú távon gondolkodsz, lehet kb egálban jön ki a dolog, van akár tovább is megmarad az O3 a kedvezőbb euro besorolás miatt, pár évre véve viszont jobb az O2, mert könnyebben el fogod tudni adni.
-
veterán
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok. Olyan autót szeretnék ami szépen felszerelt és megbizható motorja / alkatrészei vannak.
Legalább 2-3 évre tervezek vele. A büdzsém 4.5 M Ft lenne. Itthon szeretnék venni és mivel elég sokat megyek ezért mindenképp dieselt.
Éves szinten 30 ezer körül szoktam tenni az autóba, de Pesten lakom szóval városban is sokat mozgok.
2016 feletti autót akarok így maradt a VW Passat és a Skoda SuperB valamint a Mazda 6.
Ezek közül talán a két német jobban tartaná az árát, ha majd el akarom adni.
2.0CRTDI 150LE motorokkal néztem őket, kisebbet nem igazán vásárolnék.
Volt már a családban CR TDI motor, de az 2010 és 2011-es volt ezek valamivel újabbak.
Kérdésem igazából az lenne, hogy van-e bármilyen ok amiért ne ezekkel szemezgessek, hanem inkább valami mással?[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Primary92
senior tag
válasz molnarpeter #198567 üzenetére
2.0 CR TDI
A O2-k 8-10 évesek
Kb. 4 évre és 100000 km-re tervezünk vele.
Kérdés, hogy az O2-k voltak-e tekerve, és hányszor. 8-10 évesen már jobban félek a korróziótól.
Itthon egy 400-450-et futott 10 éves O3-at gondolom nehéz lesz eladnom. -
BigBlackDog
veterán
válasz syIex #198568 üzenetére
Az itteni beszámolók alapján a 2.0 CR TDi eléggé jól sikerült konstrukció. Én simán választanám azt. Mazda 6 esetén viszont csakis a 2.5 játszana (2.0 kevés a bódéhoz szvsz, dízelről viszonylag sok panaszt olvastam). Viszont a kettőfeles benya azért torkosabb, mint a VAG-féle 2.0 CR.
-
veterán
válasz BigBlackDog #198570 üzenetére
Mazdából 2.2-est néztem.
Csak nem vagyok benne biztos, hogy egy öt éves autóért 4.5 milliót ki csengetnék szívesen.
Jobb lenne egy 2017-es, de azokban meg kevesebb a felszereltség..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Doki16
addikt
válasz syIex #198568 üzenetére
Nagyon jó választás bármelyik 2.0 crtdi 150 lovas. Bármelyik tesztet elolvasod, csak dicsérik. Jelenleg az egyik legjobb dízelmotor. Parádés a fogyasztása és már az ereje is elég szerintem. Részemről Passat B8, de én elfogult vagyok, mert azzal járok
Egy biztos adaptív tempomat legyen benne, csak olyat vegyél és ha sokat jársz éjszaka akkor LED2 kamerával.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198578 üzenetére
Semmi köze hozzá. A DSG pont, hogy csökkent a fogyasztáson, a Haldex meg úgyis lekapcsolja a hátsó hajtást ha nem kell. Az a 100kg többlet meg nem számít. Inkább a lábad nehezebb szerintem
Nekem a Passat B7, első kerék, DSG, 140ló evett 5 liter körül. De mindenhol szabályosan haladva. Egyetlen egyszer sikerült magamat is meglepve 3,7-et csinálni. Este nulla forgalom hatos út végig 100-al.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #198581 üzenetére
Tényleg az true. Dehát akinek 4motion van az fizesse meg azt a 0,5-1 litert
Ezért nem is értem egyébként, hogy minek egy Passat GTE-re is 19 vagy 20-as felni. Aztán sírnak, hogy kevés az elektromos hatótáv és sok a fogyasztás.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #198581 üzenetére
meg eleve +suly a rendszer, mintha ulne benne pluszban vki
több drón kell ;P
-
veterán
válasz Doki16 #198579 üzenetére
Igazából normálisan, 90-100 közt, mint annak idején a Mazdát, minden nap 20-40 kilométerre ingázni nem tudom most használni.
Mióta megvan vagy városozik 7 kilométert vagy 1000km 150-160nal pályán, egyik sem fogyasztásbarát. Tegnap pályáztam kicsit, hadd örüljön/ürüljön a DPF.
És hát igen, nem óvatoskodok, reggel míg bemelegszik S-be rakom, legalábbis a városban, hogy ne pakoljon nekem 5-6-ot 50-60-nál, a fék is jól fog ami a Mazdán vákuum hiányában nem volt olyan erős, gyakrabban megyek gyorsan végig és fékezek erősebbet, illetve ha kicsit odalépek már pakol is föl, suhan, szinte kéri. Meg itt dimbes-dombosabb mint otthon.
Kíváncsi leszek Pestre bejárni mennyit fog enni, remélem azért 6,5 körül megáll.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198583 üzenetére
Nem erről van szó. Csak azt nem értem, hogy felrakja a 19-es felnit mer k**va jól néz ki aztán meg jaj 20-25 kwh-t fogyaszt a kocsi és hangos, meg pattog, stb.
A te esetedre ez nem igaz, neked a többlet súly a 4 motion miatt van. Amúgy lemerem fogadni, hogy a Te Passatod is jól fogyaszt a 177 lóerőhöz képest
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #198588 üzenetére
Megmondom őszintén a Mazda jobban ment, abba is volt egy kis plusz, sosem mértem, akinek eladtam és sok 6-ost csinált javított látott már 160-170-et becsült, azért 300 kiló az sok, úgyhogy ez lomhább. Egy kis csipszelés ráférne, de egy nagyobb turbóval egy 240 lót el tudnék képzelni Csak a váltót féltem, nem 500Nm nyomaték kéne ide hanem hogy 400 meglegyen még 4500-nál is Rálépek a gázra már gangol is, fölösleges a nagy nyomaték a DSG mellé, mert nem 2000-ren fog gyorsulni csak tojáshély esetén ha nincs nyomaték. Ha már picit nyomom 3000 fölött vált el, ha nagyon meg végigtolja 4000 fölé, egyszerűen nem használja a 2000 környéki nyomatékcsúcsot csak ha kézibe teszem és lepadlózom. Biztos vagyok benne hogy a motor és a váltó még nem látott 300Nm-nél többet emiatt (170ló 4200-on az kb 290Nm, 4000-ren kb 300Nm)
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #198578 üzenetére
A 4x4 dob hozzá mert minimális hajtás mindig van rajta (kb 3-5%), hogy gyorsabban reagáljon ha szükséges, plusz ha nagy tempónál kapcsolna össze elég hamar leégne a kuplungja (klímát is ezért nem szabad magas fordulaton bekapcsolni). Meg persze a magasépítés sem fogyasztás barát. Nekem a DSG-s 170 lovas B6 Passatal 8,11 volt a nagy átlagom sok városi használattal, a 190 lovas DSG-s Superbel meg 8,06.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Sziasztok,
Errol a dizel cliorol mi a velemenyetek?
Bp-re koltoznetek vele?Everybody lies.
-
-
-
IMIIKE1998
őstag
Kicsit OFF, de:
Mostanság mennyibe kerül fenntartani egy olcsó autót? pl. Suzuki Swift vagy Opel Astra F? Gondolom ez sem kis összeg, ha leosztjuk havonta, plusz nemrég néztem, a biztosítás+átiratás friss jogsisként nem kevés pénz lesz(ha jól olvastam vagy 50-60 rugó csak a biztosítás kezdő sofőrként). -
Pfiucska
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #198596 üzenetére
Ha privatban dobsz egy email cimet akkor atdobom a regi suzuki swiftem (2002 1.0) es a mostani honda civicem (2000 1.4 Es4) koltsegeit. Abban latni fogsz minden kapcsolodo koltseget, kiveve parkolas es mosas. Ez szerintem egy jo alap lesz, hogy eltudj kezdeni szamolgatni.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #198596 üzenetére
Teljesen egyéni, a biztosításba sok minden beleszámít, ami csak rád jellemző (kor, jogsi, lakhely, stb.), az autó karbantartására fordított összeg meg nagyban függ attól, hogy milyen állapotú az a konkrét példány.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Egy hölgynek kellene autót választani innen: [link] 2M környékén. Napi 70km ingázás, néha hosszabb út, néha pálya is van. Azért csak innen, mert vett egy i20-at, ami olyan szinten x aktázik, hogy hónapok óta nem tudja használni, visszaveszik és választhat helyette másik autót. Én nem rajongok a hyundai/kia autókért, azokat nem szívesen ajánlom neki, de van itt talán más is ami jónak tűnik. 82 pacis Fiesta, Swift, Megane hármast nézném meg első körben. Vélemény?
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...