- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ngaba
aktív tag
válasz cappa72 #197130 üzenetére
Megane-ból szerintem is inkább a 3-ast nézd, az kimondottan jó.
Szerintem a Ceed/i30 is jó, illetve szinte bármilyen japán, ami kijön a keretből (csak sajnos drágák).És mondok két eddig nem felhozott típust:
Ha nem csömörlöttél meg a Fordtól, akkor egy 2010-es 1. generációs c-max 1.6 szívó 100 LE. Szerintem az ideális kisebb egyterű méret. Nekem és a menyasszonyomnak is nagyon tetszett anno, bár ez ugye már 11 éves.Lancia Delta 1.4 t-jet. A közkedvelt t-jet motor, és tágas autó. A formája kimondottan megosztó, vagy nagyon fog tetszeni neki, vagy nagyon nem. Alkatrészellátást passzolom, majd Integrale megmondja.
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #197152 üzenetére
A Megane 3 szvsz. best buy, mivel 2M alatt nem rúghat labdába semmi a kategóriájában. Korban kb J Astra, Focus mk2 facelift/mk3 eleje és Golf 6 van hozzá közel, de azok átlagárat nézve drágábbak és semmivel sem jobbak. Ceed/i30 mk1 már hasonló árban megy, de elavultabbak, és az mk2-esek dupla áron mennek. A japánok szintén sokkal drágábbak.
Ha a Megane és Laguna 3. generációjában lenne megfelelő hátsó lábtér, akkor nehéz lenne mást javasolni helyettük.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
A kombiban van több fej és lábtér, az 5 ajtós bukó.
Viszont ott a Scenic(1320kg, vvt nyomatékra hangolva, szintén hatos váltóval, bár nagyobb kerékkel mint a Megane): Sind die Vordersitze für 1,85 m große Personen eingestellt, können
dort immer noch 1,90 m große Leute bequem sitzen.C4P(rövid, elvileg 1590kg, bár sokallom elsőre, 1405kg az 5 személyes Berlingo): Auf den drei einzelnen Rücksitzen ist genügend Platz vorhanden,
selbst 1,95 m großen Mitfahrern reicht die Kopf- und Kniefreiheit
(Vordersitze für ca. 1,85 m große Personen zurück geschoben).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
4,34 hosszú, korrekt tükrökkel, fényezetlennhátsó lökössel: S3.
Engem bosszantanak bizonyos dolgok a testvérében, de a jobbik német átlagmegbízhatóságot ez is hozza.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
nagyúr
Mindenkinek, aki válaszolt, nagyon köszönöm!
Jók azok az infók, amik több oldalról jönnek, más szempontokból közelítik meg a dolgokat. Ez számomra fontos.Megkérdeztem még egyszer azért a Prius-t, hát... továbbra is nemleges a hozzáállás.
A középen elhelyezett óracsoport az valahogy nem áll szemre.
Megane 2-t igazából nem akarsz (volt, hidd el )
Ezt mondjuk köszönöm!180 körül vagy
Telitalálat!prius tesztvezetésre meg várlak szeretettel, ha úgy alakul.
@#197133 Zsombe
Insight küllemre kb. azonos a Prius-szal, és így nem meglepő módon nem volt a válasz.@#197148 bitpork
Anyókának csajos sportos kisebb autót keresünk, egyterű már van, most nem vállalunk be még egyet.@#197149 Tothgera30
Nem elcsépelt (én is unalmas/elcsépelt szoktam lenni a 3 gyerek = egyterű filozófiámmal ). Én azért alapvetően szeretem az Astra-kat.
Ennyi pénzért nagyon ficánkolni nem lehet, azzal pdig nem nagyon tudsz mellélőni.
Annak idején, amikor az első (1993, c14nz) Astrát lecseréltük, akkor is 3 hónapig néztem mi legyen, és akkor is Astra maradt (ráadásul F) - tetőcsomagtartó volt, téli gumi szett felnin is volt, így akkoriban (2005) ez volt a leginkább racionális választás, ráadásul akkor elsődleges autót kerestünk.@#197146 vzsryl
Rendben, ha fiam nem viszi tovább, szólni fogok.
De az OT-hez még várni kell, mert 2000-es kiadás.@#197152 ngaba
C-max most szerintem nem, mert 2011 utánit most csak 1.0 EB-vel láttam (HAHUn), olyat technikailag nem feltétlen szeretnék. Feltétel most a 9 évnél nem öregebb autó.
Lancia valóban megosztó, kicsit szájhúzós volt az első reakció.@#197153 vzsryl
Végülis a hátsó lábtér fontos, de nem eget rengető, ha nem óriási.
De azért kisautót nem szeretnem asszony pajti.
A Megane 3 szvsz. best buy,
Furcsa, hogy ennyien ajánljátok, anyónak meg majdnem ez tetszik a legjobban. (szerelhetősérgre azért kiváncsi lennék)
VW-t azt hiszem inkább nem, túlárazottnak tartom, főleg a golfot, lehet, hogyha elkezdünk nézeldődni, akkor azért egyet megnézünk, de az üléseket tekintve eddig rossz a VW tapasztalat - derékfájósként erre nagy hangsúlyt fektetünk majd.
A focus 2012 az már egész szép, 1.6vti-re majd rá kell sasolni, miféle motor.Szóval jól megmutogattam a lehetséges ótókákat.
Most csak annyit tudok mondani, hogy folyt köv....B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #197156 üzenetére
Hátfájósként nekem jó az M3 ülése, de nyilván kipróbálós (kevés autóban nem rinyálok, általáben nem támasztják meg rendesen a hátam (alsó felét).
Sok kompaktnál a tető is hamarább lejt és a tengelytáv is rövidebb az ötajtósnál, emlékeim szerint ennél is.
Szerelhetőségben közepes, néha középszar. PSA autók után nekem visszalépés, haverok vag konszernes autóihoz képest nem sztem rosszabb. Ez némileg zavar, de C4PII marha drága volt a kinézett paraméterekkel ehhez képest, másfél milla difiért meg nyilván van komprisszum.Szerk: Ha a Focusból sima, nem C Max, kezd az üléssel. Nálunk a cégnél mindenki utálta emiatt az elődjét (és mert egy hangos silány autó volt, de az más tészta).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
ngaba
aktív tag
válasz cappa72 #197156 üzenetére
"C-max most szerintem nem, mert 2011 utánit most csak 1.0 EB-vel láttam (HAHUn), olyat technikailag nem feltétlen szeretnék. Feltétel most a 9 évnél nem öregebb autó."
Én még az eggyel korábbi generációra gondoltam. De a 9 évbe végképp nem fér bele. A következő generációt nem szeretem, szerintem kívül-belül ronda + elbunkeresedett, bónuszként a grandnak tök alacsony támlájúak a hátsó ülései. Az 1. generációsnál csak a széles középkonzolba tudtam belekötni, szerintem kézreáll minden, futóműve frankó (a többi egyterűhöz képest főleg), az az 1.6-os motor elvileg kimegy a világból, bár nyilván nem versenyautó. Nálam pluszpont, hogy még ablakok is vannak rajta, és nem fekete belsővel szvsz jó hangulatú a belseje (a rokon Fóka2-nél jobb).
-
KoVee84
senior tag
válasz vzsryl #197153 üzenetére
Pitétől előre is bocs!
Én eskü nem értem ezt a megane 3 imádatot a topikban Minőségéreztre nem nagyon tudok rosszabbat mondani a kategóriájában (astra j, golf 6, focus 2 fl, civic, bravo, 308). Az becsületére legyen mondva, hogy a cégnél mindenki kitaposta az 1.6 lelkét, de soha egyiknek sem volt semmi baja. Mi nem szerettük... Sokat példálóztok itt az octavia ülésekkel, hát javaslom üljetek be egy alap meganeba és átértékelitek[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz KoVee84 #197160 üzenetére
Én egy félig bőrös, jól felszerelt példányt próbáltam. Számomra nagyon meggyőző volt, és erősen versenyképes a 2M alatti kategóriában. Nem érzem sokkal komolyabb autónak a 7 éves Superb-emet sem, pedig azt is azért választottam, mert minden megnézett verdát kevesebbnek éreztem nála, a fél-1 millióval drágábbakat is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
alázógyík
addikt
válasz KoVee84 #197160 üzenetére
Focus???
Annyira rossz autót rég láttam... olyan gagyi, fröccsöntött műanyagból van a bele még a fullos Titaniumnak is, hogy beszartam tőle.
Rohadnak, nem kicsit.
Zajszintje magas, és a mindenki által magasztalt futómű se valami nagyon jó. A facsipesz 1.6-os benzines. Nem megy, de brutál eszik.
Volt nekem, soha többet.
Tényleg jó a Mégane 3, nekünk is van.
Előtte 308 volt, Pite is elhiheti, tényleg egy f.shalmaz a benzines. A faces csoportja is sokat mondó, úgy utálják hogy az elképzelhetetlen. Szerelők meghallják, rögtön telt házas a szerviz. -
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #197160 üzenetére
Írd le a véleményed nyugodtan . Összességében elégedett vagyok az autóval, de van ami közelebb van a szívemhez.
Figyu má', ültél már Focusban? Ezek szerint még nem.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
KoVee84
senior tag
válasz MC Pite #197166 üzenetére
Nem mondom hogy sokat, de ültem. Nyilván nem annyit, mint a meganeban, de egy barátomnak volt egy narancssárga st-je, egy másiknak meg 1.6 sedan, amiben 220 ekm körül motort kellett cserélni a gázszett miatt.
Az st-t azóta is megkívánom, ha látok egyet az utcán. Mondjuk a megane rst is
Akkor lehet ott a kulcs, hogy egyéni ízlés alapján a fapad mindegyikből sz4r, mert múltkor valaki a golf 6 trendline belsőtől kapott sikítófrászt, ami nekem speciel egyáltalán nem volt olyan fájdalmas. -
ngaba
aktív tag
válasz KoVee84 #197167 üzenetére
Plusz nem vagyunk egyformák.
Nekem szerencsére kb. soha nem fájdul meg a derekam/hátam, se vezetőülésben, se irodaszékben, így ha akarnám, se tudnám ezen szempont értékelni az autókat. Felőlem egy hokedli is lehet benne, az se tűnik fel. :)
A műanyagok tapintása is olyan, hogy nem érdekel: A szememnek tetsszen a beltér, ennyi.
A Megane3-ban pl. engem zavar, hogy nem mutatós a km-óra, másnak meg lehet, hogy ez tetszik. Stb. Illetve ezért is jó, hogy több szempont elhangzik.
De mindenképpen meg kell nézni az adott autót a szubjektív szempontok miatt. Amiben itt elsősorban tudunk segíteni egymásnak az az, hogy megbízhatóság, fogyasztás, ár/érték szempontjából milyen (bár már az utóbbi is szubjektív). Amikor azt írom egy autóra, hogy jó, az nálam azt jelenti, hogy tudomásom szerint megbízható. (Személy szerint nem vennék Megane3-at. Mert csak. Valahogy nem az én stílusom. De jókat hallani róla, ismerőseimnek sincs baja vele stb.)
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #197167 üzenetére
A volt cégeseinknél 250 és 270nél benzines módban is motort kellet cserélni, a harmadik 200 körül tűzgolyóvá vált (motortérből csaptak fel a lángok), annál nem kellett.
Az alapülés kevés autóban jó, és igen; zajszigetelésben, üvegben, akár világításban, klíma (sokat dob a komforton egy jó vezérlés, és sokat ront egy vacak), egy élhető motor+váltó kombóval sokat lehet dobni.
Képeken nekem igénytelennek tűnt a Megane, azért csuktam ki évekig. Aztán több tesztben írták hogy igényes a belseje meg hogy jó minőségű, amit kétkedve fogadtam, aztán megnéztem. És jé, tényleg nem is rossz (a jót nem ilyennek képzelem abszolút skálán, de tök vállalható, jobb mint amire számítottam). A futóűvel mindenütt dícsérték (tényleg elég jó), a motorról vegyesek voltak a tapsztaltok, mint kiderült azért, mert főként Fluencben tesztelték, ahol 10 lóval gyengébb, hatos helyett ötös váltó van benne, és egy mérettel nagyobb a kerék. Ez összességében elég ahhoz hogy megölje a bulit, de a M3 gyárilag is egész korrektül megy (1.8 ufo cicives kolléga turbósnak tippelte az enyémet; mert neki ugyan 16(/30) lóval több van fent, de jóval haloványabb alul).Golf, Touran terén volt néha meglepetés, mert (főleg Touran, még a kereklámpás) elképzelni sem mertem hogy akár Caddybe (teherbe) olyan anyagokat és úgy raknak mint abba, főleg hogy praktikumból is alig kettest kapott tőlem.
Azaz továbbra is meg kell nézni, ki kell próbálni ami szimpi, és aki tudja magáról hogy igényesebb, az ne nézegesse a fapad verziókat.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Bdanyy
addikt
Focus beltér az tényleg nagyon merész anyaghasználatra és ergonómiára is, legalábbis nekem Pont ismerős árulja a sajátját, egyáltalán nem alapfelszereltség, gondoltam megnézem milyen, de nagyon nagy csalódás.
Az M2-nél 5 évesen a puha borítás leválására emlékszem még a műanyag elemeknél. Remélem az ilyenekről kezdenek leszokni a gyártók.
G astraról meg a lyukas kormány jut elsőre eszembe.
VW-nél a Golf V, első tiguan amikből a fapad csalódás volt, de ott legalább minden kézreeső helyen van.
Egyszer megnézek egy vitarat milyen belülről, arról olvasni kb a legtöbb negatívat (az árkategóriájában).
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
tboldi
nagyúr
Apum most ezt találta.
Hááát... Vegyes érzelmeim vannak.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #197172 üzenetére
Újabb remek példa, amikor a tizenéves nídforszípeden és homasitan nevelkedett tinédzser azt hiszi, h a 22 éves tömegmodell gyári autóra költött ft-okat viszontlátja valaha is és más szemében is "érték" egy ilyen autó.. szép álmok. Aztán majd ha valaki felhívja, h építsd vissza gyárira és adok érte 500-at, ő lesz a legjobban kiakadva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #197173 üzenetére
Derítsük ki!
(#197174) bitpork: Átadtam neki, csak mosolygott.
(#197177) runner 125: Ja. Mondjuk én is sokat költöttem a Jazz-re, de tisztában is vagyok vele, hogy nem fogom viszontlátni azt az összeget, ha egyszer majd eladásra kerülne. Az extráim (pl. gyári könyöklő, gyári LED-es hátsó lámpa) max. csak segíthetik az eladást a többi Jazzel szemben, de nem igazán értéknövelők. Sőt, a H&R ültetőrugó inkább hátrány lehet sokaknak.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bdanyy #197171 üzenetére
"A lyukas kormány", alias kiszakadó dudagomb még Suzukikra is jellemző, és még sok más ugyan ezen alkatrészekből épülő típusra. Érdekes, mert általában bő kétszáz ezer km körül vagy nagyon aktív használat esetén szakad ki, de nagyjából 3 ezer ft-ból cserélhető a légzsákfedél, sőt, tehát emiatt nem venném egy lapra a nagyobb hibákkal együtt. Inkább a összeégő világításkapcsolót említeném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MC Pite
veterán
válasz Tothgera30 #197179 üzenetére
Nem tudom mennyire 200e km környékén lukad ki, egy kivételével mind (kb 7db) Wagon/Agilában lyukas volt legalább az egyik (óra szerint 70 és 150 közöttiek voltak, amit elhoztunk Agilát végül abban 22x volt). Azért sztem hamarább kilukad, ami ugyan kellemetlen, de nekem csak egy remek indikátor arra, hogy igénytelen tulajdonosa volt aki leszarta az autót. Lásd sok autó sluszkulácsnál ugyanez; akinek nem volt pár ezrese egy kulcsburkolatra, attól nem kell autó, köszi. 2db 206-ost már ekkor otthagytam, hiába pöröltem velem a csaj akinek néztük. Finnyás vagyok? Lehet. De akinek arra nincs 4ezre amit fogdos és néz, azoknál szerintetek hogy nézett ki az autó? Vagy hogy tartották karban? Igen, úgy...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok!
Szeretnénk vásárolni egy használt autót félig meddig SUV kivitelben.
A Nissan Juke-ra esett a választás, 2012-es modell 75ezer km, 1.6 benzin. Pénteken megyünk megnézni, hogy milyen állapotban van. Mire érdemes odafigyelni? Vannak tipikus típushibák?
Ha esetleg nem jönne be amit látunk, milyen hasonló kategóriájú kocsikat érdemes keresni?
Ami főbb opció, az az hogy benzines legyen max 100ezer km-el. 10 évnél ne legyen öregebb. -
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #197180 üzenetére
M13A-s WagonR kell, abban már Ignis kormány van, nem szakad ki a gomb, mert van vagy 3 mm-es hézag körülötte.
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #197183 üzenetére
Köszönöm/köszönjük a választ de annyi baja van az Agilának, hogy többet ilyet nem veszünk, az hótziher.
Mi Opelt vettünk(úgy látom annál is ilyen), mert az volt normális állapotban, sőt, kicsit élénkebbnek(vagy alul nyomatékosabbnak?) is éreztem a motort, normálisabbnak a rádiót és kijelzőt, praktikus a tetősín, nagyobb átmérőjű a kipufogóPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
6030D
Ármester
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #197184 üzenetére
Az M13A VVT-s, vagyis a 2003 október utáni 93 lovas (aka Ignis-motoros, talán így ismerik a legtöbben) WagonR-ben is élénkebb motor van, bár alul nem túl nyomatékos, de rohadtul szeret pörögni, és a gázreakciója is majdnem olyan, mint egy karbisé. Tetősín a miénken is van (GLX felszereltség), illetve a nagyobb átmérőjű kipufogó is járt hozzá. Rádióból viszont csak egy ugyanilyen Clarion jutott, fent meg csak egy Szent Kvarcóra van csak.
Múlt pénteken volt pont 17 éve, hogy velünk van, ezalatt csak 2 szélvédőt, 4 lengéscsillapítót, 4 rugót, 2 szett első féket, 2 csomiajtó teleszkópot, 1 akkumulátort, 1 világításkapcsolót, 1 benzinbetöltő csövet és 1 féltengely gumiharangot kellett rajta cserélni az alap karbantartásokon felül. Meg 1 index izzót hátul, 1 rendszámizzót, meg néhány fényszóróizzót és helyzetjelzőt (de ott ugye nagyobb a hőterhelés is).
Most úgy néz ki, utolért az M13A-kra jellemző nyelestengelycsapágy meghibásodása is, de még nem mondanám akutnak, és azért elismerésre méltó, hogy 192k km-t kibírt, holott az esetek többségében 80-100k között már jelentkezni szokott. Illetve a kuplung is már a felső harmadban fog, úgyhogy a csapággyal együtt azt is célszerű lesz cserélni.(#197185) 6030D:
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz Tothgera30 #197179 üzenetére
Az astra amiben ültem, szerintem 100k körül lehetett. Eléggé ridegen van/volt tartva, szerintem kábé csak műszaki előtt szokott látni szerelőt. Így nézve viszont jól bírja a strapát, az tény
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Tothgera30
Ármester
válasz MC Pite #197180 üzenetére
Hasonló a véleményünk ilyen téren. Igénytelen tulajtól én sem vennék semmit.
#197188 Bdanyy: A nálunk lévő G-ben sincs 100k, a J pedig most fordult 131k-ba. Mindkettő újszerű, bár garázsban alszanak, vigyázva van rájuk, ha háromszor ennyi lenne benne az állapotában akkor se lenne különbség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz yodamester10 #197191 üzenetére
benéztem... bocs...
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #197191 üzenetére
Kinek mi jön be... Ott van pl. az UFO Civic, Thalia, vagy a 8-as Golf. Azoknak is azért van egy ... "furcsa" formájuk. Aztán van akinek a gyomra simán beveszi ezeket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #197195 üzenetére
Persze, nekem is van és nincs is ezzel gond. A Juke ronda, a 3F szabály pedig megkérdőjelezhetetlen alapvetés. Csak parttalan vitákat felesleges emiatt generálni szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
zsolti_20
senior tag
válasz yodamester10 #197191 üzenetére
baratnom autos, en inkabb motoros vonalon mozgok. A Ford KA utan szeretne valami nagyobbat, erosebbet. Erre esett a valasztas.
-
Veron
addikt
válasz Veron #197138 üzenetére
úgy nézni 3 verda maradt. a Juke-ot meg a kicsiket elengedtem (kivéve Scala, de az félúton van a B és C szegmens között).
de pont ezért rámentem a használtakra, 1-3 éves kor között, mert újonnan nem férnek bele a keretbe.
felszereltségre mind megfelel, és úgy gondolom méretre is oké lesz babakocsival, cuccokkal.-Scala 1.0TSI, 2 éves, 20k km
-Corolla TS 1.2T, 1.5 éves, 15k km, +500e felár Scalahoz[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Kutya topik
- Panasonic LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Samsung LCD és LED TV-k
- Gitáros topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest