- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137000 üzenetére
Kokszosodás: [link]
Minden direkt befecsiset súlyt (többé-kevésbé). Ezért van az, hogy az új(abb) TSI-kben már pl szívócső és direkt befecsi üzem is van.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Speeedfire #137002 üzenetére
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Együtt lehet vele élni.Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137003 üzenetére
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Akkor csak régi 2000-res évek előttit veszek újra.Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
Ez hol, merre lesz? Amúgy a kasztit és a motort is ismerem. Igaz csak összeollózva.Amúgy nem sok minden maradt így most a kalapban...
-seat leon 1.8 t
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-mazda 3 gta
-corolla 1.8 ts
-alfa 147 2.0Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #137004 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
Valakinek volt injektorok ultrahangos tisztítása?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #137004 üzenetére
st170?
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137005 üzenetére
Mi ez valami baltás gyilkos hely?
Uhh, tényleg el is feljetettem, hogy a mazda rohad ebben az évjáratban.
[rvilike]: Itthon nincs sok belőle, a közép konzol valami borzalmas (szerintem). Pedig az escort se volt szép belül. Ezt leszámítva nem rossz kis autó.De ha már ford. Akkor mi a vélemény a focus mk2-es 2.0-ásról? Valami bitang szép, nem is értem miért hagytam ki a fenti felsorolásból.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #137009 üzenetére
Leon 1.8T.
Lehet hogy en is lovok egyet.
Tomcsie az enyém,stipi stop 😂[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz #94529552 #137010 üzenetére
Pedig gyönyörű vas.
kornelka: Én is afelé húzok, de kicsit tartok a turbótól. Kifogok egy olyan példányt, amire nem vigyáztak eléggé, csak hajtották, akkor ott komoly gondok is lehetnek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #137020 üzenetére
100k-120k-bol megvan a komplett turbofelujitas.
Nem nagy cucc. -
w333
félisten
válasz Speeedfire #137004 üzenetére
Egyértelmű hogy Leon ... de ne a belépő 1.8T keresd, kb. 1.2-1-5M a reális ára !
(#137012) mdani01
1.3M ? nem baj vannak olyanok akik csak árulni szeretnének !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #137026 üzenetére
azt hiszed mi?
nezd mi szerintem tobb turbot ujittatunk fel az evek alatt, mint a topik tobbi latogatoja osszesenkomolyan, a sokadik utan vettuk ujat, kinaikat, mert annyiba kerult az is, mint a felujitas... vagy meg annyiaba se
en soha tobbet nem ujittatok fel egy turbot seha rendesen megcsinalnak, akkor talan, de nem
anno vettunk az angol forumrol direkt mar tuning celbol egy angol ceg altal az autora gyartott uprated turbokat, 6-8eves turbokban is ugy allt a tengely, hogy ilyet en itthon meg felujitoknal sosem lattam
azokat meg eveket el lehetett hasznalni siman, a magyar felujitottak meg max fel evet birtak ki, vmi csak heteket
a csucs az volt, ami aznap este szethullott, hogy felraktuk, este 6 utan elkezdtuk felrakni, 7 utan kesz volt, jarattuk a garazsban, lampaval korbe-korbe, hogy nem szivarog-e vhol az olaj vagy a viz, nem, OK akkor probauzem, de 8kor mar lent volt
5km-t ment vele az auto a forgalomban, megcsak nyomast sem allitott elo, es mar okadta a kek fustot hatula kinaival vegre meg lehett fujni az autot 1.6bar felet is annelkul, hogy azon kene izgulni, szetrobban-e ez is
eloszor volt 1.8bar, uuuu
aztan 2 űűűűűűűű
2.1
2.2
programozas kozben amikor veletlenul tul lett tekerve a manualis szabalyzo 2.6...ketto-hat, es ez nem dizelmotornal
2.6bar, vagod az mennyi? nem a vakuumtol merve (=1.6bar, 260kPa), hanem legkori nyomastol 2.6 (=359kPa)
akkor mondtam, hogy baeg, ha ez ettol sem hullott szet, akkor semmitol
megneztuk megint utan par nappal hidegen, a tengely nem mozgott benne sehova ezutan se
kinai szargeci "fruttiert"nyilvan nemmind1 melyik kinai gyartoerol van szo, abban is vannak retkek, meg a kinai turbo kinai klonja a "csucs" ebben
a gyorsulasi mezonyben mar a benzinturbos autok 75-80%-a kinai turboval jar
amikkel kijarunk FIAT-kkal a gyorsulasikra mar csak az enyemen van egyedul nem kinai turbo (de befexik lassan, es az fog kerulni ra)
es kategoria gyoztesek voltak ezzel is, es evek ota mennek ugyanazzal a turboval, turbohiba nelkul
elotte meg evente kettot-harmat min fel kellett ujittatni vmelyik koklerrel
megmagyaraztak, hogy az 1.5-1.6bar ezeknek sok, mert 0.8-ra vannak tervezve, a motor is meg a turbo is
ez azert erdekes, mert a PuntoGT gyarlilag overboost-ban megy 1.3-n, csak ezzel sokuk nincs tisztaban, es probal vetiteni, hatha megeszed, de mas autokban is van overboost pl, es a PGT-nek 1.5-g meg van irva a gyari ECU-ja is (250kPa-s a MAP szenzora)a kinai az meg nem kerdez semmit, es csak siman birja a kikepzest, ahogy azt kene masnak is amugy
több drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137002 üzenetére
En bedobom a kedvencemet, a Bravo 1.4 T-jetet(nem multiair) @150LE + 230NM(overboost-tal). Annak nincs baja a kokszosodassal , megy becsuletesen, szep is es a fogyasztas 8l korul tarthato.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Kornel #137021 üzenetére
Az nem akkora valami.
Én többre számítottam. Havernak nemrég elszállt a turbó a 320d-ben és ~3000 euro volt a javítása, igaz neki ot más is elszállt a turbóval együtt.
w333: Jaja, vágom. Havernak az 1.9pdtdi volt 1.45m.
footy: Ha már fiat, akkor inkább egy abarth stilo. Ezek a kis köbcentis turbós bengások nem jönnek be. Nem is értem miért vannak erőltetve. Régen is (pl uno 1.4 turbo), de akkor se értettem.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137030 üzenetére
Hany kis kobcentis benyasat probaltal mar? Illetve a fentit probaltad e?
Mert 1 utan vagy mert a TC-n azt irjak hogy a 5,7 V8 aalatt nincs elet attol meg a szemelyes tapasztalat mast mutathat.
Nekem volt 2literes benzinesem es megfordult az utobbi idoben tobb nagyobb szivo benzines(~3L) a kezeim kozott, de a hetkoznapokban sokkal elhetobb egy kis turbos benzines. Mar alacsony fordulaton megvan a nyomatekod es ha nem taposod akkor tud keveset enni.Az Abarth Stilo-val ket gond is van, az egyik hogy az tenyleg leeszi a gatyad masik, hogy legjobb tudomasom szerint csak selespeed automataval volt. (Ami amugy eleg szar)
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz footy #137031 üzenetére
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg. Kis köbcentis benzines nem kell nekem. Nem akarok. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt. Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Inkább egy nagyobb szívós vagy turbós. Az eredeti tervem is ez volt, valami 1.8-2.2 benzin.
Azért az 1.4 és az 5.7 között van még pár lehetőség.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
ADAM1337
nagyúr
Új kérdéssel állok elétek.
-Keret 3M és környéke, csak a gépre.
-Sport Coupe, vagy sedan
-Legyen benne boogie
-Városi használat 99%
-4 fő hátsó 2 ülésen azért eltudjanak férni.
-Rövid tengelytáv, 2,7 vagy alatta.
-Örülnék ha hátul hajtana, deha elől akkor erősebb futóműve legyen.
-Hasmagasság viszont ne a földön feküdjön, mert 1-2 beálló ahova beszoktam állni elég meredek, 12-15 től már jók vagyunk.
-Benzin vagy turbó benzin
-Kézi, max akkor automata ha tényleg jó a váltó része.
-2 liter körüli motor
-Beltér szigetelése jó legyenbmw ne legyen azok közül tudom miket lehet kapni a többi variáns érdekelne legfőképp.
-Mazda 3 6 nem jönnek be ennyiért, túl doboz hang van belül az újakban is sajnos.Ami hirtelen találtam hahu-n, esetleg alternatívája van valami ?:
Audi A4 2.0 tfsi kézi váltós: [link] (itt az automata tudtommal rossz már kérdeztem is itt szerintem) -
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #137028 üzenetére
KKR... a pontpontpont a szam, ami a max loerot jelzi 280, 330, 380, asszem van meg 560-s is
es annyit siman tudnak isebay-n van szamos klonja is mar, az "eredetit" egy ismi arulja itthon, o is ezzel versenyezget evek ota
persze nekem sem arulja el a beszerzesi forrast, meg senkinek sem, mert nem hulyesajat kis cege van, ami szilikon csovekkel, injektor tisztitassal, meg kiegeszito elektronikai muszerekkel foglalkozik, ujabban sajat cegneven is arulja mar ezt a turbot
több drón kell ;P
-
Viperator
őstag
válasz hobizoli #137035 üzenetére
Injektor tisztítással kapcsolatos kérdést kétszer tettem fel már itt és senki nem adott választ. Mi a véleményed az ultrahangos tisztítással kapcsolatban? Jobb lesz az injektor spriccelése?
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137032 üzenetére
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg.
De pont ez a lenyeg, a "turbo adja a nyomatekot".Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt.
Nem hinni kell, el kell menni megnezni 1-2-t. Egyebkent Bravobol
Itt van 10db 200e km alatt 2M-ig.Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Ah manapsag 1.6-bol lazan kihoznak 200Le felett.Lehet nezni itt a nagyobb szivobenzineseket, de ezeknek az egyetlen elonye a kevesebb hibalehetoseg.
Fogyasztasban, nyomatekban szinte barmelyik 1.4 turbo elveri a 2.0 koruli szivo benzineseket...Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot. 1M ertekhatar alatt ez meg oke is mert azalatt nehez normalis allapotu turbot venni, de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
(#137033) hobizoli
azzal amugy jol ment? Az automatat mindenhol nagyon fikaztak...[ Szerkesztve ]
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Kezdek belefaradni a japan kisautok 1 millio forint koruli uldozesebe.
A vasarlas egyre surgetobb, ezert szetneznek mast is a piacon.Skoda Fabiara fordult a szemem, a nepitelet.hu -n az latszik, h sok km-t tudnak belejuk rakni es alapvetoen szeretik a tulajok.
De forumokon kicsit megis korullengi a negativ hozzaallas. Mi ennek az oka, azon kivul h az 1.2-es lancost erdemes kerulni?
A fapadossaga miatt van ez vagy valojaban sok a gond vele?1.4 16V tipust nezegetem, meg csak kepekben es leirasokban, de egyelore nem hanyok
Koszi elore is
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz footy #137039 üzenetére
Komolyan nem értem, hogy miért erőlteted ezt az 1.4T bravo-t.
NEKEM egyszerűen nem szimpatikusak, régen sem voltak azok és most se. Ez pl olyan dolog, hogy a dizel autókat se kedvelem. Mindenkinek más az egyéni preferenciája. Nem mellesleg néztem turbós motorral szereltet is, pont a leon személyében.de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
Az te vagy én meg én vagyok. Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
footy
addikt
válasz Johnny198612 #137040 üzenetére
Inkabb mar Ibiza, annak valamivel emeszthetobb a belseje. ITT egyebkent leirtam a velemenyem.
Nem tudom milyen japanokat nezegettel, de gomboc stift mar van ennyiert. Az nem egy rossz valasztas, sot Fobia helyett en az valasztanam.(#137041) Speeedfire
Nem eroltetek semmit, leirtam a tapasztalataimat meglatasaimat, mert ugy tunt erdeklodni vagy itt es nincs igazan tapasztalatod kis kobcentis turbo benzinesekkel.
Felolem aztan azt veszel amit akarsz[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #137041 üzenetére
Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.
Ez a beszéd. Nagy köbcentis turbó kell
-
Declare
őstag
válasz footy #137039 üzenetére
"Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot."
es ebben meg is fogtad a dolog lenyeget Szivo benzin az mondjuk palyanapokon jo moka lehet, vagy allatkodni egy regebbi még szivos 330i, M3 ....na az igen....mindennapi hasznalatban rugalmasabb, kenyelmesebb, takarekosabb a kis turbos szerintem is. Mint ahogy irtam is, hiaba marha franko a mazda 6 a 2 lityis szivoval...verszegeny es zabal....vagy közlekedsz mint egy 1.0 yarissal es akkor fogyiban hozza a kis turbosokat
(#137043) [rvilike]
+1 vagy lehet kisebb köbcentis is de legyen rajta 3-4 turbo
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #137041 üzenetére
csak elsőre ezt nem úgy kommunikáltad le, hogy neked nem szimpatikus, hanem hogy biztos csak szar lehet. Ezután nem kell csodálkozni, ha a másik fél is belefeszül kicsit a válaszadásba.
nem tudom 2M-ba belefér-e, de Volvo C30 T5 is mókás jószág. keveset nem fog enni, viszont menésre ösztökélés esetén se nagyon kérdez. -
ADAM1337
nagyúr
válasz BigBlackDog #137036 üzenetére
Utána nézek köszönöm.
Tél elején vagy jővő januárban tervezem a vételt igazság szerint, de már kezdem unni a keresgélést. -
Johnny198612
tag
válasz footy #137042 üzenetére
Koszi, elolvastam, nagyszeru
Honda Jazz-eket ezert az arert szerintem mar kiveseztuk. Az az egyszeru szabaly, h normalis szervizkonyve legyen teljesen lehetetlen.
Kb. mind frissen behozott auto, nehezen leinformalhato eloelettel. Az egyiket megtalaltam alvazszam alapjan, sajnos kepek is voltak.. Persze a kerekedesben ujrafujva felujitott motorral acsorog Az olaszbol / franciabol hozottak lelakottak, az osztrakok rozsdalnak. Vezetni tok jo oket, probautakon nekem bejottek nagyon, de nem mernem bevallalni.A kisauto nalunk egyezmenyes asszonnyal, neki kisauto kell, en meg pakolni is szeretnek bele.
A Jazz a ledontott ulesekkel tok jo erre. De egy Swift pl. mar nem. Egy WagonR+ meg inkabb egy ejjeliszekreny 4 kereken, mint auto.
A Yarisban tolhatok az ulesek, de nem ferek el jol, nagyon szukos erzes.Szal latom, h Fabiabol van valasztek, talan leinformalhato es ha jo allapotu is.. O.o
-
őstag
válasz rbalint88 #137045 üzenetére
Én ADAM1337 [ezen] hozzászólására akartam ajánlani a Volvo C30 T5-öt, 4 ülés, eléggé kompakt, 230 paci, van sok kézi váltós példány és a zajszigetelése is sokkal jobb, mint egy Focusnak, amire alapvetően épül, annyi a hátránya, hogy FWD. De ez lehet, hogy inkább 3,5M+.
2M-ért még én is beneveznék egyre"Less but better" - Dieter Rams
-
footy
addikt
válasz Declare #137044 üzenetére
Van mar 4 turbo is:BMW Quadturbo Biztos olcso lesz javittatni...
(#137047) Johnny198612
A Jazz nagyon jo auto, csak draga. Lehet megerne sporolni ra, hogyha primer szempont a pakolhatosag.
Esetleg Stift tetoboxszal nem opcio? -
-v-
addikt
válasz ADAM1337 #137034 üzenetére
-Örülnék ha hátul hajtana
-Legyen benne boogie
-bmw ne legyenNem szűkítetted le a kört nagyon
Audi A4 2.0
Zéró bugi, zéró vezetési élmény.
Ha 99% város akkor szerintem ezek az új fiesta st meg hasonló mérető kis hothatchek játszanak. Az nem tudom mennyiért megy, valószínűleg többért egyelőre ..
[ Szerkesztve ]